E3 2014: הדיון הראשי

מחשב, קונסולות וכל מה שאפשר לשחק בו

המנהלים: bozeman, erezronen

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: E3 2014: הדיון הראשי

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 11 יוני 2014, 17:46

DrKeo כתב:אני חושב שזה מעפן, זאת כאילו דרך לעבוד עליך שהגרפיקה של המשחק טובה יותר ממה שהיא. ואם הסרטון מגורען זה בכלל קטסטרופה כמו בMK.


בMK זה באמת מגורען ומכוער. בPC המשחק אשכרה יותר יפה ברגיל, בגלל הרזולוציה הגבוהה ובכל הסצינות המרונדרות מראש, הכל מגורען ומכוער.

לאסקין, בוודאות יש לאודינג באנצ'רטד. ראיתי את זה בעצמי. גם נדב.
בspeedrun הזה, למשל, אתה רואה שהוא לא מעביר סרטונים מסוימים וכן מעביר אחרים (למשל, יש סרטון ב1:12:15 שהוא לא מעביר וגם כמה לפני כן).

בנוגע לכמה הטכניקה הזאת טובה, או לא - אני בצד שלגמרי בעדה.
היא הכי יעילה, מהבחינה שהיא צורכת הרבה פחות משאבים מCGI וגם יוצרת הרבה פחות ניתוק בין הסרטונים והמשחק עצמו.
אני זוכר בFFX, כמה הדמויות נראו אחרת לגמרי בסרטוני המעבר ובמשחק עצמו.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
swym
Veteran
הודעות: 3696
הצטרף: 14 אפריל 2013, 01:14

Re: E3 2014: הדיון הראשי

הודעהעל ידי swym » 11 יוני 2014, 17:53

Laskin כתב:ונדב, זה לא ממש טיפשי, כי אם אתה עושה שעתיים של קטעי קישור במצטבר - לעשות את זה CGI ממש ממש איכותי זה ממש יקר, וגם מוציא אותך מהאווירה. הרגע ישבת על כסא שנראה כמו משהו מהN64 ופתאום אתה יושב על כסא מלא עיטורים ובסביבה עשירה בהרבה? זה ממש לבזבז כסף וזה מנותק מהמשחק. רק היפנים היו עושים דברים כאלה כמו שצריך בעבר... בקשר ל"לתת לגרפיקה הרגילה לעשות את העבודה" - נו, ואז זה יוריד את הריאליזם והחיבור לדמויות...
אני חושב שה"אמצע" הזה הוא האופציה הכי יעילה.

האמת היא שדווקא במשחקים שבהם הגיימפליי גם ככה מרוחק שנות אור מהCGI זה עובד בסדר, כי הפערים מספיק גדולים בשביל שזה לא יגרום לך לתהות: משחקי אסטרטגיה סטייל WarCraft וC&C עבדו מצויין כבר בשנות ה-90 עם CGI ועם סרטוני FMV.
אבל הכי טוב זה סרטון שרץ בזמן אמת, כי אז אתה יכול לתת לשחקן להתפרע ועדיין לספק את הסחורה: החל משינויים קוסמטיים לדמות, ועד לעקביות בנשקים שאתה מחזיק (אין משהו ששובר את החוויה יותר מזה שאתה מסתובב עם רובה צלפים באיזה קרב בוס ואז עוברים לסצינת מעבר שבה הדמות שלך מחזיקה ביד שוטגן).
משחקי היילו בעבר עשו את הכל בזמן אמת ולכן גם יכולת לשנות את המראה של הדמות הראשית ולראות איך זה משפיע על סצינות המעבר. אבל היילו 4 עבר לערבב בין סצינות בזמן אמת לסצינות מרונדרות מראש ואפילו לCGI בסצינת הפתיחה והסיום. זה תרם מאד למראה הכללי, אבל זה גם ביטל לך את האפשרות לשנות את המראה של הדמות שלך וגם יצר מין תחושה כזו של uncanny valley כשהדמות קופצת מהמודל של הCGI למודל הרגיל שרואים במשחק.

