Gamescom 2014

מחשב, קונסולות וכל מה שאפשר לשחק בו

המנהלים: bozeman, erezronen

סמל אישי של המשתמש
Klayman
Sage
הודעות: 6573
הצטרף: 13 אפריל 2013, 18:19

Re: Gamescom 2014

הודעהעל ידי Klayman » 14 אוגוסט 2014, 21:02

זה לא בקטע של ''אולי יפקשש''.. שיחקת בDeadlight? גם מעניין מאוד גרפית, עם טריילרים שנתנו ''טעם של פעם'', אבל אחרי שאתה עובר 40 דקות בו אתה מבין ש''זה לא זה''.
Now, a question of etiquette - as I pass, do I give you the ass or the crotch
?

Yahel12
Warrior
הודעות: 947
הצטרף: 28 אפריל 2013, 13:37

Re: Gamescom 2014

הודעהעל ידי Yahel12 » 14 אוגוסט 2014, 21:20

DrKeo כתב:
יהל יש לי 660TI, לא 780.


אה.. לא ידעתי, למרות שגם הוא לא רע בכלל, אבל אני פשוט לא הייתי רץ להחליף כרטיס מסך כי הרי כול שנה יוצא חדש ככה זה, אז בשביל מה להחליף? לי יש עכשיו 760 GTX והוא עושה את העבודה בסדר גמור ואני גם מניח שיעשה לפחות לעוד 2-3 שנים.

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10159
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: Gamescom 2014

הודעהעל ידי bling » 14 אוגוסט 2014, 22:49

Klayman כתב:זה לא בקטע של ''אולי יפקשש''.. שיחקת בDeadlight? גם מעניין מאוד גרפית, עם טריילרים שנתנו ''טעם של פעם'', אבל אחרי שאתה עובר 40 דקות בו אתה מבין ש''זה לא זה''.

אני בונה עליו כעל חיקוי של ICO עם אומנות מדהימה, והוא לא אמור להיות מסע נטול גיימפליי כמו שלאסקין מקווה לו (ואני שמח שהוא לא) כי כבר הראו גיימפליי שהופיעו בו אויבים (שבצורה קצת בוטה היו זהים לחלוטין לעיצוב של האויבים ב ICO- אנשי צל) וגם הרגע שהוא מסובב כפתור ומופיע גשר נותן תקווה שהוא גם יכלול חידות כמו שהיה ב ICO, האם יהיה טוב כמוהו? זאת שאלה אחרת אבל נראה מאוד מבטיח, הם סכ"ה חסרי ניסיון ועוד מוקדם לשפוט אותם על משחק אחד, להבדיל אלף הבדלות מה רוקסטדי עשתה לפני באטמן? גם היו די כלומניקים ותראה איפה הם עכשיו.
---------------------
והגיימפליי של ACU נראה מדהים גראפית, אבל לא יודע עד כמה הוא שונה מקודמיו, כל השטיקים הרגילים שהוא הורג אנשים ממרחק סנטימטרים ליד ערימות קש שמפוזרות בנדיבות בלי שאף אחד שם לב עדיין נמצאים שם, ולמרות שאין ספק שהוא אחד ממשחקי ה NEXT GEN הכי מרשימים שראינו, משהו באנימציות של הקהל קצת דפוק אם לא שמתם לב, כאילו יש להם עוויתות כאלו לפעמים, נקווה שיתקנו את זה עד היציאה.

אה ויש דיבור די מוצק שהמשחק לא הולך לרוץ ב 1080P על אף קונסולה, יותר מזה, בדף של המשחק בחנות של סוני מופיע בפרטים עליו 720P שזה יהיה איום ונורא אם זה נכון, כל המראה המרשים שלו ילך לעזאזל אם ה IQ מכוער.

SgtDonowitz
Warrior
הודעות: 511
הצטרף: 14 אפריל 2013, 07:12

Re: Gamescom 2014

הודעהעל ידי SgtDonowitz » 14 אוגוסט 2014, 23:05

יש די הרבה תמונות משם + רשמים מדמו של שמונה עשרה דקות של קוונטום ברייק אבל זה יגיע מאוחר יותר כי יש את הווייפיי רק בלובי. אשתדל לכתוב הכל מחר בבוקר (גם מחר אני בגיימסקום אז יהיה הרבה מה לרשום.

Kazz
Veteran
הודעות: 4550
הצטרף: 17 אפריל 2013, 12:22

Re: Gamescom 2014

הודעהעל ידי Kazz » 14 אוגוסט 2014, 23:08

לפליישר יש מגבלה של 60 דקות לכל סשן.

http://www.gamespot.com/articles/ps4s-u ... 0-6421730/

סמל אישי של המשתמש
ShiTDemoN
Warrior
הודעות: 836
הצטרף: 13 אפריל 2013, 18:43

Re: Gamescom 2014

הודעהעל ידי ShiTDemoN » 14 אוגוסט 2014, 23:21

הגיימפליי של AC:U נראה מצויין!
מה שכן היה קצת דפוק זה הleap of faith בתוך הכנסייה. מי לא היה שם לב לזה?
"A man chooses, a slave obeys"

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: Gamescom 2014

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 15 אוגוסט 2014, 00:56

פה יש סרטון של GI, עם הסברים מהמפתחים על כמה מהמערכות שנכתבו מחדש עבור המשחק (מערכת הפרקור, ההתגנבות והקרבות), כולל הרבה דיבור על כך שמערכת הקרב כבר לא מאפשרת הריגות פשוטות (הסירו לגמרי את הקאונטר קיל והחליפו אותו בparry, שלא מבטיח הריגה בכלל), על כך שהנשקים והציוד משמעותיים הרבה יותר ועל כך שאם שחקן רוצה לשחק במשחק בצורה יותר אקשנית, זה אפשרי, אבל יצריך השקעה בזמן ובציוד יותר טוב.

