הנושא הרישמי למשחקי Blood Souls Ring

מחשב, קונסולות וכל מה שאפשר לשחק בו

המנהלים: bozeman, erezronen

סמל אישי של המשתמש
swym
Veteran
הודעות: 3696
הצטרף: 14 אפריל 2013, 01:14

Re: הנושא הרישמי למשחקי Dark Souls ו-Blood Borne

הודעהעל ידי swym » 26 יולי 2020, 12:05

bozeman כתב:היכולת בין התגובות שלך להצליח להחליף שרת ולקבל תאריכים שונים - פרייסלס...


זה אפילו הרגיש כאילו זו כמות השנים שביליתי ב-Central Yharnam לפני שהתקדמתי הלאה.
בינתיים הורדתי עוד בוס (Vicar Amelia), הפעם בניסיון שני. אז עוד אנקדוטה:
שדרוג נשקים במשחק הזה כנראה משמעותי יותר מעליה בדרגות, וזה נחמד שמנקודה מסוימת צריך items אחרים בשביל לשדרג את הנשק עוד יותר - כי זה אומר שעם ה-items העודפים שמצאת ואתה כבר לא צריך לנשק הראשי שלך, אפשר להשקיע בשדרוג נשקים אחרים כדי להביא אותם לרמה מקבילה. זה מונע את המצב שבו אתה נהיה מחויב לבילד מאד מסוים ומאפשר לך לגוון מידי פעם (בניגוד לעליה בדרגות של הדמות, אגב).

אבל בגלל ההתאמה בין נשק ל-stats מאד ספציפיים, זה אומר שיש הרבה נשקים שפשוט לא הולכים טוב ביחד כי אתה צריך לבחור מה לשדרג: הנשק השני שמצאתי במשחק היה הThreaded cane (נו, הזה של הסרסור) - נשק שהיה מאד כיף להפוך לשוט עם טווח ענקי ולהצליף באויבים שמקובצים יחד. אבל מבחינת ההתאמה ל-stats הוא פשוט הפוך לחלוטין ל-Kirkhammer שאני משתמש בו עכשיו, ולכן לא היתה לי ברירה אלא לזנוח אותו בנקודה שבה הנזק שלו התחיל להרגיש בעיקר קוסמטי. והקטע הוא שאם לא הייתי קורא ויקי ספציפי על weapons scaling אז שום דבר מזה לא היה ברור, כי Bloodborne פשוט מחורבן בכל מה שנוגע לתקשור מידע לשחקן.

סמל אישי של המשתמש
swym
Veteran
הודעות: 3696
הצטרף: 14 אפריל 2013, 01:14

Re: הנושא הרישמי למשחקי Dark Souls ו-Blood Borne

הודעהעל ידי swym » 24 אוגוסט 2020, 16:37

עוד עדכונים מהחזית:
המכשפות מHemwick נשחטו בניסיון הראשון.
Darkbeast Paarl נשחט בניסיון הראשון.
Shadow of Yharnam הצליחו להפתיע אותי, ופתאום חזרתי למצב שבו אני צריך ניסוי וטעייה או קריאה בויקי בשביל להבין בכלל איך להתמודד איתם. אבל בסוף צלצלתי בפעמון, ויחד עם איזה NPC Hunterהקרב הפך לבדיחה כי פתאום לא צריך להתמודד עם שלושה בוסים בו זמנית.
ואז, כשחשבתי שהנה אני שולט במשחק, הגיע Rom העכביש המזדיין - והכריח אותי לחזור אחורה בשביל לעשות עוד גרינדינג מטופש בשביל דברים שאני צריך לשדרג.

אחרי מספר דו-ספרתי של ניסיונות וכמעטים, כולל זימוני NPCs ששתו לי את הinsight, נסיונות להבין איך בדיוק עובד הbeasthood, ועוד כל מיני כיוונים כושלים - בסוף זו היתה אסטרטגיה אגרסיבית יותר והפסקת ההתקמצנות על consumables שעשו את שלהם, וגם רום נשחט(ה?).
ואז המשחק בא ואומר לך "היי, בטח היה לך קל מידי עד עכשיו, אז אולי נעשה שלב שבו האויבים שהרגת חוזרים לחיים לאורך כל השלב?"

