הנושא הרישמי למשחקי Blood Souls Ring
פורסם: 17 אוגוסט 2014, 21:38
גיימסקום מאחורינו וGamersyde מפרסמים תמונות פשוט מהממות מBlood borne המתקרב, אז Praise the sun:
הדברים הידועים עד כה:
- המשחק יכלול עולם hub מרכזי בוא כנראה נעלה את הרמות השונות ולא בbone fire כפי שהיה עד כה במשחקי Souls.
- המשחק שם דגש על התקפה לעומת הגנה, כלומר - אין מגן כבד מאחוריו נתחבא לאורך כלל המשחק ומהסרטונים ששוחררו ניתן לראות בבירור שהשחקן תמיד החזיק כלי נשק חם בדמות רובה ציד לטווח מאוד קרוב וגרזן או כל כלי נשק קר אחר. מה שמלמד על הסגנון המהיר וההתקפי המתעתד של המשחק.
- מנגנון הHollowed הוחלף במנגנון הBeast אשר יהפוף את השחקן לBeast עם שאיבת כמות מסוימת של דם.
- יש Gore במשחק לראשונה .
- המשחק יתרחש כולו בתוכחי עיר ענקית בסגנון גוטי. העלילה מספרת על מחלה מסתורית אשר התרופה לה קיימת בעיר המדוברת. כמובן שמרבית האוכלוסיה כבר נגועה .
- המשחק יכריח את השחקן להיות דרוך לכל אורכו, יצורים שונים יבצעו Spawn בהתפתעה מוחלטת.
- כלי הנשק השונים יכללו מספר מצבים, כאשר כל מצב יהיה שונה מקודמו בטווח ובעוצמה.
- לא יודע כמה קשה יהיה המשחק, האם קליל כמו DS2 או חזרה למקורות כמו Demon souls. נאמר במפורש שתהיה הקלה מסויימת לעומת DS וDemon souls בדבר מכניקות הענשה שהיו (נפילת souls וHumanity?).
- יגיע בלעדית לפס4 בפברואר 2015.
ניתוח הרבה יותר מעמיק של מה ידוע על המשחק עד היום:
מה שהוצג בגיימסקום בצורה רישמית:
הדברים הידועים עד כה:
- המשחק יכלול עולם hub מרכזי בוא כנראה נעלה את הרמות השונות ולא בbone fire כפי שהיה עד כה במשחקי Souls.
- המשחק שם דגש על התקפה לעומת הגנה, כלומר - אין מגן כבד מאחוריו נתחבא לאורך כלל המשחק ומהסרטונים ששוחררו ניתן לראות בבירור שהשחקן תמיד החזיק כלי נשק חם בדמות רובה ציד לטווח מאוד קרוב וגרזן או כל כלי נשק קר אחר. מה שמלמד על הסגנון המהיר וההתקפי המתעתד של המשחק.
- מנגנון הHollowed הוחלף במנגנון הBeast אשר יהפוף את השחקן לBeast עם שאיבת כמות מסוימת של דם.
- יש Gore במשחק לראשונה .
- המשחק יתרחש כולו בתוכחי עיר ענקית בסגנון גוטי. העלילה מספרת על מחלה מסתורית אשר התרופה לה קיימת בעיר המדוברת. כמובן שמרבית האוכלוסיה כבר נגועה .
- המשחק יכריח את השחקן להיות דרוך לכל אורכו, יצורים שונים יבצעו Spawn בהתפתעה מוחלטת.
- כלי הנשק השונים יכללו מספר מצבים, כאשר כל מצב יהיה שונה מקודמו בטווח ובעוצמה.
- לא יודע כמה קשה יהיה המשחק, האם קליל כמו DS2 או חזרה למקורות כמו Demon souls. נאמר במפורש שתהיה הקלה מסויימת לעומת DS וDemon souls בדבר מכניקות הענשה שהיו (נפילת souls וHumanity?).
- יגיע בלעדית לפס4 בפברואר 2015.
ניתוח הרבה יותר מעמיק של מה ידוע על המשחק עד היום:
מה שהוצג בגיימסקום בצורה רישמית: