E3 2014: מסיבת העיתונאים של Sony

מחשב, קונסולות וכל מה שאפשר לשחק בו

המנהלים: bozeman, erezronen

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: E3 2014: מסיבת העיתונאים של Sony

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 11 יוני 2014, 19:35

די מצחיק שיש את המילה גיימפליי בשם של הסרטון מהאורדר.
רובו סרטוני מעבר.
דקה וחצי ירי - סרטון של חצי דקה - מסילה של חצי דקה - סרטון של שתי דקות - קצת הליכה - לשרוף משהו שחוסם את הדרך - סרטון של המשהו שחוסם את הדרך נשרף ומפנה את הדרך.

לא הייתי מצפה ליותר מידי מהמשחק הזה. הפייסינג שלו נראה זוועתי, אם זה אכן ככה גם בשאר חלקי המשחק.

מעבר לזה, הבילד החדש נראה כל כך הרבה פחות טוב. קודם היו צבעים במשחק. עכשיו הכל אפור, עם קצת גוונים של אפור לגיוון.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10159
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: E3 2014: מסיבת העיתונאים של Sony

הודעהעל ידי bling » 11 יוני 2014, 19:40

DrKeo כתב:אני לא בטוח מה הבעיה עם בטמן, הוא נראה בול כמו בתמונות, אפילו המודל של בטמן נראה בול כמו בתמונות (עם כמה גליצ'ים של צל שבתקווה יתוקנו) והוא היה מתוך הגיימפליי ואפילו לא סצנות מעבר. הבעיה היחידה שם הייתה אלייסינג וזה תמיד ניתן לתיקון בקלות עם AA. מה שכן בעייתי הוא שאין לנו מושג איך הוא נראה על קונסולות.

כמו ש SWYM אמר יש ירידה די חדה באיכות ביחס לתמונות, זה לא קרוב לחדות של התמונות.
ועל מה אתה מדבר, הבעיה הכי גדולה זה טונות של POP INS, אי אפשר לעבור סנטימטר בלי שטקסטורה תקפוץ לך מול העיניים, בשילוב עם אלייזינג אי אפשר להאשים אותי שחשבתי שזה PS4.

קאוטיק, דווקא הבילד נראה משופר ביחס לפעם שעברה, אין בכלל האטות וקריעות מסך, הוא רץ מושלם, והמראה שלו זהה מבחינה גראפית, אין לי מושג על מה אתה מדבר.
ה FEED של IGN לא באיכות אופטימלית אבל מבחינת צבעים נראה אפרורי בדיוק כמו מקודם ולא שינו דבר.
יש רשמים ב GAF אגב של אנשים ששיחקו במשחק ב E3 ובין אלו שאהבו לאלו ששנאו לא שמעתי אחד שלא התעלף מהמראה של המשחק, זה קונצנזוס.

סמל אישי של המשתמש
swiss-the-engine
Sage
הודעות: 5391
הצטרף: 13 אפריל 2013, 22:36

Re: E3 2014: מסיבת העיתונאים של Sony

הודעהעל ידי swiss-the-engine » 12 יוני 2014, 03:57

נראה לי שחר מתכוון לסרטון הראשון... ההוא שהם קופצים בין גגות באיזו נקודה של הסרטון.

עריכה:
ולגבי מה שגיא אמר... את מי זה מעניין? לכל אחד מאיתנו יש עיניים וכל אחד יכול לשפוט בעצמו... אני ממש לא ראיתי ירידה באיכות ובטח לא בהקשר של באטמן שעליו קיבלנו פריימים ממש של קלוז אפ. ובלי קשר מאיפה מישהו פה יכול בכלל לדבר על סטרים מעאפן לעומת תמונות? בוא נהיה רציניים לרגע.
נערך לאחרונה על ידי swiss-the-engine ב 12 יוני 2014, 04:15, נערך 2 פעמים בסך הכל.
"Democracy is two wolves and a lamb voting on what to have for lunch. Liberty is a well-armed lamb contesting the vote!"
Benjamin Franklin

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10159
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: E3 2014: מסיבת העיתונאים של Sony

הודעהעל ידי bling » 11 יוני 2014, 19:58

swiss-the-engine כתב:נראה לי שחר מתכוון לסרטון הראשון... ההוא שהם קופצים בין גגות באיזו נקודה של הסרטון.

אהה אבל פה זה כבר ידוע מזמן והיו לנו דיונים שלמים על זה פה, התכוונתי כמובן ביחס להדגמה האחרונה מאותו השלב כי זו נראה לי ההשוואה המתבקשת בשלב הזה שאנחנו יודעים שהם שינו דברים.

דרך אגב למרות השינוי האפרוריות ללא ספק מודגשת בשלב הזה ספציפית, זאת אומרת הוא ממש ערפילי ואפור באופן מכוון כדי לדמות אווירה של אנגליה גותית, אבל תראה בדמו של E3 הסביבה שם חזרה להיות עם צבעים.
אני בטוח שגם לאחר שינוי הבילד יהיו שלבים עם צבעים בולטים יותר, השלב הזה ספציפית הוא דוגמא קיצונית, למרות שאני אישית מת על המראה של המשחק כולל של השלב הזה.

