הנושא הרישמי למשחקי Blood Souls Ring

מחשב, קונסולות וכל מה שאפשר לשחק בו

המנהלים: bozeman, erezronen

idan
Veteran
הודעות: 2214
הצטרף: 04 אוגוסט 2013, 00:13

Re: הנושא הרישמי למשחקי Dark Souls ו-Blood Borne

הודעהעל ידי idan » 15 מרץ 2022, 04:32

חשבתי שאמרת שלא ידעת שיש סוג נוסף עד שאמרתי לך.. אולי לא הבנתי נכון למה התכוונת, שיהיה. אמצע הלילה, אני עייף. מתנצל אם כך.

וזה לא קשור למיאזאקי, זה גם לא קשור לזלדה - משחקים עם כמה קווים מקבילים וגם כמה מטרות שונות - וגם לא לחוסר יכולת לבקר דברים שאתה אוהב (כל מי שעקב אחרי ההודעות שלי כאן יודע שזה לא נכון). וזה ברור שבנקודה הזאת אני לא יוכל לכתוב את דעתי בנושא בלי שהיא תדליק אותכם, כי לפחות אתה כבר לוקח את זה באופן אישי. ומשעשע ככל שיהיה עניין האמוציות שזה מעורר, ממש לא חשוב לי לנהל מלחמה על זה. אני לא מבקש להכניע אף אחד בשיטת הרוב קובע (אפילו סטיק אמר!), אני בסה"כ משתף את הפרספקטיבה שלי, בצורה הכי כנה שיש, כי אני מרגיש שאתם מפספסים משהו שאני בעננים ממנו. אבל לא שולל את שלכם, הכרתי בכך שלצורה שבה אתם משחקים זה לא עובד, למרות שאני באמת חושב שהוא די מושלם באספקט הזה ובחירה אחרת אולי הייתה גוררת טרייד אוף שאולי היה מספק אותכם, אבל פוגם בחוויה שלי. ואולי לא. אבל זו הדעה האמיתית שלי, מה לעשות, לשקר? מילא, מהרגע שאימצת את הטרמינולוגיה של קליימן אין יותר מה להמשיך לדבר בנושא ברוח רעה, זה לא באמת חשוב.

סמל אישי של המשתמש
InterAl
Veteran
הודעות: 3717
הצטרף: 15 אפריל 2013, 00:29

Re: הנושא הרישמי למשחקי Dark Souls ו-Blood Borne

הודעהעל ידי InterAl » 15 מרץ 2022, 11:15

אני לא קורא תיאורים של פריטים כי אני מוצא פריטים חדשים כל הזמן, וממש לא בא לי לעצור כל דקה את המשחק ולגלול 19 טאבים באינבנטורי כדי למצוא את הפריט שכרגע הרמתי ולקרוא את התיאור שלו (שלרוב, האמת, לא ממש מועיל). וכן, אני יודע שאפשר למיין לפי recency, אבל זה מיון בתוך אותו טאב ולרוב אני לא יודע לאיזה טאב הפריט שהרמתי משתייך. ה-UI לא מספיק טוב. זה נכון גם למפה, לקווסטים ולכל הניהול הידני שהמשחק מצפה ממך לעשות. זה לא הגיוני ב-2022.

idan
Veteran
הודעות: 2214
הצטרף: 04 אוגוסט 2013, 00:13

Re: הנושא הרישמי למשחקי Dark Souls ו-Blood Borne

הודעהעל ידי idan » 15 מרץ 2022, 12:40

אתה אמור לדעת לאיזה טאב כל פריט שאתה מרים משתייך אוטומטית כי יש סימון לקטגוריה של, ובכן, כל פריט שאתה מרים. זה אייקון קטן בקצה, כנראה לא שמת לב.

Stick
Veteran
הודעות: 4754
הצטרף: 07 יוני 2013, 17:16

Re: הנושא הרישמי למשחקי Dark Souls ו-Blood Borne

הודעהעל ידי Stick » 15 מרץ 2022, 13:18

טוב, אני לא רוצה לצאת סתם בהצהרות מפוצצות אבל פאק איט:
Leyndell זה השלב הכי טוב שfrom עשו לאורך כל המשחקים שלהם. איזה מופת, בהכל, פשוט מדהים.
פעם הבאה שמפתחת רנדומלית חושבת לעשות סולס לייק כשהיא רק מעתיקה את מכניקות הקרב הבסיסיות האלו, שישבו רגע מול שלב כמו זה, אולי נקבל יותר סולס לייק ששווים משהו ככה.

Stick
Veteran
הודעות: 4754
הצטרף: 07 יוני 2013, 17:16

Re: הנושא הרישמי למשחקי Dark Souls ו-Blood Borne

הודעהעל ידי Stick » 15 מרץ 2022, 15:44

קראתי עכשיו את הויכוח הלילי שלכם על האבני שדרוג. קודם כל מצחיק שהפכתם אותי לאיזה לשון המאזניים כאילו הדעה שלי בכלל שווה משהו, אז לא, אני בסך הכל כותב את דעתי האישית על המשחק והיא לא שווה יותר או פחות מדעתו של כל אחד אחר כאן לגבי המשחק, גם אם כביכול אמירה ביקורתית ממעריץ שרוף שווה יותר, היא לא באמת.

ולצד העובדה שהדעה שלי לא שווה כלום, אני חייב להדגיש שסך הכל אני הרבה יותר מסכים עם עידן מאשר לא מסכים איתו, ואני לגמרי מבין מאיפה הוא בא.
אנסה להסביר, שנינו מסתמן משחקים את המשחק די אותו הדבר, ואני מניח שצורת המשחק הזו היא השכיחה בקרב 'המעריצים'. אלו שחלמו על משחקי from בלילה, ואלו שמרגישים שהמשחק הזה נעשה קודם כל בשבילם.
בשביל צורת המשחק הזו, המשחק מושלם לי, וזה מה שעידן מנסה להגיד. מינוס הדברים הבאמת מוזרים שאני פשוט לא מצליח להבין מה נותנת המסתוריות שלהם (למשל הסוס והרמות), ועדיין לא פגעו כמובן בצורת המשחק שלי כי עם איך שאני משחק לא יכלתי לפספס את זה, אני אישית בחוויה שלי נהנה מכל הבחירות ה'אנטי גיימריות' כביכול שנעשו כאן. אני מבין במובן מסוים את התסכול של עידן, from תמיד היו חברת נישה ומאז דימון סולס יש קהילה מאוד פאנטית שתצלול עם עיניים עצומות לכל מה שהם יעשו.
בשבילו המשחק הזה מושלם, והוא מרגיש שהמשחק הזה נוצר קודם כל בשבילו. לכו למעריץ של פת"א ותגידו לו שהסרטים שלו גרועים, נמרחים, מלאים בסימבוליות סתומה ונראים כאילו נעשו בידי במאי שלא עשה קורס א' ב' בקולנוע. הוא יגיד לכם כנראה שמה אתם רוצים? זה קולנוע מאוד ספציפי, יש קהל מעריצים עצום שביום שפת"א יעשה סרט הוליוודי קל לצפייה הם יכנסו לדכאון. הנקודה שלי היא שיש לדברים האלו ערך, ויש קהל שמצפה למשהו וללכת להגיד לו שהוא טועה זה כי "זה לא עיצוב נכון" זה קצת מעצבן.

אני לא יודע ספציפית לגבי עידן אז פה אדבר על עצמי, אבל בסופו של דבר הייתי כאן קודם. התאהבתי במשחקים של from מהיום הראשון ומההשקה של דימון סולס.
בכנות גם היה הרבה מזל, כשדימון סולס יצא במערב הייתי בכיתב י"ב והיה לי בערך אינסוף זמן לשרוף על משחק שלא הבנתי מה לעזאזל הוא רוצה ממני, וכשדארק סולס יצא הייתי בצבא ובפעם בשבועיים ששיחקתי קצת השתמשתי במדריך כללי, שבדיעבד כנראה עזר לי להכנס למשחקים האלו, וכנראה לא הייתי מנסה בכלל בזמן ההוא אם לא היה לי זמן רב של השתפשפות עם דימון סולס.
אז כן, כשמישהו בא ואומר "איך אני אמור להכנס למשחק הזה?", אני יכול להבין אותו. אני לא יודע אם אני הייתי נכנס ככה למשחקים האלו אם הם לא היו יוצאים בדיוק בזמן הספציפי שהם יצאו.
אבל הנקודה היא שמאז אני מחשיב את עצמי כמעריץ על אמת של from, אני מבין את עיצוב המשחק שלהם, אני מבין את השפה שלהם, והמשחקים שלהם אף פעם לא מושלמים - אבל "משחק חדש של from" זה כנראה המשפט שהכי ירגש אותי בעולם הגיימינג.
עם הזמן יותר ויותר אנשים שמעו על from ורצו לראות מה זה כל הפאנטיים האלו שמוכנים להשבע שזה המשחק הכי טוב שהם שחקו, וfrom היום במיינסטרים. המשחקים שלהם שוברים שיאים. אז מכאן המון אנשים באים פתאום בטענות לעיצוב שלהם, לגימיקים שלהם, לשטיקים.
אז כן, משחקי from יכולים לתת חוויה מאוד לא טובה לשחקן חדש, ובאלדן רינג זה יותר ראנדומלי מאי פעם. ושחקן שלא בא עם המון זמן פנוי או לפחות כוונה אמיתית לצלול פנימה בכל הכוח שלו, או מוכנות לבדוק דברים באינטרנט (ואז לעשות פרצוף וללכת להתלונן על 'עיצוב רע', כי אני לא יכול להגיד שזה לא נכון עקרונית, אבל זה פחות עיצוב רע ויותר העיצוב של from), פשוט אין לו מה לחפש במשחק הזה. זו עובדה, ושוב, אפשר לצעוק 'עיצוב רע' עד מחר, אבל זה לא מעניין את האנשים שמרגישים שהמשחק הזה נעשה בשבילם.

