E3 2014: מסיבת העיתונאים של Sony

מחשב, קונסולות וכל מה שאפשר לשחק בו

המנהלים: bozeman, erezronen

סמל אישי של המשתמש
Death_119
Veteran
הודעות: 4139
הצטרף: 13 אפריל 2013, 20:04

Re: E3 2014: מסיבת העיתונאים של Sony

הודעהעל ידי Death_119 » 11 יוני 2014, 15:19

swiss-the-engine כתב:מאין הבטחון? ולגבי כך שזה קיים בכל המשחקים שציינת... ההבדל הוא שהמשחק מלכתחילה חוטף על זה שהוא מסדרוני באופן מבחיל, עם 4 חיילים, מתוסרט ללא הרף וכו... אז להמשיך את החשיפה עם אותו הקו? זה קצת משונה וסביר לגמרי שזה יקבע את המחשבה הזאת לגבי המשחק. בעצם זה רק מקצין את זה עוד יותר.

כאילו גירס? או אולי Dead Space? איזה מחשבה? שהגיימפליי הוא Heavy rain? למשהו יש באמת ספק שמדובר בשוטר והם בחרו להראות שהגיימפליי הוא קצת מעבר ללכת קדימה ולירות?

ואיך אני יודע שהוא יהיה מוצלח? כי כל מה שהוצג עד היום גרם לי אישית לרצות אותו, אז מי שאוהב את הסגנון של גירס או אנצ'רטד יהיה מאוד קשה לראות את המשחק הזה לא מצליח לספק את הסחורה. מה היה שונה במה שראינו עד היום במשחק מכל חשיפה אחרת של גירס לדוגמא? קח את גירס 1, הוא חשף משהו שהיה יותר מלהיב מThe order? הוא הרגיש לך שונה מכל מה שThe order מתיימר להציג?
תמונה

סמל אישי של המשתמש
swiss-the-engine
Sage
הודעות: 5391
הצטרף: 13 אפריל 2013, 22:36

Re: E3 2014: מסיבת העיתונאים של Sony

הודעהעל ידי swiss-the-engine » 11 יוני 2014, 23:24

אתה רציני? זה סתם הגזמה הקטע שבלינג זורק הבי ריין לאויר. תהיי רציני, הוא מעביר נקודה זה הכל.

לגבי גירס לא זוכר את החשיפה... זוכר את הARENA הראשון של המשחק שהוצג באיזה מאורע שקראו לו X6 נדמה לי. זה היה גיימפליי טהור ומ-ד-ה-י-ם.
"Democracy is two wolves and a lamb voting on what to have for lunch. Liberty is a well-armed lamb contesting the vote!"
Benjamin Franklin

סמל אישי של המשתמש
Death_119
Veteran
הודעות: 4139
הצטרף: 13 אפריל 2013, 20:04

Re: E3 2014: מסיבת העיתונאים של Sony

הודעהעל ידי Death_119 » 11 יוני 2014, 15:23

swiss-the-engine כתב:אתה רציני? זה סתם הגזמה הקטע שבלינג זורק הבי ריין לאויר. תהיי רציני, הוא מעביר נקודה זה הכל.

אז הוא צעק אותו הדבר בכל שוטר אחר שהגיע למפתננו בערך מ-2006? לי נראה שהוא מרגיש משהו אחר. המשחק ממש מקומם אותו.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
swiss-the-engine
Sage
הודעות: 5391
הצטרף: 13 אפריל 2013, 22:36

Re: E3 2014: מסיבת העיתונאים של Sony

הודעהעל ידי swiss-the-engine » 11 יוני 2014, 23:40

Death_119 כתב:אז הוא צעק אותו הדבר בכל שוטר אחר שהגיע למפתננו בערך מ-2006? לי נראה שהוא מרגיש משהו אחר. המשחק ממש מקומם אותו.

אתה שם לב שאתה כל הודעה לא ממש עונה למה שאני כותב?

בכל אופן הגיוני לחשוב שמאז 2006 כבר נמאס לו מהסיפור. בנוסף, אני אישית לא זוכר את החשיפות של המשחקים שהעלת למעט החשיפות של קוד שתמיד מלאות בים של גיימפליי ועם זאת בערך כולם פה יאמרו שהמשחק סינגל הוא משחק משעמם ברמות ודומה למשחק בקרקס שבוא יש דמויות קופצות שמחכות לכדור בראש.
"Democracy is two wolves and a lamb voting on what to have for lunch. Liberty is a well-armed lamb contesting the vote!"
Benjamin Franklin

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38364
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: E3 2014: מסיבת העיתונאים של Sony

הודעהעל ידי DrKeo » 11 יוני 2014, 15:43

Death_119 כתב:ולא היה לך רגעים דומים בCOD? (סוחב פצוע כאשר מסוק שהתרסק רודף אחריך עם הלהבים) או באנצ'רטד 2 כשאתה יורד במדרגות צרות ומשאית רודפת אחריך תוך שהיא מתפרקת? או אולי בDead Space 1 או 2 כאשר הגידול תופס אותך ברגל ומחכה מספר שניות בין כל משיכה כדי שתירה לנקודה מסויימת? זה מאוד פופולארי בימינו לגוון Pacing, אחת הדרכים לעשות זאת זה קטעים מתוסרטים עם שליטה מינימאלית של השחקן. מפה ועד להגיד שמדובר בHeavy rain הדרך ארוכה וזה לא רציני.

The order עושה מה שלא מעט משחקים עשו לפניו. אף אחד לא אמר שהוא הולך להמציא את הגלגל, אבל הוא בהחלט הולך להיות משחק סופר איכותי עם גראפיקה מהממת שיביא לנו עוד אנצ'רטד לפס4.

נו, אז אנחנו יודעים שThe order הוא משחק שנראה טוב בסגנון אנצ'רטד וגירס שמתרחש בתקופה ויקטוריאנית וכולל Pacing, מה ההלם.

