הנושא הרישמי למשחקי Blood Souls Ring

מחשב, קונסולות וכל מה שאפשר לשחק בו

המנהלים: bozeman, erezronen

Baba Yaga
Warrior
הודעות: 828
הצטרף: 09 ינואר 2016, 17:14

Re: הנושא הרישמי למשחקי Dark Souls ו-Blood Borne

הודעהעל ידי Baba Yaga » 12 מרץ 2019, 23:08

DrKeo כתב:אני לא מבין מה המטרה של לראות מדריכים. כל הקטע בסדרה הזאת הוא העובדה שלא מחזיקים לך את היד. אם אתה הולך למדריך אז אתה מבקש מגוף חיצוני שיחזיק לך את היד ובעצם מבטל את כל הקונספט של המשחק.

כשאני משחק במשחק סולס (וזה לא שיש לי המון נסיון, שחקתי רק בדימון ובds3 אבל הגעתי כמעט לסוף של שניהם) אני מנסה כיוון אחד, נתקל ב״קיר״ של קושי ואם אני לא מצליח להתקדם אני מנסה כיוון אחר. לא נשמע לי כיף במיוחד אם מישהו יגיד לי קודם ללכת לx ואז לy, מה ההבדל בין זה לבין חץ צהוב ענקי על המסך שמראה למ לאיפה ללכת עכשיו?


לא כל כך מסכים, אתה יכול לדמות את זה לגלגלי עזר, בלעדי מדריכים בקטעים של הבוסים כנראה שלא הייתי מסיים את המשחק בפעם הראשונה.
לאלמנט של החקירה יש כם את האלמנט של התסכול שמתווסף לפעם ה101 שאתה לא עובר איזור מסויים ואין לך מושג אם את בכלל בכיוון או לא.
תמונה

Stick
Veteran
הודעות: 4753
הצטרף: 07 יוני 2013, 17:16

Re: הנושא הרישמי למשחקי Dark Souls ו-Blood Borne

הודעהעל ידי Stick » 12 מרץ 2019, 23:24

בסופו של דבר זה עניין של העדפה, אפשר לשחק את המשחק כמו שהוא, עם מדריך רזה או אפילו עם מדריך מלא, אפשר לשחק בco-op תמידי ואפשר קודם כל לרוץ על הכל לבד.
אבל שני דברים שאני חושב שכן נכונים תמיד והרבה אנשים עושים עוול לעיצוב ולסגנון המשחק הזה - לחלוטין לא "חייב" מדריך כדי לשחק, להנות או להבין את המשחק הזה. הוא לא מחזיק את היד וזה לוקח זמן אבל המשחק (בייחוד אלה היותר מתקדמים כמו בלאדבורן או ds3) עושה עבודה נהדרת בלהכניס אותך אליו לאט לאט ולגרום לך להבין אותו.
וכן, לחלוטין אתה מאבד משהו כשאתה משחק עם גלגלי עזר. זה לא שאסור, אבל אתה כן מפספס.. באותה מידה תפספס חלק מהחוויה אם תשחק באופליין ואף אחד לא יפלוש אליך לעולם, למרות שזה יהיה יותר קל.
מה גם שהמדריכים גורמים לאנשים לצאת מהעולם של המשחק ולפספס דברים שהמשחק כן מכווין אליהם. הדוגמה הקלאסית שאנשים אוהבים לתת היא לרדת קודם כל אל הבית קברות בds1 ולהתקע שם. אז הם יוצאים מהמשחק, נכנסים למדריכים ומבינים בצורה מלאכותית מה צריך לעשות.
אבל הNPC הראשי שנמצא ליד המדורה הראשונה במשחק אומר לך בבירור לעלות במדרגות למעלה.. עם מינימום של חקירה באופן כמעט מוחלט אפשר להבין מה המשחק רוצה ממך בכל פעם, ובלי קשר לזה עם קצת נסיון אתה כבר יכול להבין מתי דרגת הקושי היא חלק סביר של המשחק ומתי זה שלב עתידי.