אז אני כן מבין את הטענות שלכם, וכשמשהו באמת נראה לי יכל להיות פשווט יותר לשחקנים חדשים בלי לפגוע באמת בצורת המשחק שלי, אני אומר את זה.
ובכל זאת, בבסיס יש פה משחק נישה שיצא מכל פרופורציות. וכשבאים לנישה הזו ומנפנפים לה מול הפרצוף כל היום שהם סתם אוהבים משהו גרוע כי עובדתית לא 100% מהאנשים יהנו מהמשחק, או יקבלו חוויה טובה מהמשחק, זה מעצבן. כשבאים לנישה ואומרים לה שהם אוהבים את המשחק הגרוע הזה רק כדי 'להוכיח' שהם סיימו משהו קשה (ועוד בלי מדריך! כמובן שהם פשוט לא מודים!), כאילו אנחנו ילדים בגן שרבים למי יש אבא יותר חזק, זה מעצבן.
כי אני כן בטוח ש100% מהנישה פשוט חווים עכשיו את זמן הגיימינג הכי טוב שהיה להם בחיים, ואני רואה את זה בפורומים השונים. אז על זה עידן מדבר.
ויש איפשהו נקודה שבא בן אדם שלא נהנה ממשהו שאחרים כן צריך פשוט להפסיק לחרבן עליו, ולהבין שלא הכל נעשה בשביל כולם.

ההרגל הזה לפסול את מעריצי from ככאלו שלא מוכנים לשמוע ביקורת, זה מגוחך. ולא רק שזה מגוחך, זה מעצבן, ואחרי זה אתם באים לעידן בטענות על זה שהוא לא מבין שיש לכם חוויה לא מושלמת עם המשחק.
אז הוא מבין, הוא אמר את זה כמה פעמים, אתם פשוט לא מבינים שבעיניו המשחק הזה הוא קודם כל בשבילו ורק אחרי זה בשבילכם, מה לעשות. משחקי from הם כן חיה מיוחדת, לא יעזור, בדיוק כמו שבקולנוע לא תגידו על כל במאי את אותה הביקורת, ולא תשפטו כל סרט לפי אותו סט כלים.
בכל מקרה אני לא חוזר בי מכל מה שאמרתי לפני כן על הבעיות של המשחק, ברור שיש בעיות ואפשר להגיד אותן, עובדה שאני עושה את זה.
וגם אף אחד מכם לא נמצא בנקודה של סתם לחרבן על המשחק בלי לאהוב אותו, אני מדבר ברמה היותר כללית.
לי זה ממש לא אכפת פשוט, אני נהנה מהמשחק בטירוף ובכל פעם שמישהו מעלה טענה שאני יכול להסכים איתה אני אומר את זה, ואם מישהו נותן טענה שנראת לי ממש מונפצת אז אני אומר גם את זה. כל דבר מעבר זו חוויה אישית עם המשחק והכל בסדר, יש בעיה עם האבנים, עובדה, שני שחקנים כאן נתקעו עם זה. וזה לא משנה שעקרונית יש מספיק, שניהם נתקעו, וזו עובדה.
מצד שני לצפות ממשחק from שיהיה בו פתרון לכולם, גם למי שלא רוצה להסתכל במפה וגם למי שאין לו כוח לקרוא תיאורי חפצים, זה סתם לבוא ולהתלונן. את זה אתם אמורים לדעת כבר מראש - משחקי from הם בשביל מי שרוצה לשחק משחקי from.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38364
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: הנושא הרישמי למשחקי Dark Souls ו-Blood Borne

הודעהעל ידי DrKeo » 15 מרץ 2022, 17:25

הבעיות הגדולות של אלדן רינג, שמבחינתי הן בעיקר שני דברים מאוד ספציפים (הסוס/דרגות והעובדה שהיה לי חוסר באבנים low level ולא השגתי אותן בצורה ״טבעית״), הן לא בעיות שמורידות או מוסיפות לחווית משחק שלך ושל עידן. שתי הבעיות האלה הן פשוט.. מוזרות, החלטות מוזרות שלא ממש תורמות לאף אחד. אף אחד לא מחפש פה שיהרסו את המסתורין של המשחק, אבל לתת גישה בצורה יותר הגיונית לסוס/עלית דרגה זה יהרוס את המסתורין של המשחק? זאת הגבעה שנמות עליה? זה לא הכל או כלום, זה לא שאם הסוס היה מגיע בטריגר שקורה אוטומטית אחרי שעה של משחק או אחרי שצוברים X נשמות אז אין יותר מסתורין במשחק וכל הקווסטים המגניבים נעלמו.

כלומר, אני לא חדש למשחקי סולס, שחקתי בכמות לא מבוטלת של DS3, של סיקרו וכמעט סיימתי את DS ב-2009 וסיימתי אותו במלואו ברימייק על הפס5 לפני פחות משנה. אין לי ממש בעיה עם משחקי סולס, אני מסתדר איתם בסדר גמור, אפילו אם נקודות החולשה שלהם מעצבנות אותי משמעותית יותר מאשר אותך ואת עידן. אני משער שההפרעות אישיות שלי מתקילות אותי במשחקי פרום פה ושם, למשל לפעמים אני ממש מתעקש שאני אצליח לעבור קטע שאני לא בחוזק המתאים אליו ואז אני מוצא את עצמי משחק אותו שוב ושוב במשך שעתיים. זה לגמרי פאק אישי שלי. אבל בו, לא אני, לא דודי ולא אינטר מחפשים ״פיתרון לכולם״. אנחנו לא איזה שחקן AC שנפל בטעות לאלדן רינג ולא מבין למה הוא מת 25 פעמים מול אותו בוס עד יאוש. אני מכיר את המערכות (או לפחות רובן), אני מכיר את המסתורין וההפתעות, אני מכיר את FS בצורה לא רעה בכלל כי יש לי הרבה יותר מ-100 שעות במשחקים שלהם. אז בין ״משחק מתאים לכולם״ ובין מה שאלדן רינג יש תהום ענקית, שני קצוות של עולם המשחקים.

מה כבר בקשנו? קצת QOL? איזו כוכבית על טאב ומשבצת במלאי שיש בה חפץ חדש שעדין לא צפיתי בפרטים שלו? לקבל את היכולת לעלות דרגות והסוס בצורה קצת פחות חסרת הגיון ולא להתקע כמו מטומטם שעות במשחק בלי סוס או יכולת לעלות בדרגה? אלה הדברים שיבנו או יהרסו משחק פרום? כלומר יש במשחק הזה ערימות של tool tips, יש בו טוטוריאל שלם שמוליך אותך צעד צעד, פעם חשבת שזה יהיה במשחק פרום? זה הורס לך או לעידן את אלדן רינג? אני משער שלא, נשמע שאתם חושבים שזה המשחק הכי טוב של פרום למרות שיש כפתור tool tip בתפריט. אז כמה אפשרויות QOL שאני לא אהיה מופתע אם יופיעו פתאום במשחק הבא שלהם, בדיוק כמו הטולטיפים והטוטוראל שהופיעו במשחק הזה, כנראה לא היו פוגמות בחוויה שלכם.

ורק שיהיה ברור, אני קורא תאור של חפצים, אני בולע כל פיסת מידע שהמשחק הזה מואיל בטובו להביא לי. פשוט בעיית האבנים דרגה 1 ובעיית הסוס/עליה בדרגה שקרו לי לא באמת היו קשורים לקריאה. הסוס לא התאים לסגנון המשחק שלי והאבנים לא תאמו לאזורים שהחלטתי ללכת אליהם קודם (במשחק עולם פתוח עם חופש ללכת לאיפה שבא לך, כן?). אתמול למשל למדתי שאם הולכים דרומה מנקודת הפתיחה של המשחק, לאזור שאחרי נחשי האבן, איפה שגשר העץ שמוביל לאזור חדש - אז האזור הזה די מפוצץ באבנים דרגה 1. אבל מה לעשות, כשהייתי חלש, הגשר הזה הקשה לי (יש בו קטפולטה שיורה פצצות ולי לא היה סוס כי.. אתה יודע למה), אז ויתרתי על הדרום והלכתי צפונה ומזרחה. מה אני אגיד, ההחלטה הזאת עלתה לי בשעות משחק רבות עם נשק חלש משמעותית. אני לא כל כך בטוח איזה tools tip או טקסט על חפץ היו אמורים לעזור לי בזה. פעם אחרונה שבדקתי לא היה משהו שאמר לי ״נדב, מכיר את האזור הדרומי אחרי הגשר? כן כן, זה שלא הצלחת להכנס אליו כי לא היה לך סוס (אופסי, פאק שלנו). אז חבל שהלכת ל-20 אזורים אחרים והרגת המון מיני בוסים שונים במקום לחזור ספציפית אליו מכל עשרות המקומות שהיית בהם והחלטת לחזור מאוחר יותר, כי הוא, דווקא הוא ספציפית, מכיל את האבנים שאתה צריך״.

