E3 2014: מסיבת העיתונאים של מיקרוסופט

מחשב, קונסולות וכל מה שאפשר לשחק בו

המנהלים: bozeman, erezronen

סמל אישי של המשתמש
Death_119
Veteran
הודעות: 4139
הצטרף: 13 אפריל 2013, 20:04

Re: E3 2014: מסיבת העיתונאים של מיקרוסופט

הודעהעל ידי Death_119 » 12 יוני 2014, 08:16

DrKeo כתב:אחלה ראיון של Engadget עם פיל ספנסר. הוא מדבר על קראקדאון ואיך ההרס שלו יהיה מחושב בענן כמו בדמו שהם עשו בזמנו, איך הם החליטו לבנות את התצוגה של E3, למה קינקט לא הייתה בתצוגה ועוד כמה דברים:

ראיתי הבוקר שIGN עשו את החיבור נקודות שאתה עשית כבר קודם וגם טוענים עכשיו שהדמו הטכנולוגי של ההרס באמצעות חישובי ענן היה הכנה לחשיפה של קראקדאון 3. בכל מקרה מגניב, למרות שהיה נראה בדמו המדובר שהם מסיתים את המצלמה בהרס הבאמת מאסיבי של הבניין ואי אפשר לדעת אם זה עדיין מרונדר. היו גם נפילות פריימים עדיין. אני מקווה שזה יהיה בשל למשחק.

אבל אין לי מושג איך הם הולכים להבטיח חווית משחק זהה לכל האנושות, זה קצת סיכון שאתה תולה חלק מכוח הCPU שלך בחוות שרתים שאין לדעת כמה Latency יהיה לך בהקשרות עימה.
תמונה

Laskin
Elder
הודעות: 21800
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: E3 2014: מסיבת העיתונאים של מיקרוסופט

הודעהעל ידי Laskin » 12 יוני 2014, 10:05

סיכון בהחלט, שיכול לשנות את דעת הקהל לגבי היישום של ענן בגיימינג לכאן או לכאן.

סמל אישי של המשתמש
omerkot
Veteran
הודעות: 2830
הצטרף: 09 אפריל 2013, 00:42

Re: E3 2014: מסיבת העיתונאים של מיקרוסופט

הודעהעל ידי omerkot » 12 יוני 2014, 18:19

לא ישים... לא ישים... לא ישים... זה הכל חלומות באספמיה שנועדו לתרץ השקעות ענק בעננים שירדו לטימיון.
טכנולוגית פשוט אי אפשר לקבל latency אמין וכזה שמתקרב לסביר ביחס לצרכים האלה גם במקרים של חיבורים חוטיים. כשמדובר בחיבור אלחוטי (והרוב המכריע של מכשירים מחוברים בwifi לרשת) אז לא ניתן לקבל את זה אפילו בתוך הבית של האנשים.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38362
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: E3 2014: מסיבת העיתונאים של מיקרוסופט

הודעהעל ידי DrKeo » 12 יוני 2014, 11:20

omerkot כתב:לא ישים... לא ישים... לא ישים... זה הכל חלומות באספמיה שנועדו לתרץ השקעות ענק בעננים שירדו לטימיון.
טכנולוגית פשוט אי אפשר לקבל latency אמין וכזה שמתקרב לסביר ביחס לצרכים האלה גם במקרים של חיבורים חוטיים. כשמדובר בחיבור אלחוטי (והרוב המכריע של מכשירים מחוברים בwifi לרשת) אז לא ניתן לקבל את זה אפילו בתוך הבית של האנשים.

בטח שזה ישים, מדובר בפיסיקה בלבד. אם סוני מתימרת להזרים וידאו ב720P ב30FPS עם זמן תגובה מספיק טוב בשביל שאדם יוכל לשחק וגם להנות מהמשחק אז בטוח שאפשר לקבל מידע של פיסיקה (שזה בסופו של דבר אוסף של קורדינטות, כמה ביטים קטנים לעומת הזרמה של וידאו) שיכול להתעדכן גם בקצב של 10 פעמים בשניה ואפילו פחות כשהONE משלים את החוסר במידע לבד. זאת לא בדיוק בעיה גדולה בשביל הONE שקבל קורדינטה 10,1 ואחרי זה 13,1 ואחרי זה 16,1 לעשות לבד את ההשלמה ל17,1 ואז ל18,1 עד שיגיע המידע על 19,1. בדיוק ככה עובד קוד רשת של משחקים היום, הזרמה של מידע מהשרת וניחושים מושכלים של הקליאנט ובמקרה של הרס של בניין המידע יכול להגיע בקצב הרבה יותר איטי כי זה מידע פחות חשוב ממיקום של שחקן אוייב בCOD.

