הנושא הרישמי למשחקי Blood Souls Ring

מחשב, קונסולות וכל מה שאפשר לשחק בו

המנהלים: bozeman, erezronen

סמל אישי של המשתמש
Klayman
Sage
הודעות: 6557
הצטרף: 13 אפריל 2013, 18:19

Re: הנושא הרישמי למשחקי Dark Souls ו-Blood Borne

הודעהעל ידי Klayman » 10 מאי 2019, 19:31

הגעתי אליו אחרי די הרבה מיני בוסים (7 חניתות, מרבה רגליים, בוס סגול במערה, הבוס בדוג'ו וכו'). הוא מרגיש קשה יותר מהשאר, אבל הוא לא מרגיש בלתי עביר.. הייתי די קרוב להוריד לו "מכת מוות" ראשונה
Now, a question of etiquette - as I pass, do I give you the ass or the crotch
?

Stick
Veteran
הודעות: 4753
הצטרף: 07 יוני 2013, 17:16

Re: הנושא הרישמי למשחקי Dark Souls ו-Blood Borne

הודעהעל ידי Stick » 10 מאי 2019, 19:43

כן, זה מה שאני אומר. הוא כן "קיר" מסוים במשחק שמצפה ממך להגיע לאיזשהי רמה כדי לעבור אותו, אבל הוא ממש לא הדבר הכי קשה שתתקל בו במשחק. סך הכל החוויה שלי ושל המון שחקנים מהאינטרנט לגביו היא די זהה - הוא איזשהו רגע שבו תבין קצת יותר על המערכת ואיך להשתמש בה, וכשתעבור אותו אתה תראה שאתה קצת יותר טוב. אבל בדיעבד (ובח שבריצה שנייה, תאורתית) אתה תראה שהוא ממש לא קטע באמת מסובך ובלתי אפשרי. זה קצת כאילו עד אליו למדת את המערכת קרב של המשחק, עכשיו אתה לומד איך להשתמש בקרב כדי לרקוד עם היריב שלך :).
אגב, הצלחת להגיע לשלב ב hirata estate שמתקיים כפלאש-בק מלפני שלוש שנים? אם לא אז אני ממליץ לך למצוא את זה, זה שלב מאוד מעניין ובלי קשר הוא מנותק מהשביל הראשי ויחזק את הדמות שלך משמעותית, אחריו אתה תעבור את גניצ'ירו הרבה יותר בקלות.

ואגב אחרון, אם הרגת כבר את 7 חניתות אז מבחינתי שום דבר לא יעצור אותך :). ברצינות לגמרי, זה היה הנמסיס הגדול שלי במשחק הזה. מלבד שני הבוסים האחרונים הוא האויב שהרג אותי הכי הרבה פעמים (בפער גדול ממי שאחריו) ועד היום אני פשוט לא מצליח להסתדר איתו ועם התזמון של המכות שלו.

סמל אישי של המשתמש
Klayman
Sage
הודעות: 6557
הצטרף: 13 אפריל 2013, 18:19

Re: הנושא הרישמי למשחקי Dark Souls ו-Blood Borne

הודעהעל ידי Klayman » 10 מאי 2019, 19:59

את 7 חניתות הרגתי די מהר יחסית. את היראטה סיימתי די מזמן כבר.. כנראה שהגעתי לשם מאוד חלש (ממש בהתחלה), ואז חזרתי לשם רק בהמשך והורדתי את שני הבוסים ששם.
Now, a question of etiquette - as I pass, do I give you the ass or the crotch
?

Stick
Veteran
הודעות: 4753
הצטרף: 07 יוני 2013, 17:16

Re: הנושא הרישמי למשחקי Dark Souls ו-Blood Borne

הודעהעל ידי Stick » 10 מאי 2019, 20:11

נשגב מבינתי איך לא הצלחת לעבור את הClerick beast ב BB (שזה בגדול פשוט להדבק לו לתחת פעם אחר פעם ולתקוף אותו.. עד שהוא מת) אבל אתה מתייחס ככה בזלזול וכמובן מאליו ל7 חניטות, העצם הכי גדולה בגרון שלי ואחד האויבים הכי קשים בעיניי בכל משחקי FS לדורותיהם :).
אבל בסדר, מה אני אגיד... כל אחד ומה שקשה לו אני מניח. רק אל תגיד לי בבקשה שאת הבוס האחרון עברת בקלות לכשתגיע אליו, כי זה באמת ינפץ לי כל הגיון :)

סמל אישי של המשתמש
Klayman
Sage
הודעות: 6557
הצטרף: 13 אפריל 2013, 18:19

Re: הנושא הרישמי למשחקי Dark Souls ו-Blood Borne

הודעהעל ידי Klayman » 10 מאי 2019, 20:47

חחח... לא חושב שאני בכלל יכול להשוות את עצמי אליך בשום ליגה חביבי... אני שחקן בינוני מינוס, אבל מערכת הקרב במשחק הזה הרבה יותר מסתדרת לי מאשר בכל משחק fs אחר. הוא לא "קל יותר", הוא פשוט הקליק לי הרבה יותר טוב, ושוב אני חושב שהרבה מזה מגיע גם מהעולם, הדמויות והעלילה
Now, a question of etiquette - as I pass, do I give you the ass or the crotch
?

