Gamescom 2014

מחשב, קונסולות וכל מה שאפשר לשחק בו

המנהלים: bozeman, erezronen

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: Gamescom 2014

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 16 אוגוסט 2014, 13:24

bling כתב:עוד פעם חוזרים לזה שאני פאנבוי של MGS?
לא מספיק שאמרתי שהסרטון האחרון של הקופסא מטומטם לחלוטין, שהקטע בגיימפליי האחרון שהוא משתמש בחרא של סוסים כדי לסחרר ג'יפ הוא בין הגרועים שראיתי, ש MGS4 מבחינתי היה אכזבת הדור שלי, מספיק כבר עם השטויות הללו של פאנבוי או צביעות על כל דבר, זה שיש לי ראש שונה משלך שמסתכל על הדברים אחרת ממך במה מפריע לו ומה לא זה לא עושה אותי פאקינג פאנבוי.

הקופסא, הסוס וכל הניטפוקים הללו מבחינתי אלו לא מכניקות יסוד בגיימפליי התגנבות שמפריעות לי, אלו זוטות יחסית ואתה לא חייב להשתמש בהם (למרות שבמקרה של הסוס אשתמש חופשי כי זה מגניב ועשוי טוב ולא הורס את האווירה בניגוד לסרטון הקופסא האחרון) , הקופסא עם כל המעמד האייקוני שלה זה לא באמת משהו שמשתמשים בו יותר מפעמים ספורות במשחק, זו סתם שטות שפעם ב שולפים בסיטואציות מסויימות, איך אפשר להשוות זאת לבסיס של הבסיס של AI שאתה הולך מול קו הראייה שלו ולא פוסל לך את המשימה?
או שאולי AI שעומד ליד חציר וניתו לקפוץ מול שדה הראייה שלו בלי שיגיב, זה ה א' ב' של התגנבות שאם אויב רואה אותך- הוא מגיב, זה לא אותה סקאלה בכלל של מה הוא עושה בסיטואציות שונות עם פאקינג קופסא שמלחתכילה היא מטופשת ברמות ואתה לא חייב להשתמש בה.

והסיספונד שלך עם הכומר עלוב, זה הרי ברור שכל AI יגיב ככה אז מה ההיתממות הזו? מה כל כך קשה להודות שיש דברים דפוקים בסדרה האהובה עליך כמו שאני עושה בלי למצמץ ב MGS?
לשיטתך אין אפשרות ליצור AI רע במשחקי התגנבות כי הכל חלק מהעיצוב גם אם הוא אוטיסט שלא מגיב לדבר, מגניב.
עכשיו עוד פעם תגרור את זה למניעים לא ענייניים מצידי, כרגיל חבל על הזמן של הדיון.



בדיעבד ברור לי שקל להבין שאני טוען שאתה מוטה לטובת MGS בתחילת ההודעה, אז אני מבהיר שלא זו היתה כוונתי. עם זאת, כתבתי במפורש: "זה לא בגלל שאתה משוחד, או מוטה, או פאנבוי."
אני כותב מפורשות שאין שמץ של קשר בין ההעדפות שלך ואיזה משחק אתה אוהב יותר או פחות והדיון הזה (כלומר, מעבר לכך שאתה הרבה יותר שם לב לזוטות בAC ולא מבין שאלו דברים שלא מפריעים בכלל תוך כדי משחק, כמו המון המון המון דברים בMGS שנראים הזויים מהצד, אבל לא הפריעו לך בכלל כששיחקת בהם).
אני מתייחס בדיון הזה (ומשתדל להיות עקבי בכך גם בכל דיון אחר) אך ורק לטיעונים. כשכתבתי שיש לך משהו "בעד" MGS, הכוונה היתה שבמשחקים הללו שיחקת, אז אתה יודע שבכל רגע אתה מפעיל suspension of belief להמון דברים. אני מנסה להסביר לך שזה לא שונה בAC וכמו שאפשר לעשות בקלילות ניטפיק לMGS, כאשר אתה לא משחק במשחק ומסתכל עליו מבחוץ, כך אתה עושה בקלילות גם לAC.

ראינו הדגמה של MGS 5, שבה האויבים רואים את סנייק רוכב על סוס בצורה מגוחכת ולא מגיבים לכך. לטענתך, זה הא' ב' של התגנבות וזה לא הגיוני שהם לא הגיבו. אני אומר ההפך - כך מעצבים סיטואציות מסוימות במשחקים בז'אנר, כי אחרת, זה היה מחורבן.
כמו שאתה משתמש במכאניקה הזאת כי היא מגניב ועשוי טוב ולא הורס את האווירה, כך גם משתמשים בקפיצה לערימת שחט, כי זה מגניב ועשוי טוב ולא הורס את האווירה.

הסיספונד שלי עם הכומר עלוב בדיוק כמו הסיספונד שלך עם הסוס בMGS. כל הזמן אנחנו עושים ססיפנודים עלובים, בהמון משחקים. זה חלק ממה שעוזר לנו להנות מהם. בלי זה, כל המשחקים היו מלאים לנו בדברים בולטים ומעצבנים, כמו אויבים שמרחפים עם בלון באוויר בלי שאויבים אחרים רואים את זה, או סוס דוהר שרואים בבירור שמישהו מנסה להתחבא מאחוריו.
אגב, בצד ימין של המסך אתה יכול לראות כומר נוסף שעומד בחצר ורואה את ארגו, בלי להגיב אליו. זה ברור מאליו שאם כל אחד מעשרות/מאות/אלפי הNPC במשחק היה מתייחס אליך כמו אויב וחושף את מיקומך, המשחק היה שבור מיסודו. מאוד תמוה שצריך להסביר את זה.

מה זה כל כך קשה להודות שיש דברים דפוקים בסדרה האהובה עליי? מתי אמרתי שהAI מצוין, או מציאותי בAC? על מה אתה מדבר בכלל? מתי אמרתי שאין בו באגים, או בעיות? מתי אמרתי שהעיצוב של ההתגנבות מושלם? אני בסה"כ מסביר את ההיגיון מאחורי ההחלטות העיצוביות הללו.

