הנושא הרישמי למשחקי Blood Souls Ring

מחשב, קונסולות וכל מה שאפשר לשחק בו

המנהלים: bozeman, erezronen

סמל אישי של המשתמש
Klayman
Sage
הודעות: 6827
הצטרף: 13 אפריל 2013, 18:19

Re: הנושא הרישמי למשחקי Blood Souls Ring

הודעהעל ידי Klayman » 06 ספטמבר 2024, 12:23

ענק האש מת. הלכתי לחפש את האזור הסודי ולמצוא את מוג, אבל איכשהו מצאתי את עצמי על עץ מטורף.. לא מספיק להפתיע המשחק הזה.. בינתיים שדרגתי את החרב
שלי עד הרמה הכי גבוהה שניתן( יש לזה אצ'יבמנט מסתבר)
Now, a question of etiquette - as I pass, do I give you the ass or the crotch
?

סמל אישי של המשתמש
Death_119
Veteran
הודעות: 4342
הצטרף: 13 אפריל 2013, 20:04

Re: הנושא הרישמי למשחקי Blood Souls Ring

הודעהעל ידי Death_119 » 11 ספטמבר 2024, 10:04

אין לי מושג למה אומרים שWukong זה לא Souls like, אני אניח בגלל הצד הטכני, איך יכל להיות שיש משחק Souls like שנראה כמו משחק דור נוכחי ולא משחק מהשיגור של הPS4 :).

בכל מקרה, המשחק ממש, ממש מוצלח, יש לו את כלל הנוסחא של Souls - המון בוסים, המון, כולל מיני בוסים, אתה מת? האוייבים חוזרים, כנל מנוחה, יש Bone fires בדמות Shrines קטנים, עלילה לא מובנת, דיבוב צ'יזי, הכל כמו שצריך. המשחק הרבה פחות מדוייק ברמת השליטה מSouls, יש המון אנימציות ארוכות, אבל בכללי הוא מרגיש ממש טוב. הSkill tree קצת Overwhelming אבל כנראה רלוונטי, נתקעתי בבוס לדוגמא (המיני הראשון שפוגשים) שמאוד קל לעשות לו Staggering, אבל מה - צריך ממש להשקיע בStanima בהתחלה כי צריך קומבו מרובע כדי לעשות זאת ועם השקעה ממש טובה בהתחלה אפשר לעשות שלושה כאילו ברצף מה שמוציא אותו משיווי משקל.

וכן, הוא לא אופטימלי, הוא המשחק הכבד ביותר על הפיסי כיום, הוא באמת נראה מדהים. בטופ 3 לצד CP2077 ו-AW2.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 40093
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: הנושא הרישמי למשחקי Blood Souls Ring

הודעהעל ידי DrKeo » 11 ספטמבר 2024, 11:50

שאלה פילוסופית, יהיה ל-ER פאצ' פרו? מה אתם אומרים? לפחות אני יודע דבר אחד, אקסטרה 45% כוח ל-GPU בהחלט יכול להיות סוג של 60FPS נעול, וגם אם לא אז לפחות לא יהיו נפילות מהסף VRR התחתון של הפס5. אשכרה חוויה חלקה ב-ER (למי שיש VRR כמובן)! וכל מה שצריך זה brute force,בדיוק כמו שמיאזיאקי התכוון :)
We're just normal men. We're just innocent men

Stick
Veteran
הודעות: 4897
הצטרף: 07 יוני 2013, 17:16

Re: הנושא הרישמי למשחקי Blood Souls Ring

הודעהעל ידי Stick » 11 ספטמבר 2024, 12:05

אני מנחש שלא. אם כן אז אולי פשוט יפתחו את מצב הפידליטי והוא אולי יעשה בעצמו 60, אבל בכנות אני לא רואה את זה קורה, מניח שפשוט מצב ה60 יהפוך ליציב לגמרי כתוצאה מbrute force בלי יותר מדי התעסקות.
המשחקים שלהם (מלבד בלאדבורן, משום מה, היחיד שהיה משחק של סוני) קיבלו פאצ' לPS4 פרו שנתן להם 60 בלי לגעת בשאר הדברים.
מצד אחד לא הייתה לם הצלחה כמו אלדן רינג עד היום אז אולי הם כן ירצו לתת לו יחס אחר, מצד שני אלדן רינג זה המשחק היחיד שלהם שגם על הPC סובל מבעיות (ממש לא משמעותיות כיום מהנסיון שלי, אבל עדיין, שאר גרסאות הPC שלהם הם פורט סולידי בלי בעיות ייחודיות לPC ובאלדן רינג זה לא המצב), אז אני לא יודע כמה זה יושב להם על המקום הזה.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 40093
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: הנושא הרישמי למשחקי Blood Souls Ring