Laskin
Elder
הודעות: 21801
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: E3 2014: הדיון הראשי

הודעהעל ידי Laskin » 11 יוני 2014, 17:56

DrKeo כתב:אני חושב שזה מעפן, זאת כאילו דרך לעבוד עליך שהגרפיקה של המשחק טובה יותר ממה שהיא. ואם הסרטון מגורען זה בכלל קטסטרופה כמו בMK.



מה עדיף לך? לחשוב שהגרפיקה כמו שהיא ולהתחבר פחות לדמות, כי הכאב של ג'ואל לא עובר כמו שצריך במודל הגיימפליי? ברצינות עכשיו... המשחקים שלהם מבוססים על סיפור, ועובדתית הרבה יותר קל להתחבר למשהו שמביע ויזואלית את הרגשות שלו.
באמת שזה נשמע לי משונה.

סמל אישי של המשתמש
swiss-the-engine
Sage
הודעות: 5391
הצטרף: 13 אפריל 2013, 22:36

Re: E3 2014: הדיון הראשי

הודעהעל ידי swiss-the-engine » 12 יוני 2014, 02:00

אני די בטוח שעניין הקוסמטיקה של הדמות שמשתקפת גם בסרטוני מעבר קיימת רק בריץ'
"Democracy is two wolves and a lamb voting on what to have for lunch. Liberty is a well-armed lamb contesting the vote!"
Benjamin Franklin

Laskin
Elder
הודעות: 21801
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: E3 2014: הדיון הראשי

הודעהעל ידי Laskin » 11 יוני 2014, 17:59

Nucleus_Dawn כתב:
בMK זה באמת מגורען ומכוער. בPC המשחק אשכרה יותר יפה ברגיל, בגלל הרזולוציה הגבוהה ובכל הסצינות המרונדרות מראש, הכל מגורען ומכוער.

לאסקין, בוודאות יש לאודינג באנצ'רטד. ראיתי את זה בעצמי. גם נדב.
בspeedrun הזה, למשל, אתה רואה שהוא לא מעביר סרטונים מסוימים וכן מעביר אחרים (למשל, יש סרטון ב1:12:15 שהוא לא מעביר וגם כמה לפני כן).

בנוגע לכמה הטכניקה הזאת טובה, או לא - אני בצד שלגמרי בעדה.
היא הכי יעילה, מהבחינה שהיא צורכת הרבה פחות משאבים מCGI וגם יוצרת הרבה פחות ניתוק בין הסרטונים והמשחק עצמו.
אני זוכר בFFX, כמה הדמויות נראו אחרת לגמרי בסרטוני המעבר ובמשחק עצמו.


נו, אז אולי כשהוא טוען - הוא טוען 4 שלבים קדימה, כי את כל הסצינות בהן עוברים איזורים - הוא עושה ללא שנייה של טעינה.
עוד לא נכנסתי לקטע שאתה מדבר עליו, אשמח לקישור מדוייק כדי שאפעיל את הסרטון הנכון :)

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38366
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: E3 2014: הדיון הראשי

הודעהעל ידי DrKeo » 11 יוני 2014, 18:13

Laskin כתב:

מה עדיף לך? לחשוב שהגרפיקה כמו שהיא ולהתחבר פחות לדמות, כי הכאב של ג'ואל לא עובר כמו שצריך במודל הגיימפליי? ברצינות עכשיו... המשחקים שלהם מבוססים על סיפור, ועובדתית הרבה יותר קל להתחבר למשהו שמביע ויזואלית את הרגשות שלו.
באמת שזה נשמע לי משונה.

עדיף לי שאם עושים את הטריק הזה אז שישמרו את הגרפיקה של המשחק. אם הם רוצים לשמור על אחידות אז וואללה שיעשו במרונדרים מראש האלה גרפיקה של המשחק ואם הם רוצים משהו גבוה יותר אז לפחות שיעשו משהו ברמת CGI.