בקשר לעריכה שלך, אני שופט לפי הסרטון DIRECT FEED באיכות גבוהה של GAMERSYDE, כדאי לצפות בו לפני שקופצים.

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: E3 2014: מסיבת העיתונאים של Sony

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 12 יוני 2014, 04:37

bling כתב:כמו ש SWYM אמר יש ירידה די חדה באיכות ביחס לתמונות, זה לא קרוב לחדות של התמונות.
ועל מה אתה מדבר, הבעיה הכי גדולה זה טונות של POP INS, אי אפשר לעבור סנטימטר בלי שטקסטורה תקפוץ לך מול העיניים, בשילוב עם אלייזינג אי אפשר להאשים אותי שחשבתי שזה PS4.

קאוטיק, דווקא הבילד נראה משופר ביחס לפעם שעברה, אין בכלל האטות וקריעות מסך, הוא רץ מושלם, והמראה שלו זהה מבחינה גראפית, אין לי מושג על מה אתה מדבר.
ה FEED של IGN לא באיכות אופטימלית אבל מבחינת צבעים נראה אפרורי בדיוק כמו מקודם ולא שינו דבר.
יש רשמים ב GAF אגב של אנשים ששיחקו במשחק ב E3 ובין אלו שאהבו לאלו ששנאו לא שמעתי אחד שלא התעלף מהמראה של המשחק, זה קונצנזוס.


לא דיברתי על מראה המשחק מבחינה טכנית. הוא נראה טוב ונקי. אחלה AA ומודלים מאוד מפורטים. מאוד מרשים מהבחינה הזאת.
אני התכוונתי לכך שהוא נראה משעמם ואפור, מבחינת העיצוב האומנותי. אני מקווה שאתה צודק וזה ספציפית השלב הזה.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38362
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: E3 2014: מסיבת העיתונאים של Sony

הודעהעל ידי DrKeo » 12 יוני 2014, 04:54

bling כתב:כמו ש SWYM אמר יש ירידה די חדה באיכות ביחס לתמונות, זה לא קרוב לחדות של התמונות.
ועל מה אתה מדבר, הבעיה הכי גדולה זה טונות של POP INS, אי אפשר לעבור סנטימטר בלי שטקסטורה תקפוץ לך מול העיניים, בשילוב עם אלייזינג אי אפשר להאשים אותי שחשבתי שזה PS4.

קאוטיק, דווקא הבילד נראה משופר ביחס לפעם שעברה, אין בכלל האטות וקריעות מסך, הוא רץ מושלם, והמראה שלו זהה מבחינה גראפית, אין לי מושג על מה אתה מדבר.
ה FEED של IGN לא באיכות אופטימלית אבל מבחינת צבעים נראה אפרורי בדיוק כמו מקודם ולא שינו דבר.
יש רשמים ב GAF אגב של אנשים ששיחקו במשחק ב E3 ובין אלו שאהבו לאלו ששנאו לא שמעתי אחד שלא התעלף מהמראה של המשחק, זה קונצנזוס.

בטמן נראה בדיוק כמו בתמונות רק עם איכות תמונה קצת יותר נמוכה ובעיות POP IN שהן ממילא משהו שאי אפשר לראות בתמונות. המשחק עדין 9 חודשים לשיגור אז נקווה לפחות שהPOP IN יתוקן והאיכות תמונה היא נטו ההגדרות שלך על הPC ומאחר ומתלוננים כאן על איכות התמונה של גרסת הPC אז זה לא ממש רלוונטי כי אין לאף אחד מושג מה איכות התמונה בקונסולות.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
Death_119
Veteran
הודעות: 4139
הצטרף: 13 אפריל 2013, 20:04

Re: E3 2014: מסיבת העיתונאים של Sony

הודעהעל ידי Death_119 » 12 יוני 2014, 06:08

bling כתב:דווקא את אנצ'רטד הבאת כדוגמא? המשחק הזה שכל הפילוסופיה שלו זה שלא לוקחים לשחקן בחיים את השליטה מהידיים רק כשממש צריך?
על מה אתה מדבר? יש לך שלב שלם של מסוק שרודף אחריך שמסתיים בבניין מתפורר, שלב של טנק, רכבת, ספינה טובעת וכו' ומעטים הרגעים שנלקחת ממך השליטה.

בקטע של הג'יפ שהיה שולי ברמות (בערך 3 שניות ובא כסוג של הפתעה לא צפויה בהתחלה של השלב כדי להכניס קצת אדרנלין, בטח לא משהו שND היתה בוחרת להדגים איתו את המשחק) היית צריך לרוץ ולירות עליו בו זמנית ובלי להתבלבל ולעצור כי אחרת אתה מת, כן יש שם גיימפליי ואני אפילו מתתי שם פעם פעמיים כשלא הייתי מרוכז.

