הנושא הרישמי למשחקי Blood Souls Ring

מחשב, קונסולות וכל מה שאפשר לשחק בו

המנהלים: bozeman, erezronen

סמל אישי של המשתמש
Death_119
Veteran
הודעות: 4139
הצטרף: 13 אפריל 2013, 20:04

Re: הנושא הרישמי למשחקי Blood Souls Ring

הודעהעל ידי Death_119 » 17 פברואר 2024, 12:06

Laskin כתב:אני נחשפתי לסוף שלו, כי אמרו שיש שם טיזר מגניב למשחק הבא - ובהחלט טיזר מגניב מאוד למשחק הבא :)
עכשיו גם יש להם תקציב רציני כנראה, מעניין אם יצליחו לעלות רמה

היא הוצגה באותה עיר, לא מבין איך זה יתחבר. מה שכן - אם הם יקחו את העיר מהסיפור המקורי ויעשו אותה טוויסטד זה יהיה מגניב. לצערי החיבור בסיפור פינוקיו לא הרגיש חזק, היו כמה דמויות, אבל אתה לא באמת מרגיש כחלק מהסיפור המקורי.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38360
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: הנושא הרישמי למשחקי Blood Souls Ring

הודעהעל ידי DrKeo » 17 פברואר 2024, 13:29

נראה שה-ip של אלדן רינג עבר במלואו ל-FS שנה שעברה.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38360
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: הנושא הרישמי למשחקי Blood Souls Ring

הודעהעל ידי DrKeo » 21 פברואר 2024, 10:21

היום ב-17:00 ישוחרר הטריילר של ההרחבה לאלדן רינג Shadow of the erdtree.
We're just normal men. We're just innocent men

Laskin
Elder
הודעות: 21799
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: הנושא הרישמי למשחקי Blood Souls Ring

הודעהעל ידי Laskin » 21 פברואר 2024, 11:56

שיכריזו גם על איזי מוד ואני דוחה את ff7 ;)

סמל אישי של המשתמש
Klayman
Sage
הודעות: 6573
הצטרף: 13 אפריל 2013, 18:19

Re: הנושא הרישמי למשחקי Blood Souls Ring

הודעהעל ידי Klayman » 21 פברואר 2024, 13:01

אני בינתיים הגעתי לבירה. ואוו איזה שלב מגניב אבל קשוח!
Now, a question of etiquette - as I pass, do I give you the ass or the crotch
?

Stick
Veteran
הודעות: 4754
הצטרף: 07 יוני 2013, 17:16

Re: הנושא הרישמי למשחקי Blood Souls Ring

הודעהעל ידי Stick » 21 פברואר 2024, 14:12

Klayman כתב:אני בינתיים הגעתי לבירה. ואוו איזה שלב מגניב אבל קשוח!

אני באמת חושב שזה המבוך/שלב/וואטאבר הכי מוצלח שפרום עיצבו בכל המשחקים שלהם. וזו מפתחת שנשענת על עיצוב שלבים מצוין מלכתחילה.
זה פשוט שלב עצום שכולל כל כך הרבה פיתולים וחיבורים פנימיים, או חיצוניים למקומות אחרים. עיצוב משגע. ההיילייט של האזורים ה"סגורים" באלדן רינג ושל פרום בכלל, לדעתי.

Stick
Veteran
הודעות: 4754
הצטרף: 07 יוני 2013, 17:16

Re: הנושא הרישמי למשחקי Blood Souls Ring

הודעהעל ידי Stick » 21 פברואר 2024, 17:20



איזה טריילר מטריף, נראה נהדר. יודעים איך לבנות הייפ שם.
21 ליוני, האמת שציפיתי לסוף אפריל אז זה מאוחר משחשבתי, אבל בסדר, אני יכול לקחת את הזמן עם הריצה השנייה :).
טרם נכנסתי ללור של אלדן רינג באותה רמת אדיקות כמו לזה של דארק סולס, אז אני לא מומחה גדול, אבל עושה רושם שחוזרים לעבר...? נדמה לי שמופיעים בטריילר לפחות שלושה דמיגודס בגרסה צעירה יותר שלהם. אבל יכול להיות שאני טועה, נראה מצד שני שהשמיים כמו מכוסים בשמיכה שקופה כזאת אז בהחלט יכול להיות שנכנסים פשוט לתוך העולם הפנימי של miquella, וזו הייתה התאוריה המרכזית בשנתיים האחרונות.
ככה או ככה אלו שני דברים שFS אוהבים וכבר עשו בהרחבות שלהם, וכמו שעון אלו תמיד השלבים והבוסים הכי טובים של כל משחק שלהם, אז הצפייה גדולה מאוד.

