הנושא הרישמי למשחקי Blood Souls Ring

מחשב, קונסולות וכל מה שאפשר לשחק בו

המנהלים: bozeman, erezronen

Baba Yaga
Warrior
הודעות: 828
הצטרף: 09 ינואר 2016, 17:14

Re: הנושא הרישמי למשחקי Dark Souls ו-Blood Borne

הודעהעל ידי Baba Yaga » 30 דצמבר 2020, 12:53

אני לא אהבתי את השינוי סגנון משחק מדארקסיידר אחד ושתיים. לשלישי, בתור אחד שממש אהב את השניים הראשונים השלישי הוא turnoff רציני...
הם היו צריכים להמשיך עם הסגנון של hack&slash לדעתי.

התחלתי לפני כמה ימים את surge 2, לא שיחקתי בראשון אבל אהבתי את הטריילרים של השני אז החלטתי לנסות אותו.
דבר ראשון שאני חייב לציין זה שהאפליקציה של האקס בוקס פאס היא זוועתית, לא סתם מיקרוסופט נותנים מיינויי ניסיון בדולר לחודש. המשחק הזה ועוד כמה פשוט קורסים בפתיחה שלהם וצריך כל פעם להתקין מחדש.
כשהמשחק עובד הוא עובד טוב, מרגיש ממש בסגנון דארק בולס, יש הרבה איזורים לחקור ולפתוח קיצורי דרך, אני עדיין לא שולט בכל נתיבי ההתקדמות ולא הבנתי בדיוק איך הקטע של הסוללה עובד, אבל אני שוקל ברצינות לקנות אותו בסייל כדי לשחק בו כמו שצריך.
עוד נקודה אחת, יש בעיה רצינית למשחק עם הבהירות, חלק מהאיזורים ממש כהים והאחרים ממש בהירים, לצערי אי אפשר להתקין מודים במשחקי אקסבוקס פאס אז כרגע אני סובל בשקט מהעניין הזה.
תמונה

kririn
Sage
הודעות: 5023
הצטרף: 14 אפריל 2013, 15:40

Re: הנושא הרישמי למשחקי Dark Souls ו-Blood Borne

הודעהעל ידי kririn » 30 דצמבר 2020, 13:11

אני התחלתי את דרקסיד הרבעי שיצא
והם עוד פעם שינו סגנון למשהו שמזכיר טוין סטיק שוטר
אבל לא בדיוק טוין סטיק שוטר
בעניין niho ,בגלל שאני יכול ליתקדם בקצב מהיר מאוד בגלל שאני מרמה
המשחק הזה ממש לא מתאים למתחילים ,הוא פשוט ארוך מידי
ובמיוחד עם עושים את משימות הצד
זה פשוט משחק שעם היתי מתקדם באותו הקצב כמו שיתקדמתי לפני שרימיתי ,היה לוקח לי כמה חודשים לסיים אותו
זה פשוט מסוג המשחקים של לפתוח כל פעם חלקים
ולפעמים פשוט עדיף לברוח מאויבים במקום לילחם בהם
לא תמיד כי יש אויבים שיודעים לרדוף ולפעמים צריך לעשות גרינדין
בגדול הוא מרגיש לי יותר מידי ארוך ,אני אוהב את העיצוב הגרפי
אבל היתי מעדיף משהו בסגנון נינג'ה גאידן מטיים נינג'ה

נינג'ה גידן גם מאוד קשה ,אבל יש הרבה פחות דברים לחשוב אליהם

סמל אישי של המשתמש
swym
Veteran
הודעות: 3696
הצטרף: 14 אפריל 2013, 01:14

Re: הנושא הרישמי למשחקי Dark Souls ו-Blood Borne

הודעהעל ידי swym » 01 ינואר 2021, 18:01

InterAl כתב:אז אם בביושוק ובורדרלנדס היה הפסד XP במוות, הם היו הופכים לסולסלייקים בדרך פלא?

אגב, בביושוק אינפינט אין XP, המשאב שלך לפיתוח הדמות הוא אך ורק כסף (איתו אתה קונה vigors ושדרוגים לנשקים), ואתה מאבד כסף במוות וקם לתחייה בנקודות respawn. אז הוא סולסלייק?