ועם כל הכבוד, אנחנו עכשיו בדור עם 8GB של זיכרון, אני מצפה שלא יהיה יותר LOADING בכלל בלי קשר לסרטים מרונדרים מראש. כלום מרונדר מראש, אפס LOADING, זאת הצפיה שלי ממשחקים עכשיו. בטמן החדש עושה את זה, אני בטוח שגם נוטי דוג יצליחו, ביחוד במשחק כל כך לינארי.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: E3 2014: הדיון הראשי

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 11 יוני 2014, 18:30

Laskin כתב:
נו, אז אולי כשהוא טוען - הוא טוען 4 שלבים קדימה, כי את כל הסצינות בהן עוברים איזורים - הוא עושה ללא שנייה של טעינה.
עוד לא נכנסתי לקטע שאתה מדבר עליו, אשמח לקישור מדוייק כדי שאפעיל את הסרטון הנכון :)


שכחתי לקשר, בהודעה המקורית.
הנה הסרטון:
תמונה

Laskin
Elder
הודעות: 21801
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: E3 2014: הדיון הראשי

הודעהעל ידי Laskin » 11 יוני 2014, 19:24

DrKeo כתב:עדיף לי שאם עושים את הטריק הזה אז שישמרו את הגרפיקה של המשחק. אם הם רוצים לשמור על אחידות אז וואללה שיעשו במרונדרים מראש האלה גרפיקה של המשחק ואם הם רוצים משהו גבוה יותר אז לפחות שיעשו משהו ברמת CGI.

ועם כל הכבוד, אנחנו עכשיו בדור עם 8GB של זיכרון, אני מצפה שלא יהיה יותר LOADING בכלל בלי קשר לסרטים מרונדרים מראש. כלום מרונדר מראש, אפס LOADING, זאת הצפיה שלי ממשחקים עכשיו. בטמן החדש עושה את זה, אני בטוח שגם נוטי דוג יצליחו, ביחוד במשחק כל כך לינארי.


אבל אם הגרפיקה של המשחק לא משדרת רגש או ריאליזם כמו שהם היו רוצים להעביר - אז אתה באמת מעדיף שהם יתפשרו?
חוץ מזה, עובדה שזה השתלם והם פשוט מכניסים את המודלים האלה עכשיו לגריסה המשופרת... לא אתפלא אם חברה אחרת כבר עובדת על הטרילוגיה של אנצ׳רטד לפס4 עם Asssets מקטעי הקישור גם כן, שיצא ביחד או קצת לפני אנצ׳רטד הבא

סמל אישי של המשתמש
swiss-the-engine
Sage
הודעות: 5391
הצטרף: 13 אפריל 2013, 22:36

Re: E3 2014: הדיון הראשי

הודעהעל ידי swiss-the-engine » 12 יוני 2014, 03:30

עד כמה שאני זוכר השנמוך של מודלים טקסטורות הוא עניין די אוטומטי... כלומר זה ברור שמייצרים את הכל באיכות גבוהה פי כמה... זה פשוט לא סביר לייצר בכל מיני איכויות ביניים כאלה. שמישהו יתקן אם אני טועה.
"Democracy is two wolves and a lamb voting on what to have for lunch. Liberty is a well-armed lamb contesting the vote!"
Benjamin Franklin

Laskin
Elder
הודעות: 21801
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: E3 2014: הדיון הראשי

הודעהעל ידי Laskin » 11 יוני 2014, 19:30

Nucleus_Dawn כתב:
שכחתי לקשר, בהודעה המקורית.
הנה הסרטון:


מצחיק שמצאת דווקא דוגמא בקטע שבכלל לא עוברים שום מקום ומשתמשים במודלים הקיימים, לדעתי (:
אולי הוא פשוט שכח להעביר או משהו, אולי זה באג או לא יודע... הוא לא מנסה להעביר שם בכלל ולא כתוב loading כמו שאנשים אומרים שקורה במקרים האלה

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38366
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: E3 2014: הדיון הראשי