סמל אישי של המשתמש
Klayman
Sage
הודעות: 6573
הצטרף: 13 אפריל 2013, 18:19

Re: הנושא הרישמי למשחקי Blood Souls Ring

הודעהעל ידי Klayman » 21 פברואר 2024, 18:41

Stick כתב:
Klayman כתב:אני בינתיים הגעתי לבירה. ואוו איזה שלב מגניב אבל קשוח!

אני באמת חושב שזה המבוך/שלב/וואטאבר הכי מוצלח שפרום עיצבו בכל המשחקים שלהם. וזו מפתחת שנשענת על עיצוב שלבים מצוין מלכתחילה.
זה פשוט שלב עצום שכולל כל כך הרבה פיתולים וחיבורים פנימיים, או חיצוניים למקומות אחרים. עיצוב משגע. ההיילייט של האזורים ה"סגורים" באלדן רינג ושל פרום בכלל, לדעתי.


הלכו לי 98 אלף סולז/רונז... i'm not even mad. כשרק התחלתי אם הייתי מאבד 5,000 הייתי מתבאס טילים.. :D
Now, a question of etiquette - as I pass, do I give you the ass or the crotch
?

Stick
Veteran
הודעות: 4754
הצטרף: 07 יוני 2013, 17:16

Re: הנושא הרישמי למשחקי Blood Souls Ring

הודעהעל ידי Stick » 21 פברואר 2024, 19:24

Klayman כתב:
Stick כתב:
Klayman כתב:אני בינתיים הגעתי לבירה. ואוו איזה שלב מגניב אבל קשוח!

אני באמת חושב שזה המבוך/שלב/וואטאבר הכי מוצלח שפרום עיצבו בכל המשחקים שלהם. וזו מפתחת שנשענת על עיצוב שלבים מצוין מלכתחילה.
זה פשוט שלב עצום שכולל כל כך הרבה פיתולים וחיבורים פנימיים, או חיצוניים למקומות אחרים. עיצוב משגע. ההיילייט של האזורים ה"סגורים" באלדן רינג ושל פרום בכלל, לדעתי.


הלכו לי 98 אלף סולז/רונז... i'm not even mad. כשרק התחלתי אם הייתי מאבד 5,000 הייתי מתבאס טילים.. :D

חחחח :)
נה זה משהו שהבנתי עוד בימי דארק סולס 1 כשהוא רק יצא ולא הפסקתי למות בו.
הבנתי מתישהו שזה לא שווה את התסכול וגם ככה המשחק 'נועל' אותך מלעלות יותר מדי רמות בשלבים מוקדמים, כי המחיר לכל רמה שאתה עולה יוצא מפרופורציות מהר מאוד, וכמות נשמות שתשיג בשעת משחק בהתחלה שווה לכמות נשמות של 5 דקות שתשיג באמצע המשחק. אז אתה כמעט תמיד תהיה בערך באותו הפרש של 2-3 רמות בכל מקרה.
אלא אם תעשה המון גריינד כמובן, ובאלדן רינג זה אולי טיפונת שונה בגלל האופי הפתוח, אבל עדיין, לא שווה את זה.
כבר אז לא הייתי מנסה למשל להרים את הנשמות שלי בכל פעם שהגעתי לבוס פעם ראשונה וידעתי שאני הולך למות המון, לא שווה את החצי דקה של לחפש את השלולית דם ולרוץ אליה בכל פעם שאתה נכנס לבוס.
היום כבר בכלל, אם תראה את הדמות שלי בסוף המשחק, יש לי ב inventory את כל הנשמות שמגיעות כ items לכל אורך המשחק. כמות אסטרונומית. אני משתמש בזה רק אחת לאף פעם בערך כשאני ניגש לקנות איזה משהו ממוכר וחסרות לי כמה נשמות נזילות בעו"ש באותו הרגע, זה הכל. בקיצור, כן, באמת מיותר להתרגש מזה :).

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38360
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: הנושא הרישמי למשחקי Blood Souls Ring

הודעהעל ידי DrKeo » 21 פברואר 2024, 19:59

אני חולק על הפילוסופיה הזו. איבוד של 5000 הוא מאוד משמעותי בשלב מוקדם והוא מונע ממך לעלות רמה. עליה ברמה מאוד מקלה על המשחק. להגיע לבוס מוקדם בדרגה 8 במקום בדרגה 5 זה הבדל משמעותי ברמת הקושי. רק ברגע שהגעת ל״מדרגה״ המלכותית שנועלת אותך מלעלות אז איבוד נשמות הופך לטריוויאלי.

