הנושא הרישמי למשחקי Blood Souls Ring

מחשב, קונסולות וכל מה שאפשר לשחק בו

המנהלים: bozeman, erezronen

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38250
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: הנושא הרישמי למשחקי Dark Souls ו-Blood Borne

הודעהעל ידי DrKeo » 11 אפריל 2022, 16:34

ספיד-ראן של אלדן רינג בפחות מ-9 דק׳. לא צפיתי כי אני לא רוצה לעשות לעצמי ספויילרים :)


https://www.youtube.com/watch?v=NTc469QNrBM
We're just normal men. We're just innocent men

Stick
Veteran
הודעות: 4753
הצטרף: 07 יוני 2013, 17:16

Re: הנושא הרישמי למשחקי Dark Souls ו-Blood Borne

הודעהעל ידי Stick » 11 אפריל 2022, 16:40

כן, יש איזה באג במשחק שמאפשר לעשות טלפורט של בערך חצי מפה אם עושים אותו כמו שצריך (להבנתי זה דורש לחבר כמה אנימציות בצורה מושלמת של פריימים מדויקים), ובשילוב עם עוד כמה גליצ'ים ביזאריים הוא הגיע לפחות מ9 דק' כבר.
את הגליץ' של הטלפורט הם עושים כבר בערך מהיום הראשון, וכל פעם מורידים עוד דקה ועוד דקה מהריצה. אבל עכשיו הם כבר בכלל לא עושים שום דבר במשחק שהוא לא גליץ'. כלומר, אין פה קרב אחד אפילו בריצה הזו, בסך הכל להשתמש בגליצ'ים כדי להגיע לטריגרים עד שהגליץ' האחרון הוא טריגר לסוף המשחק :).

אין לי בעיה עם ריצה שתהפוך את הדמות לOP מוגזם מהרגע הראשון ותנצל את המערכות של המשחק עד שהוא יהיה שבור לגמרי, וככה להתקדם בו במהירות עד הסוף, אבל ריצות כאלו שהן עד כדי כך מבוססות גליצ'ים לא באמת עושות לי את זה...

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38250
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: הנושא הרישמי למשחקי Blood Souls Ring

הודעהעל ידי DrKeo » 11 אפריל 2022, 17:28

אני די בטוח שבכל ספיד-ראן יש שימוש בבאגים, אבל כאן נשמע שזה כל הבשר של הספיד-ראן :)
We're just normal men. We're just innocent men

Stick
Veteran
הודעות: 4753
הצטרף: 07 יוני 2013, 17:16

Re: הנושא הרישמי למשחקי Blood Souls Ring

הודעהעל ידי Stick » 11 אפריל 2022, 17:38

בדיוק. ואני מניח שעדיין יש לזה ערך, קשה לי להאמין שאוכל לעשות את זה ב9 דק' גם אם אשנן בעל פה את כל הגליצ'ים, אבל עדיין... בסופו של דבר בין הריצה הזו למשחק אלדן רינג אין שום קשר. אין שום שימוש בשום מכניקה במשחק.

Laskin
Elder
הודעות: 21714
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: הנושא הרישמי למשחקי Blood Souls Ring

הודעהעל ידי Laskin » 15 אפריל 2022, 22:42

https://www.polygon.com/23025280/elden- ... ity-legend

לא כל הגיבורים לובשים גלימה… יש כאלו שפשוט באים ערומים עם סיר על הראש ושתי חרבות קאטאנה :)

סמל אישי של המשתמש
Death_119
Veteran
הודעות: 4132
הצטרף: 13 אפריל 2013, 20:04

Re: הנושא הרישמי למשחקי Blood Souls Ring

הודעהעל ידי Death_119 » 18 אפריל 2022, 10:17

Laskin כתב:https://www.polygon.com/23025280/elden-ring-malenia-boss-fight-summon-let-me-solo-her-community-legend

לא כל הגיבורים לובשים גלימה… יש כאלו שפשוט באים ערומים עם סיר על הראש ושתי חרבות קאטאנה :)

הוא מעולה, המסכן מת איזה 244 פעמים מולה מאלניאה.

אין לי מושג איך הצלחם לסיים את המשחק אחרי חודש, אני 80 שעות בפנים ואחרי שניקיתי את Volcano manor ורק עכשיו אני הולך להכנס לLeyndell וזה ממש לא נראה כמו הסוף (יש לפחות שתי מקומות נוספים שהספקתי לבקר בלי לחקור והם אחרי). יש לכם כמה המלצות איזה קווסטים אסור לפספס בLeyndell ובכלל דברים ששווה לשים לב?

ממש אהבתי את הקרב נגד Rykard זה הרגיש כמו הדרך הנכונה לעשות סוג כזה של קרב לעומת המקבילה בDS3 של Yhorm.

ממש אהבתי גם את הקריצה Blood borne עם Ghizas wheel, אישית זה היה הנשק הכי אהוב עליי בBB וממש שמחתי לגלות אותו כאן (הMove set קצת יותר איטי כ-Colossal weapon). הוא גם ממש שימושי יחסית, הSpecial שלו ביחד עם Blood loss יכל לגרום לנזק של אלפים (באזור ה-5000 בקלות) בשניות. הוא גם מכניס לStagerring מאוד מהר.
תמונה

Stick
Veteran
הודעות: 4753
הצטרף: 07 יוני 2013, 17:16

Re: הנושא הרישמי למשחקי Blood Souls Ring

הודעהעל ידי Stick » 18 אפריל 2022, 13:17

כן אתה עדיין לא ממש בסוף, אתה מתחיל את הרבע האחרון של המשחק, פחות או יותר. אני מעריך שנותרו לך משהו כמו 20 שעות אם תמשיך לחפש את כל התוכן.
Leyndell שלב פשוט עצום, בעיניי זה האזור הכי טוב במשחק, וכאזור בודד גם כנראה שבהיסטוריה של FS. להגיד לך מה לחפש שם קצת יפספס את המטרה כי כל הקטע של המקום הזה הוא שזו עיר ענקית שאתה תלך לאיבוד בה, אז פשוט תלך לאיבוד בה :).
יש במקום הזה המון, כלומר גם אם תצליח ללכת רק בשביל הראשי במקום הזה ולסיים אותו די מהר, תחזור אחרי זה לחפש למעלה ולמטה, ובשני הצדדים, אתה תמצא שם קווסטים שדמויות מדברות עליהם ועוד המון דברים מגניבים.