לא הראו פה יותר מידי חדש, אלא יותר התעמקו במה שכבר ראינו והסבירו יותר על כל הדברים שהם החליטו ליצור מחדש.
הם גם הזכירו את זה שהם חזרו להתנקשויות של המשחק הראשון, שאלו חדשות מצוינות. ההתנקשויות עצמן היו החלק הכי טוב במשחק והיו שם כמה משימות מצוינות. הסדרה די התרחקה מזה ואני שמח שביחד עם החזרה לסביבה אורבנית, יש גם חזרה למשימות התנקשות יותר מסורתיות.
תמונה

Stick
Veteran
הודעות: 4754
הצטרף: 07 יוני 2013, 17:16

Re: Gamescom 2014

הודעהעל ידי Stick » 15 אוגוסט 2014, 08:21

הסרטון של AC רק גרם לי להבין שמה שהסדרה הזאת צריכה זה אירופה.
עם כמה שאהבתי את AC4, חסר גם שם (ובטח ב3 הפושר) את הבניינים הענקיים והטירות של תקופת הרנסנס וימי הבניים

סמל אישי של המשתמש
Mandellla
Warrior
הודעות: 557
הצטרף: 18 אפריל 2013, 20:44

Re: Gamescom 2014

הודעהעל ידי Mandellla » 15 אוגוסט 2014, 09:48

כמו שניחשתי נכון, עולם AC הנוכחי (3 ו-4) מתקדם כל פעם בעוד 10~20 שנה בערך, אז זה הגיוני שמהתקופה של המהפכה האמריקנית/תקופת הפיראטים יקפצו למהפכה הצרפתית.
רק חבל באמת שהם לא חשבו על כותרת שמתרחשת בעיקר מזרח הרחוק במדינות כמו: סין, יפן, הודו, קוריאה, מונגוליה ואפילו מזרח רוסיה ופרס, או שכנראה זה בתכנון.

אשמח לראות מהם אחרי יוניטי משחק במאה ה-19 בתקופת יפן הפיאודלית.
תמונה
תמונה

Kazz
Veteran
הודעות: 4550
הצטרף: 17 אפריל 2013, 12:22

Re: Gamescom 2014

הודעהעל ידי Kazz » 15 אוגוסט 2014, 15:55

גם NBA2K15 בגרסת המחשב יהיה אותו דבר מבחינת הפיצ'רים כמו גרסאות הפס4 וXB1.

http://www.polygon.com/2014/8/13/599982 ... pc-version

סמל אישי של המשתמש
Klayman
Sage
הודעות: 6573
הצטרף: 13 אפריל 2013, 18:19

Re: Gamescom 2014

הודעהעל ידי Klayman » 15 אוגוסט 2014, 19:16

There's More to Quantum Break Than You Might Think

...In other words, I was happy to see there's more to Quantum Break than just combat. It can be an absolute mindf**k of a platformer when it flips that switch, adding another layer to its story of a world where time is slowly coming undone.There's More to Quantum Break Than You Might Think


http://www.gamespot.com/articles/theres ... 0-6421711/
Now, a question of etiquette - as I pass, do I give you the ass or the crotch
?

סמל אישי של המשתמש
ShiTDemoN
Warrior
הודעות: 836
הצטרף: 13 אפריל 2013, 18:43

Re: Gamescom 2014

הודעהעל ידי ShiTDemoN » 15 אוגוסט 2014, 19:21

"A man chooses, a slave obeys"

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10159
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: Gamescom 2014

הודעהעל ידי bling » 15 אוגוסט 2014, 20:38

Nucleus_Dawn כתב:פה יש סרטון של GI, עם הסברים מהמפתחים על כמה מהמערכות שנכתבו מחדש עבור המשחק (מערכת הפרקור, ההתגנבות והקרבות), כולל הרבה דיבור על כך שמערכת הקרב כבר לא מאפשרת הריגות פשוטות (הסירו לגמרי את הקאונטר קיל והחליפו אותו בparry, שלא מבטיח הריגה בכלל), על כך שהנשקים והציוד משמעותיים הרבה יותר ועל כך שאם שחקן רוצה לשחק במשחק בצורה יותר אקשנית, זה אפשרי, אבל יצריך השקעה בזמן ובציוד יותר טוב.

לא הראו פה יותר מידי חדש, אלא יותר התעמקו במה שכבר ראינו והסבירו יותר על כל הדברים שהם החליטו ליצור מחדש.
הם גם הזכירו את זה שהם חזרו להתנקשויות של המשחק הראשון, שאלו חדשות מצוינות. ההתנקשויות עצמן היו החלק הכי טוב במשחק והיו שם כמה משימות מצוינות. הסדרה די התרחקה מזה ואני שמח שביחד עם החזרה לסביבה אורבנית, יש גם חזרה למשימות התנקשות יותר מסורתיות.

ההסברים יפים אבל בדמו גיימפליי האחרון ה AI היה נורא גם ביחס לסטנדרט הנמוך במכוון שמקובל במשחקי התגנבות, תראה את הקטע שהוא מתגנב לאיש הראשון שהוא הורג ושעוצר לדבר שם לרגע (לפני שהוא מטיל את פצצת העשן), הוא אשכרה הולך כפוף מול שדה הראייה של הדמות השנייה והיא לא רואה או מתייחסת אליו כאילו אם הוא במצב STEALTH אז כל ה NPC נהפכים לעיוורים גמורים, גם בפעולות אחרות שהוא מבצע בדמו ל AI יש אפס תגובה לדברים שהוא עושה.


