הנושא הרישמי למשחקי Blood Souls Ring

מחשב, קונסולות וכל מה שאפשר לשחק בו

המנהלים: bozeman, erezronen

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 40093
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: הנושא הרישמי למשחקי Blood Souls Ring

הודעהעל ידי DrKeo » 24 יוני 2024, 21:53

זה לא בדיוק נדיר שמעצבים יפנים ברמה גבוהה לא נותנים לבחור רמת קושי. אם אני זוכר נכון בשום משחק של קוג'ימה אי אפשר לבחור רמת קושי, סדרת DMC לא ממש נותנת לך לבחור רמת קושי (אם מתים הרבה זה מציע easy mode, אבל המשחק עדין כופה עליך להתחיל לשחק ברמה היחידה שזמינה לפני סיום המשחק) וגם המשחקים של נינטנדו הם כמעט כולם ללא רמת קושי. יש משהו במעצבים יפנים שמנסים לתת רמת קושי אחידה כדי להגיע לאיזון גיימפליי מושלם.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
InterAl
Veteran
הודעות: 4045
הצטרף: 15 אפריל 2013, 00:29

Re: הנושא הרישמי למשחקי Blood Souls Ring

הודעהעל ידי InterAl » 24 יוני 2024, 22:50

בכל סדרת מגס יש רמות קושי חוץ מ-5 אני חושב. גם בפפ יש. בנינטנדו נכון שלרוב אין (דווקא בטרופיקל פריז למשל זכור לי שכן יש easy mode), אבל ברימאסטרים של זלדה יש hero mode, לפחות בחלקם. אבל זה משהו אחר.

סמל אישי של המשתמש
swiss-the-engine
Sage
הודעות: 5459
הצטרף: 13 אפריל 2013, 22:36

Re: הנושא הרישמי למשחקי Blood Souls Ring

הודעהעל ידי swiss-the-engine » 25 יוני 2024, 08:08

לאסקין רוצה עוד קצת פופ מאמן ארטהאוס. :)
"Democracy is two wolves and a lamb voting on what to have for lunch. Liberty is a well-armed lamb contesting the vote!"
Benjamin Franklin

Stick
Veteran
הודעות: 4897
הצטרף: 07 יוני 2013, 17:16

Re: הנושא הרישמי למשחקי Blood Souls Ring

הודעהעל ידי Stick » 26 יוני 2024, 16:49

אני לא יודע איך זה שתמיד 90% מהבוסים שלהם בDLC הם מצוינים, בעוד שבמשחקים הרגילים הטווח הרבה יותר רחב. זה משהו עקבי שתמיד חוזר על עצמו.
נצחתי כבר ארבעה בוסים "אמיתיים" (אלו שמשאירים remembrance אחריהם) בDLC, מתוך עשרה אני חושב שאמרו, וכולם היו מצוינים ממש. כבר שניים מתוכם שהייתי אומר שיותר טובים מכל אחד שהיה במשחק הרגיל, ו Messmer, הפוסטר בוי של כל התוכן השיווקי של ההרחבה, לגמרי נכנס להיכל התהילה של FS.

ההרחבה הזאת פשוט מטורפת. זה לא רק הבוסים כמובן, הם התעלו על עצמם בכל אספקט שאני יכול לחשוב עליו. החקירה ועיצוב העולם הגיעו לפיק שלא היה במשחק הבסיס, והם לגמרי לקחו ל11 את העיצוב הויזואלי של חלק מהמקומות.
הם עדיין נותנים את הרגעים המדהימים האלה שאתה נמצא בתוך מבוך רגיל והולך לנקודה ברורה מסוימת, מוצא במקרה קיר סודי שיכלת באותה מידה לחלוף לידו, חושב שזה סתם עיקוף קטן למצוא איזה נשק חדש, ומוצא את עצמך שעתיים וחצי אחרי זה בצד השני של המפה באזור חדש שאפילו לא ידעת שיש על המפה הזאת.
יש אפילו אזור סודי שלם שנראה מטורף לגמרי ומשתמש בכמה מכניקות גיימפלי שלא ראיתי את FS עושים עדיין, עוד לא חקרתי אותו כמו שצריך אבל זה נראה מאוד מבטיח ומעניין. רק לחשוב שהמון אנשים פשוט לא יתקלו וידעו על מקומות כמו זה לאורך ריצה שלמה זו החלטה משוגעת של FS. אבל זה עושה את התגליות שאתה מוצא בעצמך להרבה יותר מרגשות, ותמיד שם לך בצד של המוח את התחושה שגם אתה כנראה פספסת משהו בדרך :).
אני מניח שכשמשחקים אונליין יותר קל למצוא אותם מאיך שאני משחק, וזה נשען מבחינתם על ההודעות ששחקנים ישאירו ברצפה, אבל עדיין.

