DrKeo כתב:
יהל יש לי 660TI, לא 780.
Klayman כתב:זה לא בקטע של ''אולי יפקשש''.. שיחקת בDeadlight? גם מעניין מאוד גרפית, עם טריילרים שנתנו ''טעם של פעם'', אבל אחרי שאתה עובר 40 דקות בו אתה מבין ש''זה לא זה''.
There's More to Quantum Break Than You Might Think
...In other words, I was happy to see there's more to Quantum Break than just combat. It can be an absolute mindf**k of a platformer when it flips that switch, adding another layer to its story of a world where time is slowly coming undone.There's More to Quantum Break Than You Might Think
Nucleus_Dawn כתב:פה יש סרטון של GI, עם הסברים מהמפתחים על כמה מהמערכות שנכתבו מחדש עבור המשחק (מערכת הפרקור, ההתגנבות והקרבות), כולל הרבה דיבור על כך שמערכת הקרב כבר לא מאפשרת הריגות פשוטות (הסירו לגמרי את הקאונטר קיל והחליפו אותו בparry, שלא מבטיח הריגה בכלל), על כך שהנשקים והציוד משמעותיים הרבה יותר ועל כך שאם שחקן רוצה לשחק במשחק בצורה יותר אקשנית, זה אפשרי, אבל יצריך השקעה בזמן ובציוד יותר טוב.
לא הראו פה יותר מידי חדש, אלא יותר התעמקו במה שכבר ראינו והסבירו יותר על כל הדברים שהם החליטו ליצור מחדש.
הם גם הזכירו את זה שהם חזרו להתנקשויות של המשחק הראשון, שאלו חדשות מצוינות. ההתנקשויות עצמן היו החלק הכי טוב במשחק והיו שם כמה משימות מצוינות. הסדרה די התרחקה מזה ואני שמח שביחד עם החזרה לסביבה אורבנית, יש גם חזרה למשימות התנקשות יותר מסורתיות.
bling כתב:ההסברים יפים אבל בדמו גיימפליי האחרון ה AI היה נורא גם ביחס לסטנדרט הנמוך במכוון שמקובל במשחקי התגנבות, תראה את הקטע שהוא מתגנב לאיש הראשון שהוא הורג ושעוצר לדבר שם לרגע (לפני שהוא מטיל את פצצת העשן), הוא אשכרה הולך כפוף מול שדה הראייה של הדמות השנייה והיא לא רואה או מתייחסת אליו כאילו אם הוא במצב STEALTH אז כל ה NPC נהפכים לעיוורים גמורים, גם בפעולות אחרות שהוא מבצע בדמו ל AI יש אפס תגובה לדברים שהוא עושה.
נשמע מעניין, טוב לשמוע שיש עוד אלמנטים מלבד עוד שוטר, למען האמת מהטיזר הראשון בזמנו ציפיתי שהמשחק יכלול גם חקירה/הרפתקאה ולא יתמקד רק בירי, אני מקווה שיכניסו כמה שיותר אלמנטים שיגוונו את הגיימפליי, בניגוד למה שראינו עד עכשיו מה ORDER.
bling כתב:ברור שהתכוונתי לשני, המטרה הראשונה שהוא הורג לפני שהוא מטיל פצצת עשן, וזה מגוחך באמצע משימה שדמות כזו שמדברת עם המטרה שלך מתעלמת מהבחור ההוא שלבוש מוזר ומתכופף סנטימטר לידם ומקשיב לשיחתם, זה צריך להיות כישלון ללא ספק.
וב MGS הסרטון האחרון של הקופסט מגוחך ולגמרי OP, אבל אם אויב רואה אותך הולך מתחת לקופסא כמובן שהוא בודק אותה ואתה נפסל, יותר מזה, במטאל גירים הקודמים אם הקופסא לא תואמת את החדר ואין סיבה שהיא תהיה שם אז גם אם לא זזת האויב יבדוק את הקופסא וימצא אותך רק כי היא חשודה בעיניו.
bling כתב:אוי נו קאוטיק אתה באמת מביא לי איזה סרטון הומור שמישהו משתמש במסכה מפחידה שבטח משיגים כ EASTER EGG רק אחרי שמסיימים את המשחק והאויב משתתק מפחד כטיעון?