נשמע מעניין, טוב לשמוע שיש עוד אלמנטים מלבד עוד שוטר, למען האמת מהטיזר הראשון בזמנו ציפיתי שהמשחק יכלול גם חקירה/הרפתקאה ולא יתמקד רק בירי, אני מקווה שיכניסו כמה שיותר אלמנטים שיגוונו את הגיימפליי, בניגוד למה שראינו עד עכשיו מה ORDER.

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: Gamescom 2014

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 15 אוגוסט 2014, 21:02

bling כתב:ההסברים יפים אבל בדמו גיימפליי האחרון ה AI היה נורא גם ביחס לסטנדרט הנמוך במכוון שמקובל במשחקי התגנבות, תראה את הקטע שהוא מתגנב לאיש הראשון שהוא הורג ושעוצר לדבר שם לרגע (לפני שהוא מטיל את פצצת העשן), הוא אשכרה הולך כפוף מול שדה הראייה של הדמות השנייה והיא לא רואה או מתייחסת אליו כאילו אם הוא במצב STEALTH אז כל ה NPC נהפכים לעיוורים גמורים, גם בפעולות אחרות שהוא מבצע בדמו ל AI יש אפס תגובה לדברים שהוא עושה.


נשמע מעניין, טוב לשמוע שיש עוד אלמנטים מלבד עוד שוטר, למען האמת מהטיזר הראשון בזמנו ציפיתי שהמשחק יכלול גם חקירה/הרפתקאה ולא יתמקד רק בירי, אני מקווה שיכניסו כמה שיותר אלמנטים שיגוונו את הגיימפליי, בניגוד למה שראינו עד עכשיו מה ORDER.


האמת שזה אחד לאחד הסטנדרט במשחק התגנבות.
אויבים עם זווית ראייה צרה במיוחד זה אולי סימן ההיכר הכי שכיח של ז'אנר ההתגנבות. בהדגמה לא ראינו שום דבר חריג, בנוגע לזה.

אפילו חזרתי לוודא שזכרוני לא הטעה אותי והנה הרגע לפני שהוא הורג אויב ומטיל את פצצת העשן:
תמונה

אפשר לראות בבירור שהוא בכלל עומד בזווית מאחורי האויב. יש אפס משחקי התגנבות שבהם אויב מסוגל לראות אותך כשאתה בעמדה הזאת.

יכול להיות שהתייחסת דווקא לזה:
תמונה

אני חושב שבמקרה הזה הסיבה שלא ראו אותך היא שמי שמסתכל עליו הוא לא דמות אויב.

כך או כך, זה לא משנה הרבה. אויבים שמסתכלים ישירות עליך ולא מזהים אותך יש בכל משחק התגנבות ואין באמת שאלה שזה שלא רואים אותך כשאתה קופץ לערימת שחט מגוחך קצת פחות מזה שרואים אותך הולך מתחת לקופסאת קרטון ולא מחוררים אותך ביריות בMGS.
זה גם כמה עשרות דרגות פחות מסיח את הדעת מלראות חיילים מרחפים להם לבסיס שלך בMGS 5.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10159
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: Gamescom 2014

הודעהעל ידי bling » 15 אוגוסט 2014, 22:00

ברור שהתכוונתי לשני, המטרה הראשונה שהוא הורג לפני שהוא מטיל פצצת עשן, וזה מגוחך באמצע משימה שדמות כזו שמדברת עם המטרה שלך מתעלמת מהבחור ההוא שלבוש מוזר ומתכופף סנטימטר לידם ומקשיב לשיחתם, זה צריך להיות כישלון ללא ספק.

וב MGS הסרטון האחרון של הקופסט מגוחך ולגמרי OP, אבל אם אויב רואה אותך הולך מתחת לקופסא כמובן שהוא בודק אותה ואתה נפסל, יותר מזה, במטאל גירים הקודמים אם הקופסא לא תואמת את החדר ואין סיבה שהיא תהיה שם אז גם אם לא זזת האויב יבדוק את הקופסא וימצא אותך רק כי היא חשודה בעיניו.

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: Gamescom 2014

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 15 אוגוסט 2014, 22:27

bling כתב:ברור שהתכוונתי לשני, המטרה הראשונה שהוא הורג לפני שהוא מטיל פצצת עשן, וזה מגוחך באמצע משימה שדמות כזו שמדברת עם המטרה שלך מתעלמת מהבחור ההוא שלבוש מוזר ומתכופף סנטימטר לידם ומקשיב לשיחתם, זה צריך להיות כישלון ללא ספק.

וב MGS הסרטון האחרון של הקופסט מגוחך ולגמרי OP, אבל אם אויב רואה אותך הולך מתחת לקופסא כמובן שהוא בודק אותה ואתה נפסל, יותר מזה, במטאל גירים הקודמים אם הקופסא לא תואמת את החדר ואין סיבה שהיא תהיה שם אז גם אם לא זזת האויב יבדוק את הקופסא וימצא אותך רק כי היא חשודה בעיניו.


כמו שאמרתי. לא באמת רלוונטי. סתם ניטפיק שאפשר לעשות לכל משחק התגנבות אחר. אין אויבים שרואים כמו שצריך במשחקי התגנבות. אויבים כאלה יהרסו את המשחק.
כל דבר שנראה מגוחך, או לא במקום בהתגנבות בAC, אפשר למצוא בכל משחק התגנבות אחר ברמות כאלה, או אחרות. אין יותר מטומטם מזה שלא מזהים את המיקום שלך בMGS 5, כשאתה גורם לאויב מעולף לרחף ומעביר אותו לבסיס שלך.

אין מה לעשות. ככה עובדים משחקי התגנבות. אם מישהו הולך לעצב משחק התגנבות בצורה מציאותית, הוא הולך לעצב משחק לא כיפי באופן קיצוני. אין באמת ברירה אחרת, אם אתה רוצה שהמשחק יהיה מהנה (או שחיק).