בקטע של האורדר שהראו כשיש לך שליטה אין לירי שלך שום השפעה על המפלצת, היא ממשיכה כרגיל והיא תגיע אליך ככה או ככה ותשגר את ה CUT SCENE הבא, אתה יכול אם אתה רוצה לירות לאוויר והתוצאה תהיה אותו הדבר, יש מצב שאפילו הדמות זזה שם לבד לך תדע.
אף פעם אנצ'רטד לא היה כה בוטה בהתערבות שלו.

ובקוד היו קטעים סינמטיים של סחיבת גופה, זה היה אולי מגניב גם ב 2007, מאז הסדרה שהגיימפליי שלה הרבה יותר פתוח ממה שראינו מהאורדר לא נחשבת בדיוק לתו איכות.

ואני לא אומר שכל המשחק יהיה HR, אבל הקטע הספציפי שהראו ב E3 כן אינטרקטיבי ברמה של משחק דייויד קייג' ובגלל זה האנלוגיה הזו החלה לעלות (ועליה גם מגיב שינובי בתגובה שהדבקתי)
ברור שהוא שוטר, אבל כל מה שראינו עד עכשיו זה ירי במסדרון קטנטן מול 4 איש עם הפרעות תכופות של סחיבת גופה או מפלצת שקופצת עליך ומשגרת CUT SCENE בלי שיכלת לעצור אותה, וראינו קטע שאתה קופץ על מישהו ומתפתח קרב QTE שיש לך אפשרות לבחור או בסכין או לחנוק אותו וכו'.

כל הקטעים שהראו יוצרים תחושה של משהו עם SCOPE קטנטן כשהשליטה נלקחת ממך לעיתים תכופות עם QTE ושאר רגעים "סינמטיים", אז אתה מתפלא שהחל לקבל לעג בסגנון HR?

ואין לי משהו נגד המשחק, אתה מוזמן לשאול את SWISS שהתווכחתי איתו בעבר והגנתי על המשחק מולו, תמיד אמרתי שבוא נחכה ל E3 ואני בטוח שבמשחק יש הרבה יותר ממה שהראו ושגם ככה הוא נראה לי כיפי וכו', ואז בא E3 ובמקום לענות למבקרים הם רק עשו מעצמם צחוק.
תפסיק לדבר סתם, יש לי אינטרס לשנוא משחק שמגיע בלעדית לקונסולה שלי?
אפילו הדבקתי פה את התגובה של שינובי כסוג של הרגעה גם בשבילי שאולי יש פה יותר ממה שהראו, ממש משהו שאחד שהמשחק מקומם אותו היה עושה :|

איך מתת? זה ללחוץ למטה עם הג'וייסטיק וללחוץ במקביל על R2, אין לך שליטה אמיתית, אתה הולך למטה במסדרון של מדרגות צרות ולוחץ על ירי בצורה אוטומטית, אי אפשר לקרוא לזה שליטה על הדמות. הם הראו שני קטעים בThe order, קרב יריות שלא היה נראה שונה מגירס, אני לא מבין מה הבעיה בקטע של סחיבת פצוע, זה נעשה לא פעם במהלך קרב בלא מעט משחקים והראו לך שלב נוסף עם Pacing הפוך לגמרי שבמקרה הוא גם מאוד סינמטי.

אין יותר סינמטי ללא כל שליטה על השחקן מזה:


השוואה לRyse היא משוללת יסוד, אי אפשר לקרוא לגיימפליי שכל לחיצה שלישית כמו שיובל כתב גורמת למשחק להאט (פרט שכולם התלוננו עליו מההתחלה) לבחירה של להציג סצנת ירי ובנוסף סצנה קצת יותר איטית ומתוסרטת. אם כבר החששות שלכם הם שמדובר בResident Evil 6 או לחילופין המשחק נינג'ה המטופש ל-360 ששכחתי את שמו. קשה לי להאמין שזה המצב. אבל נחכה ונראה, אני לא דואג, המשחק נראה לי בדיוק כמו גירס בכל רמח איבריו רק בעולם מגניב יותר ועם גראפיקה יותר טובה. בדיוק מה שאני אוהב.
תמונה

Laskin
Elder
הודעות: 21800
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: E3 2014: מסיבת העיתונאים של Sony

הודעהעל ידי Laskin » 11 יוני 2014, 22:55

מישהו שיחק בצבעים של הטריילר של אנצ'רטד... ב60 פרימים:
http://a.pomf.se/ulhgiw.webm
ועשה אותו מואר וצבעוני יותר... ונראה עם הרבה פחות POST
האמת שככה, מלבד הפרטים הקטנים על הפרצוף מקרוב - זה נראה לגמרי אפשרי לגייפמליי.
LOD שכזה :P

וגם יש כיתוב בסוף על הכלוב עצמו. למטה. משהו שנראה כאילו נגמר במילה GOODS

סמל אישי של המשתמש
swiss-the-engine
Sage
הודעות: 5391
הצטרף: 13 אפריל 2013, 22:36