פרום תוקעים אותך בחלון מסויים, בטווח דרגות אפשרי, ובסופו של יום השאלה היא האם אתה מגיע לבוסים קשים כשאתה בסף העליון של הכוח או בסף התחתון. מן הסתם כמויות הxp בתחילת המשחק נראות כמן בדיחה בסוף המשחק, אבל זה נכון לכל RPG. אני חושב שנעשת טוב מדי במשחקי סולס סטיק :)
We're just normal men. We're just innocent men

Stick
Veteran
הודעות: 4754
הצטרף: 07 יוני 2013, 17:16

Re: הנושא הרישמי למשחקי Blood Souls Ring

הודעהעל ידי Stick » 21 פברואר 2024, 20:33

היום כן, לא יודע אם זה "טוב מדי" כמו פשוט מכיר מדי את המשחקים האלה, אבל בכל מקרה כן, ההתייחסות שלי לאיך אני משחק היום היא רק אנקדוטלית בדיוק לזה.
לצד זה באופן כללי אני לא חושב שרמות בודדות במשחקים האלה, ברמת ה2-3, משנות משהו משמעותית. יש הרבה יותר ערך לנשקים שונים ועליית הרמה *שלהם*, התאמת stats של שריונות מסוימים לקרבות מתאימים, וככה או ככה אלא אם אתה OP ברמה קיצונית הקרבות בנויים בצורה שבה אתה תהיה חייב ללמוד את הmove set של הבוס כדי לנצח אותו, ולא תהיה מספיק חזק כדי לנצח אותו במקרה על ידי החלפת מכות הדדית רק עלית כמה רמות.
עכשיו כן, רד לרזולוציות סופר נמוכות ותגיד לי שהבוס הספציפי X יהרוג אותך בset up הנוכחי שלך בקומבו 3 מכות שלו אם יהיה לך 19 vigor (הstat של מד החיים), אבל ב20 vigor תשרוד את זה בקושי ותוכל להתרפא, אז סבבה, זה משנה. אבל זה סופר ספציפי ומקרי לגמרי במהלך המשחק. ברמת העקרון בקפיצות בודדות ברמות שלך זה לא באמת ישנה את הקרב בצורה כזו או אחרת. עדיין תמות באותו מספר מכות על פי רוב, אולי תצטרך לתת 45 מכות כדי לנצח במקום 46.

הצורה שבה אני מסתכל על זה היא שזה ממש לא משנה כמה נשמות יש לך או אתה מסכן לאבד, אלא כמה רמות פוטנציאליות באותו הרגע. 5000 נשמות בתחילת המשחק זה יכול להיות 9 רמות ו100 אלף נשמות בסוף יכול לא להיות רמה אחת אפילו.
כמובן שאם אתה רץ עם 9 רמות לא מנוצלות עליך ואז מאבד את זה, אז זה משנה. אבל עדיין, זה משנה רק לסקשן הנוכחי שאתה משחק בלבד. כי בשלב הבא אתה תרוויח 5000 נשמות בלי לשים לב בכלל והחסרון של הנשמות האלה בעתיד לא יורגש כשתצטרך 47 אלף כדי לעלות רמה. כלומר לנקודה הזאת אתה תגיע באותו הזמן בערך בגלל האינפלציה של הנשמות שתקבל בהמשך, את ה9 רמות אתה תעלה תוך שנייה אחרי זה ותגיע באותו זמן ל'קיר' הבא, פשוט תדלג על הקודם בדרך.
אז בגדול כן, זה משנה נקודתית בעיקר בתחילת המשחק ורק לשלבים של תחילת המשחק, ועדיין, הסיכוי שיהיו עליך כמות רמות שבאמת תשנה משהו מיידית אם תעלה אותן, ובזמן הזה לא תמצא מקום לעלות את הרמות האלה בינתיים, לא באמת קיים. אולי במשחקים הישנים יותר כן במצבי קיצון, היו מרחקים גדולים יותר, היום לא ממש.

