E3 2014: מסיבת העיתונאים של נינטנדו

מחשב, קונסולות וכל מה שאפשר לשחק בו

המנהלים: bozeman, erezronen

Kazz
Veteran
הודעות: 4550
הצטרף: 17 אפריל 2013, 12:22

Re: E3 2014: מסיבת העיתונאים של נינטנדו

הודעהעל ידי Kazz » 11 יוני 2014, 04:02

swym כתב:חדשות מעולות. עוד משחק שניצל מהלימבו בעקבות פשיטת הרגל של THQ.


אז לא ראית את הטריילר. המשחק נראה איום.

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: E3 2014: מסיבת העיתונאים של נינטנדו

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 10 יוני 2014, 20:04

יש בקוטאקו את הקטע שרג'י מדבר על האמיבו.
הוא באמת אמר משהו על פונקציונאליות מיוחד לסקיילנדרס ואינפיניטי.

אני מנחש שזה רחוק מאוד מלהכניס דמויות דיסני לסמאש ברוס והרבה יותר לאפשר לשחק סקיילנדרס בלי הפורטל שמחברים בUSB.

---

אגב, נינטנדו ממשיכה לדחוף את לואיג'י מעבר לקצה (וכבר ראינו כמה כעס חבוי בתוכו, במריו קארט 8) ובליינאפ הראשוני של אמיבו, למאמנת מWIIFIT תהייה בובה, אבל ללואיג'י לא.
אני מאוד מקווה שהם יכריזו מהר מאוד על דמות לואיג'י (עם מבט כועס), כי אחרת, מה הטעם בכל הדבר הזה?
נערך לאחרונה על ידי Nucleus_Dawn ב 10 יוני 2014, 20:13, נערך פעם 1 בסך הכל.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
swym
Veteran
הודעות: 3696
הצטרף: 14 אפריל 2013, 01:14

Re: E3 2014: מסיבת העיתונאים של נינטנדו

הודעהעל ידי swym » 10 יוני 2014, 20:12

Kazz כתב:
אז לא ראית את הטריילר. המשחק נראה איום.

איזה טריילר? אני ראיתי רק הדגמת מולטיפלייר שבינתיים נראית חביבה ביותר - סטייל gotham city impostors או TF, וסינגל פלייר שיכל אולי להיות שוטר בנאלי אבל הhack&slash שהכניסו פנימה מוציא אותו מהשיגרה. אם יש משהו שאיטגאקי יודע לעשות זה H&S.

Kazz
Veteran
הודעות: 4550
הצטרף: 17 אפריל 2013, 12:22

Re: E3 2014: מסיבת העיתונאים של נינטנדו

הודעהעל ידי Kazz » 11 יוני 2014, 04:17

הראו טריילר על ההתחלה. הכל נראה גרוע ולא דומה בכלל לחשיפה הראשונית של המשחק, גם מבחינת הקונספט והמשחקיות.

סמל אישי של המשתמש
ShiTDemoN
Warrior
הודעות: 836
הצטרף: 13 אפריל 2013, 18:43

Re: E3 2014: מסיבת העיתונאים של נינטנדו

הודעהעל ידי ShiTDemoN » 10 יוני 2014, 20:30

bling כתב:נינטנדו החברה כנראה הכי אמינה בתעשייה בנוגע לאיך שהיא מציגה את המשחקים שלה ואיך שהם נראים בפועל, אין לה בהסטוריה הענפה שלה בכלל DOWNGRADES ואפילו תמונות שהיא משחררת למשחקים שלה בקושי מבולשטות, אין ספק שהכל יראה ככה.

אני לא אומר שלא, אבל הכל חוזר על עצמו ואין חידושים מרהיבים.
התצוגה הזאת זה כן היה נראה מרענן. נקווה שזה ימשיך.

לנינטנדו בשלב זה הייתי מציע להשקיע את מאמציהם בIPים חדשים ובקונסולה ניידת חזקה (מצידי שתהיה בגודל של השלט של הWII U) שתוכל להריץ גם את משחקי התלת מימד עם העומק בנוסף לדו מימד.
"A man chooses, a slave obeys"

Kazz
Veteran
הודעות: 4550
הצטרף: 17 אפריל 2013, 12:22

Re: E3 2014: מסיבת העיתונאים של נינטנדו

הודעהעל ידי Kazz » 11 יוני 2014, 04:37

Star Fox (working title) turns the Wii U GamePad into the view from the cockpit of Fox McCloud’s Arwing fighter. While the TV shows the perspective from behind the Arwing, players can also use the gyro sensors of the GamePad to intuitively and independently target enemies. Players can instantly switch between the Arwing and Landmaster tank with the press of a button, and the game also introduces a new helicopter-type vehicle. The game is scheduled for 2015.

