bling כתב:לעובדים של קרייטק גם אין הרבה דברים טובים לאמר, מדברים על הנהלה מנותקת וחסרת שקיפות, על חוסר פוקוס, מתלוננים על כך שמפתחים F2P והמון פרוקטים מתבטלים בהינף יד, סוג של כתובת שנמצאת על הקיר:
http://www.glassdoor.com/Reviews/Crytek-Reviews-E347451.htm
הבנתי גם שהמנוע שלהם קיבל ביקורות פושרות ב GDC, וזה לא קשור לסיבה המטופשת שהראל עילם (היה משתתף בויגיימס בזמנו למי שזוכר, רב המון עם רונן ) כתב שם, רייז בין המשחקים הכי יפים לקונסולות עד היום אז מה הקשר לעוצמה שלהן ולמנוע? יש סיבה מקצועית כלשהי שמפתחים לא מחבבים אותו.
הם גם הוציאו כמה משחקי F2P שאפילו לא שמענו עליהם, שלא לדבר על כך שלא הוציאו משחק טוב באמת מאז קרייסיס 1, בקיצור, הם חברה כושלת בשנים האחרונות ויש לה צי של 700+ עובדים, זה לא מפתיע שהיא בבעיות כלכליות.
וכשרואים את הבחירות העתידיות שלהם כמו לפתח המשך שאף אחד לא ביקש בכלל למשחק כושל וחסר הייפ כמו HOMEFRONT זה לא מבשר ממש טובות.
DEATH, למרות שורשי ה PC של קרייטק היא כבר דור שלם מפתחת לקונסולות ככה שזה נושא רלוונטי לכולם, אני אישית חושב שצריך לפתוח ת'רד חדשות כללי על דברים שקורים בתעשייה.
swiss-the-engine כתב:warframe? זה לא warface?
Kazz כתב:עוד חברה שהשתגעה על ללכת לקונסולות והמציאות טפחה לה על הפנים. קרייסיס 1 עדיין המשחק הכי נמכר שלהם, שיחזרו למקורות. מקווה שימצאו הצלחה במשחקים החדשים שלהם, שתיים מהם F2P.
Kazz כתב:כן, חסר חברות שהביעו אכזבה מלמכור מיליונים על המחשב, שמו את יהבם על שוק הקונסולות ונחלו הצלחה בסדר גודל תואם.
משום מה זה שקרייס 1 מכר מליון עותקים בחודש הראשון שלו והמשיך וחצה את השלושה מיליון לא מנע מהאחים ירלי לפתח את קרייסיס 2 גם לקונסולות, להשקיע את כל הזמן והכסף בהעברת המנוע לקונסולות ולהלחם באילוצים ולבסוף לחוות את המציאות שהיא שזה שהמשחק שלך על 2 פלטפורמות נוספות לא אומר שתמכור יותר ושפיראטיות לא הייתה הבעיה. אין שום בעיה באיכות של קרייסיס 2. ההבדל 5 נקודות ב MC לא מצדיקות את זה שהמשחק על 3 פלטפורמות שעוצב ופורסם לקונסולות, שכביכול שם כל משחק מוכר מיליונים בנקל, בקושי הצליח להשתוות במכירות למשחק המחשב הבלעדי מ2007 שכביכול אף לא יכל להריץ. ואז הגיע קרייסיס 3 עם תקציב של 66מליון דולר (פי 3 מזה של קרייסיס1) וכנראה היה כזה כשלון שאני לא זוכר את EA נותנים שום נתון לגביו.
ואז קרייטק נכנסו לעוד הרפתקה עם רייז עם תהליך פיתוח מגיהנום שכמעט בוטל ושהיה אמור להיות משחק קינקט ל360 ובסוף הועבר למשחק רגיל לXB1 שכנראה לא עשה שום דבר מיוחד מבחינת המכירות. שלושה כשלונות רצופים שניתן לשייך לרדיפה של קרייטק אחר כד הזהב בסוף הקשת בענן.
קרייטק יכלו להמשיך לפתח בלעדים למחשב עם תקציב הגיוני ולמכור מיליונים ולהתרחב לקונסולות באופן מבוקר יותר ובלי להרחיק את הfanbase המקורי שלך. היו להם הרבה אולפנים די מההתחלה בגלל עסקי המנוע שהם לגופים צבאיים וממשלתיים.
דוגמה טובה לחברה שהתרחבה גם לקונסולות: CDPR. קרייטק הם בערך ההיפך המוחלט וכל התהליך הזה שלהם התחיל בגלל הטעות של להסתכל כמה COD מוכר על הקונסולות ולהגיד תראו כמה עותקים נמכור כשקרייסיס 2 יהיה מולטיפלטפורם.
Kazz כתב:האולפן בקייב היה מ2006, בודפשט 2007, סופיה וסיאול 2008, נוטינגהאם 2009, שנחאי 2012, איסטנבול ואוסטין ב2013. עובדה שלא דווחו בעיות עד עכשיו. לי זה נראה סביר יותר שהקשיים בהם הם נמצאים כרגע זה בגלל אי ההצלחה עם שני משחקי הקרייסיס האחרונים והפיתוח הארוך והבעייתי של רייז שגם כנראה לא ממש הניב פירות. שלושה פרוייקטים ברצף עתירי תקציב והשקעה שמפספסים נראה לי משהו שיתרום יותר לקשיים מאשר אי הצלחה בלבסס את וורפייס בסין לאחר שהצליח ברוסיה.
DrKeo כתב:אמרתי את זה כבר, הם הקימו 7 אולפנים ב7 שנים. זאת התרחבות הסטרית וחסרת כל פרופורציות. קרייסס 2 יצא ב2011 והם לא דווח קשיים עד אז אז זה אומר שגם המעבר לקונסולות לא פגע בהם לפי אותה תאוריה.
לא צריך לדעת יותר מדי מה הלך שם בשביל להבין שלהחזיק 8 אולפנים כשיש לך משחק להיט אחד, שגם הוא לא בדיוק מוכר 15 מליון עותקים, זאת סיטואציה שבחיים לא תצליח להמשיך להחזיק אולפן.
bling כתב:אתה מדבר שטויות, אין שום קשר לאולפנים בקייב, שנחאי, איסטנבול אוסטין סופיה סיאול אתיופיה ובנגדלש שנפתחו בטווח של 10 דקות, זה בדוק הקונסולות הארורות (צריך לאמר את זה בקול של שרדר מצבי הנינג׳ה), הן גם אשמות בכך שהמנוע לא מצליח כמצופה, זה הכל בגללן אני אומר לך.
bling כתב:מאיפה הקרצת את האנימציה הזו? יושבת בול
משתמשים הגולשים בפורום זה: Google [Bot] ו־ 31 אורחים