ועידן, בנוגע לכל העניין האישי או הלא אישי, פשוט תצא בהנחה שאני קורא על כל חפץ שאני מקבל, שאני מכיר את המערכות אבנים עוד ממשחקי סולס קודמים ושמה שקרה לי, קרה לי בגלל בחירות לא מודעות שעשיתי וסגנון משחק. אם אלדן רינג משחק שאמור להיות החופש האולטימטיבי, אז הוא ממש שונא את סגנון המשחק שלי. השורש של כל הדבר הזה התחיל בזה שנמנעתי לעשות reset במדורות בתחילת המשחק כי בתחילת המשחק אתה חלש וה-risk reward של לעשות respawn לכל האוייבים במשחק עולם פתוח נראה באותו שלב כלא שווה את זה. מי היה מדמיין שמאחורי זה מסתתרת כל מערכת השדרוג והסוס?
We're just normal men. We're just innocent men

Stick
Veteran
הודעות: 4754
הצטרף: 07 יוני 2013, 17:16

Re: הנושא הרישמי למשחקי Dark Souls ו-Blood Borne

הודעהעל ידי Stick » 15 מרץ 2022, 17:57

אני לא מדבר ספציפית על האבנים, הסוס, קווסטלוג מצומצם, על הדברים האלו הסכמנו וכמו שאמרתי אני לא חוזר בי.
רק רציתי לתת קצת קונטקסט למה שעידן אומר, אתם סתם תוקפים אחד את השני ויש פה קצת שיח חירשים.
כל הדיון משקף קצת שיח הרבה יותר כללי שיש לגבי הסדרה הזו כבר עשור. ובכנות, אני לא חושב שfrom לא עושים טסטינג כמו שפשוט לא אכפת להם, הם עוד מאז דימון סולס פשוט עושים מה שבא להם עם אפס מחשבה על חוויית המשתמש הממוצעת.
הנקודה היא שזה כן 'עיצוב רע' בהרבה מובנים, אפילו בחלק מהאספקטים שאני לא אסכים איתך שהיה עדיף אחרת, עדיין אוכל להסכים שבבסיס זה כביכול 'עיצוב רע'.

מצד שני, בשביל הנישה הזו שמרגישה שהמשחקים האלו הם קודם כל בשבילם ורק אחרי זה בשביל הקהל הרחב, אין דבר יותר טוב מאשר לדעת שfrom עדיין עושים מה שבא להם ולא מנסים לרצות קהל גדול. כאילו, אני מקווה שזה ברור מה שאני מנסה להגיד, אבל יש פה יותר אידיאולוגיה של לעשות בכל משחק מה שבא להם, מאשר מלכתחילה לנסות לפנות לקהל הרחב, ואז להגיד שזה מצליח או לא מהבחינה הזו.

ברור שזה קצת להתפלסף בשקל, אני לא טוען שלא. ברור שבסוף לתוצאה הסופית זה לא משנה מה עומד מאחורי ההחלטה, בשביל מי שלא נהנה ממשחקי from זה לא משנה אם 'העיצוב הרע' הוא עניין של החלטה או של כשלון ביצועי. התוצאה אותה תוצאה.
אבל אנשים כמוני וכמו עידן כנראה לא יכולים פשוט להגיד בלב שלם שהם היו מעדיפים שfrom היו מוותרים על הגישה הזו. וזה לא פוסל טענות שיש לי על המשחק, יש בסוף איזשהו ערך ל'רוח' של המשחק.

ושוב, ספציפית לגבי האבנים וכו' כבר הסכמתי. אני מדבר יותר כללית, על הדיון הרחב יותר שיצא מהשיח שלכם ועידן.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38364
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: הנושא הרישמי למשחקי Dark Souls ו-Blood Borne

הודעהעל ידי DrKeo » 15 מרץ 2022, 18:00

אני רק לא מבין למה ההנחה היא שמשחקי פרום הם לכאורה ״לא בשבילי״ :)
אני מת עליהם, יש לי מאות שעות בהם. אבל יש בהם בעיות, ורובן נמצאות בקטגוריות של מה שאמרת שאתה די מסכים איתן.
We're just normal men. We're just innocent men

Stick
Veteran
הודעות: 4754
הצטרף: 07 יוני 2013, 17:16

Re: הנושא הרישמי למשחקי Dark Souls ו-Blood Borne

הודעהעל ידי Stick » 15 מרץ 2022, 18:19

זו לא הטענה שלי. אבל עידן אמר לך, אם משהו לא מתחבר לך אז עדיף שתבדוק אותו מאשר שתדפוק את הראש בקיר ואחרי זה תבוא להתלונן על זה.
את הטענות על עיצוב רע עידן מנסה להצדיק בגישה שהצגתי כאן, נראה לי. בכל מקרה, שוב, אתה יכול להתלונן והכל בסדר, משחקי from כנראה לא ישתנו. אחרי שמתלוננים ובאים לפה לדבר על דברים טובים ורעים במשחק (שזה בסדר גמור, זה מה שאנחנו עושים פה), הוא רק הציע לך שאתה יכול להתמסר למעט קריאה חיצונית כדי להקל עליך את החוויה, אם זה לא מתחבר לך עד הסוף מכל סיבה שהיא.
אין סיבה שתשחק את המשחק עם נשק לא מתאים וסתם תסבול, וכל עוד אתה לא משחק את המשחק רק כדי שתוכל אחרי זה לשפוט אותו אקדמאית לפי החוויה הספציפית שלך, אולי עדיף לבלוע את העיצוב הרע ביחד עם מדריכים ספציפיים, לבוא לפה להגיד עיצוב רע והכל בסדר, אבל להנות יותר.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38364
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: הנושא הרישמי למשחקי Dark Souls ו-Blood Borne

הודעהעל ידי DrKeo » 15 מרץ 2022, 18:54

Stick כתב:זו לא הטענה שלי. אבל עידן אמר לך, אם משהו לא מתחבר לך אז עדיף שתבדוק אותו מאשר שתדפוק את הראש בקיר ואחרי זה תבוא להתלונן על זה.
את הטענות על עיצוב רע עידן מנסה להצדיק בגישה שהצגתי כאן, נראה לי. בכל מקרה, שוב, אתה יכול להתלונן והכל בסדר, משחקי from כנראה לא ישתנו. אחרי שמתלוננים ובאים לפה לדבר על דברים טובים ורעים במשחק (שזה בסדר גמור, זה מה שאנחנו עושים פה), הוא רק הציע לך שאתה יכול להתמסר למעט קריאה חיצונית כדי להקל עליך את החוויה, אם זה לא מתחבר לך עד הסוף מכל סיבה שהיא.
אין סיבה שתשחק את המשחק עם נשק לא מתאים וסתם תסבול, וכל עוד אתה לא משחק את המשחק רק כדי שתוכל אחרי זה לשפוט אותו אקדמאית לפי החוויה הספציפית שלך, אולי עדיף לבלוע את העיצוב הרע ביחד עם מדריכים ספציפיים, לבוא לפה להגיד עיצוב רע והכל בסדר, אבל להנות יותר.

ברור שבסוף ד״ר גוגל פותר את הכל, אבל הקמתי את האתר הזה נטו בשביל שיהיה לי איפה להתלונן :)
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
swiss-the-engine
Sage
הודעות: 5391
הצטרף: 13 אפריל 2013, 22:36

Re: הנושא הרישמי למשחקי Dark Souls ו-Blood Borne

הודעהעל ידי swiss-the-engine » 16 מרץ 2022, 02:07

אני נזכר בהודעה של נדב מתישהו על הרבה אנשים שהולכים להתבאס אחרי כל הציונים הגבוהים :idea:

לי יש עוד פחות.שעות מכולם פה במשחקי פרום... הקטע שעידן הזכיר עם הבחור עם הקטאנה בהתחלה!!! אני שעות הסתובבתי שם! שעות! לא ידעתי מה לעשות והבחור הזה הכניס אותי לסרט שחייב לעבור אותו! הפסקתי לשחק במשחק חודשים און ואוף. לא זוכר אפילו במה נתקעתי שלא.הבנתי איך מתקדמים.. אולי להדליק מדורה? לא זוכר.
"Democracy is two wolves and a lamb voting on what to have for lunch. Liberty is a well-armed lamb contesting the vote!"
Benjamin Franklin

idan
Veteran
הודעות: 2214
הצטרף: 04 אוגוסט 2013, 00:13

Re: הנושא הרישמי למשחקי Dark Souls ו-Blood Borne

הודעהעל ידי idan » 16 מרץ 2022, 05:57

Stick כתב: כל דבר מעבר זו חוויה אישית עם המשחק והכל בסדר, יש בעיה עם האבנים, עובדה, שני שחקנים כאן נתקעו עם זה. וזה לא משנה שעקרונית יש מספיק, שניהם נתקעו, וזו עובדה.
י from.