אגב TITANFALL כבר עושה את זה היום עם הAI, כל הAI של הדמויות כולל PATH FINDING וכדומה רץ ב"ענן" של מיקרוסופט.
We're just normal men. We're just innocent men

Laskin
Elder
הודעות: 21800
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: E3 2014: מסיבת העיתונאים של מיקרוסופט

הודעהעל ידי Laskin » 12 יוני 2014, 15:26

בואו פשוט נמשיך את זה אחרי שהמשחק יצא, כי בינתיים זה סתם השערות באוויר ומספרים שרק 3 אנשים פה מבינים ;)
ואני לא יודע לגבי TITANFALL וכמה זה אמין... בוא נראה אם שנה הבאה יהיה הבדל בAI בין TITANFALL על הONE לעומת הPS4 (כמובן, אם אכן יצא לPS4)

סמל אישי של המשתמש
swym
Veteran
הודעות: 3696
הצטרף: 14 אפריל 2013, 01:14

Re: E3 2014: מסיבת העיתונאים של מיקרוסופט

הודעהעל ידי swym » 12 יוני 2014, 15:36

Laskin כתב:בואו פשוט נמשיך את זה אחרי שהמשחק יצא, כי בינתיים זה סתם השערות באוויר ומספרים שרק 3 אנשים פה מבינים ;)
ואני לא יודע לגבי TITANFALL וכמה זה אמין... בוא נראה אם שנה הבאה יהיה הבדל בAI בין TITANFALL על הONE לעומת הPS4 (כמובן, אם אכן יצא לPS4)

לא צריך להיות הבדל אמיתי, בהנחה והמפתחים או סוני ישלמו על חוות שרתים. מה שתרם מאד לדיל שלהם עם מיקרוסופט זה עצם העובדה שאת חוות השרתים האלו היא כבר מריצה גם ככה ולכן כנראה היתה מוכנה "לתרום" אותם בתמורה לאקסלוסיביות.

סמל אישי של המשתמש
swiss-the-engine
Sage
הודעות: 5391
הצטרף: 13 אפריל 2013, 22:36

Re: E3 2014: מסיבת העיתונאים של מיקרוסופט

הודעהעל ידי swiss-the-engine » 12 יוני 2014, 23:39

למה שיהיה הבדל?
"Democracy is two wolves and a lamb voting on what to have for lunch. Liberty is a well-armed lamb contesting the vote!"
Benjamin Franklin

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38362
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: E3 2014: מסיבת העיתונאים של מיקרוסופט

הודעהעל ידי DrKeo » 12 יוני 2014, 15:51

Laskin כתב:בואו פשוט נמשיך את זה אחרי שהמשחק יצא, כי בינתיים זה סתם השערות באוויר ומספרים שרק 3 אנשים פה מבינים ;)
ואני לא יודע לגבי TITANFALL וכמה זה אמין... בוא נראה אם שנה הבאה יהיה הבדל בAI בין TITANFALL על הONE לעומת הPS4 (כמובן, אם אכן יצא לPS4)

אף אחד לא דבר על הבדל, רק שמשתמשים בזה בטייטנפול אז זה אומר שזה עובד. זה כמו להגיד שPSNOW מריץ את אנצ'רטד וגם פס3 מריץ את אנצ'רטד אז PSNOW זה בולשיט. זה סך הכל מוכיח שכן אפשרי לעשות את זה והאמת שכל משחק מולטי מוכיח את זה כי הטכנולוגיה הזאת עובדת בול אותו דבר פשוט במקום שהשרת יגיד לONE איפה נמצאת כל דמות, נשק וכו' במשחק מולטי הוא יגיד לONE בקראקדאון איפה צריכה להיות כל חתיכה וחתיכה של הבניין.
We're just normal men. We're just innocent men

Laskin
Elder
הודעות: 21800
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: E3 2014: מסיבת העיתונאים של מיקרוסופט

הודעהעל ידי Laskin » 12 יוני 2014, 16:11

הכוונה היא שאם הם משתמשים בענן לחשב את זה, זה בגלל אחת מכמה סיבות:
1. הAI לוקח משאבים ולכן המשחק היה רץ איטי יותר אם היה מבצע את החישובים בעצמו.
2. הAI ממש מתקדם וצריך חוות מחשבים שתחשב אותו.
3. הענן פשוט מאחד את הכל וגורם להרמוניה החישובית לפעול טוב יותר עבור כל השחקנים.
בכל אחד מהמקרים - אם תבטל את הענן ותעשה את החישוב על המכשיר - יהיה הבדל כלשהו.
בין אם בגרפיקה/ביצועים, באיכות הAI או במקרה השלישי - יהיו יותר באגים או משהו כזה.