הודעהעל ידי DrKeo » 11 יוני 2014, 19:34

Laskin כתב:
אבל אם הגרפיקה של המשחק לא משדרת רגש או ריאליזם כמו שהם היו רוצים להעביר - אז אתה באמת מעדיף שהם יתפשרו?
חוץ מזה, עובדה שזה השתלם והם פשוט מכניסים את המודלים האלה עכשיו לגריסה המשופרת... לא אתפלא אם חברה אחרת כבר עובדת על הטרילוגיה של אנצ׳רטד לפס4 עם Asssets מקטעי הקישור גם כן, שיצא ביחד או קצת לפני אנצ׳רטד הבא

השתלם להם שהם עשו נכסים גבוהים יותר נכון, אבל זה באמת יתרון מקרי. בכל מקרה הנקודה היא שכשנוטי דוג אומרת "IN ENGINE" זה לא באמת מעיד משהו על הגרפיקה של המשחק, זה הכל. הלוואי והכל יראה ככה, אם כן זה יהיה בכל כך הרבה רמות מעל שאר המשחקים שזה יהיה הזוי כי באמת שדרייק במשחק הזה נראה יותר טוב מרוב סרטוני הCGI, בגלל זה אני גם לא קונה את הסרטון הזה. שלא נדבר על השמועות שזרקו את אנצ'רטד 4 לפח והתחילו אותו מחדש בתחילת השנה הזאת, אני חושב שגם הדיסוננס בין הטיזר מ2013 לבין מה שקבלנו בE3 מראים שהכיוון השתנה לגמרי ממשהו תקופתי לסיפור דרייק.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: E3 2014: הדיון הראשי

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 11 יוני 2014, 19:39

Laskin כתב:
מצחיק שמצאת דווקא דוגמא בקטע שבכלל לא עוברים שום מקום ומשתמשים במודלים הקיימים, לדעתי (:
אולי הוא פשוט שכח להעביר או משהו, אולי זה באג או לא יודע... הוא לא מנסה להעביר שם בכלל ולא כתוב loading כמו שאנשים אומרים שקורה במקרים האלה


לא מוצא סיבה לכך שהוא לא העביר סרטונים, בspeedrun, מעבר לזה שהסרטון לא עבר לא, כי היתה טעינה. זה שהם מסתירים את הטעינות גם בסרטונים מרונדרים מראש, אבל באיכות הרגילה של המשחק זה נכון. זה לא סותר את העובדה שהם עושים שימוש גם בסרטונים מרונדרים בראש, לאותה מטרה.

בכל מקרה, בחלק גדול מהסרטונים באנצ'רטד, כשמנסים לעבור מוקדם מידי, יש סימון של loading. אני זוכר את זה מכל המשחקים בסדרה. אני גם זוכר את זה בסדרת JAK.
תמונה

Laskin
Elder
הודעות: 21801
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: E3 2014: הדיון הראשי

הודעהעל ידי Laskin » 11 יוני 2014, 20:43

אני אתעקש שזה לא קיים כי לא נתקלתי בזה, וכי לא מצאנו סימוכין לזה בוידאו (:

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: E3 2014: הדיון הראשי

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 11 יוני 2014, 21:07

Laskin כתב:אני אתעקש שזה לא קיים כי לא נתקלתי בזה, וכי לא מצאנו סימוכין לזה בוידאו (:


אני אתעקש שזה כן קיים, כי ראיתי את זה בכל משחקי ND לדורותיהם וכי שמעתי מפתחים מדברים על זה פה ושם.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38366
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: E3 2014: הדיון הראשי

הודעהעל ידי DrKeo » 12 יוני 2014, 05:19

Laskin כתב:אני אתעקש שזה לא קיים כי לא נתקלתי בזה, וכי לא מצאנו סימוכין לזה בוידאו (:

אני אמצא לך סימוכן לזה, בנוסף זה לא הגיוני בעליל לעשות סרטוני מעבר מרונדרים מראש ולא בזמן אמיתי (ורק בשביל להדגיש, חלק מהסרטונים של אנצ'רטד/TLOU כן בזמן אמיתי) אם אפשר לעשות בזמן אמיתי. אגב הם עשו בדיוק את אותה שיטה גם בפס2, או שאתה חושב שגם בפס2 הם הצליחו לעשות משחק ללא LOADING.