סמל אישי של המשתמש
Klayman
Sage
הודעות: 6557
הצטרף: 13 אפריל 2013, 18:19

Re: הנושא הרישמי למשחקי Dark Souls ו-Blood Borne

הודעהעל ידי Klayman » 12 מאי 2019, 23:05

Stick כתב:כן, זה מה שאני אומר. הוא כן "קיר" מסוים במשחק שמצפה ממך להגיע לאיזשהי רמה כדי לעבור אותו, אבל הוא ממש לא הדבר הכי קשה שתתקל בו במשחק. סך הכל החוויה שלי ושל המון שחקנים מהאינטרנט לגביו היא די זהה - הוא איזשהו רגע שבו תבין קצת יותר על המערכת ואיך להשתמש בה, וכשתעבור אותו אתה תראה שאתה קצת יותר טוב. אבל בדיעבד (ובח שבריצה שנייה, תאורתית) אתה תראה שהוא ממש לא קטע באמת מסובך ובלתי אפשרי. זה קצת כאילו עד אליו למדת את המערכת קרב של המשחק, עכשיו אתה לומד איך להשתמש בקרב כדי לרקוד עם היריב שלך :).
אגב, הצלחת להגיע לשלב ב hirata estate שמתקיים כפלאש-בק מלפני שלוש שנים? אם לא אז אני ממליץ לך למצוא את זה, זה שלב מאוד מעניין ובלי קשר הוא מנותק מהשביל הראשי ויחזק את הדמות שלך משמעותית, אחריו אתה תעבור את גניצ'ירו הרבה יותר בקלות.

ואגב אחרון, אם הרגת כבר את 7 חניתות אז מבחינתי שום דבר לא יעצור אותך :). ברצינות לגמרי, זה היה הנמסיס הגדול שלי במשחק הזה. מלבד שני הבוסים האחרונים הוא האויב שהרג אותי הכי הרבה פעמים (בפער גדול ממי שאחריו) ועד היום אני פשוט לא מצליח להסתדר איתו ועם התזמון של המכות שלו.


תכלס תכלס? גניצ'רו כנראה יותר קל אם מסתכלים על זה "טכנית" משבע חניתות... הוא גמור :). הרג אותי איזה 5-6 פעמים, אבל נפל כמו גדול... החלק השלישי שלו די בדיחה.. הוא מת ממש מהר
Now, a question of etiquette - as I pass, do I give you the ass or the crotch
?

Stick
Veteran
הודעות: 4753
הצטרף: 07 יוני 2013, 17:16

Re: הנושא הרישמי למשחקי Dark Souls ו-Blood Borne

הודעהעל ידי Stick » 12 מאי 2019, 23:59

כן, מהרגע שהוא מתחיל להשתולל עם הברקים זה די עניין של ללמוד איך להדוף אותם ואפשר להגיד לו להתראות :).
בכל מקרה זה איזשהו קיר מסוים כי זה סוג של 'יישור קו', המשחק רק מוודא שאתה ברמה שאתה לקראת ההמשך שלו, סיימת את השליש הראשון ומפה המשחק מתפתח טיפה למקומות שונים (רובם מאוד מעניינים, בעיניי) שידרשו ממך קצת יותר. אבל אם הגעת עד אליו ועוד עברת דרך השלב של היראטה אז הוא לא טירוף. מבטיח לך שתתקל באויבים שבאמת יעצרו אותך עד סוף המשחק, ואם לא אז בוודאות בסוף המשחק (כלומר, שני הבוסים האחרונים... וואו) :).