סמל אישי של המשתמש
Klayman
Sage
הודעות: 6557
הצטרף: 13 אפריל 2013, 18:19

Re: הנושא הרישמי למשחקי Dark Souls ו-Blood Borne

הודעהעל ידי Klayman » 12 מרץ 2019, 23:43

מה שהבנתי בינתיים זה "כשיש הרבה אויבים, תמשוך אליך 2 כל פעם כדי שיהיה לך סיכוי להתגבר עליהם".
Now, a question of etiquette - as I pass, do I give you the ass or the crotch
?

Stick
Veteran
הודעות: 4753
הצטרף: 07 יוני 2013, 17:16

Re: הנושא הרישמי למשחקי Dark Souls ו-Blood Borne

הודעהעל ידי Stick » 12 מרץ 2019, 23:50

כן, אז אתה מתחיל להבין את מה שהמשחק רוצה שתבין כרגע, לא סתם השלב הראשון בנוי כמו שהוא בנוי. אני נשבע לך שהמשחקים האלו לא מורכבים כמו שלפעמים גורמים להם להשמע :).

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38252
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: הנושא הרישמי למשחקי Dark Souls ו-Blood Borne

הודעהעל ידי DrKeo » 13 מרץ 2019, 00:04

avive כתב:
DrKeo כתב:אני לא מבין מה המטרה של לראות מדריכים. כל הקטע בסדרה הזאת הוא העובדה שלא מחזיקים לך את היד. אם אתה הולך למדריך אז אתה מבקש מגוף חיצוני שיחזיק לך את היד ובעצם מבטל את כל הקונספט של המשחק.

כשאני משחק במשחק סולס (וזה לא שיש לי המון נסיון, שחקתי רק בדימון ובds3 אבל הגעתי כמעט לסוף של שניהם) אני מנסה כיוון אחד, נתקל ב״קיר״ של קושי ואם אני לא מצליח להתקדם אני מנסה כיוון אחר. לא נשמע לי כיף במיוחד אם מישהו יגיד לי קודם ללכת לx ואז לy, מה ההבדל בין זה לבין חץ צהוב ענקי על המסך שמראה למ לאיפה ללכת עכשיו?


לא כל כך מסכים, אתה יכול לדמות את זה לגלגלי עזר, בלעדי מדריכים בקטעים של הבוסים כנראה שלא הייתי מסיים את המשחק בפעם הראשונה.
לאלמנט של החקירה יש כם את האלמנט של התסכול שמתווסף לפעם ה101 שאתה לא עובר איזור מסויים ואין לך מושג אם את בכלל בכיוון או לא.

משחק שצריך גלגלי עזר מהאינטרנט הוא משחק שיש בעיה בעיצוב שלו. אפשר לעשות משחק מאוד קשה ובלי להחזיק לשחקן את היד ועדין לא צריך לדפדף במדריכים כדי להבין מה לעשות. הרי זה לא שהמדריכים מעלים את הסקיל שלך, הם מרחיבים את הידע שלך בצורה שהמשחק יכל להרחיב אפילו אם זה ברמזים בעולם המשחק במקום חצים זוהרים שדוחפים אותך למטרה הבאה.

אבל אני לא חושב ש-DS הוא כזה, הוא מפזר רמזים ואם מקום מסויים קשה מדי אתה פשוט הולך למקום אחר וחוזר כשאתה חזק יותר. אני לא חושב שזה משחק שמחייב מדריך, אפשר להשתמש במדריך אם בא לך כמובן אבל הוא לא איזה קווסט משנות ה-90 עם חידות רנדומאליות שרק ניחוש יכול לקדם אותך קדימה.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
Klayman
Sage
הודעות: 6557
הצטרף: 13 אפריל 2013, 18:19

Re: הנושא הרישמי למשחקי Dark Souls ו-Blood Borne

הודעהעל ידי Klayman » 13 מרץ 2019, 06:43

Stick כתב:כן, אז אתה מתחיל להבין את מה שהמשחק רוצה שתבין כרגע, לא סתם השלב הראשון בנוי כמו שהוא בנוי. אני נשבע לך שהמשחקים האלו לא מורכבים כמו שלפעמים גורמים להם להשמע :).