ולגבי סיום המשחק בחודש, זה די קל, 110 שעות לחלק ל30 ימים... רק 3 וחצי שעות בכל יום :).
כן, זה נשמע קצת הזוי עכשיו כשאני חושב על זה (כמובן שבפועל היו ימים בסופש ששיחקתי גם 7 ו8 שעות וימים שבקושי שיחקתי, ועדיין), זה פשוט משחק ממש טוב.

סמל אישי של המשתמש
Death_119
Veteran
הודעות: 4132
הצטרף: 13 אפריל 2013, 20:04

Re: הנושא הרישמי למשחקי Blood Souls Ring

הודעהעל ידי Death_119 » 02 מאי 2022, 19:08

למי שמתעניין יש סרטון מעולה על הLore של Elden ring, הבחור מספר את העלילה בצורה מאוד ממוקדת ואיכותית (בכלל הוא עזר לי לצלוח את כל המשחקים של Form מבחינת הLore עד היום).

אישית הייתי מרותק, אני גם מתקשה להגיד שהכרתי חצי ממה שהולך שם למרות שלאורך כל המשחק חיפשתי לא מעט אינפורמציה על שלל פיסות הLore השונות שעניינו אותי בReddit.

כרגיל From מראים שיש להם הרבה רעיונות מדהימים מבחינה עלילתית ואת הביצוע הגרוע ביותר בתעשייה בסוגייה, העלילה של Elden יכולה להיות אחלה סדרת HBO:


אני מוכן גם שKevin smith ישחק את הUnknown tarnished.
יש שיריון בדיוק בשבילו:
תמונה
תמונה

Stick
Veteran
הודעות: 4753
הצטרף: 07 יוני 2013, 17:16

Re: הנושא הרישמי למשחקי Blood Souls Ring

הודעהעל ידי Stick » 02 מאי 2022, 19:33

אני מאוד אוהב את הצורה שבה הם מספרים סיפורים במשחקים שלהם.
כן, אני לא יכול להגיד שחיברתי לבד ובריצה בודדת את כל מה שיש במשחק מבחינת Lore (אם כי דווקא באלדן רינג הצלחתי לחבר לבד הכי הרבה מכל המשחקים שלהם לתחושתי), אבל לדעתי זה נותן שני דברים:
- קודם כל תחושת מסתורין אמיתית לעולם ולמניעים והחוקים שלו, בכל אחד מהמשחקים שלהם מחדש. הפרטים שם, ואתה כן מוצא ומחבר בעצמך הרבה מהם תוך כדי המשחק וזה מרגיש מאוד אורגני, ולצד זה נשמרת התחושה שהכל יכול לקרות כי העולם כולו או שלבים ספציפיים לא מובנים עד הסוף ישר מההתחלה.
- ושנית, למי שכבר מושקע במשחקים האלו מלכתחילה ומבלה הרבה זמן עם הקהילה בתקופת ההשקה, זה כמו משחק שמחוץ למשחק :).
מאוד כיף לשתף, לגלות ולהעלות ספקולציות ביחד תוך כדי ובזמן אמת. זה באמת אלמנט נוסף של המשחק בעיניי.

ואגב, וזה קצת מתחבר לנקודה הזו, אני מבטיח לך שאם יצא סרטון נוסף בעוד שנה נגיד (ובטח שאחרי DLC) אז הרבה נקודות יהיו מעט שונות. אתה יכול גם לראות סרטונים נוספים וניתוחים אחרים, יש ניואנסים שמשתנים מאדם לאדם ולמרות שהבסיס מאוד ברור וקיים, הרבה לצד זה אלו תחושות או ספקולציות של שחקנים.
אני מאוד אוהב את זה, וזה בהחלט היה נאבד אם הם היו מספרים את הסיפור בצורה קלאסית (ואל תטעה, זו לגמרי בחירה מודעת לספר את הסיפור ככה).

סמל אישי של המשתמש
Death_119
Veteran
הודעות: 4132
הצטרף: 13 אפריל 2013, 20:04

Re: הנושא הרישמי למשחקי Blood Souls Ring

הודעהעל ידי Death_119 » 02 מאי 2022, 19:54

Stick כתב:אני מאוד אוהב את הצורה שבה הם מספרים סיפורים במשחקים שלהם.
כן, אני לא יכול להגיד שחיברתי לבד ובריצה בודדת את כל מה שיש במשחק מבחינת Lore (אם כי דווקא באלדן רינג הצלחתי לחבר לבד הכי הרבה מכל המשחקים שלהם לתחושתי), אבל לדעתי זה נותן שני דברים:
- קודם כל תחושת מסתורין אמיתית לעולם ולמניעים והחוקים שלו, בכל אחד מהמשחקים שלהם מחדש. הפרטים שם, ואתה כן מוצא ומחבר בעצמך הרבה מהם תוך כדי המשחק וזה מרגיש מאוד אורגני, ולצד זה נשמרת התחושה שהכל יכול לקרות כי העולם כולו או שלבים ספציפיים לא מובנים עד הסוף ישר מההתחלה.
- ושנית, למי שכבר מושקע במשחקים האלו מלכתחילה ומבלה הרבה זמן עם הקהילה בתקופת ההשקה, זה כמו משחק שמחוץ למשחק :).
מאוד כיף לשתף, לגלות ולהעלות ספקולציות ביחד תוך כדי ובזמן אמת. זה באמת אלמנט נוסף של המשחק בעיניי.