בסולסלייק זה לא רק העניין של הXP במוות אלא עצם זה שהhealth bar של הבוסים מתמלא ואתה צריך להתמודד עם האויבים מחדש.
בביושוק אינפיניט (ומשחקים כמו בורדרלנדס) זה עובד בדיוק הפוך, ולמעשה אחת הדרכים הפשוטות להתמודד עם בוסים מייגעים באינפיניט שאין לך כח להתמודד איתם (מסתכל עלייך, ליידי קומסטוק) היא על ידי ריספאן רפטיטיבי.
אני מניח שאם ביושוק אינפיניט היה מחיה את כל האויבים בכל פעם שאתה עושה ריספאן, ובמקביל מאמץ עוד כמה עקרונות של סולסלייקים אז הוא היה סולסלייק (אבל מצד שני זה היה קצת דופק לו אחת אחד מהעקרונות הכי מעניינים של הסיפור).

סמל אישי של המשתמש
InterAl
Veteran
הודעות: 3692
הצטרף: 15 אפריל 2013, 00:29

Re: הנושא הרישמי למשחקי Dark Souls ו-Blood Borne

הודעהעל ידי InterAl » 01 ינואר 2021, 18:53

בביושוק הוא מתמלא חלקית. אפשר לכתוב די בקלות מוד שמחייה אויבים במוות, זה יהפוך את המשחק לסולסלייק? לא ממש.

Laskin
Elder
הודעות: 21714
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: הנושא הרישמי למשחקי Dark Souls ו-Blood Borne

הודעהעל ידי Laskin » 01 ינואר 2021, 23:52

זה יהפוך את זה ל... משחק עם צ׳קפוינטס :)

סמל אישי של המשתמש
InterAl
Veteran
הודעות: 3692
הצטרף: 15 אפריל 2013, 00:29

Re: הנושא הרישמי למשחקי Dark Souls ו-Blood Borne

הודעהעל ידי InterAl » 02 ינואר 2021, 00:14

כן, רק שאתה מפסיד כסף כשאתה מת. האם צ'קפוינטים + הפסד כסף זה מה שמגדיר משחק כסולסלייק? לא נראה לי.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38251
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: הנושא הרישמי למשחקי Dark Souls ו-Blood Borne

הודעהעל ידי DrKeo » 02 ינואר 2021, 01:33

אני לא באמת יודע איך להגדיר משחק סולס-ליק, אבל בשבילי זה משחק שבו כל אוייב הוא סכנה, לא משנה כמה מינורי הוא, ובכדי לשרוד צריך ידע, סקיל, זהירות וזמני תגןבה טובים. ועל גבי כל זה, למוות יש השלכות.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
swiss-the-engine
Sage
הודעות: 5382
הצטרף: 13 אפריל 2013, 22:36

Re: הנושא הרישמי למשחקי Dark Souls ו-Blood Borne

הודעהעל ידי swiss-the-engine » 02 ינואר 2021, 01:50

כן הקטע שכל אויב הוא סכנה. זה בהחלט פיצ׳ר מרכזי לדעתי גם כן
"Democracy is two wolves and a lamb voting on what to have for lunch. Liberty is a well-armed lamb contesting the vote!"
Benjamin Franklin

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38251
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: הנושא הרישמי למשחקי Dark Souls ו-Blood Borne

הודעהעל ידי DrKeo » 02 ינואר 2021, 01:57

swiss-the-engine כתב:כן הקטע שכל אויב הוא סכנה. זה בהחלט פיצ׳ר מרכזי לדעתי גם כן

אני פשוט מנסה לחשוב על האלמנט האחד שאצלי בראש מגדיר את הז׳אנר. תן ליצ׳קפויינט כל 2 שניות, אל תקח לי נשמות כשאני מת, תעשה מה שבא לך. אבל הלב של זה, לפחות לדעתי, הוא שכל אוייב מסוכן ויכול להרוג אותך.
We're just normal men. We're just innocent men

