הנושא הרישמי למשחקי Blood Souls Ring

מחשב, קונסולות וכל מה שאפשר לשחק בו

המנהלים: bozeman, erezronen

Stick
Veteran
הודעות: 4753
הצטרף: 07 יוני 2013, 17:16

Re: הנושא הרישמי למשחקי Dark Souls ו-Blood Borne

הודעהעל ידי Stick » 10 נובמבר 2021, 18:55

ובזמן שאני מחכה שהבטא תפתח גם מחוץ לעיתונאים, הם כבר שיחקו כמה ימים והרשמים סופר חיוביים כמעט אצל כולם.
רוב מי שיצא לי לראות טוען שהמשחק לא רק עומד בציפיות הגדולות, אלא עולה עליהן. אישית אני כבר ללא יכול לחכות :).

אגב, להבדיל מהמיני סערה שהייתה עם סקירו בזמנו בהקשר לקושי, טענה שחוזרת שוב ושוב מצד כולם היא שאלדן רינג הוא הדבר הכי נגיש שFS עשו מאז ומעולם. הקסמים והזימונים נראים OP לגמרי, ומי שירצה כנראה יוכל לשחק את המשחק בצורה שבה הוא לא יהיה קשה מדי.

סמל אישי של המשתמש
swiss-the-engine
Sage
הודעות: 5390
הצטרף: 13 אפריל 2013, 22:36

Re: הנושא הרישמי למשחקי Dark Souls ו-Blood Borne

הודעהעל ידי swiss-the-engine » 12 נובמבר 2021, 14:05

צפיתי בסרטון גיימפליי ארוך. די מוזר הקטע שזה ממש ממש דארק סולס.
"Democracy is two wolves and a lamb voting on what to have for lunch. Liberty is a well-armed lamb contesting the vote!"
Benjamin Franklin

Stick
Veteran
הודעות: 4753
הצטרף: 07 יוני 2013, 17:16

Re: הנושא הרישמי למשחקי Dark Souls ו-Blood Borne

הודעהעל ידי Stick » 12 נובמבר 2021, 16:12

אז אחרי 3 שעות שלמות עם אלדן רינג, מבחנתי אין בכלל ספק - FS עשו את זה שוב.
אם מישהו רוצה לדעת משהו יותר מפורט על מערכת ספציפית כזו או אחרת אני אענה בשמחה, אבל בגדול:
אני מאוד מרוצה. קודם כל הדמו הזה עצום, שיחקתי 3 שעות רצופות לא סיימתי אותו, עדיין לא הגעתי למבוך הראשי ולבוס המרכזי של הדמו, רק הסתובבתי באזור הפתוח ונכנסתי לכמה מבוכים קטנים, גם שם לא עברתי עדיין על הכל.
ברמת איך שהמשחק עובד... תדמיינו שלב של דארק סולס 3, אבל שלב עצום, אדיר מימדים, כזה שמכל זווית אי אפשר לראות בכלל רמז לקצה המפה. ואז בתוך השלב הזה יש עוד המון שלבים קטנים ומוכלים בעצמם ששווה לחקור, כי יש בהם בוסים של ממש וLOOT ייחודי ומעניין. העיצוב הכי רחוק ממשחקי עולם פתוח קלאסיים שאפשר, אין סימנים ואין שום סיבה לעשות שום דבר מלבד סקרנות, ההרגשה שאכן בכל פינה המפתחים הניחו במיוחד דברים ששווה לראות, והרצון להתחזק ולמצוא חפצים ונשקים טובים יותר.
הרבה אומרים שזה כמו BOTW, לא שיחקתי בו אז אני לא יודע, אבל אולי. בכל מקרה הלופ מרגיש מאוד מוצלח.
לצד זה יש כמובן את המבוכים הראשיים, שכאמור עוד לא יצא לי לראות, אבל זה בכלל אמור להיות השיא של המשחק...

הגיימפלי עצמו הוא לא לגמרי DS3, אבל מאוד מזכיר אותו. כל מי ששיחק במשחקים האלו יכול כבר לדמיין עד כמה כפתור קפיצה יהיה משמעותי למעראכת הזו, וזה אכן המצב. התחושה היא שיש הרבה יותר גיוון (גם בהתקפות ובשילובים, וגם באנימציות), התתי מערכות כמו הצורה שבה הskill moves עובדים עכשיו והזימונים אלו דברים שעדיין לא יצא לי לחקור לעומק, אבל זה נראה טוב. יש עוד כל מיני ניואנסים חדשים כמו היכולת להפוך הגנה להתקפת קאונטר מהירה, ועוד כל מיני דברים שבעיקר נותנים לך הרבה יותר אופציות כשחקן איך לשחק.