לגבי 7 חניתות, הוא קשה לי בצורה בלתי פורפורציונלית יחסית למה שהוא אמור להיות. לאורך המשחק נתקלתי באויבים הרבה יותר מפחידים, חזקים ומהירים ממנו. ועדיין.. בריצה ו3/4 שלי על המשחק הוא פעמיים פשוט השפיל אותי פעם אחר פעם אחר פעם.. אני חושב שאני שונא אותו, ממש אבל, מין שנאה אישית ועמוקה כזאת :).

idan
Veteran
הודעות: 2211
הצטרף: 04 אוגוסט 2013, 00:13

Re: הנושא הרישמי למשחקי Dark Souls ו-Blood Borne

הודעהעל ידי idan » 13 מאי 2019, 00:38

הם מסבירים לך על הקיר בחדר של המיני בוס לפני גניצ'רו - לקפוץ ולתקוף באוויר בשביל לזרוק עליו את הברקים. מרגיש כמו הכנה לנקמה על השני סיבובים הראשונים והקשים יותר.

אגב סטיק, אם אתה ממש רוצה להתעצבן אז כנס ליוטיוב ותראה איך אפשר לעבור את שבע חניתות עם מינמום סקיל והרבה צ'יז, ויש יותר מדרך אחת.. אתה יכול, למשל, להביס אותו בלי שהוא בכלל יגע בך אם תקפוץ לו שוב ושוב על הראש :)

מאחר ועוד לא סיימת את הסיבוב השני אז קח גם טיפ - אי אפשר לעשות את הדבר ההוא שאני ואתה פיספסנו בסיבוב הראשון (שיש בו ארגיובלי את הקרב הכי קשה במשחק) אם הולכים על הסוף הרע.. שאני מניח שאתה רוצה לעשות בשביל לקבל את הבוסים הסופיים שלו שלא ראית בפעם הראשונה. אז אם לא מתאים לך סיבוב שלישי ברציפות תגבה לך שמירה לפני ה"בחירה" שמפצלת את הסיפור ותוכל לעשות את שניהם די מהר.

סמל אישי של המשתמש
Klayman
Sage
הודעות: 6557
הצטרף: 13 אפריל 2013, 18:19

Re: הנושא הרישמי למשחקי Dark Souls ו-Blood Borne

הודעהעל ידי Klayman » 13 מאי 2019, 06:58

Stick כתב:כן, מהרגע שהוא מתחיל להשתולל עם הברקים זה די עניין של ללמוד איך להדוף אותם ואפשר להגיד לו להתראות :).
בכל מקרה זה איזשהו קיר מסוים כי זה סוג של 'יישור קו', המשחק רק מוודא שאתה ברמה שאתה לקראת ההמשך שלו, סיימת את השליש הראשון ומפה המשחק מתפתח טיפה למקומות שונים (רובם מאוד מעניינים, בעיניי) שידרשו ממך קצת יותר. אבל אם הגעת עד אליו ועוד עברת דרך השלב של היראטה אז הוא לא טירוף. מבטיח לך שתתקל באויבים שבאמת יעצרו אותך עד סוף המשחק, ואם לא אז בוודאות בסוף המשחק (כלומר, שני הבוסים האחרונים... וואו) :).

לגבי 7 חניתות, הוא קשה לי בצורה בלתי פורפורציונלית יחסית למה שהוא אמור להיות. לאורך המשחק נתקלתי באויבים הרבה יותר מפחידים, חזקים ומהירים ממנו. ועדיין.. בריצה ו3/4 שלי על המשחק הוא פעמיים פשוט השפיל אותי פעם אחר פעם אחר פעם.. אני חושב שאני שונא אותו, ממש אבל, מין שנאה אישית ועמוקה כזאת :).

אין לי ספק שאני עוד אתקע המון בדרך.... גם ככה בשעות הראשונות שלי כאן נהרגתי כ"כ הרבה פעמים שזה מביך (הבוס השמן בהיראטה היה מעצבן מאוד), אבל בניגוד ל-5 שעות הראשונות שלי עם bb, אני ממש נהנה! גם כשאני מת וזה סופר מציק,אני מרגיש שיש לי אשכרה הזדמנות כאן...
Now, a question of etiquette - as I pass, do I give you the ass or the crotch
?

סמל אישי של המשתמש
Klayman
Sage
הודעות: 6557
הצטרף: 13 אפריל 2013, 18:19

Re: הנושא הרישמי למשחקי Dark Souls ו-Blood Borne

הודעהעל ידי Klayman » 13 מאי 2019, 23:14

חה!
ספויילר: הצג
איזה הזוי היה הקטע עם הקופים...
Now, a question of etiquette - as I pass, do I give you the ass or the crotch
?

סמל אישי של המשתמש
Klayman
Sage
הודעות: 6557
הצטרף: 13 אפריל 2013, 18:19

Re: הנושא הרישמי למשחקי Dark Souls ו-Blood Borne

הודעהעל ידי Klayman » 30 מאי 2019, 18:54

אחרי הפסקה די ארוכה

ספויילר: הצג
התקדמתי לתוך ה gun fort.. הרגתי את snake eyes, ואז סתם הרגו אותי מלא נודניקים שיורים..