היו קטעים כאלה אבל:
1) הם היו מגוונים, באורדר כולם אותו דבר, אתה תקוע במסילה וצריך לירות
2) הם היו מעניינים, כל אלה שהראו לאורדר נראו משעממים מוות
3) גם היה גיימפליי בינהם, הרבה גיימפליי. בנתיים באורדר זה נראה כאילו הורגים שני אנשים, QTE, הורגים עוד איש אחד, מסדרון RAIL SHOOTER, הורגים עוד שניים, סרטון מעבר. זה פשטו נראה משעמם מוות.

אגב TLG הולך לשבור את השיא של דיוק נוקם לנצח. הוא היה רק 10 שנים בלימבו, TLG הולך לעקוף את זה אם הוא לא יוצא עד הקיץ הבא.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: E3 2014: מסיבת העיתונאים של Sony

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 11 יוני 2014, 15:44

ממה שהראו מTHE ORDER הוא ממש לא נראה כמו גירס. לא נראה שהולכות להיות זירות קרב מעניינות. נראה כאילו יהיו מסדרונות קטנטנים, עם מעט יחסית אויבים, מעט מאוד בחירות לשחקן והרבה מאוד הפסקות לגיימפליי בשביל סרטונים או QTE.
זה גם לא HR, כמובן.
זה מזכיר, יותר מהכל, את RYSE.
תמונה

Laskin
Elder
הודעות: 21800
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: E3 2014: מסיבת העיתונאים של Sony

הודעהעל ידי Laskin » 11 יוני 2014, 15:53

האמת שאני לא מבין את התלונות לגבי THE ORDER. ז"א, אני מבין, אבל לא בעוצמה או ההחלטיות שלהן.
לא נחשף ממנו המון, ולדעתי הם כן רצו להראות או להשוויץ אפילו בקטעים הסינמטיים במיוחד שלהם, כי זה הכיוון של המשחק.
הרוב בטח כמו גירס ודומיו, אבל בין לבין וככל הנראה לא מעט בכלל - יהיו קטעים שישברו את האקשן הגנרי שמאפיים משחקי SHOOT AND COVER שגם לנוסחה שלו ניסו להוסיף נשקים מקוריים, שבינתיים ראינו רק אחד כזה בפעולה.
תוסיפו לזה QTE עם טוויסט קטן א-לה ווקינג דד וקצת יותר אינטראקטיביות בקטעים סינמטיים כמו להזיז חפצים פה ושם או לכוון על משהו - ולדעתי זה נשמע מצויין, למשחק שנראה עד כדי כך טוב.

מה שכן, בגלל שהראו קטעים שמאוד מאוד דומים אחד לשני - יש חשש סביר מדי שהמשחק יהיה ממש קצר, ולא מגוון. אבל גם מאוד יכול להיות שהכל ממש מאותו השלב.
בקיצור, יש מקום לאופטימיות לגבי הפרוייקט הזה. אבל בטח שלא הייתי מזמין מראש, בלשון המעטה.

Laskin
Elder
הודעות: 21800
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: E3 2014: מסיבת העיתונאים של Sony

הודעהעל ידי Laskin » 11 יוני 2014, 15:54

Nucleus_Dawn כתב:ממה שהראו מTHE ORDER הוא ממש לא נראה כמו גירס. לא נראה שהולכות להיות זירות קרב מעניינות. נראה כאילו יהיו מסדרונות קטנטנים, עם מעט יחסית אויבים, מעט מאוד בחירות לשחקן והרבה מאוד הפסקות לגיימפליי בשביל סרטונים או QTE.
זה גם לא HR, כמובן.
זה מזכיר, יותר מהכל, את RYSE.


לדעתי אין שום קשר אמיתי. ברייז יש QTE בכל הריגה והריגה בערך, פה זה רק בקטעי המעבר, רבים ככל שיהיו, זה לא חלק ממערכת הקרב הראשית.

Laskin
Elder
הודעות: 21800
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: E3 2014: מסיבת העיתונאים של Sony

הודעהעל ידי Laskin » 11 יוני 2014, 15:59

DrKeo כתב:אגב TLG הולך לשבור את השיא של דיוק נוקם לנצח. הוא היה רק 10 שנים בלימבו, TLG הולך לעקוף את זה אם הוא לא יוצא עד הקיץ הבא.


HL2: EP3 היה אמור לצאת בסוף 2007, וTLG בכלל הוכרז ב-2009, לא?

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10159
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: E3 2014: מסיבת העיתונאים של Sony

הודעהעל ידי bling » 11 יוני 2014, 16:01

Death_119 כתב:ולא היה לך רגעים דומים בCOD? (סוחב פצוע כאשר מסוק שהתרסק רודף אחריך עם הלהבים) או באנצ'רטד 2 כשאתה יורד במדרגות צרות ומשאית רודפת אחריך תוך שהיא מתפרקת? או אולי בDead Space 1 או 2 כאשר הגידול תופס אותך ברגל ומחכה מספר שניות בין כל משיכה כדי שתירה לנקודה מסויימת? זה מאוד פופולארי בימינו לגוון Pacing, אחת הדרכים לעשות זאת זה קטעים מתוסרטים עם שליטה מינימאלית של השחקן. מפה ועד להגיד שמדובר בHeavy rain הדרך ארוכה וזה לא רציני.

The order עושה מה שלא מעט משחקים עשו לפניו. אף אחד לא אמר שהוא הולך להמציא את הגלגל, אבל הוא בהחלט הולך להיות משחק סופר איכותי עם גראפיקה מהממת שיביא לנו עוד אנצ'רטד לפס4.

נו, אז אנחנו יודעים שThe order הוא משחק שנראה טוב בסגנון אנצ'רטד וגירס שמתרחש בתקופה ויקטוריאנית וכולל Pacing, מה ההלם.

דווקא את אנצ'רטד הבאת כדוגמא? המשחק הזה שכל הפילוסופיה שלו זה שלא לוקחים לשחקן בחיים את השליטה מהידיים רק כשממש צריך?
על מה אתה מדבר? יש לך שלב שלם של מסוק שרודף אחריך שמסתיים בבניין מתפורר, שלב של טנק, רכבת, ספינה טובעת וכו' ומעטים הרגעים שנלקחת ממך השליטה.