Stick
Veteran
הודעות: 4753
הצטרף: 07 יוני 2013, 17:16

Re: הנושא הרישמי למשחקי Dark Souls ו-Blood Borne

הודעהעל ידי Stick » 02 ינואר 2021, 02:05

אני מסכים עם קיאו, אבל אציג את זה בזוית אחרת:
דנים פה בניואנסים של מכניקות כאילו 'זאנר' הסולס-לייק, וזה מן הסתם לא באמת זאנר מוגדר, הוא איזה ביטוי מתמטי שצריך לפרש. אבל לדעתי בהסתכלות נקיה ובבסיס, אפשר לראות שכמעט כל המכניקות המדוברות ההן ואפילו הקושי נשענים, או צומחים, מכך שהמוות משמעותי בתוך המשחק.
כלומר המשאבים נניח שנעלמים בכל מוות וצריך ללכת להחזיר נועדו לא כדי להיות כרטיס כניסה לתוך זאנר, אלא כדי לגרום למוות להיות משמעותי. כנ"ל הצ'קפוינטים המוגדרים, התחדשות האויבים וכו', הכל נגרם כדי לגרום לכל פעם שמסך המוות יופיע, לשנות משהו על אמת. כי משחק קשה שהמוות לא משנה בו הוא בכלל דבר אחר, כמו סופר מיט בוי, לדוגמה.

ההבדל היחיד הבאמת גדול בין שני משחקים דומים כמו hollow knight או אורי 2 לדוגמה, היא המשמעות של ההפסד. לא הייתי אומר שאחד מאוד קשה מהשני, אבל באורי החוויה כולה הרבה יותר קלילה כיוון שהמוות רק כפתור try agin מיידי. בhollow knight המוות הוא חלק אינטגרלי ודיאגטי בתוך המשחק. זה מה שגורם לכך שבכל מסך פלטפורמינג חדש בHK אני קודם אסתכל שנייה לחשוב מה יש מולי, בעוד שבאורי אני בדרך כלל אקפוץ ואינטואיטיבית אזרום עם המסך. זה מה שגורם לכך שבכל קרב בוס באורי אני קודם כל אנסה להלחם ולראות אם זה עובד, בעוד שבHK אני קודם כל אקח צעד אחורה ואלמד מה הבוס עושה. זו אווירת הסולס-לייק בעיניי.
עכשיו אפשר שוב לעלות רזולוציה ולהגיד שזה מתבטא ספציפית כאן בכך שלHK באמת יש את המכניקות המתבקשות - צקפוינטים מוגדרים, איבוד משאבים וכו',
אבל לדעתי משחקי סולס-לייק הם פשוט הצורך לגרום למוות להיות חלק מהמשחק עצמו, וכל האווירה והאפשרויות העיצוביות שנובעות לאחר ההחלטה הזו.

סמל אישי של המשתמש
InterAl
Veteran
הודעות: 3692
הצטרף: 15 אפריל 2013, 00:29

Re: הנושא הרישמי למשחקי Dark Souls ו-Blood Borne

הודעהעל ידי InterAl » 02 ינואר 2021, 04:06

כל אויב הוא סכנה = רמת קושי גבוהה. אז שוב, ביושוק אינפינט עם מוד שמחייה אויבים על רמת הקושי האחרונה (אם היא לא קשה מספיק, ניצור אחת קשה יותר), הוא סולסלייק? לא חושב.

וכנ"ל לגבי סיסטם שוק. על רמת הקושי האחרונה, המשחק מאוד קשה, אתה מפסיד משאבים משמעותיים במוות והאויבים עושים ריספון (לפחות באופן חלקי. האמת שגם בדארק סולס 2 הם מפסיקים לעשות ריספון החל מנקודה מסוימת). איכשהו הוא עדיין לא נחשב סולסלייק, ואם הוא היה, כנראה שהמושג היה נקרא במקום סיסטם שוק לייק.