אז לעלות או לא לעלות 2 רמות בכל רגע נתון זה לא באמת באמת משנה, ולאבד בבת אחת כמות של 7+ רמות נניח זה לא באמת ריאלי. או אתה יודע, יכול לקרות אולי באופן ממש נדיר לשחקן לא מנוסה שמת באותו מקום המון פעמים, וכלפעם כן אסף את הנשמות אז הן הצטברו. במקרה המאוד ספציפי הזה... כן, לא בושה לבכות טיפה.
מה שכן אפשר לעשות אם נתקעים נגיד בבוס שיש כל פעם דרך עם אויבים כדי להגיע אליו, זה כן להרים את הנשמות בכל פעם בחדר של הבוס ואז אחרי כמות פעמים נכבדת אם לא הצלחת לעבור את הבוס, לצבור מספיק ופשוט לאסוף אותן ולהשתגר מייד 'הביתה' במקום להלחם, ולעלות רמות ולהתחזק משמעותית באמת.
או בקיצור, כן זה משנה משהו תאורתית, אבל במהלך 95% מהמשחק השוטף זה פשוט לא משנה משהו מספיק מהותי כדי להתרגש מזה או שזה יתסכל אותך, בטח שלא לשנות את צורת המשחק רק כדי לא לאבד את הנשמות האלה. מה שאגב, כמובן, כנראה יגרום לך לאבד אותן :).

אבל היי, פסיכולוגית זה כואב, פה אני מסכים :).

Stick
Veteran
הודעות: 4754
הצטרף: 07 יוני 2013, 17:16

Re: הנושא הרישמי למשחקי Blood Souls Ring

הודעהעל ידי Stick » 21 פברואר 2024, 21:16

חזרה רגע להרחבה, כמה תמונות של עיצובים ששוחררו. אין לי מושג מה לעזאזל שמים להם במים במשרד, אבל אני מת על זה. שמתי ספוילר כדי לא להרוס את כל העמוד:

ספויילר: הצג
תמונה

תמונה

תמונה

תמונה

תמונה

תמונה

תמונה

Laskin
Elder
הודעות: 21799
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: הנושא הרישמי למשחקי Blood Souls Ring

הודעהעל ידי Laskin » 21 פברואר 2024, 22:40

Stick כתב:היום כן, לא יודע אם זה "טוב מדי" כמו פשוט מכיר מדי את המשחקים האלה, אבל בכל מקרה כן, ההתייחסות שלי לאיך אני משחק היום היא רק אנקדוטלית בדיוק לזה.
לצד זה באופן כללי אני לא חושב שרמות בודדות במשחקים האלה, ברמת ה2-3, משנות משהו משמעותית. יש הרבה יותר ערך לנשקים שונים ועליית הרמה *שלהם*, התאמת stats של שריונות מסוימים לקרבות מתאימים, וככה או ככה אלא אם אתה OP ברמה קיצונית הקרבות בנויים בצורה שבה אתה תהיה חייב ללמוד את הmove set של הבוס כדי לנצח אותו, ולא תהיה מספיק חזק כדי לנצח אותו במקרה על ידי החלפת מכות הדדית רק עלית כמה רמות.
עכשיו כן, רד לרזולוציות סופר נמוכות ותגיד לי שהבוס הספציפי X יהרוג אותך בset up הנוכחי שלך בקומבו 3 מכות שלו אם יהיה לך 19 vigor (הstat של מד החיים), אבל ב20 vigor תשרוד את זה בקושי ותוכל להתרפא, אז סבבה, זה משנה. אבל זה סופר ספציפי ומקרי לגמרי במהלך המשחק. ברמת העקרון בקפיצות בודדות ברמות שלך זה לא באמת ישנה את הקרב בצורה כזו או אחרת. עדיין תמות באותו מספר מכות על פי רוב, אולי תצטרך לתת 45 מכות כדי לנצח במקום 46.

הצורה שבה אני מסתכל על זה היא שזה ממש לא משנה כמה נשמות יש לך או אתה מסכן לאבד, אלא כמה רמות פוטנציאליות באותו הרגע. 5000 נשמות בתחילת המשחק זה יכול להיות 9 רמות ו100 אלף נשמות בסוף יכול לא להיות רמה אחת אפילו.
כמובן שאם אתה רץ עם 9 רמות לא מנוצלות עליך ואז מאבד את זה, אז זה משנה. אבל עדיין, זה משנה רק לסקשן הנוכחי שאתה משחק בלבד. כי בשלב הבא אתה תרוויח 5000 נשמות בלי לשים לב בכלל והחסרון של הנשמות האלה בעתיד לא יורגש כשתצטרך 47 אלף כדי לעלות רמה. כלומר לנקודה הזאת אתה תגיע באותו הזמן בערך בגלל האינפלציה של הנשמות שתקבל בהמשך, את ה9 רמות אתה תעלה תוך שנייה אחרי זה ותגיע באותו זמן ל'קיר' הבא, פשוט תדלג על הקודם בדרך.
אז בגדול כן, זה משנה נקודתית בעיקר בתחילת המשחק ורק לשלבים של תחילת המשחק, ועדיין, הסיכוי שיהיו עליך כמות רמות שבאמת תשנה משהו מיידית אם תעלה אותן, ובזמן הזה לא תמצא מקום לעלות את הרמות האלה בינתיים, לא באמת קיים. אולי במשחקים הישנים יותר כן במצבי קיצון, היו מרחקים גדולים יותר, היום לא ממש.