ומה אני אגיד לך? קופסאת הקרטון פה מה זה במקום:

הוא גם בודק אותה נורא מהר. לוקח לו חצי דקה להרים אותה, בזמן שאתה יכול לחסל אותו. שלא לדבר על כך שהתגובה של שני חיילים מאומנים וחמושים במיוחד למישהו שנראה מפחיד זה להפנות את הראש ולבכות, במקום לחורר אותו.

בקיצור, אם זה משהו שמפריע לך במשחקי התגנבות, אתה אמור לא לסבול כל כך את MGS.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10159
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: Gamescom 2014

הודעהעל ידי bling » 15 אוגוסט 2014, 22:48

אוי נו קאוטיק אתה באמת מביא לי איזה סרטון הומור שמישהו משתמש במסכה מפחידה שבטח משיגים כ EASTER EGG רק אחרי שמסיימים את המשחק והאויב משתתק מפחד כטיעון?
אז סבבה הם לא מצאו את הקופסא חשודה באותו רגע, מבטיח לך שאתה לא יכול לעשות ABUSE איתה והטיעונים שלך לא קשורים, אני מדבר איתך על בסיס של התגנבות שדמות לא רואה אותך מסנטימטר, זה הרבה יותר מהותי לאיך האויב מבצע בדיקה על קופסה שמלחתכילה זה סוג של בדיחה- אתה גם יכול להניח להם מגזין פורנו והם יעצרו לקרוא את זה, גם פה תגיד שה AI דפוק? זה שיש שטויות מכוונות במשחק זה לא קשור ל AI טיפש או לא כמו שנראה ב AC שאין לו מודעות סביבתית בשקל.

וב NGS5 העניין עם מערכת ה FULTON גם נראה OP כי לא נראה שיש תשלום גבוה להשתמש בה ולהעלים חיילים מעולפים חופשי, אין ספק שיש שם כמה דברים שמצריכים תיקונים.
אבל בכל מקרה זו מערכת לא מציאותית במיוחד מלחתכילה שנועדה לאפשר לך לגייס חיילים לבסיס, אם היית מרתק את החייל ופתאום היתה אנימציה שהוא נעלם ומופיע בבסיס שלך זה היה יותר טוב? אז עשו אנימציה משעשעת עם הבלון ואם יחליטו שאין עליה עונש מבחינת שמיעה של האויב זה בסדר, זה לא אותו דבר כמו מודעות סביבתית אפסית לדברים בסיסיים בהתגנבות כמו לראות את האויב.

הייתי גם שמח אם לפחות למישהו מהקהל היה מזיז שמישהו קופץ ראש מולם בכנסייה לערימת חציר, לא שצריכה להיות מהומה אבל לפחות שיסתכלו ואולי שמישהו יצביע ויצחקקו או משהו, סתם שירגישו קצת כמו בני אדם, זה כבר קשור ל AI של ה NPC באופן כללי ולא לאויב, סוג של attention to detail שהייתי מצפה מחברה ברמה של יובי עם 1000 איש שעובדים על המשחק.

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: Gamescom 2014

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 15 אוגוסט 2014, 23:10

bling כתב:אוי נו קאוטיק אתה באמת מביא לי איזה סרטון הומור שמישהו משתמש במסכה מפחידה שבטח משיגים כ EASTER EGG רק אחרי שמסיימים את המשחק והאויב משתתק מפחד כטיעון?
אז סבבה הם לא מצאו את הקופסא חשודה באותו רגע, מבטיח לך שאתה לא יכול לעשות ABUSE איתה והטיעונים שלך לא קשורים, אני מדבר איתך על בסיס של התגנבות שדמות לא רואה אותך מסנטימטר, זה הרבה יותר מהותי לאיך האויב מבצע בדיקה על קופסה שמלחתכילה זה סוג של בדיחה- אתה גם יכול להניח להם מגזין פורנו והם יעצרו לקרוא את זה, גם פה תגיד שה AI דפוק? זה שיש שטויות מכוונות במשחק זה לא קשור ל AI טיפש או לא כמו שנראה ב AC שאין לו מודעות סביבתית בשקל.

וב NGS5 העניין עם מערכת ה FULTON גם נראה OP כי לא נראה שיש תשלום גבוה להשתמש בה ולהעלים חיילים מעולפים חופשי, אין ספק שיש שם כמה דברים שמצריכים תיקונים.
אבל בכל מקרה זו מערכת לא מציאותית במיוחד מלחתכילה שנועדה לאפשר לך לגייס חיילים לבסיס, אם היית מרתק את החייל ופתאום היתה אנימציה שהוא נעלם ומופיע בבסיס שלך זה היה יותר טוב? אז עשו אנימציה משעשעת עם הבלון ואם יחליטו שאין עליה עונש מבחינת שמיעה של האויב זה בסדר, זה לא אותו דבר כמו מודעות סביבתית אפסית לדברים בסיסיים בהתגנבות כמו לראות את האויב.

הייתי גם שמח אם לפחות למישהו מהקהל היה מזיז שמישהו קופץ ראש מולם בכנסייה לערימת חציר, לא שצריכה להיות מהומה אבל לפחות שיסתכלו ואולי שמישהו יצביע ויצחקקו או משהו, סתם שירגישו קצת כמו בני אדם, זה כבר קשור ל AI של ה NPC באופן כללי ולא לאויב, סוג של attention to detail שהייתי מצפה מחברה ברמה של יובי עם 1000 איש שעובדים על המשחק.