כן, אבל בינתיים הוא לא ממש כיף לי, כנראה מחוסר הסקיל שלי. נהרגתי משהו כמו 30 פעם כבר, כשכל פעם לקחה לי בערך רבע שעה, כי זו לוחמה איטית יחסית.

כל העניין של "להתקדם לשדה הראייה של 2 אויבים, לברוח אחורה, למשוך אותם, להרוג אותם ושוב ושוב" ממש מתיש אותי כרגע..

כשכבר הצלחתי לעבור את החצר, חתכתי מאחורי הדלת הגדולה שיש איזה ענק שדופק עליה, החלטתי לא להציק לו וחתכתי שם שמאלה ואז אכלה אותי קבוצת כלבים בשניה.

בכל מקרה, אני ממשיך איתו ואעדכן אם אצליח להתקדם מהשלב הראשון :D
Now, a question of etiquette - as I pass, do I give you the ass or the crotch
?

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10159
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: הנושא הרישמי למשחקי Dark Souls ו-Blood Borne

הודעהעל ידי bling » 13 מרץ 2019, 07:20

DrKeo כתב:אני לא מבין מה המטרה של לראות מדריכים. כל הקטע בסדרה הזאת הוא העובדה שלא מחזיקים לך את היד. אם אתה הולך למדריך אז אתה מבקש מגוף חיצוני שיחזיק לך את היד ובעצם מבטל את כל הקונספט של המשחק.

כשאני משחק במשחק סולס (וזה לא שיש לי המון נסיון, שחקתי רק בדימון ובds3 אבל הגעתי כמעט לסוף של שניהם) אני מנסה כיוון אחד, נתקל ב״קיר״ של קושי ואם אני לא מצליח להתקדם אני מנסה כיוון אחר. לא נשמע לי כיף במיוחד אם מישהו יגיד לי קודם ללכת לx ואז לy, מה ההבדל בין זה לבין חץ צהוב ענקי על המסך שמראה למ לאיפה ללכת עכשיו?

יש סיבה למה אנשים חולים על ds ועל זלדה botw, ההרגשת החקירה והאי ידיעה מה מחכה מעבר לפינה היא הכרחית למהות שלהם.


קצת לקחת את זה רחוק מדי... אף אחד לא מדבר על זה שיקרא עכשיו מדריך של צעד צעד מה לעשות ולאן ללכת, אבל כן אפשר לקחת כמה טיפים כלליים שיכולים לחסוך זמן כמו איפה להשקיע נקודות ניסיון או איך לבנות דמות טובה ומאוזנת, או כל מני דברים שקשורים לאסטרטגיות כלליות ביותר בהתנהלות שלך במשחק.

חבל לבזבז הרבה זמן על דברים כאלו ולהגיע למצב שאתה צריך לעשות farming אינטנסיבי כי לקחת כל מני החלטות גרועות מחוסר ידע, אלו בדיוק הדברים שיכולים לגרום לבנאדם לוותר על המשחק במיוחד שהוא קנה אותו בזול והוא מרגיש פחות מחוייב אליו.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38252
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: הנושא הרישמי למשחקי Dark Souls ו-Blood Borne

הודעהעל ידי DrKeo » 13 מרץ 2019, 08:24

כן, אבל ממש לבדוק לאיפה ללכת קודם וכדומה? זאת חתיכת החזקת יד.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10159
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: הנושא הרישמי למשחקי Dark Souls ו-Blood Borne

הודעהעל ידי bling » 13 מרץ 2019, 08:47

כן זה ברור שהורס לגמרי את הקונספט.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38252
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: הנושא הרישמי למשחקי Dark Souls ו-Blood Borne

הודעהעל ידי DrKeo » 13 מרץ 2019, 10:54

וכמובן שאני לא נגד מדריכים, אני בטוח שהשתמשתי פעם או פעמיים במדריך ב-DS3 כשנעשתי ממש מתוסכל. אבל לקחת מדריך ישר ככה כמשהו שמלווה אותך? לא יודע, אני חושב שזה קצת סותר את הקונספט של DS. אף פעם לא צריך לשחק במשהו עד תסכול אבל ב-DS אתה צריך לחקור, למות קצת, לבדוק את הגבולות ולאיפה אתה מסוגל ללכת וכדומה. אני חושב שישר להתחיל עם מדריך לידך הורס את החוויה.
We're just normal men. We're just innocent men