הודעהעל ידי DrKeo » 11 ספטמבר 2024, 12:07

היה יכול להיות מאוד נחמד לראות אותם עושים PSSR + לפתוח את ה-FPS לגמרי. אבל אני מבין שהסיכוי לפאצ' קלושים. יחי ה-brute force!

מעניין מה ה-brute force יעשה למצב RT המעפן שיש להם בקונסולה.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 7054
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: הנושא הרישמי למשחקי Blood Souls Ring

הודעהעל ידי glass man » 11 ספטמבר 2024, 19:10

איזה באסה דודי, מצד אחד יש הרבה חדשות טובות ברשמים שלך, כמו זה שאתה אומר שהגיימפלי מרגיש ממש טוב אבל מצד שני שזה כן משחק סולס עם אנימציות ארוכות.
נשמע משחק שאני הולך להתעייף ממנו מהר, אבל אני מודה שיש מצב גדול שהוא יהיה המשחק הבא שלי אחרי אסטרובוט רק בשביל הגרפיקה כי אין מה לשחק.

סמל אישי של המשתמש
Death_119
Veteran
הודעות: 4342
הצטרף: 13 אפריל 2013, 20:04

Re: הנושא הרישמי למשחקי Blood Souls Ring

הודעהעל ידי Death_119 » 14 ספטמבר 2024, 23:03

glass man כתב:איזה באסה דודי, מצד אחד יש הרבה חדשות טובות ברשמים שלך, כמו זה שאתה אומר שהגיימפלי מרגיש ממש טוב אבל מצד שני שזה כן משחק סולס עם אנימציות ארוכות.
נשמע משחק שאני הולך להתעייף ממנו מהר, אבל אני מודה שיש מצב גדול שהוא יהיה המשחק הבא שלי אחרי אסטרובוט רק בשביל הגרפיקה כי אין מה לשחק.

הגיימפליי שלו מעולה, יש לו המון מכניקות מאוד חכמות ככל שאתה מתקדם בעץ Skills הוא גם משתדל לא להתפזר יותר מידי והגיימפליי נשאר מאוד הדוק. מה שכן הInput שלו כל כך לא מדויק, ולא - זה לא בגלל הFrame generation. הם לא ברמה של From software וזה הופך להיות קריטי מנקודה מסויימת כשאתה כבר פוגש בוסים קצת רציניים.
הוא מאוד סלחן בכל הקשור לרמת קושי, עוד לא פגשתי בוס שבאמת הורג אותך בOne shot, והם גם משתדלים לשים צ'ק פוינטס ממש קרוב כשמדובר בבוסים קשים כדי לא לייאש.

בצד הטכני אין מילים, נאלצתי להוריד את הray tracing לMedium במקום Very high ככה שאין לי path tracing וזה ניכר, במיוחד במשטחים של מים, הReflection ברמה מאוד נמוכה וחסר המון פרטים, אבל אין ברירה. למרות שNvidia טוענת ש-40 פריימים זה נקודה טובה מספיק לFG שמתי לב שזה כולל Input lag, אז כיוונתי ל-60+ בלי FG ובאזור 90-120 עם, ככה שהLag הרבה יותר קטן.

מה שכן, אני לא מבין את הקטע עם החדות שהם עשו בפיסי, המשחק מוגדר עם כל כך הרבה Sharpening שזה נראה מוזר. הם עשו משהו דומה במוד הPerformance של הPS5 לטענת DF, החלטה הזויה.
תמונה

Laskin
Elder
הודעות: 23002
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: הנושא הרישמי למשחקי Blood Souls Ring

הודעהעל ידי Laskin » 15 ספטמבר 2024, 09:42

אני עדיין ממתין לאופטימיזציה במחשב…
אני חשבתי בינתיים לשחק בסטלר בלייד, אבל הבנתי שהוא יוצא למחשב ״ממש בקרוב״ לפי המפתחים, אז אני אמתין גם איתו.