ואגב, וזה קצת מתחבר לנקודה הזו, אני מבטיח לך שאם יצא סרטון נוסף בעוד שנה נגיד (ובטח שאחרי DLC) אז הרבה נקודות יהיו מעט שונות. אתה יכול גם לראות סרטונים נוספים וניתוחים אחרים, יש ניואנסים שמשתנים מאדם לאדם ולמרות שהבסיס מאוד ברור וקיים, הרבה לצד זה אלו תחושות או ספקולציות של שחקנים.
אני מאוד אוהב את זה, וזה בהחלט היה נאבד אם הם היו מספרים את הסיפור בצורה קלאסית (ואל תטעה, זו לגמרי בחירה מודעת לספר את הסיפור ככה).

מסכים לגמרי, הם למעשה יצרו Adventure text game מודרני. זה מאוד בולט גם בחופש המוחלט של בניית החוויה שלך כשחקן - "יש עולם שלם, תעשה מה שתרצה, אנחנו לא נגיד לך לאן ללכת, מה לחוות וכנראה שתפסיד לא מעט, אבל מה שתגלה יהיה שלך".

אין לי מושג איך יהיה אפשר לחזור אחרי משחק עולם פתוח שכזה למקבילים כמו Assassin Creed וHorizon ודומיהם שמקיאים את כל "המקומות בהם אתה חייב לבקר" על המפה וקובעים את החוויה מראשיתה לך כשחקן.

אז כן, העלילה מאוד מתאימה לחוויה הפתוחה והאתגר הוא עליך השחקן, מנגד זה גם דרך מאוד עצלה לספר סיפור. עד כמה שאני נהנה לשחזר את ימי Mortal kombat העליזים שלי באינטרנט ולחפש מהלכים וFatalaties ולהדפיס אותם במדפסת סיכות, יש בכל זאת המון דרכים לספר עלילה טובה בצורה נאותה מאשר לגרור אותנו לפורומים באינטרנט, או לחבר קטעי טקסט בלתי קשורים למשהו קוהרנטי.

אז מאוד נהנתי לקרוא אחרים מנסים להסביר לי מה הלך, הייתי יותר נהנה אם From היו עושים זאת. העלילה שלהם מעולה וחבל לאבד אותה בגלל כיוון עיצובי מאוד ברור, מצידי שיהיה אופציה בConfiguration ומי שירצה יחווה את המשחק בצורה יותר ישירה ומי שלא ימשיך לחבר קטעי טקסט אקראים על חפצים וינסה ליצור משהו קוהרנטי :).
תמונה

סמל אישי של המשתמש
Death_119
Veteran
הודעות: 4132
הצטרף: 13 אפריל 2013, 20:04

Re: הנושא הרישמי למשחקי Blood Souls Ring

הודעהעל ידי Death_119 » 06 מאי 2022, 21:28

My God המשחק הזה לא נגמר, רק עוד שני שלבים, רק עוד שני שלבים... צולח כרגע את Faram Azula ועוד יש לי את Haligtree ומלניה (שבטח תקח לי 20 שעות לבדה). אני חושב כבר להעסיק איזה סיני שיסיים את המשחק עבורי :D.

בטח אני אופתע ואגלה עוד כמה שלבים אחר כך.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
Death_119
Veteran
הודעות: 4132
הצטרף: 13 אפריל 2013, 20:04

Re: הנושא הרישמי למשחקי Blood Souls Ring

הודעהעל ידי Death_119 » 18 מאי 2022, 10:43

וייזמיר, הגעתי למלנייה, איך אפשר להתגבר על המהלך צ'וקובובובקוקו שהיא עושה עם החרב (זה שעושה ארבעה ספינים ואז אחד במתנה), היא כל כך מתסכלת מצד אחד, אבל פשוט קרב מעולה מצד שני.

טוב נו, הנה הלכו שעות מהחיים שלי.
תמונה

Stick
Veteran
הודעות: 4753
הצטרף: 07 יוני 2013, 17:16

Re: הנושא הרישמי למשחקי Blood Souls Ring

הודעהעל ידי Stick » 18 מאי 2022, 10:58

בהחלט, הקרב היחיד במשחק הזה שבאמת ישבתי עליו עד שיצא עשן לבן. בהתחלה אפילו שנאתי את הקרב הזה (בגלל המהלך המדובר, והגימיק של המילוי חיים), אבל ככל שלמדתי אותה לגמרי התאהבתי. אני חושב שזה הקרב האהוב עלי במשחק ואחד הטובים בכל הסדרה, בסופו של דבר :).
לגבי התקפת האנימה הזו שלה, בסוף למדתי איך להתחמק ממנה בצורה יעילה אם היא מתחילה את הקפיצה לאוויר כשיש לי מרחק מסוים ממנה, ואז זה דווקא מהנה למדי לשלב את זה בתוך הקרב. אבל אם היא קופצת כשאתה צמוד אליה... זה המהלך היחיד במשחק שממש מרגיש לי 'לא פייר' בצורה הזו. לפחות אני לא הצלחתי למצוא שיטה להתחמק במצב הזה, ובחיי שניסיתי...
בסוף זה הקרב היחיד שהרגשתי שאני חייב להשתמש בו במגן, כלומר שזו לא אופציה אפילו אם אני רוצה להצליח להתמודד עם המכה הזו מקרוב. ואז היא לא עושה לך נזק, אבל כן ממלאת לעצמה חיים. אמנם לא המון כי רק את ה1/4 הראשון של ההתקפה הייתי חייב לחסום (ואחרי זה ג'ינגולים של התגלגלות קדימה, אחורה, ועמידה במקום לתת לה לחלוף מעליך :)), אבל עדיין.

