Stick כתב:זו לא הטענה שלי. אבל עידן אמר לך, אם משהו לא מתחבר לך אז עדיף שתבדוק אותו מאשר שתדפוק את הראש בקיר ואחרי זה תבוא להתלונן על זה.
את הטענות על עיצוב רע עידן מנסה להצדיק בגישה שהצגתי כאן, נראה לי. בכל מקרה, שוב, אתה יכול להתלונן והכל בסדר, משחקי from כנראה לא ישתנו. אחרי שמתלוננים ובאים לפה לדבר על דברים טובים ורעים במשחק (שזה בסדר גמור, זה מה שאנחנו עושים פה), הוא רק הציע לך שאתה יכול להתמסר למעט קריאה חיצונית כדי להקל עליך את החוויה, אם זה לא מתחבר לך עד הסוף מכל סיבה שהיא.
אין סיבה שתשחק את המשחק עם נשק לא מתאים וסתם תסבול, וכל עוד אתה לא משחק את המשחק רק כדי שתוכל אחרי זה לשפוט אותו אקדמאית לפי החוויה הספציפית שלך, אולי עדיף לבלוע את העיצוב הרע ביחד עם מדריכים ספציפיים, לבוא לפה להגיד עיצוב רע והכל בסדר, אבל להנות יותר.
Stick כתב: כל דבר מעבר זו חוויה אישית עם המשחק והכל בסדר, יש בעיה עם האבנים, עובדה, שני שחקנים כאן נתקעו עם זה. וזה לא משנה שעקרונית יש מספיק, שניהם נתקעו, וזו עובדה.
י from.
This is happening today. https://t.co/3ZtyGd4pwn
— Cliff Bleszinski (@therealcliffyb) June 6, 2015
idan כתב:פעם אחרונה בהחלט בעניין הזה:
אלה העובדות - אבנים ברמה 1 יש בכל האיזור ההתחלתי. ואנשים אולי לא מבינים למה אני מתכון באיזור ההתחלתי, אבל אנחנו מדברים על Limgrave מן הסתם, אבל גם על Mistwood, Weeping Peninsula , Stormhill ו Stormveil Castle. זה כל האיזור הירוק כולו, כולל הלגסי דאנג'ן.
נטען כאן שבגלל שהעולם כל כך פתוח ויש לך חופש גדול אתה יכול להגיע לאיזורים מתקדמים יותר שאין בהם את האבנים האלה וזה נכון, אבל זה גם תיאורטי לחלוטין, כי כל האיזורים הנ"ל גובלים באיזור אחד בדיוק - Caelid, איזור קשה יותר אקספוננציאלית, שנראה אחרת לחלוטין מכל הבחינות, ואין שום דרך שאתה לא מבין שהוא אזור חדש ומתקדם יותר - אפילו אם מיצמצת ופספסת את השמיים האדומים, השרידים פוסט שואה גרעינית, הכתובית הענקית שמופיעה ברגע שאתה מגיע לשם ומכריזה על כך, או את העורב המפלצתי שמנקר אותך בוואן שוט. אני בספק אם יש מישהו אחד כאן שהעביר את כל ההתקדמות הראשונית שלו במשחק דווקא שם.
וטכנית יש גם דרך די נסתרת לעקוף את הלגסי דאנג'ן ולהגיע ל Liurnia of the Lakes. גם זה יש. אבל העובדה הפשוטה היא ש 99% מהשחקנים הרגילים, בוודאי ב playthrough ראשון, לא ידלגו על האיזורים ההתחלתיים ולא יקחו את הדרך הזאת, לפחות לא באופן משמעותי שבו הם מתחילים לנקות את כל האיזור, כי זה קשה מידי, כי זה עניינים לספיד ראנרים או לשחקנים ההרפתקניים ביותר, או אנשים שיש להם מדריך והולכים לחפש אייטימים ספציפיים באיזורים מתקדמים יותר בשביל לשבור את המשחק מוקדם. אבל לכל השאר, המשחק מעוצב בשביל שתשלים את התוכן בעיקר באיזורים שבהם יש את האבנים שאתה צריך לפני שאתה מתקדם הלאה.