אבל בינתיים התחלתי משחק שגם כן נחשב ״סולס״ - אנדר ליליז.
הוא הגיע בחינם בפלוס ויש לו ממוצע של 86 (!!), אז אמרתי למה שלא ננסה למרות שלא שמעתי עליו.
הוא דו מימד עם אלמנטים של מטרוידואניה מובהקים, וללא ספק תקציב נמוך, אבל הוא מהנה מאוד. לכל מי שיש פלוס (בסיסי) - תנו לו צ׳אנס.
עברתי רק 2 בוסים ועוד איזה מיני בוס, אעדכן כשאתקדם.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 40093
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: הנושא הרישמי למשחקי Blood Souls Ring

הודעהעל ידי DrKeo » 15 ספטמבר 2024, 11:10

השאלה דודי אם יש לך reflex דלוק או לא בזמן שאתה משחק. כשמפעילים DLSS3 זה אוטומטית מפעיל reflex ולרוב DLSS3 ו-reflex מצליחים לקזז אחד את השני והזמן תגובה נשאר דומה.

אז אם יש לך reflex דולק,הדלקה של DLSS3 ירגיש לאגי. אם אין לך, תדליק את שניהם ותקבל זמן תגובה דומה.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
Death_119
Veteran
הודעות: 4342
הצטרף: 13 אפריל 2013, 20:04

Re: הנושא הרישמי למשחקי Blood Souls Ring

הודעהעל ידי Death_119 » 15 ספטמבר 2024, 11:12

Laskin כתב:אני עדיין ממתין לאופטימיזציה במחשב…
אני חשבתי בינתיים לשחק בסטלר בלייד, אבל הבנתי שהוא יוצא למחשב ״ממש בקרוב״ לפי המפתחים, אז אני אמתין גם איתו.

אבל בינתיים התחלתי משחק שגם כן נחשב ״סולס״ - אנדר ליליז.
הוא הגיע בחינם בפלוס ויש לו ממוצע של 86 (!!), אז אמרתי למה שלא ננסה למרות שלא שמעתי עליו.
הוא דו מימד עם אלמנטים של מטרוידואניה מובהקים, וללא ספק תקציב נמוך, אבל הוא מהנה מאוד. לכל מי שיש פלוס (בסיסי) - תנו לו צ׳אנס.
עברתי רק 2 בוסים ועוד איזה מיני בוס, אעדכן כשאתקדם.

לא יהיה אופטימיזציה, הם חסרים DLSS 3.5 ray reconstruction, זה המקום האמיתי היחיד שהם יכולים לשפר. בספק אם יהיה. זה גם מה שהכי חסר, יש להם גם Software lumen וגם Path tracing, באמת המשחק הכי כבד בPath tracing נכון להיום. AW 2 נראה היה הרבה יותר מרשים הקשור לPath tracing ועבד מעולה.

יש להם גם בעיות Stuttering קשות (אני אישית לא הרגשתי, אבל יש לי מעבד דור 13 אז סביר שזאת הסיבה), אבל זה בגדר סימן ההכר של כל מנועי Unreal, אז אין ציפייה גדולה שם.
תמונה

Laskin
Elder
הודעות: 23002
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: הנושא הרישמי למשחקי Blood Souls Ring

הודעהעל ידי Laskin » 15 ספטמבר 2024, 11:15

למה שלא תהיה אופטמיזציה? יש קצת בעיות טכניות, באגים וכו'...
אבל עבורי הכי חשוב זה דווקא תוספת של HDR. גם לא אמור להיות מסובך.

סמל אישי של המשתמש
Death_119
Veteran
הודעות: 4342
הצטרף: 13 אפריל 2013, 20:04

Re: הנושא הרישמי למשחקי Blood Souls Ring

הודעהעל ידי Death_119 » 15 ספטמבר 2024, 11:23

כי השתי בעיות האמיתיות שלהן דורשות המון משאבים. Stuttering הם לא יכולים לפתור זה בעייה קרדינלית של מנוע ומשותף להמון משחקי Unreal.
והתמיכה בRay Reconstruction זה לא משהו שמסדרים בפאטצ' אנחש, זה כנראה דורש לא מעט עבודה והיתה החלטה מושכלת לא לתמוך.