וסך הכל זו ההרגשה העיקרית שיצאתי איתה - המון אופציות. יש עולם ענק, יש את המערכות והעיצוב המופלאים של FS, יש חקירה והזדמנויות למצוא את הgear וצורת המשחק שלך. הבוסים שראיתי היו נהדרים, המשחק יפייפה ויזואלית (כן, גם אם לא טכנית..), ועוד לא דיברתי בכלל על הסוס שהיה הפתעה סופר נעימה והם לגמרי הצליחו לקלוע על הנסיון הראשון איתו. בקיצור, אם זה לא ברור, יצאתי מאוד מבסוט מההדגמה הזאת :).

אני מקווה להמשיך ולהגיע למבוך והבוס הראשיים בבטא הזו, יש עוד סשן של 3 שעות מחר בערב.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38338
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: הנושא הרישמי למשחקי Dark Souls ו-Blood Borne

הודעהעל ידי DrKeo » 12 נובמבר 2021, 16:34

כן, נשמע כמו botw :)
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
Death_119
Veteran
הודעות: 4135
הצטרף: 13 אפריל 2013, 20:04

Re: הנושא הרישמי למשחקי Dark Souls ו-Blood Borne

הודעהעל ידי Death_119 » 14 נובמבר 2021, 09:50

ראיתי את הסקירות של IGN, המשחק נראה טוב, אבל הוא מאוד Dumbed down בכל הקשור לרמת הקושי תודות לנושא הקסם ומאוד לא מאוזן בסוגייה כמו Demon souls. זה כאילו הם הוסיפו Easy mode עם זימונים וקסם. השליטה בסוס לא נראית משהו בכל הקשור ללחימה, יש רק סוג מכה יחיד והעניין שם זה רק תזמון. זה מרגיש כאילו כל הסדרה הזאת ממשיכה להוריד את רמת הקושי ממה שהיה נהוג בDark souls הראשון, חבל.

מה שכן, הוא נראה ויזואלית לא רע, הDesign שלהם מאוד עוזר והכמות תוכן בהחלט מטורפת.
תמונה

Laskin
Elder
הודעות: 21783
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: הנושא הרישמי למשחקי Dark Souls ו-Blood Borne

הודעהעל ידי Laskin » 14 נובמבר 2021, 12:20

כן, ראיתי עוד ועוד ממנו ואני מעודד :) כנראה שארכוש אותו DAY 1
אתה אומר "חבל", אבל אני די משוכנע שהמשחק הזה יהיה מוצלח בהרבה מכל המשחקים הקודמים שלהם, בעיקר במכירות, בזכות עניין רמת הקושי המתונה יותר

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 6535
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: הנושא הרישמי למשחקי Dark Souls ו-Blood Borne

הודעהעל ידי glass man » 14 נובמבר 2021, 14:05

זה פשוט, אם הקסמים הם אייזי מוד, אז פשוט מי שלא רוצה אייזי מוד שלא ישתמש בקסמים פשוט :) בנתיים אני עדיין שומע על אנשים שמדלגים על בוסים מרוב שהם קשים אז אני לא יודע למה צריך לדאוג.