סה"כ מאוד נהנה בינתיים..
Now, a question of etiquette - as I pass, do I give you the ass or the crotch
?

Stick
Veteran
הודעות: 4753
הצטרף: 07 יוני 2013, 17:16

Re: הנושא הרישמי למשחקי Dark Souls ו-Blood Borne

הודעהעל ידי Stick » 30 מאי 2019, 19:00

תתקדם, תתקדם.. יש לך יחסית בקרוב רגע נהדר שאני רוצה לשמוע את התגובה שלך אליו :).

idan
Veteran
הודעות: 2211
הצטרף: 04 אוגוסט 2013, 00:13

Re: הנושא הרישמי למשחקי Dark Souls ו-Blood Borne

הודעהעל ידי idan » 10 יוני 2019, 14:50

ראיון עם מיאזאקי -

- הוא מעריץ את העבודה של ג'ורג' מרטין באופן כללי אבל את Fevre Dream שלו (סיפור ערפדים) במיוחד. זה כל כך ידוע בחברה שאחד מהמנהלים של FROM יצר קשר עם מרטין מתוך הנחה שהוא כנראה ידחה אותם, אבל הם קיבלו הזדמנות לדבר איתו בארבע עיניים ומסתבר שזה הלך די טוב. מיאזאקי הציג בפניו את הנושאים והרעיונות המרכזיים של המשחק ומרטין השתמש בשיחות בינהם כבסיס בשביל לכתוב את המיתוסים של העולם, דמויות, דרמה ומגוון של אלמנטים מיסטיים ומסתוריים.

- מיאזקי אומר שהשינוי הגדול מהמשחקים הקודמים זה העולם הפתוח, אבל גם שיש הרבה הגדרות למה זה "עולם פתוח" ושאולי הוא לא מגדיר את זה נכון.. אבל זה הטייק שלהם על משחק עם מרחב גדול ופתוח שאתה תוכל לחקור, למרות שבתוך כל זה עדיין יהיו טירות עם העיצוב הרב שכבתי שמתחבר לעצמו שאתה מצפה לקבל במשחקים שלהם.

- הדגש בסקירו היה יותר על האקשן, באלדן רינג יהיו הרבה יותר אלמנטים של RPG. אנחנו נבנה דמות ייחודית, יהיה לנו מגוון של נשקים וקסמים ואנחנו נוכל לבחור את הסגנון שבו אנחנו רוצים לשחק - אפילו ביחס לדארק סולס המשחק יציג יותר גיוון בטקטיקות ובדרכים שאתה יכול להתגבר על מכשולים.

אני לא ראיתי משהו בטריילר שמעיד על מיתולוגיה נורדית, נראה לי שאפשר לקבוע שהשמועה ההיא הייתה חירטוט. ויזואלית זה נראה לי מאוד דארק סולס כזה, פנטזיה אפלה רק בעולם חדש.. ומבחינתי לפחות זה עדיף. מקווה שהם יציגו משהו מאחורי הקלעים ונוכל לקבל התרשמויות של עיתונאים כי אני צריך שמשהו יאכיל את הסקרנות שלי.

Laskin
Elder
הודעות: 21716
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: הנושא הרישמי למשחקי Dark Souls ו-Blood Borne

הודעהעל ידי Laskin » 10 יוני 2019, 14:55

מה שכיף עם FS זה שהם לא עובדים 6 שנים על משחק :) אני מצפה שנראה כבר גיימפליי שלו בשנה הבאה והוא ייצא ב-2021, לא אחרי.
זה לכאורה סטנדרטי לגמרי אבל בדור הזה קיבלנו לא מעט דוגמאות של משחקים שלא ראינו מהם יותר מטיזר, ורק אחרי 5 שנים הם יצאו. לא חושב שזה יקרה עם ER הזה.