בקטע של הג'יפ שהיה שולי ברמות (בערך 3 שניות ובא כסוג של הפתעה לא צפויה בהתחלה של השלב כדי להכניס קצת אדרנלין, בטח לא משהו שND היתה בוחרת להדגים איתו את המשחק) היית צריך לרוץ ולירות עליו בו זמנית ובלי להתבלבל ולעצור כי אחרת אתה מת, כן יש שם גיימפליי ואני אפילו מתתי שם פעם פעמיים כשלא הייתי מרוכז.

בקטע של האורדר שהראו כשיש לך שליטה אין לירי שלך שום השפעה על המפלצת, היא ממשיכה כרגיל והיא תגיע אליך ככה או ככה ותשגר את ה CUT SCENE הבא, אתה יכול אם אתה רוצה לירות לאוויר והתוצאה תהיה אותו הדבר, יש מצב שאפילו הדמות זזה שם לבד לך תדע.
אף פעם אנצ'רטד לא היה כה בוטה בהתערבות שלו.

ובקוד היו קטעים סינמטיים של סחיבת גופה, זה היה אולי מגניב גם ב 2007, מאז הסדרה שהגיימפליי שלה הרבה יותר פתוח ממה שראינו מהאורדר לא נחשבת בדיוק לתו איכות.

ואני לא אומר שכל המשחק יהיה HR, אבל הקטע הספציפי שהראו ב E3 כן אינטרקטיבי ברמה של משחק דייויד קייג' ובגלל זה האנלוגיה הזו החלה לעלות (ועליה גם מגיב שינובי בתגובה שהדבקתי)
ברור שהוא שוטר, אבל כל מה שראינו עד עכשיו זה ירי במסדרון קטנטן מול 4 איש עם הפרעות תכופות של סחיבת גופה או מפלצת שקופצת עליך ומשגרת CUT SCENE בלי שיכלת לעצור אותה, וראינו קטע שאתה קופץ על מישהו ומתפתח קרב QTE שיש לך אפשרות לבחור או בסכין או לחנוק אותו וכו'.

כל הקטעים שהראו יוצרים תחושה של משהו עם SCOPE קטנטן כשהשליטה נלקחת ממך לעיתים תכופות עם QTE ושאר רגעים "סינמטיים", אז אתה מתפלא שהחל לקבל לעג בסגנון HR?

ואין לי משהו נגד המשחק, אתה מוזמן לשאול את SWISS שהתווכחתי איתו בעבר והגנתי על המשחק מולו, תמיד אמרתי שבוא נחכה ל E3 ואני בטוח שבמשחק יש הרבה יותר ממה שהראו ושגם ככה הוא נראה לי כיפי וכו', ואז בא E3 ובמקום לענות למבקרים הם רק עשו מעצמם צחוק.
תפסיק לדבר סתם, יש לי אינטרס לשנוא משחק שמגיע בלעדית לקונסולה שלי?
אפילו הדבקתי פה את התגובה של שינובי כסוג של הרגעה גם בשבילי שאולי יש פה יותר ממה שהראו, ממש משהו שאחד שהמשחק מקומם אותו היה עושה :|
נערך לאחרונה על ידי bling ב 11 יוני 2014, 16:04, נערך פעם 1 בסך הכל.

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: E3 2014: מסיבת העיתונאים של Sony

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 11 יוני 2014, 16:01

Laskin כתב:
לדעתי אין שום קשר אמיתי. ברייז יש QTE בכל הריגה והריגה בערך, פה זה רק בקטעי המעבר, רבים ככל שיהיו, זה לא חלק ממערכת הקרב הראשית.


וממה שהראו עד עכשיו מהאורדר, התדירות של QTE/סרטוני מעבר/מצבי מסילה לא קטנה מהתדירות של QTE בRYSE.
הוא מזכיר אותו גם בכמה שהגיימפליי נראה מינימלי וגם בכמה שהמפתחים כל הזמן מדברים על איך שהמשחק נראה וכמה חשוב להם שהוא יהיה כמו סרט.

אם אתה צודק וכל מה שהראו לנו עד עכשיו זה רק רגעים קטנים, שמפלפלים את הגיימפליי, אז נהדר.
כדי שנדע אם זה נכון, יהיה נחמד אם יראו את הגיימפליי המרכזי של המשחק. בנתיים, לא ראינו את זה.
אז או שהמשחק הולך להיות כשלון משעמם וסינמטי במיוחד, כמו RYSE, או שהוא יהיה כיפי ומי שבחר מה להראות ממנו עד עכשיו צריך להיות מפוטר.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38364
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: E3 2014: מסיבת העיתונאים של Sony

הודעהעל ידי DrKeo » 11 יוני 2014, 16:07

Laskin כתב:
HL2: EP3 היה אמור לצאת בסוף 2007, וTLG בכלל הוכרז ב-2009, לא?

TLG התחיל עבודה ב2005, אחרי שסיימו את SOTC. פרק 2 של HL2 יצא רק בסוף 2007, כלומר העבודה על פרק 3 רק התחילה ב2008 כך שאם הם רוצים להגיע למצב של TLG הם צריכים למשוך אותנו עד 2016 ואז הם יגיעו למצב שTLG נמצא בו כיום. אבל כמובן שכל עוד TLG לא יצא ההפרש בינהם ישאר זהה כך שהדרך היחידה שE3 יוכל לעקוף את TLG בבזיון שלו הוא אך ורק אם TLG יצא כבר או יבוטל רשמית וכך E3 יוכל לצמצם פערים ולבסוף לעקוף אותו. בכל מקרה יש בינהם הפרש של 3 שנים כך שרק 3 שנים אחרי היציאה/ביטול של TLG וולוו יוכלו לעקוף את צוות ICO בבזיון :)

בנושא האורדר, ממה שראינו ממנו הוא נראה קטסטרופה מבחינת גיימפליי. אולי הוא נהדר ופשוט לא הראו את זה אבל אנחנו מדברים על מה שכן הראו.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
swiss-the-engine
Sage
הודעות: 5391
הצטרף: 13 אפריל 2013, 22:36

Re: E3 2014: מסיבת העיתונאים של Sony

הודעהעל ידי swiss-the-engine » 12 יוני 2014, 00:12

בקטע של הג'יפ שהיה שולי ברמות (בערך 3 שניות ובא כסוג של הפתעה לא צפויה בהתחלה של השלב כדי להכניס קצת אדרנלין, בטח לא משהו שND היתה בוחרת להדגים איתו את המשחק) היית צריך לרוץ ולירות עליו בו זמנית ובלי להתבלבל ולעצור כי אחרת אתה מת, כן יש שם גיימפליי ואני אפילו מתתי שם פעם פעמיים כשלא הייתי מרוכז.