idan
Veteran
הודעות: 2211
הצטרף: 04 אוגוסט 2013, 00:13

Re: הנושא הרישמי למשחקי Dark Souls ו-Blood Borne

הודעהעל ידי idan » 12 נובמבר 2020, 03:51

פיל ספנסר סיפר בראיון לגיימספוט שהוא ראה ושיחק לא מעט באלדן רינג ושזה לחלוטין המשחק הכי שאפתני של מיאזאקי

זהו, הוא לא שיתף יותר מידי, אבל נחמד לשמוע :)

kririn
Sage
הודעות: 5023
הצטרף: 14 אפריל 2013, 15:40

Re: הנושא הרישמי למשחקי Dark Souls ו-Blood Borne

הודעהעל ידי kririn » 12 נובמבר 2020, 10:59

חברה מה דעתכם על nhio ?
אני מדבר המשחק הראשון לא השני

זה המשחק סולסליק שאני מנסה לשחק ברצינות
פעם ניסיתי את סולס הראשון אבל עם טרינר בpc
אבל היו באגים אז פרשתי ,אבל זה גם רמאות ולא למדתי מזה איך לשחק בסולליק

את nhio אני משחק על הps4 ,עברתי את השלב הראשון כולל הבוס הראשון
עכשיו אני בחלק שאני עושה גרינדין לחזק את הדמות
יש טיפים אבל בלי לרמות ? לא רוצה לנצל באגים ודברים כאלו
אבל אין לי בעיה עם לדוגמה מקום טוב לגרינדין
או איך לילחם מול אויבים שונים ,אני טירון בז'אנר הזה
טירון שהולך למות 100000000000000000000000
פעמים עד שאני יצליח לעבור את המשחק

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 6535
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: הנושא הרישמי למשחקי Dark Souls ו-Blood Borne

הודעהעל ידי glass man » 12 נובמבר 2020, 11:08

משחק מדהים בעיני אם יש לך סבלנות ל"לאיפה אני צריך ללכת?!"
מפה מסורבלת ולא יעילה וכו' זה משחק שמנסה בכוח להיות obtuse.אבל זה הקסם שלו. אל תתייאש. מקסימום קח הפסקות להתאורר

kririn
Sage
הודעות: 5023
הצטרף: 14 אפריל 2013, 15:40

Re: הנושא הרישמי למשחקי Dark Souls ו-Blood Borne

הודעהעל ידי kririn » 12 נובמבר 2020, 11:23

כן כבר בשלב הראשון ,די נתקעתי כי לא ראיתי פתח מסוים
אבל השלב היה מאוד קטנטן
אני לוקח את הזמן ,עכשיו הולך לעשות איזה חצי שעה גרינדין

Stick
Veteran
הודעות: 4753
הצטרף: 07 יוני 2013, 17:16

Re: הנושא הרישמי למשחקי Dark Souls ו-Blood Borne

הודעהעל ידי Stick » 12 נובמבר 2020, 11:34

מבחינת המערכות שלו הוא משחק מורכב יותר מדארק סולס, או לכל הפחות מבחינת מערכת הקרב שלו שהיא הבשר של המשחק. עם זאת אני חושב שהוא נופל ממנו בפרמטרים של עיצוב שלבים, גיוון אויבים, בוסים, והעולם שלו מחולק לשלבים שזה מינוס לטעמי. כלומר עם כמה שזה אולי נשמע מוזר דווקא הייתי ממליץ להתחיל עם דארק סולס אם אתה רוצה להכנס לזאנר, הוא גם מוצלח יותר וגם פשוט יותר בכמה בחינות.
עם זאת ניהו הוא גם משחק מצוין לחלוטין, ומספיק שתעדיף את הסטינג היפני על פני פנטזיית ימי הביניים בשביל שתעדיך אותו על פני דארק סולס.

בקשר להמלצות, אין לי כל כך משהו ספציפי חוץ מלהגיד - תלמד אותו, ותתרגל להשתמש בכל המערכות שלו. גם אם יש איזו מערכת שנראת לך קשה או מורכבת ואתה מצליח להסתדר בלעדיה בינתיים, אל תתרגל לשחק ככה כי אתה תענש על זה בהמשך.
תכריח את עצמך להשתמש בכל הקלים שהמשחק נותן לך וללמוד איך באמת לשלוט במערכת הקרב שלו בצורה מלאה. המשחק אמנם קשה אך בהחלט נותן לך המון כלים (יותר מסולס) להתמודד איתו, וברגע שתדע להשתמש בהם הוא בהחלט פייר בהתמודדות שלו. בתור התחלה הייתי ממליץ לך להתמקד ביכולת לשחזר סטמינה אחרי התקפות, תלמד להגיע לשלמות עם המערכת מבחינת הטיימינג של כל פעולה, זה מאוד חשוב ובהמשך יתן לך את היכולת לחבר קומבואים בצורה מושלמת.