Re: E3 2014: מסיבת העיתונאים של Sony

הודעהעל ידי swiss-the-engine » 11 יוני 2014, 23:30

בלינג דיברנו על הנושא של איכות תמונה ויוטיוב מלא פעמים. אין מה לדבר על fine detail כמו שאתה מקבל בתמונות
"Democracy is two wolves and a lamb voting on what to have for lunch. Liberty is a well-armed lamb contesting the vote!"
Benjamin Franklin

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10159
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: E3 2014: מסיבת העיתונאים של Sony

הודעהעל ידי bling » 12 יוני 2014, 00:25

KEO, אין לי מה להגיד כבר, אני לא הולך לעשות עכשיו CAPTURE לוידאו מגיימרסייד, אם לדעתך זה נראה זהה אז סבבה, הרווחת :)

DEATH, אפשר להכשל שם, קודם כל הפעולה של הריצה והירי החצי עיוור בו זמנית היא לא אוטומטית ויצא לי להתבלבל בכפתורים ולעבור לזווית OVER THE SHOULDER מה שכמובן גרם לג'יפ לדרוס אותי.
גם הצלחתי פעם אחת להתקע באיזה קצה של קיר או משהו כשלא רצתי באמצע, זה אשכרה גיימפליי שאפשר להכשל בו (כמו שראית גם מהתגובות) בניגוד ל ORDER שמפלצת רצה אליך והירי שלך לא יוצר שום תגובה והיא בכל מקרה מגיעה אליך ומשגרת CUT SCENE, אם שאלת מה פחות גיימפליי ממה שהבאת אז התשובה היא די ברורה אחרי הקטע מה ORDER.

די מוזר שאתה לא רואה עד כמה ההדגמה מ E3 היתה קיצונית גם ביחס למשחקים סינמטיים, זה אשכרה היה CUT SCENE אחד ארוך שיכלת להרים את הידיים מהשלט והוא היה מתפתח אותו הדבר, אפילו המפתח צייץ בטוויטר שהוא מבטיח שהם הולכים להתמקד בחשיפות הבאות יותר בגיימפליי ופחות בסינמטיות, גם הוא הבין שזה מוגזם אבל משום מה זה עבר לך מעל הראש. סבבה, אם אהבת אין לי עניין להרוס לך או להתווכח איתך.

SWISS, שוב, אני משווה בין מה שראיתי על נגן מדיה ייעודי שמריץ סרטון באיכות גבוהה של גיימרסייד, לא יוטיוב.

סמל אישי של המשתמש
swiss-the-engine
Sage
הודעות: 5391
הצטרף: 13 אפריל 2013, 22:36

Re: E3 2014: מסיבת העיתונאים של Sony

הודעהעל ידי swiss-the-engine » 12 יוני 2014, 00:50

בלינג אל תשווה את הגיטריסט שיוצא מהקונסולה שלך לסרטון שרץ בגיימרסייד
"Democracy is two wolves and a lamb voting on what to have for lunch. Liberty is a well-armed lamb contesting the vote!"
Benjamin Franklin

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10159
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: E3 2014: מסיבת העיתונאים של Sony

הודעהעל ידי bling » 12 יוני 2014, 00:53

"גיטריסט"?

טוב, אז לא ניתן דעות על גראפיקה של כלום עד שיצא המשחק לריטייל ונראה אותו על HIGH END PC.
שמע, כרגע גיימרסייד זה הכלי הכי טוב וקרוב שיש לדבר האמיתי של לראות את המשחק רץ מולך, נראה לי קצת מוגזם אם אי אפשר להביע דיעה על סמך זה, ובעיקר, קצת משעמם :)

סמל אישי של המשתמש
swiss-the-engine
Sage
הודעות: 5391
הצטרף: 13 אפריל 2013, 22:36

Re: E3 2014: מסיבת העיתונאים של Sony

הודעהעל ידי swiss-the-engine » 12 יוני 2014, 02:43

:lol: האייפד שינה את המילה ביטרייט

זה לא שאי אפשר לדבר עד שהוא יוצא... זה פשוט הקטנות של הפידליטי שאתם מתייחס אליה היא מיותרת עם המקור הזה
"Democracy is two wolves and a lamb voting on what to have for lunch. Liberty is a well-armed lamb contesting the vote!"
Benjamin Franklin

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10159
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: E3 2014: מסיבת העיתונאים של Sony

הודעהעל ידי bling » 12 יוני 2014, 18:42

דווקא מהניסיון שלי סרטון בגיימרסייד באיכות גבוהה זה די קרוב לאיך שזה נראה אצלי על המסך.

על יוטיוב למשל אתה צודק ואין ויכוח, שם זה נורא וקשה לראות הבדלים אפילו במשחקי CROSS GEN שיוצאים ל 2 הפלטפורמות למרות שההבדלים יכולים להיות ממש גדולים.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38362
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: E3 2014: מסיבת העיתונאים של Sony

הודעהעל ידי DrKeo » 12 יוני 2014, 11:26

bling כתב:KEO, אין לי מה להגיד כבר, אני לא הולך לעשות עכשיו CAPTURE לוידאו מגיימרסייד, אם לדעתך זה נראה זהה אז סבבה, הרווחת :)

DEATH, אפשר להכשל שם, קודם כל הפעולה של הריצה והירי החצי עיוור בו זמנית היא לא אוטומטית ויצא לי להתבלבל בכפתורים ולעבור לזווית OVER THE SHOULDER מה שכמובן גרם לג'יפ לדרוס אותי.
גם הצלחתי פעם אחת להתקע באיזה קצה של קיר או משהו כשלא רצתי באמצע, זה אשכרה גיימפליי שאפשר להכשל בו (כמו שראית גם מהתגובות) בניגוד ל ORDER שמפלצת רצה אליך והירי שלך לא יוצר שום תגובה והיא בכל מקרה מגיעה אליך ומשגרת CUT SCENE, אם שאלת מה פחות גיימפליי ממה שהבאת אז התשובה היא די ברורה אחרי הקטע מה ORDER.

די מוזר שאתה לא רואה עד כמה ההדגמה מ E3 היתה קיצונית גם ביחס למשחקים סינמטיים, זה אשכרה היה CUT SCENE אחד ארוך שיכלת להרים את הידיים מהשלט והוא היה מתפתח אותו הדבר, אפילו המפתח צייץ בטוויטר שהוא מבטיח שהם הולכים להתמקד בחשיפות הבאות יותר בגיימפליי ופחות בסינמטיות, גם הוא הבין שזה מוגזם אבל משום מה זה עבר לך מעל הראש. סבבה, אם אהבת אין לי עניין להרוס לך או להתווכח איתך.

SWISS, שוב, אני משווה בין מה שראיתי על נגן מדיה ייעודי שמריץ סרטון באיכות גבוהה של גיימרסייד, לא יוטיוב.

אני חושב שחוץ מIQ הכל היה זהה בבטמן. כמובן שגם הייתה בעיית POPIN אבל היא לא קשורה, הרי אתה לא רואה POPIN בתמונות ובתקווה יתגברו על זה עד השיגור :)
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
swym
Veteran
הודעות: 3696
הצטרף: 14 אפריל 2013, 01:14

Re: E3 2014: מסיבת העיתונאים של Sony

הודעהעל ידי swym » 12 יוני 2014, 22:01

bling כתב:אני לא רמזתי לשום DOWNGRADE חוץ מ IQ, לא זיהיתי ירידה בתאורה, מודלים, באינטרקטיביות של הסביבה כמו הדלת או התגובות שלה לירי, זה נשאר זהה, רק אמרתי שהאלייזינג בבילד האחרון הרס הרבה מאפקט ה WOW כמו שהיה לי אז, ואני בטוח שהמשחק נראה מושלם גם מבחינת IQ בהדגמה ההיא.

נראה שאתה לא עושה הפרדה בין IQ לבין אליאזינג. המשחק אפילו בהדגמה הקודמת הכיל אליאזינג בUI (פחות מאשר בסיבוב בזה), אבל IQ הוא מכלול של דברים ולכן נשאלת השאלה מה מלבד האליאזינג מפריע לך בסרטון הנוכחי.

bling כתב:בקשר לבאטמן זה היה ברור לי לגמרי שהוא לא יראה כמו התמונות הללו וגם אמרתי את זה פה בפורום שאין מצב שככה המשחק יראה בפועל וצדקתי, אני חושב שזה קצת טירוני מצידך באמת לצפות ל FIDELITY כזה בזמן אמת במשחק עולם פתוח, ואתה יותר ותיק ממני בכל העסק השקרי הזה שנקרא תעשיית המשחקים :)

מן הסתם לא ציפיתי שבאטמן יראה כמו בבולשוטס. אבל השאלה היא איך הוא כמשחק חדש לדור הבא נראה בהשוואה למשחקים אחרים בעולם פתוח. ופה לדעתי שלושת המשחקים של יוביסופט (שהם כולם גם בעולם פתוח) הביאו תצוגה לא פחות מרשימה.

bling כתב:בקשר לבאטמוביל, אני התלהבתי יותר מהמכניקה עצמה שאפשר לזמן אותו בכל מקום ולנווט עם הרכב, הנסיעה דווקא נראתה לי כיפית בטירוף ודי BAD ASS עם איך שהוא רמס שם מכשולים, והקטע שאתה יכול בצורה רציפה להשתגר מהרכב ולחזור לריחוף, אין הם פשוט תותחים ברוקסטדי בכל הקטע הזה של לגרום לך להרגיש כמו באטמן, והמשחק הזה משאיר אבק לקודמים בהרגשת הבאטמן שהוא מעביר מהריחוף בעיר הענקית והיפייפייה ועד האינטרקציה עם הבאטמוביל.
אני מסכים איתך אגב שקטע הירי היה סתמי ומיותר ולא נראה הכי כיפי להלחם נגד ה DRONES הללו, אני מקווה שיהיו למכונית עוד שימושים מעניינים מלבד לוחמת DROIDS וניווט בעיר, גם לא אהבתי את המכניקה האוטומטית שהוא עשה 3 TAKEDOWNS רצוף, הזכיר קצת גרסת MARK&EXECUTE של באטמן וזה חרא של מכניקה, לא מבין למה מפתחים מכניסים זבל אוטומטי כאלו למשחקים שלהם אבל נקווה שלא יהיה OP מדי על הרמה הקשה.