לא יכול להתאפק.. אבל, אז מה עם זאת עובדה? זאת גם עובדה שמלא אנשים מתים בבוס הראשון בדארק סולס ופורשים, זו גם עובדה ש swiss פרש בגלל שהיה מישהו חזק עם חרב מחוץ ל hub בדארק סולס 3. אילו בעיות בעיצוב לדעתך? לא לפי הנורמות המקובלות בשאר התעשייה, לא עבור שחקן כזה או אחר, אלא עבור משחק FORM כפי שאתה מבין אותו. ובנינו, שניהם מלמדים אותך שיעורים הרבה יותר קשים מאשר העובדה שחקירה תניב יותר משאבים ושיש להם התקדמות הדרגתית בעולם, שזה קונספט בסיסי בעיני. יש הבדל בין להכיר בחוויה שלהם ובכך שהם מרגישים שהיא לא מתגמלת את הצורה שבה הם משחקים, לבין להכיר בכך שיש כאן כשל יסודי כי הם לא מוכנים לפגוש את המשחק בתנאים שלו.

פעם אחרונה בהחלט בעניין הזה:
אלה העובדות - אבנים ברמה 1 יש בכל האיזור ההתחלתי. ואנשים אולי לא מבינים למה אני מתכון באיזור ההתחלתי, אבל אנחנו מדברים על Limgrave מן הסתם, אבל גם על Mistwood, Weeping Peninsula , Stormhill ו Stormveil Castle. זה כל האיזור הירוק כולו, כולל הלגסי דאנג'ן.
נטען כאן שבגלל שהעולם כל כך פתוח ויש לך חופש גדול אתה יכול להגיע לאיזורים מתקדמים יותר שאין בהם את האבנים האלה וזה נכון, אבל זה גם תיאורטי לחלוטין, כי כל האיזורים הנ"ל גובלים באיזור אחד בדיוק - Caelid, איזור קשה יותר אקספוננציאלית, שנראה אחרת לחלוטין מכל הבחינות, ואין שום דרך שאתה לא מבין שהוא אזור חדש ומתקדם יותר - אפילו אם מיצמצת ופספסת את השמיים האדומים, השרידים פוסט שואה גרעינית, הכתובית הענקית שמופיעה ברגע שאתה מגיע לשם ומכריזה על כך, או את העורב המפלצתי שמנקר אותך בוואן שוט. אני בספק אם יש מישהו אחד כאן שהעביר את כל ההתקדמות הראשונית שלו במשחק דווקא שם.
וטכנית יש גם דרך די נסתרת לעקוף את הלגסי דאנג'ן ולהגיע ל Liurnia of the Lakes. גם זה יש. אבל העובדה הפשוטה היא ש 99% מהשחקנים הרגילים, בוודאי ב playthrough ראשון, לא ידלגו על האיזורים ההתחלתיים ולא יקחו את הדרך הזאת, לפחות לא באופן משמעותי שבו הם מתחילים לנקות את כל האיזור, כי זה קשה מידי, כי זה עניינים לספיד ראנרים או לשחקנים ההרפתקניים ביותר, או אנשים שיש להם מדריך והולכים לחפש אייטימים ספציפיים באיזורים מתקדמים יותר בשביל לשבור את המשחק מוקדם. אבל לכל השאר, המשחק מעוצב בשביל שתשלים את התוכן בעיקר באיזורים שבהם יש את האבנים שאתה צריך לפני שאתה מתקדם הלאה.

עכשיו, אפשר לטעון שמישהו שלא חשף מספיק תוכן באיזורים האלה ולא מעוניין להיכנס לנקודות עניין אלא יותר הורג אויבים באיזורים הפתוחים ועולה ברמות, לא יהיה לו מספיק שידרוגים לפני שהוא מגיע ללגסי דאנג'ן ו FROM פשוט לא לוקחים את האפשרות הזאת בחשבון, או סביר להניח יותר - פשוט לא רוצים לקחת אותה בחשבון כי הם רוצים שתחקור את העולם ותחשוף את התוכן שלו, שיעור טוב לכך שאם תעשה מספיק תוכן לפני כל קיר ראשי תגיע מספיק חזק בשביל לעבור אותו. ואמנם המשחק כן מתייחס לכך במידה מסוימת כאשר הוא נותן לך אפשרות לתקן ושם מספיק שידרוגים גם במבוך הראשי עצמו בשביל עוד שני נשקים עד השידרוג הראשון המקסימלי (ומעבר לכך). אבל אם גם את זה פספסת, כי גם את הפינות של המבוך עצמו לא חקרת כמו שצריך, אז למה זה כשל של המשחק? למה הוא חייב לתת לך את זה על מגש של כסף?

אפשר להגיד שזה יהיה עדיף, כמו שאפשר להגיד שזה יהיה עדיף אם תחליף נשקים בקצב של בורדלנדס, הכל טענות לגיטימיות לחלוטין שאין לי שום בעיה איתם, אבל אלה בעיקר טיעונים של אנשים שרוצים לשחק משחק מסוג אחר. כמשחק סולס, כמשחק סולס עולם פתוח, זה עובד עבורי ואני לא רואה כאן שום כשל. הוא נותן חופש גדול, אבל לא חופש מוחלט מהסוג שיתגמל כל החלטה שלך באופן האופטימלי והפאן ביותר כמו זלדה, זה פשוט לא המשחק הזה. ו botw הוא כנראה טופ 3 משחקים שלי מהדור האחרון, אבל לא הייתי רוצה למשלenemy level scaling בשביל להרוויח חופש מוחלט נטול השלכות באלדן רינג.
במשחק של FROM אני מצפה לדברים אחרים, מענישים יותר אולי, אבל זה מה שזה. ובמיוחד בפורמט הנוכחי, ששם דגש על החקירה לפני הכל. אני מצפה למשחק שבו אתה יכול להגיע לבוס הראשון עם נשק +7 עם הרגת NPC (אבל תפספס את הקווסט שלו שיוביל לדברים אחרים בהמשך), או לקנות ממנו אייטם שמנטרל את הבוס לחלוטין, או להרוג NPC אחר עם KATANA ארוכה במיוחד (ןגם את הקווסט שלו תפספס, השלכות), או להרוג את אחד האויבים האופציונלים ולקבל את ה Bloodhound's Fang ולקבל יתרון מ weapon art שבור לחלוטין, או להיות בילד של קוסם חלש כי לא מצאת קסמים שווים מתחת לאדמה או לוחם מוגבל כי לא מצאת אבנים למרות שיש מלא כאלה, או Pyromancr חזק כי מצאת את האי הסודי של הדרקונים והשתמשת בלב של הדרקון שהרגת בתחילת המשחק בשביל לקבל יכולות שוות. כל זה והרבה יותר מכך הם בחירות שקיימות כבר באיזור הראשון, זה החופש שהמשחק מציע, לשרטט את הדרך שלך, שבה כל אחד מאיתנו עבר מסלול שונה למטרה, בהתאם לבחירות שהוא עשה ומרוויח מכך או לחלופין משלם את המחיר בהתאם.

אבל אפשר גם לדבר על הפילוסופיה המאוד שונה של נשקים ביחס למשחקים אחרים או זה שיש שני סוגי אבנים לשדרג נשקים או זה שצריך לקרוא תיאורים של פריטים בשביל להבין מה הם עושים ושזה כאב ראש לא מהנה עבור אינטר, אבל הכל לתחושתי זו קצת שיחה של 2009 או 2011 או מתי ששיחקתם לראשונה באחד מהמשחקים האלה. טענות של אנשים שבאו לשחק דארק סולס עולם פתוח, ומתלוננים על זה שזה דארק סולס ב 2022. אם לאסקין היה משחק ונכנס ללופ מזה הייתי מבין, אבל לדבר על זה עם אנשים שעברו כמה וכמה משחקים כאלה ואז לגלות שדודי מופתע מהעובדה שיש בוס אופציונלי חזק יותר משאר הסביבה שלו? ושזה מפריע לאנשים להבין את הרמה האמיתית של האיזור? זה קצת מוזר, מה לעשות.

בקשר לסוס, לא חושב ששללתי את הטענה של נדב, אמרתי שהוא עשה מסע מוזר שהמשחק לא מצפה שרוב השחקנים יעשו בהתחשב בסיטואציה סביב המדורה, אבל שהם כנראה היו צריכים לחשוב גם על זה, בלתי סביר ככל שיהיה (גם אמרתי לך בספויילרים שנתקלתי במשהו דומה עם ה npc ושזה בעייתי בעיני). אבל למרות שאני חושב שגם לפעמון של ה spirits אתה מובל באופן שיש מאחוריו מחשבה - זה המקום היחיד שאתה יכול לשדרג את הנשק שלך בשלב הזה של המשחק, לפני שנפתח ה Hub הראשי, ויש גם מוכר עם כמה אייטימים חשובים שם - כתבתי שזה עדיין אקראי מידי לחפץ מהסוג הזה.
אבל הלכתי לבדוק ולפי הויקי מסתבר שבשביל לקבל את הסוס אתה צריך להדליק 3 מדורות, לא משנה איזה מהן. ואם אתה מפספס את הפעמון בעולם, אתה יכול לקנות אותו אחר כך ב hub אצל המוכרת. אז לא יודע אם היה לו באג או מה העניין, אבל אם זה נכון אז אין כאן שום בעיה, ואין כאן שום כשל לדעתי.

