DrKeo כתב:אני לא בטוח מה הבעיה עם בטמן, הוא נראה בול כמו בתמונות, אפילו המודל של בטמן נראה בול כמו בתמונות (עם כמה גליצ'ים של צל שבתקווה יתוקנו) והוא היה מתוך הגיימפליי ואפילו לא סצנות מעבר. הבעיה היחידה שם הייתה אלייסינג וזה תמיד ניתן לתיקון בקלות עם AA. מה שכן בעייתי הוא שאין לנו מושג איך הוא נראה על קונסולות.
swiss-the-engine כתב:נראה לי שחר מתכוון לסרטון הראשון... ההוא שהם קופצים בין גגות באיזו נקודה של הסרטון.
bling כתב:כמו ש SWYM אמר יש ירידה די חדה באיכות ביחס לתמונות, זה לא קרוב לחדות של התמונות.
ועל מה אתה מדבר, הבעיה הכי גדולה זה טונות של POP INS, אי אפשר לעבור סנטימטר בלי שטקסטורה תקפוץ לך מול העיניים, בשילוב עם אלייזינג אי אפשר להאשים אותי שחשבתי שזה PS4.
קאוטיק, דווקא הבילד נראה משופר ביחס לפעם שעברה, אין בכלל האטות וקריעות מסך, הוא רץ מושלם, והמראה שלו זהה מבחינה גראפית, אין לי מושג על מה אתה מדבר.
ה FEED של IGN לא באיכות אופטימלית אבל מבחינת צבעים נראה אפרורי בדיוק כמו מקודם ולא שינו דבר.
יש רשמים ב GAF אגב של אנשים ששיחקו במשחק ב E3 ובין אלו שאהבו לאלו ששנאו לא שמעתי אחד שלא התעלף מהמראה של המשחק, זה קונצנזוס.
bling כתב:כמו ש SWYM אמר יש ירידה די חדה באיכות ביחס לתמונות, זה לא קרוב לחדות של התמונות.
ועל מה אתה מדבר, הבעיה הכי גדולה זה טונות של POP INS, אי אפשר לעבור סנטימטר בלי שטקסטורה תקפוץ לך מול העיניים, בשילוב עם אלייזינג אי אפשר להאשים אותי שחשבתי שזה PS4.
קאוטיק, דווקא הבילד נראה משופר ביחס לפעם שעברה, אין בכלל האטות וקריעות מסך, הוא רץ מושלם, והמראה שלו זהה מבחינה גראפית, אין לי מושג על מה אתה מדבר.
ה FEED של IGN לא באיכות אופטימלית אבל מבחינת צבעים נראה אפרורי בדיוק כמו מקודם ולא שינו דבר.
יש רשמים ב GAF אגב של אנשים ששיחקו במשחק ב E3 ובין אלו שאהבו לאלו ששנאו לא שמעתי אחד שלא התעלף מהמראה של המשחק, זה קונצנזוס.
bling כתב:דווקא את אנצ'רטד הבאת כדוגמא? המשחק הזה שכל הפילוסופיה שלו זה שלא לוקחים לשחקן בחיים את השליטה מהידיים רק כשממש צריך?
על מה אתה מדבר? יש לך שלב שלם של מסוק שרודף אחריך שמסתיים בבניין מתפורר, שלב של טנק, רכבת, ספינה טובעת וכו' ומעטים הרגעים שנלקחת ממך השליטה.
בקטע של הג'יפ שהיה שולי ברמות (בערך 3 שניות ובא כסוג של הפתעה לא צפויה בהתחלה של השלב כדי להכניס קצת אדרנלין, בטח לא משהו שND היתה בוחרת להדגים איתו את המשחק) היית צריך לרוץ ולירות עליו בו זמנית ובלי להתבלבל ולעצור כי אחרת אתה מת, כן יש שם גיימפליי ואני אפילו מתתי שם פעם פעמיים כשלא הייתי מרוכז.
בקטע של האורדר שהראו כשיש לך שליטה אין לירי שלך שום השפעה על המפלצת, היא ממשיכה כרגיל והיא תגיע אליך ככה או ככה ותשגר את ה CUT SCENE הבא, אתה יכול אם אתה רוצה לירות לאוויר והתוצאה תהיה אותו הדבר, יש מצב שאפילו הדמות זזה שם לבד לך תדע.
אף פעם אנצ'רטד לא היה כה בוטה בהתערבות שלו.
ובקוד היו קטעים סינמטיים של סחיבת גופה, זה היה אולי מגניב גם ב 2007, מאז הסדרה שהגיימפליי שלה הרבה יותר פתוח ממה שראינו מהאורדר לא נחשבת בדיוק לתו איכות.
ואני לא אומר שכל המשחק יהיה HR, אבל הקטע הספציפי שהראו ב E3 כן אינטרקטיבי ברמה של משחק דייויד קייג' ובגלל זה האנלוגיה הזו החלה לעלות (ועליה גם מגיב שינובי בתגובה שהדבקתי)
ברור שהוא שוטר, אבל כל מה שראינו עד עכשיו זה ירי במסדרון קטנטן מול 4 איש עם הפרעות תכופות של סחיבת גופה או מפלצת שקופצת עליך ומשגרת CUT SCENE בלי שיכלת לעצור אותה, וראינו קטע שאתה קופץ על מישהו ומתפתח קרב QTE שיש לך אפשרות לבחור או בסכין או לחנוק אותו וכו'.
