הנושא הרישמי למשחקי Blood Souls Ring

מחשב, קונסולות וכל מה שאפשר לשחק בו

המנהלים: bozeman, erezronen

סמל אישי של המשתמש
InterAl
Veteran
הודעות: 3717
הצטרף: 15 אפריל 2013, 00:29

Re: הנושא הרישמי למשחקי Blood Souls Ring

הודעהעל ידי InterAl » 23 פברואר 2024, 03:11

Death_119 כתב:
InterAl כתב:סקירו הרבה יותר קשה בריצה הראשונה מהשאר כי אי אפשר להיות בו overleveled. הברירות היחידות שלך הן להיות מספיק טוב או לפרוש. או לשחק מול אותו בוס 50 פעם עד שזיכרון השרירים שלך מאומן היטב.

במה זה שונה מכל משחק שלהם עד Elden ring? הם ליניאריים ואתה לא מגיע להיות Over leveled אלא אם אתה מחליט לבזבז שעות מהחיים ולגלות איפה אפשר לעשות Farming. גם אין Mimic tear ושאר Easy mode.

יש מלא בוסים במשחקים שלהם שצריך ללמוד אותם טוב טוב, לדוגמא Ludwig וLaurence הן דוגמאות נהדרות לזה. גם The nameless king.

גם אם אתה מחליט לא לעשות גריינדינג, בדרך אל הבוס אתה צובר כל פעם עוד כמה אלפי נשמות, וזה מצטבר ככל שאתה מת יותר ועושה את אותה דרך. באיזושהי נקודה אתה בהכרח תהיה מספיק חזק כדי לעבור כל בוס. מה שכן, החל מ-ds2 האויבים בדרך מידלדלים ככל שאתה הורג אותם יותר. ויש גם את העזרה החיצונית שסטיק הזכיר. כמובן גם גריינדינג. אין את כל אלה בסקירו. זה רק אתה והבוס, תשתפר או שתפסיד.

סמל אישי של המשתמש
Death_119
Veteran
הודעות: 4139
הצטרף: 13 אפריל 2013, 20:04

Re: הנושא הרישמי למשחקי Blood Souls Ring

הודעהעל ידי Death_119 » 23 פברואר 2024, 09:35

Stick כתב:לא מדויק. יש הרבה יותר אופציות להתאים את סגנון המשחק שלך בכל משחקי סולס, בסקירו אתה מחויב להיות טוב בסגנון משחק אחד. בנוסף, אפשר לזמן שחקנים אנושיים לכל קרב, זה איזי מוד רציני מאוד.
וכמובן שאפשר לעשות המון גריינד אח רוצים, בסקירו אי אפשר, אבל אני מסכים שזו לא אופציה מהנה.

בחיים לא זימנתי עזרה. ברור שאפשר לעשות גריינדיג, אבל למה? בסוף קצת נזק לא יעביר אותך את הבוס, הוא עדיין יהרוג אותך בשתי מכות. אי אפשר לבוא Over powered בDS אלא אם כן אתה ממקסם את הבילד, זה לא השחקן הממוצע. גם הטענה שאתה צובר נשמות ועולה רמות זה ממש לא חלק בלתי מאוזן במשחק. כשעיצבו כל שלב ידעו טוב מאוד מה בממוצע אנשים עושים, כמה הם מתים וכו... גם לא פעם הBone fire צמוד לבוס ואף אחד לא הולך אחורה ומחפש לעשות Farming כשהוא צמוד לבוס, אנשים פשוט מתים 50 פעם ולומדים את הבוס.

יש מלא בוסים במשחקי From שמתתי אין סוף פעמים מולם, גם בElden ring היו לא מעט שלא עברתי עד שלא שיננתי כל מהלך שלהם. אפילו בLies of P היו לא מעט כאילו.
תמונה

Stick
Veteran
הודעות: 4754
הצטרף: 07 יוני 2013, 17:16

Re: הנושא הרישמי למשחקי Blood Souls Ring

הודעהעל ידי Stick » 23 פברואר 2024, 09:59

אין בעיה ששיחקת ככה, גם אני שיחקתי ככה. אבל אי אפשר להתווכח שאפשר לעשות את הדברים האלה.