ולבנתיים, תמונות של MK-X:
תמונה
תמונה
תמונה
תמונה
תמונה
תמונה
תמונה
תמונה
תמונה
תמונה
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38366
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: E3 2014: הדיון הראשי

הודעהעל ידי DrKeo » 12 יוני 2014, 05:38

אני חושב שMK הוא דוגמה טובה לאיך משחק נראה יחסית מכוער בלי אפקטים טובים של POST. זה מרגיש מאוד חסר. ובלי קשר הוא כנראה יהיה מצויין ואני אקנה אותו כמובן כמו שקניתי את הקודם (פעמיים) :)
We're just normal men. We're just innocent men

Yahel12
Warrior
הודעות: 947
הצטרף: 28 אפריל 2013, 13:37

Re: E3 2014: הדיון הראשי

הודעהעל ידי Yahel12 » 11 יוני 2014, 23:16

לא יכול לחכות לו.. פשוט נראה אדיר... הבנתי שהמנוע Unreal 3 שודרג בכבדות.. בכול מקרה נראה ענק

סמל אישי של המשתמש
swiss-the-engine
Sage
הודעות: 5391
הצטרף: 13 אפריל 2013, 22:36

Re: E3 2014: הדיון הראשי

הודעהעל ידי swiss-the-engine » 11 יוני 2014, 23:27

מורטל קומבט לא נראה טוב בכלל
"Democracy is two wolves and a lamb voting on what to have for lunch. Liberty is a well-armed lamb contesting the vote!"
Benjamin Franklin

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38366
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: E3 2014: הדיון הראשי

הודעהעל ידי DrKeo » 11 יוני 2014, 23:32

swiss-the-engine כתב:מורטל קומבט לא נראה טוב בכלל

מסכים, הוא נראה די רע ועוד בלהתחשב בזה שמדובר במשחק שכל מה שהוא צריך לרנדר זה שני לוחמים וסביבה פיצית שתמיד מצולמת מצד אחד. על הONE והפס4 משחקים שכאלה יכולים להראות כמו CGI והמשחק הזה לא נראה אפילו קרוב לAC שהוא משחק עולם פתוח.
We're just normal men. We're just innocent men

Laskin
Elder
הודעות: 21801
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: E3 2014: הדיון הראשי

הודעהעל ידי Laskin » 11 יוני 2014, 23:45

אני לא מאמין שאני עושה את זה... אבל הנה סרטון וראיון של פיפ"א 2015


תעבירו לדקה השמינית, בערך, ותראו איזה 3 דקות לפחות.
זה מאוד מרשים... ואני שונא כדורגל

Laskin
Elder
הודעות: 21801
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: E3 2014: הדיון הראשי

הודעהעל ידי Laskin » 11 יוני 2014, 23:51

מהזווית הזאת ובאיכות זהה אני מוכן לראות משחק שלם בסלו מושן :)

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: E3 2014: הדיון הראשי

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 12 יוני 2014, 00:01

ממממממ דשא של דור הבא.
אני רוצה לראות את זוויות הצילום האלה בשלב במשחק שהדשא כבר די נהרס ונקרע מכל הגלישות והבעיטות.

זה ממש מגניב שהם מוסיפים דברים שאף אחד לא חשב שצריך, כמו הרס של הדשא, לפי מה שהשחקנים עושים, או המשכיות מומנטום לכדור בין שחקנים.
האחד לא היה קיים מעולם ואף אחד לא חשב שצריך, אבל הוא אחלה תוספת והשני הוא משהו שהם הסתירו היטב ועכשיו שהם תיקנו אותו, פתאום נורא ברור שהוא היה חסר.
תמונה

Laskin
Elder
הודעות: 21801
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: E3 2014: הדיון הראשי

הודעהעל ידי Laskin » 12 יוני 2014, 00:12

יש ה גם דיוק מטורף בכל הקשור לפיזיקה וCOLISSION... אשר חושי להעזר בכמה דברים מהמנוע הפיזיקלי בשביל משחק כמו GTA :)

אה, והנה החיקוי של SOULS לדור הבא... הדבר שאני הכי אוהב בו זה האנימציה של הגלימה של הגיבור כשהוא הולך רגיל, אבל היי, לפחות הוא יוצא השנה!