אשמי להתבדות ולגלות שנקבל עוד 10-20% Boost לPerformance סתם ככה יום אחד, אני פשוט לא רואה את זה קורה.

בלי קשר ראיתי Benchmark של Steam deck, זה דיי משעשע לראות את המשחק מזדחל ב-7-9 פריימים ברמות הגבוהות:
https://www.youtube.com/watch?v=PrdWWWtc8IQ&t=2s
תמונה

Laskin
Elder
הודעות: 23002
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: הנושא הרישמי למשחקי Blood Souls Ring

הודעהעל ידי Laskin » 15 ספטמבר 2024, 11:32

המשחק מכר פאקינג 20 מליון עותקים... משאבים זו הבעייה?
את הSTUTTER כנראה לא יתקנו, אבל יש עניינים של השתקפויות ועוד כמה דברים שמפילים ביצועים בלי הרבה סיבה וגם לא נראים טוב יותר משום מה.
אני כן משוכנע שחלקן יפתרו, ובקרוב.
אבל שוב, הכי חשוב לי HDR.

סמל אישי של המשתמש
Death_119
Veteran
הודעות: 4342
הצטרף: 13 אפריל 2013, 20:04

Re: הנושא הרישמי למשחקי Blood Souls Ring

הודעהעל ידי Death_119 » 15 ספטמבר 2024, 11:35

Laskin כתב:המשחק מכר פאקינג 20 מליון עותקים... משאבים זו הבעייה?
את הSTUTTER כנראה לא יתקנו, אבל יש עניינים של השתקפויות ועוד כמה דברים שמפילים ביצועים בלי הרבה סיבה.
אני כן משוכנע שחלקן יפתרו.
אבל שוב, הכי חשוב לי HDR.

כן, הRay tracing performance הוא אסון, בשביל בדיוק הם צריכים Ray Reconstruction.

לא יודע לגבי HDR, אני משחק במחשב בלי. לא אוהב את התוצאה במסך.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 40093
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: הנושא הרישמי למשחקי Blood Souls Ring

הודעהעל ידי DrKeo » 15 ספטמבר 2024, 12:19

ray reconstruction לא אמור לשפר ביצועים יותר מדי. כלומר, תלוי, אם יש להם הרבה דינוייזרים שונים יש מצב שהוא ישפר ביצועים, אבל סה"כ הוא לא אמור לעשות שיפורים של יותר מכמה אחוזים בודדים ובטח שהוא לא יעזור לגמגומים. השיפור שהאמיתי שתרגיש יהיה באיכות התמונה ויציבות התמונה.

אגב, אל תשכח לעדכן את חלונות 11 לעדכון האחרון שמשפר משמעותית את הביצועים ב-CPU וגם מחליק קצת את הביצועים על ה-GPU. אולי זה יקל עליך בגמגומים טיפה.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 7054
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: הנושא הרישמי למשחקי Blood Souls Ring

הודעהעל ידי glass man » 16 ספטמבר 2024, 09:33

דודי, BMW מאוד סלחן ברמת קושי? ההייפ עולה משמעותית, אני רוצה להנות מהגרפיקה הזו בלי יום לימודים ארוך אז מעולה :-) הקטע עם הINPUT LAG הדבר היחיד שמרתיע אותי אבל אם המשחק קל ומהנה אז אולי זה לא סוף העולם כי הדיוק הרבה פחות קריטי.