סמל אישי של המשתמש
Death_119
Veteran
הודעות: 4139
הצטרף: 13 אפריל 2013, 20:04

Re: הנושא הרישמי למשחקי Blood Souls Ring

הודעהעל ידי Death_119 » 26 פברואר 2024, 09:27

Stick כתב:אין בעיה ששיחקת ככה, גם אני שיחקתי ככה. אבל אי אפשר להתווכח שאפשר לעשות את הדברים האלה.

אני לא חושב שאפשר, בטח לא במשחקי From מלבד Elden ring, מתי שהוא לקנות דרגה עולה המון והיריבים בשלב לא שווים כלום אם אתה מנסה לעשות Farming, יש מעט מקומות וגם הם בשלבים מאוד מתקדמים שFarming שווה משהו. מנגד הבזבוז זמן הוא לא סביר. זה לא איזה Final Fantasy בו המשחק ממש בנוי על Grinding.

אז כן, אם אין לך בעייה לזרוק 10 שעות על כלום תוכל, אבל זה ברמת הקיצון, אף אחד לא עושה את זה בפועל.

בכל מקרה זה החוויה הסובייקטיבית שלי, סתם חפירות מצידי :).
תמונה

Stick
Veteran
הודעות: 4754
הצטרף: 07 יוני 2013, 17:16

Re: הנושא הרישמי למשחקי Blood Souls Ring

הודעהעל ידי Stick » 26 פברואר 2024, 11:59

אתה מתעקש להתייחס רק לאלמנט שהתייחסתי אליו בקטנה ובדיוק באותה הצורה כמוך - "וכמובן שאפשר לעשות המון גריינד אם רוצים, בסקירו אי אפשר, אבל אני מסכים שזו לא אופציה מהנה".

לצד זה, הנקודה המרכזית שלי הייתה - "יש הרבה יותר אופציות להתאים את סגנון המשחק שלך בכל משחקי סולס, בסקירו אתה מחויב להיות טוב בסגנון משחק אחד. בנוסף, אפשר לזמן שחקנים אנושיים לכל קרב, זה איזי מוד רציני מאוד."

סמל אישי של המשתמש
InterAl
Veteran
הודעות: 3717
הצטרף: 15 אפריל 2013, 00:29

Re: הנושא הרישמי למשחקי Blood Souls Ring

הודעהעל ידי InterAl » 26 פברואר 2024, 12:50

אתה לא צריך לעשות גריינד לשם גריינד. בוא ניקח את אורנשטיין וסמוג מ-ds1 לדוגמה. כל silver knight שנמצא מהמדורה הקרובה בדרך לבוס שווה 1000 נשמות, ויש לפחות 5 בדרך הקצרה ביותר. כלומר מינימום 5000 נשמות, וברמה 40 אתה צריך בסביבות 9000 נשמות ללבל הבא. אז כן, תמות מספיק ותעלה רמות בטבעיות, כל עוד אתה לא מנסה לדלג על אויבים בכוונה.
גם ב-ff, אגב, לא באמת נדרש גריינד אם אתה חוקר את העולם ביסודיות ולא מדלג יותר מדי על תוכן.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38364
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: הנושא הרישמי למשחקי Blood Souls Ring

הודעהעל ידי DrKeo » 26 פברואר 2024, 13:01

זה לא בדיוק גריינדינג, אבל ב-ER מצאתי את עצמי מפספס אזורים וחוזר אליהם בשלב מאוחר מה שהפך אותם לקלים במיוחד בגלל הדרגה שלי. מצאתי את עצמי הורג בוסים מאוד בקלות. זה לא בדיוק גיינדינג, אבל סוג של בן דוד, הגעתי לאזור ברמה X כשאני אמור להיות בו ברמה Y.

