Stick כתב:טוב.. מאוד מתרגש לקראת המשחק הזה, כנראה המשחק שאני הכי מחכה לו כרגע ואני מאמין שאני אקנה PS4 לקראת היציאה שלו (קצת מוקדם יותר משחשבתי, התכנון המקורי היה לקנות את אחת הקונסולות באיזור חורף 15).
אני עדיין לא סגור לגבי מה שאני חושב עליו בפרטים היותר ספציפיים, כלומר אין לי ספק שיהיה משחק מצוין כמו כל הsouls אבל יחסית להמשך המסורתי נעשים כאן המון שינויים וזה גורם לחוסר וודאות (מה גם שתכלס, בכלל לא מדובר בהמשך מסורתי ויהיה מעניין לראות עד כמה הוא קשור באמת למשחקים האחרים בסופו של דבר).
קודם כל העולם של המשחק, באופן כללי אני מעדיף את עולם הפנטזיה של DS מאשר את זה של BB, אבל אין ספק שהעיצוב האומנותי קנה אותי.
ההתמקדות בהתקפה, איך זה יעבוד? כל המכניקה של DS עובדת על כך שהוא קשה מאוד והדרך היחידה היא להיות סופר זהיר ולחכות בדיוק לרגע הנכון להתקיף, העובדה שבBB אין בכלל מגן ושהמכניקה מנסה להיות הרבה יותר התקפית וזריזה היא שינוי קיצוני שיהיה צריך לראות איך הוא משתלב.
כל המשחק יתרחש בתוך עיר אחת עם אווירה אחידה? עם כמה שהעיצוב נראה מצוין, אחד מהדברים היפים ביותר בסדרה (בייחוד דארק סולס הראשון) הם המקומות הכל כך שונים ומיוחדים, שמתחברים אחד לשני בצורה כל כך יפה. לפחות אני שמח לראות בתמונות שתיהיה שמש במשחק, גם זה הדאיג אותי. (אחרי הכל.. איך אפשר בלי Praise the sun?!).
בסופו של דבר יש לי עדיין הרבה סימני שאלה לגבי המשחק ואני מחכה לשמוע עוד פרטים, אבל אני בטוח שיהיה טוב. העובדה שהם לא ממחזרים שוב ושוב את אותו המשחק בדיוק היא חדשות מצוינות בסופו של דבר גם אם מדובר בצעד מסוכן.
ShiTDemoN כתב:מכירים את זה שאתם נשאבים לתוך העולם במשחק? אני בטוח שזה יקרה גם פה. המשחק נראה כלכך אפי.
אבל אני עדיין חושב שלעולם לא אצליח לסיים אותו (או את Demon Souls, או את Dark Souls, או את Dark Souls 2).
InterAl כתב:חייבים לשפר את איזון המשחק הפעם. איזון הנשקים והיכולות של הקודמים היה לוקה בחסר. גם אשמח אם המשחק יתגמל שימוש במגוון רחב יותר של נשקים. ממש נמאס לשחק עשרות שעות עם אותו הנשק ואותו ה-move set.
Stick כתב:אל תגזים עד כדי כך.. את דארק סולס 2 אתה בטח יכול לסיים עם קצת משחק טקטי ונכון, אין במשחק בכלל קטעים שתוקעים אותך, מקסימום כאלה שאתה צריך ללמוד.
שני האחרים קצת יותר קשים, וכן יש שם קטעים שנראה שכל מטרתם היא לגרום לך לצאת בזעם מהמשתק, אבל גם אותם עוברים עם קצת השקעה.
השאלה אם בא לך להשקיע את זה? אני חושב שהתמורה גדולה כי אתה מקבל משחק מדהים ותחושת סיפוק קצת גבוה יותר מאחרי עוד התנקשות בAC, אבל זה כבר לשיקולך
InterAl כתב:חייבים לשפר את איזון המשחק הפעם. איזון הנשקים והיכולות של הקודמים היה לוקה בחסר. גם אשמח אם המשחק יתגמל שימוש במגוון רחב יותר של נשקים. ממש נמאס לשחק עשרות שעות עם אותו הנשק ואותו ה-move set.
ShiTDemoN כתב:מה שעוצר אותי מלסיים את המשחק, זה שאני בדרך כלל משתעמם ממשחקים באזור ה20 שעות. משחקים ארוכים מדיי הם לא בשבילי.
ShiTDemoN כתב:מה שעוצר אותי מלסיים את המשחק, זה שאני בדרך כלל משתעמם ממשחקים באזור ה20 שעות. משחקים ארוכים מדיי הם לא בשבילי.
bling כתב:תגידו, איך המשחקים הללו שומרים על רמת עניין גבוהה למשך כל כך הרבה שעות, זה לא נעשה רפטטיבי בשלב מסויים להמשיך לטייל ולהכות באינספור אויבים?
מאיפה הגיוון שלו בא, יש הרבה קטעי אווירה, עלילה/ סיפורים וכו' שקצת מתבלים את הגיימפליי הבסיסי?
Death_119 כתב:1) כל אזור אוייבים חדשים שצריך להתמודד איתם.