מעבר לזה הטיפים הכללים, תלך בזהירות, אל תרוץ בעיוורון לשטחים פתוחים או לפינות כי המשחקים האלו אוהבים להפתיע, תמיד תהיה מוכן. תשתדל לא להקיף את עצמך באויבים עד כמה שניתן, אתה הכי חזק בקרבות 1V1 ותשתדל להכריח כאלו בכל הזדמנות. תשתמש בקשת או ברובה שלך (גם בשביל נזק, אולי להוריד קשתים רחוקים, וגם כדי למשוך אליך אויבים בודדים מתוך קבוצות). חפש קיצורי דרך, חפש סודות.
ובגדול פשוט אל תתייאש, לומדים ומשתפרים מכל תבוסה :).

kririn
Sage
הודעות: 5023
הצטרף: 14 אפריל 2013, 15:40

Re: הנושא הרישמי למשחקי Dark Souls ו-Blood Borne

הודעהעל ידי kririn » 12 נובמבר 2020, 12:42

תודה רבה
קשת עדין לא קיבלתי ,חוץ מאימון אחרי השלב הראשון
אבל אני לומד לאט לאט

kririn
Sage
הודעות: 5023
הצטרף: 14 אפריל 2013, 15:40

Re: הנושא הרישמי למשחקי Dark Souls ו-Blood Borne

הודעהעל ידי kririn » 12 נובמבר 2020, 19:46

חרשתי הרבה ,הגעתי עם הדמות לרמה 7
התחלתי לקטול אויבים בקצב
הגעתי לבוס השני במשחק ,היתי קרוב לנצח אותו
אבל איזה קשת שלא ראיתי ירה אלי חץ שניסיתי לקחת תרופה
(לקחתי את התרופה מספיק רחוק מהבוס ) ,החץ לא הרג אותי
אבל זה לא נתן לי מספיק זמן לברוח ,אז הבוס מחץ אותי

אבל אני חיב להגיד זה כיף ,אני די מתחיל לקלוט את העניין
גם לא ידעתי שהבוס יצוץ שאני יגיע לאותו המקום
חשבתי שזה מקום של סוף החלק הזה בשלב

נו טוב עכשיו אני יודע ,פעם הבא שאני יגיע לבוס הזה
ולא צריך להיות לי קשה
זה יהיה
one on one with the great one

kririn
Sage
הודעות: 5023
הצטרף: 14 אפריל 2013, 15:40

Re: הנושא הרישמי למשחקי Dark Souls ו-Blood Borne

הודעהעל ידי kririn » 22 נובמבר 2020, 12:05

עברתי היום את הבוסית השלישית
והמשכתי לעשות כמה משימות צד
אני מתחיל לקלוט את המשחק ,הבעיה העיקרית שלי כרגע
זה מקומות שיש בהם כמה אויבים
מאוד קשה לתמרן ככה ,אבל רוב הזמן אפשר לבודד

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 6535
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: הנושא הרישמי למשחקי Dark Souls ו-Blood Borne

הודעהעל ידי glass man » 22 נובמבר 2020, 12:41

כל הכבוד קרירין אתה עושה לי חשק לNioh2

kririn
Sage
הודעות: 5023
הצטרף: 14 אפריל 2013, 15:40

Re: הנושא הרישמי למשחקי Dark Souls ו-Blood Borne

הודעהעל ידי kririn » 22 נובמבר 2020, 12:54

אל תזכיר לי שהמשחק הזה קיים
יש לי מחלה לסיים סדרות
ובקצב הזה אני יסיים את המשחק הראשון עוד 20 שנה

Stick
Veteran
הודעות: 4753
הצטרף: 07 יוני 2013, 17:16

Re: הנושא הרישמי למשחקי Dark Souls ו-Blood Borne

הודעהעל ידי Stick » 22 נובמבר 2020, 13:20

אני מחכה בקוצר רוח לגרסאת הPC של ניהו 2 :).
קרירין, אתה אכן צריך להפריד קבוצות גדולות של אויבים כמו שאתה אומר, אז תמשיך למצוא דרכים לעשות את זה ועם הזמן הכל ילך לך בקלות יותר.