כל הקטעים שהראו יוצרים תחושה של משהו עם SCOPE קטנטן כשהשליטה נלקחת ממך לעיתים תכופות עם QTE ושאר רגעים "סינמטיים", אז אתה מתפלא שהחל לקבל לעג בסגנון HR?
ואין לי משהו נגד המשחק, אתה מוזמן לשאול את SWISS שהתווכחתי איתו בעבר והגנתי על המשחק מולו, תמיד אמרתי שבוא נחכה ל E3 ואני בטוח שבמשחק יש הרבה יותר ממה שהראו ושגם ככה הוא נראה לי כיפי וכו', ואז בא E3 ובמקום לענות למבקרים הם רק עשו מעצמם צחוק.
תפסיק לדבר סתם, יש לי אינטרס לשנוא משחק שמגיע בלעדית לקונסולה שלי?
אפילו הדבקתי פה את התגובה של שינובי כסוג של הרגעה גם בשבילי שאולי יש פה יותר ממה שהראו, ממש משהו שאחד שהמשחק מקומם אותו היה עושה
bling כתב:KEO, אין לי מה להגיד כבר, אני לא הולך לעשות עכשיו CAPTURE לוידאו מגיימרסייד, אם לדעתך זה נראה זהה אז סבבה, הרווחת
DEATH, אפשר להכשל שם, קודם כל הפעולה של הריצה והירי החצי עיוור בו זמנית היא לא אוטומטית ויצא לי להתבלבל בכפתורים ולעבור לזווית OVER THE SHOULDER מה שכמובן גרם לג'יפ לדרוס אותי.
גם הצלחתי פעם אחת להתקע באיזה קצה של קיר או משהו כשלא רצתי באמצע, זה אשכרה גיימפליי שאפשר להכשל בו (כמו שראית גם מהתגובות) בניגוד ל ORDER שמפלצת רצה אליך והירי שלך לא יוצר שום תגובה והיא בכל מקרה מגיעה אליך ומשגרת CUT SCENE, אם שאלת מה פחות גיימפליי ממה שהבאת אז התשובה היא די ברורה אחרי הקטע מה ORDER.
די מוזר שאתה לא רואה עד כמה ההדגמה מ E3 היתה קיצונית גם ביחס למשחקים סינמטיים, זה אשכרה היה CUT SCENE אחד ארוך שיכלת להרים את הידיים מהשלט והוא היה מתפתח אותו הדבר, אפילו המפתח צייץ בטוויטר שהוא מבטיח שהם הולכים להתמקד בחשיפות הבאות יותר בגיימפליי ופחות בסינמטיות, גם הוא הבין שזה מוגזם אבל משום מה זה עבר לך מעל הראש. סבבה, אם אהבת אין לי עניין להרוס לך או להתווכח איתך.
SWISS, שוב, אני משווה בין מה שראיתי על נגן מדיה ייעודי שמריץ סרטון באיכות גבוהה של גיימרסייד, לא יוטיוב.
bling כתב:אני לא רמזתי לשום DOWNGRADE חוץ מ IQ, לא זיהיתי ירידה בתאורה, מודלים, באינטרקטיביות של הסביבה כמו הדלת או התגובות שלה לירי, זה נשאר זהה, רק אמרתי שהאלייזינג בבילד האחרון הרס הרבה מאפקט ה WOW כמו שהיה לי אז, ואני בטוח שהמשחק נראה מושלם גם מבחינת IQ בהדגמה ההיא.
bling כתב:בקשר לבאטמן זה היה ברור לי לגמרי שהוא לא יראה כמו התמונות הללו וגם אמרתי את זה פה בפורום שאין מצב שככה המשחק יראה בפועל וצדקתי, אני חושב שזה קצת טירוני מצידך באמת לצפות ל FIDELITY כזה בזמן אמת במשחק עולם פתוח, ואתה יותר ותיק ממני בכל העסק השקרי הזה שנקרא תעשיית המשחקים
bling כתב:בקשר לבאטמוביל, אני התלהבתי יותר מהמכניקה עצמה שאפשר לזמן אותו בכל מקום ולנווט עם הרכב, הנסיעה דווקא נראתה לי כיפית בטירוף ודי BAD ASS עם איך שהוא רמס שם מכשולים, והקטע שאתה יכול בצורה רציפה להשתגר מהרכב ולחזור לריחוף, אין הם פשוט תותחים ברוקסטדי בכל הקטע הזה של לגרום לך להרגיש כמו באטמן, והמשחק הזה משאיר אבק לקודמים בהרגשת הבאטמן שהוא מעביר מהריחוף בעיר הענקית והיפייפייה ועד האינטרקציה עם הבאטמוביל.