האפשרות לזמן את המכונית נראית בהחלט כיפית, אבל השאלה היה כמה זה שימושי. אם להשוות למשחק אחר, אז קראקדאון בזמנו הוא דוגמא לGTA Clone בעולם פתוח שעשה הרבה דברים טוב מלבד הנהיגה הנוראית - אבל הקטע הוא שלא היית צריך שם נהיגה (במיוחד אחרי שפיתחת את הAgent שלך) כי יכולת לרוץ יותר מהר ולקפוץ יותר גבוה/רחוק.
וכשאני מסתכל על זה, המצב בבאטמן דומה כי כבר בArkham City האפשרות לבצע Glide ממקום למקום פלוס הgrappling מאפשר לי להגיע מקצה אחד של השני של המפה במהירות מטורפת, עם תצפית על כל מה שקורה מתחתי, ובלי הצורך לנווט ברחובות צרים. למה שאני אצטרך את המכונית בשביל לנווט במפה אפילו אם היא גדולה משמעותית מבעבר? היא תהיה שימושית לדעתי רק באזורים שטוחים שבהם אין לך ביניינים גבוהים לטפס עליהם.
זה משאיר נסיעה וקטעי לחימה. בהדגמה הזו המכונית לא הרגישה לי כל כך כיפית לשליטה (אבל אי אפשר לדעת בלי באמת להחזיק שלט), והלחימה בטח תהיה מוגבלת בגלל שבאטמן לא יכול להרוג. אני בגדול מאד סומך על רוקסטדי על בסיס ניסיון העבר עם שניים מהמשחקים הטובים ששיחקתי (וזה הולך להיות הבאטמן האחרון שלהם), אבל בכל זאת מקווה שהם לא ישלחו אותי ברכב מטלפון ציבורי אחד לשני על המפה בשביל לענות לשיחות של Zsasz...

סמל אישי של המשתמש
swym
Veteran
הודעות: 3696
הצטרף: 14 אפריל 2013, 01:14

Re: E3 2014: מסיבת העיתונאים של Sony

הודעהעל ידי swym » 12 יוני 2014, 15:33

Laskin כתב:מישהו שיחק בצבעים של הטריילר של אנצ'רטד... ב60 פרימים:
http://a.pomf.se/ulhgiw.webm
ועשה אותו מואר וצבעוני יותר... ונראה עם הרבה פחות POST
האמת שככה, מלבד הפרטים הקטנים על הפרצוף מקרוב - זה נראה לגמרי אפשרי לגייפמליי.
LOD שכזה :P

וגם יש כיתוב בסוף על הכלוב עצמו. למטה. משהו שנראה כאילו נגמר במילה GOODS

נראה אפשרי לגיימפליי? אם כן אז זו תהיה הפעם הראשונה ובהפרש עצום: רמת הפירוט שם כל כך מטורפת שאפילו פרטים קטנים כמו הזבוב לא נמרחים, העפעפיים של דרייק נקיים לחלוטין מאליאסינג, יש לשיער שלו הצללה עצמית של שערות בודדות.
בחיים לא ראיתי משהו שמתקרב לרינדור בזמן אמת שאפילו מתקרב לרמת פירוט כזו (אולי רק אם תריץ את The Witcher על Ubersampling). עד עכשיו הדבר הכי מרשים מהדור הבא שראיתי ונטען שרץ בזמן אמת זה Qauntum Break, אבל תסתכל איך אפילו שם הם מקריבים הרבה בשביל להגיע לאיכות כזו - הפוסט פרוססינג לשיער למשל שיוצר אפקט של גרעון בשביל למנוע אליאסינג:
http://remedygames.com/wp-content/uploa ... shot_2.jpg
אצל דרייק לעומת זאת כל שערה נקייה לחלוטין:
http://i2.minus.com/iUZMcBcx4a2SP.png
בהנחה שנוטי דוג הצליחו להריץ את הסצינה הזו בזמן אמת על 1080/60 אז הם לא רק אשפים טכניים (מה שהיה לנו כבר ברור) אלא כנראה גם עלו על טכנולוגיה חדשה שהיא פריצת דרך בתעשייה.