הנקודה שלי מאוד פשוטה. אני אחזור עליה שוב, בתקווה שהפעם אולי תבין (או לכל הפחות, תתייחס אליה ולא לדברים שבכלל לא כתבתי):
במשחקי התגנבות מעצבים את הAI בצורה לא מציאותית. הסיבה לכך, היא שAI שמתנהג בצורה טבעית ומציאותית, זה AI ששובר משחק בז'אנר הזה. בכל משחק התגנבות, אפשר למצוא סיטואציות שבהן הAI אמור להגיב לשחקן ולרדוף אחריו, אבל הוא לא.
חלק מהמגבלות שמכניסים בכוונה תחילה לדרך שבה האויבים במשחקים הללו מתנהגים, יוצרים סיטואציות שעללות להראות מגוחכות, או לא במקום. הנה דוגמא נוספת לסיטואציה כזאת בMGS:


ספיצית בנוגע לקפיצה לערימת שחט - אם חייל שמסתכל לכיוון הערימה היה רואה אותך כשאתה קופץ, זה היה מבטל לחלוטין את השימושיות שלה. במקום לאפשר לך להשתמש בערימות שחט, כשצריך, היית צריך לחשוב אלף פעם ולבדוק אזור גדול ומלא באנשים ולחשב בדיוק לאן הם יסתכלו בעוד 4 שניות, כשתגיע לאותה ערימה. זה באמת קשור לא' ב' של עיצוב משחק, אבל המסקנה שלך הפוכה למסקנה ההגיונית והמתבקשת. זה לא שונה מכך שלא רואים אותך בספלינטר סל כשאתה בצל, למרות שברור שאמורים לראות את האורות הבוהקים על המצח שלך, או שלא רואים אותך רוכב על צד של סוס בMGS 5, או שלא מתייחסים לקופסאת קרטון ענקית שמופיעה באמצע שדה קרב, או שאויב שנמצא חצי מטר ממך לא שומע אותך חונק למוות את חבר שלו, בפחות או יותר כל משחק התגנבות שקיים.
בנוסף, בAC הזיהוי שלך מבוסס גם על זמן. אתה לא מזוהה בשניה שבה אתה נכנס לcone of sight של אויב, כאשר יש גם אלמנטים נוספים שמשפיעים על מילוי מד הזיהוי, כמו הפעולות שאתה עושה (אם אתה סתם הולך, לוקח יותר זמן לזהות אותם, לעומת אם אתה רץ וקופץ), או המיקום שבו אתה נמצא (בתוך אזורים מוגבלים, הזיהוי הרבה יותר מהיר, מאשר סתם ברחוב) וכמובן רמת הnotoriety שלך. כאשר אתה קופץ לערימת שחט, אתה נכנס לאותו cone למשך שבריר שנייה (הCONE תלת מימדי ומוגבל, כמו בכל משחק אחר בז'אנר), כך שגם במקרים האלו, אתה לא מגיע למצב שבו האויב מזהה אותך מספיק כדי לתקוף/לחקור או כל פעולה אחרת שהאויבים בAC עושים, כאשר הם מזהים אותך.

זה ההיגיון העיצובי מאחורי המכאניקה הזאת. הוא מתבסס על עקרון בסיסי וחשוב של שימושיות, לפני אסתטיקה. הוא לא שונה מזה שלא רואים את סם פישר בצל, או שלא רואים את סנייק מתחת לקופסאת קרטון.
זו מכאניקה שמעוצבת ככה, כי אם היו גורמים לאויבים לשים לב אליה, כמו שמישהו היה שם לב אליה במציאות, היא לא היתה שימושית כלל. במקרה כזה, שימושיות הרבה יותר חשובה מאסתטיקה. זה העקרון שאליו אתה לא מתייחס, או שאותו אתה לא מבין.

אהה... ודבר קטן בנוגע לתשומת לב לפרטים - כאשר אתה באזור עם אנשים ויוצא מערימת שחט (או פרחים, או כל דבר אחר), אפשר לראות את הNPC מסביב מגיבים לכך. זה לא גורם לך להתגלות (שוב, כי זה היה מבטל את השימושיות של המכאניקה), אבל אתה רואה ושומע את הסביבה מגיבה לך. זו סתם דוגמא קטנה לפרטים הקטנים שעמוסים במשחקי AC, בפרט ובמשחקי העולם הפתוח של יובי, בכלל.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10159
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: Gamescom 2014

הודעהעל ידי bling » 16 אוגוסט 2014, 15:16

לא הבנתי מה הסרטון שהבאת מ MGS אמור להביע, נראה כמו סתם גליץ' שיכול לקרות בכל משחק אי פעם, הם אפילו לא מגיבים לקריאה לחזור לעמדות שלהם אלא פשוט נתקעו שם, יכול להיות שגם מדובר בשחקן שמנצל איזו חולשה ב AI אבל זה בטח לא אומר שזה נורמלי או שכיח כשאתה תשחק במשחק.

ואתה כנראה לא מבין אותי, אני מודע לכך שלכל משחק יש סט חוקים מסויים שע"י כך הוא פועל ומעוצב, הבעיה היא כשיש חוק דפוק שהורס יותר מדי את האווירה או האימרסיות במשחק, אם הקטע עם הסוס לא עשוי טוב מהבחינה הזו שרואים את סנייק גם מהצד של החיילים אז זה רע והם צריכים לעצב את האנימציה אחרת ככה שלא יראו אותו, אני לא מצפה שיחקרו למה יש סוס שדוהר שם לבד אבל כן מצפה שלא יפשלו ע"י כך שיוכלו לראות את סנייק מהצד השני, כנ"ל לגבי הטיעון שלך שיש כומר בצד השני של המסך ב AC, אני בכלל לא מצפה שיגיב, יש גבול מסויים שברור לי שהוא הורס משחק- לא משנה מה תאמר הקטע שאתה מתקרב מול דמות שמדברת עם האויב בקו הראייה שלה באופן ברור בלי שזה מבטל משימה זה רגע של כישלון שאמור לחשוף אותך ואין קשר אם שיחקתי במשחק או לא (אני אתן לך הנחה על ערימת השחת כי שם באמת לא שיחקתי ואולי יש תסריט שזה עובד טוב בגיימפליי השוטף), בכל משחק סביר כשיש התגנבות ואתה מבצע מעקב אחרי דמות אתה לא יכול שהחברים שלה יראו אותך ולהמשיך לצותת לאויב שלך בלי להפסל ,זה מבטל את כל הרעיון של המעקב.
אני לא נטפל לכל דבר מטופש כמו שאתה עושה כדי לענות לי בחזרה אלא מתייחס לדברים מהותיים יותר.