בתכלס, אני פשוט מחפש משחק שיתן את הוואו של ה"דור החדש" בגרפיקה באותה צורה שסוניק 2, טומב ריידר 1, GTA3, GTA4, איינפמס SS, נתנו כל אחד בדורו, אז בתכלס? הוא היחיד
שעושה את זה כרגע (כי פפ16 לא עקבי וסטוקר 2 עוד לא יצא)

סמל אישי של המשתמש
Death_119
Veteran
הודעות: 4342
הצטרף: 13 אפריל 2013, 20:04

Re: הנושא הרישמי למשחקי Blood Souls Ring

הודעהעל ידי Death_119 » 16 ספטמבר 2024, 09:43

glass man כתב:דודי, BMW מאוד סלחן ברמת קושי? ההייפ עולה משמעותית, אני רוצה להנות מהגרפיקה הזו בלי יום לימודים ארוך אז מעולה :-) הקטע עם הINPUT LAG הדבר היחיד שמרתיע אותי אבל אם המשחק קל ומהנה אז אולי זה לא סוף העולם כי הדיוק הרבה פחות קריטי.

בתכלס, אני פשוט מחפש משחק שיתן את הוואו של ה"דור החדש" בגרפיקה באותה צורה שסוניק 2, טומב ריידר 1, GTA3, GTA4, איינפמס SS, נתנו כל אחד בדורו, אז בתכלס? הוא היחיד
שעושה את זה כרגע (כי פפ16 לא עקבי וסטוקר 2 עוד לא יצא)

יש בו המון בוסים קשים, עכשיו אני בדיוק תקוע בבוס האחרון של השלב השני, יקח לי בטח שעות לעבור אותו. לפי הדירוג של IGN הוא רק מקום 12 ברמת קושי :(.

המשחק לא קל, הוא פשוט יותר סלחן, מאוד נדיר שמכת בוס אחת תחסל אותך, ויש לו המון מכניקות שעוזרות לך להיות אסטרטגי בקרב.
אפשר גם כל הזמן לשנות את הSkills שלך בקלות כדי להתאים את עצמך לקרב.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
Death_119
Veteran
הודעות: 4342
הצטרף: 13 אפריל 2013, 20:04

Re: הנושא הרישמי למשחקי Blood Souls Ring

הודעהעל ידי Death_119 » 16 ספטמבר 2024, 21:47

גם המבנה קווסטים זהה למשחקי Form, אתה פוגש דמות, היא מקשקשת על משהו, שולח אותך לסדרה של Fetch quests, בדרך כמה בוסים, אזור חדש לחלוטין ואז Reward גדול. תוכן שמפסידים לחלוטין אם לא עושים את הקווסט.

הצלחתי לעבור את Act 2, המשחק הוא יצור מוזר של משחקי Action יותר קלילים לצד משחקי From. איך זה בא לידי ביטוי? יש לך המון יכולות יחסית, אבל השימוש בהן הוא אסטרטגי, כנראה שבקרב בוס ממוצע תוכל להשתמש בכל יכולת פעם אחת, אולי פעמיים בזולות שבהן, אז בקרבות ארוכים צריך לתזמן. אבל מרגע שאתה משתמש בכמה יכולות אפילו ביחד זה Button mashing הזוי שיכל להוריד לבוס חצי מהחיים שלו.

אבל בלי הקסמים? בוסים קלאסיים כמו במשחקי From, שינון, המון מיתות וכו. אבל היכולת לעשות Damage כל כך גבוה לבוסים, בטח לפחות קשים שבהם מרגיש קצת שבור.

אני ממשיך להזיל ריר על הצד הטכני, זה פשוט לא נתפס שככה נראה במשחק בשנת 2024, זה ברמת משהו שאפילו בCGI לא היינו חולמים לקבל לפני כמה שנים, Unreal 5 בWukong נראה כמו משהו מעבר למה שAW וCyberpunk הצליחו להציג, לא נתפס מה הם עשו עם Unreal 5 פה. המנוע מטורף ברינדור של רקע וScenre גם בצד הParticle effects זה הזוי מה שהולך שם.

מה שכן, בגלל שגם ככה הControls לא מדוייקים, לכל מי שמשחק בפיסי לבדוק שקודם בלי FG הוא מגיע לפחות ל-60+ יציב ורק אז לעבור לFG, למרות שNvidia טוענת שFG ל-40+ זה סבבה, זה לא מחזיק מים במשחק הזה. הInput lag מאוד מורגש.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
Death_119
Veteran
הודעות: 4342
הצטרף: 13 אפריל 2013, 20:04

Re: הנושא הרישמי למשחקי Blood Souls Ring

הודעהעל ידי Death_119 » 26 ספטמבר 2024, 19:39

לא Dark souls Clone, כן?