סמל אישי של המשתמש
swiss-the-engine
Sage
הודעות: 5382
הצטרף: 13 אפריל 2013, 22:36

Re: הנושא הרישמי למשחקי Dark Souls ו-Blood Borne

הודעהעל ידי swiss-the-engine » 02 ינואר 2021, 16:36

אבל סולס סוג של harkens back לימים שבהם לא "החזיקו לך בכלל את היד". יש מצב סיסטם שוק חלק מהמשחקים הישנים האלה.
"Democracy is two wolves and a lamb voting on what to have for lunch. Liberty is a well-armed lamb contesting the vote!"
Benjamin Franklin

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38251
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: הנושא הרישמי למשחקי Dark Souls ו-Blood Borne

הודעהעל ידי DrKeo » 02 ינואר 2021, 17:59

אני דווקא מרגיש שלא מעט מה-DNA של משחקי סולס מגיע מנינג'ה גאיידן לאקסבוקס המקורית.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
swym
Veteran
הודעות: 3696
הצטרף: 14 אפריל 2013, 01:14

Re: הנושא הרישמי למשחקי Dark Souls ו-Blood Borne

הודעהעל ידי swym » 03 ינואר 2021, 19:49

InterAl כתב:בביושוק הוא מתמלא חלקית. אפשר לכתוב די בקלות מוד שמחייה אויבים במוות, זה יהפוך את המשחק לסולסלייק? לא ממש.

במצב 1999 מד הבריאות של האויבים מתמלא כשאתה מת, אז זה כבר חצי דרך לשם. אבל תן לי לשאול את השאלה ההפוכה: האם לדעתך משחק shooter יכול בכלל להיות סולסלייק? הרי כמו רוגלייק או מטרוידוניה, זה עניין של סליידר ולא של הגדרה קשיחה.
במידה וכן, אז ביושוק עם אויבים שחוזרים לחיים ועם בוסים שמד הבריאות שלהם מתמלא (ובהתאמה גם עם הרבה יותר בוסים) הוא כבר משחק הרבה יותר סולסלייקי (בטח הביושוק הראשון שכולל עולם פחות לינארי ו-vita-chambers שיכולים להיות על תקן מדורות).

תוסיף לזה עוד שניים-שלושה מאפיינים של סולסלייק: נניח מצב סינגל-מולטי מעורב, נשקים קצת יותר איטיים שכוללים טלגרפיה של הפעולות בלי אפשרות לשבור אותן באמצע (גם שלך וגם של האויבים), ואיזושהי מכניקה שממלאת את הadam שלך רק כשאתה עושה parry מוצלח או עושה backstab - וקיבלת משחק סולסלייקי למהדרין.
אבל הבסיס חייב להיות לדעתי זה שכשאתה מת אז אתה מאבד משהו ובמקביל כל האויבים חוזרים לחיים עם בריאות מלאה - בלי התנאי הזה אתה עדיין לא תקבל סולסלייק. כל אויב הוא סכנה זה לא הבסיס, כי את זה יש לך גם במריו וקונטרה - זה ההגדרה של Nintendo Hard.

סמל אישי של המשתמש
InterAl
Veteran
הודעות: 3692
הצטרף: 15 אפריל 2013, 00:29

Re: הנושא הרישמי למשחקי Dark Souls ו-Blood Borne

הודעהעל ידי InterAl » 03 ינואר 2021, 19:56

בסקירו אין מולטי והנשקים מהירים, והוא עדיין סולסלייק (אם כי לאחרונה הוסיפו רוחות רפאים של שחקנים אחרים). בכל מקרה, לא רואה סיבה ששוטר לא יכול להיות סולסלייק. תאורטית אתה יכול לשחק את DS כ״שוטר״, יש crossbow, יש קסמים שיורים מרחוק, בבלאדבורן יש רובים - קח את זה עוד צעד או שניים קדימה ותאפשר free aim ואולי גם הדשוט, וזה כבר די שם.

Stick
Veteran
הודעות: 4753
הצטרף: 07 יוני 2013, 17:16

Re: הנושא הרישמי למשחקי Dark Souls ו-Blood Borne

הודעהעל ידי Stick » 03 ינואר 2021, 20:10

remnant from the ashes הוא סולס-לייק למהדרין, והוא שוטר מוחלט.