גם אני מתתי שם! אני גם משום מה די בטוח שהקטע הזה הוצג באיזה אירוע.
"Democracy is two wolves and a lamb voting on what to have for lunch. Liberty is a well-armed lamb contesting the vote!"
Benjamin Franklin

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: E3 2014: מסיבת העיתונאים של Sony

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 11 יוני 2014, 16:15

swiss-the-engine כתב:גם אני מתתי שם! אני גם משום מה די בטוח שהקטע הזה הוצג באיזה אירוע.


גם אני...
זה לגמרי קטע קלאסי של ND, עם משהו גדול שרודף אחריך והמצלמה נגד כיוון התנועה שלך. היו קטעים כאלה עוד בקראש :D
תמונה

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10159
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: E3 2014: מסיבת העיתונאים של Sony

הודעהעל ידי bling » 11 יוני 2014, 16:29

חחח אז מסתבר שבקטע הסינמטי האוטומטי וללא שליטת השחקן ש DEATH הביא כדוגמא כולם פה מתו.
וחשבתי שאני הנוב היחיד :D

ונכון באמת זה היה אחד מה TRADEMARKS של קראש, שם תמיד רדף אחריך סלע ענק אבל בניגוד לאנצ'רטד שסתם תיבל את השלב באיזה 3 שניות אצל קראש היו שלבים שלמים כאלו.

סמל אישי של המשתמש
swym
Veteran
הודעות: 3696
הצטרף: 14 אפריל 2013, 01:14

Re: E3 2014: מסיבת העיתונאים של Sony

הודעהעל ידי swym » 11 יוני 2014, 16:39

bling כתב:למה לעזאזל לשפוט דרך IGN?
תכניס את Gamersyde ל Favorites שלך, בכל מקרה הנה הלינק להורדה של The Division באיכות גבוהה משם:
http://www.gamersyde.com/download_tom_clancy_s_the_division_e3_microsoft_demo_hq_-32261_en.html

כמו שאפשר לראות הרזולוציה הנמוכה פוגעת במראה של המשחק לא מעט, אותי לפחות הוא לא הרשים כמו בשנה שעברה. לעומת זאת אני ממליץ לך מאוד להוריד את AC UNITY מאותו אתר שנראה משגע, ואחרי זה גם FAR CRY 4 שגם מרשים מאוד.

לדעתי כדאי לך פשוט להסתכל שוב על ההדגמה של שנה שעברה... אז הכל פשוט הגיע בהפתעה ולכן הרשים בטירוף. אבל כשאני מסתכל על הדמו החדש אז ברור שהוא נמצא במצב אפילו יותר טוב: כל הparticle effects, מודל התאורה ובעיקר הירידה לתשומת לב לפרטים הקטנים עדיין שם ואפילו השתפרו.
המפתחים אפילו "אותתו" לנו בדמו שהנה תראו יש לנו עוד קטע עם מכונית שסוגרים את הדלת שלה בזמן שנצמדים אליה - זה לא היה סתם משהו חד פעמי לסרטון שתפרנו בשנה שעברה. ויותר מזה - הם אפילו התעלו על עצמם בתשומת הלב לפרטים עם עוד פיצ'ר של מיכלי צבע שכשיורים בהם מתפוצצים וצובעים חפצים שנמצאים מסביב. המשחק הזה נראה פשוט כמו הדבר הכי מרהיב יש גם בסיבוב השני שלו (בניגוד נניח לWatchDogs שזכה לנפילה משמעותית).

ג'אגיז זה הגיוני לא? הדגמה של סצינה כזו במשחק כמו The Division הרבה יותר "רגישה" לג'אגיז. אני בכלל לא בטוח שזה הרזולוציה, אלא בעיקר מעריך שמדובר בפיתרון לא אידיאלי לAA בשילוב עם העובדה שהמשחק מכיל רמת פירוט מאד גבוהה עם art assets שכוללים קווים אלכסוניים בזוויות חדות (אריחי אמבטיה, גדרות תיל, וכדומה). אפילו הממשק היחודי של המשחק כולל המון קווים דקים בתלת מימד ובצבעים עם ניגודיות גבוהה - זה משהו שמייצר את האמאמא של הג'אגיז ובמשחקים אחרים פשוט אין אותו כי הUI סתם מודבק כשכבה חיצונית. גם הפייסינג האיטי של המשחק לא תורם (תשווה למשל לבאטמן ש-90% מהדמו שלו הוא בתנועה מהירה עם טונות של blur).

אבל מה שנחמד הוא שבהנחה וזה פתאום כל מה שמפריע לך אז יש פיתרון פשוט לג'אגיז: קוראים לו מחשב אישי, ושם אני גם ככה מתכנן לשחק במשחק שהפוקוס שלו זה מולטיפלייר (כי אין לי כח להיות תלוי בתשלומים חודשיים למיקרוסופט או סוני אם אני לא חייב). באטמן הוא מן הסתם גם משחק שאני מעדיף לשחק על הPC ומניסיון העבר שלי עם רוקסטדי אז סביר להניח שאני אוהב אותו הרבה יותר מThe Division.
אבל הבעיה הספציפית עם הטריילר הזה של באטמן היא שהוא הרבה פחות "עשה לי" את זה: פה לא היה טריילר קודם להשוות אליו, אבל היו ממש לאחרונה בולשוטס מטורפים בצורה חריגה שהנפילה מהם לטריילר גיימפליי לא פחות כואבת. בנוסף, המשחק בhud של ארקהם פשוט מזכיר הרבה יותר מידי את משחקי באטמן הקודמים, והבאטמוביל שמבחינתי אמורה להיות ההיילייט של המשחק החדש מרגישה לפחות כאן בהדגמה כבדה ומסורבלת כמו הMako של מאס אפקט או הCentaur של גירס - כלומר כלי רכב גנרי במנוע של Unreal (שכלי רכב תמיד היו הצד החלש שלו). מהבאטמוביל ציפיתי ליותר, וקטעי הירי שלה הרגישו משמימים כי לבאטמן הרי "אסור" להרוג ולכן כנראה שכל מה שנילחם מולו זה כל מיני drones למיניהם.