Stick
Veteran
הודעות: 4753
הצטרף: 07 יוני 2013, 17:16

Re: הנושא הרישמי למשחקי Dark Souls ו-Blood Borne

הודעהעל ידי Stick » 13 מרץ 2019, 11:09

Klayman כתב:
Stick כתב:כן, אז אתה מתחיל להבין את מה שהמשחק רוצה שתבין כרגע, לא סתם השלב הראשון בנוי כמו שהוא בנוי. אני נשבע לך שהמשחקים האלו לא מורכבים כמו שלפעמים גורמים להם להשמע :).


כן, אבל בינתיים הוא לא ממש כיף לי, כנראה מחוסר הסקיל שלי. נהרגתי משהו כמו 30 פעם כבר, כשכל פעם לקחה לי בערך רבע שעה, כי זו לוחמה איטית יחסית.

כל העניין של "להתקדם לשדה הראייה של 2 אויבים, לברוח אחורה, למשוך אותם, להרוג אותם ושוב ושוב" ממש מתיש אותי כרגע..

כשכבר הצלחתי לעבור את החצר, חתכתי מאחורי הדלת הגדולה שיש איזה ענק שדופק עליה, החלטתי לא להציק לו וחתכתי שם שמאלה ואז אכלה אותי קבוצת כלבים בשניה.

בכל מקרה, אני ממשיך איתו ואעדכן אם אצליח להתקדם מהשלב הראשון :D

אני מבטיח לך שבמידה ובאמת תהנה מהמשחק ותמשיך איתו אתה עוד תצחק על הקטע הזה, ואם תחזור אליו אתה תמצא את עצמך נכנס לאמצע המעגל בריצה והורג את כולם ביחד תוך כמה שניות ובלי לקבל נזק :) (בלי קשר לעובדה שהדמות שלך כמובן תתחזק, גם אם נניח תתחיל משחק חדש לגמרי).

אבל כן, אני מניח שהשעות הראשונות במשחק סולס הראשון שלך יכולות להיות חוויה די אכזרית. אני לא יכול לדבר מנסיון לגבי בלאדבורן כי שיחקתי אותו אחרון ואחרי כמה ריצות מלאות על כל אחד מהארבעה הקודמים, ככה שהוא לא היה לי קשה באמת ובטח לא באזור הראשון שלו (האמת שיש רק כמה בוסים בDLC שהם באמת אכזריים והיו לי קשים במיוחד גם כשחקן מנוסה, אבל יש עוד מרחק עצום עד שתגיע לשם, אם בכלל..), אבל זכורה לי במעורפל החוויה של דארק סולס ודימון סולס לפני עשור, קטעים שהיום אני עובר בריצה ובלי לשים לב לקחו לי אז שעות רבות וכמות נסיונות מביישת מעט.

סמל אישי של המשתמש
Klayman
Sage
הודעות: 6557
הצטרף: 13 אפריל 2013, 18:19

Re: הנושא הרישמי למשחקי Dark Souls ו-Blood Borne

הודעהעל ידי Klayman » 14 מרץ 2019, 08:48

יכול להיות שנשק ההתחלה שלי נשבר/ניזוק ועכשיו גם אחרי שאני מת הוא לא חוזר לקדמותו? יריבים שקודם הייתי הורג ב 4 מכות, לוקחים 7-9 מכות... ראיתי באחת הריצות שהיה כתוב " weapon broken", אבל שיערתי שאחרי שאמות זה יסתדר.. אני מפספס משהו?
Now, a question of etiquette - as I pass, do I give you the ass or the crotch
?