אני בדרך כלל משתדל לתת מבט ביקורתי גם על דברים שאני אוהב וחושב שהם מוצלחים, אבל באמת שקשה לי עכשיו בתוך כל ההייפ ובזמן שאני משחק למצוא יותר מדי ביקורות. כרגע אני מרגיש שההרחבה הזו לגמרי עלתה על הצפיות שלי, והן היו גבוהות.
טוב, ברמה הטכנית כמובן שיש ביקורות על FS תמיד. גרסאת הPC לפחות עושה לי בעיות, לא משהו קיצוני בשום צורה בחוויה שלי ולא משהו שאני שם לב אליו יותר מדי, אבל זה בהחלט לא צריך להיות המצב. מקריאה ברשת נראה שיש אנשים שהמצב שלהם יותר חמור והם גם סובלים מקריסות, לא קרה לי עדיין בכלל.
נערך לאחרונה על ידי Stick ב 26 יוני 2024, 17:12, נערך פעם 1 בסך הכל.

Stick
Veteran
הודעות: 4897
הצטרף: 07 יוני 2013, 17:16

Re: הנושא הרישמי למשחקי Blood Souls Ring

הודעהעל ידי Stick » 26 יוני 2024, 17:06

לצד זה FS הוציאו היום פאץ', וכנראה שההתבכיינות ברשת והציונים בסטים כן משפיעים עליהם במידה מסוימת כי אני לא זוכר מתי הם הוציאו פאץ' שמשנה את הקושי כל כך מהר. לאסקין, אולי עוד יש לך סיכוי! :)
כבר היו להם פאצ'ים עם בלאנסינג במשחקים שלהם כמובן, אבל אני לא זוכר משהו בשבוע הראשון של היציאה עד עכשיו.
להבנתי הם לא נגעו באויבים בכלל אלא רק בבאף שהשדרוגים הייחודיים להרחבה נותנים לך כל הזמן. יש 20 רמות סך הכל וממה שראיתי בחטף נראה שזה משפיע יותר על החצי הראשון מאשר החצי השני, ככה שאם ברמה 2 היה לך אתמול 10% באף לנזק ולהגנה, אז היום ברמה 2 יש לך 20%, וככל שמתקדמים ההפרש קטן ובסוף זה מתכנס בחזרה לאותו 100% באף ברמה 20.
נראה לי שהם חושבים שאנשים לא ממש הבינו את המכניקה הזו או פחדו להיות OP כמו שקרה לא אחת במשחק הרגיל כשיצאת לחקור "יותר מדי" לפני שהתקדמת קדימה.
מהנסיון שלי ההרחבה לא מעוצבת ככה והיא אומנם יותר קטנה בשטח, אבל עמוסה בתוכן וכן מרגיש שכאן 'צריך' כביכול לחקור לפני שמתקדמים. אז עכשיו שחקנים יהיו חזקים יותר בשלבים המוקדמים מבלי לעלות הרבה רמות במכניקה הזאת, וככל שתחקור יותר האיזון החדש אמור להשפיע פחות.
ההרחבה בהחלט קשה, ללא ספק קשה יותר מהמשחק הרגיל, אבל לא הייתי אומר שזה משהו חסר תקדים שמי ששיחק בבלאדבורן או סקירו לדוגמה לא מכיר... לפחות כרגע. הוא בערך ברמת קושי שלהם לדעתי. אז העניין קצת מוזר לי ואני מניח שלביקורות השליליות בסטים הייתה השפעה.

בכל מקרה עוד לא יצא לי לשחק מאז העדכון. יהיה קצת מוזר לטעון את השמירה ואוטומטית לעשות יותר נזק ולספוג פחות נזק ממה שהתרגלתי נגד אותם אויבים.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 40093
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: הנושא הרישמי למשחקי Blood Souls Ring

הודעהעל ידי DrKeo » 26 יוני 2024, 20:33


אמ;לק:
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
Klayman
Sage
הודעות: 6827
הצטרף: 13 אפריל 2013, 18:19

Re: הנושא הרישמי למשחקי Blood Souls Ring

הודעהעל ידי Klayman » 27 יוני 2024, 06:37

אין ספק שהכותבים ב df הם תותחים בתחומם. השאלה היא אם זה המצב - איך הציונים גבוהים כ"כ? האם בעצם הבעיות שהם מתארים, הן כאלו שרוב השחקנים לא מרגישים?
Now, a question of etiquette - as I pass, do I give you the ass or the crotch
?

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 40093
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: הנושא הרישמי למשחקי Blood Souls Ring

הודעהעל ידי DrKeo » 27 יוני 2024, 08:37

אני לא יודע זאת זאת הסיבה, אבל יש להרחבה 92 בMC בזמן שלשתי גרסאות הקונסולות יש 95. אבל אני חושב שבכלליות מבקרים לא מענישים משחקים מספיק על בסיס ביצועים. אין סיבה שהרחבה למשחק שעשה מאות מליוני דולרים לא תהיה מצויינת טכנית. בטח כשזאת הרחבה למשחק שקיים בשוק כבר שנתיים והוא לא בדיוק הקצה המדמם טכנולוגית.