Laskin כתב:לא יודע על מה אתם מתווכחים, שתי ההצגות היו טובות מאוד עם הבדלים זניחים פה ושם, סוני קצת יותר משעממת, מיקרוסופט קצת פחות משחקיות, אבל באמת תצוגות טוות מאוד.

אני גם איתך פה: שתי התערוכות האלו הציגו לנו כמות משחקים שלא נראה לי שיצא לנו לראות אי פעם בעבר, עם שילוב טוב של טיזרים, הכרזות CGI, וגיימפליי - עם במה מכובדת גם לאינדי שבתורם הצליחו לגנוב את ההצגה. לא ברור לי איך אפשר להתלונן על הכמות ועל הגיוון, אבל אולי אנשים מצפים שכל משחק יקבל גם הכרזה חדשה, גם ידגים גיימפליי, וגם יצא באותה השנה עם תאריך סופי. אני אגיד רק שהתכנים שראינו בפועל מייצרים חשד מובהק לריגול תעשייתי לפחות מצד אחת מהמציקות (וכנראה שתיהן) עם ניסיון "לתת מענה" לכל הכרזה מקבילה של המתחרה. בין אם מדובר באינדי, DLC, רימייקים, חשיפות חדשות וקטעי גיימפליי - כמעט לכל הכרזה היתה הכרזה מקבילה (וכאן מיקרוסופט ניצחה בנקודות לדעתי).

לגבי המשחקיות, אני לא בטוח מי סיפקה יותר קטעי משחקיות אבל נדמה לי שהבעיה של סוני היתה שקטעי המשחקיות שהיא הציגה פשוט לא היו טובים במיוחד (לפחות בגזרה האקסלוסיבית):
LBP3 הרגיש כמו משחק שמישהו יצר בLBP2 עם הדגמה קצת מביכה (ובהשוואה לProject Spark הוא מרגיש פתאום ארכאי - בדיעבד מתסבר שהוא יוצא גם לPS3 וזה כנראה די מסביר את זה). Entwined לא נראה כמו משחק האינדי שהייתי בוחר להציג על במה ונראה קצת כמו Rez (או אולי שלב הבונוס בסוניק 2?). וThe Order? הוא רק מתדרדר מרגע לרגע...
זה התחיל מרעיון שנשמע מלהיב על סטימפאנק ויקטוריאני. ואז נחשף קצת גיימפליי שמיקם אותו כGears Clone - שזה כשלעצמו דווקא סבבה אם מדובר בclone מוצלח. ואז נחשף עוד קצת גיימפליי שהפך את המשחק ליותר אפרורי (/"סינמטי") כאילו למשחקים מהזאנר אין תדמית אפרורית גם ככה. ועכשיו קיבלנו את הדמו הזה.
אז מילא שהוא מתוסרט ברמה שגורמת לCOD להרגיש כמו משחק עולם פתוח, אבל ככל שראיתי את הפיצ'רים ממשיכים להגיע (סצינות מעבר, אויב שחסין לכדורים, QTE, סצינת בריחה תוך כדי ירי) זה התחיל להדאיג אותי יותר ויותר: כי אלו כבר לא גירס או COD שקופצים לי לראש עכשיו, אלא Resident Evil 6. וזה כבר ממש לא המשחק שאליו אתה רוצה להשוות את עצמך.

Laskin
Elder
הודעות: 21800
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: E3 2014: מסיבת העיתונאים של Sony

הודעהעל ידי Laskin » 11 יוני 2014, 17:20

bling כתב:בקטע של האורדר שהראו כשיש לך שליטה אין לירי שלך שום השפעה על המפלצת, היא ממשיכה כרגיל והיא תגיע אליך ככה או ככה ותשגר את ה CUT SCENE הבא, אתה יכול אם אתה רוצה לירות לאוויר והתוצאה תהיה אותו הדבר, יש מצב שאפילו הדמות זזה שם לבד לך תדע.
אף פעם אנצ'רטד לא היה כה בוטה בהתערבות שלו.


האמת, אם המשחק וקטעי הקישור שלו הם כמו שהם מבטיחים - אם הוא היה יורה לה כמה פעמים בראש, אולי היית מגיע לקטע קישור שמסתיים אחרת.
בדיוק כמו בTWD. זה בדיוק מה שהם הבטיחו שהם עושים. השאלה היא האם זה נכון גם לסצינה הזו, או שהם סתם משקרים ומדובר בהבטחות שלא יעמדו בהן... אבל זה בדיוק מה שהם התכוונו.

Laskin
Elder
הודעות: 21800
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: E3 2014: מסיבת העיתונאים של Sony

הודעהעל ידי Laskin » 11 יוני 2014, 17:22

DrKeo כתב:TLG התחיל עבודה ב2005, אחרי שסיימו את SOTC. פרק 2 של HL2 יצא רק בסוף 2007, כלומר העבודה על פרק 3 רק התחילה ב2008 כך שאם הם רוצים להגיע למצב של TLG הם צריכים למשוך אותנו עד 2016 ואז הם יגיעו למצב שTLG נמצא בו כיום. אבל כמובן שכל עוד TLG לא יצא ההפרש בינהם ישאר זהה כך שהדרך היחידה שE3 יוכל לעקוף את TLG בבזיון שלו הוא אך ורק אם TLG יצא כבר או יבוטל רשמית וכך E3 יוכל לצמצם פערים ולבסוף לעקוף אותו. בכל מקרה יש בינהם הפרש של 3 שנים כך שרק 3 שנים אחרי היציאה/ביטול של TLG וולוו יוכלו לעקוף את צוות ICO בבזיון :)

בנושא האורדר, ממה שראינו ממנו הוא נראה קטסטרופה מבחינת גיימפליי. אולי הוא נהדר ופשוט לא הראו את זה אבל אנחנו מדברים על מה שכן הראו.