Project Giant Robot lets players use the touch screen to build a giant robot. Once complete, the GamePad becomes a cockpit from which players control the robot as they try to knock opponents over. A unique combination of button and motion control adds leverage and momentum to their robotic punches. The game is scheduled for the first half of 2015.

In Project Guard the goal is to stop a robot invasion using a security system of 12 cameras as a last line of defence. Players mount a dozen security cameras around a perimeter before the invasion, and then monitor all 12 as the robot army invades. Cameras also can blast lasers, so players must look, search and shoot quickly if they want to survive the onslaught. The innovative use of the two-screen game play makes for a thrilling spectator experience, allowing anyone in the living room to join in on the fun as an additional set of eyes. The game is scheduled for 2015.

Kazz
Veteran
הודעות: 4550
הצטרף: 17 אפריל 2013, 12:22

Re: E3 2014: מסיבת העיתונאים של נינטנדו

הודעהעל ידי Kazz » 11 יוני 2014, 05:01


סמל אישי של המשתמש
Klayman
Sage
הודעות: 6573
הצטרף: 13 אפריל 2013, 18:19

Re: E3 2014: מסיבת העיתונאים של נינטנדו

הודעהעל ידי Klayman » 10 יוני 2014, 21:08

^נראה רע.
Now, a question of etiquette - as I pass, do I give you the ass or the crotch
?

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38364
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: E3 2014: מסיבת העיתונאים של נינטנדו

הודעהעל ידי DrKeo » 11 יוני 2014, 06:02

תמונה
תמונה
תמונה
תמונה
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
bozeman
Veteran
הודעות: 4820
הצטרף: 09 אפריל 2013, 06:37

Re: E3 2014: מסיבת העיתונאים של נינטנדו

הודעהעל ידי bozeman » 10 יוני 2014, 22:27

אהבתי את הכיוון של הארט שהם לקחו. (האם זה מחוסר ברירה?)
תמונה

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10159
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: E3 2014: מסיבת העיתונאים של נינטנדו

הודעהעל ידי bling » 10 יוני 2014, 22:29

נראה כמו ציור שמן, איזה אומנים יש לנינטנדו.

סמל אישי של המשתמש
swiss-the-engine
Sage
הודעות: 5391
הצטרף: 13 אפריל 2013, 22:36

Re: E3 2014: מסיבת העיתונאים של נינטנדו

הודעהעל ידי swiss-the-engine » 10 יוני 2014, 22:36

לא יכולים פשוט למכור איזה תוסף שמתחבר לקונסולה או PC ולתת לנו לשחק במשחקים שלהם?
"Democracy is two wolves and a lamb voting on what to have for lunch. Liberty is a well-armed lamb contesting the vote!"
Benjamin Franklin

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: E3 2014: מסיבת העיתונאים של נינטנדו

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 10 יוני 2014, 22:45

אני מת על הכיוון האומנותי של זלדה החדש. הייתי מתלהב יותר מזלדה מד"בי, אבל גם זה טוב.

סוג של טכנולוגיה עתיקה סופר מתקדמת שנראית כמו קסם. מזכיר לי את העולם של משחקי JAK.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: E3 2014: מסיבת העיתונאים של נינטנדו

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 10 יוני 2014, 22:45

אני מת על הכיוון האומנותי של זלדה החדש. הייתי מתלהב יותר מזלדה מד"בי, אבל גם זה טוב.

סוג של טכנולוגיה עתיקה סופר מתקדמת שנראית כמו קסם. מזכיר לי את העולם של משחקי JAK.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38364
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: E3 2014: מסיבת העיתונאים של נינטנדו

הודעהעל ידי DrKeo » 11 יוני 2014, 06:49

bozeman כתב:אהבתי את הכיוון של הארט שהם לקחו. (האם זה מחוסר ברירה?)

זה בול הכיוון האומנותי של זלדה SS, מוזר שהם לא שינו כיוון אומנותי. סגנון נחמד, אישית אני הכי מחובר לסגנון של זלדה MM אבל בכלליות אני פאנבוי הזוי של זלדה MM, אחד המשחקים הטובים בהסטוריה :)

ועכשיו כמו בדור של הWII נגיד "אוף, למה זה לא רץ בגרפיקה של פס4/ONE".
We're just normal men. We're just innocent men

Kazz
Veteran
הודעות: 4550
הצטרף: 17 אפריל 2013, 12:22

Re: E3 2014: מסיבת העיתונאים של נינטנדו

הודעהעל ידי Kazz » 11 יוני 2014, 06:56

השלישי של השטן - גיימפליי דמו. לא יאומן שיש דבר כזה בשנת 2014 ממפתח ותיק ומוכר.

https://www.youtube.com/watch?v=XxsjM5BNj2U

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: E3 2014: מסיבת העיתונאים של נינטנדו

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 10 יוני 2014, 22:58

DrKeo כתב:זה בול הכיוון האומנותי של זלדה SS, מוזר שהם לא שינו כיוון אומנותי. סגנון נחמד, אישית אני הכי מחובר לסגנון של זלדה MM אבל בכלליות אני פאנבוי הזוי של זלדה MM, אחד המשחקים הטובים בהסטוריה :)

ועכשיו כמו בדור של הWII נגיד "אוף, למה זה לא רץ בגרפיקה של פס4/ONE".