אם הקהל מגיב כשאתה יוצא מהערימה זה מגניב, היה נחמד אם יגיב גם כשרואה אותי עושה פארקור או קופץ לערימה וזה לא קשור ללהעיר את האויב, אף פעם לא ביקשתי שיעיר את האויב, וכמובן שאפשר לעצב את זה כך שתוכל לקפוץ כשהאויב לא רואה, אני לא מבקש שיזהה אותך מסוף המסך ותצטרך להסתכל 10 פעם לפני שמבצע קפיצה, רק שלא יהיה שקוף שיש אויב ממש ליד שבמקרה מסתכל על הערימה (וב 95% מהמקרים אין סיבה שיביט לעבר ערימת חציר שכזו) ושלא תוכל לקפוץ סנטימטר לידו כשהוא עם הפנים לערימה, אבל כאמור אני אשחק במשחק בקשר למכניקה הזו ואשפוט בעצמי, אבל מבחינת הציתות לאויב ול NPC אני לא חוזר בי- זו החלטה עיצובית רעה שצריכים לשנות- לא הגיוני שזה יחשב כלגיטימי והמשימה תמשך כאילו דבר לא קרה, הוא היה חייב להשאר בפינה ולחכות שיסתובבו ולא לרוץ מול קו הראייה של הכומר בזמן שהוא מדבר עם המטרה שלך- מבחינתי אין פה קשר להחלטה עיצובית או סיספונד כמו קופסא ב MGS.

ד"א גם הנורות של סם פישר נראו לי תמיד קצת מטופשות ומוציאות מהאווירה אבל למדתי לקבל את זה כי זה לא מהותי, זו עדיין אסתטיקה בסופו של דבר, הדוגמא עם AC זה משהו מהותי לגיימפליי ול AI וזה לא מתקבל אצלי.

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: Gamescom 2014

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 16 אוגוסט 2014, 15:49

bling כתב:לא הבנתי מה הסרטון שהבאת מ MGS אמור להביע, נראה כמו סתם גליץ' שיכול לקרות בכל משחק אי פעם, הם אפילו לא מגיבים לקריאה לחזור לעמדות שלהם אלא פשוט נתקעו שם, יכול להיות שגם מדובר בשחקן שמנצל איזו חולשה ב AI אבל זה בטח לא אומר שזה נורמלי או שכיח כשאתה תשחק במשחק.

ואתה כנראה לא מבין אותי, אני מודע לכך שלכל משחק יש סט חוקים מסויים שע"י כך הוא פועל ומעוצב, הבעיה היא כשיש חוק דפוק שהורס יותר מדי את האווירה או האימרסיות במשחק, אם הקטע עם הסוס לא עשוי טוב מהבחינה הזו שרואים את סנייק גם מהצד של החיילים אז זה רע והם צריכים לעצב את האנימציה אחרת ככה שלא יראו אותו, אני לא מצפה שיחקרו למה יש סוס שדוהר שם לבד אבל כן מצפה שלא יפשלו ע"י כך שיוכלו לראות את סנייק מהצד השני, כנ"ל לגבי הטיעון שלך שיש כומר בצד השני של המסך ב AC, אני בכלל לא מצפה שיגיב, יש גבול מסויים שברור לי שהוא הורס משחק- לא משנה מה תאמר הקטע שאתה מתקרב מול דמות שמדברת עם האויב בקו הראייה שלה באופן ברור בלי שזה מבטל משימה זה רגע של כישלון שאמור לחשוף אותך ואין קשר אם שיחקתי במשחק או לא (אני אתן לך הנחה על ערימת השחת כי שם באמת לא שיחקתי ואולי יש תסריט שזה עובד טוב בגיימפליי השוטף), בכל משחק סביר כשיש התגנבות ואתה מבצע מעקב אחרי דמות אתה לא יכול שהחברים שלה יראו אותך ולהמשיך לצותת לאויב שלך בלי להפסל ,זה מבטל את כל הרעיון של המעקב.
אני לא נטפל לכל דבר מטופש כמו שאתה עושה כדי לענות לי בחזרה אלא מתייחס לדברים מהותיים יותר.

אם הקהל מגיב כשאתה יוצא מהערימה זה מגניב, היה נחמד אם יגיב גם כשרואה אותי עושה פארקור או קופץ לערימה וזה לא קשור ללהעיר את האויב, אף פעם לא ביקשתי שיעיר את האויב, וכמובן שאפשר לעצב את זה כך שתוכל לקפוץ כשהאויב לא רואה, אני לא מבקש שיזהה אותך מסוף המסך ותצטרך להסתכל 10 פעם לפני שמבצע קפיצה, רק שלא יהיה שקוף שיש אויב ממש ליד שבמקרה מסתכל על הערימה (וב 95% מהמקרים אין סיבה שיביט לעבר ערימת חציר שכזו) ושלא תוכל לקפוץ סנטימטר לידו כשהוא עם הפנים לערימה, אבל כאמור אני אשחק במשחק בקשר למכניקה הזו ואשפוט בעצמי, אבל מבחינת הציתות לאויב ול NPC אני לא חוזר בי- זו החלטה עיצובית רעה שצריכים לשנות- לא הגיוני שזה יחשב כלגיטימי והמשימה תמשך כאילו דבר לא קרה, הוא היה חייב להשאר בפינה ולחכות שיסתובבו ולא לרוץ מול קו הראייה של הכומר בזמן שהוא מדבר עם המטרה שלך- מבחינתי אין פה קשר להחלטה עיצובית או סיספונד כמו קופסא ב MGS.

ד"א גם הנורות של סם פישר נראו לי תמיד קצת מטופשות ומוציאות מהאווירה אבל למדתי לקבל את זה כי זה לא מהותי, זו עדיין אסתטיקה בסופו של דבר, הדוגמא עם AC זה משהו מהותי לגיימפליי ול AI וזה לא מתקבל אצלי.