2) בכל אזור חדש יש מיני בוסים ובוס חדש (לפעמים יש חזרה של מיני בוסים כמו prowling demon).
3) כל עליית רמה זה חגיגה. עם כל רמה, קשה יותר לעלות לרמה הבאה. כל עליית רמה מרגישה משמעותית ויש המון דברים שאתה רוצה להשקיע בהם בו זמנית אבל לא יכל, אז אתה צריך לקבל החלטות אמיתיות. לא כמו בMass Effect שאין שום משמעות למה תעשה במשחק ולבין עליית הרמה אצלך. זה מאוד מזכיר את מה שהלך בBaldur's Gate שכל עליית רמה היתה משמעותית.
4) מלא סודות בכל אזור.
5) אתה כל הזמן נואש לעוד חפצים ומשאבים כי הכל יקר במשחק, אז עצם החיפוש הופך להיות מהנה (המשחק עושה בדיחה מThe last of us בנושא הזה).
6) לוקח זמן לשדרג את הציוד שלך, אז זה נמשך ומהנה עם כל עלייה של הציוד. מרגיש כמו השיג.
7) כל אזור נראה אחרת לחלוטין מקודמיו.
8) מלא Loot יחסית, כל Loot שונה מאחרים בצורה דרסטית לרוב, כך שאתה מתעסק המון גם עם מה יהיה ציוד שלך בכל נקודה במשחק.
תחשוב שהמשחק הוא כמו המשחקים של פעם, עזוב את הקושי, יש מלא סודות, חדרים סודיים, טריקים שמשחקים עליך, אתה כל הזמן דרוך בקרב שלך, אתה כל הזמן צמא לעוד משאבים והצורך לעלות רמה כדי לקדם את הדמות בעוד טיפה ושום דבר לא חוזר על עצמו.
העלילה גם טובה, אבל היא מאוד קשה להבנה סתם ככה, כי המשחק לא טורח לספר לך דברים כמו שמספרים היום, הוא רוצה שתבין את העולם והעלילה לבד, משיחות שחלקן לא ברורות, או ארועים שאתה צריך לזכור לאורך כולו. הוא משחק מאוד מיוחד בדרך שהוא מתייחס אל השחקן.
כמו שכתבתי קודם, השעה הראשונה במשחק מרגישה כמו השעה ה-60.
bling כתב:תיאור יפה.
נשמע ממש טוב, אני לא יודע אם זה מתאים לי (יש לי את דימון סולס שמחכה לי מהפלוס על הפס3), אבל הצלחת להעביר לי מה האפיל שלו.
Death_119 כתב:תגיד לי, מה אתה עושה מחקר? לך לשחק!!! לא תתאכזב. תתחיל עם Demon souls, הוא אמור להיות מצוין.
Death_119 כתב:תגיד לי, מה אתה עושה מחקר? לך לשחק!!! לא תתאכזב. תתחיל עם Demon souls, הוא אמור להיות מצוין.
Death_119 כתב:מה הכוונה? יש המון הבדלים בין הנשקים השונים בDS, טווח הפגיעה,קצב התאוששות ועלות Stamina, תוספת Stats שונים לכל נשק ונקודת התחלה שונה. זה נכון שלא מעט נשקים מגיעים לאותה רמה ב-15+ במידה ובחרת בנתיב הזה, אבל לכל נשק יתרונות וחסרונות. ההבדלים עצומים והם כן מעודדים אותך לגוון את סגנון המשחק שלך בזכות השוני הגדול שיש בין הנשקים השונים. אני עד כה החלפתי לא מעט פעמים כלי נשק. זה לא כמו במשחקים כדוגמאת God of war שלמרות שקיימים נשקים נוספים, אתה תמיד תצמד לblade of chaos כי הם לא מפותחים באותה מידה ואין באמת סיבה לעבור לכלי נשק אחר. פה, לכל סיטואציה יש מספר דרכים לפתור אותה. פגשת את סמוג? האם תלך על נשק עם שדרוג ברק בשל החולשה שלו בעל טווח גדול כמו חנית כי ההתקפות שלו הן קרובות, או אולי על חרב עוצמתית שתעשה מקסימום נזק בכל הנפה?
יש גם מקומות שמכריחים אותך בכוח לשחק בצורה מסויימת שבדרך כלל חורגת מהצורה ששיחקת עד כה כמו לשחק עם Divine בקטקומבס לדוגמא, סט שמגן עליך מpoison בBlightTown ועוד...
במה הרגשת שהיה חוסר איזון?
גם לוקח המון זמן להוציא את מקסימום הפוטנציאל מכלי נשק, לדוגמא, לי יש כרגע 55 שעות במשחק ואני עדיין לא עם נשק 15+, אלא רק 13+ כי חסר לי titanite chunc. המשחק יחסית מאוד מקמצן בחלק מהמשאבים ומכריח אותך לחכות המון עד שאתה מוציא את שיא הפוטנציאל מכלי הנשק שלך כך שכל הזמן יש התקדמות גם אם בחרת לא להחליף כלי נשק לאורך כל המשחק שלך.