אז לעלות או לא לעלות 2 רמות בכל רגע נתון זה לא באמת באמת משנה, ולאבד בבת אחת כמות של 7+ רמות נניח זה לא באמת ריאלי. או אתה יודע, יכול לקרות אולי באופן ממש נדיר לשחקן לא מנוסה שמת באותו מקום המון פעמים, וכלפעם כן אסף את הנשמות אז הן הצטברו. במקרה המאוד ספציפי הזה... כן, לא בושה לבכות טיפה.
מה שכן אפשר לעשות אם נתקעים נגיד בבוס שיש כל פעם דרך עם אויבים כדי להגיע אליו, זה כן להרים את הנשמות בכל פעם בחדר של הבוס ואז אחרי כמות פעמים נכבדת אם לא הצלחת לעבור את הבוס, לצבור מספיק ופשוט לאסוף אותן ולהשתגר מייד 'הביתה' במקום להלחם, ולעלות רמות ולהתחזק משמעותית באמת.
או בקיצור, כן זה משנה משהו תאורתית, אבל במהלך 95% מהמשחק השוטף זה פשוט לא משנה משהו מספיק מהותי כדי להתרגש מזה או שזה יתסכל אותך, בטח שלא לשנות את צורת המשחק רק כדי לא לאבד את הנשמות האלה. מה שאגב, כמובן, כנראה יגרום לך לאבד אותן :).

אבל היי, פסיכולוגית זה כואב, פה אני מסכים :).


זה משנה מאוד למישהו שפורש מהמשחק כי הוא איבד את הנשמות האלה ועכשיו לא מצליח לעבור את הבוס הראשון ועשה רייד׳ קוויו לנצח ;)

וכל ההודעה הזו בערך מדכאת אותי, כנראה לעולם לא אצליח להנות ממשחק סולס :(

Stick
Veteran
הודעות: 4754
הצטרף: 07 יוני 2013, 17:16

Re: הנושא הרישמי למשחקי Blood Souls Ring

הודעהעל ידי Stick » 21 פברואר 2024, 23:31

די נו :)
אתה לא צריך שאני אגיד לך בפעם העשירית שהקושי שלך יהיה ללמוד איך לשחק את המשחק, אבל כשתבין את זה אתה תסתדר עם הקושי שלו בסדר גמור. אולי לא תעשה ריצות no hit רמה 1 כמו יוטיובר חסר חיים, אבל זאת לא המטרה.
מה גם שבוא, אתה כבר לא ניגש לזה כמו שזה היה ב2011. שיחקת כבר מספיק משחקים שהמבנה או מערכת הקרב שלהם הושפעו מאוד מדארק סולס, וגם אם לא עשית את זה ברמת קושי שמנסה לדמות את זו של המשחקים האלה, אתה עדיין מכיר כבר לא רע את הקונספט הבסיסי של מערכת הקרב ולא ניגש לזה מאפס.

ועזוב אותך מדארק סולס, זה כל כך העשור שעבר... :), אני חושב שמותר לך כבר לוותר עליהם וללכת ישר לסקירו שלא ידרוש ממך לעלות רמות, או לאלדן רינג שהוא המשחק FS היחיד שיתן לך להפוך להיות כל כך OP עד שתוכל, אם רק תרצה, לשבור את המשחק לגמרי ולנצח את כל הבוסים (-1) נטו כי אתה חזק מהם. או למצוא איזון באמצע יותר אם בא לך...

אבל! אני הפסקתי כבר לנסות להפעיל עליך לחץ חברתי לאסקין, איבדתי תקווה. אתה חזק מדי מנטלית בשביל ההשפעה שלי. אם כי הניסוח שלך: "כנראה שלעולם לא אצליח..." גורם לי לקוות שאולי עוד יש בך שביב של רצון עמוק בפנים :)
(רק אל תגיד איזי מוד רק אל תגיד איזי מוד רק אל תגיד איזי מוד, באלדן רינג יש בפועל לחלוטין רמות קושי שונות רק לא בתפריט)

סמל אישי של המשתמש
InterAl
Veteran
הודעות: 3717
הצטרף: 15 אפריל 2013, 00:29

Re: הנושא הרישמי למשחקי Blood Souls Ring

הודעהעל ידי InterAl » 22 פברואר 2024, 01:07

סקירו הרבה יותר קשה בריצה הראשונה מהשאר כי אי אפשר להיות בו overleveled. הברירות היחידות שלך הן להיות מספיק טוב או לפרוש. או לשחק מול אותו בוס 50 פעם עד שזיכרון השרירים שלך מאומן היטב.