אבל מעבר לזה? דברים כמו ה Whetstone למינהם, חומרים לשיקוי המיוחד, שידרוגים לפלאסק או כל דבר אחר שפשוט מונח בעולם ואתה צריך למצוא אותו, חפצים חשובים לא פחות מהפעמון אפילו למי שמסתמך על spirits. לוותר על הגילוי שלהם בעולם בשביל לתגמל את מי שלא מוכן לחקור, זה חד וחלק בחירה שבאה על חשבוני כשחקן. אין כאן שום פשרה, זה פשוט ככה. אפשר באותו מידה להגיד את זה גם על נשקים או טליסמנים חזקים ו ash of war, שיכולים ליצור קומבואים קטלנים לחלוטין - משמעותיים הרבה יותר מעוד שניים או שלושה שידרוגים לנשק - למה שאנשים יפספסו אותם? אפשר להגיד את זה על הכל. ואני חושב שזה נכון גם לאבני שידרוג, שהם פשוט loot טוב במשחקים האלה. למצוא אותם זה משמעותי ואני רוצה לשחק במשחק ולהרגיש שאני מתוגמל על כך, זה חלק מהותי בחוויה.

עכשיו לא חושב שהיה מפריע לי אם במקום לשים את האייטם שמאפשר לקנות אותם ללא הגבלה מאחורי מבוך קטן הם היו שמים אותם אצל איזה NPC כמו שאתה קונה את האבנים המיוחדות באיזור השני (אבל כך או כך זה חייב להיות באיזור השני). אבל היי, גם הוא נמצא בעולם הפתוח ואם לא מצאת אותו וכו', זה לא נגמר.. אבל להגיד שאני מבין שזה כשל עיצובי שלדודי קשה יותר להתקדם עם שידרוגים של power stance בגלל שהוא לא חוקר את העולם כמוני, שמאפשר לי לשדרג כמה וכמה וכמה נשקים? לא, אני לא מבין את זה. המשחק נותן לי יותר אופציות ומתגמל אותי בגלל שאני עושה דברים שהוא לא עושה. ולוותר על זה בא על חשבוני, על מה שמתגמל אותי במשחק ומה שאני אוהב בו. אז אם זה גורם לכך שלא כל השחקנים יוכלו להינות מהמשחק כמוני, סו בי איט.
לדעתי דודי אמר שהוא לא אוהב את העובדה שאפשר לשחק כקוסם (בתור ריינג' אני מניח), שאפשר לשחק בקו אופ או שיש חפצים מיוחדים שיכולים להפוך בוסים לטיול, זה נגד "רוח" המשחק לדעתו. לי זה לא מפריע, כי זה לא פוגם בשום צורה באיך שאני משחק. שינויים בעיצוב של המשחק שקשורים בהתקדמות, בניית דמות וחקירה מתגמלת? אלה בהחלט החלטות שיכולות להשפיע על החוויה שלי.

ולא אמרתי לאף אחד שהוא לא יכול להתלונן, או שזה מפריע לי שמחרבנים עליו, i couldn't care less למען האמת, גם אם יש טענות מאולצות שקשה לא להגיב אליהן כמו המספרים של האבנים או הצורך ללכת לנפח.. אבל בשביל לשמוע אנשים שבעניין שלו כמוני יש גם מקומות אחרים, הרבה כאלה. פשוט קראתי כאן תלונות על דברים שנראים לי אלמנטרים ביותר, שאפילו לא חשבתי עליהם לרגע, אבל הבנתי שזה פוגע להם בחוויה ומתוך ידיעה שאם הם ימשיכו ככה, בין אם הם מנסים לרוץ אותו כמו משחק סולס רגיל כי הם לא יכולים להקדיש את הזמן למשחק של 100+ שעות עם פייסינג אחר, שזו התחייבות רצינית, או כי סתם אין להם עניין לחפש כל פינה נסתרת מחוץ לדרך הראשית במבוכים עצמם, אז הצעתי לשחק עם מדריך, בשביל שהם יהנו מהמשחק ויקבלו בדיוק את האייטימים שהם צריכים או רוצים בשביל להתקדם בכיף שלהם.
אבל לא, אתה חייב להודות שזה גרוע גם עבורך, אחרת אתה מתנשא, אחרת אתה "לא פתוח לביקורת" (באים אלי בטענות כאילו אני יצרתי את המשחק, או כאילו אני חייב למישהו משהו) או מגן על מיאזאקי כמו הילדה שלך. זה מצחיק בעיקר, אבל מילא. האמת שאני בעיקר רוצה שאנשים יהנו ומנסה לעזור שאפשר, כמו לתת עצות על הבילד או להפנות לתשומת ליבכם למכניקות או שיפורי QOL שלא שמתם לב אליהם, אבל וואלה, גם אם תסבלו אני יהיה בסדר:)

idan
Veteran
הודעות: 2214
הצטרף: 04 אוגוסט 2013, 00:13

Re: הנושא הרישמי למשחקי Dark Souls ו-Blood Borne

הודעהעל ידי idan » 16 מרץ 2022, 10:23

וואו, יותר מהמכירות כל החיים של דארק סולס 3. מטורף.


Laskin
Elder
הודעות: 21801
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: הנושא הרישמי למשחקי Dark Souls ו-Blood Borne

הודעהעל ידי Laskin » 16 מרץ 2022, 11:14

מטורף לגמרי
זה אומר שבקלות הוא יגיע ל-20 מליון בעתיד, ובטח יצאו לפחות 2 הרחבות שכל אחת תמכור איזה 10 מליון… המשחק הזה פשוט הצלחה מסחררת.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38364
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: הנושא הרישמי למשחקי Dark Souls ו-Blood Borne

הודעהעל ידי DrKeo » 16 מרץ 2022, 13:41

idan כתב:פעם אחרונה בהחלט בעניין הזה:
אלה העובדות - אבנים ברמה 1 יש בכל האיזור ההתחלתי. ואנשים אולי לא מבינים למה אני מתכון באיזור ההתחלתי, אבל אנחנו מדברים על Limgrave מן הסתם, אבל גם על Mistwood, Weeping Peninsula , Stormhill ו Stormveil Castle. זה כל האיזור הירוק כולו, כולל הלגסי דאנג'ן.
נטען כאן שבגלל שהעולם כל כך פתוח ויש לך חופש גדול אתה יכול להגיע לאיזורים מתקדמים יותר שאין בהם את האבנים האלה וזה נכון, אבל זה גם תיאורטי לחלוטין, כי כל האיזורים הנ"ל גובלים באיזור אחד בדיוק - Caelid, איזור קשה יותר אקספוננציאלית, שנראה אחרת לחלוטין מכל הבחינות, ואין שום דרך שאתה לא מבין שהוא אזור חדש ומתקדם יותר - אפילו אם מיצמצת ופספסת את השמיים האדומים, השרידים פוסט שואה גרעינית, הכתובית הענקית שמופיעה ברגע שאתה מגיע לשם ומכריזה על כך, או את העורב המפלצתי שמנקר אותך בוואן שוט. אני בספק אם יש מישהו אחד כאן שהעביר את כל ההתקדמות הראשונית שלו במשחק דווקא שם.
וטכנית יש גם דרך די נסתרת לעקוף את הלגסי דאנג'ן ולהגיע ל Liurnia of the Lakes. גם זה יש. אבל העובדה הפשוטה היא ש 99% מהשחקנים הרגילים, בוודאי ב playthrough ראשון, לא ידלגו על האיזורים ההתחלתיים ולא יקחו את הדרך הזאת, לפחות לא באופן משמעותי שבו הם מתחילים לנקות את כל האיזור, כי זה קשה מידי, כי זה עניינים לספיד ראנרים או לשחקנים ההרפתקניים ביותר, או אנשים שיש להם מדריך והולכים לחפש אייטימים ספציפיים באיזורים מתקדמים יותר בשביל לשבור את המשחק מוקדם. אבל לכל השאר, המשחק מעוצב בשביל שתשלים את התוכן בעיקר באיזורים שבהם יש את האבנים שאתה צריך לפני שאתה מתקדם הלאה.

עכשיו, אפשר לטעון שמישהו שלא חשף מספיק תוכן באיזורים האלה ולא מעוניין להיכנס לנקודות עניין אלא יותר הורג אויבים באיזורים הפתוחים ועולה ברמות, לא יהיה לו מספיק שידרוגים לפני שהוא מגיע ללגסי דאנג'ן ו FROM פשוט לא לוקחים את האפשרות הזאת בחשבון, או סביר להניח יותר - פשוט לא רוצים לקחת אותה בחשבון כי הם רוצים שתחקור את העולם ותחשוף את התוכן שלו, שיעור טוב לכך שאם תעשה מספיק תוכן לפני כל קיר ראשי תגיע מספיק חזק בשביל לעבור אותו. ואמנם המשחק כן מתייחס לכך במידה מסוימת כאשר הוא נותן לך אפשרות לתקן ושם מספיק שידרוגים גם במבוך הראשי עצמו בשביל עוד שני נשקים עד השידרוג הראשון המקסימלי (ומעבר לכך). אבל אם גם את זה פספסת, כי גם את הפינות של המבוך עצמו לא חקרת כמו שצריך, אז למה זה כשל של המשחק? למה הוא חייב לתת לך את זה על מגש של כסף?