איזה קרב מעולה, יש כמה בוסים ממש טובים.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
Death_119
Veteran
הודעות: 4342
הצטרף: 13 אפריל 2013, 20:04

Re: הנושא הרישמי למשחקי Blood Souls Ring

הודעהעל ידי Death_119 » 28 ספטמבר 2024, 13:52

ממשיך להתקדם, אני בערך 30 שעות פנימה ונמצא באמצע בעולם הרביעי מתוך 5 כנראה.
אני מרגיש שזה המשחק הסיני הראשון שאני משחק ולמען האמת הוא מספר על הפוטנציאל המטורף של סין.

למשחק יש המון עומק בכל הקשור לכל אחד משלושת הStances המרכזיים - מצד אחד הם מאוד הדוקים, כל Stance מכיל 3-4 יכולות מרכזיות שמשפיעות על ההתקפות, אבל הן מספיק מגוונות כדי לשנות לחלוטין את צורת המשחק. עשו משהו דומה בJedi survivor רק שפה זה הרבה יותר רציני.

המשחק גם מאפשר בכל נקודת שמירה לחלק מחדש את נקודות הSkills במטרה שהשחקן יתנסה ולא ירגיש מחוייב לגישה אחת, זה בא גם לידי ביטוח בכלי הנשק שהשחקן בוחר. מצד אחד כולם מטות, אבל מטות שונים כוללים בונוסים שונים לStance שונים ומאוד משפיעים על הBuild שתבחר לעשות.

יותר מזה, יש מטות שממש משפיעים על Attack rate ועל הMove set כי הם בנויים לStance מסויים, מה שמשנה מאוד את הגיימפליי.

המשחק ממש רוצה שהשחקן יתנסה בBuilds שונים ויש המון, פשוט המון אופציות לחקור בדומה לכל משחק From, פה זה קצת יותר ברור ולא נרמז, דיי ברור איך ניתן למקסם כל Build ואיך ניתן גם לבנות Builds סביב קסם מסויים שזה דיי מגניב.

בצד הבוסים הוא ממש לוקה בחסר מול משחקי From, יש כמה בוסים ממש טובים שמכריחים שינון, אבל רובם דיי One shot שדיי קל לחסל במפגש הראשון כי הקסמים פשוט כל כך עוצמתיים. אני מניח שאם כשחקן אבחר להגביל את עצמי (בדומה לMimic tear ושאר יכולות בElden ring) אני מניח שחלק גדול מהבוסים יהיו מאוד מאתגרים, אבל המשחק ממש מעודד אחרת.

בקיצור, מומלץ לכל חובבי From בקלות, גם נחמד לראות איך משחק From יכל להראות כמשחק AAA.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
Klayman
Sage
הודעות: 6827
הצטרף: 13 אפריל 2013, 18:19

Re: הנושא הרישמי למשחקי Blood Souls Ring

הודעהעל ידי Klayman » 01 אוקטובר 2024, 12:20

Klayman כתב:ענק האש מת. הלכתי לחפש את האזור הסודי ולמצוא את מוג, אבל איכשהו מצאתי את עצמי על עץ מטורף.. לא מספיק להפתיע המשחק הזה.. בינתיים שדרגתי את החרב
שלי עד הרמה הכי גבוהה שניתן( יש לזה אצ'יבמנט מסתבר)

Maliketh מת. וגם לא ויתרתי על ה tree Sentinel שהיה לפניו( באופן אבסורדי, נהרגתי יותר פעמים ממנו, מאשר ממאליקת').
Now, a question of etiquette - as I pass, do I give you the ass or the crotch
?

סמל אישי של המשתמש
Death_119
Veteran
הודעות: 4342
הצטרף: 13 אפריל 2013, 20:04

Re: הנושא הרישמי למשחקי Blood Souls Ring

הודעהעל ידי Death_119 » 01 אוקטובר 2024, 13:43

Klayman כתב:
Klayman כתב:ענק האש מת. הלכתי לחפש את האזור הסודי ולמצוא את מוג, אבל איכשהו מצאתי את עצמי על עץ מטורף.. לא מספיק להפתיע המשחק הזה.. בינתיים שדרגתי את החרב
שלי עד הרמה הכי גבוהה שניתן( יש לזה אצ'יבמנט מסתבר)

Maliketh מת. וגם לא ויתרתי על ה tree Sentinel שהיה לפניו( באופן אבסורדי, נהרגתי יותר פעמים ממנו, מאשר ממאליקת').