אולי אם מבקרים היו מענישים יותר על דברים כאלה שוק המחשב לא היה מה שהוא כיום.
We're just normal men. We're just innocent men

Stick
Veteran
הודעות: 4897
הצטרף: 07 יוני 2013, 17:16

Re: הנושא הרישמי למשחקי Blood Souls Ring

הודעהעל ידי Stick » 27 יוני 2024, 10:42

השאלה היא איפה עובר הגבול בין לציין את זה בביקורת לבין כמה אתה נהנה או ממליץ על המשחק.
אני משחק בגרסאת הPC, וכמו שכבר אמרתי יש אכן נפילות פריימים (מסתבר שזה פריים פייסינג, וואטאבר :)), ויש גם את התקיעות האלה שהמשחק קופא לשנייה וחצי ואז 'ממהר' להדביק את השנייה וחצי הזאת, וזה קורה רנדומלית כל איזה 45 דקות - שעה של משחק רציף להערכתי.
שני הדברים האלה קיימים כמו שהם הראו אותם ואני יכול לאשר את זה. זה מורגש. זה לא קיצוני כמו שהם מתארים את זה בזמן המשחק עצמו, ברור שהם האנשים הכי רגישים לזה בתעשייה ובסוף גם יש הבדל גדול בין החוויה שלך בזמן משחק אימרסיבי לבין החוויה של בדיקה טכנית עם כל המדדים בגדול על המסך. אבל זה קיים.

ועדיין, האם אני נהנה מהמשחק הזה ברמה כזו שאין הרבה משחקים שהגיעו אליה? האם אני ממליץ לכל מי שאוהב את הסגנון לרוץ ולשחק בזה? כן, בהחלט.
אז כמובן שצריך לציין דברים כאלו בביקורות, אבל אני מנחש שאם הייתי מבקר משחקים גם אני הייתי נותן למשחק 10/10 שהיה נכנס לממוצע. לא כי המשחק מושלם, אלא כי זה כמה שאני ממליץ לחובבי הז'אנר לשחק בו.
זאת החוויה שלי כשאני משחק בו ולכן אלו הציונים שלו, למרות בעיות טכניות לא הגיוניות שמצביעות על חוסר כשרון/ אשכרה חוסר אכפתיות מצד FS בנושא.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 40093
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: הנושא הרישמי למשחקי Blood Souls Ring

הודעהעל ידי DrKeo » 27 יוני 2024, 11:19

זאת שאלה כמעט פילוסופית. כמה בעיות טכניות מעיבות על איכות של משחק. היו בעבר משחקים כמו GTA (רק תבחרו כל GTA תלת מימדי שבא לכם) שגמגמו בסביבות ה-20FPS, משחקי בת'זדה שגם היו עם FPS מזעזע וגם עם בעיות טכניות קשות, הוויצ'ר 3 כמובן שוגר במצב טכני רע וכך גם סייברפאנק ובטמן ארקאם נייט. לא חסרות דוגמאות למשחקים שנחשבים כמאסטרפיס שיצאו במצב טכני ממש רע.

אני חושב שמה שמיחד את FS זאת הכמות זין שהם זורקים בצד הטכני. המשחקים שלהם לרוב נראים חצי דור מאחור בזמן שאותם משחקים שציינתי היו הקצה המדמם טכנולוגית ואפשר להגיד שהמצב הטכני שלהם היה "מוצדק", סוג של מחיר לשאפתנות. וכמובן יש את הקטע ש-FS לא ממש טורחים לתקן את המשחקים שלהם פוסט שיגור חוץ מאשר כמה שיופים פה ושם, אנחנו שנתיים מהשיגור של ER פלוס שחרור של הרחבה גדולה והם כמעט לא עדכנו כלום משחרור המשחק בצד הטכני.

באמת לא יודע איך לבלוע את זה. ואני גם אציין שאני נהנה ממש מהריצה המחודשת שלי ב-ER. שילוב של הנסיון של עשרות שעות במשחק, העובדה שפתחתי את רוב הפיצ'רים שנותנים QOL לא רע בכלל וכמובן שלא נגעתי במשחק סולס שנתיים (אם GOW:R לא נחשב כמובן) אז פתאום הוא מרגיש פראש.
We're just normal men. We're just innocent men

Laskin
Elder
הודעות: 23002
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: הנושא הרישמי למשחקי Blood Souls Ring

הודעהעל ידי Laskin » 27 יוני 2024, 11:35

זה לא ממש פילוסופי... אם בעיות הפריימים בעיקר בזמן חקירה זה פחות מפריע, אם זה בזמן קרבות זה יותר מפריע...
לדעתי זה אמור להשפיע ממש קצת עד בכלל לא - אם זה לא בזמנים "קריטיים" והמשחק באמת יוצא דופן באיכותו, אבל ככל שהמשחק פחות איכותי אז החסרונות יותר ויותר מפריעים. בדרך כלל לפחות. אם זה משהו טכני מאוד בולט אז דווקא לפעמים להפך.
ממה שזכור לי כששיחקתי באלדן רינג אצל חסר - החסרונות הטכניים הם בעיקר שהוא לא מאוד יפה, אבל מבחינת פריימים זה לא היה ממש בולט, או אפילו בכלל לא.
מצד שני שיחקתי על מחשב יותר טוב מהמחשב שלי (4090 אבל עם i9 הכי טוב ו-64 גיגה זכרון, קירור מים וכו')