מה שכן, בגלל שהייתי צריך מגן רק לחלק מאוד ספציפי בהתקפה אחת, גיליתי שהבעיה הכי גדולה שלי עם המשחק היא הפתרון שלהם להחלפת נשק משני ידיים ליד אחת.
במשחקי סולס זה היה פשוט - לחיצה על משולש. בגלל שבאלדן רינג יש קפיצה אז כפתור המשולש משחק את התפקיד של האיקס, ובשביל להחליף ידיים צריך ללחוץ R1 ומשולש ביחד. הבעיה, שכשאתה עושה את זה תוך כדי קרב הבוס הכי קשה בסדרה ומנסה להגיב בחצאי שניות למה שאתה רואה, שזה לא ממש עובד. כמה פעמים רציתי לשלוף את המגן ובטעות לחצתי R1 מאית שנייה לפני המשולש, רק כדי שהדמות שלי תניף את החרב ותתן מכה לתוך המוות של עצמה...
נערך לאחרונה על ידי Stick ב 18 מאי 2022, 11:02, נערך 2 פעמים בסך הכל.

Laskin
Elder
הודעות: 21714
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: הנושא הרישמי למשחקי Blood Souls Ring

הודעהעל ידי Laskin » 18 מאי 2022, 10:59

בהצלחה! אם תרצה עזרה, אני מכיר בחור ערום עם כד על הראש ו-2 חרבות... אבל תן לו סולו, מה הוא ערבי?

Stick
Veteran
הודעות: 4753
הצטרף: 07 יוני 2013, 17:16

Re: הנושא הרישמי למשחקי Blood Souls Ring

הודעהעל ידי Stick » 18 מאי 2022, 11:04

Laskin כתב:בהצלחה! אם תרצה עזרה, אני מכיר בחור ערום עם כד על הראש ו-2 חרבות... אבל תן לו סולו, מה הוא ערבי?

אין ספק שהאיש הזה וכל הסיפור אדיר (ממש לא מזמן הוא שידר את ההירגה ה1,000 שלו בשביל שחקנים אחרים), אבל הקטע הוא שזה קרב אופציונלי לחלוטין שהוא פשוט סוף של שלב אופציונלי לחלוטין. אז... או שתהנה מהאתגר ותהרוג אותה או שלא, הכל בסדר, אבל מי האנשים שמזמנים מישהו שיהרוג אותה בשבילם? מה זה נותן? :)

סמל אישי של המשתמש
Death_119
Veteran
הודעות: 4132
הצטרף: 13 אפריל 2013, 20:04

Re: הנושא הרישמי למשחקי Blood Souls Ring

הודעהעל ידי Death_119 » 18 מאי 2022, 11:30

Stick כתב:בהחלט, הקרב היחיד במשחק הזה שבאמת ישבתי עליו עד שיצא עשן לבן. בהתחלה אפילו שנאתי את הקרב הזה (בגלל המהלך המדובר, והגימיק של המילוי חיים), אבל ככל שלמדתי אותה לגמרי התאהבתי. אני חושב שזה הקרב האהוב עלי במשחק ואחד הטובים בכל הסדרה, בסופו של דבר :).
לגבי התקפת האנימה הזו שלה, בסוף למדתי איך להתחמק ממנה בצורה יעילה אם היא מתחילה את הקפיצה לאוויר כשיש לי מרחק מסוים ממנה, ואז זה דווקא מהנה למדי לשלב את זה בתוך הקרב. אבל אם היא קופצת כשאתה צמוד אליה... זה המהלך היחיד במשחק שממש מרגיש לי 'לא פייר' בצורה הזו. לפחות אני לא הצלחתי למצוא שיטה להתחמק במצב הזה, ובחיי שניסיתי...
בסוף זה הקרב היחיד שהרגשתי שאני חייב להשתמש בו במגן, כלומר שזו לא אופציה אפילו אם אני רוצה להצליח להתמודד עם המכה הזו מקרוב. ואז היא לא עושה לך נזק, אבל כן ממלאת לעצמה חיים. אמנם לא המון כי רק את ה1/4 הראשון של ההתקפה הייתי חייב לחסום (ואחרי זה ג'ינגולים של התגלגלות קדימה, אחורה, ועמידה במקום לתת לה לחלוף מעליך :)), אבל עדיין.

מה שכן, בגלל שהייתי צריך מגן רק לחלק מאוד ספציפי בהתקפה אחת, גיליתי שהבעיה הכי גדולה שלי עם המשחק היא הפתרון שלהם להחלפת נשק משני ידיים ליד אחת.
במשחקי סולס זה היה פשוט - לחיצה על משולש. בגלל שבאלדן רינג יש קפיצה אז כפתור המשולש משחק את התפקיד של האיקס, ובשביל להחליף ידיים צריך ללחוץ R1 ומשולש ביחד. הבעיה, שכשאתה עושה את זה תוך כדי קרב הבוס הכי קשה בסדרה ומנסה להגיב בחצאי שניות למה שאתה רואה, שזה לא ממש עובד. כמה פעמים רציתי לשלוף את המגן ובטעות לחצתי R1 מאית שנייה לפני המשולש, רק כדי שהדמות שלי תניף את החרב ותתן מכה לתוך המוות של עצמה...