מגש של כסף? 99% מהשחקנים? יש לך פה שני שחקני הארד קור עם לא מעט נסיון במשחקי סולס, שני שחקנים שהם איזה 40% מהשחקני אלדן רינג בפורום כרגע, ושניהם נתקלו בזה. אתה לא נתקלת בבעיה הזאת, מן הסתם במשחק שכזה החוויה של כל שחקן אינדבידואלית. אבל אתה צריך להכיר בזה שאם אני ודודי נתקלנו בזה ואנחנו כנראה יותר קור מהקונה אלדן רינג הממוצע (בכל זאת יש 12 מליון כאלה), כנראה שלא רק שהרבה שחקנים יתקלו בזה, יש מצב לא רע שרוב השחקנים יתקלו בזה. אני הלכתי לא מעט מזרחה מנקודת ההתחלה ושם אין ממש אבנים דרגה 1 (או לפחות לא נתקלתי ביותר מדי כאלה), וביליתי שם הרבה זמן, הגעתי לעולם התת קרקעי ובכל האזורים האלה כמעט לא מצאתי. לא הגעתי לקיר איום ונורא, פשוט המשחק היה לי כנראה קשה יותר ממה שהוא היה לך באותם מקומות, אבל אין לי באמת דרך לדעת בזמן אמיתי כי זה לא עניין בינארי ואין שום אנדקטור לרמה הרצויה שם, כמו בויכוח שהיה פה עם אינטר. אז זה נורא נחמד שאתה כותב לנו מדריך איפה למצא אותן ואיך למצא אותן, אבל אם הייתי רוצה מדריכים הייתי משתמש בguide מהאינטרנט.

אולי לאזורים שאתה הלכת אליהם בשעות הראשונות היה מספיק אבנים דרגה 1, אבל אתה צריך להכיר בזה שיש המון אזורים במשחק, גם ממש על היציאה לעולם הפתוח של תחילת המשחק, שכמעט אין בהם אבנים דרגה 1. ולא, לא כל אזור שאין בו אבנים דרגה 1 הוא קשה בטרוף עם עורבים שהורגים אותך ב-one shot, יש המון אזורים שאפשר בכיף להשלים בדרגה נמוכה ובלי יותר מדי שדרוגים, הם פשוט כנראה קשים יותר לשחקן לעומת הריצה שהייתה לך.

אז כן, אתה צריך להכיר בזה שהמון שחקנים, לא 1%, יעברו חוויה מתסכלת בגלל זה. בטח ובטח אם מתחשבים בזה שלאט לאט נראה שזה הולך להיות המשחק סולס הראשון של רוב שחקני אלדן רינג (אם נניח לרגע שעם המכירות האלה הוא יחצה די בקלות את ה-20 מליון יחידות). ואני לא מתימר לספק פיתרון לבעיה, וברור שאני לא מחפש פיתרון יוביסופטי או משהו שיהרוס לך את החוויה. אבל אני בטוח שמיאזאקי מעצב משחקים יותר טוב ממני, אז בבקשה, שהוא יפתור :)
We're just normal men. We're just innocent men

Stick
Veteran
הודעות: 4754
הצטרף: 07 יוני 2013, 17:16

Re: הנושא הרישמי למשחקי Dark Souls ו-Blood Borne

הודעהעל ידי Stick » 16 מרץ 2022, 13:58

עידן, אני מסכים עם רוב מה שאמרת. אגב, אם אפשר לקנות את הזימוני רוחות כשפספסת אותם אז זה מסמן וי על העניין הזה, לא ידעתי את זה...
אני כן חושב שרק עניין האבנים הוא אישו, בגלל איך שמערכת הדרגות עובדת. אם הייתה אפשרות לדאונגרייד כמו בדארק סולס 1, זה היה מצוין לדעתי.
הבעיה עם זה עכשיו היא פשוט שזה לא לוט משמעותי בשביל מי שלא מוצא אבנים בסיסיות. כלומר כן, הם הרימו את הנשק בשנייה מ+2 ל+8 ברגע שהיו להם אבנים בסיסיות, אז היה ערך גם למתקדמות שהם מצאו קודם, אבל זה לא ערך שהייתה לו משמעות בזמן אמת.
תעודד חקירה והכל נכון, אני אפילו מוכן להסכים שצריך לחשוב יותר על מתי אפשר לקנות את האבנים (זה שזה דווקא מהבוסים במכרות אהבתי, זה הגיוני) ולא בהכרח על ההתחלה כמו שהצעתי.
אבל במצב הנוכחי אתה מעודד חקירה רק במקום ספציפי, בעוד שעל ידי שינוי קטן אתה הופך את החקירה להרבה יותר פתוחה בלי באמת לפגוע בכלום. היו יכולים לאפשר לעשות דאונגרייד ואז מי שהחליט מהסיבות שלו לחקור דווקא רחוק, או מי שלא מצא בהתחלה, עדיין יוכל להמשיך לחקור קדימה.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38364
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: הנושא הרישמי למשחקי Dark Souls ו-Blood Borne

הודעהעל ידי DrKeo » 16 מרץ 2022, 14:22

Stick כתב:עידן, אני מסכים עם רוב מה שאמרת. אגב, אם אפשר לקנות את הזימוני רוחות כשפספסת אותם אז זה מסמן וי על העניין הזה, לא ידעתי את זה...
אני כן חושב שרק עניין האבנים הוא אישו, בגלל איך שמערכת הדרגות עובדת. אם הייתה אפשרות לדאונגרייד כמו בדארק סולס 1, זה היה מצוין לדעתי.
הבעיה עם זה עכשיו היא פשוט שזה לא לוט משמעותי בשביל מי שלא מוצא אבנים בסיסיות. כלומר כן, הם הרימו את הנשק בשנייה מ+2 ל+8 ברגע שהיו להם אבנים בסיסיות, אז היה ערך גם למתקדמות שהם מצאו קודם, אבל זה לא ערך שהייתה לו משמעות בזמן אמת.
תעודד חקירה והכל נכון, אני אפילו מוכן להסכים שצריך לחשוב יותר על מתי אפשר לקנות את האבנים (זה שזה דווקא מהבוסים במכרות אהבתי, זה הגיוני) ולא בהכרח על ההתחלה כמו שהצעתי.
אבל במצב הנוכחי אתה מעודד חקירה רק במקום ספציפי, בעוד שעל ידי שינוי קטן אתה הופך את החקירה להרבה יותר פתוחה בלי באמת לפגוע בכלום. היו יכולים לאפשר לעשות דאונגרייד ואז מי שהחליט מהסיבות שלו לחקור דווקא רחוק, או מי שלא מצא בהתחלה, עדיין יוכל להמשיך לחקור קדימה.

לשבור אבן דרגה 2 לשתי אבנים דרגה 1 אצל הנפח ב-hub נשמע כמו פיתרון ממש אלגנטי. אם היה את המנגנון הזה והקבלה של הסוס/עליה בדרגה היה יותר ישיר, המשחק הזה היה חוויה פי כמה יותר מהנה ל-run הספציפי שלי במשחק.

אגב, אתמול נתקלתי באירנה באזור הדרומי, לא שמתי לב שהיא שם עד אתמול.
ספויילר: הצג
היא נתנה לי משימה להעביר מכתב לאבא שלה בטירה, אבל אני כבר סיימתי את הטירה ופגשתי אותו. אז חזרתי אליו שוב, הוא רצה את החרב של הבוס שהרגתי כבר בעבר אבל לא היה לי אותה כי הבוס לא הפיל אותה. חזרתי אל אירנה אבל היא כבר לא הייתה איתנו, עם cleaver גדול בחזה שלה. דבר שכזה בהחלט מפריע ל-OCD שלי, הייתי מעדיף שהחרב הייתה נופלת מהבוס כך או כך ואז הייתי יכול להשלים את הקווסט במקום שהוא יכשל. אבל זאת פילוסופית עיצוב ממש מעניינת ואני בהחלט זורם איתה. בניגוד לאבנים :)
We're just normal men. We're just innocent men

Stick
Veteran
הודעות: 4754
הצטרף: 07 יוני 2013, 17:16

Re: הנושא הרישמי למשחקי Dark Souls ו-Blood Borne

הודעהעל ידי Stick » 16 מרץ 2022, 14:38

אם החרב לא נפלה לך אז זה באג, לדעתי, אני חושב שהיא אמורה ליפול תמיד.
אבל תבדוק, אולי סתם פספסת, זו ה GRAFTED BLADE GREATSWORD, שהיא כמובן רפרנס ישיר למשחקי הכס בשנייה שתראה אותה :).
לגבי הקווסט אני פשוט ספציפית גם מצאתי אותו אחרי הבוס וקרה לי אותו דבר בדיוק, והייתי צריך לטעון את האזור עוד פעם אחרי שדיברתי איתו כדי שהוא יכיר בעובדה שכבר יש לי את החרב.

הקווסט אגב לא התקדם לי בצורה שונה מאצלך, אז אל תפתח צפיות :). מלבד עוד איזו אינטרקציה בדרך התוצאה אצלי הייתה זהה ולפחות אני לא מצאתי המשך לקווסט הזה בשאר העולם.
אז לא יודע אם הפסדנו בו, אם פספסתי את ההמשך איפשהו, או אם זה פשוט פחות קווסט ויותר קטע קטן להוסיף קונטקסט לעולם (אתה אמור לפגוש אותה על השביל בדרך לטירה, והיא נותנת לך קונטקסט לכל מה שקורה שם).

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38364
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: הנושא הרישמי למשחקי Dark Souls ו-Blood Borne

הודעהעל ידי DrKeo » 16 מרץ 2022, 14:45

Stick כתב:אם החרב לא נפלה לך אז זה באג, לדעתי, אני חושב שהיא אמורה ליפול תמיד.
אבל תבדוק, אולי סתם פספסת, זו ה GRAFTED BLADE GREATSWORD, שהיא כמובן רפרנס ישיר למשחקי הכס בשנייה שתראה אותה :).
לגבי הקווסט אני פשוט ספציפית גם מצאתי אותו אחרי הבוס וקרה לי אותו דבר בדיוק, והייתי צריך לטעון את האזור עוד פעם אחרי שדיברתי איתו כדי שהוא יכיר בעובדה שכבר יש לי את החרב.