אני מסכים איתך אגב שקטע הירי היה סתמי ומיותר ולא נראה הכי כיפי להלחם נגד ה DRONES הללו, אני מקווה שיהיו למכונית עוד שימושים מעניינים מלבד לוחמת DROIDS וניווט בעיר, גם לא אהבתי את המכניקה האוטומטית שהוא עשה 3 TAKEDOWNS רצוף, הזכיר קצת גרסת MARK&EXECUTE של באטמן וזה חרא של מכניקה, לא מבין למה מפתחים מכניסים זבל אוטומטי כאלו למשחקים שלהם אבל נקווה שלא יהיה OP מדי על הרמה הקשה.
Laskin כתב:מישהו שיחק בצבעים של הטריילר של אנצ'רטד... ב60 פרימים:
http://a.pomf.se/ulhgiw.webm
ועשה אותו מואר וצבעוני יותר... ונראה עם הרבה פחות POST
האמת שככה, מלבד הפרטים הקטנים על הפרצוף מקרוב - זה נראה לגמרי אפשרי לגייפמליי.
LOD שכזה
וגם יש כיתוב בסוף על הכלוב עצמו. למטה. משהו שנראה כאילו נגמר במילה GOODS
swym כתב:נראה אפשרי לגיימפליי? אם כן אז זו תהיה הפעם הראשונה ובהפרש עצום: רמת הפירוט שם כל כך מטורפת שאפילו פרטים קטנים כמו הזבוב לא נמרחים, העפעפיים של דרייק נקיים לחלוטין מאליאסינג, יש לשיער שלו הצללה עצמית של שערות בודדות.
בחיים לא ראיתי משהו שמתקרב לרינדור בזמן אמת שאפילו מתקרב לרמת פירוט כזו (אולי רק אם תריץ את The Witcher על Ubersampling). עד עכשיו הדבר הכי מרשים מהדור הבא שראיתי ונטען שרץ בזמן אמת זה Qauntum Break, אבל תסתכל איך אפילו שם הם מקריבים הרבה בשביל להגיע לאיכות כזו - הפוסט פרוססינג לשיער למשל שיוצר אפקט של גרעון בשביל למנוע אליאסינג:
http://remedygames.com/wp-content/uploa ... shot_2.jpg
אצל דרייק לעומת זאת כל שערה נקייה לחלוטין:
http://i2.minus.com/iUZMcBcx4a2SP.png
בהנחה שנוטי דוג הצליחו להריץ את הסצינה הזו בזמן אמת על 1080/60 אז הם לא רק אשפים טכניים (מה שהיה לנו כבר ברור) אלא כנראה גם עלו על טכנולוגיה חדשה שהיא פריצת דרך בתעשייה.
Laskin כתב:
קודם כל - אמרתי שרק הזום המטורף בהתחלה נראה לי משונה, כל השאר פחות, אז תתייחס כרגע לכל השאר
דבר שני - אם הוויצ'ר היה משחק "ליניארי" כמו אנצ'רטד - אין לי ספק שהם היו מסוגלים גם כן לעשות משהו לא רחוק מזה ואולי יותר, פאקינג יש להם עולם פתוח מטורף. אז לפי מה שאתה אומר - זה דווקא מאוד אפשרי.
Laskin כתב:זה לאו דווקא אומר שזה יקרה במנוע אחר (כן יפול, לאו דווקא בחצי), והוויצ'ר עולם פתוח. אלא אם הוא מדבר על וויצ'ר 2, ואז הוא סתם הרבה יותר פתוח, ולא פתוח לחלוטין
Laskin כתב:אני דווקא חושב שהמכונית תעזור להגיע הרבה יותר מהר למשימות שצריך מהר להציל מישהו, או לכל מני פאזלים, או כדי להגיע למקומות/איים עמוק בים, שאין לך מאיפה לקחת תנופה מספיק מהירה, מלבד זו שהרכב נותן, כדי להכנס אולי למקומות מסויימים ולשבור דלתות חסומות, יהיו מקומות שבטח צריך ליסוע הפוך (כמו במנהרה, אבל לא רק).... באמת שאני לא דואג.
חוץ מזה, למה השליטה לא נראתה לך כיפית?! השליטה בו נראית לי ממש אדירה, זה כמעט כמו טיטאן. יש לך סטרייפינג מהיר כמו בטיטאן, כמה וכמה נשקים, גאדג'טים... פשוט נראה מטורף מכל בחינה.
זה שבאטמן לא יוכל למות בפנים בקלות לא משנה הרבה, כי גם ככה זה רק ל"בחוץ", ואתה יכול בכל שנייה לברוח מכל קרב כשאתה בחוץ, פשוט תעלה על הגג או תעבור לאחר, לא יקרה לך שום דבר רק תאבד את הקומבו.
Klayman כתב:הורדתי את הסרטון של UC4 מגיימרסייד. אם נוטי אכן הצליחו להגיע לרמה הזאת, פשוט צריך להוריד בפניהם את הכובע. ותכלס? גם אם הם לא בדיוק בדיוק ברמה הזאת, אני מאמין שהתוצאה הסופית תהיה Damn close.
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 91 אורחים