הדוגמא של AC לא מהותית לגיימפליי ולAI (כי בבירור הAI כן מזהה אותך, כשהוא רואה אותך. כבר ראינו את זה. זה סתם מקרה של אנימציה לא מוצלחת, של הכומר שנכנס לשיחה עם מי שעקבת אחריו). זה שזה לא מקובל עליך, זה החלק התמוהה. דברים זהים בחשיבותם לא מפריעים לך כל כך, במשחקים אחרים.
זה סתם מקרה שאתה נתקע עליו, למרות שאין סיבה לחשוב שהוא מייצג את איך שהמשחק פועל. אם אפשר להתלונן עליו ולהגיד שזה סימן לכך שהמשחק מעוצב רע, אז אין בעיה להתלונן על המקרה בMGS, שהשחקן נמצא בין קופסא וקיר, דופק על הקופסא והחיילים רק הולכים לאזור שלו ולא מצליחים לחפש אחריו. זה לא באג. זה אזור שעצבו ככה שהחיילים לא יודעים לחפש בכל מקום מחבוא אפשרי. הסיבה שהם לא חוזרים לעמדות שלהם, היא שהשחקן ממשיך לעשות רעש ולמשוך אותם לארגזים.

הקהל גם מגיב כשהוא רואה אותך עושה פרקור ומטפס לערימה (כשאתה קופץ לאחת מגבוה, כמובן שלא. כמו שהסברתי לך - זה נוגד לחלוטין את הרעיון של המהלך הזה). גם האויבים ברחוב מגיבים, כשהם רואים אותך עושה פרקור. אם אתה לא מתרחק מהם מספיק מהר, הם יתקרבו אליך, כדי לתשאל אותך, ואם אתה נותן להם להתקרב, זה עובר למצב "כישלון" - הם רודפים אחריך, עד שאתה מצליח לאבד אותם.
בכל פעם שמישהו בסביבה שלך (אויב, או סתם NPC רגיל) רואה אותך עושה פרקור, אתה תקבל תגובה מהמשחק. לפעמים זה בחייל שאתה רואה אייקון שלו מתחיל לעקוב אחריך (ולרוב זה גם מגיע בליווי של "היי! מה אתה עושה? רד משם!) ולפעמים זה סתם אנשים רגילים שאתה שומע מדברים עליך ("מה הוא משוגע?" , או "וואו. הוא אתלטי") ומסתכלים עליך. לעיתים הם גם מפסיקים את האנימציה שלהם (אם הם היו באמצע שיחה, או סתם ישבו, או נשענו על קיר, הם עוברים ללהסתכל עליך).

אם היית משחק במשחק אחד בסדרה, היית יודע שבאמת 99% מהזמן האויבים פשוט לא מסתכלים על הערימה.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10159
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: Gamescom 2014

הודעהעל ידי bling » 16 אוגוסט 2014, 18:14

קאוטיק, אם זה עניין של גליץ'/אנימציה לא מוצלחת וזה לא ככה בדרך כלל אז היית צריך לאמר את זה ולחסוך את כל הדיון הזה, במקום זה אתה מביא לי סרטונים הזויים של מטאל גיר שמישהו מנצל גיאומטריה מוסימת בשלב שיוצרת EXPLOIT ל AI כמשהו שמקביל באיזשהו מובן לטיעונים שלי, כאילו באמת לא מובן מה אני אומר ומה אתה עונה, כנראה שוב קצר בתקשורת.

בקשר לתגובות של הקהל להכל, שהאויבים לא מסתכלים לערימת חציר וכן מגיבים אחך כשאתה עושה דברים חשודים- נפלא ועונה על טיעוניי (לשם שינוי), בסרטון שפרסמו זה לא היה נראה ככה ואני אשמח להיווכח אחרת שאשחק, אפשר לעבור הלאה.
--------------------------------------
הוכרזו פרסי Gamescom שנבחרו ע"י צוות שופטים שהורכב משלל עיתונאים, קצת לא מובנות חלק מהבחירות:
best of gamescom award
Evolve (Take-Two Interactive GmbH/2K)

most wanted consumer award:
Super Smash Bros. (Nintendo of Europe GmbH)

Best Console Game Sony PlayStation:
The Evil Within (Bethesda Softworks/ZeniMax Germany GmbH)

Best Console Game Microsoft Xbox:
Evolve (Take-Two Interactive GmbH/2K)

Best Console Game Nintendo Wii:
Splatoon (Nintendo of Europe GmbH)

Best Role Playing Game:
Risen 3 (Deep Silver / Koch Media GmbH)

Best Action Game:
Evolve (Take-Two Interactive GmbH/2K)

Best Simulation Game:
Theatrhythm Final Fantasy Curtain Call (Square Enix GmbH)

Best Sports Game:
PES 2015 (Konami Digital Entertainment B.V.)

Best Family Game:
LittleBigPlanet 3 (Sony Computer Entertainment Deutschland GmbH)

Best PC Game:
Evolve (Take-Two Interactive GmbH/2K)

Best Mobile Game:
Super Smash Bros. für 3DS (Nintendo of Europe GmbH)

Best Social / Casual / Online Game:
LittleBigPlanet 3 (Sony Computer Entertainment Deutschland GmbH)

Best Online Multiplayer Game:
Evolve (Take-Two Interactive GmbH/2K)

Best Hardware (incl. Peripheral)
Oculus Rift DK2 (Oculus VR)

מוזר לי ש EVOLVE ניצח שמות כמו WITCHER 3, באטמן ,DEVISION, BLOODBORNE ,AC UNITY וכו' מעניין אותי מה הקרטריונים לבחירה.
ועוד יותר מוזר שפרס ה PS4 הלך ל TEW, למה לא גם ל EVOLVE? ובאמת TEW יותר טוב מכל השמות הגדולים שציינתי? תמיד הוא מקבל רשמים צוננים יחסית, הלוואי והוא טוב, לא יהיה מאושר ממני.

לא כזה מפתיע שהמבקרים בתערוכה בחרו את סמאש כמשחק המבוקש, בתכל'ס בסביבה כזו רועשת ומבולגנת למשחק מהסוג הזה יש יתרון ענק על כל המשחקי הסינגל הכבדים למיניהם, זה נגיש וקל ללמוד, עם דמויות אהובות, הוא תחרותי וחברתי, ישר משחקים עם חברים ומקבלים הנאה מיידית. ברור שזה יהיה משחק מעולה אבל אני חושב שיש לפקטור הזה משקל לא קטן באהבה של הקהל בתערוכה עצמה.