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 6535
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: הנושא הרישמי למשחקי Dark Souls ו-Blood Borne

הודעהעל ידי glass man » 22 נובמבר 2020, 13:57

Stick כתב:אני מחכה בקוצר רוח לגרסאת הPC של ניהו 2 :).
קרירין, אתה אכן צריך להפריד קבוצות גדולות של אויבים כמו שאתה אומר, אז תמשיך למצוא דרכים לעשות את זה ועם הזמן הכל ילך לך בקלות יותר.


אז סטיק שאתה משחק תעדכן אולי נשחק במקביל :) יהיה כייף.

kririn
Sage
הודעות: 5023
הצטרף: 14 אפריל 2013, 15:40

Re: הנושא הרישמי למשחקי Dark Souls ו-Blood Borne

הודעהעל ידי kririn » 22 נובמבר 2020, 16:41

Stick כתב:אני מחכה בקוצר רוח לגרסאת הPC של ניהו 2 :).
קרירין, אתה אכן צריך להפריד קבוצות גדולות של אויבים כמו שאתה אומר, אז תמשיך למצוא דרכים לעשות את זה ועם הזמן הכל ילך לך בקלות יותר.



היה לי פשוט תפלצת שהשריצה אויבים
באותו השלב עד החלק הזה אותו סוג השריץ רק אויבים חלשים
פתאום האויבים המושרצים היו ברמה בינונית
פעם הבא שאני ישחק אני קודם ירוץ להשמיד אותה
ואז יתמודד עם האויבים

סמל אישי של המשתמש
swym
Veteran
הודעות: 3696
הצטרף: 14 אפריל 2013, 01:14

Re: הנושא הרישמי למשחקי Dark Souls ו-Blood Borne

הודעהעל ידי swym » 29 נובמבר 2020, 19:11

דגמתי לא מזמן את Darksiders 3 - קצת לפני שהוא יצא מהגיים-פאס.
ידעתי שכשהוא יצא הוא קיבל, ובצדק, את התגית של משחק soulslike וה"השראה" די ברורה. אבל מסתבר שאחרי שהמשחק יצא הוסיפו לו גם מצב משחק "קלאסי" שבו הקרבות עצמם הופכים לדומים יותר למשחקים הקודמים בסדרה (כלומר מועתק מGod of War בימים שלפני הריבוט) - כשההבדל העיקרי הוא האפשרות לעשות dodge גם באמצע אנימציה קיימת, ושימוש consumables לא מעכב את הדמות שלך. מעניין לראות כמה ההבדל הוא גדול בין שני המצבים

וחוצמזה בעצם נזכרתי שגם Darksiders הראשון (והעתיק מכל משחק קיים מזלדה ועד פורטל) כלל מכניקה של נשמות בתור מנגנון currency... שנה אחרי Demon's Souls. אמנם זה עוד לא היה אותו המנגנון שמצריך ממך לבחור בין רכישות לשדרוג הדמות, אבל את התשתית לההעתקה הזו הם התחילו די מוקדם.

Stick
Veteran
הודעות: 4753
הצטרף: 07 יוני 2013, 17:16

Re: הנושא הרישמי למשחקי Dark Souls ו-Blood Borne

הודעהעל ידי Stick » 30 נובמבר 2020, 01:00

סיימתי את דארקסיידרס 2 ו3 ממש לפני כמה חודשים. בעוד שההתחלה של דארקסיידרס 3 בהחלט הייתה מרעננת אחרי 2 וגרמה לי לחיוך לא קטן כחובב סולסלייק, הוא אחרי כמה שעות מאבד מומנטום ובאופן כללי לא מגיע לאווירת המסע הפנטסטי שהמשחק השני מייצר מעולה.
בכל מקרה הדבר הכי גדול שאני יכול לקחת ממנו, או מכל סולסלייק תלת מימדי כזה שיצא לי אישית לשחק, זה עד כמה עיצוב השלבים של FS הוא מושלם. בעיניי זה ה-תחום שבו הם באמת אמנים וזה לגמרי לא מקבל מספיק יחס. כל המשחקים האלו פשוט מחווירים ליד משחקי סולס ובדיוק בגלל זה.
זה נכון אגב גם למשחק כמו ניהו, שאמנם כן מצליח להתרומם מהבינוניות ולהיות משחק טוב, אבל רק בזכות מערכת קרב באמת מיוחדת ומוצלחת שהוא מרים מעל הבסיס של FS. המשחקים שלא נותנים משהו כזה פשוט מתמסמסים.