עכשיו, אפשר לטעון שמישהו שלא חשף מספיק תוכן באיזורים האלה ולא מעוניין להיכנס לנקודות עניין אלא יותר הורג אויבים באיזורים הפתוחים ועולה ברמות, לא יהיה לו מספיק שידרוגים לפני שהוא מגיע ללגסי דאנג'ן ו FROM פשוט לא לוקחים את האפשרות הזאת בחשבון, או סביר להניח יותר - פשוט לא רוצים לקחת אותה בחשבון כי הם רוצים שתחקור את העולם ותחשוף את התוכן שלו, שיעור טוב לכך שאם תעשה מספיק תוכן לפני כל קיר ראשי תגיע מספיק חזק בשביל לעבור אותו. ואמנם המשחק כן מתייחס לכך במידה מסוימת כאשר הוא נותן לך אפשרות לתקן ושם מספיק שידרוגים גם במבוך הראשי עצמו בשביל עוד שני נשקים עד השידרוג הראשון המקסימלי (ומעבר לכך). אבל אם גם את זה פספסת, כי גם את הפינות של המבוך עצמו לא חקרת כמו שצריך, אז למה זה כשל של המשחק? למה הוא חייב לתת לך את זה על מגש של כסף?
Stick כתב:עידן, אני מסכים עם רוב מה שאמרת. אגב, אם אפשר לקנות את הזימוני רוחות כשפספסת אותם אז זה מסמן וי על העניין הזה, לא ידעתי את זה...
אני כן חושב שרק עניין האבנים הוא אישו, בגלל איך שמערכת הדרגות עובדת. אם הייתה אפשרות לדאונגרייד כמו בדארק סולס 1, זה היה מצוין לדעתי.
הבעיה עם זה עכשיו היא פשוט שזה לא לוט משמעותי בשביל מי שלא מוצא אבנים בסיסיות. כלומר כן, הם הרימו את הנשק בשנייה מ+2 ל+8 ברגע שהיו להם אבנים בסיסיות, אז היה ערך גם למתקדמות שהם מצאו קודם, אבל זה לא ערך שהייתה לו משמעות בזמן אמת.
תעודד חקירה והכל נכון, אני אפילו מוכן להסכים שצריך לחשוב יותר על מתי אפשר לקנות את האבנים (זה שזה דווקא מהבוסים במכרות אהבתי, זה הגיוני) ולא בהכרח על ההתחלה כמו שהצעתי.
אבל במצב הנוכחי אתה מעודד חקירה רק במקום ספציפי, בעוד שעל ידי שינוי קטן אתה הופך את החקירה להרבה יותר פתוחה בלי באמת לפגוע בכלום. היו יכולים לאפשר לעשות דאונגרייד ואז מי שהחליט מהסיבות שלו לחקור דווקא רחוק, או מי שלא מצא בהתחלה, עדיין יוכל להמשיך לחקור קדימה.
Stick כתב:אם החרב לא נפלה לך אז זה באג, לדעתי, אני חושב שהיא אמורה ליפול תמיד.
אבל תבדוק, אולי סתם פספסת, זו ה GRAFTED BLADE GREATSWORD, שהיא כמובן רפרנס ישיר למשחקי הכס בשנייה שתראה אותה .
לגבי הקווסט אני פשוט ספציפית גם מצאתי אותו אחרי הבוס וקרה לי אותו דבר בדיוק, והייתי צריך לטעון את האזור עוד פעם אחרי שדיברתי איתו כדי שהוא יכיר בעובדה שכבר יש לי את החרב.
הקווסט אגב לא התקדם לי בצורה שונה מאצלך, אז אל תפתח צפיות . מלבד עוד איזו אינטרקציה בדרך התוצאה אצלי הייתה זהה ולפחות אני לא מצאתי המשך לקווסט הזה בשאר העולם.