Stick
Veteran
הודעות: 4897
הצטרף: 07 יוני 2013, 17:16

Re: הנושא הרישמי למשחקי Blood Souls Ring

הודעהעל ידי Stick » 27 יוני 2024, 11:46

אמת, אני מסכים לגמרי. הדוגמה שחשבתי עליה אחרי ששלחתי את ההודעה היא דווקא TLOU על הPS3, משחק שהוא גם 10/10 ואפשר לציין המון בעיות ביצועים בו (אפשר אפילו לציין שהגיימפלי השוטף שלו לא 10/10, ועדיין זה לא משפיע על איך שהייתי מתאר את המשחק כולו). ההבדל הוא בדיוק כמו שאתה אומר - ברור לפחות למה זה קורה שם, זה משחק שדוחף את הPS3 לקצה בעוד שאלדן רינג במקרה הטוב אולי דוחף משהו מהPS4. בוודאי שלא את הPS5 או PC מודרני בינוני ומעלה. תוסיף לזה חוסר פיצ'רים בPC כמו תמיכה במעל 60FPS או דברום כמו DLSS.
זה פשוט לא אמור לקרות באלדן רינג, ברור שמקרה אחד הוא אובר שאפתנות טכנית ומקרה שני הוא תאונת רכבת טכנית מאחורי הקלעים.

שוב, זה משהו שחייבים לציין. ומדברים על זה גם, זה נמצא בשיח סביב המשחק, אנחנו לא מיוחדים בזה שאנחנו מדברים על זה עכשיו.
אבל אם השאלה היא למה הציונים כל כך גבוהים בכל זאת, טוב, זה בגלל ששום דבר פה לא שובר את המשחק ועדיין החוויה המלאה מהמשחק היא כזו ששווה את הציונים האלה. כמובן שלפי דעתו ונסיונו האישי של כל אחד בנפרד, אבל אני בוודאי לא זה שיגיד שזה לא מייצג.
העובדה שזה 'לא הגיוני' כשזה נוגע לאלדן רינג לעומת משחקים אחרים שאפשר לתת כדוגמה שעדיין קיבלו ביקורות מטורפות, לא באמת אמורה להיות רלוונטית, מלבד ביקורות נקמה שכאלה שאמורות לגרום לFS להתעורר. כי הם אמורים כבר להתעורר, זה באמת מעצבן.
ברור שעמוד יוטיוב שמתעסק רק בצד הטכני של משחקים יתן בראש למשחק כזה, אין לי טענות כלפיהם והם צודקים לגמרי, אבל ביקורות על המשחק עצמו לדעתי משקפות את החוויה איתו.

וGOW ממש לא נחשב :). הוא לוקח קצת מכניקות מהבסיס של מערכת הקרב של משחקי סולס אבל שם נגמר, אין שום דבר בחוויה שלו שמזכיר באמת משחק סולס. אם כבר, ג'דיי הוא המשחק בלוקבאסטר-מיינסטרים-קאז'ואל שהוא הכי סולס לייק שעולה לי לראש, אולי אותו כן הייתי מחשיב אם יצא לך בסוף לשחק בו, אני לא זוכר.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 40093
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: הנושא הרישמי למשחקי Blood Souls Ring

הודעהעל ידי DrKeo » 27 יוני 2024, 11:51

Laskin כתב:זה לא ממש פילוסופי... אם בעיות הפריימים בעיקר בזמן חקירה זה פחות מפריע, אם זה בזמן קרבות זה יותר מפריע...
לדעתי זה אמור להשפיע ממש קצת עד בכלל לא - אם זה לא בזמנים "קריטיים" והמשחק באמת יוצא דופן באיכותו, אבל ככל שהמשחק פחות איכותי אז החסרונות יותר ויותר מפריעים. בדרך כלל לפחות. אם זה משהו טכני מאוד בולט אז דווקא לפעמים להפך.
ממה שזכור לי כששיחקתי באלדן רינג אצל חסר - החסרונות הטכניים הם בעיקר שהוא לא מאוד יפה, אבל מבחינת פריימים זה לא היה ממש בולט, או אפילו בכלל לא.
מצד שני שיחקתי על מחשב יותר טוב מהמחשב שלי (4090 אבל עם i9 הכי טוב ו-64 גיגה זכרון, קירור מים וכו')