Stick
Veteran
הודעות: 4753
הצטרף: 07 יוני 2013, 17:16

Re: הנושא הרישמי למשחקי Dark Souls ו-Blood Borne

הודעהעל ידי Stick » 10 יוני 2019, 16:11

אני חושב שהוא יצא עד לסוף הדור הזה, אפילו עם אופציה סבירה מאוד למרץ-אפריל 2020 אם באמת הייתי צריך לנחש. המשחק שלקח להם הכי הרבה זמן מרגע החשיפה ועד רגע היציאה אי פעם זה סקירו, שנה ושלוש חודשים, וגם אז החשיפה הייתה סתם טיזר הכי טיזרי שיש - תמונה של מנגנון לא ברור והכיתוב shadows die twice (שאפילו לא היה אמור להיות בשם של המשחק, ורק בעקבות התגובות נוסף..) בלי שום פרטים הכי קטנים ושום כלום. הוא נחשף באמת רק בE3 שנה שעברה - 9 חודשים לפני שיצא, פעם ראשונה עם השם המלא שלו ופרטים על המשחק. אמנם החשיפה ההיא בE3 הייתה יותר משמעותית מזו שER קיבל עכשיו, אבל חשיפת CGI היא הדרך של FS להכריז על משחקים כשהם עובדים עם NB כמפיצה, כמו בדארק סולס 3 שנחשף כך בE3 15 ויצא אחר כך במרץ 16, ובדיוק כמו עכשיו.

Laskin
Elder
הודעות: 21716
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: הנושא הרישמי למשחקי Dark Souls ו-Blood Borne

הודעהעל ידי Laskin » 10 יוני 2019, 16:35

שמע סטיק, הלוואי והייתי אופטימי כמוך, ואני עוד חשבתי שזה התפקיד שלי פה... אבל הפעם אני לא חושב שזה כמו עם דארק סולס 3, זה IP חדש כנראה עם מערכת קרב שונה וכמו שאמרו מלא אלמנטים של RPG בעולם פתוח... זו השקעה מסוג אחר לגמרי, ועוד עם ג׳ורג׳ ר. ר... הם לא יכולים לפשל פה, זה משחק עם פוטנציאל להמשיך כל הדור הבא מבחינתם, אני מתאר לעצמי...
יכול להיות שאני טועה והיקף הפרוייקט לא משמעותית יותר גדול ממשחק דארק סולס, אבל אני בספק, בספק גדול, לנוכח ההזדמנות האדירה שקיבלו. לבנות דבר כזה מאפס ייקח יותר זמן, ואני גם הייתי רוצה לקוות שהוא מכוון לדור הבא, אבל כנראה שישתלם בהרבה לעשות אותו גם וגם, המכירות של המשחקים שלהם הוכיחו שהם לא חייבים להיות בחוד החנית מבחינה טכנית כדי להצליח (אם כי סקירו נראה נהדר לדעתי).

idan
Veteran
הודעות: 2211
הצטרף: 04 אוגוסט 2013, 00:13

Re: הנושא הרישמי למשחקי Dark Souls ו-Blood Borne

הודעהעל ידי idan » 10 יוני 2019, 16:52

אלמנטים של RPG זה הסטנדרט שלהם, סקירו הוא היוצא מן הכלל.

מה שסטיק אמר נכון גם לבלאדבורן (אם כי הגיימפלי של פרוג'קט ביסט דלף לפני כן). הם הראו טריילר cg בתערוכה, גיימפלי לעיתונאים ב E3 ואחר כך הראו גיימפלי לכולם בגיימסקום. המשחק יצא במרץ, כמו גם סקירו ודארק סולס 2 ו 3.

אפשר לראות כאן דפוס מסוים, הם לא נוהגים להכריז על משחקים שנתיים-שלוש מראש. אם כי הפרוייקט בהחלט נשמע שאפתני, אולי הם ידחו אותו, אי אפשר באמת לדעת למרות שבשלב הזה מרץ עדיין נשמע כמו ההימור הכי סביר.
נערך לאחרונה על ידי idan ב 10 יוני 2019, 16:59, נערך 2 פעמים בסך הכל.

Laskin
Elder
הודעות: 21716
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: הנושא הרישמי למשחקי Dark Souls ו-Blood Borne

הודעהעל ידי Laskin » 10 יוני 2019, 16:57

טוב, הלוואי והצדק איתכם... לי זה נראה סופר אופטימי ושיש להם כרגע בעיקר קונספט, אני רוצה לקוות שזה פרוייקט בהיקף שעוד לא היה להם, וזה אומר אקסטרא שנה הפיתוח... וגם רוצה לקוות שהם בבעלות מנוע חדש או שיפור גדול על הקודם, שיהיה מרשים יותר משמעותית, בגירסת הדור הבא והמחשב, ואני מעז גם להשתמש בצמד באותיות RT :) המשחקים שלהם מושלמים לזה.