אבל ההפתעה הגדולה זה PES מנצח את FIFA, סוג של הלם למי שעוכב אחר הסדרה ויודע עד כמה התדרדרה, האם המלך חוזר השנה? אם כן החברים שלי יהיו בשמים :)

סמל אישי של המשתמש
Klayman
Sage
הודעות: 6573
הצטרף: 13 אפריל 2013, 18:19

Re: Gamescom 2014

הודעהעל ידי Klayman » 16 אוגוסט 2014, 18:40

בחירות הזויות בהחלט.
Now, a question of etiquette - as I pass, do I give you the ass or the crotch
?

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: Gamescom 2014

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 16 אוגוסט 2014, 19:49

אם אני לא טועה, הקריטריון הראשי הוא שהמשחק יהיה שחיק, אז הוויטצ'ר 3 באמת לא מתמודד בכלל.

EVLOVE קוצר המון פרסים, עוד מE3. יש מצב שהוא הולך להיות להיט לא קטן, שזה תמיד נחמד כשזה קורה לחברה פחות מבוססת.

ההפתעה הגדולה פה היא שPES 2015 זכה במשחק הספורט של התערוכה. יכול להיות שזו השנה שPRO יהיה סוף סוף יותר טוב מפיפ"א, שזה חתיכת מהפכה.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
Death_119
Veteran
הודעות: 4139
הצטרף: 13 אפריל 2013, 20:04

Re: Gamescom 2014

הודעהעל ידי Death_119 » 16 אוגוסט 2014, 22:19


לא יודע מה לחשוב, יש לי קצת חשש ממשחקים שזורקים כל כך הרבה תוכן צדדי. הקרב עדיין לא נראה טוב לטעמי, הוא זהה למה שהוצג בשני והכל נראה קל להחריד. עוד לפני שהשחקן מספיק להתערב לרוב, הקרב כבר הוכרע. לפחות המבט הטקטי חזר ואפילו בזווית מוצלחת יותר.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
swym
Veteran
הודעות: 3696
הצטרף: 14 אפריל 2013, 01:14

Re: Gamescom 2014

הודעהעל ידי swym » 16 אוגוסט 2014, 22:46

באמת מגוחכת ההשוואה לE3... זה פשוט לא אותו קנה מידה.
פיספסתי את כל Gamescom ומעבר להכרזה על הבלעדיות של tomb raider שהדהדה ברחבי האינטרנט לא הרגשתי שהפסדתי שום דבר מיוחד. מההדגמה של Quantum Break ציפיתי ליותר (ואכן אישרו את זה שיש הרבה יותר), ומהגיימפליי של BloodBorne בכלל קיבלתי וייב של משחק Castlevania - ואלו שתי ההדגמות שהכי חיכיתי לראות.

כשהתותחים שותקים זה נראה שמיקרוסופט וסוני נשארות לרדוף בעיקר אחרי משחקי אינדי. אני חייב לציין שהreel של משחקי הID@Xbox היה מרהיב, אבל מבט זריז הבהיר שמעט מאד משחקים שאני מחכה (Below, Cuphead, Indise) להם לא יגיעו במקביל או אפילו קודם לPC:
http://news.xbox.com/2014/08/gamescom-i ... o-xbox-one

SgtDonowitz
Warrior
הודעות: 511
הצטרף: 14 אפריל 2013, 07:12

Re: Gamescom 2014

הודעהעל ידי SgtDonowitz » 16 אוגוסט 2014, 23:46


אני מסכים עם זה, בדמו שהוצג לנו היו כמה מקטעי הפלטפורמר הכי טובים שראיתי עד כה. (ואני לא מגזים)
טוב, סוף סוף יש קצת זמן לשלוח קצת רשמים מהמסיבה עד עכשיו, בסך הכל, אני חושב שאני חייב להדגיש לכל מי שיהיה שם שכדאי שידע - המסיבה גרמנית לכל דבר, אמנם האנשים אדיבים ויש קצת שילוט באנגלית אבל כל המשחקים, או כמעט כולם בגרמנית, הדוכנים בגרמנית וכל מה שרק אפשר לחשוב עליו בגרמנית, לעזזל, המדינה הזאת לא דוברת אנגלית, כל תכניות הטלוויזיה מדובבות פה ואין שילוט באנגלית ברחובות כמו בישראל.
ולנושא, התערוכה עצמה ענקית אבל הרבה חלקים ממנה סגורים לציבור הרחב, עם זאת, עדיין יש המון דמואים ומשחקים שאפשר לראות. יצא לי לשחק עד כה בלארה קרופט החדש, ori, Halo the Master Chief Collection, לראות דמו של קוונטום ברייק ושל אססין סקריד יוניטי. יש גם דוכני מזון עם מחירים מופקעים ודוכני קניות של צעצועים, משחקי מחשב קומיקסים וכמעט כל דבר שאפשר לעלות על הדעת. כל זה בלי לדבר על הקוס פליי האדירים שיש בתערוכה.
לגבי הדמו של קוונטום ברייק: אם יש דבר אחד שאני יכול להגיד עליו הוא, זה שלא ראיתי עדיין משחק יותר טוב ממנו בגיימסקום עד כה. הדמו הוצג לנו בחדר סגור שהצילום בו היה אסור עם שומר טורקי ענק (אלא מה) בכניסה. אחד המפתחים של רמדי הציג ושיחק בדמו, הוא הסביר לנו על העלילה והתחיל לשחק בשלב בו הוא מנסה להציל את אחת מדמויות המפתח שתוכל לעזור לו להציל את התמוטטות הזמן, המשחק המשיך עם סצנת קרב מדהימה על גשר עם כמה מהרובוטים שמונרכ יצרו שיכולים לזוז גם כשהזמן נעצר, הדבר היפה הוא, הוא האפשרות להילחם בהם גם באפשרות משחקים בזמן כשהשחקן יכול לזרוק, דרך משחק בזמן מכונית שיכולה להרוג אותם. בהמשך השלב הגיע מה שגימספוט דיברו עליו, הייתה סצינת התרסקות של רכבת מדהימה שאחריה השחקן ניצל על ידי הקפאת הזמן וקפיצה על אובייקטים שהיו מוקפאים בזמן שהם עפו כמו שלטים, עמודים ועוד חפצים מעופפים. האטמוספרה של המשחק פשוט מדהימה, קשה להאמין עד כמה זה נראה טוב. אני חושב שמה שהיה התעודה האדירה לתצוגה הנהדרת של הדמו היו מחיאות הכפיים הסוערות בסוף.
טוב, זהו לעכשיו, אעלה תמונות מאוחר יותר ואכתוב על הפאשלה הענקית שהייתה ליובי בדמו של אססינס קריד יוניטי.