כשאתה מפעיל את ER על 4090 עם I9 וקירור מים שעולה איזה 15K שקל, אתה נעול ל-60FPS, אתה סובל מנפילות פריימים מתחת ל-60, אתה סובל מקפיאות של המשחק לשניה+ ואתה סובל מבעיות pacing שגורמות לו להרגיש מגמגם. כל זה עם גרפיקה של 2014. אז הייתי אומר שזו בהחלט בעיה גדולה. כשאתה סובל נפילות פריימים על פס5 זה לא כזה חריג, אבל עם מחשב של 15K זה כמעט קומי.
Stick כתב:אמת, אני מסכים לגמרי. הדוגמה שחשבתי עליה אחרי ששלחתי את ההודעה היא דווקא TLOU על הPS3, משחק שהוא גם 10/10 ואפשר לציין המון בעיות ביצועים בו (אפשר אפילו לציין שהגיימפלי השוטף שלו לא 10/10, ועדיין זה לא משפיע על איך שהייתי מתאר את המשחק כולו). ההבדל הוא בדיוק כמו שאתה אומר - ברור לפחות למה זה קורה שם, זה משחק שדוחף את הPS3 לקצה בעוד שאלדן רינג במקרה הטוב אולי דוחף משהו מהPS4. בוודאי שלא את הPS5 או PC מודרני בינוני ומעלה. תוסיף לזה חוסר פיצ'רים בPC כמו תמיכה במעל 60FPS או דברום כמו DLSS.
זה פשוט לא אמור לקרות באלדן רינג, ברור שמקרה אחד הוא אובר שאפתנות טכנית ומקרה שני הוא תאונת רכבת טכנית מאחורי הקלעים.

שוב, זה משהו שחייבים לציין. ומדברים על זה גם, זה נמצא בשיח סביב המשחק, אנחנו לא מיוחדים בזה שאנחנו מדברים על זה עכשיו.
אבל אם השאלה היא למה הציונים כל כך גבוהים בכל זאת, טוב, זה בגלל ששום דבר פה לא שובר את המשחק ועדיין החוויה המלאה מהמשחק היא כזו ששווה את הציונים האלה. כמובן שלפי דעתו ונסיונו האישי של כל אחד בנפרד, אבל אני בוודאי לא זה שיגיד שזה לא מייצג.
העובדה שזה 'לא הגיוני' כשזה נוגע לאלדן רינג לעומת משחקים אחרים שאפשר לתת כדוגמה שעדיין קיבלו ביקורות מטורפות, לא באמת אמורה להיות רלוונטית, מלבד ביקורות נקמה שכאלה שאמורות לגרום לFS להתעורר. כי הם אמורים כבר להתעורר, זה באמת מעצבן.
ברור שעמוד יוטיוב שמתעסק רק בצד הטכני של משחקים יתן בראש למשחק כזה, אין לי טענות כלפיהם והם צודקים לגמרי, אבל ביקורות על המשחק עצמו לדעתי משקפות את החוויה איתו.

וGOW ממש לא נחשב :). הוא לוקח קצת מכניקות מהבסיס של מערכת הקרב של משחקי סולס אבל שם נגמר, אין שום דבר בחוויה שלו שמזכיר באמת משחק סולס. אם כבר, ג'דיי הוא המשחק בלוקבאסטר-מיינסטרים-קאז'ואל שהוא הכי סולס לייק שעולה לי לראש, אולי אותו כן הייתי מחשיב אם יצא לך בסוף לשחק בו, אני לא זוכר.

אני חושב שהם צריכים לקבל קצת בראש מהמבקרים כדי שהם יקחו את עצמם טכנית בידיים. הם כל כך עשירים, שיזרקו כסף על כמה מתכנתים איכותיים מקאפקום או נינטנדו ויפתרו את הבעיות האלה כבר.

וכן, שחקתי בג'דיי הראשון אבל השני עדין בקטלוג האחורי שלי. בקשר ישיר ל-ER, חיכיתי שיפתרו את הגמגומים והבעיות הטכניות אבל זה לא קרה :)
We're just normal men. We're just innocent men

Laskin
Elder
הודעות: 23002
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: הנושא הרישמי למשחקי Blood Souls Ring

הודעהעל ידי Laskin » 27 יוני 2024, 11:56

אני לא ראיתי את הניתוח של DF, אני רק אומר שנפילות הפריימים או הפייסינג לא היו משהו שאני אישית הרגשתי כששיחקתי.
אבל שיחקתי רק כמה שעות בודדות מאוד, ורק באיזור וחצי של ההתחלה.

Stick
Veteran
הודעות: 4897
הצטרף: 07 יוני 2013, 17:16

Re: הנושא הרישמי למשחקי Blood Souls Ring

הודעהעל ידי Stick » 27 יוני 2024, 12:04

דווקא האזורים ההתחלתיים גם במשחק הרגיל וגם בהרחבה הם הכי כבדים מהנסיון שלי, אזורים מתקדמים יותר בדרך כלל נפרדים יותר מהשטח הפתוח הגדול שמתחבר לכל שאר האזורים והם קצת טובים יותר.
מהנסיון שלי, כמו שכבר אמרתי, זה לא ממש מפריע, אבל זה מורגש. זה ברמה האקדמית של "זה מעצבן וזה לחלוטין לא אמור לקרות", לא ברמה של משהו שמשפיע על המשחק. בכל המשחק בסיס וההרחבה עד עכשיו היו לי נפילות רק בקרב בוס אחד, ושם זה באמת הציק, אם היה משפיע על המשחק ככה כל הזמן - הייתי הראשון להגיד שזאת באמת בעיה.