גם בMGS לא חסר מקרים של אויבים עם "מודעות סביבתית בשקל" (ולא להתייחס לקופסאת קרטון ענקית שיושבת באמצע הרחוב ולא היתה שם שניה אחת לפני כן, זו לגמרי מודעות סביבתית בשקל, כמו גם להתעלם לגמרי מסוס עם ציוד מלא שעובר לידך בלי רוכב, כאשר הרוכב "מתחבא" בצד השני שלו). זה לא בגלל שהAI גרוע באף אחד מהמשחקים האלו. זה בגלל שככה חייבים לעצב את המשחק, כדי שיהיה כיף והוגן לשחק בו. גם בספלינטר סל לא רואים אותך כשאתה מתחבא בתוך צללים, למרות שיש לך שלישיית נורות לד ירוקות בוהקות על המצח.

"סבבה" שלא מצאו את הקופסא חשודה באותו רגע? מגניב. אז סבבה שאותו NPC, באותו רגע, לא זיהה את ארנו מתגנב. אם זה כל כך קל לתרץ את זה בMGS, למה זה פתאום פגם קריטי בAC?
בכל מקרה מערכת גיוס החיילים בMGS לא מציאותית במיוחד? נהדר. גם בAC הרעיון של leap of faith הוא לא מצאיותי במיוחד.
אז לא. ההבדל הוא לא שבMGS זה נובע מהחלטות עיצוביות חכמות, או הומור חביב. ההבדל הוא רק בכך שאתה מתייחס לאותם הדברים בMGS בסלחנות ועושה להם ניטפיק בAC.

בנוסף, ברור שאם מישהו מהקהל היה מצביע ומצחקק על זה שמתנקש קפץ לערימת שחט, לא היית אומר "איזו תגובה אותנטית ונחמדה של הקהל", אלא "מה זה? סתם מישהו רנדומלי בקהל רואה אותו קפוץ, אבל כל החיילים שאמורים להיות ערניים ולשמור לא רואים? זה לא מציאותי!".

אגב, יש כנראה רק מקרה אחד בו הattention to detail במשחק עולם פתוח מרשימה יותר ממה שאנחנו רואים במשחקים של יוביסופט וזה המקרה של משחק של רוקסטאר.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
Klayman
Sage
הודעות: 6573
הצטרף: 13 אפריל 2013, 18:19

Re: Gamescom 2014

הודעהעל ידי Klayman » 15 אוגוסט 2014, 23:47

[quote="bling"][/quote]

בראיון הזה: http://www.ign.com/videos/2014/08/15/qu ... ium=social

סאם לייק מסביר שאומנם הכוחות נראים OP, אבל הם בעצם נבנים עם הזמן וכאן ספציפית מדובר על נקודה מאמצע המשחק בכלל (נגיד הריצה המהירה בכלל מתחילה כdodge סטייל מקס פיין).

תכלס, לא היה לי ספק שרמדי יביאו משהו חדשני ומגניב לשולחן. אה כן, והראיון נותן גם עוד רקע לסיפור.. נשמע ממש נחמד.

אההה הוא גם חושף למה הם התכוונו שהם יתנו ''לשחק את האיש הרע'' - כל ''מערכה'' במשחק מסתיימת בכך שהשחקן מקבל שליטה בפול סרין, שרואה גרסאות אפשריות של העתיד, ובוחר אחת מהן. הבחירות לאורך המשחק ישנו גם את הסידרה וגם את התוצאה הסופית שלו.
Now, a question of etiquette - as I pass, do I give you the ass or the crotch
?

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10159
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: Gamescom 2014

הודעהעל ידי bling » 16 אוגוסט 2014, 00:11

Nucleus_Dawn כתב:
גם בMGS לא חסר מקרים של אויבים עם "מודעות סביבתית בשקל" (ולא להתייחס לקופסאת קרטון ענקית שיושבת באמצע הרחוב ולא היתה שם שניה אחת לפני כן, זו לגמרי מודעות סביבתית בשקל, כמו גם להתעלם לגמרי מסוס עם ציוד מלא שעובר לידך בלי רוכב, כאשר הרוכב "מתחבא" בצד השני שלו). זה לא בגלל שהAI גרוע באף אחד מהמשחקים האלו. זה בגלל שככה חייבים לעצב את המשחק, כדי שיהיה כיף והוגן לשחק בו. גם בספלינטר סל לא רואים אותך כשאתה מתחבא בתוך צללים, למרות שיש לך שלישיית נורות לד ירוקות בוהקות על המצח.

"סבבה" שלא מצאו את הקופסא חשודה באותו רגע? מגניב. אז סבבה שאותו NPC, באותו רגע, לא זיהה את ארנו מתגנב. אם זה כל כך קל לתרץ את זה בMGS, למה זה פתאום פגם קריטי בAC?
בכל מקרה מערכת גיוס החיילים בMGS לא מציאותית במיוחד? נהדר. גם בAC הרעיון של leap of faith הוא לא מצאיותי במיוחד.
אז לא. ההבדל הוא לא שבMGS זה נובע מהחלטות עיצוביות חכמות, או הומור חביב. ההבדל הוא רק בכך שאתה מתייחס לאותם הדברים בMGS בסלחנות ועושה להם ניטפיק בAC.

בנוסף, ברור שאם מישהו מהקהל היה מצביע ומצחקק על זה שמתנקש קפץ לערימת שחט, לא היית אומר "איזו תגובה אותנטית ונחמדה של הקהל", אלא "מה זה? סתם מישהו רנדומלי בקהל רואה אותו קפוץ, אבל כל החיילים שאמורים להיות ערניים ולשמור לא רואים? זה לא מציאותי!".

אגב, יש כנראה רק מקרה אחד בו הattention to detail במשחק עולם פתוח מרשימה יותר ממה שאנחנו רואים במשחקים של יוביסופט וזה המקרה של משחק של רוקסטאר.