כעיקרון הבילד שלי זה Power stance עם שני Halberd, יש לי בילד נוסף עם פטיש ומגן, המגן אפקטיבי נגד המכות שלה? בטח אי אפשר לחסום אותן באמת.

אפשר לתזמן את המהלך של הספין, עם גלגולים אליה, אבל בין תאורייה לבין ביצוע זה כבר סיפור אחר לגמרי. הכי פשוט זה לזהות שהיא מתרוממת אני מניח ולפצוח בריצת אמוק לצד השני בתיקווה שהיא תפספס אותו בחלק מהמכות.

השלב האופציונאלי דרך אגב, הרגיש בהתחלה כמו שלב מזלזל (בסופת שלג), אבל מרגע שאתה מגיע לDungeon על העצים ובטירה, זה מרגיש כמו איזה Anor londo וממש נהנתי. זה גם חתיכת תוכן אופציונאלי, זה למעשה שני אזורי ענק.
תמונה

Stick
Veteran
הודעות: 4753
הצטרף: 07 יוני 2013, 17:16

Re: הנושא הרישמי למשחקי Blood Souls Ring

הודעהעל ידי Stick » 18 מאי 2022, 11:54

האזור עם השלג הוא באמת אחד האזורים הפחות מוצלחים במשחק לטעמי, אבל המבוך של האזור הזה מצוין ממש, כמו שאתה אומר. גם אחד הגדולים במשחק.
לגבי מגן, אפשר להגן מההתקפות שלה, מה הכוונה? פשוט... להרים את המגן. אני לא מבין :). הבעיה היא שהיא עדיין ממלאת לעצמה חיים מעצם הפגיעה (גם אם לא נעשה לך נזק), ככה שזו לא יכולה להיות שיטה לכל הקרב, רק ספציפית להתקפה אחת.
לגבי התחמקות, לקח לי הרבה זמן להצליח להבין בדיוק איך, מתי ולבצע גם ברמה יעילה ומוצלחת את ההתחמקות ממנה כשיש מרחק מסוים בהתחלה. האופציה של לרוץ לא ריאלית גם כי היא תתפוס אותה ממרחק מסוים, וגם כי כשאתה רץ אתה מקבל נזק כפול, וזה כנראה פשוט יהרוג אותך.
בכל מקרה, אולי אפשר להתחמק ביעילות גם כשהיא צמודה אליך בקפיצה, לא יודע, אני פשוט לא הצלחתי למצוא איך לעשות את זה אם כן. בסוף השתמשתי במגן רק לסווינג הראשון שלה כשהיא מתחילה את זה צמוד אלי, זה עבד, בסוף הצלחתי :).

idan
Veteran
הודעות: 2211
הצטרף: 04 אוגוסט 2013, 00:13

Re: הנושא הרישמי למשחקי Blood Souls Ring

הודעהעל ידי idan » 19 מאי 2022, 00:36

בכל משחק FROM יש את הבוס המאוד קשה הזה שלוקח לא מעט ניסיונות בשביל לצלוח, נגיד Isshin או OoK. הם כמעט תמיד מאוד מוצלחים ולפחות אצלי הם בקלות בטופ 3 בוסים של אותו משחק, אבל מלנייה לא הייתה כזאת עבורי.
אני חושב שיש כמה סיבות מעבר לדברים שאהבתי יותר בקרבות אחרים במשחק, אבל העיקרית היא שהקושי של הקרב גרם לי לא לשחק בצורה שהכי נהנתי בה.
בגדול מהרגע שהשגתי את ה Raptor of the Mists שכפלתי אותו ושמתי אותו על הכל והוא היה Ash of War היחידי בערך ששיחקתי איתו נגד בוסים ראשיים. בין לבין בעולם הפתוח ובמבוכים ניסיתי גם מיליון דברים אחרים, אבל שהגעתי לקרב מול בוס ראשי החלטתי שרק ככה אני רוצה לעבור אותו. זה פשוט היה הכי כיף ומספק וגם מקבל מלא נקודות על סטייל.
אבל נגד מלנייה כל הדבר הזה זה פשוט לא עבד לי, יש לה קומבואים שמכים במהירות וברצף וזה היה קשה עבורי להשתמש בו באופן עקבי בלי להיכנס לטרייד אוף של - אני ירביץ לך את תרביצי לי - שזה משהו שאולי יכול לעבוד נגד אויבים אחרים אבל בעייתי במיוחד נגדה בגלל שהיא מחזירה לעצמה חיים (ועוד בקרב שמלכתחילה די ארוך) אז אתה רוצה להשתדל לשחק נגדה בצורה הכי נקייה שיש וזה פשוט לא משהו שהצלחתי לעשות עם ה RotM באופן עקבי. זה כמובן לגמרי אפשרי וזו הייתה בחירה שלי לוותר במקום לנסות להיות טוב, אבל ככה יצא וזה קצת הוריד ממנה עבורי ביחס לקרבות אחרים שזה עבד לי נהדר.