Laskin
Elder
הודעות: 21800
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: E3 2014: מסיבת העיתונאים של Sony

הודעהעל ידי Laskin » 12 יוני 2014, 15:45

אני דווקא חושב שהמכונית תעזור להגיע הרבה יותר מהר למשימות שצריך מהר להציל מישהו, או לכל מני פאזלים, או כדי להגיע למקומות/איים עמוק בים, שאין לך מאיפה לקחת תנופה מספיק מהירה, מלבד זו שהרכב נותן, כדי להכנס אולי למקומות מסויימים ולשבור דלתות חסומות, יהיו מקומות שבטח צריך ליסוע הפוך (כמו במנהרה, אבל לא רק).... באמת שאני לא דואג.
חוץ מזה, למה השליטה לא נראתה לך כיפית?! השליטה בו נראית לי ממש אדירה, זה כמעט כמו טיטאן. יש לך סטרייפינג מהיר כמו בטיטאן, כמה וכמה נשקים, גאדג'טים... פשוט נראה מטורף מכל בחינה.
זה שבאטמן לא יוכל למות בפנים בקלות לא משנה הרבה, כי גם ככה זה רק ל"בחוץ", ואתה יכול בכל שנייה לברוח מכל קרב כשאתה בחוץ, פשוט תעלה על הגג או תעבור לאחר, לא יקרה לך שום דבר :) רק תאבד את הקומבו.

Laskin
Elder
הודעות: 21800
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: E3 2014: מסיבת העיתונאים של Sony

הודעהעל ידי Laskin » 12 יוני 2014, 15:52

swym כתב:נראה אפשרי לגיימפליי? אם כן אז זו תהיה הפעם הראשונה ובהפרש עצום: רמת הפירוט שם כל כך מטורפת שאפילו פרטים קטנים כמו הזבוב לא נמרחים, העפעפיים של דרייק נקיים לחלוטין מאליאסינג, יש לשיער שלו הצללה עצמית של שערות בודדות.
בחיים לא ראיתי משהו שמתקרב לרינדור בזמן אמת שאפילו מתקרב לרמת פירוט כזו (אולי רק אם תריץ את The Witcher על Ubersampling). עד עכשיו הדבר הכי מרשים מהדור הבא שראיתי ונטען שרץ בזמן אמת זה Qauntum Break, אבל תסתכל איך אפילו שם הם מקריבים הרבה בשביל להגיע לאיכות כזו - הפוסט פרוססינג לשיער למשל שיוצר אפקט של גרעון בשביל למנוע אליאסינג:
http://remedygames.com/wp-content/uploa ... shot_2.jpg
אצל דרייק לעומת זאת כל שערה נקייה לחלוטין:
http://i2.minus.com/iUZMcBcx4a2SP.png
בהנחה שנוטי דוג הצליחו להריץ את הסצינה הזו בזמן אמת על 1080/60 אז הם לא רק אשפים טכניים (מה שהיה לנו כבר ברור) אלא כנראה גם עלו על טכנולוגיה חדשה שהיא פריצת דרך בתעשייה.


קודם כל - אמרתי שרק הזום המטורף בהתחלה נראה לי משונה, כל השאר פחות, אז תתייחס כרגע לכל השאר :)
דבר שני - אם הוויצ'ר היה משחק "ליניארי" כמו אנצ'רטד - אין לי ספק שהם היו מסוגלים גם כן לעשות משהו לא רחוק מזה ואולי יותר, פאקינג יש להם עולם פתוח מטורף. אז לפי מה שאתה אומר - זה דווקא מאוד אפשרי.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38362
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: E3 2014: מסיבת העיתונאים של Sony

הודעהעל ידי DrKeo » 12 יוני 2014, 16:07

Laskin כתב:
קודם כל - אמרתי שרק הזום המטורף בהתחלה נראה לי משונה, כל השאר פחות, אז תתייחס כרגע לכל השאר :)
דבר שני - אם הוויצ'ר היה משחק "ליניארי" כמו אנצ'רטד - אין לי ספק שהם היו מסוגלים גם כן לעשות משהו לא רחוק מזה ואולי יותר, פאקינג יש להם עולם פתוח מטורף. אז לפי מה שאתה אומר - זה דווקא מאוד אפשרי.

גיא דבר על הוויצ'ר בנושא האובר סמפלינג, כלומר הAA המושלם. ובוויצ'ר בשביל להפעיל את האובר סמפלינג המשחק עובר נפילת ביצועים בבדיוק חצי.
We're just normal men. We're just innocent men

Laskin
Elder
הודעות: 21800
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: E3 2014: מסיבת העיתונאים של Sony

הודעהעל ידי Laskin » 12 יוני 2014, 16:16

זה לאו דווקא אומר שזה יקרה במנוע אחר (כן יפול, לאו דווקא בחצי), והוויצ'ר עולם פתוח. אלא אם הוא מדבר על וויצ'ר 2, ואז הוא סתם הרבה יותר פתוח, ולא פתוח לחלוטין ;)

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38362
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: E3 2014: מסיבת העיתונאים של Sony

הודעהעל ידי DrKeo » 12 יוני 2014, 17:05

Laskin כתב:זה לאו דווקא אומר שזה יקרה במנוע אחר (כן יפול, לאו דווקא בחצי), והוויצ'ר עולם פתוח. אלא אם הוא מדבר על וויצ'ר 2, ואז הוא סתם הרבה יותר פתוח, ולא פתוח לחלוטין ;)

הוא מדבר על אובר סמפלינג, זה לא קשור לעולם פתוח או לא. בשביל אובר סמפלינג אתה צריך לרנדר את המשחק ברזולוציה הרבה יותר גבוהה (נניח 4K) ואז לכווץ את התמונה ל1080P ואז בעצם יש לה AA מושלם. אין קשר לעולם פתוח או לא, זאת רק דרך לעשות AA מושלם. ככה עושים את כל התמונות בולשוטס שאנחנו תמיד רואים, מרנדרים ב4K או אפילו 8K ואז מכווצים ל1080P או ל720P.