Stick
Veteran
הודעות: 4753
הצטרף: 07 יוני 2013, 17:16

Re: הנושא הרישמי למשחקי Dark Souls ו-Blood Borne

הודעהעל ידי Stick » 14 נובמבר 2021, 14:12

אני לא חושב שהמצב של הקסמים "רע" (או "טוב" לאסקין :)) כמו שהוא היה בדימון סולס.
אסייג בכך שלא באמת חפרתי על הקסמים בדמו, רק ניסיתי מעט ובסוף חזרתי לבילד הקבוע שלי במשחקי סולס של לוחם חזק ומהיר, וכמובן שבכל מקרה קיבלנו רק טעימה מהמערכת ואין לדעת מה יהיה בכל המשחק.
אבל, נחלק את זה לשניים:
הקסמים יותר חזקים מבדארק סולס 1-3, וגם יותר מגוונים וורסאטילים או לפחות נראה ככה. זו עובדה. מצד שני, הבעיה העיקרית בדימון סולס הייתה שהאויבים פשוט לא ידעו איך להתמודד מול בילד של קוסם, יכלת פשוט להספים אותם בקסמים והם בדרך כלל היו נשארים תקועים או מתים עד שהגיעו אליך. אני לא חושב שהקסמים בדימון סולס היו בהכרח *חזקים* יותר מבדארק סולס, פשוט המשחק התמודד איתם פחות טוב.
באלדן רינג, ושוב רק מהכמה שעות שראינו, האויבים מתמודדים יופי עם המערכת הזו. כן אפשר להשמיד חוליה שלמה של אויבים שמסתובבים בעולם מרחוק עם כמה קסמים, אבל אפשר לעשות את זה בעוד כמה וכמה דרכים שלא דורשות מאמץ. לא זו "מהות" המשחק בסופו של דבר, ובכל הקשור לבוסים או היתקלויות מיוחדות וקשות של אויבים, אני לא חושב שיש משהו שהרגיש שבור בקסמים, הם רק קצת יותר חזקים, מענינים ומגוונים. אני בכל מקרה לא מאמין שאצלול למעמקי המערכת הזו בריצה הראשונה שלי, אבל אני חושב שהדגש ששמו עליה טוב בכל צורה שתסתכל על זה.

Stick
Veteran
הודעות: 4753
הצטרף: 07 יוני 2013, 17:16

Re: הנושא הרישמי למשחקי Dark Souls ו-Blood Borne

הודעהעל ידי Stick » 14 נובמבר 2021, 14:26

בקשר לבוסים ולקושי של המשחק, הוא הרגיש לי בערך כמו דארק סולס 3.
אבל צריך להגיד שאל דארק סולס 3 הגעתי כבר אחרי כל כך הרבה שעות במשחקי הסדרה ככה שהוא לא באמת היה לי כל כך קשה. כמובן שזה נטו נסיון ולא איזו 'יכולת', אבל את רוב הבוסים (חוץ מאחד..) עברתי גג בנסיון השלישי, וסך הכל כמובן שהייתי על קצה הכסא ובריכוז מקסמילי ב100% מזמן המשחק, אבל לא באמת מתתי יותר מדי.
אז בקיצור, הדמו של אלדן רינג לא היה לי מאוד קשה, אבל אני מכיר את השטיקים של FS מקילומטרים כבר.

שוב הסייג הקבוע של רק המעט ששיחקתי, אבל - העולם הפתוח עצמו לא היה מאוד מאתגר, יש לך את הסוס ואיתו יכולת לעשות צ'יז לכל חוליה 'רגילה' של אויבים ככה שאין באמת קושי היסטרי בהסתובבות, ובלי קשר גם ככה אלו לא היתקלויות סולס קלאסיות שעליהן כתבו כמה המשחק קשה, גם ברגל האויבים האלו הם הקבוצות hollows הרגילים שיש בכל משחק סולס וזה אף פעם לא שיא הקושי.
באשר לסוס, אני דווקא חושב שהם הצליחו עם הוקומבט שלו יותר מכל משחק אחר שראיתי. האם זה מושלם? לא, זה עדיין מוזר להלחם על סוס כמו בכל משחק, אבל זו באמת הדוגמה הכי טובה שראיתי למערכת כזו. קודם כל יש עניין של מיקום ולא רק תזמון, R1 וL1 הופכים להתקפה ימינה או שמאלה, ואם לא תפגע באויב המשחק לא יעשה בשבילך את העבודה. זה נשמע פשוט אבל גם אתה זז מהר וגם האויב זז מהר ויש פה איזשהו עניין חביב שצריך להתרגל אליו. בנוסף יש התקפות חזקות על R2 וL2, שאפשר גם לטעון, ובנשקים מסוימים אפשר 'לדרוס' אויבים עם הנשק תוך כדי התקפה. סך הכל זה חביב.
וכן, אפשר לעשות צ'יז לקבוצות אויבים רגילים עם הסוס... אבל באיזה משחק סולס לא היה אפשר לעשות צ'יז כל כמה רגעים במשחק? :)
שני הבוסים שנלחמתי בהם על הסוס היו אחלה וגם די מאתגרים. יש פרש מוזהב כזה ממש בתחילת הדמו שהוא 'הקיר' הראשון של ררוב מי ששיחק, אחלה קרב. ואחרי זה הדרקון שראיתם בהדגמה הרשמית, גם כן קרב מוצלח ואפשר לעשות אותו גם ברגל וגם על סוס, אני הרגתי אותו על הסוס.