אז סבבה הם לא מצאו את הקופסא חשודה באותו רגע, מבטיח לך שאתה לא יכול לעשות ABUSE איתה והטיעונים שלך לא קשורים, אני מדבר איתך על בסיס של התגנבות שדמות לא רואה אותך מסנטימטר, זה הרבה יותר מהותי לאיך האויב מבצע בדיקה על קופסה שמלחתכילה זה סוג של בדיחה- אתה גם יכול להניח להם מגזין פורנו והם יעצרו לקרוא את זה, גם פה תגיד שה AI דפוק? זה שיש שטויות מכוונות במשחק זה לא קשור ל AI טיפש או לא כמו שנראה ב AC שאין לו מודעות סביבתית בשקל.
וב NGS5 העניין עם מערכת ה FULTON גם נראה OP כי לא נראה שיש תשלום גבוה להשתמש בה ולהעלים חיילים מעולפים חופשי, אין ספק שיש שם כמה דברים שמצריכים תיקונים.
אבל בכל מקרה זו מערכת לא מציאותית במיוחד מלחתכילה שנועדה לאפשר לך לגייס חיילים לבסיס, אם היית מרתק את החייל ופתאום היתה אנימציה שהוא נעלם ומופיע בבסיס שלך זה היה יותר טוב? אז עשו אנימציה משעשעת עם הבלון ואם יחליטו שאין עליה עונש מבחינת שמיעה של האויב זה בסדר, זה לא אותו דבר כמו מודעות סביבתית אפסית לדברים בסיסיים בהתגנבות כמו לראות את האויב.
הייתי גם שמח אם לפחות למישהו מהקהל היה מזיז שמישהו קופץ ראש מולם בכנסייה לערימת חציר, לא שצריכה להיות מהומה אבל לפחות שיסתכלו ואולי שמישהו יצביע ויצחקקו או משהו, סתם שירגישו קצת כמו בני אדם, זה כבר קשור ל AI של ה NPC באופן כללי ולא לאויב, סוג של attention to detail שהייתי מצפה מחברה ברמה של יובי עם 1000 איש שעובדים על המשחק.
Nucleus_Dawn כתב:
גם בMGS לא חסר מקרים של אויבים עם "מודעות סביבתית בשקל" (ולא להתייחס לקופסאת קרטון ענקית שיושבת באמצע הרחוב ולא היתה שם שניה אחת לפני כן, זו לגמרי מודעות סביבתית בשקל, כמו גם להתעלם לגמרי מסוס עם ציוד מלא שעובר לידך בלי רוכב, כאשר הרוכב "מתחבא" בצד השני שלו). זה לא בגלל שהAI גרוע באף אחד מהמשחקים האלו. זה בגלל שככה חייבים לעצב את המשחק, כדי שיהיה כיף והוגן לשחק בו. גם בספלינטר סל לא רואים אותך כשאתה מתחבא בתוך צללים, למרות שיש לך שלישיית נורות לד ירוקות בוהקות על המצח.
"סבבה" שלא מצאו את הקופסא חשודה באותו רגע? מגניב. אז סבבה שאותו NPC, באותו רגע, לא זיהה את ארנו מתגנב. אם זה כל כך קל לתרץ את זה בMGS, למה זה פתאום פגם קריטי בAC?
בכל מקרה מערכת גיוס החיילים בMGS לא מציאותית במיוחד? נהדר. גם בAC הרעיון של leap of faith הוא לא מצאיותי במיוחד.
אז לא. ההבדל הוא לא שבMGS זה נובע מהחלטות עיצוביות חכמות, או הומור חביב. ההבדל הוא רק בכך שאתה מתייחס לאותם הדברים בMGS בסלחנות ועושה להם ניטפיק בAC.
בנוסף, ברור שאם מישהו מהקהל היה מצביע ומצחקק על זה שמתנקש קפץ לערימת שחט, לא היית אומר "איזו תגובה אותנטית ונחמדה של הקהל", אלא "מה זה? סתם מישהו רנדומלי בקהל רואה אותו קפוץ, אבל כל החיילים שאמורים להיות ערניים ולשמור לא רואים? זה לא מציאותי!".