גרפית בווצ'ר 3 שום דבר לא קרוב אפילו למה שהראו מאנצ'רטד ואני לא חושב שגיא ניסה להגיד שהווצ'ר קרוב אליו אפילו, רק הזכיר את האובר סמפלינג שיש בוויצ'ר 2.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
swym
Veteran
הודעות: 3696
הצטרף: 14 אפריל 2013, 01:14

Re: E3 2014: מסיבת העיתונאים של Sony

הודעהעל ידי swym » 13 יוני 2014, 05:06

Laskin כתב:אני דווקא חושב שהמכונית תעזור להגיע הרבה יותר מהר למשימות שצריך מהר להציל מישהו, או לכל מני פאזלים, או כדי להגיע למקומות/איים עמוק בים, שאין לך מאיפה לקחת תנופה מספיק מהירה, מלבד זו שהרכב נותן, כדי להכנס אולי למקומות מסויימים ולשבור דלתות חסומות, יהיו מקומות שבטח צריך ליסוע הפוך (כמו במנהרה, אבל לא רק).... באמת שאני לא דואג.
חוץ מזה, למה השליטה לא נראתה לך כיפית?! השליטה בו נראית לי ממש אדירה, זה כמעט כמו טיטאן. יש לך סטרייפינג מהיר כמו בטיטאן, כמה וכמה נשקים, גאדג'טים... פשוט נראה מטורף מכל בחינה.
זה שבאטמן לא יוכל למות בפנים בקלות לא משנה הרבה, כי גם ככה זה רק ל"בחוץ", ואתה יכול בכל שנייה לברוח מכל קרב כשאתה בחוץ, פשוט תעלה על הגג או תעבור לאחר, לא יקרה לך שום דבר :) רק תאבד את הקומבו.


הבעיה עם השליטה היא בעיקר בגלל שהיסטורית אני לא מצליח לזכור שום רכב באנריל שהיה כיף לשלוט בו: מאס אפקט 1+2, גירס 2, בורדרלנדס, UT3... בכולם יש משהו שהוא off בקשר לשליטה ברכבים. אפילו Wheelman שהיה משחק שרכבים היו הפוקוס המרכזי שלו הרגיש ככה.
אז כמו שאמרתי, בארקהם נייט צריך לשחק קודם בשביל לבדוק אם זו רק תחושה כללית, אבל מהסרטון עצמו לפחות זה עשה לי פלאשבקים מאד ברורים לגירס (האמת היא שגם באטמן הראשון הרגיש כאילו יש שם דברים שמושאלים מגירס בקטעים מסויימים).

לגבי הוויצר/ubersampling: מה שנדב אמר.

סמל אישי של המשתמש
Klayman
Sage
הודעות: 6573
הצטרף: 13 אפריל 2013, 18:19

Re: E3 2014: מסיבת העיתונאים של Sony

הודעהעל ידי Klayman » 12 יוני 2014, 23:45

הורדתי את הסרטון של UC4 מגיימרסייד. אם נוטי אכן הצליחו להגיע לרמה הזאת, פשוט צריך להוריד בפניהם את הכובע. ותכלס? גם אם הם לא בדיוק בדיוק ברמה הזאת, אני מאמין שהתוצאה הסופית תהיה Damn close.
Now, a question of etiquette - as I pass, do I give you the ass or the crotch
?

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10159
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: E3 2014: מסיבת העיתונאים של Sony

הודעהעל ידי bling » 13 יוני 2014, 01:36

Klayman כתב:הורדתי את הסרטון של UC4 מגיימרסייד. אם נוטי אכן הצליחו להגיע לרמה הזאת, פשוט צריך להוריד בפניהם את הכובע. ותכלס? גם אם הם לא בדיוק בדיוק ברמה הזאת, אני מאמין שהתוצאה הסופית תהיה Damn close.

מה שבטוח זה שהויכוחים והדיונים סביב האותנטיות שהטיזר המסכן והניסוחים העמומים של נוטי דוג עוררו בפורום הקטן שלנו (על 2 ת׳רדים זה נפרס פה) ובאינטרנט בכלל (בגאף למשל הדיונים על אמיתות הטיזר רצים על איזה 3+ טופיקים) בטח גורמים לנוטי דוג לחכך ידיים בהנאה.
המשחק שלהם הפך ללא ספק לדבר המסקרן ביותר שאנשים רוצים לראות ממנו גיימפליי עכשיו, ויודע מה? גם כשהם יחשפו את המשחק וזה לא באמת יראה באותה הרמה זה עדיין יהיה כל כך יפה שאנשים יתרגשו ברמות מה שיוסיף עוד הייפ, הם בטח נהנים מהמופע :)


חזור אל “פורום משחקים”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 91 אורחים