אני גם לא יכול להכחיש שהרגתי את היצור שסוחב את העגלה כמה פעמים ברצף כדי לעלות דרגות בתחילת המשחק.
We're just normal men. We're just innocent men

Stick
Veteran
הודעות: 4754
הצטרף: 07 יוני 2013, 17:16

Re: הנושא הרישמי למשחקי Blood Souls Ring

הודעהעל ידי Stick » 26 פברואר 2024, 13:44

אלדן רינג הוא חיה אחרת מהבחינה הזאת. קודם כל כי כמו שאתה אומר זה בכלל לא גריינד, זה פשוט היכולת בכל שלב (למעט הבוס ראש של הסוף ממש) ללכת למקומות קלים יותר ולהתחזק, בכל פעם שאתה נתקע. גריינד זה כשאתה חוזר על אותו קטע שוב ושוב רק כדי להתחזק, פה אתה פשוט מתקדם במקומות אחרים.
לצד זה המבנה של הקמפיין אומר שחייבים לעבור רק 40% ממנו בערך בשביל לסיים את המשחק ולקבל את הסוף הפשוט ביותר. ככה שאם סיימת אזור מסוים ואז חזרת אחורה לאזור קל יותר, זה רק כי אתה רוצה לראות את אותם אזורים למרות שאתה לא חייב, או שאתה רוצה לקדם קווסטים צדדיים שנמצאים שם כדי להגיע לסופים אחרים.

מעבר לה בכלל המשחק מאפשר OPיות באופן מובנה הרבה יותר בקלות. אני לא מדבר רק על ללכת מראש לאיזה אזור מתקדם כדי לקחת ממנו נשק חזק ואז להתחיל את המשחק, אלא בכלל.
כשאני משחק בו עכשיו פעם שנייה במבט הרבה יותר רגוע, אני שם לב כמה שינויים קטנים שהם עשו למערכת הקרב ולעיצוב הבוסים משפיעים משמעותית על הכל.
לדוגמה, יש דגש הרבה יותר גדול על מכות מיוחדות, ארוכות יותר, שעושות המון נזק בבת אחת ושוברות את העמדה של האויב ומאפשרות עוד יותר נזק. דברים שאי אפשר לעשות במשחקי סולס.
יש דגש הרבה יותר גדול על בניית סטטוס אפקטס שמייצרים נזק תמידי או, שוב פעם, מכה גדולה מאוד של נזק בבת אחת אם הצלחת להשאר אגרסיבי ולתת כמו קומבו מתישהו במהלך הקרב.
הנשקים הרבה יותר חזקים ממשחקי סולס גם כשאתה "ברמה המתאימה", עם היכולות האלו לעשות מכות מיוחדות (ולהחליף ולבחור מכות מיוחדות כמה שאתה רוצה), או מכות סביבתיות שתוקפות שטח גדול ולא אויב ספציפי.
הבוסים הראשיים בתגובה אגרסיבים יותר ומאפשרים פחות מקומות להתקפת נגד, אבל הרעיון הוא למצוא את הנקודות שבהן יש פתח ל"התקפות הגדולות" האלה שלך, ואם אתה שולט מספיק במוב סט של הבוס כדי להיות צמוד אליו ולהשאר אגרסיבי, היציבות שלו תשבר והם כולם ימותו מאוד מהר, ללא קשר לרמה שלך.
כלומר, רק כדי לוודא שהנקודה שלי מובנת, ברור שלרמה שלך יש חשיבות אדירה ואלדן רינג נותן לך את היכולת לעלות המון רמות מעל למה ש"צריך" בשביל כל שלב כמעט, אבל זה בעיקר בשביל הסיבולת של הדמות שלך. כשאתה לומד בוס במשחק סולס ומגיע אליו ברמה נמוכה מאוד, אתה פשוט צריך "לשרוד" אותו הרבה זמן עד שתעשה מספיק נזק. באלדן רינג אם אתה לומד בוס ומגיע אליו ברמה נמוכה מאוד, אתה צריך ללמוד את הקצב שלו כדי להיות אגרסיבי ולשבור לו את העמידה, והוא ימות מהר מאוד ברגע שתדע אותו בלי קשר לרמה שלך.
אבל כמובן שכשאתה מגיע ברמה נמוכה מאוד הוא יהרוג אותך גם כן מאוד מהר. פשוט במשחק סולס בוס יהרוג אותך מהר פלוס הקרב יהיה ארוך כשאתה ברמה נמוכה מאוד, באלדן רינג אתה תמות מהר ותהרוג מהר ברמה נמוכה, אבל כדי להצליח לעשות את זה צריך באמת להכיר את כל התנועות של הבוס והקצב שלו.