Stick
Veteran
הודעות: 4753
הצטרף: 07 יוני 2013, 17:16

Re: הנושא הרישמי למשחקי Dark Souls ו-Blood Borne

הודעהעל ידי Stick » 14 מרץ 2019, 11:58

אממ כן, נשקים יכולים להשבר וכשזה קורה הם לא מתקנים את עצמם אוטומטית במנורה.
בסדרת סולס אתה מתקן אותם אצל הנפח, בBB אני כבר לא בדיוק זוכר אבל לדעתי בהאנטר דרים בתוך הבקתה יש לך מצד ימין שם עמדה של נשקים ושם אתה יכול לתקן אותם.

סמל אישי של המשתמש
Klayman
Sage
הודעות: 6557
הצטרף: 13 אפריל 2013, 18:19

Re: הנושא הרישמי למשחקי Dark Souls ו-Blood Borne

הודעהעל ידי Klayman » 14 מרץ 2019, 13:23

תודה סטיק. הסתובבתי ב hunter's dream ולא מצאתי משהו שכזה, אבל אולי סתם לא שמתי לב.. אני אבדוק אח"כ.. בכל מקרה התחלתי משחק חדש כי הנשק ההתחלתי שלקחתי הרגיש לי חלש מאוד. לקחתי מעין גרזן כזה שמרגיש הרבה יותר טוב והצלחתי לנקות את החצר והענק מאחורי הדלת די בקלות איתו.
Now, a question of etiquette - as I pass, do I give you the ass or the crotch
?

Stick
Veteran
הודעות: 4753
הצטרף: 07 יוני 2013, 17:16

Re: הנושא הרישמי למשחקי Dark Souls ו-Blood Borne

הודעהעל ידי Stick » 14 מרץ 2019, 15:50

הרבה מזה זה נטו גם להבין את המערכת ואת העובדה שאין באמת מה לפחד לדחוף קדימה שאפשר :).
אגב, עם איזה נשק התחלת קודם? אני מניח שעם המקל-שוט אם אתה אומר שלקחת נשק שמרגיש חלש כי הוא בהחלט הכי חלש מהשלושה.
בכל מקרה לדעתי דווקא המסור הוא הנשק הכי נוח להתחלת המשחק, הוא יחסית חזק ויחסית מהיר וכשהוא נפתח הוא מאוד שימושי לטווח רחוק. יש לו גם כמה קומבואים שימושיים שמשלבים בין שתי הצורות.
הגרזן גם נחמד, בקלות הכי חזק מבחינת נזק אבל יחסית איטי מדי לטעמי למערכת של בלאדבורן. מצד שני הוא שימושי מאוד נגד אויבים שלא סופגים את המכות והצורה השנייה שלו מצויינת לקרבות מול מספר אויבים שהולכים ומקיפים אותך, ככה שלאזורים הראשונים הוא אחלה.
בכל מקרה אני מאמין שמתישהו כבר תמצא או תקנה נשק יותר יעיל להמשך המשחק.

idan
Veteran
הודעות: 2211
הצטרף: 04 אוגוסט 2013, 00:13

Re: הנושא הרישמי למשחקי Dark Souls ו-Blood Borne

הודעהעל ידי idan » 14 מרץ 2019, 16:56

אני גם התחלתי עם הגרזן בסיבוב הראשון במשחק. ה charge attack שלו בשתי ידיים - יעני שהוא עושה את הסיבוב הכפול הזה - היא לגמרי op ואפשר לעשות איתה המון צ'יזינג. בגלל האורך שלו (בצורה השלמה) זה נשק די יעיל וקל לשימוש מהבחינה הזאת שאם אתה לא מרגיש מספיק נוח לשחק סופר אגרסיבי אז אתה יכול לשמור על מרחק סביר מלפחות חלק מהאוייבים.

גם אני התאהבתי בנשקים מהירים כמו Blades of Mercy ו Rakuyo ב playthrough חוזרים, אבל לא חושב שחייבים לשחק עם נשקי dex סופר מהירים בשביל להפיק את המירב. סה"כ הפטיש והמסור הם שניים מהנשקים הכי מגניבים ומהנים במשחק וכמו הגרזן גם הם נשקי strength כבדים, ככה שאם הוא בונה את הדמות שלו סביב הגרזן יש לו אחלה אופציות בהמשך אם הוא רוצה לגוון.