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 6535
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: הנושא הרישמי למשחקי Dark Souls ו-Blood Borne

הודעהעל ידי glass man » 03 ינואר 2021, 20:35

לעניות דעתי. את רוב הDNA שלהם משחקי הסולס קיבלו מדרגון קווסט,ודנג'ן קרולרס של שנות ה80ככה שאני מסכים עם מי שאומר שאלמנט הסכנה הוא המכריע.

למה אני אומר את זה ? כי מספיק לראות איך המוות בדרגון קווסט עובד ולראות איך From עשו לזה טוויסט

בדרגון קווסט כשאתה מת באיזה מערה מאיזה אויב חזק אתה לא מאבד את EXP וחפצים שאספת ואתה גם לא נזרק לסייבפוינט ומאבד את ההתקדמות העלילתית.

אתה מאבד פשוט חצי מהזהב שלך וגם צריך להחיות (בתשלום)
כל דמות שלך שהיא לא הגיבור משמע אתה נענש קשות על ידי מוות.

ככה שכל פעם שאתה במבוך אתה מרגיש בסכנה, רגע אולי אני אלך לאיבוד במבוך ואמות זה משתלם לי לסכן את המשאבים ?.מצד אחד אם אני אסכן את המשאבים אני אכיר את המבוך יותר לעומק מה

שיעזור לי בריצה הבאה מצד שני המוות יכול לעכב את ההתחזקות משמעותית כי לא יהיה לי כסף לשידרוג הנשק.

מה שבעיני From עשו אבל אין לי איך להוכיח זה שהם שאלו את עצמם מה אם היית יכול לנסות להחזיר לעצמך את המשאבים שאיבדת?

ומשם אני מניח שהם החליטו להכניס לזה אלמנטים של אקשן.

כלומר אני מנסה לומר שחוץ מהאויבים וסיכון המשאבים יש גם במשחק סולס את העניין של ללכת לאיבוד במפה ולמות כתוצאה מזה במיוחד שהיא עוד לא מוכרת לשחקן.

ההבדל בעיני ממשחקי סולס למשחקים שממנו הוא שאב השראה זה שהם הוסיפו את הסקיל של האקשן.

מי שינסה למשל לשחק את DQ11 על הארד מוד או את המשחקים בגרסאות הnes שלהם יראה בבירור את הדמיון.

kririn
Sage
הודעות: 5023
הצטרף: 14 אפריל 2013, 15:40

Re: הנושא הרישמי למשחקי Dark Souls ו-Blood Borne

הודעהעל ידי kririn » 04 ינואר 2021, 06:54

סימתי את nioh ,אומנם רימיתי רוב המשחק אבל הגעתי לסוף
אני ממש לא ממליץ לשחקן מתחיל בז'אנר, גם כי המשחק ארוך מידי
לשחקן מתחיל ,וגם יש בוסים די מטורפים בשלבים האחרונים

Stick
Veteran
הודעות: 4753
הצטרף: 07 יוני 2013, 17:16

Re: הנושא הרישמי למשחקי Dark Souls ו-Blood Borne

הודעהעל ידי Stick » 04 ינואר 2021, 19:59

אתה יודע, אם היית משחק את המשחק האמיתי אולי גם היית הולך ומשתפר עם ההתקדמות, כמו שהמשחק מצפה ממך, ואז מתמודד עם הבוסים של הסוף כמו שצריך :).

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38251
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: הנושא הרישמי למשחקי Dark Souls ו-Blood Borne

הודעהעל ידי DrKeo » 04 ינואר 2021, 20:01

הגזמת סטיק...
We're just normal men. We're just innocent men

kririn
Sage
הודעות: 5023
הצטרף: 14 אפריל 2013, 15:40

Re: הנושא הרישמי למשחקי Dark Souls ו-Blood Borne

הודעהעל ידי kririn » 05 ינואר 2021, 05:33

Stick כתב:אתה יודע, אם היית משחק את המשחק האמיתי אולי גם היית הולך ומשתפר עם ההתקדמות, כמו שהמשחק מצפה ממך, ואז מתמודד עם הבוסים של הסוף כמו שצריך :).



ניראה לי היה לוקח לי איזה 3 שנים לעבור את המשחק הזה בלי לרמות
במיוחד הבוס עם ה4 רשים ...