אחר כך שיניתי אסטרטגיה וניסיתי לשחק עם ה Buckler עד שהבנתי שאתה צריך לעשות שלושה parry (כל פעם!) בשביל לפתוח אותה למכה קריטית.. אז הבנתי די מהר שגם זה לא הולך לקרות וחזרתי ל Dual Wield הרגיל שלי (קאטנות, twinblades, claws ניסיתי נגדה הכל) רק בלי ה RotM. אבל גם אחרי שלמדתי כמעט לחלוטין את השלב הראשון שלה ובמידה רבה גם את השלב השני, עדיין לא הייתה לי הבנה מלאה של הצ'וקובובובקוקו :) או בשמו הלועזי Waterfowl Dance.
יעני כן למדתי אותו במידה מסויימת, בצ'וקובובובקוקו השלישי אאז"נ הבנתי שצריך להתגלגל לתוך המכה ואז מיד להתגלגל אחורה או משהו כזה ועדיף בלי הנעילה של המצלמה בשביל להתחמק מהמכה הנוספת וזה תמיד עבד, אבל לא באמת היה לי ברור מה עושים בצ'וקובובובקוקו הראשון והשני. רוב הזמן נראה לי שהייתי מתגלגל אחורה ואז לצד ולפעמים היא הייתה פוגעת בי ולפעמים לא (בדיעבד אני מניח שזה תלוי הרבה במיקום ההתחלתי שלי) וגם שהייתה פוגעת לפעמים היא הייתה מורידה חיים ולפעמים הורגת לחלוטין, תלוי כמה היא תופסת אותך, אבל בכל מקרה התוצאה לא הייתה עקבית וזה מאוד מתסכל כי אתה לא מבין מה אתה עושה לא נכון ולא באמת לומד מהניסיון שלך. אז אם בקרבות כמו Isshin או OoK אתה לומד מכל מוות עד שאתה רואה את הקוד של המטריקס לצורך העניין ואז בקרבות האחרונים יש כבר את ההרגשה המצויינת הזאת שאתה יודע שזה בכיס שלך והבוס מת הוא רק לא יודע את זה עדיין, אז נגד מלנייה לא ממש הרגשתי ככה גם בקרב האחרון בגלל אותו מהלך שפשוט לא הצלחתי ללמוד עד הסוף. לא משנה שהקרב הולך מעולה, ברגע שהיא שולפת אותו זה עדיין 50-50 אם אני שורד או לא וזו הרגשה קצת מייאשת.

ובסופו של דבר זה גם היה די מתיש.. זה לקח לי כל כך הרבה זמן והייתי כל כך עייף שאחרי שהרגתי אותה לא הייתה איזו התרוממות רוח מיוחדת, בעיקר רציתי ללכת לישון:)
אז אין ספק שסה"כ זה עדיין קרב טוב, יש הרבה דברים אחרים לאהוב שם, אבל זה לא היה הקרב הכי טוב במשחק בחוויה שלי.

בקשר למבוך עצמו, מבחינת עיצוב הוא נהדר, אחד היותר אהובים עלי. אבל מבחינת אויבים הוא מרגיש קצת מחופף, לפחות מהבחינה שכמעט את כולם שם כבר פגשת באיזורים אחרים במשחק.

Stick
Veteran
הודעות: 4753
הצטרף: 07 יוני 2013, 17:16

Re: הנושא הרישמי למשחקי Blood Souls Ring

הודעהעל ידי Stick » 19 מאי 2022, 12:42

idan כתב:בכל משחק FROM יש את הבוס המאוד קשה הזה שלוקח לא מעט ניסיונות בשביל לצלוח, נגיד Isshin או OoK. הם כמעט תמיד מאוד מוצלחים ולפחות אצלי הם בקלות בטופ 3 בוסים של אותו משחק, אבל מלנייה לא הייתה כזאת עבורי.
אני חושב שיש כמה סיבות מעבר לדברים שאהבתי יותר בקרבות אחרים במשחק, אבל העיקרית היא שהקושי של הקרב גרם לי לא לשחק בצורה שהכי נהנתי בה.
בגדול מהרגע שהשגתי את ה Raptor of the Mists שכפלתי אותו ושמתי אותו על הכל והוא היה Ash of War היחידי בערך ששיחקתי איתו נגד בוסים ראשיים. בין לבין בעולם הפתוח ובמבוכים ניסיתי גם מיליון דברים אחרים, אבל שהגעתי לקרב מול בוס ראשי החלטתי שרק ככה אני רוצה לעבור אותו. זה פשוט היה הכי כיף ומספק וגם מקבל מלא נקודות על סטייל.
אבל נגד מלנייה כל הדבר הזה זה פשוט לא עבד לי, יש לה קומבואים שמכים במהירות וברצף וזה היה קשה עבורי להשתמש בו באופן עקבי בלי להיכנס לטרייד אוף של - אני ירביץ לך את תרביצי לי - שזה משהו שאולי יכול לעבוד נגד אויבים אחרים אבל בעייתי במיוחד נגדה בגלל שהיא מחזירה לעצמה חיים (ועוד בקרב שמלכתחילה די ארוך) אז אתה רוצה להשתדל לשחק נגדה בצורה הכי נקייה שיש וזה פשוט לא משהו שהצלחתי לעשות עם ה RotM באופן עקבי. זה כמובן לגמרי אפשרי וזו הייתה בחירה שלי לוותר במקום לנסות להיות טוב, אבל ככה יצא וזה קצת הוריד ממנה עבורי ביחס לקרבות אחרים שזה עבד לי נהדר.