לגבי הנשמות, זה לא נכון. במשחק הראשון והשני הנשמות הן לא יותר מexp שמקבלים על הריגת אויבים ופתיחת תיבות, בדיוק כמו הred orbs מGOW המקוריים. אמנם כן קוראים להם נשמות בדארקסידרס עקב כל האווירה האפוקליפטית, אבל זה לא באמת אותו דבר...

סמל אישי של המשתמש
InterAl
Veteran
הודעות: 3692
הצטרף: 15 אפריל 2013, 00:29

Re: הנושא הרישמי למשחקי Dark Souls ו-Blood Borne

הודעהעל ידי InterAl » 30 נובמבר 2020, 01:49

מה ההבדל? המחסור בשדרוג סטאטס ובאיבוד נשמות כשמתים?

Stick
Veteran
הודעות: 4753
הצטרף: 07 יוני 2013, 17:16

Re: הנושא הרישמי למשחקי Dark Souls ו-Blood Borne

הודעהעל ידי Stick » 30 נובמבר 2020, 02:12

ביחד עם השימוש בו לקניית נשקים, משאבים, כלי שדרוג וכו', כן. בהתחשב בעובדה שזה בערך כל מה שדימון סולס הוסיף על המכניקה, וזה בדיוק מה שאין בדארקסידרס 1, אני לא רואה חיבור מיוחד.

סמל אישי של המשתמש
InterAl
Veteran
הודעות: 3692
הצטרף: 15 אפריל 2013, 00:29

Re: הנושא הרישמי למשחקי Dark Souls ו-Blood Borne

הודעהעל ידי InterAl » 30 נובמבר 2020, 02:38

קניית נשקים וכו' יש שם, אז ההבדל נעוץ בסטאטס ובאיבוד נשמות. לדעתי הסטאטס זה לא מה שחשוב (הבילד הוא מה שחשוב, ויש את זה שם), ולכן ההבדל האמיתי הוא באיבוד הנשמות. זה באמת המאפיין העיקרי של סולס, יחד עם רמת קושי מטורפת שגורמת לאיבוד נשמות להיות דאגה ממשית ומקור לחץ.

סמל אישי של המשתמש
swym
Veteran
הודעות: 3696
הצטרף: 14 אפריל 2013, 01:14

Re: הנושא הרישמי למשחקי Dark Souls ו-Blood Borne

הודעהעל ידי swym » 03 דצמבר 2020, 17:30

מה שיחודי בסולסלייקים בהיבט ה"כלכלי" זה לדעתי בעיקר הduality הזה: הנשמות הן סוג של מטבע שצריך לבחור בו אם להשתמש בו בשביל לשדרג את הדמות או בשביל לקנות חפצים ו-consumables, בעוד במשחקים אחרים יש הפרדה בין השניים ו-XP זה מנגנון נפרד, אם הוא בכלל קיים (בDarksiders הראשון בכלל היתה עליה ברמות? כבר לא זוכר). בהסתכלות הרחבה זה פשוט מנגנון קצת שונה שמוביל לאותה תוצאה מינוס כל מיני ניואנסים של מה-כדאי-לי-לעשות-עכשיו, אבל הוא בכל זאת סוג של משהו שמזוהה עם הז'אנר.
סתם עניין אותי כאנקדוטה זה שבשני המשחקים המטבע היה souls כבר לפני יותר מעשור, אבל דארקסיידרס הפך לסולסלייק רק שני משחקים מאוחר יותר.

בצד של איבוד הנשמות, מה שיחודי למשחקי סולסלייק זה שהאבדן הזה לא סתם מחזיר אותך לשמירה קודמת מהצ'קפוינט אלא נותן למשחק להמשיך: זה אומר שמצד אחד איבדת נשמות שצברת אבל מצד שני לא מקבל בחזרה consumables שהשתמשת בהם.
אם סתם היית חוזר לשמירה האחרונה ומאבד את כל מה שצברת מאז (אבל consumables שהשתמשת בהם היו חוזרים אליך), זה לא היה שונה מכל RPG מבוסס צ'קפוינטס. ומצד שני אם כל מה שהשתמשת בו היה אובד, אבל הנשמות שצברת היו נשארות אצלך אז הוא לא היה שונה כל כך מזלדה.