ובואו נפריד שני דברים, הראשון זה משחקים שלא רצים טוב, השני זה שפורט הpc זו למעשה גרסאת הקונסולות.
הבעיה הראשונה לא באמת קיימת במשחקים שלהם מאז שהם גדלו אחרי דארק סולס ועד אלדן רינג, גם ארמורד קור שיצא אחרי אלדן רינג רץ מצוין, המשחקים שלהם רצים בסדר גמור. יש בעיות פריים פייסינג נגיד בבלאדבורן, אבל שום דבר קיצוני, זה משחק 30fps שרץ ב30fps וכמוהו סקירו או דארק סולס 2 ו3, שעל הps5 גם נעולים ב60 וכך גם בלי שום בעיות על הpc.
הבעיה הזו ייחודית לאלדן רינג.
הדבר השני, הפורטים של הpc הם בעצם גרסאת הקונסולות, זה דבר אחר שנכון לכל המשחקים שלהם ועליו הם צריכים באמת לקבל בראש כבר מזמן.

Stick
Veteran
הודעות: 4897
הצטרף: 07 יוני 2013, 17:16

Re: הנושא הרישמי למשחקי Blood Souls Ring

הודעהעל ידי Stick » 27 יוני 2024, 12:25

אגב זה מתחבר לעוד הרבה דברים במשחקים שלהם. זה הזוי ומטורף לדוגמה שבדארק סולס 3, משחק שיצא ב2016 וכבר היה הסיום המצופה לטרילוגיה סופר מצליחה, דמויות לא מזיזות את הפה כשהן מדברות. כאילו, זו באמת הזיה, אין איך להסביר את זה.
וזה לא שעכשיו בסקירו או אלדן רינג שהפה (!) כן פאקינג זז (!) יש תנועות שפתיים או משהו שמייצג את מה שאתה שומע, סתם אנימציה של פה נפתח ונסגר בלי שום קשר.
ובואו, אני מניח שהאנימטורים בFS שיכולים לגרום לך להבין מהניואנס בתחילת האנימציה של איפה האוזן השמאלית של הבוס זזה, אם הוא הולך לבצע את האנימציה המטורפת של השלושה גלגולים באוויר לתוך פיצוץ ברצפה, או את האנימציה המטורפת של השתי סלטות אחוריות לתוך דקירה, יכולים להשקיע קצת יותר באנימציות הדיבור ויכלו גם ב2016 :).
זו סתם אנקדוטה, ברור שזה לא באמת דומה לבעיות ביצועים, אבל המשחקים שלהם מלאים בכאלו אנומליות לא מוסברות שאתה שואל את עצמך איך לעזאזל זה המשחק שמקבל עשיריות מכל מבקר אפשרי. ומה אני אגיד, כנראה שכשאתה עושה את הלב של המשחק שלך כל כך טוב אנשים מוכנים להחליק המון המון דברים לא מוסברים אחרים.

אבל כן, יש המון דברים במשחקים שלהם שאתה אומר שלא הגיוני שחברה שמוכרת עשרות מליוני יחידות יכולה להרשות לעצמה. ועדיין, הם מרשים לעצמם. ועדיין, כל משחק שלהם שובר שיאים מחדש.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 40093
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: הנושא הרישמי למשחקי Blood Souls Ring

הודעהעל ידי DrKeo » 27 יוני 2024, 12:28

עכשיו כשיש להם פרנצ'ייז שמוכר 30 מליון יחידות, הציפיה מהם תעלה משמעותית. הגיע הזמן לבנות אולפן mo-cap, לשכור צוות טכני מוכשר יותר ולהשקיע תקציב קצת יותר גדול במשחקים. מי יודע, אולי המשחק הבא שלהם יהיה כבר ברמה של הקרם הטכני של הפס4 :)
We're just normal men. We're just innocent men

Hypno
Trainee
הודעות: 464
הצטרף: 20 ספטמבר 2023, 15:16

Re: הנושא הרישמי למשחקי Blood Souls Ring

הודעהעל ידי Hypno » 27 יוני 2024, 22:20

אם הארטיסט היה בצבע - הוא היה מגיע ליותר אנשים.
אם סרטים זרים היו באנגלית - הם היו מגיעים להרבה יותר אנשים.

טיעון דבילי. תן ליוצר להציג את ה'אני מאמין' שלו. רוצה הנחות? קודים בגרסת המחשב.

יותר משחקים צריכים ל'העתיק' את פרום ולתת רק רמת קושי אחת. ברוב המשחקים רמות קושי זה קשקוש מלאכותי של שיחוק בערכים שלאו דווקא מתכתב עם מערכות וטון המשחק.

למשל, The Last of Us הוא דוגמה קלאסית למשחק שצריך רק דרגת קושי אחת.
לשחק את המשחקים האלה על הדרגה הכי קל זה פשוט חטא לאופי המשחק ולמערכות הגיימפליי שלו.