Stick
Veteran
הודעות: 4754
הצטרף: 07 יוני 2013, 17:16

Re: הנושא הרישמי למשחקי Blood Souls Ring

הודעהעל ידי Stick » 22 פברואר 2024, 12:51

InterAl כתב:סקירו הרבה יותר קשה בריצה הראשונה מהשאר כי אי אפשר להיות בו overleveled. הברירות היחידות שלך הן להיות מספיק טוב או לפרוש. או לשחק מול אותו בוס 50 פעם עד שזיכרון השרירים שלך מאומן היטב.

סקירו קצת שונה בקושי שלו לדעתי, זה המשחק היחיד שלהם שפשוט דורש ממך להתמקצע במכניקות של המשחק. אני מסכים שכשאתה נתקל בקיר בו אין לך ממש ברירה חוץ מפשוט לעבור את הקיר. מהבחינה הזו הוא באמת הכי קשה, וההיפך מאלדן רינג שהוא הכי קל משמעותית בזה.
אבל זה גם משחק שנותן לך המון כלים ודמות ורסטילית ואקרובטית מאוד. ה2-3 קירות שתפגוש במשחק ידרשו ממך לדפוק את הראש בקיר עד שהוא ישבר, אבל השלבים עצמם ורוב המשחק השוטף שלך דווקא בסדר גמור. אפשר להתגנב, אפשר לעשות קומבואים חזקים ביותר, לקפוץ במהירות ממקום למקום. אתה אולי לא תהיה OP בstats שלך בסקירו, אבל אתה OP מבחינת סט היכולות שלך במשחק הזה כל הזמן, בהשוואה למשחקי סולס.

נדמה לי שדווקא BB יהיה הכי קשה למישהו חדש. אין לך יותר מדי יכולות לבחור מהן, החפצים המרפאים יכולים פשוט להגמר, והמערכת קרב מהירה ודורשת אגרסיביות מחושבת.
אפשר לעלות רמות אז אולי BB +20 שעות של גריינד יהיה קל מסקירו, אבל זה לא נשמע לי כיף במיוחד...

סמל אישי של המשתמש
InterAl
Veteran
הודעות: 3717
הצטרף: 15 אפריל 2013, 00:29

Re: הנושא הרישמי למשחקי Blood Souls Ring

הודעהעל ידי InterAl » 22 פברואר 2024, 13:15

הבעיה היא תמיד הבוסים, לא השלבים. במובן הזה הוא הכי קשה לדעתי.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38360
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: הנושא הרישמי למשחקי Blood Souls Ring

הודעהעל ידי DrKeo » 22 פברואר 2024, 13:25

סטיק, כשאתה משחק משחק סולס אתה פוגש בבוס, לומד אותו תוך 2-3 נסיונות ואז קורע לו את הצורה ללא קשר לדרגה שלך. לעומת זאת כשאני ולאסקין משחקים משחק סולס אנחנו לומדים אותו במשך 10 נסיונות, ואז מבלים עוד 20 נסיונות בלנסות להרוג אותו. כשנלחמים בבוס 25 פעמים, הפעמיים שבהן מגיעים מרחק מכה וחצי מלהרוג אותו הופכות להיות הנקודה הקריטית שבה אם אתה בסף העליון של הדרגות אתה תעבור את הבוס ואם אתה בסף התחתון של הדרגות אתה לא תעבור אותו. זה ההבדל בין לנצח בוס אחרי 10 נסיונות ללנצח בוס אחרי 30.

תלוי הדרגה שלך אתה יכול להגיע לבוס והוא יהרוג אותך ב-3 מכות, אבל אם אתה בדרגה גבוהה יותר הוא יהרוג אותך ב-4 מכות. זה משמעותי מאוד לאנשים שצריכים 20 נסיונות בכדי להרוג בוס. אני מבין שלך זה לא משנה, כי אתה מקפץ לך ומשמיד את הבוס בקרב השלישי, אבל זה לא ככה בשבילי ובשביל לאסקין (ואני משער שעבור רוב שחקני אלדן רינג).
We're just normal men. We're just innocent men

Stick
Veteran
הודעות: 4754
הצטרף: 07 יוני 2013, 17:16

Re: הנושא הרישמי למשחקי Blood Souls Ring

הודעהעל ידי Stick » 22 פברואר 2024, 16:35

InterAl כתב:הבעיה היא תמיד הבוסים, לא השלבים. במובן הזה הוא הכי קשה לדעתי.