בול המחשבה שלי. בשניה שראיתי את התמונה, חשבתי לעצמי "יהיה יפה יותר, אם יפעילו AA יותר טוב ויהיו פחות ג'אגיז בדשא, או אם העצים יראו יותר טוב, או אם הDD יהיה עדיף".
תמונה

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10159
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: E3 2014: מסיבת העיתונאים של נינטנדו

הודעהעל ידי bling » 10 יוני 2014, 23:01

DrKeo כתב:זה בול הכיוון האומנותי של זלדה SS, מוזר שהם לא שינו כיוון אומנותי. סגנון נחמד, אישית אני הכי מחובר לסגנון של זלדה MM אבל בכלליות אני פאנבוי הזוי של זלדה MM, אחד המשחקים הטובים בהסטוריה :)

ועכשיו כמו בדור של הWII נגיד "אוף, למה זה לא רץ בגרפיקה של פס4/ONE".

הוא נראה עדיין קצת שונה מ SS, מזכיר אבל יש לו את המראה שלו.
ואני חושב שהמראה הזה הוא TIMELESS, ממש לא חושב שמה שעובר בראש זה איך היה נראה על הדור הבא, אולי אם היו הולכים על כיוון ריאליסטי ישר היינו רואים המון פגמים, אבל במראה הייחודי הזה המשחק עובר את מגבלות החומרה ומצליח להיות יפה בלי להיות הכי מתקדם טכנית.

זה כמו שעל NI NU KONI תגיד שחבל שלא רץ על פס4 בזמן שכולם משבחים אותו עד כמה הוא יפהיפה ונראה כמו סרטון אנימציה.

סמל אישי של המשתמש
swym
Veteran
הודעות: 3696
הצטרף: 14 אפריל 2013, 01:14

Re: E3 2014: מסיבת העיתונאים של נינטנדו

הודעהעל ידי swym » 10 יוני 2014, 23:36

DrKeo כתב:זה בול הכיוון האומנותי של זלדה SS, מוזר שהם לא שינו כיוון אומנותי. סגנון נחמד, אישית אני הכי מחובר לסגנון של זלדה MM אבל בכלליות אני פאנבוי הזוי של זלדה MM, אחד המשחקים הטובים בהסטוריה :)

ועכשיו כמו בדור של הWII נגיד "אוף, למה זה לא רץ בגרפיקה של פס4/ONE".

הדבר היחיד שאני אומר כשאני רואה את זה זה "אוף, למה מיקרוסופט לא עושה כלום עם Kameo". זלדה נראה מצויין כמו שהוא מעולם לא הצליח להיראות.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38364
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: E3 2014: מסיבת העיתונאים של נינטנדו

הודעהעל ידי DrKeo » 11 יוני 2014, 00:19

bling כתב:הוא נראה עדיין קצת שונה מ SS, מזכיר אבל יש לו את המראה שלו.
ואני חושב שהמראה הזה הוא TIMELESS, ממש לא חושב שמה שעובר בראש זה איך היה נראה על הדור הבא, אולי אם היו הולכים על כיוון ריאליסטי ישר היינו רואים המון פגמים, אבל במראה הייחודי הזה המשחק עובר את מגבלות החומרה ומצליח להיות יפה בלי להיות הכי מתקדם טכנית.

זה כמו שעל NI NU KONI תגיד שחבל שלא רץ על פס4 בזמן שכולם משבחים אותו עד כמה הוא יפהיפה ונראה כמו סרטון אנימציה.