אחר כך שיניתי אסטרטגיה וניסיתי לשחק עם ה Buckler עד שהבנתי שאתה צריך לעשות שלושה parry (כל פעם!) בשביל לפתוח אותה למכה קריטית.. אז הבנתי די מהר שגם זה לא הולך לקרות וחזרתי ל Dual Wield הרגיל שלי (קאטנות, twinblades, claws ניסיתי נגדה הכל) רק בלי ה RotM. אבל גם אחרי שלמדתי כמעט לחלוטין את השלב הראשון שלה ובמידה רבה גם את השלב השני, עדיין לא הייתה לי הבנה מלאה של הצ'וקובובובקוקו :) או בשמו הלועזי Waterfowl Dance.
יעני כן למדתי אותו במידה מסויימת, בצ'וקובובובקוקו השלישי אאז"נ הבנתי שצריך להתגלגל לתוך המכה ואז מיד להתגלגל אחורה או משהו כזה ועדיף בלי הנעילה של המצלמה בשביל להתחמק מהמכה הנוספת וזה תמיד עבד, אבל לא באמת היה לי ברור מה עושים בצ'וקובובובקוקו הראשון והשני. רוב הזמן נראה לי שהייתי מתגלגל אחורה ואז לצד ולפעמים היא הייתה פוגעת בי ולפעמים לא (בדיעבד אני מניח שזה תלוי הרבה במיקום ההתחלתי שלי) וגם שהייתה פוגעת לפעמים היא הייתה מורידה חיים ולפעמים הורגת לחלוטין, תלוי כמה היא תופסת אותך, אבל בכל מקרה התוצאה לא הייתה עקבית וזה מאוד מתסכל כי אתה לא מבין מה אתה עושה לא נכון ולא באמת לומד מהניסיון שלך. אז אם בקרבות כמו Isshin או OoK אתה לומד מכל מוות עד שאתה רואה את הקוד של המטריקס לצורך העניין ואז בקרבות האחרונים יש כבר את ההרגשה המצויינת הזאת שאתה יודע שזה בכיס שלך והבוס מת הוא רק לא יודע את זה עדיין, אז נגד מלנייה לא ממש הרגשתי ככה גם בקרב האחרון בגלל אותו מהלך שפשוט לא הצלחתי ללמוד עד הסוף. לא משנה שהקרב הולך מעולה, ברגע שהיא שולפת אותו זה עדיין 50-50 אם אני שורד או לא וזו הרגשה קצת מייאשת.

ובסופו של דבר זה גם היה די מתיש.. זה לקח לי כל כך הרבה זמן והייתי כל כך עייף שאחרי שהרגתי אותה לא הייתה איזו התרוממות רוח מיוחדת, בעיקר רציתי ללכת לישון:)
אז אין ספק שסה"כ זה עדיין קרב טוב, יש הרבה דברים אחרים לאהוב שם, אבל זה לא היה הקרב הכי טוב במשחק בחוויה שלי.

בקשר למבוך עצמו, מבחינת עיצוב הוא נהדר, אחד היותר אהובים עלי. אבל מבחינת אויבים הוא מרגיש קצת מחופף, לפחות מהבחינה שכמעט את כולם שם כבר פגשת באיזורים אחרים במשחק.

למרות שאני הצלחתי בסופו של דבר לראות מבעד לנקודות האלה וכאמור מאוד לאהוב את הקרב, אני לגמרי מבין למה אתה מתכוון. אני חושב שהם קצת ירו לעצמם ברגל עם הקרב הזה או אולי הלכו קצת יותר מדי 'מטא' עם הקושי שלו.
כלומר איך שאני רואה את זה, הם קודם כל יצאו במטרה ברורה לבנות את קרב הבוס הכי קשה בכל הסדרה, כי האופי של אלדן רינג נתן להם את היכולת להחביא בוס בתוך מבוך צדדי שבתוך אזור צדדי שכדי להגיע אליו צריך לעשות קווסט צדדי. הבעיה היא, לדעתי, שבאלדן רינג אתה משחק דמות הרבה יותר חזקה (כלומר - הרבה יותר אופציות) מאשר במשחקי סולס או בלאדבורן, ולהבדיל מסקירו, מערכת הקרב של אלדן רינג היא כן זו של סולס ובלאדבורן.
בסופו של דבר עם הגימיק של מילוי החיים אין לי שום בעיה, זה קושי שאני בסדר איתו כי זה פשוט גורם לך לנצח אותה 'על אמת' ומוציא את האופציה של גריינד וטריידים. העובדה שהיא נראת בלתי אפשרית אבל בסופו של דבר כששחקן מנצח אותה הוא נשאר עם המון מרפאים, אחלה דבר בעיניי.
הקובובונגו לעומת זאת... לא יודע. בלי זה היא לא הייתה קשה כמו הבוסים הקשים ביותר בסדרה, רק איפשהו גבוה בB tier של הקושי כנראה. עם זה, היא פשוט יכולה לנצח אותי בכל קרה גם אחרי שלמדתי אותה.
אבל בסוף אני לא חושב שיש בעיה נקודתית עם הקרב הזה או ההתקפה הזו, אלא שהוא פשוט מהדהד בעיה אמיתית של המשחק - הרבה, הרבה, הרבה יותר מדי one shot kills או combos. אם זה לא היה יכול להרוג אותך, לא הייתה לי בעיה. אבל בפועל זו הבעיה העיקרית שלי עם המשחק ששמתי לב אליה בעיקר במהלך הריצה השנייה שבה רצתי בעיקר על המסלול הראשי והייתי אנדרלבל משמעותית כל הזמן.
זה נובע בגלל האופי של המשחק והleveling הרחב הרבה יותר מדי שיש כאן. הם לא לגמרי הצליחו להשתלט על זה. אין לי בעיה שתהיה לך את האופציה להיות חזק בטירוף אם חקרת ולנצח בקלות, אין לי בעיה שתהיה חלש מאוד מול בוסים אם לא חקרת והקרבות יהיו קשים, אבל בפועל אם לא שמת 50-60 נק' בvigor אז המון בוסים יכולים להרוג אותך במכה אחת מסוימת.
כשאני משחק סולס או בלאדבורן אני יכול להיות אנדרלבל ואין עם זה בעיה, אבל אני בדרך כלל מפצה בזה שאני לא 'מבזבז' נקודות על vigor כדי שעדיין יהיה לי כוח, בעיניי vigor אמור להיות סוג של טריידאוף שנותן לך להאריך קרבות (אתה גם חלש יותר וגם שורד יותר), אבל לא הכרח כדי שלא תמות בכל פעם שהיית 99% ולא 100.
לפחות זה אף פעם לא הרגיש לי ככה במשחקים אחרים שלהם, באלדן רינג כן, ומליניה היא רק עוד סממן של הבעיה הזו ולא הבעיה עצמה. העובדה שיש לה התקפה שכמעט בלתי אפשרי להיות יעיל ב100% נגדה רק מקצינה את זה.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38250
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: הנושא הרישמי למשחקי Blood Souls Ring