InterAl כתב:הגיוון הוא בין ה-playthroughs, אבל לא באותו ה-playthrough. המשחק מתגמל אותך לדבוק בנשק אחד, ללמוד טוב טוב את ה-moveset שלו ולשדרג אותו ל10-15+, אחרת אתה תישאר מאחור. זה נכון שיש שלבים שמקנים יתרון לסוגי נשק מסוימים, אבל עדיין ב-90% מהזמן אתה נלחם עם אותו הנשק, וכשמדובר על משחק של 40+ שעות, זאת בעיה. במיוחד כשיש רק moveset אחד עיקרי לכל נשק. זה רדוד מדי בהשוואה למשחקי חרבות אחרים כמו JK2.
חוסר האיזון מתבטא בכמה דברים. Armor/Vit לא משתלמים כי רוב הבוסים (וחלק ניכר מהאויבים הקשים) עושים נזק כאחוז מה-HP שלך. strike damage הוא OP בטירוף ב-DS2 - עושה משמעותית יותר נזק נגד בוסים ורוב האויבים משאר סוגי הנזק. רוב הציוד במשחק מותאם ל-STR Builds, ושאר הבילדים מופלים לרעה מבחינת כמות (לא איכות) השלל השווה. ה-PVP לא מאוזן בשיט. אלה הדברים העיקריים שהפריעו לי, אבל אפשר להמשיך עוד ועוד. הוא משחק מאוד בעייתי מבחינת האיזון.
Death_119 כתב:נעזוב את הקטע עם כלי הנשק, כי החוויה שאתה מתאר היא ממש לא החוויה שאני חוויתי. וזה באמת נראה לי קטע אישי (אני מצאתי לנכון לשדרג מספר כלי נשק בעלי תכונות שונות ולגוון את צורת המשחק שלי על פי הסיטואציה שאני נמצא בה). גם שמעתי שאפשר לסיים את המשחק עם broken sword בתאוריה.
איפה ראית שהפגיעה של היריבים מולך היא כאחוז הHP כך שאין משמעות להשקעה בvitality? אני מכיר שזה רק נכון לנושא הנפילה מגובה. אני מדבר על DS הראשון. אני אישית הלכתי על שדרוג דיי מאסיבי בvitality/strength/endurance והרגשתי שהדמות שלי מתעצמת בצורה מאוד בולטת, יריבים הורידו לי אחוז הולך וקטן מהbar שלי במפגשים חוזרים, אזורים שהיו קשים יותר בתחילה נהיו קלילים, ואפילו בוסים שאנלצתי לזנוח כמו sif היו אפשריים כשחזרתי לאחר כמה שעות משודרג בצורה הרבה יותר מוצלחת הן התקפית והן הגנתית.
עניין הPVP מוכר, במיוחד שכולם הולכים על soul mass לרוב, אין ספק שהוא שבור. מצד שני הוא חלק קטן מהחוויה לטעמי, הוא רק מתבל אותה ומוסיף לגיוון.
InterAl כתב:אין הרבה טעם בלשדרג מס' נשקים כי זה סתם בזבוז של נשמות ו-shards. אלא אם אתה עושה גריינדינג והופך את זה למטרה. במשחק רגיל, אין סיבה לעשות את זה. אפשר לסיים את המשחק עם broken sword כמו שאפשר לסיים את פולאאוט 2 בלי לירות ירייה אחת. אפשרי תיאורטית, אבל עושים את זה רק מטורפים בשביל ה-showoff.
לגבי הפגיעה באחוזים - גם מנסיון אישי (משחק עם כמה דמויות), וגם יוטיוב. לא מדובר על כל האויבים אבל על חלק נכבד מהם. יש בוסים שכל מכה שלהם תמיד תגלח לך 50% מהחיים, בלי קשר לכמה VIT יש לך. לגבי סיף, אני לא זוכר אם הוא נכלל בהם.
Death_119 כתב:נראה מהמם.
למי שמכיר:
מסתבר שהגעתי לבוס האחרון בDS אבל לא הלכתי עד היום לעולם שמאחורי הציור בAnor londo ולAsh lake בBlight town. השאלה אם שווה להשקיע עוד קצת זמן ללכת למקומות הללו או שהם בזבוז?
בנוסף, כמה הרחבות יש לDS, ראיתי שיש עוד מלא אזורים שמקבלים עם ההרחבות, הכל מגיע מDLC אחד?
Death_119 כתב:נראה מהמם.
למי שמכיר:
מסתבר שהגעתי לבוס האחרון בDS אבל לא הלכתי עד היום לעולם שמאחורי הציור בAnor londo ולAsh lake בBlight town. השאלה אם שווה להשקיע עוד קצת זמן ללכת למקומות הללו או שהם בזבוז?
בנוסף, כמה הרחבות יש לDS, ראיתי שיש עוד מלא אזורים שמקבלים עם ההרחבות, הכל מגיע מDLC אחד?
משתמשים הגולשים בפורום זה: Bing [Bot] ו־ 15 אורחים