אני לא חושב שהמראה הזה הוא TIMELESS כמו נינוקוני כי בניגוד אליו (או אפילו לזה של זלדה WW) הוא לא מספיק מצוייר. הוא חיי בסוג של גבול בין מציאותי למצוייר ובזמן שאם פשוט תריץ את נינוקוני ב1080P או את WW תקבל משהו שפשוט נראה כמו סרט מצוייר, כלומר נצחי, כאן כבר בתמונה של הדשא שרואים את העולם פרוש מולך רואים את הנחיתות הטכנית שלו אל מול הכותרים של הדור החדש. ביחוד שרק ראינו עכשיו דברים כמו הוויצ'ר או FC4. אני לא חושב שהמשחק הזה ידרוש יותר מדי בשביל כן לקבל לוק נצחי, אבל הכמויות של הדשא והלוק החצי מצוייר חצי אמיתי מונעים ממנו לקבל את הלוק הנצחי הזה שאתה מדבר עליו.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
InterAl
Veteran
הודעות: 3717
הצטרף: 15 אפריל 2013, 00:29

Re: E3 2014: מסיבת העיתונאים של נינטנדו

הודעהעל ידי InterAl » 11 יוני 2014, 08:27

אני לא מבין למה כולם מתלהבים מכך שהזלדה החדש הוא עולם פתוח. שכחו כבר שלפני SS כמעט כל משחקי הזלדה היו עולם פתוח?

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38364
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: E3 2014: מסיבת העיתונאים של נינטנדו

הודעהעל ידי DrKeo » 11 יוני 2014, 00:29

InterAl כתב:אני לא מבין למה כולם מתלהבים מכך שהזלדה החדש הוא עולם פתוח. שכחו כבר שלפני SS כמעט כל משחקי הזלדה היו עולם פתוח?

לפי מה שמשתמע מהדברים כשהציגו את המשחק, אין במשחק הזה אזורים או LOADING או צינוקים. זה פשוט עולם אחד גדול פתוח סטייל SOTC. אני חושב שהמשחק היחיד שאפשר לקרא לו פתוח בסדרה התלת מימדית הוא OOT וגם הוא היה עם סוג של עולם HUB שממנו הולכים לתת אזורים ובכל אחד מהם היו צינוקים. אם כאן זה ממש עולם גדול אחד שהכל תנועה חופשית בו זה חתיכת שדרוג לסדרה, אפילו אם רבים עשו את זה לפניו.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
InterAl
Veteran
הודעות: 3717
הצטרף: 15 אפריל 2013, 00:29

Re: E3 2014: מסיבת העיתונאים של נינטנדו

הודעהעל ידי InterAl » 11 יוני 2014, 08:42

DrKeo כתב:לפי מה שמשתמע מהדברים כשהציגו את המשחק, אין במשחק הזה אזורים או LOADING או צינוקים. זה פשוט עולם אחד גדול פתוח סטייל SOTC. אני חושב שהמשחק היחיד שאפשר לקרא לו פתוח בסדרה התלת מימדית הוא OOT וגם הוא היה עם סוג של עולם HUB שממנו הולכים לתת אזורים ובכל אחד מהם היו צינוקים. אם כאן זה ממש עולם גדול אחד שהכל תנועה חופשית בו זה חתיכת שדרוג לסדרה, אפילו אם רבים עשו את זה לפניו.

דווקא אני חושב ש-WW היה יותר פתוח מ-OOT. זה שהיו צינוקים ומסכי טעינה לא אומר שהם לא היו פתוחים. גם ב-AC4 יש מסכי טעינה כשאתה יוצא לים וחוזר מהים. ואני די בטוח שעדיין יהיו צינוקים בחדש. חייבים להיות.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38364
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: E3 2014: מסיבת העיתונאים של נינטנדו

הודעהעל ידי DrKeo » 11 יוני 2014, 00:54

InterAl כתב:דווקא אני חושב ש-WW היה יותר פתוח מ-OOT. זה שהיו צינוקים ומסכי טעינה לא אומר שהם לא היו פתוחים. גם ב-AC4 יש מסכי טעינה כשאתה יוצא לים וחוזר מהים. ואני די בטוח שעדיין יהיו צינוקים בחדש. חייבים להיות.

WW היה אולי עם ים ענקי עם המון איים אבל זאת הרגשה שונה ממשחק עולם פתוח עם גבהות, הרים ויערות. אישית אני חושב שOOT היה הכי פתוח בסדרה בגלל העולם HUB שלו אבל כמובן שגם הוא היה מחולק לאזורים שלו. מOOT הסדרה רק התדרדרה מבחינת פתיחות עם WW שהיה יוצא דופן בגלל גישת הים היחסית יחודית שלו. TP כבר היה הרחק מאחורי OOT בפתיחות ולפי מה שאומרים SS אפילו גרוע יותר.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
swym
Veteran
הודעות: 3696
הצטרף: 14 אפריל 2013, 01:14

Re: E3 2014: מסיבת העיתונאים של נינטנדו

הודעהעל ידי swym » 11 יוני 2014, 08:57

meh. בLegend of Zelda המקורי לא היה מסך טעינה אחד :)


חזור אל “פורום משחקים”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 106 אורחים