אז לא יודע אם הפסדנו בו, אם פספסתי את ההמשך איפשהו, או אם זה פשוט פחות קווסט ויותר קטע קטן להוסיף קונטקסט לעולם (אתה אמור לפגוש אותה על השביל בדרך לטירה, והיא נותנת לך קונטקסט לכל מה שקורה שם).
idan כתב:אין שום קשר להארד קור, מה שזה לא אומר. 99% מהשחקנים יעבירו את תחילת המשחק רוב מוחלט של הזמן באיזורים שהגדרתי. אולי הם יבקרו קצת מתחת לאדמה, גם אני הייתי שם, אבל זו בכלל לא שאלה, הם יעשו רוב הזמן את התוכן באיזורים הירוקים. ראשית, כי אתה פשוט שם, מתחיל את המשחק, זה כל מה שיש מסביבך, אין ממש אופציות אחרות. הרי גם בשביל להגיע למקומות המתקדמים יותר אתה לכל הפחות צריך לעבור בהם. שנית, העיצוב של המשחק פשוט מנחה את זה. הרי אתה בעצמך אמרת, אחרי שהתיבה שלחה אותך למערה, שניסית וניסית ראש בקיר עד שברחת משם, בדיוק כמוני (ואלה עוד האויבים הכי קלים בכל האיזור). אז למה אתה חושב שזה לא נכון לרוב השחקנים? ושלישית, גם במשחקים אחרים, קלים יותר, השחקן הממוצע לא מדלג על תוכן ומתחיל לעשות אותו בצד השני של המפה, זה פשוט לא מאוד סטנדרטי, אז על אחת כמה וכמה במשחק כזה שממש מעניש אותך על כך מבחינת האתגר.
idan כתב:ואני לא כותב מדריכים, אני מציין עובדות. זה לא עניין של אולי, זה בדוק. יש שידרוגים בכל המקומות הירוקים. פשוט בכל region באיזור הראשון. תלך מזרח, מערב, צפון, דרום, בכל אחד מהאיזורים האלה, ללא יוצא מן הכלל, יש כמה אבנים ברמה הרצויה, עד שאתה מגיע לגבול עם Caelid. מצאת, לא מצאת, קצת, הרבה, זה לא משנה, מספיק שהרמת אבן אחת כזו וזו כבר אינדקציה עבורך לדעת איפה הן קיימות. אבל אפילו אם איכשהו לא הרמתי אבן בודדת באיזור הראשון, שזה לא באמת תרחיש סביר אבל לצורך העניין - למה זה הגיוני שבמשחקים הלינארים שלהם אתה מקבל אבנים חזקות יותר ככל שאתה מתקדם וכאן זה נראה לכם כמו תעלומה גדולה? ואין כאן שום דבר אמורפי, אפילו רק מלהסתכל במפה אפשר לראות שהמשחק מחולק לאיזורים מובהקים. תסתכלו עליה ותגידו לי בפנים ישרות שאני טועה.
idan כתב:אגב, זה גם לא משנה כי אני טוען שהבעיה היא לא באמת בעיה מבחינתי ואין לי התנגדות לכך ששחקנים ישלמו מחירים כביכול על ההחלטות שלהם, ואם לא מתאים להם לשלם אותם שיעשו גוגל. אבל אני ממש לא חושב שזאת תהיה "בעיה" לרוב השחקנים כי כמו שאמרתי המשחק מציב בפניך חומות שמכריחות אותך לשחק בעיקר באיזורים ההתחלתיים. להפך, ככל שאתה טירון יותר, ככה המשחק יכוון אותך להיות יותר זמן באיזור ההתחלתי, איפה שאתה מצליח להתמודד בהצלחה יחסית, בדיוק איפה שבמקרה או שלא במקרה יש את כל השידרוגים, כי ברגע שתשבור את הראש אצל Margit, אתה תרצה לחזור לשם ולהתחזק, לא ללכת למסע חובק עולם ל Caelid, איזור קשה פי כמה. אם לא היה שידרוגים גם במבוך הראשי שכולנו עברנו בו, אם לא היית יכול להשתגר בכל שלב לאיזור הראשון, הייתי מבין את הטענה. אבל זה לא המצב. וזה לא שהפיתרון נוראי, כן? לחזור לעשות תוכן איכותי. הנה, חזרת לאיזור הראשון ואתה עושה את Castle Morne, גם שם יש אבן.
Stick כתב:
אני רוצה להגיד שאני מניח שזה אומר שהם יוכלו לסדר את גרסאת הPC בקרוב די בקלות, אבל באמת שאני לא יודע...
משתמשים הגולשים בפורום זה: Bing [Bot] ו־ 168 אורחים