הקווסט אגב לא התקדם לי בצורה שונה מאצלך, אז אל תפתח צפיות :). מלבד עוד איזו אינטרקציה בדרך התוצאה אצלי הייתה זהה ולפחות אני לא מצאתי המשך לקווסט הזה בשאר העולם.
אז לא יודע אם הפסדנו בו, אם פספסתי את ההמשך איפשהו, או אם זה פשוט פחות קווסט ויותר קטע קטן להוסיף קונטקסט לעולם (אתה אמור לפגוש אותה על השביל בדרך לטירה, והיא נותנת לך קונטקסט לכל מה שקורה שם).

מצד אחד, אחרי שמצאתי אותה מתה והבנתי שהקווסט גמור הלכתי ל-guide וקראתי שפשוט נכשלנו בו (היינו אמורים קודם למסור את המכתב ורק אחרי זה להלחם בבוס. אבל אני לפחות קודם נלחמתי בבוס ורק אז התחלתי את הקווסט). מצד שני, כבר ראיתי guide כושלים כי אלדן רינג זה משחק שממש קשה לכתוב לו guide. בדיוק כמו אותו מדריך של גיימספוט שחשב שחייבים לנוח במדורה שלפני הענק בכדי לקבל את הסוס ובסוף מסתבר שפשוט צריך לנוח 3 פעמים וכנראה לאותו אחד שכתב את המדריך זה קרה במקרה באותה מדורה.
We're just normal men. We're just innocent men

Stick
Veteran
הודעות: 4754
הצטרף: 07 יוני 2013, 17:16

Re: הנושא הרישמי למשחקי Dark Souls ו-Blood Borne

הודעהעל ידי Stick » 16 מרץ 2022, 14:56

לא, קראתי עכשיו גם כן מדריך של pc gamer על הקווסט הזה (שאמר שנכשלים בו אם עושים הפוך כמונו) ואחד של IGN, לפי מה שהם מתארים כהשלמת הקווסט אני קבלתי בדיוק את זה למרות שעשיתי כמוך. פשוט תטען את האזור מחדש, ככה האבא יכיר בעובדה שיש לך את החרב (זו הפעם היחידה במשחק שכזה דבר קרה לי אגב, דמויות תמיד כן יודעות להתמודד עם העובדה שהשלמת קווסטים לפני שמצאת אותם, אבל כאן ספציפית זה קרה).
אני כותב בספוילר, אבל תכלס זו רק עוד אינטרקציה אחת בודדת שהפסדת איתו שהיא '"השלמת הקווסט" כביכול:
ספויילר: הצג
אחרי שתביא לו את החרב הוא יגיד לך תודה ושסוף סוף הוא יכול לעזוב את הטירה, ואז תמצא אותו על הגופה של הבת שלו בוכה ואומר שהוא יצא לנקום. כלומר הבת שלו מתה בכל מקרה, פשוט לא גרמת לטריגר שלו לצאת מהטירה לראות את זה.

אגב, מסתבר שכן התקדמתי בקווסט הזה כביכול ונלחמתי בפלישה שלו מתישהו, אבל עם כל כך הרבה שמות במשחק הזה ועם העובדה שהוא לא הותיר עלי איזשהו רושם, פספסתי בכלל שזה היה הוא :).

בכל מקרה המדריכים של האתרים האלו מעפנים לגמרי, אני בטוח שהם מפספסים יותר ממני לדוגמה כשחקן שמחפש הכל, ואני רחוק קילומטרים מלהרגיש שיש לי מספיק מידע כדי לכתוב מדריך.
במשחקי from, בין אם זו הדרכה מקצועית ובין אם אלו פאצ'ים מתקני משחק - לך אל המעריצים, לא אל אנשי המקצוע :).

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38364
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: הנושא הרישמי למשחקי Dark Souls ו-Blood Borne

הודעהעל ידי DrKeo » 16 מרץ 2022, 15:05

ראבק! אני אחזור אליו היום בלילה שוב. תודה :)
We're just normal men. We're just innocent men

idan
Veteran
הודעות: 2214
הצטרף: 04 אוגוסט 2013, 00:13

Re: הנושא הרישמי למשחקי Dark Souls ו-Blood Borne

הודעהעל ידי idan » 16 מרץ 2022, 19:05

אין שום קשר להארד קור, מה שזה לא אומר. 99% מהשחקנים יעבירו את תחילת המשחק רוב מוחלט של הזמן באיזורים שהגדרתי. אולי הם יבקרו קצת מתחת לאדמה, גם אני הייתי שם, אבל זו בכלל לא שאלה, הם יעשו רוב הזמן את התוכן באיזורים הירוקים. ראשית, כי אתה פשוט שם, מתחיל את המשחק, זה כל מה שיש מסביבך, אין ממש אופציות אחרות. הרי גם בשביל להגיע למקומות המתקדמים יותר אתה לכל הפחות צריך לעבור בהם. שנית, העיצוב של המשחק פשוט מנחה את זה. הרי אתה בעצמך אמרת, אחרי שהתיבה שלחה אותך למערה, שניסית וניסית ראש בקיר עד שברחת משם, בדיוק כמוני (ואלה עוד האויבים הכי קלים בכל האיזור). אז למה אתה חושב שזה לא נכון לרוב השחקנים? ושלישית, גם במשחקים אחרים, קלים יותר, השחקן הממוצע לא מדלג על תוכן ומתחיל לעשות אותו בצד השני של המפה, זה פשוט לא מאוד סטנדרטי, אז על אחת כמה וכמה במשחק כזה שממש מעניש אותך על כך מבחינת האתגר.

ואני לא כותב מדריכים, אני מציין עובדות. זה לא עניין של אולי, זה בדוק. יש שידרוגים בכל המקומות הירוקים. פשוט בכל איזור ב region הראשון. תלך מזרח, מערב, צפון, דרום, בכל אחד מהאיזורים האלה, ללא יוצא מן הכלל, יש כמה אבנים ברמה הרצויה, עד שאתה מגיע לגבול עם Caelid. מצאת, לא מצאת, קצת, הרבה, זה לא משנה, מספיק שהרמת אבן אחת כזו וזו כבר אינדקציה עבורך לדעת איפה הן קיימות. אבל אפילו אם איכשהו לא הרמתי אבן בודדת באיזור הראשון, שזה לא באמת תרחיש סביר אבל לצורך העניין - למה זה הגיוני שבמשחקים הלינארים שלהם אתה מקבל אבנים חזקות יותר ככל שאתה מתקדם וכאן זה נראה לכם כמו תעלומה גדולה? ואין כאן שום דבר אמורפי, אפילו רק מלהסתכל במפה אפשר לראות שהמשחק מחולק לאיזורים מובהקים. תסתכלו עליה ותגידו לי בפנים ישרות שאני טועה.

אגב, זה גם לא משנה כי אני טוען שהבעיה היא לא באמת בעיה מבחינתי ואין לי התנגדות לכך ששחקנים ישלמו מחירים כביכול על ההחלטות שלהם, ואם לא מתאים להם לשלם אותם שיעשו גוגל. אבל אני ממש לא חושב שזאת תהיה "בעיה" לרוב השחקנים כי כמו שאמרתי המשחק מציב בפניך חומות שמכריחות אותך לשחק בעיקר באיזורים ההתחלתיים. להפך, ככל שאתה טירון יותר, ככה המשחק יכוון אותך להיות יותר זמן באיזור ההתחלתי, איפה שאתה מצליח להתמודד בהצלחה יחסית, בדיוק איפה שבמקרה או שלא במקרה יש את כל השידרוגים, כי ברגע שתשבור את הראש אצל Margit, אתה תרצה לחזור לשם ולהתחזק, לא ללכת למסע חובק עולם ל Caelid, איזור קשה פי כמה. אם לא היה שידרוגים גם במבוך הראשי שכולנו עברנו בו, אם לא היית יכול להשתגר בכל שלב לאיזור הראשון, הייתי מבין את הטענה. אבל זה לא המצב. וזה לא שהפיתרון נוראי, כן? לחזור לעשות תוכן איכותי. הנה, חזרת לאיזור הראשון ואתה עושה את Castle Morne, גם שם יש אבן.

וסטיק, הפתרון שלך הוא קצת חרב פיפיות, כי אם אתה יכול לשנמך אבנים, אין לך סיבה "משחקית" לחזור לאיזור הראשון, ככה שלפחות במובן הזה אתה לא באמת מעודד לגלות חלק גדול יותר מהעולם, אולי להפך, שהרי הסיבה שלשחקן א' יהיה אבנים ולשחקן ב' יהיה פחות אבנים, זה בעיקר התוכן שהם עשו או לא עשו שם. כאשר זה מדורג, יש לך יותר סיבה לחקור שטח גדול יותר. אני לא יתפלא אם זאת גם הסיבה העיקרית שהנחתה אותם לעשות את זה כך.
ואני אמנם מעדיף את זה איך שזה, כי זה יותר כיף להרוויח את האייטם, אין מה לעשות. אבל שוב, לא הייתי מתנגד אם הם היו נותנים לך לקנות את האבנים. אפשר היה לעשות את זה במקום מאוד מרכזי שקשה לפספס, נגיד הכנסייה הראשונה שם על הצוק שאתה יוצא מהטירה. או אפילו לתת לאחד האנשים ב hub למכור אותם. אבל זה חייב להיות אחרי הבוס הראשון, כל מיקום אחר באיזור הירוק פשוט היה מקלקל אותו באספקט הזה. הנשמות במשחק הזה הרי זורמות כמו מים, ברגע שיכלת לקנות ללא הגבלה פשוט היית מתפרע עם כל הנשקים שיש לך, סתם כי אתה יכול. ואז כל אבן שהיית מוצא הייתה חסרת משמעות, כמו הפרחים שאתה אוסף עם הסוס באוטומט.