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38251
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: הנושא הרישמי למשחקי Dark Souls ו-Blood Borne

הודעהעל ידי DrKeo » 05 ינואר 2021, 10:43

אולי אם לא היית מרמה, המשחק היה מרים את רמת הסקיל שלך מספיק בכדי שיהיו לך הכלים לנצח את הבוס הזה. כלומר, לא שחקתי בניהו אז אולי מדובר באמת במשהו חריג לגמרי ועקומת הקושי שלו מעמידה שחקנים מול קיר, אבל אם "רפרפת" במשחק סולס שכזה, לא נשמע לי כזה מפתיע שהחלקים המתקדמים שלו הענישו אותך.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 6535
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: הנושא הרישמי למשחקי Dark Souls ו-Blood Borne

הודעהעל ידי glass man » 05 ינואר 2021, 11:00

זה תמיד מצחיק אותי שאנשים מרמרים במשחקים שהם design to win. כאילו מעצבים אשכרה עיצבו בדקו ואישרו שתנצח את המשחק הזה קרירין :)

עוד לא ראיתי בכל שנותי JRPG כולל סולס למינהם שאי אפשר לנצח ככה.

1. בדוק את הנשק שלך,אם הוא לא חזק מספיק שדרג.
2. בדוק את הבריאות והכוח שלך אם הם לא חזקים מספיק שדרג.
3. אם אתה ברמה הנכונה, ועדיין מפסיד בדוק אם יש לנשקים שלך status effects מיוחדים שפיספסת שאתה יכול לנצח בעזרתם.
4.אם זה משחק אקשן תפקידים. תלמד את דפוס התקיפה של המפלצת כולל מתי היא פגיעה, אם אתה לא זוכר תקליט את עצמך וצפה.

זהו.

kririn
Sage
הודעות: 5023
הצטרף: 14 אפריל 2013, 15:40

Re: הנושא הרישמי למשחקי Dark Souls ו-Blood Borne

הודעהעל ידי kririn » 05 ינואר 2021, 18:38

תיראו אני חדש בז'אנר
עברתי כמה שלבים בלי לרמות ,שדרגתי את הדמות
למדתי את מערכת הקרבות ,אבל היתקדמות שלי התחילה להיות איטית מידי , ואני רוצה לנצל את החלת לסים כמה שיותר משחקים מהספריה שלי ,אין סיכוי שהיתי מסים את nioh בקרוב בלי לרמות
אני כן שמח שהצלחתי לעבור כמה בוסים בלי לרמות
אבל יחסית למשחק בסגנון ,הוא ארוך מידי לשחקן מתחיל
והמערכת קרב שלו קשה מידי ,גם הגנה וגם יתחמקות מורידים מהסיבולת ,לא רק התקפה

זה לא משחק שהגנה בזמן הנכון משאיר לי את כל הסיבולת
או משחק שאני יכול ליתחמק כמה שאני רוצה
ככה שצריך לחשב כל דבר קטן בזמן אמת
לישתמש כמה שפחות בהגנה ויתחמקות ,מעבר לתקיפה שגם מורידה מהסיבולת

Stick
Veteran
הודעות: 4753
הצטרף: 07 יוני 2013, 17:16

Re: הנושא הרישמי למשחקי Dark Souls ו-Blood Borne

הודעהעל ידי Stick » 05 ינואר 2021, 21:00

אין לי שום טענה לצורה שבה שיחקת. באמת, אם נהנת, זה הדבר הכי חשוב וזה לא משנה איך המפתחים התכוונו שתשחק מבחינת ההנאה האישית שלך.
אני רק חושב שהטענה על חוסר איזון או דברים דומים במשחק היא מגוחכת קצת כשבעצם לא הלכת בדרך שהמפתחים יצרו.
אני בטח לא עומד 'לתקוף' אותך על זה ש'רימית' או איזו שטות כזו, סך הכל המטרה היא להנות ואם נהנת אז מה טוב. רק לא הייתי מעביר ביקורת על האיזון של המשחק מיד אחרי :).


חזור אל “פורום משחקים”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: Google [Bot] ו־ 47 אורחים