Stick
Veteran
הודעות: 4753
הצטרף: 07 יוני 2013, 17:16

Re: הנושא הרישמי למשחקי Dark Souls ו-Blood Borne

הודעהעל ידי Stick » 10 יוני 2019, 17:02

Laskin כתב:שמע סטיק, הלוואי והייתי אופטימי כמוך, ואני עוד חשבתי שזה התפקיד שלי פה... אבל הפעם אני לא חושב שזה כמו עם דארק סולס 3, זה IP חדש כנראה עם מערכת קרב שונה וכמו שאמרו מלא אלמנטים של RPG בעולם פתוח... זו השקעה מסוג אחר לגמרי, ועוד עם ג׳ורג׳ ר. ר... הם לא יכולים לפשל פה, זה משחק עם פוטנציאל להמשיך כל הדור הבא מבחינתם, אני מתאר לעצמי...
יכול להיות שאני טועה והיקף הפרוייקט לא משמעותית יותר גדול ממשחק דארק סולס, אבל אני בספק, בספק גדול, לנוכח ההזדמנות האדירה שקיבלו. לבנות דבר כזה מאפס ייקח יותר זמן, ואני גם הייתי רוצה לקוות שהוא מכוון לדור הבא, אבל כנראה שישתלם בהרבה לעשות אותו גם וגם, המכירות של המשחקים שלהם הוכיחו שהם לא חייבים להיות בחוד החנית מבחינה טכנית כדי להצליח (אם כי סקירו נראה נהדר לדעתי).

מה זה לא יכולים לפשל איתו? זה לא שאני חושב שהם יוציאו אותו לא מוכן כי נראה לי שהוא יצא ב2020, אני פשוט חושב שיסיימו לעבוד עליו עד 2020 :).
אתה לא צריך לספר לי כמה שונה וכו' כל הדבר הזה, אבל אני עדיין חושב שהוא יצא ב2020. לFS יש שני צוותים, זו עובדה, ואם נסתכל רגע על העבר אז DS 2 יצא ב2014, BB יצא ב2015 וDS 3 יצא ב2016. אם נכנס עוד יותר לפרטים אז אפשר לראות לדוגמה שעל DS 3 עבדו במשך שנתיים (צוות מסוים) ועל BB עבדו במשך 3 שנים (צוות אחר). העובדה שהם לא הוציאו שום משחק מ2016 ועד 2019 היא מאוד לא אופיינית לסטודיו הזה והיא בדיוק הדבר הזה שאתה אומר - הם מפתחים משחקים שונים במידה מסוימת ממה שהם פיתחו עד עכשיו. צוות אחד כבר הוציא את סקירו (עליו התחילו לעבוד אחרי BB, כלומר 4 שנות פיתוח, שזה פי 2 מפיתוח DS ושנה יותר מפיתוח BB), צוות שני (מתבקש ש)עובד על ER מאז שסיימו לעבוד על DS3, כלומר 4 שנים במרץ 2020.
יכול להיות שהמשחק הזה הוא משהו שהם לא התמודדו איתו מעולם וכל זה ופתאום נקבל 5 שנות פיתוח, אבל אתה בעצמך אמרת לפני דקה שמה שיפה בFS זה שלא לוקח להם 5 שנים לפתח משחק, אז... :). אני לא חושב שהם יפתחו אותו במשך 5 שנים, אני גם לא חושב שהוא יהיה עד כדי כך שונה ממה שהם עשו עד עכשיו (כלומר, זה יהיה שונה ברמה שסקירו שונה רק באספקטים אחרים, שזה שונה מאוד, אבל כן נשען על אותן היסודות), מיאזאקי אומר שזה "הטייק שלנו" על הנושא.
בכל מקרה זה גם מסתדר יופי עם הכרזות העבר שלהם, כמו שאמרתי, שנה ושלוש זה הכי הרבה שהם 'הכריזו' משחק מראש (ועם אלף הקלות כי זו לא באמת הייתה הכרזה אמיתית, ועם אקטיוויזן שעובדים בצורה שונה), וחשיפת בטריילר CGI בלבד 9 חודשים לפני יציאת המשחק זה בדוק מה שהם עושים *תמיד* כשהם עובדים עם NB כמפיצה, וגם הפעם NB היא מפיצה.

כלומר, הכל יכול להיות, כמובן. אולי זה משחק של 9 וחצי שנות פיתוח והוא יצא ב2025... אבל, בהתחשב בעובדות: יש להם צוות שעובד על משחק כבר 4 שנים עד תחילת 2020, הם תמיד מכריזים על משחק בשנה שהוא יוצא עם טריילר CGI ובלי פרטים, אין שום סובה לחשוב שזה לא יהיה המקרה גם הפעם.
כאילו, אולי, אבל אני חושב שזה יותר מוזר לחשוב שפתאום הכל יהיה שונה בלי שום סיבה מאשר לחשוב שהכל יהיה כמו שהוא צפוי להיות. למה בכלל שיכריזו על המשחק הזה עכשיו אם הוא 5 שנות פיתוח? זה אומר שהם עושים 2 דברים שהם לא ב'אופי' של החברה - גם פיתוח של חצי עשור וגם הכרזה רחוקה מאוד. לא יותר סביר שהם במקום זה עושים בדיוק את מה שתמיד היה באופי של החברה?