SgtDonowitz
Warrior
הודעות: 511
הצטרף: 14 אפריל 2013, 07:12

Re: Gamescom 2014

הודעהעל ידי SgtDonowitz » 17 אוגוסט 2014, 00:00


Kazz
Veteran
הודעות: 4550
הצטרף: 17 אפריל 2013, 12:22

Re: Gamescom 2014

הודעהעל ידי Kazz » 17 אוגוסט 2014, 12:13

מה הקשר בין הרגשתך על החשיפות לבין העובדה שהם היו שם? ואולי אני חשבתי שכל מה שנינטנדו הראו בE3 היה רע, אז? בחשבון שלי: טריילר משחקיות + המשחק שחיק לבאי התערוכה > הכרזה על המשחק בטריילר CGI חודשיים לפני. הופעת משחק בלעדי בפרופיל גבוה והדגמות משחקיות > אי הופעת המשחק.

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10159
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: Gamescom 2014

הודעהעל ידי bling » 17 אוגוסט 2014, 12:49

swym כתב:באמת מגוחכת ההשוואה לE3... זה פשוט לא אותו קנה מידה.
פיספסתי את כל Gamescom ומעבר להכרזה על הבלעדיות של tomb raider שהדהדה ברחבי האינטרנט לא הרגשתי שהפסדתי שום דבר מיוחד. מההדגמה של Quantum Break ציפיתי ליותר (ואכן אישרו את זה שיש הרבה יותר), ומהגיימפליי של BloodBorne בכלל קיבלתי וייב של משחק Castlevania - ואלו שתי ההדגמות שהכי חיכיתי לראות.

כשהתותחים שותקים זה נראה שמיקרוסופט וסוני נשארות לרדוף בעיקר אחרי משחקי אינדי. אני חייב לציין שהreel של משחקי הID@Xbox היה מרהיב, אבל מבט זריז הבהיר שמעט מאד משחקים שאני מחכה (Below, Cuphead, Indise) להם לא יגיעו במקביל או אפילו קודם לPC:
http://news.xbox.com/2014/08/gamescom-i ... o-xbox-one

אפשר לדעת ממה התאכזבת מהתצוגה של BB, למה בדיוק ציפית?
זה נראה מעל ומעבר למה שדמיינתי ש FROM יכולים להוציא, בעיני נכנס לרשימת המשחקים היפים של הדור הבא, גם האומנות והאווירה המדהימה תורמים לכך.
הנה קצת בולשוטס (נראה לי) אבל עדיין ממחישות עד כמה יפהיפה הוא:
תמונה
תמונה
תמונה
SgtDonowitz כתב:קצת תמונות:
https://www.dropbox.com/sh/9tupvlbtz9jf ... 2w4PeIrCya

אחלה תמונות ורשמים, תביא עוד! :P
זה נשמע ונראה בתמונות שהתערוכה שפתוחה לציבור לא כזו ענקית כמו שתיארתי והרבה תוכן היה חסום עבורך, אתה מחשיב את החוויה כטובה או כמשהו ששווה נגיד נסיעה ספיישל?
ואם אפשר יצא לך לראות את באטמן? כי ראיתי באחת התמונות שלך תצוגה ממנו והבנתי שהציגו גיימפליי חדש, אני אשמח לשמוע איך הוא היה.

Laskin
Elder
הודעות: 21800
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: Gamescom 2014

הודעהעל ידי Laskin » 17 אוגוסט 2014, 13:03

bling כתב:


אני לא יודע למה צריך לזלזל כ"כ הרבה... גם על TWD אפשר להגיד שהוא "זבלוני", ושם הגרפיקה, ההפקה, האנימציות וכו' - הכל באמת כמה רמות מתחת לUD, ומדובר בסדרה עם ממוצע של כמה? 8.5? 8? זה לא זבל בשום סטנדרט.
אני צפיתי ברשמים ממנו, ודווקא למשל בעניין האנימציות (וספציפית אנימציות פנים) - קיבלו המון שבחים. הוא מהמשחקים הבלעדיים היותר יפים על הקונסולות.
בקטע הזה הוא הפתיע אותי.
ברור שהוא יכול לצאת מחורבן, אבל לי עושה הרושם שמדובר באחד המשחקים היותר טובים בסגנון/שילוב הסגנונות של אימה וסיפור.
יש גם את המשחק החדש של הצוות שעשה את REMEMBER ME שהוא בסגנון של TWD עם קטע של קפיצות בזמן, למי שלא ראה:



יכול להיות שזה כמו משחקי MARIO PARTY למשל, שיש מי שלא מחשיב אותם כ"משחקים"... לדעתי משחקים בסגנון של TELLTALE הם ז'אנר מבורך, ואם ישלבו בו קצת יותר גיימפליי זה יהיה אפילו עוד יותר טוב.
נראה שסוני לוקחים את הז'אנר הזה הרבה יותר ברצינות מהחברה הכי מובילה בתחום, אני לא רואה איך זה משהו שלילי :)
משחק של TWD עולה בערך 30 דולר לעונה? (לא זוכר, באמת שואל... וכמה עולה כל פרק חדש כשהוא יוצא?)
לדעתי זה מחיר הוגן, ואם UD באמת מציג כ"כ הרבה אופציות שונות של פיצולי-עלילה - אני לא רואה סיבה שלא יעלה מחיר מלא, או שלא יהיה שווה את זה.