Stick
Veteran
הודעות: 4753
הצטרף: 07 יוני 2013, 17:16

Re: הנושא הרישמי למשחקי Dark Souls ו-Blood Borne

הודעהעל ידי Stick » 14 מרץ 2019, 17:45

כן אני מסכים איתך לגמרי, פשוט אישית הגרזן הרגיש לי קצת איטי מדי למערכת של בלאדבורן (מתאים יותר לסולס) אבל המסור היה לי נהדר.
בכל מקרה אין נכון או לא נכון - אם הגרזן מרגיש טוב אז אחלה. אני גם חושב שמבחינה אובייקטיבית זה נשק שלגמרי עומד בכבוד גם לשלבים האחרונים של המשחק אם אתה דואג לשפר אותו, אני לא בטוח כי אף פעם לא השקעתי בו אבל המסור הוא כזה והם די באותה קטגוריה.

בכל מקרה אני שיחקתי את החצי הראשון של הריצה הראשונה עם Kirkhammer ואחר כך Ludwig's Holy Blade שנותנים איזון מעניין בין מהירות להתקפות כבדות וחזקות. רק בהמשך התאהבתי בנשקי dex או בנשקים המוגזמים של הdlc.

idan
Veteran
הודעות: 2211
הצטרף: 04 אוגוסט 2013, 00:13

Re: הנושא הרישמי למשחקי Dark Souls ו-Blood Borne

הודעהעל ידי idan » 14 מרץ 2019, 18:23

נראה לי בילבלתי אותך קצת.. שכחתי שגם לנשק ההתחלתי שהתייחסת אליו קוראים מסור ( Saw Cleaver ). הוא בעיני נשק התחלתי הכי סטנדרטי, לא משהו לעוף עליו ביחס לנשקים שאפשר לקבל בהמשך. שאני מדבר על מסור בבלאדבורן אני מתייחס ל pizza cutter :)

Stick
Veteran
הודעות: 4753
הצטרף: 07 יוני 2013, 17:16

Re: הנושא הרישמי למשחקי Dark Souls ו-Blood Borne

הודעהעל ידי Stick » 14 מרץ 2019, 18:48

אה, אז כן :).
זה אחד הנשקים המוגזמים מהdlc שדיברתי עליהם (או לפחות אני כמעט בטוח שהוא שם, שיחקתי בו לראשונה כשהdlc כבר היה בחוץ) אבל הוא נשק די OP בצורה קיצונית לטעמי.
מאוד מהנה גם כמובן, אבל בריצה השנייה שלי על המשחק השתמשתי בו לdlc ופתאום כל הבוסים שם היו הרבה יותר סבירים (לעומת עשרות רבות של נסיונות בריצה הראשונה על הבוס הראשון והאחרון של הdlc).

סמל אישי של המשתמש
Klayman
Sage
הודעות: 6557
הצטרף: 13 אפריל 2013, 18:19

Re: הנושא הרישמי למשחקי Dark Souls ו-Blood Borne

הודעהעל ידי Klayman » 14 מרץ 2019, 22:16

טוב.... היה לי קליק נחמד איתו היום.... אני חושב שאמשיך :)
Now, a question of etiquette - as I pass, do I give you the ass or the crotch
?

סמל אישי של המשתמש
bozeman
Veteran
הודעות: 4815
הצטרף: 09 אפריל 2013, 06:37

Re: הנושא הרישמי למשחקי Dark Souls ו-Blood Borne

הודעהעל ידי bozeman » 15 מרץ 2019, 08:58

Klayman כתב:טוב.... היה לי קליק נחמד איתו היום.... אני חושב שאמשיך :)

זה ווידוי METOO מאוד מוזר יש להגיד
תמונה

סמל אישי של המשתמש
Klayman
Sage
הודעות: 6557
הצטרף: 13 אפריל 2013, 18:19

Re: הנושא הרישמי למשחקי Dark Souls ו-Blood Borne

הודעהעל ידי Klayman » 15 מרץ 2019, 09:50

bozeman כתב:
Klayman כתב:טוב.... היה לי קליק נחמד איתו היום.... אני חושב שאמשיך :)

זה ווידוי METOO מאוד מוזר יש להגיד


יש לי חבר שנוהג להגיד ''יותר משיש פה מלוכלך, יש אוזניים מלוכלכות'' :). במקרה הזה עיניים, אבל הנקודה ברורה ;)
Now, a question of etiquette - as I pass, do I give you the ass or the crotch
?