עפ"י וויקיפדיה, פרק 3 היה אמור לצאת באותה שנה של פרק 2. בסוף 2007.

סמל אישי של המשתמש
Klayman
Sage
הודעות: 6573
הצטרף: 13 אפריל 2013, 18:19

Re: E3 2014: מסיבת העיתונאים של Sony

הודעהעל ידי Klayman » 11 יוני 2014, 17:32

אני ממש התלהבתי מThe Order כשהוא הוצג במקור, אבל עכשיו אני חייב להגיד שאני לגמרי מבין את ההשוואות שקמו לרייז.. כל שתי שניות QTE. :|. גם לרייז יש גרפיקה יפהפייה.. זה לא עושה אותו למשחק כ''כ טוב. מקווה לראות קצת יותר ממנו שישנה את דעתי. כמו שאמרתי כבר מראש - מדובר בסטודיו שלא (!) הוכיח את עצמו במגרש הAAA. לא שזה אומר משהו מוחלט ושהמשחק בטוח יהיה חרא, אבל אישית, לפחות אני בינתיים לא בטוח לגבי הטיב שלו ולא יכול לפסוק שהוא יהיה משחק מצוין. בינתיים הם לא עשו עבודה טובה בלהציג לי למה המשחק מצויין, מעבר לגרפיקה היפה שלו.

לנושא מסיבות העיתונאים - אני חושב ששתיהן היו סולידיות בהחלט. לא זאת העיפה לי את הפוני (שאין לי) ולא של מיקרוסופט. אני חושב שקיבלנו כמות יפה של משחקים, כולל בלעדיים (חלק זמניים, חלק בלעדיים לחלוטין). הייתי רוצה לראות משחקיות של UC4 וגם של המשחק של פלטינום לאקסבוקס, אבל נראה לי שהוא במצב די התחלתי בפיתוח.
Now, a question of etiquette - as I pass, do I give you the ass or the crotch
?

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38364
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: E3 2014: מסיבת העיתונאים של Sony

הודעהעל ידי DrKeo » 11 יוני 2014, 17:53

Laskin כתב:
עפ"י וויקיפדיה, פרק 3 היה אמור לצאת באותה שנה של פרק 2. בסוף 2007.

פרק 2 יצא באוקטובר, פרק 3 היה אמור לצאת שבועיים אחריו או משהו כזה? ביחוד שבין פרק 2 לפרק 1 עברו שנה וחצי?

אולי זה היה 2007 בתוכנית הממש מקורית אבל אז הם בכלל אמרו שיצא אחד כל חצי שנה. על E3 התחילו רק לעבוד ב2008 ולפי מה שאומרים הפרוייקט בכלל בוטל, במקומו התחילו לפתח את HL3.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38364
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: E3 2014: מסיבת העיתונאים של Sony

הודעהעל ידי DrKeo » 11 יוני 2014, 18:48

רוקסטדי מודיעים רשמית שהדמו בטמן במסיבה של סוני רץ על PC.
We're just normal men. We're just innocent men

Kazz
Veteran
הודעות: 4550
הצטרף: 17 אפריל 2013, 12:22

Re: E3 2014: מסיבת העיתונאים של Sony

הודעהעל ידי Kazz » 11 יוני 2014, 18:49

התצוגה של באטמן הייתה על מחשב.

Watching e3 coverage GameSpot stream. Rocksteady revealed Batman is running on PC (using PS4 controller).

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10159
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: E3 2014: מסיבת העיתונאים של Sony

הודעהעל ידי bling » 11 יוני 2014, 18:57

swym כתב:לדעתי כדאי לך פשוט להסתכל שוב על ההדגמה של שנה שעברה... אז הכל פשוט הגיע בהפתעה ולכן הרשים בטירוף. אבל כשאני מסתכל על הדמו החדש אז ברור שהוא נמצא במצב אפילו יותר טוב: כל הparticle effects, מודל התאורה ובעיקר הירידה לתשומת לב לפרטים הקטנים עדיין שם ואפילו השתפרו.
המפתחים אפילו "אותתו" לנו בדמו שהנה תראו יש לנו עוד קטע עם מכונית שסוגרים את הדלת שלה בזמן שנצמדים אליה - זה לא היה סתם משהו חד פעמי לסרטון שתפרנו בשנה שעברה. ויותר מזה - הם אפילו התעלו על עצמם בתשומת הלב לפרטים עם עוד פיצ'ר של מיכלי צבע שכשיורים בהם מתפוצצים וצובעים חפצים שנמצאים מסביב. המשחק הזה נראה פשוט כמו הדבר הכי מרהיב יש גם בסיבוב השני שלו (בניגוד נניח לWatchDogs שזכה לנפילה משמעותית).

ג'אגיז זה הגיוני לא? הדגמה של סצינה כזו במשחק כמו The Division הרבה יותר "רגישה" לג'אגיז. אני בכלל לא בטוח שזה הרזולוציה, אלא בעיקר מעריך שמדובר בפיתרון לא אידיאלי לAA בשילוב עם העובדה שהמשחק מכיל רמת פירוט מאד גבוהה עם art assets שכוללים קווים אלכסוניים בזוויות חדות (אריחי אמבטיה, גדרות תיל, וכדומה). אפילו הממשק היחודי של המשחק כולל המון קווים דקים בתלת מימד ובצבעים עם ניגודיות גבוהה - זה משהו שמייצר את האמאמא של הג'אגיז ובמשחקים אחרים פשוט אין אותו כי הUI סתם מודבק כשכבה חיצונית. גם הפייסינג האיטי של המשחק לא תורם (תשווה למשל לבאטמן ש-90% מהדמו שלו הוא בתנועה מהירה עם טונות של blur).