Laskin
Elder
הודעות: 23002
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: הנושא הרישמי למשחקי Blood Souls Ring

הודעהעל ידי Laskin » 27 יוני 2024, 23:17

מצחיק שהזכרת סרטים בשחור-לבן, כי השנה יצא ״ריפלי״ בנטפליקס והטענה שראיתי בערך בכל הביקורות זה שהוא בשחור-לבן והם היו ממש רוצים את האופציה לצפות בו בצבע :)

וזה העניין ב״אופציות״ - אתה מחליט. זה לא פוגע ביצירה עבורך אם אתה בוחר במשהו. אם זה משהו שממש חשוב ליוצר - שים איזה דיסקליימר שמסביר כמה שזה חשוב לחוות את זה ככה וככה, אבל אם מישהו עדיין חושב שעבורו זה טוב יותר, אז למה לא? הרוב המוחלט יקשיבו ליוצר.
TLOU הוא דווקא דוגמא מצוינת למשחק שחשוב מאוד לחוות את כולו, כי הוא עם סיפור מעולה וסט פיסז וכו׳, כך שאם מישהו מפחד או קשה לו מכל סיבה שהיא - הוא עדיין יחווה את אחד הסיפורים הטובים והסינתטיים ביותר, וזו יצירה מעולה גם כ״סרט״. הוא לא דוגמא טובה לדעתי. אני מבין את הסיבה מאחורי משחקי סולס, אני פשוט לא מסכים שזה חייב להיות ככה. אני רוצה לראות את הנופים, האנימציות, הבוסים, העיצובים. בטוח שזה יהיה מספיק מגניב עבורי. זו לא החוויה המייגעת שהיוצר מייחל לה, אבל זה יהיה נחמד מאוד עבורי אם זה יתאפשר לי, מבלי ״לפרוץ״ את המשחק ואז לאבד למשל את האפשרות של אונליין.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 40093
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: הנושא הרישמי למשחקי Blood Souls Ring

הודעהעל ידי DrKeo » 29 יוני 2024, 10:59

morgott מאחורי, ניצחון תוך כדי שילד אחד מנסה להראות לי משהו בטלפון שלו בזמן שהשניה קופצת לי על הגב. כמו שמיאזאקי התכוון!
We're just normal men. We're just innocent men

Stick
Veteran
הודעות: 4897
הצטרף: 07 יוני 2013, 17:16

Re: הנושא הרישמי למשחקי Blood Souls Ring

הודעהעל ידי Stick » 29 יוני 2024, 18:49

בוס נהדר לדעתי, אחד מאלו שיותר אהבתי במשחק הבסיס, מה חשבת עליו?
אתה גם מתקרב לDLC, אם בא לך ;) (כן, ברור לי שזה עוד 40$ כרגע ואתה לא בהכרח מעוניין בזה עכשיו, אבל אני ממש ממליץ עליו ובאמת שקצת קשה לי לחשוב על המשחק הרגיל כרגע עם כמה שאני מרגיש שההרחבה העלתה את הרמה :) .)
בכל מקרה יש לך עוד הרבה תוכן במשחק עכשיו אבל בעיקר בשלבים אופציונלים של endgame. אם תרצה ללכת בקו ישיר לסוף המשחק אתה כבר יכול לעשות את זה עם איזה שני איזורים וכמה בוסים של הסיום.

אני לקראת הסוף של ההרחבה כבר, מאמין שאסיים אותה השבוע. עברתי 8 מתוך 10 מהבוסים הגדולים ונראה לי שנשארו לי 2-3 אזורים עד הסוף, כולל מה שאופציונלי.
כשהתקדמתי הגעתי כבר לכמה בוסים שהיו יותר בB level שלהם מבחינת העיצוב, ככה שלא נשמרה הרמה הבאמת מטורפת שדיברתי עליה בהודעה הקודמת. אבל עדיין, גם הם היו אחלה לגמרי בשביל מה שהם היו, והיו עוד כמה מצוינים בתוך זה.
אני מצפה ממש לבוס האחרון, לצערי קיבלתי כבר ספוילר מי זה ואני מאוד סקרן לראות איך זה קורה במשחק כי בהתחלה זה היה נשמע לי מאוד מוזר כששמעתי על זה, עכשיו יש לי טיפה מושג כשאני מתקרב אבל עדיין...
שמעתי עליו הרבה דברים, מזה שהוא בוס הכי קשה שהם עשו אי פעם, לדעות שהוא שבור ונוראי ועד לדעות שזה הפיק של המשחקים שלהם. קצת כמו הדיבור על מלניה בזמנו כשהמשחק רק יצא, אבל אני מההתחלה אהבתי אותה ועם הזמן אנשים למדו להבין אותה והיא קיבלה יותר ויותר מקום של כבד. בכל מקרה, מסקרן :).

matangt6
Trainee
הודעות: 114
הצטרף: 11 אפריל 2020, 01:37

Re: הנושא הרישמי למשחקי Blood Souls Ring

הודעהעל ידי matangt6 » 29 יוני 2024, 21:38

שאלה,שיחקתי באלדן רינג וממש לקראת הפתיחה של עולם בהתחלה המשחק פשוט יורד לי ל30-35 FPS ולא זז משם. לא משנה באיזה רזולוציה אני שם את המשחק אגב או באיזה הגדרות. לא משנה מה ניסיתי כלום לא עזר. יש לי RTX 3090 עם I7 12700k אז אני מאמין שזה לא החומרה של המחשב..