אתה נטפל לזוטות בעוד אני מדבר איתך על דברים בסיסיים שמצופה מ AI במשחק התגנבות.
אז כן, הפעם הוא ניצל והאויב לא מצא את הקופסא חשודה, אם הוא היה זז והאויב היה רואה זאת אין מצב שלא היה בודק- זה כשל בסיסי.
אתה לא יכול לבנות על זה באמת כי במקרים אחרים האויב כן יחשוד כשיראה קופסא חשודה, הפעם כנראה לא התייחס לקופסא ברחוב, אין לי בעיה לסספנד את זה.

גם סוס דוהר זה לא בעיה, כל עוד האויב לא רואה את סנייק, אפשר לחרטט משהו על כך שהם באפגניסטן באיזורים כפריים איפה שיש לאנשים עזים וחיות משק וזה לא נדיר לראות סוס דוהר שברח למישהו, אתה נתפס על דברים מטופשים, אני מדבר איתך על בסיס.
זה שאתה רומז שכאילו יש לי משהו נגד AC זה מגוחך, לא שיחקתי במשחק מעולם ואני מתכוון לקנות את UNITY, ועל MGS5 הודיתי בלי בעיה שהסרטון האחרון עם הקופסא מטומטמם מאוד ושצריך לבצע איזונים עם מערכת ה FULTON, מספיק עם השטויות הללו כאילו אני בגיל של להיות פאנבוי על דברים מטופשים כאלו, ה AI ב AC לא היה נראה לי טוב מהיסוד בגלל שאין מצב שיראה אותך ולא יגיב, מבחינתי זה הכי בסיסי וזה מעבר לעיצוב מסויים כמו שלא רואים לסם פישר את נורות הלד או שהוא לא מתייחס לסוס דוהר.

אני גם לא מתלונן שאתה בורח ומתערבב בקהל והאויב מאבד אותך, למרות שבמציאות הוא היה רואה בקלות את האיש עם הלבוש המוזר בין האזרחים אבל אין לי בעיה אם זה החוק שקבעו, אבל שוב AI שרואה אותך בצורה ישירה ולא מגיב לפעולות שלך זה NO NO, לי זה נראה לא רציני שאתה מתקרב אל עבר המטרה שלך שמשוחחת עם מישהו סנטימטר ממך והמישהו הזה לא מפסיל אותך וחושף אותך, זה א' ב' לפני שאתה בכלל עושה לי ניסויים עם קופסאות ב MGS.
בקשר לקפיצה אל ערימת החציר, לא לא הייתי מתלונן אם הקהל היה מגיב, ציפיתי לתשומת לב לפרטים מצד יובי שתגרום להם להיות יותר אנושיים, ואם אויב רואה אותך קופץ ברור שהוא חייב להגיב ככה שאני לא מבין את האמירה שלך, אם אתה קופץ כשאויב לא רואה וחלק מהקהל מצחקק ומגיב ובלי לעשות רעש ולחשוף אותך זה בסדר ובגבול הסביר (למרות שבמציאות כביכול היו עושים רעש והיית נחשף כביכול) אבל ברור שאתה חייב להקפיד לקפוץ כשהאויב לא מביט לעבר ערימת החציר או מולו כשהוא סנטימטר ליד, זה שוב פעם א' ב' הכי בסיסי.

תפסיק עם הטענות כאילו אני משוחד או שיש לי משהו נגד AC, ראיתי גם לא מעט תגובות ממעריצים של הסדרה שיקנו את המשחק ללא ספק שהביעו אכזבה שה AI לא שופר עם המעבר לדור הבא אחרי ההדגמה האחרונה, הם אוהבים את הסדרה מאוד אבל ציפו ליותר בתחום הזה, כמו כן מהקהל שיגיב יותר, לגיטימי לגמרי ולא צריך להיות שונא AC בשביל זה.
אני באמת היחיד פה שזה היה נראה לו בולט?

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: Gamescom 2014

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 16 אוגוסט 2014, 02:18

אני לא אומר שיש לך משהו נגד AC.
אני אומר שיש לך המון בעד MGS, אז אתה מתעלם/משלים תאוריות בכוח (אכן "אפשר לחרטט משהו", אבל זה לא שונה בAC - בסיטואציה הספציפית שנורא הפריעה לך, האדם שראה אותו הוא סתם כומר פשוט, שלא מבין מספיק כדי להיות ערני למתנקשים, או לחילופין הוא התרכז יותר בשיחה ולכן לא באמת יכל לראות מה קורה בסביבה שלו, או שהוא זקן ורואה ממש רע) מדברים שבAC נראים לך תמוהים.
אין שום דבר בסיסי שבור ממה שראינו בAC. אין שום דבר חריג, ביחס למשחקים אחרים בז'אנר.

אין לך בעיה לסספנד המון דברים משונים ומוזרים בMGS, בזמן שאתה משחק? מגניב. ככה צריך להיות. אז אין סיבה שתהייה לך בעיה לסספנד דברים דומים גם בAC.
לך נראה ממש בולט שאף אחד לא שם לב שקפצת לערימת שחט? אחלה. לי נראה ממש בולט שאף אחד מהחיילים באזור הקרב הלכו ברחוב, פתאום הופיע מאחוריהם קופסאת קרטון ענקית והם הסתכלו עליה ישירות ולא עשו עם זה שום דבר. ברור שבזמן משחק, זה לא באמת מפריע.
זה AI של משחקי התגנבות. ככה מעצבים את המשחקים הללו. אתה אחלה עם זה בMGS, כי אתה מעריץ של הסדרה וזה נהדר.
אני פשוט מסביר לך שהדברים שנראים לך בולטים וחריגים בAC, הם דברים שאתה מתעלם מהם חדשות לבקרים במשחקי התגנבות אחרים. זה לא בגלל שאתה משוחד, או מוטה, או פאנבוי. זה בגלל שאתה גיימר וכשאנחנו משחקים במשחקים, אנחנו מפעילים המון suspension of belief בלי לחשוב על זה בכלל.
הניטפוקים שאתה מעלה לגבי AC (והם לא שום דבר מעבר לזוטות) נעלמים לחלוטין ברגע שאתה משחק. הא' ב' הכי בסיסי שנראה לך שחסר בAC, הוא א' ב' בסיסי שחסר בכל משחק התגנבות שתסתכל עליו מהצד ולא כשחקן.