סמל אישי של המשתמש
Klayman
Sage
הודעות: 6557
הצטרף: 13 אפריל 2013, 18:19

Re: הנושא הרישמי למשחקי Dark Souls ו-Blood Borne

הודעהעל ידי Klayman » 16 מרץ 2019, 10:56

הגעתי אל ה Clerick beast... הצלחתי להוריד לו בערך חצי ממד החיים לפני שחיסל אותי... מאמין שאחסל אותו עוד פעם או פעמיים..
Now, a question of etiquette - as I pass, do I give you the ass or the crotch
?

Stick
Veteran
הודעות: 4753
הצטרף: 07 יוני 2013, 17:16

Re: הנושא הרישמי למשחקי Dark Souls ו-Blood Borne

הודעהעל ידי Stick » 22 מרץ 2019, 20:58

טוב, אני חושב שאפשר להחליף את שם הנושא ל'הנושא הרישמי למשחקי Dark Souls ו-BloodBorne ו-sekiro'. או פשוט למשחקי FS :).

אז אחרי שמתתי במשך שלוש שעות משחק בסאקירו בערך את אותו מספר הפעמים שמתתי בכל DS3 או BB, אני שמח להגיד שבינתיים אני מאוד נהנה ממנו :) . זה באמת כמו לשחק במשחק סולס בפעם הראשונה.
בשניות הראשונות של המשחק עלה לי חיוך כמו בפגישה עם חבר ילדות - התפריטים, צורת הכתיבה של הlore על כל חפץ קיים, הפתיחה המסתורית של המשחק.. הכל ישר הכניס אותי לאווירה של משחק סולס חדש בתוך סטינג אחר.
אבל אז קרה דבר מוזר. הדבר הראשון שהמשחק לימד אותי לעשות זה, לקפוץ... ממתי קופצים במשחק סולס? נו טוב. ואז פתאום הוא לימד אותי להתכופף כדי להכנס בין מעברים צרים, ולהצמד לקיר כדי להתקדם מעל תהום, ולהאזין לאויבים כדי להבין את הפטרול שלהם.. להסתתר בעשב גבוה, להתלות על צוקים ולטפס עליהם, וכמובן להרוג אויבים מהצללים.
ואז נפתח לי קצת שטח, והבנתי שכדי להתקדם אני יכול להגיע מלמעלה או מלטה, מצד ימין או משמאל, ללכת ישירות אל הקרב או לדלל קודם את ההגנה, ורק אז הבנתי. הבנתי שזה בכלל לא משחק סולס (אה, וגם יש סיפור, גם זה מוזר. הדמות שלך ממש מדברת והשפתיים של כולם זזות! 2019 רבותיי).
עכשיו אי מאוד אוהב את משחקי סולס, אפילו מאוד מאוד אוהב אותם ואני מניח שכל מי שפה בפורום כבר שמע את זה פעם או פעמיים. אבל כשאני ניגש למשחק סולס אני יודע בדיוק למה לצפות ולמה לא.
אני כן אצפה לעיצוב שלבים מצויין, מערכת קרב מהנה, אויבים מאתגרים ובוסים מטורפים. אני לא אצפה למערכות תנועה מהודקות, לAI שעובד כמו שאתה יכול לצפות ממנו, לסיקוונס מתוסרט ועוצר נשימה שבו אתה מתחבא ממפלצת (לא אספיילר, אבל בחיי איך שזה תפס אותי בהפתעה..), לאפשרות לתקוף כל שלב מכל אופציה שתבחר. אז סאקירו מספק בינתיים את הכל, מה שציפיתי ומה שהכלל לא חשבתי שיהיה פה.