סמל אישי של המשתמש
InterAl
Veteran
הודעות: 3692
הצטרף: 15 אפריל 2013, 00:29

Re: הנושא הרישמי למשחקי Dark Souls ו-Blood Borne

הודעהעל ידי InterAl » 04 דצמבר 2020, 02:38

בסקירו יש הפרדה בין xp לכסף והוא עדיין נחשב soulslike.
לגבי צ'קפוינטים, לא חושב שמה שתיארת ייחודי לסולסלייק, גם חלק ממשחקי מטרוידואניה עובדים ככה. גם ביושוק וסיסטם שוק עובדים ככה, גם בורדרלנדס ובטוח שעוד רבים אחרים.

אני חושב שהמאפיין העיקרי של סולסלייקים הוא מבנה המשחק ופחות מכניקה כזאת או אחרת. כלומר גם אם מישהו יפתח מוד לדארקסיידרס 2 שיגרום לך לאבד xp/כסף במוות ויקים אותך לתחייה בצק'פוינט האחרון, עדיין יהיה קשה לקרוא לו סולסלייק, פשוט כי מבנה המשחק שלו שונה.

סמל אישי של המשתמש
swym
Veteran
הודעות: 3696
הצטרף: 14 אפריל 2013, 01:14

Re: הנושא הרישמי למשחקי Dark Souls ו-Blood Borne

הודעהעל ידי swym » 11 דצמבר 2020, 00:57

האמת היא שזה לא סותר... סולסלייק זה לא ז'אנר כשלעצמו ובתכלס יש בו הרבה דברים שמזכירים משחקי מטרוידוניה (או זלדה). על דארקסיידרס 2 דילגתי, אבל אני חושב שדארקסיידרס הראשון יכול לעבור את ההמרה לסולסלייק עם ההתאמות הנכונות.

אני סך הכל חושב שזה השילוב של כל הגורמים דברים יחד: בביושוק ובורדרלנדס אתה אמנם "נענש" בעלות כספית (זניחה) בכל פעם שאתה מת, אבל מנגד ה-XP שלך ממשיך להצטבר בעוד האויבים שהרגת כבר לא חוזרים לחיים עם Health bar מלא - ככה שלמעשה המשחקים האלו רק מקלים עליך עם המכניקה הזו. סולסלייקים לוקחים את זה בדיוק לכיוון ההפוך, והמשמעות של המוות היא שהפסדת כל progression שלא הספקת לקנות בו משהו קבוע.

סמל אישי של המשתמש
InterAl
Veteran
הודעות: 3692
הצטרף: 15 אפריל 2013, 00:29

Re: הנושא הרישמי למשחקי Dark Souls ו-Blood Borne

הודעהעל ידי InterAl » 11 דצמבר 2020, 01:07

אז אם בביושוק ובורדרלנדס היה הפסד XP במוות, הם היו הופכים לסולסלייקים בדרך פלא?

אגב, בביושוק אינפינט אין XP, המשאב שלך לפיתוח הדמות הוא אך ורק כסף (איתו אתה קונה vigors ושדרוגים לנשקים), ואתה מאבד כסף במוות וקם לתחייה בנקודות respawn. אז הוא סולסלייק?

kririn
Sage
הודעות: 5023
הצטרף: 14 אפריל 2013, 15:40

Re: הנושא הרישמי למשחקי Dark Souls ו-Blood Borne

הודעהעל ידי kririn » 24 דצמבר 2020, 22:25

טוב טכנית סימתי את הסולליק הראשון שלי
לא לא nhio
החלטתי את nhio לעבור בעזרת טרינר
אני מדבר על דרקסידר 3 ,יש שם רמה קלה אבל טכנית זה סולליק
Nhio פשוט היה לוקח לי יותר מידי זמן לעבור ואני רוצה לנצל את החלט
לסים כמה שיותר משחקים בספריה שלי

בכל מקרה דרקסידר 3 משחק בינוני פלוס
וממש לא ממליץ על גרסת הps4 הרגילה בגלל בעיות ביצועים


חזור אל “פורום משחקים”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 49 אורחים