אגב, יש כנראה רק מקרה אחד בו הattention to detail במשחק עולם פתוח מרשימה יותר ממה שאנחנו רואים במשחקים של יוביסופט וזה המקרה של משחק של רוקסטאר.
Nucleus_Dawn כתב:אני לא אומר שיש לך משהו נגד AC.
אני אומר שיש לך המון בעד MGS, אז אתה מתעלם/משלים תאוריות בכוח (אכן "אפשר לחרטט משהו", אבל זה לא שונה בAC - בסיטואציה הספציפית שנורא הפריעה לך, האדם שראה אותו הוא סתם כומר פשוט, שלא מבין מספיק כדי להיות ערני למתנקשים, או לחילופין הוא התרכז יותר בשיחה ולכן לא באמת יכל לראות מה קורה בסביבה שלו, או שהוא זקן ורואה ממש רע) מדברים שבAC נראים לך תמוהים.
אין שום דבר בסיסי שבור ממה שראינו בAC. אין שום דבר חריג, ביחס למשחקים אחרים בז'אנר.
אין לך בעיה לסספנד המון דברים משונים ומוזרים בMGS, בזמן שאתה משחק? מגניב. ככה צריך להיות. אז אין סיבה שתהייה לך בעיה לסספנד דברים דומים גם בAC.
לך נראה ממש בולט שאף אחד לא שם לב שקפצת לערימת שחט? אחלה. לי נראה ממש בולט שאף אחד מהחיילים באזור הקרב הלכו ברחוב, פתאום הופיע מאחוריהם קופסאת קרטון ענקית והם הסתכלו עליה ישירות ולא עשו עם זה שום דבר. ברור שבזמן משחק, זה לא באמת מפריע.
זה AI של משחקי התגנבות. ככה מעצבים את המשחקים הללו. אתה אחלה עם זה בMGS, כי אתה מעריץ של הסדרה וזה נהדר.
אני פשוט מסביר לך שהדברים שנראים לך בולטים וחריגים בAC, הם דברים שאתה מתעלם מהם חדשות לבקרים במשחקי התגנבות אחרים. זה לא בגלל שאתה משוחד, או מוטה, או פאנבוי. זה בגלל שאתה גיימר וכשאנחנו משחקים במשחקים, אנחנו מפעילים המון suspension of belief בלי לחשוב על זה בכלל.
הניטפוקים שאתה מעלה לגבי AC (והם לא שום דבר מעבר לזוטות) נעלמים לחלוטין ברגע שאתה משחק. הא' ב' הכי בסיסי שנראה לך שחסר בAC, הוא א' ב' בסיסי שחסר בכל משחק התגנבות שתסתכל עליו מהצד ולא כשחקן.
אין היגיון בלגרום למישהו להגיב לכך שאתה קופץ לערימת חציר. כל המטרה של המכאניקה הזאת היא לדאוג שתמצא דרך מהירה לרדת מאזור גבוה, תוך שמירה על זה שאתה חבוי. זה לא רק לא הכרחי וסותר לחלוטין את המטרה של המכאניקה, אלא גם יוצר דיסוננס לא פשוט בין מה שהקהל רואה ובין מה שהשומרים רואים. זה באמת נשמע לי לא הגיוני שהקהל ישים לב לזה, כמו שזה לא הגיוני שהאויבים בMGS 5 ישימו לב לחלקים החשופים באופן ברור של סנייק, כשהוא נתלה בצד הסוס הדוהר שלו.
במשחקי AC יש תשומת לב אדירה לפרטים הקטנים. יוביסופט הם החברה הטובה ביותר שהיא לא רוקסטר בתעשייה בליצור עולמות משחק פתוחים מלאי פרטים ואותנטיות. זה נכון למשחקי AC, FC וראינו גם דוגמא מצוינת לכך בWD.
אם הציפיות שלך בתחום הזה גבוהות יותר ממה שאתה רואה, אז כנראה שתתאכזב מכל משחק עולם פתוח מGTA V ועד GTA VI.
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 208 אורחים