Stick
Veteran
הודעות: 4897
הצטרף: 07 יוני 2013, 17:16

Re: הנושא הרישמי למשחקי Blood Souls Ring

הודעהעל ידי Stick » 29 יוני 2024, 22:10

matangt6 כתב:שאלה,שיחקתי באלדן רינג וממש לקראת הפתיחה של עולם בהתחלה המשחק פשוט יורד לי ל30-35 FPS ולא זז משם. לא משנה באיזה רזולוציה אני שם את המשחק אגב או באיזה הגדרות. לא משנה מה ניסיתי כלום לא עזר. יש לי RTX 3090 עם I7 12700k אז אני מאמין שזה לא החומרה של המחשב..

יש לי 3070 ומעבד פחות טוב משלך וזה לא קורה אצלי, אז אין לי תשובה ממש טובה לתת לך חוץ מזה שזה פשוט לא פורט מוצלח במיוחד ואין לדעת אם יש 'תיקון' למה שאתה חווה.
אבל כדי לדעת שזו לא בעיה אצלך תוודא קודם כל שהRT כבוי, זה נמצא באחת ההגדרות מחוץ לתפריט של כל ההגדרות הטכניות. הוא ממש כבד (וגם לא באמת מוסיף משהו כל כך) ויכול להיות שזו הבעיה שלך, המשחק רץ על ה3070 שלי באמת ב25-30 FPS עם RT דלוק וזה נשמע דומה.
מעבר לזה מצאתי שלפעמים משחקים מסוימים עושים לי בעיה עם מצב fullscreen או להיפך, לאו דווקא אלדן רינג אבל הייתי מנסה דקה לשחק עם זה.
ובסרטון האחרון של DF על ההרחבה הם המליצו להכריח את הvsync להיות כבוי דרך הקונטרול פאנל של נוידיה, אין לזה הגדרה בתוך המשחק. זה עקרונית משפר את הפריים פייסינג של המשחק ממה שהם הראו, ואומנם לא הייתי מצב של 35 FPS לפני זה אבל כיביתי כשראיתי את הסרטון שלהם ואכן המשחק השתפר במעט.

אני גם משחק בלי האנטי-צ'יט הכבד שלוקח לי איזה 5 FPS בממוצע מהנסיון שלי. אני בכל מקרה משחק באופליין אז זה לא משנה לי וכמובן שזה לא מה שיהפוך לך 30 FPS ל60, אבל אולי תנסה לכבות אותו רק בשביל לבדוק פעם אחת.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 40093
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: הנושא הרישמי למשחקי Blood Souls Ring

הודעהעל ידי DrKeo » 29 יוני 2024, 23:44

Stick כתב:בוס נהדר לדעתי, אחד מאלו שיותר אהבתי במשחק הבסיס, מה חשבת עליו?
אתה גם מתקרב לDLC, אם בא לך ;) (כן, ברור לי שזה עוד 40$ כרגע ואתה לא בהכרח מעוניין בזה עכשיו, אבל אני ממש ממליץ עליו ובאמת שקצת קשה לי לחשוב על המשחק הרגיל כרגע עם כמה שאני מרגיש שההרחבה העלתה את הרמה :) .)
בכל מקרה יש לך עוד הרבה תוכן במשחק עכשיו אבל בעיקר בשלבים אופציונלים של endgame. אם תרצה ללכת בקו ישיר לסוף המשחק אתה כבר יכול לעשות את זה עם איזה שני איזורים וכמה בוסים של הסיום.

מאוד נהנתי ממנו, נצחתי אותו יחסית מהר בצורה מפתיעה. אני כרגע זורם עם המשחק, אני מוצא בו סוג של הנאה שלא הייתה לי בסיבוב הקודם. אולי כי יש לי כבר את כל האלמנטים של הQOL, אולי כי אני בדרגה גבוהה ומרגיש יחסית חזק, או אולי פשוט האזורים המתקדמים טובים יותר. אני לא בטוח מה הסיבה, אבל אני נהנה אז כל עוד בא לי לשחק אני הולך לאיפה שהמשחק מוביל אותי.
We're just normal men. We're just innocent men

Laskin
Elder
הודעות: 23002
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: הנושא הרישמי למשחקי Blood Souls Ring

הודעהעל ידי Laskin » 30 יוני 2024, 10:05

טוב, אני לוקח את כל הדיעה שלי לגבי רמות הקושי בחזרה...
אני לא מוכן להסכים עם המחבל הזה על שום דבר :)

https://www.youtube.com/shorts/amOQjvZfB_w


חזור אל “פורום משחקים”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 3 אורחים