אני עברתי את מלקית' בפעם השלישית, הבנתי שהוא אמור להיות בוס קשה, אבל הוא כל כך כאוטי שכל אחד מקבל חוויה אחרת מולו.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
Klayman
Sage
הודעות: 6827
הצטרף: 13 אפריל 2013, 18:19

Re: הנושא הרישמי למשחקי Blood Souls Ring

הודעהעל ידי Klayman » 01 אוקטובר 2024, 13:59

הרגשתי שעברתי אותו בטעות בתכלס.. ההתחלה שלו די קלה, אבל החלק השני בעייתי, ואיכשהו כשהורדתי אותו, הוא נתקע על איזה עמוד ונתתי לו כמה מכות שעשו לו stagger ואז הוא נפל. נו מילא..
Now, a question of etiquette - as I pass, do I give you the ass or the crotch
?

Stick
Veteran
הודעות: 4897
הצטרף: 07 יוני 2013, 17:16

Re: הנושא הרישמי למשחקי Blood Souls Ring

הודעהעל ידי Stick » 01 אוקטובר 2024, 15:59

הוא בוס עם מעט HP יחסית שעושה המון נזק (או יותר נכון - מרוקן את המד שלך עם המכניקה של האש השחורה). אז כן, מספיק שמתחמקים מכמה התקפות שלו אפילו "במקרה" והוא יפול די מהר, מצד שני כשהוא פוגע מרגישים את זה :).

האמת שזה בוס די ייחודי. לא זוכר עוד בוס של from שמשתמש ככה בסביבה, מבחינת האנימציות שלו ושילוב ההתקפות זה משהו קצת יותר מורכב עם איך שהוא מוצא את העמודים וקופץ עליהם ומהם באופן עצמאי לאורך הקרב. לא יודע אם זה עובד ב100% (הנה, הוא נתקע לקליימן), אבל אני כן חושב שזה עובד יחסית טוב לפעם ראשונה.
הם בדרך כלל עושים אבטיפוסים שכאלה לפני שהם הולכים all in על אלמנט עיצובי חדש במשחק הבא שלהם (אפשר לראות איך הבוסים מתקדמים בכל משחק החל מדארק סולס 1, ואיך בל משחק יש כמה "רמזים" למה שבא אחר כך, כל הדרך עד אלדן רינג). לא אופתע בלל אם הבוסים במשחק הבא שלהם, יהיה אשר יהיה (יש שמועות על IP חדש שיהיה יותר מהודק במערכת הקרב שלו אבל יתמקד בקסמים הפעם ולא בH&S כזה כמו סקירו), יהיו יותר דינמיים כמו בקרב הזה.

סמל אישי של המשתמש
Klayman
Sage
הודעות: 6827
הצטרף: 13 אפריל 2013, 18:19

Re: הנושא הרישמי למשחקי Blood Souls Ring

הודעהעל ידי Klayman » 01 אוקטובר 2024, 17:53

זהו.. הופתעתי לראות שהמכות שלי ממש מכסחות אותו.... הלוואי היה ככה עם ה Tree Sentinal מחוץ לחדר שלו :D. בסדר, סוג של Glass Cannon . אבל האש השחורה שלו זה משהו בלתי נתפס.. לא הבנתי בפעמיים הראשונות מה הוא עושה בכלל בחצי השני של הקרב.. ואווו..
וכן, הוא נתקע כזה בין מאחורי העמוד לעליו(משהו קצת מוזר.. לא בדיוק גליצ', אבל לא יודע). זה היה ממש לאיזה 3-4 שניות לפני שהוא השתחרר, אבל הכמה מכות שהוא חטף הספיקו לStagger. משם הדרך לניצחון הייתה סלולה.
Now, a question of etiquette - as I pass, do I give you the ass or the crotch
?


חזור אל “פורום משחקים”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 6 אורחים