סמל אישי של המשתמש
swiss-the-engine
Sage
הודעות: 5391
הצטרף: 13 אפריל 2013, 22:36

Re: Gamescom 2014

הודעהעל ידי swiss-the-engine » 17 אוגוסט 2014, 13:11

יש סרטון משחקיות למשחק אימה הזה של סוני? ומה עם המוב? הוא לא היה פעם משחק מוב? עדיין?
"Democracy is two wolves and a lamb voting on what to have for lunch. Liberty is a well-armed lamb contesting the vote!"
Benjamin Franklin

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10159
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: Gamescom 2014

הודעהעל ידי bling » 17 אוגוסט 2014, 13:15

לאסקין, לא הבנת אותי, התכוונתי שהוא מנסה לחקות את הז'אנר של זבלוני האימה, מה שנכון עובדתית, לא בקטע שהוא זבל של משחק, אבל זה ברור שהעולם והעלילה זה סוג של טראש שמודע לעצמו וזה סבבה לגמרי ולדעתי יושב בול על הסגנון הזה של האבי ריין. (למרות שהייתי שמח לקבל survival horror אם היית שואל אותי, זה גם לא בדיוק ז'אנר עמוס)

לא מסכים שהוא אחד המשחקים היפים, במיוחד שאתה לוקח בחשבון שהוא פועל בז'אנר של דייויד קייג' שמוציא משחקים שיפים בערך פי 2 מההכי יפים שקיימים על הקונסולה- תראה את ביונד עד כמה נראה טוב יותר מכל דבר אחר שיש על ה PS3, וברור לי שרימאסטר של ביונד יאכל את המשחק הזה בלי מלח גראפית שלא לדבר על המשחק הבא של דייויד קייג'.

וחלק מהאנימציות הפנים ממש קריפיות, ולא במובן של אימה, הוא נראה שחסר לו קצת ליטוש.
אין לי בעיה עקרונית עם הז'אנר הזה ונהנתי מהאבי ריין ו TWD (שהיה עם עלילה הרבה יותר טובה אבל אכזב מאוד מבחינת משמעות הבחירות) ואני גם אשמח לשחק ב UNTIL DAWN כשירד למחיר נמוך, זה משחק אידיאלי היה להשכרה, אני לא חושב שהוא שווה 60 דולר באיזשהו תסריט (TWD כל העונה שווה 20 לפי מה שאני זוכר) אבל הוא נראה כיפי מאוד ומושלם לך ולחברה שלך כמו שאמרת.

SWISS, לאסקין הביא סרטון גיימפליי OFF SCREEN עמוד לפני, הוא היה משחק עם MOVE ועדיין הוא נראה שאידיאלי לכך, רק לפי זה שאתה מזיז כל הזמן את הפנס ידנית בסטיק נפרד שעל ה MOVE זה היה אמור להיות מאוד טבעי, לא יודע אם הם הורידו את התמיכה או לא, לדעתי אין סיבה שלא יפעל עם MOVE עדיין.

SgtDonowitz
Warrior
הודעות: 511
הצטרף: 14 אפריל 2013, 07:12

Re: Gamescom 2014

הודעהעל ידי SgtDonowitz » 17 אוגוסט 2014, 13:39

וואו, מטאל גיר ממש נהדר! בלינג, הייתי לפני כמה דקות בדמו של באטמן, הבאטמוביל הייתה ממש נחמדה ובסך הכל זה בסדר. שלא תבין אותי לא נכון, זה נהדר, פשוט לא טוב כמו קוואנטום ומטאל גיר.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38364
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: Gamescom 2014

הודעהעל ידי DrKeo » 17 אוגוסט 2014, 13:45

אחלה רשמים!
אז בנתיים. קוואנטום ומטאל גיר הכי הרשימו אותך? כי הם בדיוק ראש הרשימה שלי כך או כך :)
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
Death_119
Veteran
הודעות: 4139
הצטרף: 13 אפריל 2013, 20:04

Re: Gamescom 2014

הודעהעל ידי Death_119 » 17 אוגוסט 2014, 13:53

bling כתב:אפשר לדעת ממה התאכזבת מהתצוגה של BB, למה בדיוק ציפית?
זה נראה מעל ומעבר למה שדמיינתי ש FROM יכולים להוציא, בעיני נכנס לרשימת המשחקים היפים של הדור הבא, גם האומנות והאווירה המדהימה תורמים לכך.
הנה קצת בולשוטס (נראה לי) אבל עדיין ממחישות עד כמה יפהיפה הוא:
תמונה
תמונה
תמונה

אחלה תמונות ורשמים, תביא עוד! :P
זה נשמע ונראה בתמונות שהתערוכה שפתוחה לציבור לא כזו ענקית כמו שתיארתי והרבה תוכן היה חסום עבורך, אתה מחשיב את החוויה כטובה או כמשהו ששווה נגיד נסיעה ספיישל?
ואם אפשר יצא לך לראות את באטמן? כי ראיתי באחת התמונות שלך תצוגה ממנו והבנתי שהציגו גיימפליי חדש, אני אשמח לשמוע איך הוא היה.

נראה כשיפור עצום על פני DS2 ו-1, כל כך כיף :D.

בכל מקרה, מהמעט שהוצג הוא נראה כל מה שציתי לראות ממשחק מסוגו, טוב לדעת שהם ממשיכים עם הנוסחא הנהדרת שלהם. רק חבל שבקושי אנשים פה בפורום התמסרו לDark Souls וDemon Souls ולא יהיה עם מי לדבר עליו :(.
תמונה

SgtDonowitz
Warrior
הודעות: 511
הצטרף: 14 אפריל 2013, 07:12

Re: Gamescom 2014

הודעהעל ידי SgtDonowitz » 17 אוגוסט 2014, 14:13

התמונה האחרונה שהעליתי שלי עם דסטיני, יצאתי בה ממש כמו ערפד, על אחריותכם בלבד :)

Laskin
Elder
הודעות: 21800
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: Gamescom 2014

הודעהעל ידי Laskin » 17 אוגוסט 2014, 14:48

אם BB יקבל AA נורמלי - אני דווקא בטח אקנה אותו ;)
אגב, למי שאוהב משחקים בסגנון - יצא גיימפליי ארוך (20 דק') של משחק נוסף, והראשון לדור הבא בסגנון - LORDS OF THE FALLEN:



הוא מאוד מרשים ויזואלית, די בטוח שמשתמש בUE4, והוא יוצא ממש עוד חודש וחצי ככה... אוקטובר.


בקשר לUNTIL DAWN - הנה למשל מה שגיימספוט כתבו:
"Indeed, it was hard not to get sucked into the drama between Chris and Ashley as they explored a dilapidated hotel. The game also features some impressive facial animation technology running atop the Killzone: Shadowfall engine, which gives each line of dialogue an impressively convincing feel."
או פוליגון:
"Featuring the distinctive acting talent of Hayden Panettiere (Heroes, Nashville) and some super-neato facial capture, it's a game that aims to fill your underpants with poo. Case in point; when I encountered 'scary and very sudden full-screen horror face', during a hands-on demo yesterday for example, the game's aim came all-too close to realization."