Kazz
Veteran
הודעות: 4550
הצטרף: 17 אפריל 2013, 12:22

Re: E3 2014: הדיון הראשי

הודעהעל ידי Kazz » 12 יוני 2014, 00:18

שייתנו כבר שליטה נורמלית על טקטיקה,מיקום והנחיות של שחקן ברמת כל שחקן בנפרד.

הדף סטים של GTA5 עלה. מצויין שם הפיצ'ר של להעביר את הדאטה ממצב האונליין מגרסת הקונסולות אליה. לפי איך שאני זוכר את התיאור במסיבה של סוני הם טענו שמדובר בדבר בלעדי לגרסת הפס4. גם הבלעדיות של האלק באינפינטי 2 היא בלעדיות של 30 יום בלבד אבל הם פשוט אמרו אקסקלוסיב בלי שום התניה אחרת. תעשיית משחקי הוידאו ממשיכה לשמור על המקום הראשון באי הוגנות ובאי שקיפות של מידע. כבר אין ערך למילה 'בלעדי'.

גרסת המחשב של דד רייזינג 3 נעולה על 30FPS בגלל שהאינמציות והפיזיקה קשורות לזה. אפשר יהיה לבטל את הנעילה 'על אחריותך'. בטח יגרום לשגעונות אבל אולי יהיה לזה פתרון בדומה לניד פור ספיד האחרון.

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: E3 2014: הדיון הראשי

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 12 יוני 2014, 00:31

Kazz כתב:שייתנו כבר שליטה נורמלית על טקטיקה,מיקום והנחיות של שחקן ברמת כל שחקן בנפרד.

הדף סטים של GTA5 עלה. מצויין שם הפיצ'ר של להעביר את הדאטה ממצב האונליין מגרסת הקונסולות אליה. לפי איך שאני זוכר את התיאור במסיבה של סוני הם טענו שמדובר בדבר בלעדי לגרסת הפס4. גם הבלעדיות של האלק באינפינטי 2 היא בלעדיות של 30 יום בלבד אבל הם פשוט אמרו אקסקלוסיב בלי שום התניה אחרת. תעשיית משחקי הוידאו ממשיכה לשמור על המקום הראשון באי הוגנות ובאי שקיפות של מידע. כבר אין ערך למילה 'בלעדי'.

גרסת המחשב של דד רייזינג 3 נעולה על 30FPS בגלל שהאינמציות והפיזיקה קשורות לזה. אפשר יהיה לבטל את הנעילה 'על אחריותך'. בטח יגרום לשגעונות אבל אולי יהיה לזה פתרון בדומה לניד פור ספיד האחרון.


בשני המקרים של "חוסר השקיפות וההוגנות" שהזכרת, לא היתה שום בעיה בהכרזה של סוני.
בנוגע לGTA 5 הם פשוט הכריזו על הפיטצ'ר, בלי להגיד מילה על בלעדיות (בדיוק כמו שהם לא אמרו דבר על הבלעדיות של המשחק לPS4, אבל רק הכריזו שהוא יוצא לPS4 השנה).
במקרה של הענק הירוק, הם אמרו במפורש שהוא יגיע קודם לPS4.

כבר שנים ארוכות במשחקי פיפ"א אפשר:
לקבוע מיקום באופן מדויק לכל שחקן, בנפרד.
להגיד לשחקן לאיזה כיוון ללכת בהתקפה.
להגיד לכל שחקן כמה להתרכז בהתקפה, או בהגנה.
לקבוע ששחקן מסוים ישמור אישית שחקן אחר.
אם זה לא אחד לאחד "שליטה נורמלית על טקטיקה,מיקום והנחיות של שחקן ברמת כל שחקן בנפרד", אז שום דבר אחר בעולם הוא גם לא.
תמונה


חזור אל “פורום משחקים”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 166 אורחים

cron