אין היגיון בלגרום למישהו להגיב לכך שאתה קופץ לערימת חציר. כל המטרה של המכאניקה הזאת היא לדאוג שתמצא דרך מהירה לרדת מאזור גבוה, תוך שמירה על זה שאתה חבוי. זה לא רק לא הכרחי וסותר לחלוטין את המטרה של המכאניקה, אלא גם יוצר דיסוננס לא פשוט בין מה שהקהל רואה ובין מה שהשומרים רואים. זה באמת נשמע לי לא הגיוני שהקהל ישים לב לזה, כמו שזה לא הגיוני שהאויבים בMGS 5 ישימו לב לחלקים החשופים באופן ברור של סנייק, כשהוא נתלה בצד הסוס הדוהר שלו.

במשחקי AC יש תשומת לב אדירה לפרטים הקטנים. יוביסופט הם החברה הטובה ביותר שהיא לא רוקסטר בתעשייה בליצור עולמות משחק פתוחים מלאי פרטים ואותנטיות. זה נכון למשחקי AC, FC וראינו גם דוגמא מצוינת לכך בWD.
אם הציפיות שלך בתחום הזה גבוהות יותר ממה שאתה רואה, אז כנראה שתתאכזב מכל משחק עולם פתוח מGTA V ועד GTA VI.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
ShiTDemoN
Warrior
הודעות: 836
הצטרף: 13 אפריל 2013, 18:43

Re: Gamescom 2014

הודעהעל ידי ShiTDemoN » 16 אוגוסט 2014, 02:24

אתה לא היחיד, אני גם כתבתי על זה בקצרה.
בהחלט מבאס, אבל אני חושב שאם המפתחים ממשיכים לעשות AI כזה למשך כבר שבעה (ושמונה) משחקים, כנראה שבזמן שה-AI מתוחכם יותר המשחק הופך לבלתי שחיק.
"A man chooses, a slave obeys"

Laskin
Elder
הודעות: 21801
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: Gamescom 2014

הודעהעל ידי Laskin » 16 אוגוסט 2014, 04:40

אז.... UNTIL DAWN נראה הרבה יותר טוב ממה שחשבתי



אפשר להגיד שהוא איפהשהו בין RE ישן לTWD. משחק מצויין של הבחורה, פחות של הבחור, טקסט סביר, אבל מאוד תואם אווירה של סרטי אימה פופולרים והקטע שכולם יכולים למות או לחיות בהתאם להחלטות שלך די מגניב...
סה"כ הפתיע אותי.

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10159
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: Gamescom 2014

הודעהעל ידי bling » 16 אוגוסט 2014, 12:25

Nucleus_Dawn כתב:אני לא אומר שיש לך משהו נגד AC.
אני אומר שיש לך המון בעד MGS, אז אתה מתעלם/משלים תאוריות בכוח (אכן "אפשר לחרטט משהו", אבל זה לא שונה בAC - בסיטואציה הספציפית שנורא הפריעה לך, האדם שראה אותו הוא סתם כומר פשוט, שלא מבין מספיק כדי להיות ערני למתנקשים, או לחילופין הוא התרכז יותר בשיחה ולכן לא באמת יכל לראות מה קורה בסביבה שלו, או שהוא זקן ורואה ממש רע) מדברים שבAC נראים לך תמוהים.
אין שום דבר בסיסי שבור ממה שראינו בAC. אין שום דבר חריג, ביחס למשחקים אחרים בז'אנר.

אין לך בעיה לסספנד המון דברים משונים ומוזרים בMGS, בזמן שאתה משחק? מגניב. ככה צריך להיות. אז אין סיבה שתהייה לך בעיה לסספנד דברים דומים גם בAC.
לך נראה ממש בולט שאף אחד לא שם לב שקפצת לערימת שחט? אחלה. לי נראה ממש בולט שאף אחד מהחיילים באזור הקרב הלכו ברחוב, פתאום הופיע מאחוריהם קופסאת קרטון ענקית והם הסתכלו עליה ישירות ולא עשו עם זה שום דבר. ברור שבזמן משחק, זה לא באמת מפריע.
זה AI של משחקי התגנבות. ככה מעצבים את המשחקים הללו. אתה אחלה עם זה בMGS, כי אתה מעריץ של הסדרה וזה נהדר.
אני פשוט מסביר לך שהדברים שנראים לך בולטים וחריגים בAC, הם דברים שאתה מתעלם מהם חדשות לבקרים במשחקי התגנבות אחרים. זה לא בגלל שאתה משוחד, או מוטה, או פאנבוי. זה בגלל שאתה גיימר וכשאנחנו משחקים במשחקים, אנחנו מפעילים המון suspension of belief בלי לחשוב על זה בכלל.
הניטפוקים שאתה מעלה לגבי AC (והם לא שום דבר מעבר לזוטות) נעלמים לחלוטין ברגע שאתה משחק. הא' ב' הכי בסיסי שנראה לך שחסר בAC, הוא א' ב' בסיסי שחסר בכל משחק התגנבות שתסתכל עליו מהצד ולא כשחקן.