אני חושב שסך הכל זאת המערכת קרב שאני הכי פחות אוהב בסדרה. יש בה הרבה יותר מקום לפנטזיית כוח, וכאמור לOP מובנה ורציני כשאתה לא מגיע לבוסים ברמה נמוכה משמעותית משצפוי. זה נחמד, וזה כיף מאוד כן? אבל לא מה שאני מחפש ממשחק סולס.
יש לי מקום חם בלב למערכת הקלאנקית והמאוד איטית של המשחקים הראשונים, הייתי שמח לראות את FS חוזרים לנסות מערכת כזאת עם כל הפוליש והאיכות שהם השיגו עם השנים.
דארק סולס 3 הוא איזה מקום טוב באמצע מול כל מה שהם עשו, וסקירו, טוב, לא חושב שאי פעם נהנתי ממערכת קרב יותר מאשר בסקירו.
אני כן אוהב את השינוי שהם עשו לבוסים באלדן רינג כתוצאה מהטוויקים למערכת הקרב, מלבד סקירו אלו כנראה הבוסים שהכי כיף לי ללמוד. ואז באמת נכנסת פנטזיית הכוח כשאתה מצליח בסוף ומנצח אותם בצורה משפילה עם מכות שגורמות לך להראות כמו הבוס.
לא שיש הבדל כל כך מהותי בשורה התחתונה ממשהו כמו דארק סולס 3, ואני עדיין נהנה מכל מה שקשור לקרבות במשחק הזה, אבל הטוויקים שהם עשו והכוונה שלהם ברורים לי עכשיו, וזה בהחלט עובד, רק שזה הלך לכיוון שהוא פחות הטעם שלי.
אבל אני נהנה בטירוף בינתיים גם מהריצה השנייה והאיטית שלי. לשמחתי שכחתי כבר המון בשנתיים האלה אז אני "מגלה" לא מעט שוב, ובכל מה שקשור לעולם, לעיצוב, ולשלבים, כבר אין לי ספק שזה מקום ראשון מבין המשחקים של FS.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38364
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: הנושא הרישמי למשחקי Blood Souls Ring

הודעהעל ידי DrKeo » 26 פברואר 2024, 14:04

לא שיש לי הבנה עמוקה מדי של משחקי סולס, גם שחקתי בצורה משמעותית רק בארבעה (Demon's sould, DS3, סיקרו ואלדן רינג). אבל מעבר לתסכול שעברתי בתחילת המשחק (למי שזוכר את הדיון פה בזמנו), אני חושב ש-ER הוא המשחק סולס הכי קל בהפרש מאוד גדול. הוא המקרה היחיד במשחקי FS שאני זוכר את עצמי מגיע לאזור OP. זה עדין היה מאוד מהנה, אבל מאוד לא FS.

המקום היחיד שאני זוכר שקבלתי בו בראש מאוד חזק היה במכרות שכנראה הגעתי אליהם מוקדם מדי.
We're just normal men. We're just innocent men

Laskin
Elder
הודעות: 21800
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: הנושא הרישמי למשחקי Blood Souls Ring

הודעהעל ידי Laskin » 07 מרץ 2024, 11:46

סקירו-לייק חדש
נראה יפה



חזור אל “פורום משחקים”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: Bing [Bot] ו־ 113 אורחים