קיצר - מרשים ;)

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: Gamescom 2014

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 17 אוגוסט 2014, 20:49

BB נראה אחלה למשחק של From, אבל אין לי מושג איך אפשר להגיד שהוא קרוב לאחד היפים של הדור הבא.
הוא נראה בסדר. מה שהייתי מצפה מFROM לדור הבא, לאור מה שהם עשו בקודם.

נ.ב.
אגב, מה עם הפשלה שאמרת שראית עם AC?
תמונה

סמל אישי של המשתמש
Klayman
Sage
הודעות: 6573
הצטרף: 13 אפריל 2013, 18:19

Re: Gamescom 2014

הודעהעל ידי Klayman » 17 אוגוסט 2014, 21:08

מאוד משמח אותי לשמוע שקוואנטום ברייק מציג משחקיות מעניינת וכיפית. הבעיה היא שלא יכריזו על גרסאת מחשב בקרוב... גרררר..
=====
BB הוא משחק עם סגנון אומנותי מדליק לאללה! באמת מאלה שאהבתי יותר! אבל להגיד שהוא אחד היפים של הדור הבא זה סטרץ' די גדול, לטעמי.
Now, a question of etiquette - as I pass, do I give you the ass or the crotch
?

Laskin
Elder
הודעות: 21800
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: Gamescom 2014

הודעהעל ידי Laskin » 17 אוגוסט 2014, 21:36

גם לדעתי... הוט לגמרי נראה קרוס-ג׳ן, וחייב AA בדחיפות

סמל אישי של המשתמש
ShiTDemoN
Warrior
הודעות: 836
הצטרף: 13 אפריל 2013, 18:43

Re: Gamescom 2014

הודעהעל ידי ShiTDemoN » 18 אוגוסט 2014, 00:04

ראיתי עכשיו תשע דקות של גיימפליי, שאת רובן אם לא את כולן כבר הכרנו, של The Order, והאמת שבמחשבה שנייה המשחק לא נראה רע כמו שחשבתי. הוא נראה מושקע לאללה.


עריכה: ועכשיו ראיתי את הגיימפליי של MGS5. זה נראה כאילו לקחו אותו מהחלומות שלי. הוא נראה מצויין! גם מעניין וגם בעל הומור.
קוג'ימה אמר שבמהלך כל המשחק לא "תישבר" המצלמה, אלא הכל יהיה בשוט אחד, ובהחלט רואים את זה פה, אך יש פקשוש: כשהוא עולה על הסוס המצלמה כן נשברת. אולי זה בגלל מספר הפריימים הנמוך שיוטיוב מציעה. אני מקווה שזה באמת בגלל זה.

עריכה 2: ועכשיו גם ראיתי את הגיימפליי של Until Dawn. נראה שילוב של סרטי המסור עם אלמנטים של אימה. בהחלט נראה מבטיח, אבל בכלל לא הבנתי מה ההתלהבות בקשר למשחק של השחקנים במשחק. זה היה נראה בכלל לא אמין, וגם ההבעות לא התאימו לקול - זו בכלל בעיה בהרבה משחקים, שאם לדוגמא רואים את הגיבור צורח, הפה לא מתאים בכלל לצרחה. יש איזה חוסר דיוק בכמעט כל המשחקים ששיחקתי.
"A man chooses, a slave obeys"

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10159
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: Gamescom 2014

הודעהעל ידי bling » 18 אוגוסט 2014, 07:56

SgtDonowitz כתב:וואו, מטאל גיר ממש נהדר! בלינג, הייתי לפני כמה דקות בדמו של באטמן, הבאטמוביל הייתה ממש נחמדה ובסך הכל זה בסדר. שלא תבין אותי לא נכון, זה נהדר, פשוט לא טוב כמו קוואנטום ומטאל גיר.

אהבת את הבאטמנים הקודמים? נשמע שהתאכזבת, אני סומך על רוקסטדי עדיין :/

לאסקין, בניגוד לגיימפליי או גראפיקה, אפשר לשפוט אנימציות פנים גם דרך סרטון OFF SCREEN ביוטיוב, ואכן יש כמה הבעות לא במקום, גם חלק מהאנימציות השוטפות בגיימפליי הרגישו קצת לא מלוטשות. זו דעתי.

ולכל אלו שלא התרשמו מ BB, ראיתם את הטריילר דרך גיימרסייד? לטעמי הוא נראה מדהים וזה לא רק עניין טכני, זה הרבה האומנות והאווירה שהם בין המרשימים שיש, ואתם שוכחים באיזה סקייל של משחק מדובר, מדובר בעולם ענקי ובמנוע שמרנדר סביבות מאוד גדולות והוא מצליח להראות ככה, אם זה נראה כמו קרוס-ג'ן אז כבר לא יודע מה לאמר:
תמונה
או התמונות היפהייפיות ששוחררו.

לטעמי אם אני צריך לבחור את משחק התערוכה ע"פ הטריילרים ששוחררו זה יהיה BB, בעיקר כי הוא הכי מלהיב במה שהוא מנסה לעשות ובז'אנר שהוא פועל בו, QB נראה מדהים גראפית אבל נראה שגם בפורום הזה יש קונצנזוס (מלבד קאוטיק) שהתצוגה ששוחררה היתה מאכזבת, WILD הוא בעל קונספט מעניין אבל הטריילר הציג לנו רגעי טבע די סתומים ללא גיימפליי, רק קונספט, RIME מבטיח מאוד אבל הטריילר הראשון שלו לא פחות יפה ולכן האימפקט לא אותו הדבר.
BB באמת הביא טריילר יפהייפה, עם גיימפליי שידוע שיהיה מצויין לחובבי הז'אנר, וע"פ הטריילרים זה המשחק שהכי בטוח להיות מעולה למי שמתחבר אליו ויקנה אותו- לכן לטעמי הוא הכי הרשים בתערוכה והוא עשה גם לי חשק עז להתגבר על הקושי של הגיימפליי שלו ולתת לו צ'אנס רק בשביל לשקוע בעולם המרשים הזה.


חזור אל “פורום משחקים”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 86 אורחים

cron