אתה לא טועה מבחינת נקודת המבט של מי שכבר אוהב את המשחקים האלה ורוצה לשחק בהם. אבל מנקודת המבט של מי שמפחד להכנס למשחקים האלה, כי הוא מפחד מתסכול מתמשך ושהוא לא יהנה לשנייה, יש ערך גדול יותר לקושי של השלבים לדעתי.
בסקירו הבוס הראשון שבאמת יכול לתקוע שחקן לא מנוסה בשביל הראשי נמצא בין שליש לאמצע המשחק, בBB אתה עשוי להתקע לגמרי אחרי שעה, זה הבדל גדול מאוד.
חוץ מזה שאני לא יודע אם isshin, כבוס הכי קשה, היה לי 'קיר' קשה יותר ממלינה, או הorphan of kos שכנראה עדיין מחזיק בתואר בשבילי, אבל כן, ברמה הממוצעת הבוסים קשים יותר.

Stick
Veteran
הודעות: 4754
הצטרף: 07 יוני 2013, 17:16

Re: הנושא הרישמי למשחקי Blood Souls Ring

הודעהעל ידי Stick » 22 פברואר 2024, 16:51

DrKeo כתב:סטיק, כשאתה משחק משחק סולס אתה פוגש בבוס, לומד אותו תוך 2-3 נסיונות ואז קורע לו את הצורה ללא קשר לדרגה שלך. לעומת זאת כשאני ולאסקין משחקים משחק סולס אנחנו לומדים אותו במשך 10 נסיונות, ואז מבלים עוד 20 נסיונות בלנסות להרוג אותו. כשנלחמים בבוס 25 פעמים, הפעמיים שבהן מגיעים מרחק מכה וחצי מלהרוג אותו הופכות להיות הנקודה הקריטית שבה אם אתה בסף העליון של הדרגות אתה תעבור את הבוס ואם אתה בסף התחתון של הדרגות אתה לא תעבור אותו. זה ההבדל בין לנצח בוס אחרי 10 נסיונות ללנצח בוס אחרי 30.

תלוי הדרגה שלך אתה יכול להגיע לבוס והוא יהרוג אותך ב-3 מכות, אבל אם אתה בדרגה גבוהה יותר הוא יהרוג אותך ב-4 מכות. זה משמעותי מאוד לאנשים שצריכים 20 נסיונות בכדי להרוג בוס. אני מבין שלך זה לא משנה, כי אתה מקפץ לך ומשמיד את הבוס בקרב השלישי, אבל זה לא ככה בשבילי ובשביל לאסקין (ואני משער שעבור רוב שחקני אלדן רינג).

די, די... מה עשית ממני :). מתתי מאות פעמים באלדן רינג כנראה, ואני מאוד מנוסה אז אני אקבל את זה שאני טוב ממך ומלאסקין התאורטי במשחק הזה, אבל אל תגזים. אני לחלוטין שחקן מנוסה-ממוצע במשחקים האלה, ויש כמה בוסים שתקעו אותי באלדן רינג. מה שכן זה שאני נהנה מזה, ואף פעם לא שקלתי לזמן שחקן או מפלצת, לא חיפשתי לבנות בילד OP, ולא עשיתי שום גריינד, אז אפשר להגיד ששיחקתי ב"רמה הקשה", אבל הנקודה היא שזה לא שפיהקתי את דרכי לקו הסיום... מתתי מספיק פעמים בדרך.

בקשר לרמות, שוב, רמות בודדות לא יגרמו לך למות בפחות מכות מבוס או להרוג אותו בפחות רמות, אלא אם ממש במקריות ובאופן נדיר ביותר. כל רמה בודדת משנה מעט מאוד באלדן רינג. הסיכוי שעוד 20HP היו בדיוק הנקודה למכה נוספת של בוס רנדומלי הוא מקרי מאוד ולא סביר.
הסיכוי שתלחם מספיק כדי שיהיו עליך כמות רמות כזו שתשפיע מיידית על הכוח שלך, ולא תמצא בזמן הזה מקום לעלות רמות, לא באמת קיים.
אז כן, זה משנה, אני לא יכול להגיד שמספרים שעולים למעלה לא משנים כלום. זה רק לא משנה *מספיק* כדי שזה יעסיק אותך, ובכל מקרה אתה תגיע לקיר הרמות הבא שלך כנראה באותו זמן, לא שפשוט תשאר קצת חלש יותר לכל המשחק, זו הנקודה.