הודעהעל ידי DrKeo » 19 מאי 2022, 15:28

העפתי את הבבל״ת שלכם לנושא ה״לא קשור לכלום״, למרות שאולי זה כן היה קשור קצת לנושא כי לקרא את זה היה יותר קשוח מרוב משחקי סולס :)
We're just normal men. We're just innocent men

Laskin
Elder
הודעות: 21714
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: הנושא הרישמי למשחקי Blood Souls Ring

הודעהעל ידי Laskin » 19 מאי 2022, 15:34

תודה! הוא לא הבין בדיחה והחליט להעניש את כולנו ;)

סמל אישי של המשתמש
Death_119
Veteran
הודעות: 4132
הצטרף: 13 אפריל 2013, 20:04

Re: הנושא הרישמי למשחקי Blood Souls Ring

הודעהעל ידי Death_119 » 19 מאי 2022, 18:15

DrKeo כתב:העפתי את הבבל״ת שלכם לנושא ה״לא קשור לכלום״, למרות שאולי זה כן היה קשור קצת לנושא כי לקרא את זה היה יותר קשוח מרוב משחקי סולס :)

נדב מה איתך, המשכת להתקדם? סיימת?
תמונה

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38250
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: הנושא הרישמי למשחקי Blood Souls Ring

הודעהעל ידי DrKeo » 19 מאי 2022, 19:27

Death_119 כתב:
DrKeo כתב:העפתי את הבבל״ת שלכם לנושא ה״לא קשור לכלום״, למרות שאולי זה כן היה קשור קצת לנושא כי לקרא את זה היה יותר קשוח מרוב משחקי סולס :)

נדב מה איתך, המשכת להתקדם? סיימת?

האמת שדי נמאס לי מהמשחק. שמתי בו איזה 70 שעות אם אני לא טועה, אבל אין לי ממש חשק לחזור אליו. אולי נתקלים כל הזמן באוייבים ואזורים חדשים, אבל הוא מרגיש לי רפטטיבי בטרוף. בסופו של יום כל מה שעושים במשחק זה להרוג אוייבים, שזה בעצם כל משחק סולס, וכשזה נמשך 30 שעות זה ממש נחמד אבל כשזה נמשך מאות של שעות - פחות. בכלליות הידיעה שיש לפני עוד איזה 100 שעות מוציאה לי כל חשק להמשיך לשחק בו.

אולי עוד כמה חודשים כשיבוא לי עוד קצת סולס. אני ב-overload אחרי ששחקתי לאורך פחות משנה ב-DS, ריטרנל ואלדן רינג.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
Death_119
Veteran
הודעות: 4132
הצטרף: 13 אפריל 2013, 20:04

Re: הנושא הרישמי למשחקי Blood Souls Ring

הודעהעל ידי Death_119 » 20 מאי 2022, 01:03

הצלחתי לנצח את מליניה, למען האמת לא באמת ניצחתי אותה, רימיתי בצורה דוחה, קראתי שהוא מאוד חלשה מול Blood loss ושאפשר להספים אותה עם River of blood. שיניתי לחלוטין את הStats שלי לכיוון DEX (הייתי STR וFaith עד עכשיו). הוספתי Mimic tear לתמונה והעסק נגמר על הניסיון הראשון תוך 2 דקות.

לפני כן פשוט מתתי עשרות פעמים, פה ושם כן הצלחתי להגיע לחלק השני אבל הוא לשם עצמו לא יותר פשוט. אם היא יוצאת בWaterfowl Dance תוצאות הקרב היו תמיד ראנדומאליות לחלוטין. לטעמי זה מהלך מיותר, המהלכים האחרים שלה חזקים מספיק, אבל סבירים, היתה יכולה להיות בוס הרבה יותר טוב בלעדי הWaterfowl Dance.

נדב, מבין לחלוטין, אני 112 שעות בפנים ולטעמי יש לי עוד 10 לפחות. המשחק הזה פשוט בעל יותר מידי תוכן, אני דיי חושש לומר שיש סיכוי טוב שאתה רק באמצע המשחק. מצד שני, אחוזי הסיום שלו והעבודה שאנשים ממש מנסים להגיע לכל תוכן אפשרי מלמדים איזה הצלחה מטורפת הוא בקרב כולם.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
Death_119
Veteran
הודעות: 4132
הצטרף: 13 אפריל 2013, 20:04

Re: הנושא הרישמי למשחקי Blood Souls Ring

הודעהעל ידי Death_119 » 21 מאי 2022, 07:52

ניצחתי את Placidusax, וואו, איזה קרב מהנה, כל כך בסתירה לכל קרבות הדרקון שהם עשו לאורך המשחק שהיוו "העתק הדבק" אחד של השני. אני מניח שאני ממש בסוף המשחק (נמצא בAsh capital), למרות שיש סיכוי שהם שוב עובדים עליי ויש עוד איזה 30 שעות תוכן.
תמונה


חזור אל “פורום משחקים”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 47 אורחים