עריכה:
לאסקין, פעם אחרונה שהם ניסו לעשות משהו מיוחד מבחינה טכנית עם המנוע שלהם יצא להם את DS 2, שהוא לא רק בצורה די מוסכמת על ידי כולם המשחק הכי חלש שלהם, אלא גם משחק שעבר גיהנום פיתוח בעקבות הנסיון הטכני הזה ובאמצע הפיתוח שלו זרק פחות או יותר את הכל לפח והתחיל מחדש. וכמובן שבסוף זנחו את הנסיון הטכני הזה והמשחק יצא בלעדיו. אני לא חושב שזו החברה שאתה צריך לחשוב עליה כאחת שתשתמש בטכנולוגיות טכניות שעדיין לא 100%. מהפכות גיימפלי שמשפיעות על כל התעשייה כן, והלוואי שהיו עוד חברות כאלה, אבל ממש לא מהפכות טכניות.
אומרים שאחת הסיבות שהם עבדו עם סוני על BB זה כי בשת"פ הזה סוני עזרו להם עם המנוע לדור הנוכחי בתחילתו (רצו כמובן שבלעדי לPS4 החדשה יראה טוב) ואז FS נשארו איתו במקום לפתח משהו בכוחות עצמם.
נערך לאחרונה על ידי Stick ב 10 יוני 2019, 17:08, נערך 2 פעמים בסך הכל.

idan
Veteran
הודעות: 2211
הצטרף: 04 אוגוסט 2013, 00:13

Re: הנושא הרישמי למשחקי Dark Souls ו-Blood Borne

הודעהעל ידי idan » 10 יוני 2019, 17:05

Laskin כתב:טוב, הלוואי והצדק איתכם... לי זה נראה סופר אופטימי ושיש להם כרגע בעיקר קונספט, אני רוצה לקוות שזה פרוייקט בהיקף שעוד לא היה להם, וזה אומר אקסטרא שנה הפיתוח... וגם רוצה לקוות שהם בבעלות מנוע חדש או שיפור גדול על הקודם, שיהיה מרשים יותר משמעותית, בגירסת הדור הבא והמחשב, ואני מעז גם להשתמש בצמד באותיות RT :) המשחקים שלהם מושלמים לזה.


לא נראה לי שדווקא FROM יהיו אלה שידחפו כל מיני טכנולוגיות של העתיד, הם לא DICE או Crytek

נסתפק ב fps 30 יציבים בלי בעיות פריים פייסינג :)

Stick
Veteran
הודעות: 4753
הצטרף: 07 יוני 2013, 17:16

Re: הנושא הרישמי למשחקי Dark Souls ו-Blood Borne

הודעהעל ידי Stick » 10 יוני 2019, 17:12

idan כתב:
Laskin כתב:טוב, הלוואי והצדק איתכם... לי זה נראה סופר אופטימי ושיש להם כרגע בעיקר קונספט, אני רוצה לקוות שזה פרוייקט בהיקף שעוד לא היה להם, וזה אומר אקסטרא שנה הפיתוח... וגם רוצה לקוות שהם בבעלות מנוע חדש או שיפור גדול על הקודם, שיהיה מרשים יותר משמעותית, בגירסת הדור הבא והמחשב, ואני מעז גם להשתמש בצמד באותיות RT :) המשחקים שלהם מושלמים לזה.

נסתפק ב fps 30 יציבים בלי בעיות פריים פייסינג :)

ביום שFS יוציאו משחק לקונסולות בלי בעיות פריים פייסיניג... רגע, אולי לאסקין צודק ורק בגלל זה תהיה שנת פיתוח נוספת! :)

idan
Veteran
הודעות: 2211
הצטרף: 04 אוגוסט 2013, 00:13

Re: הנושא הרישמי למשחקי Dark Souls ו-Blood Borne

הודעהעל ידי idan » 10 יוני 2019, 18:38

אאז"נ דארק סולס, בלאדבורן,דארק סולס 3 וסקירו רצים על אותו מנוע (שכמובן עבר מודיפיקציה). דארק סולס 2 על מנוע אחר, שבאמת לא הצליח להם. בטריילרים והדמואים הראשונים היה למשחק תאורה מאוד מרשימה, אבל במשחק עצמו לא היה זכר לכך.. זה היה אחד השינמוכים הזכורים לרעה.