אבל די, חפרנו על זה ואני חוזר על עצמי אחרי מגילה ארוכה מדי גם ככה. גם אם אני טועה, אל תפגע לי בשקט הנפשי שהשגתי לעצמי באספק הזה :).

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38360
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: הנושא הרישמי למשחקי Blood Souls Ring

הודעהעל ידי DrKeo » 22 פברואר 2024, 17:16

יש בוסים באלדן רינג שהתקשתי איתם, הלכתי למקום אחר ואחרי שעליתי כמה דרגות התמודדתי איתם יפה. אז אני לא חושב שהעליה בדרגות כזאת חסרת משמעות. אולי דרגה אחת היא חסרת משמעות, אבל לעלות כמה דרגות זה בהחלט משמעותי. יש גם דברים שנעולים מאחורי הגעה לדרגה מסויימת ודברים שונים כמו חיזוק קסמים. לא יודע, אולי אני מערבב דברים מ-DS שסיימתי קצת לפני ER, אבל אני מתיחס בכלליות למשחקי פרום.

בכל מקרה, בהחלט חפרנו, אבל לגמרי חושב שיש משמעות ללהגיע לבוס כמה דרגות יותר או פחות.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
swiss-the-engine
Sage
הודעות: 5391
הצטרף: 13 אפריל 2013, 22:36

Re: הנושא הרישמי למשחקי Blood Souls Ring

הודעהעל ידי swiss-the-engine » 22 פברואר 2024, 18:10

אני עם סטיק. שיחקתי רק בסולס אז מהנקודת מבט של הניסיון במשחקים הללו יש לטעמי השפעה חזקה של משחקי יריות יפניים ומוות במכה. בסוף הכי משמעותי זה ההבנה של איך משחקים במשחק.
"Democracy is two wolves and a lamb voting on what to have for lunch. Liberty is a well-armed lamb contesting the vote!"
Benjamin Franklin

סמל אישי של המשתמש
Death_119
Veteran
הודעות: 4139
הצטרף: 13 אפריל 2013, 20:04

Re: הנושא הרישמי למשחקי Blood Souls Ring

הודעהעל ידי Death_119 » 22 פברואר 2024, 21:58

InterAl כתב:סקירו הרבה יותר קשה בריצה הראשונה מהשאר כי אי אפשר להיות בו overleveled. הברירות היחידות שלך הן להיות מספיק טוב או לפרוש. או לשחק מול אותו בוס 50 פעם עד שזיכרון השרירים שלך מאומן היטב.

במה זה שונה מכל משחק שלהם עד Elden ring? הם ליניאריים ואתה לא מגיע להיות Over leveled אלא אם אתה מחליט לבזבז שעות מהחיים ולגלות איפה אפשר לעשות Farming. גם אין Mimic tear ושאר Easy mode.

יש מלא בוסים במשחקים שלהם שצריך ללמוד אותם טוב טוב, לדוגמא Ludwig וLaurence הן דוגמאות נהדרות לזה. גם The nameless king.
תמונה

Stick
Veteran
הודעות: 4754
הצטרף: 07 יוני 2013, 17:16

Re: הנושא הרישמי למשחקי Blood Souls Ring

הודעהעל ידי Stick » 22 פברואר 2024, 22:58

לא מדויק. יש הרבה יותר אופציות להתאים את סגנון המשחק שלך בכל משחקי סולס, בסקירו אתה מחויב להיות טוב בסגנון משחק אחד. בנוסף, אפשר לזמן שחקנים אנושיים לכל קרב, זה איזי מוד רציני מאוד.
וכמובן שאפשר לעשות המון גריינד אח רוצים, בסקירו אי אפשר, אבל אני מסכים שזו לא אופציה מהנה.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38360
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: הנושא הרישמי למשחקי Blood Souls Ring

הודעהעל ידי DrKeo » 22 פברואר 2024, 23:55

swiss-the-engine כתב:אני עם סטיק. שיחקתי רק בסולס אז מהנקודת מבט של הניסיון במשחקים הללו יש לטעמי השפעה חזקה של משחקי יריות יפניים ומוות במכה. בסוף הכי משמעותי זה ההבנה של איך משחקים במשחק.

לא אמרתי שלא. זה 90% סקיל, אבל אם אתה מגיע לבוס עם 15% יותר חיים הפעמים של ה״כמעט״ הופכות להצלחה.
We're just normal men. We're just innocent men


חזור אל “פורום משחקים”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: Google [Bot] ו־ 75 אורחים