ורק בסוף כל הישיבה אני הצלחתי להבין באמת מה המשחק הזה. זה בדיוק מה שתמיד רציתי שAC יהיה :).
כלומר, מה שרציתי שמשחק התגנבות שבו אתה משחק דמות פרקוריסטית, זריזה וגמשיה יהיה. אתה שולט במפה, קופץ ממקום למקום, נטלה פה ומסתתר שם וכל הזמן מחפש את הפרצה ואת השנייה הנכונה כדי לתקוף. ולמה שכל זה יהיה חשוב? הרי הבעיה הכי גדולה שלי עם משחקי התגנבות היא או שבאיזשהו שלב זה הפוך להיות עניין של ניסוי וטעיה - להבין לאן כל אויב הולך מתי, מה קורה מכל מקום שדרכו אתה מגיע וכו', או שאין באמת סיבה להתגנב וכשמוצאים אותך אתה פשוט הורג את כולם ואומר 'טוב לפחות ניסיתי'.
אז סאקירו הוא קשה מאוד, ולכן אתה תרצה להתגנב. ולסאקירו יש עונש על כל מוות שלך, ולכן אתה לא תהפוך את זה למשחק של ניסוי וטעייה.
ולפחות כרגע הוא נותן לך את כל הכלים כדי להרגיש כמו נינג'ה אמיתי ולהתמודד עם כל אתגר שהוא מציב. הוא מאוד מאתגר אבל נותן תמיד תחושה שהיכולת לעבור את האתגר היא פשוט ביכולת לשלוט במכניקות המשחק.

ואגב, הוא עובד נהדר על הPC. נעול ב60FPS על ההגדרות הגבוהות ביותר עם GTX 970 מיושן. הוא גם נראה נהדר, המנוע הוא אותו אחד של בלאדבורן וDS3 (אם כי כמובן נקי יותר במחשב מבחינת AA וכל זה) אבל העיצוב באמת נהדר, משתמש בהמון צבעים.. מאוד נעים לעין.

Stick
Veteran
הודעות: 4753
הצטרף: 07 יוני 2013, 17:16

Re: הנושא הרישמי למשחקי Dark Souls ו-Blood Borne

הודעהעל ידי Stick » 24 מרץ 2019, 15:50

והיום בפינה האהובה 'אני ממש מתלהב מסקירו', אני אעשה את זה קצר :).
לא ראיתי כלום על המשחק לפני יציאתו מלבד הגיימפלי חשיפה בזמנו (שהתגובה שלי עליו הייתה "זה נראה נחמד אבל לא מדהים, חבל שהם לא עושים בלאדבורן במקום, אך אני סומך עליהם". בכל מקרה לא הראו בו באמת כלום בדיעבד..) ולא באמת ידעתי כל כך למה לצפות. אבל מה שקיבלתי פה - לזה בהחלט לא ציפיתי בשום צורה.
המשחק כל כך שונה בDNA שלו מכל מה שFS עשו עד היום, או מה שהם הרגילו אליו מהמון בחינות. הוא ממש מפוצץ לי את המוח בהרבה מקומות.
אני חושב שלא נכנסתי ככה לעולם של משחק כלשהו מעולם.
ויודעים מה, אני פשוט אגיד את זה :)... אם הוא ממשיך עד הסוף כמו השעות הראשונות שלו, וממשיך להפתיע עוד כמה פעמים, זה חתיכת מועמד למשחק האהוב עלי מכל הדורות*, עד כדי כך.

*הוא לפחות נבנה ככזה כרגע ב10 שעות הראשונות. חשוב לציין שFS מעולם לא עשו משחק מושלם וגם בטובים שלהם תמיד יש פגם משמעותי (ושונה ממשחק למשחק) שלוקח אותם אחורה. כמו למשל העובדה שהחצי השני של דארק סולס 1 לא גמור בכלל ועל סף השבור, או האמצע המשמים של דארק סולס 3.


חזור אל “פורום משחקים”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: Google [Bot] ו־ 59 אורחים