בקשר לאדלן רינג, אני איכשהו פיספסתי את זה אבל נאמר בראיון ההוא שהם התחילו לעבוד עליו אחרי ה dlc של דארק סולס 3 (האחרון יצא במרץ 2017). אני מניח שזה מתייחס לעבודה של הסטודיו בכל הכוח ולא ממש להתחיל מאפס עם קונספט וכל זה. גם לבלאדבורן היה DLC ככה שגם סקירו הוא לא משחק שעבדו עליו 4 שנים גם אם אנחנו מניחים שהם התחילו בעבודה עליו ישר אחרי בלאדבורן. אנחנו לא יודעים בדיוק איך הם מחלקים את הכוח עבודה שלהם (הם לכאורה עובדים גם על משחק שלישי), אבל עושה רושם ש 3 שנים של פיתוח פחות או יותר זה הממוצע שלהם עבור IP חדש. אני עדיין חושב שזה משחק של 2020, אבל אולי קצת פחות סגור ברזל על מרץ :)
נהיה יותר חכמים אחרי שנדע אם הם הראו או לא הראו גיימפלי לעיתונאים ב E3.

Stick
Veteran
הודעות: 4753
הצטרף: 07 יוני 2013, 17:16

Re: הנושא הרישמי למשחקי Dark Souls ו-Blood Borne

הודעהעל ידי Stick » 10 יוני 2019, 18:58

כן, בדארק סולס 2 כל המשחק היה אמור להבנות מבחינת גיימפלי סביב האלמנט הזה של התאורה ושל הלפיד. כלומר הם ממש עיצבו את העולם ואת המכניקות סביב הדבר הזה ולכן הוא נראה כמו שהוא נראה בחשיפה.
אבל איפשהו באמצע הם כנראה נזכרו שהם FROM ושאין להם חצי מושג ביכולות הטכניות האלו והכל קרס, כתוצאה מכך המשחק שנשאר לא תפקד אפילו קרוב לחזון והשלבים והמכניקות שהיו קיימים פשוט לא עבדו כמו שהם רצו. אז רובו נזרק לפח, עבדו על דברים שונים ולא קשורים במקביל ובסוף איכשהו דחפו הכל לתוך מישמש מבולגן אחד ויצא DS 2 שאנחנו מכירים היום. בעיניי (וזו גם דעת הרוב המוחלט) הוא משמעותית פחות טוב מכל דבר אחר שFROM עשו מאז דימון סולס, וכששומעים על הפיתוח שלו לא קשה להבין למה. האמת, קשה להבין איך הוא בכל זאת יצא משחק טוב בפני עצמו (ולא ביחס לסדרה) אחרי ששומעים את זה :).

אבל השינמוך הגרפי שלו הוא דוגמה למצב שבו לא רק שהמשחק שיצא בסוף נראה גרפית משמעותית פחות טוב ממה שהוצג, אלא שהמון מכניקות וכל הפוקוס של המשחק בעת הצגתו בכלל לא נמצאים בסוף באותה צורה במשחק שקיבלנו. כי DS 2 שהוצג הוא פשוט לא אותו משחק כמו DS 2 שיצא לשוק.
בקיצור, אני לא חושב שנראה RT בER, לאסקין :).

idan
Veteran
הודעות: 2211
הצטרף: 04 אוגוסט 2013, 00:13

Re: הנושא הרישמי למשחקי Dark Souls ו-Blood Borne

הודעהעל ידי idan » 10 יוני 2019, 19:39

מעניין, לא הכרתי את הסיפור של התהליך פיתוח הבעייתי שלו. תמיד ייחסתי את הירידה (היחסית) ברמה לכך שבניגוד לכל שאר המשחקים שלהם מאז דימון, בדארק סולס 2 מיאזאקי לא היה מעורב.

אבל הקטע המצחיק זה שחוץ מבלאדבורן יש לו את המטהקריטיק הכי גבוה :)

סמל אישי של המשתמש
Klayman
Sage
הודעות: 6557
הצטרף: 13 אפריל 2013, 18:19

Re: הנושא הרישמי למשחקי Dark Souls ו-Blood Borne

הודעהעל ידי Klayman » 23 יוני 2019, 23:01

Stick כתב:תתקדם, תתקדם.. יש לך יחסית בקרוב רגע נהדר שאני רוצה לשמוע את התגובה שלך אליו :).

שוב זנחתי אותו לתקופה ארוכה מאוד... מקווה לחזור אליו בקרוב!
Now, a question of etiquette - as I pass, do I give you the ass or the crotch
?


חזור אל “פורום משחקים”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 50 אורחים