אבל מה שנחמד הוא שבהנחה וזה פתאום כל מה שמפריע לך אז יש פיתרון פשוט לג'אגיז: קוראים לו מחשב אישי, ושם אני גם ככה מתכנן לשחק במשחק שהפוקוס שלו זה מולטיפלייר (כי אין לי כח להיות תלוי בתשלומים חודשיים למיקרוסופט או סוני אם אני לא חייב). באטמן הוא מן הסתם גם משחק שאני מעדיף לשחק על הPC ומניסיון העבר שלי עם רוקסטדי אז סביר להניח שאני אוהב אותו הרבה יותר מThe Division.
אבל הבעיה הספציפית עם הטריילר הזה של באטמן היא שהוא הרבה פחות "עשה לי" את זה: פה לא היה טריילר קודם להשוות אליו, אבל היו ממש לאחרונה בולשוטס מטורפים בצורה חריגה שהנפילה מהם לטריילר גיימפליי לא פחות כואבת. בנוסף, המשחק בhud של ארקהם פשוט מזכיר הרבה יותר מידי את משחקי באטמן הקודמים, והבאטמוביל שמבחינתי אמורה להיות ההיילייט של המשחק החדש מרגישה לפחות כאן בהדגמה כבדה ומסורבלת כמו הMako של מאס אפקט או הCentaur של גירס - כלומר כלי רכב גנרי במנוע של Unreal (שכלי רכב תמיד היו הצד החלש שלו). מהבאטמוביל ציפיתי ליותר, וקטעי הירי שלה הרגישו משמימים כי לבאטמן הרי "אסור" להרוג ולכן כנראה שכל מה שנילחם מולו זה כל מיני drones למיניהם.

אני לא רמזתי לשום DOWNGRADE חוץ מ IQ, לא זיהיתי ירידה בתאורה, מודלים, באינטרקטיביות של הסביבה כמו הדלת או התגובות שלה לירי, זה נשאר זהה, רק אמרתי שהאלייזינג בבילד האחרון הרס הרבה מאפקט ה WOW כמו שהיה לי אז, ואני בטוח שהמשחק נראה מושלם גם מבחינת IQ בהדגמה ההיא.
אני יגיד לך את האמת, אני בעד גישה שבשביל IQ סביר עדיף להוריד מהפירוט או אפקטים ולהוסיף AA ומה שצריך כדי לסדר את זה, TLOU היה בעל פירוט מדהים אבל לטעמי המון מהגראפיקה שלו נהרסה בגלל ג'אגיז וטקסטורות מטושטשות, במקרה כזה אני מעדיף שיהיה פחות מפורט ונקי ונעים לעין, אבל אולי אני פשוט רגיש לנושא במיוחד.

בקשר לבאטמן זה היה ברור לי לגמרי שהוא לא יראה כמו התמונות הללו וגם אמרתי את זה פה בפורום שאין מצב שככה המשחק יראה בפועל וצדקתי, אני חושב שזה קצת טירוני מצידך באמת לצפות ל FIDELITY כזה בזמן אמת במשחק עולם פתוח, ואתה יותר ותיק ממני בכל העסק השקרי הזה שנקרא תעשיית המשחקים :)
אז כן, כמובן שלא באתי מתוך מחשבה שיראה כמו בתמונות המבולשטות ולכן הוא הדהים אותי, לראות את באטמן מרחף בעיר ענקית שנראית ככה זה חלום.

בקשר לבאטמוביל, אני התלהבתי יותר מהמכניקה עצמה שאפשר לזמן אותו בכל מקום ולנווט עם הרכב, הנסיעה דווקא נראתה לי כיפית בטירוף ודי BAD ASS עם איך שהוא רמס שם מכשולים, והקטע שאתה יכול בצורה רציפה להשתגר מהרכב ולחזור לריחוף, אין הם פשוט תותחים ברוקסטדי בכל הקטע הזה של לגרום לך להרגיש כמו באטמן, והמשחק הזה משאיר אבק לקודמים בהרגשת הבאטמן שהוא מעביר מהריחוף בעיר הענקית והיפייפייה ועד האינטרקציה עם הבאטמוביל.

אני מסכים איתך אגב שקטע הירי היה סתמי ומיותר ולא נראה הכי כיפי להלחם נגד ה DRONES הללו, אני מקווה שיהיו למכונית עוד שימושים מעניינים מלבד לוחמת DROIDS וניווט בעיר, גם לא אהבתי את המכניקה האוטומטית שהוא עשה 3 TAKEDOWNS רצוף, הזכיר קצת גרסת MARK&EXECUTE של באטמן וזה חרא של מכניקה, לא מבין למה מפתחים מכניסים זבל אוטומטי כאלו למשחקים שלהם אבל נקווה שלא יהיה OP מדי על הרמה הקשה.

דרך אגב עכשיו רוקסטדי חשפו בריאיון ב GAMESPOT שהדמו שהוצג של באטמן רץ על PC, מסריח מצדם להטעות ככה ומאכזב מאוד באופן כללי.
קודם כל זה גם מאכזב עבור גרסת ה PC כי אם תורידו את הסרטון באיכות גבוהה תראו לא מעט אלייזינג וטונות של POP IN כשאי אפשר לעבור מטר בלי שכל הסביבה תתעדכן מול העיניים, ככה משחקי PC נראים היום?
ממש לא מרשים בשביל משהו שרץ על PC חזק לטעמי, אבל גרוע מכך אני לא רוצה לדמיין איך נראות גרסאות הקונסולות אם ככה זה נראה על ה PC :?