אין היגיון בלגרום למישהו להגיב לכך שאתה קופץ לערימת חציר. כל המטרה של המכאניקה הזאת היא לדאוג שתמצא דרך מהירה לרדת מאזור גבוה, תוך שמירה על זה שאתה חבוי. זה לא רק לא הכרחי וסותר לחלוטין את המטרה של המכאניקה, אלא גם יוצר דיסוננס לא פשוט בין מה שהקהל רואה ובין מה שהשומרים רואים. זה באמת נשמע לי לא הגיוני שהקהל ישים לב לזה, כמו שזה לא הגיוני שהאויבים בMGS 5 ישימו לב לחלקים החשופים באופן ברור של סנייק, כשהוא נתלה בצד הסוס הדוהר שלו.

במשחקי AC יש תשומת לב אדירה לפרטים הקטנים. יוביסופט הם החברה הטובה ביותר שהיא לא רוקסטר בתעשייה בליצור עולמות משחק פתוחים מלאי פרטים ואותנטיות. זה נכון למשחקי AC, FC וראינו גם דוגמא מצוינת לכך בWD.
אם הציפיות שלך בתחום הזה גבוהות יותר ממה שאתה רואה, אז כנראה שתתאכזב מכל משחק עולם פתוח מGTA V ועד GTA VI.

עוד פעם חוזרים לזה שאני פאנבוי של MGS?
לא מספיק שאמרתי שהסרטון האחרון של הקופסא מטומטם לחלוטין, שהקטע בגיימפליי האחרון שהוא משתמש בחרא של סוסים כדי לסחרר ג'יפ הוא בין הגרועים שראיתי, ש MGS4 מבחינתי היה אכזבת הדור שלי, מספיק כבר עם השטויות הללו של פאנבוי או צביעות על כל דבר, זה שיש לי ראש שונה משלך שמסתכל על הדברים אחרת ממך במה מפריע לו ומה לא זה לא עושה אותי פאקינג פאנבוי.

הקופסא, הסוס וכל הניטפוקים הללו מבחינתי אלו לא מכניקות יסוד בגיימפליי התגנבות שמפריעות לי, אלו זוטות יחסית ואתה לא חייב להשתמש בהם (למרות שבמקרה של הסוס אשתמש חופשי כי זה מגניב ועשוי טוב ולא הורס את האווירה בניגוד לסרטון הקופסא האחרון) , הקופסא עם כל המעמד האייקוני שלה זה לא באמת משהו שמשתמשים בו יותר מפעמים ספורות במשחק, זו סתם שטות שפעם ב שולפים בסיטואציות מסויימות, איך אפשר להשוות זאת לבסיס של הבסיס של AI שאתה הולך מול קו הראייה שלו ולא פוסל לך את המשימה?
או שאולי AI שעומד ליד חציר וניתו לקפוץ מול שדה הראייה שלו בלי שיגיב, זה ה א' ב' של התגנבות שאם אויב רואה אותך- הוא מגיב, זה לא אותה סקאלה בכלל של מה הוא עושה בסיטואציות שונות עם פאקינג קופסא שמלחתכילה היא מטופשת ברמות ואתה לא חייב להשתמש בה.

והסיספונד שלך עם הכומר עלוב, זה הרי ברור שכל AI יגיב ככה אז מה ההיתממות הזו? מה כל כך קשה להודות שיש דברים דפוקים בסדרה האהובה עליך כמו שאני עושה בלי למצמץ ב MGS?
לשיטתך אין אפשרות ליצור AI רע במשחקי התגנבות כי הכל חלק מהעיצוב גם אם הוא אוטיסט שלא מגיב לדבר, מגניב.
עכשיו עוד פעם תגרור את זה למניעים לא ענייניים מצידי, כרגיל חבל על הזמן של הדיון.
--------------------------

לאסקין, זו קצת מחמאה גדולה מדי לאמר ש UNTIL DAWN נמצא בין RE ל TWD, למען האמת הוא בערך 95% TWD ואולי יש שם 5% של RE, יותר נכון הוא לגמרי HEAVY RAIN בעולם של זבלוני אימה של בני נוער, כי נראה שפה יש אשכרה משמעות להחלטות שלך ולאיך שתתפתח העלילה בניגוד ל TWD שהיה נטו סרטון אינטרקטיבי והבחירה היתה מלאכותית למדי.
עושה רושם שהוא בעל תקציב נמוך יחסית עם חלק מהאנימציות והבעות הפנים, אבל הוא נראה מבדר מאוד למי שאוהב את הסגנון והז'אנר של סרטי האימה הללו, הכתיבה כל כך צ'יזיית (מן הסתם במכוון בניגוד ל RE1 בזמנו שהיה כתוב ככה מתוך רצינות :)), וכל האלמנטים של הזבלונים הללו נעשים שם בצורה ממש טובה, נראה עוד כותר קלאסי להשכרה אם היה אפשר, אין מצב כמובן ל 60$ על משחק שכזה, אולי יום אחד ב 2019 יופיע בסייל מגוחך ונעשה עליו סיבוב, סכ"ה נראה יותר טוב ממה שציפיתי.

רואים אגב איך ה MOVE היה חלק אינטגרלי במקור כשאתה מכוון ידנית את הפנס כל הזמן, או מבצע פעולות שונות כמו להתבונן ידנית על חפצים- היית אמור להזיז אותם עם מפרק היד וכו', לא שזה נורא עם ה DS4, סכ"ה לא הפסד גדול אבל עדיין אידיאלי עם MOVE.

סמל אישי של המשתמש
Klayman
Sage
הודעות: 6573
הצטרף: 13 אפריל 2013, 18:19

Re: Gamescom 2014

הודעהעל ידי Klayman » 16 אוגוסט 2014, 13:05

בהחלט נראה כמו TWDעם גרפיקה טובה יותר.. לא מלהיב בשום קנה מידה (בטח לא רואה את כח המשיכה שלו כ''בלעדי'').
Now, a question of etiquette - as I pass, do I give you the ass or the crotch
?


חזור אל “פורום משחקים”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: Bing [Bot] ו־ 104 אורחים

cron