יא אללה, לא מאמין שביזבזתי כל כך הרבה שורות על הדבר הזה.. אבנים. נו, מילא.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38364
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: הנושא הרישמי למשחקי Dark Souls ו-Blood Borne

הודעהעל ידי DrKeo » 16 מרץ 2022, 19:42

idan כתב:אין שום קשר להארד קור, מה שזה לא אומר. 99% מהשחקנים יעבירו את תחילת המשחק רוב מוחלט של הזמן באיזורים שהגדרתי. אולי הם יבקרו קצת מתחת לאדמה, גם אני הייתי שם, אבל זו בכלל לא שאלה, הם יעשו רוב הזמן את התוכן באיזורים הירוקים. ראשית, כי אתה פשוט שם, מתחיל את המשחק, זה כל מה שיש מסביבך, אין ממש אופציות אחרות. הרי גם בשביל להגיע למקומות המתקדמים יותר אתה לכל הפחות צריך לעבור בהם. שנית, העיצוב של המשחק פשוט מנחה את זה. הרי אתה בעצמך אמרת, אחרי שהתיבה שלחה אותך למערה, שניסית וניסית ראש בקיר עד שברחת משם, בדיוק כמוני (ואלה עוד האויבים הכי קלים בכל האיזור). אז למה אתה חושב שזה לא נכון לרוב השחקנים? ושלישית, גם במשחקים אחרים, קלים יותר, השחקן הממוצע לא מדלג על תוכן ומתחיל לעשות אותו בצד השני של המפה, זה פשוט לא מאוד סטנדרטי, אז על אחת כמה וכמה במשחק כזה שממש מעניש אותך על כך מבחינת האתגר.

הנקודה היא שיש המון תוכן בסביבה של תחילת המשחק, בחלקו יש אבנים דרגה 1, בחלקו אין או שיש מעט. גם אני, עם כל הבעיות שהיו לי, בסוף קבלתי מספיק אבנים. ואם לא הייתי מחליף באמצע מחרב לכידון, הייתי חוצה את ה+2 שעות מוקדם יותר. אבל יש מספיק מקומות שבהם כמעט ואין אבנים כאלה או אין בכלל, לאו דווקא מקומות קשים במיוחד או ״קירות״ שדורשים ממך להסתובב, שאיכשהו גם אני וגם דודי הצלחנו לבלות במשחק המון שעות בלי להשיג מספיק אבנים דרגה 1. זאת פשוט עובדה, זה מה שקרה לשנינו, אז אני לא יודע איך אפשר לטעון שזה לא יקרה ל-99% מהשחקנים.

idan כתב:ואני לא כותב מדריכים, אני מציין עובדות. זה לא עניין של אולי, זה בדוק. יש שידרוגים בכל המקומות הירוקים. פשוט בכל region באיזור הראשון. תלך מזרח, מערב, צפון, דרום, בכל אחד מהאיזורים האלה, ללא יוצא מן הכלל, יש כמה אבנים ברמה הרצויה, עד שאתה מגיע לגבול עם Caelid. מצאת, לא מצאת, קצת, הרבה, זה לא משנה, מספיק שהרמת אבן אחת כזו וזו כבר אינדקציה עבורך לדעת איפה הן קיימות. אבל אפילו אם איכשהו לא הרמתי אבן בודדת באיזור הראשון, שזה לא באמת תרחיש סביר אבל לצורך העניין - למה זה הגיוני שבמשחקים הלינארים שלהם אתה מקבל אבנים חזקות יותר ככל שאתה מתקדם וכאן זה נראה לכם כמו תעלומה גדולה? ואין כאן שום דבר אמורפי, אפילו רק מלהסתכל במפה אפשר לראות שהמשחק מחולק לאיזורים מובהקים. תסתכלו עליה ותגידו לי בפנים ישרות שאני טועה.

כי זה עולם פתוח בזמן שהמשחקים הקודמים היו לינארים. יש באלדן רינג את ה-overworld, יש עשרות אם לא מאות מקומות שאפשר להכנס אליהם וגם מקומות שזה מאוד אמורפי אם הם בכלל אזור או צינוק או סתם אתגר קטן. אם בDS זה היה ברור כשמש כי היו שישה שלבים נפרדים לגמרי ובכל אחד קבלת דברים מאוד ספציפים ואם ב-DS3 עברת מאזור לאזור בצורה מאוד ברורה, כאן זה אמורפי הרבה יותר. לא רק זה, אלה מדובר במשחק פתוח וחופשי לגמרי, אתה יכול ללכת ל-20 מקומות ב-2000 סדרים שונים. במשחקים הישנים זה לא היה המקרה. ושוב, זה קרה גם לי וגם לדודי, אז זה לא איזה מקרה תאורתי.

idan כתב:אגב, זה גם לא משנה כי אני טוען שהבעיה היא לא באמת בעיה מבחינתי ואין לי התנגדות לכך ששחקנים ישלמו מחירים כביכול על ההחלטות שלהם, ואם לא מתאים להם לשלם אותם שיעשו גוגל. אבל אני ממש לא חושב שזאת תהיה "בעיה" לרוב השחקנים כי כמו שאמרתי המשחק מציב בפניך חומות שמכריחות אותך לשחק בעיקר באיזורים ההתחלתיים. להפך, ככל שאתה טירון יותר, ככה המשחק יכוון אותך להיות יותר זמן באיזור ההתחלתי, איפה שאתה מצליח להתמודד בהצלחה יחסית, בדיוק איפה שבמקרה או שלא במקרה יש את כל השידרוגים, כי ברגע שתשבור את הראש אצל Margit, אתה תרצה לחזור לשם ולהתחזק, לא ללכת למסע חובק עולם ל Caelid, איזור קשה פי כמה. אם לא היה שידרוגים גם במבוך הראשי שכולנו עברנו בו, אם לא היית יכול להשתגר בכל שלב לאיזור הראשון, הייתי מבין את הטענה. אבל זה לא המצב. וזה לא שהפיתרון נוראי, כן? לחזור לעשות תוכן איכותי. הנה, חזרת לאיזור הראשון ואתה עושה את Castle Morne, גם שם יש אבן.

שוב, החומות האלה הן לא באמת חומות, כי עובדתית שגם אני וגם דודי הסתובבנו שעות על שעות בתוכן שלגמרי יכלנו לשחק בו מבלי להשיג מספיק אבנים דרגה 1. כלומר, זאת עובדה שאי אפשר להתווכח עליה, זה עובדתית קרה. השאלה היחידה כמה זה יהיה נפוץ, אתה טוען ש-1% מהשחקנים יסבלו מזה אבל לי אישית קשה להאמין לזה להתחשב בזה שגם אני וגם דודי נתקלנו בבעיה ושנינו שחקנו משחק סולס בעבר. חתיכת חריגה סטטיסטית אם זה באמת 1%.
We're just normal men. We're just innocent men

Stick
Veteran
הודעות: 4754
הצטרף: 07 יוני 2013, 17:16

Re: הנושא הרישמי למשחקי Dark Souls ו-Blood Borne

הודעהעל ידי Stick » 16 מרץ 2022, 21:05



אני רוצה להגיד שאני מניח שזה אומר שהם יוכלו לסדר את גרסאת הPC בקרוב די בקלות, אבל באמת שאני לא יודע...

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38364
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: הנושא הרישמי למשחקי Dark Souls ו-Blood Borne

הודעהעל ידי DrKeo » 16 מרץ 2022, 21:27

Stick כתב:

אני רוצה להגיד שאני מניח שזה אומר שהם יוכלו לסדר את גרסאת הPC בקרוב די בקלות, אבל באמת שאני לא יודע...

הפיתרון של valve הוא ממש קיצוני, הם מקמפלים מראש את כל השיידרים כי החומרה ידועה מראש. זה לא משהו שאתה יכול לעשות חיצונית ב-PC רגיל כי יש לך אינסוף קומבינציות של חומרות.

FS בהחלט יכולים לפתור את הבעיה. הם יכולים לעשות מצב DX11 (סביר שיקרה), הם יכולים לקמפל את כל השיידרים מראש בעליה של המשחק (פחות סביר, וגם יוסיף הליך של איזה 2 דק׳ לפני שהמשחק עולה אחרי כל התקנה נקיה) והם יכולים להפוך את כל הליך קימפול שיידרים לדינאמי ומאוד יעיל (אין מצב ביקום). אני שם את הכסף על מצב DX11, אבל גם מסך טעינה של איזה 2 דק׳ לקימפול שיידרים זאת גם אפשרות סבירה, אפילו שהיא פחות סבירה ממצב DX11. והאופציה השלישית, לא יודע, אני בספק אם יש להם את היכולת או הרצון הטכני להשקיע כל כך הרבה.
We're just normal men. We're just innocent men


חזור אל “פורום משחקים”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: Bing [Bot] ו־ 101 אורחים

cron