זה גורם לי לתהות אם אכן משחקי יובי עצמם גם רצו בכלל על הקונסולות או שגם שם הכל PC, אני לא אופתע אם UNITY כן כי הוא פשוט נראה מעלף ונקי מאוד, אבל THE DIVISION יהיה מוזר בהתחשב באלייזינג, הלוואי והמפתחים היו נוהגים ביותר שקיפות במקום להשאיר אותנו ככה באוויר.
-----------------------------------
ונשים גם את זה פה- הדגמת גיימפליי של THE ORDER ב IGN, לפי הבנתי הדמו זה הסרטון ששוחררו לפני מספר שבועות עם הגיימפליי ירי, אני עוד מעט אבדוק איך המשחק נראה אבל למי שסקרן:

סמל אישי של המשתמש
swiss-the-engine
Sage
הודעות: 5391
הצטרף: 13 אפריל 2013, 22:36

Re: E3 2014: מסיבת העיתונאים של Sony

הודעהעל ידי swiss-the-engine » 12 יוני 2014, 03:25

חוכמת בדיעבד זה... אבל בכל זאת אומר... אישית הנחתי שכך הדבר ואני לא מבין איך זה אומר משהו לגבי הגרפיקה. המשחק נדחה בכלל... ברור שלפחות חלק מהסיבה לדחייה הם עניינים גרפיים. אני מקווה שהאפקט גשם המטורף (כשהוא מתעופף ואור אשכרה עובר דרכו ויש צבעים בתוך הגשם) ישאר בקונסולות :D
"Democracy is two wolves and a lamb voting on what to have for lunch. Liberty is a well-armed lamb contesting the vote!"
Benjamin Franklin

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38364
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: E3 2014: מסיבת העיתונאים של Sony

הודעהעל ידי DrKeo » 11 יוני 2014, 19:32

bling כתב:אני לא רמזתי לשום DOWNGRADE חוץ מ IQ, לא זיהיתי ירידה בתאורה, מודלים, באינטרקטיביות של הסביבה כמו הדלת או התגובות שלה לירי, זה נשאר זהה, רק אמרתי שהאלייזינג בבילד האחרון הרס הרבה מאפקט ה WOW כמו שהיה לי אז, ואני בטוח שהמשחק נראה מושלם גם מבחינת IQ בהדגמה ההיא.
אני יגיד לך את האמת, אני בעד גישה שבשביל IQ סביר עדיף להוריד מהפירוט או אפקטים ולהוסיף AA ומה שצריך כדי לסדר את זה, TLOU היה בעל פירוט מדהים אבל לטעמי המון מהגראפיקה שלו נהרסה בגלל ג'אגיז וטקסטורות מטושטשות, במקרה כזה אני מעדיף שיהיה פחות מפורט ונקי ונעים לעין, אבל אולי אני פשוט רגיש לנושא במיוחד.

בקשר לבאטמן זה היה ברור לי לגמרי שהוא לא יראה כמו התמונות הללו וגם אמרתי את זה פה בפורום שאין מצב שככה המשחק יראה בפועל וצדקתי, אני חושב שזה קצת טירוני מצידך באמת לצפות ל FIDELITY כזה בזמן אמת במשחק עולם פתוח, ואתה יותר ותיק ממני בכל העסק השקרי הזה שנקרא תעשיית המשחקים :)
אז כן, כמובן שלא באתי מתוך מחשבה שיראה כמו בתמונות המבולשטות ולכן הוא הדהים אותי, לראות את באטמן מרחף בעיר ענקית שנראית ככה זה חלום.

בקשר לבאטמוביל, אני התלהבתי יותר מהמכניקה עצמה שאפשר לזמן אותו בכל מקום ולנווט עם הרכב, הנסיעה דווקא נראתה לי כיפית בטירוף ודי BAD ASS עם איך שהוא רמס שם מכשולים, והקטע שאתה יכול בצורה רציפה להשתגר מהרכב ולחזור לריחוף, אין הם פשוט תותחים ברוקסטדי בכל הקטע הזה של לגרום לך להרגיש כמו באטמן, והמשחק הזה משאיר אבק לקודמים בהרגשת הבאטמן שהוא מעביר מהריחוף בעיר הענקית והיפייפייה ועד האינטרקציה עם הבאטמוביל.

אני מסכים איתך אגב שקטע הירי היה סתמי ומיותר ולא נראה הכי כיפי להלחם נגד ה DRONES הללו, אני מקווה שיהיו למכונית עוד שימושים מעניינים מלבד לוחמת DROIDS וניווט בעיר, גם לא אהבתי את המכניקה האוטומטית שהוא עשה 3 TAKEDOWNS רצוף, הזכיר קצת גרסת MARK&EXECUTE של באטמן וזה חרא של מכניקה, לא מבין למה מפתחים מכניסים זבל אוטומטי כאלו למשחקים שלהם אבל נקווה שלא יהיה OP מדי על הרמה הקשה.

דרך אגב עכשיו רוקסטדי חשפו בריאיון ב GAMESPOT שהדמו שהוצג של באטמן רץ על PC, מסריח מצדם להטעות ככה ומאכזב מאוד באופן כללי.
קודם כל זה גם מאכזב עבור גרסת ה PC כי אם תורידו את הסרטון באיכות גבוהה תראו לא מעט אלייזינג וטונות של POP IN כשאי אפשר לעבור מטר בלי שכל הסביבה תתעדכן מול העיניים, ככה משחקי PC נראים היום?
ממש לא מרשים בשביל משהו שרץ על PC חזק לטעמי, אבל גרוע מכך אני לא רוצה לדמיין איך נראות גרסאות הקונסולות אם ככה זה נראה על ה PC :?

זה גורם לי לתהות אם אכן משחקי יובי עצמם גם רצו בכלל על הקונסולות או שגם שם הכל PC, אני לא אופתע אם UNITY כן כי הוא פשוט נראה מעלף ונקי מאוד, אבל THE DIVISION יהיה מוזר בהתחשב באלייזינג, הלוואי והמפתחים היו נוהגים ביותר שקיפות במקום להשאיר אותנו ככה באוויר.
-----------------------------------
ונשים גם את זה פה- הדגמת גיימפליי של THE ORDER ב IGN, לפי הבנתי הדמו זה הסרטון ששוחררו לפני מספר שבועות עם הגיימפליי ירי, אני עוד מעט אבדוק איך המשחק נראה אבל למי שסקרן:

אני לא בטוח מה הבעיה עם בטמן, הוא נראה בול כמו בתמונות, אפילו המודל של בטמן נראה בול כמו בתמונות (עם כמה גליצ'ים של צל שבתקווה יתוקנו) והוא היה מתוך הגיימפליי ואפילו לא סצנות מעבר. הבעיה היחידה שם הייתה אלייסינג וזה תמיד ניתן לתיקון בקלות עם AA. מה שכן בעייתי הוא שאין לנו מושג איך הוא נראה על קונסולות.
We're just normal men. We're just innocent men


חזור אל “פורום משחקים”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 104 אורחים