Laskin
Elder
הודעות: 21800
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: E3 2014: מסיבת העיתונאים של מיקרוסופט

הודעהעל ידי Laskin » 12 יוני 2014, 16:12

אתם יכולים להחליף את המילה AI במילה "הרס"

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38362
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: E3 2014: מסיבת העיתונאים של מיקרוסופט

הודעהעל ידי DrKeo » 12 יוני 2014, 17:03

Laskin כתב:הכוונה היא שאם הם משתמשים בענן לחשב את זה, זה בגלל אחת מכמה סיבות:
1. הAI לוקח משאבים ולכן המשחק היה רץ איטי יותר אם היה מבצע את החישובים בעצמו.
2. הAI ממש מתקדם וצריך חוות מחשבים שתחשב אותו.
3. הענן פשוט מאחד את הכל וגורם להרמוניה החישובית לפעול טוב יותר עבור כל השחקנים.
בכל אחד מהמקרים - אם תבטל את הענן ותעשה את החישוב על המכשיר - יהיה הבדל כלשהו.
בין אם בגרפיקה/ביצועים, באיכות הAI או במקרה השלישי - יהיו יותר באגים או משהו כזה.

בAI של TF זה גימיק אבל בדמו הרס של הבניין זה חישובי פיסיקה מאוד מתקדמים שדורשים הרבה כוח וחוות שרתים מרוחקת מורידה את העומס מהONE או אפילו עושה חישובים שהONE לא יכול. איך ישתמשו בזה בסוף זאת שאלה אחרת אבל דיוויד ג'ונס ידוע בזה שהוא שם זין על גרפיקה ומנסה להשקיע כל משאב אפשרי לדברים שקשורים לגיימפליי אז אני מקווה שלפחות הוא יעשה את זה כמו שצריך.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
Death_119
Veteran
הודעות: 4139
הצטרף: 13 אפריל 2013, 20:04

Re: E3 2014: מסיבת העיתונאים של מיקרוסופט

הודעהעל ידי Death_119 » 12 יוני 2014, 17:04

DrKeo כתב:בAI של TF זה גימיק אבל בדמו הרס של הבניין זה חישובי פיסיקה מאוד מתקדמים שדורשים הרבה כוח וחוות שרתים מרוחקת מורידה את העומס מהONE או אפילו עושה חישובים שהONE לא יכול. איך ישתמשו בזה בסוף זאת שאלה אחרת אבל דיוויד ג'ונס ידוע בזה שהוא שם זין על גרפיקה ומנסה להשקיע כל משאב אפשרי לדברים שקשורים לגיימפליי אז אני מקווה שלפחות הוא יעשה את זה כמו שצריך.

דווקא CrackDown הראשון היה נראה טוב ושם זין על גיימפליי :).
תמונה

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38362
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: E3 2014: מסיבת העיתונאים של מיקרוסופט

הודעהעל ידי DrKeo » 12 יוני 2014, 17:49

Death_119 כתב:דווקא CrackDown הראשון היה נראה טוב ושם זין על גיימפליי :).

אתה מתכוון שם זין על ערכי הפקה ובניית משימות וכו', הCORE של הגיימפליי שלו היה פשוט מדהים. הם השקיעו את כל הכוח של הקונסולה בזה שראו מכוניות/אנשים גם ממרחק קילומטר, היית יכול לירות טיל מגג של גורד שחקים לאי ליד ולראות את הפגיעה וההרס. יכלת לערום שם מכוניות ללכת כמה רחובות ליד ולחזור והן עדין היו שם וכו. הם עשו הכל כדי שהכוח של המכשיר ילך לגיימפליי וכנ"ל הוא עשה עם GTA1 שבתקופה שכולם התחילו ללכת לתלת מימד הוא בנה משחק דו מימדי בשביל להצליח להביא גיימפליי בעיר אמיתית.

בקיצור דיוויד ג'ונס לא משחק, הוא בנושא משחקים בשביל שישחקו טוב, רק אחרי זה הוא חושב על גרפיקה.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
swym
Veteran
הודעות: 3696
הצטרף: 14 אפריל 2013, 01:14

Re: E3 2014: מסיבת העיתונאים של מיקרוסופט

הודעהעל ידי swym » 12 יוני 2014, 17:56

Death_119 כתב:דווקא CrackDown הראשון היה נראה טוב ושם זין על גיימפליי :).

בערך כמו GTA הראשון.

לאסקין - תשובות 1 ו-2 שלך בעצם שקולות (בהנחה שב"ממש מתקדם" אתה מתכוון ל"ממש מורכב" ולא ל"סופר יעיל" - כי אז לא צריך חוות מחשבים). וזו בעיקרון הסיבה.

סמל אישי של המשתמש
swym
Veteran
הודעות: 3696
הצטרף: 14 אפריל 2013, 01:14

Re: E3 2014: מסיבת העיתונאים של מיקרוסופט

הודעהעל ידי swym » 13 יוני 2014, 11:33

כשקוראים את הודעת הPR, נראה פתאום שOri and the blind forest הוא קצת הטרלה של סוני:
Join Ori, the last spirit guardian, as he discovers the mysteries of a dying forest while escaping the evil clutches of Kuro, the dark owl.
תמונה


חזור אל “פורום משחקים”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 100 אורחים