השיא של הדמו ושל הקושי היה המבוך הראשי, הטירה שהציגו בדמו הרשמי (אבל בוס אחר). סך הכל מאוד נהנתי מהקטע הזה, לא שזה צריך להפתיע.. זה אשכרה דארק סולס 3.5 בקטעים האלו, אבל מצד שני זו הייתה ממש טעימה מהמבוך ומהר מאוד הדמו נגמר.
מבחינת הקושי, שוב, מה שאפשר היה לצפות משלב ממוצע בדארק סבולס 3. גם הבוס, שאגב היה הבוס הכי טוב בדמו כמובן וקרב מצוין. נצחתי אותו על המפגש הראשון אבל זה היה מאוד קרוב, וגם הלכתי אליו רק אחרי שחפרתי את כל האזור הפתוח שלפניו ועליתי לא מעט רמות.האמת שמאוד הזכיר לי את הקרב נגד הdragon slayer armor בדארק סולס 3, גם מבחינת קושי וגם מבחינת קרב עצמו. וזה קרב שאהבתי מאוד בדארק סולס 3.

וזהו, סך הכל כל מה שהיה בדמו לקח לי 5 שעות משחק, מאוד נהנתי. לא שלא ציפיתי למשחק בטירוף עוד לפני כן, אבל אם אחרי 5 שעות איתו אני רק מחכה לו עוד יותר, זה אומר הכל :).

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 6535
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: הנושא הרישמי למשחקי Dark Souls ו-Blood Borne

הודעהעל ידי glass man » 15 נובמבר 2021, 09:01

מה שאני לוקח מהרשמים האלה זה שיש במשחק הזה הכול מהכול בנוגע לקושי, יש אזורים קלים יש אזורים עם קושי סטנדרטי של הסדרה ואמנם לא ראינו את זה
אבל יש מצב שיש אפילו אזורים עם קושי שמתעלה על הקודמים ברמת קושי אבל אולי אני אופטימי יתר על המידה.

Laskin
Elder
הודעות: 21783
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: הנושא הרישמי למשחקי Dark Souls ו-Blood Borne

הודעהעל ידי Laskin » 15 נובמבר 2021, 11:18

אני רק מקווה שגם את הקטעים הכי קשים יהיה אפשר לעבור עם דמות שהיא סופר OP :)

idan
Veteran
הודעות: 2214
הצטרף: 04 אוגוסט 2013, 00:13

Re: הנושא הרישמי למשחקי Dark Souls ו-Blood Borne

הודעהעל ידי idan » 15 נובמבר 2021, 17:24

לא הייתי מסיק מסקנות בכל מה שקשור לאיזון על סמך הבטא בלבד, גם מניסיון עבר, גם כי אני בספק גדול אם במשחק המלא אתה באמת מתחיל לשחק עם חלק מהקסמים ההתחלתיים שלפחות מהוידיאו שראיתי פשוט נראים מתקדמים מידי וגם כי מדובר בחתיכה קטנה מאוד של המשחק, אולי באיזורים אחרים יש אויבים עם יותר magic resistance וכו'. אפילו על המיקום של חפצים מסויימים וחלק מהאויבים לא בהכרח הייתי חותם. אבל כמובן שיכול להיות שיש בילדים שהם פשוט חזקים יותר ב PVE, זו לא תהיה פעם ראשונה.

מה שכן, מעבר לכל הכלים והעזרים הברורים, סביר להניח ש ER יהיה נגיש יותר ולו רק מעצם היותו משחק עולם פתוח והעובדה שאתה יכול לדלג על כל קיר שנראה לך קשה מידי באותו רגע, מלבד הבוסים במבוכים הראשיים אני מניח. זה לא אומר שלא יהיו אויבים מאתגרים לפחות כמו במשחקים קודמים, אלא שאתה פשוט לא תהיה חייב להילחם בכל אחד ואחד מהם בפעם הראשונה שאתה פוגש אותם (או בכלל) בשביל להתקדם במשחק.

Stick
Veteran
הודעות: 4753
הצטרף: 07 יוני 2013, 17:16

Re: הנושא הרישמי למשחקי Dark Souls ו-Blood Borne

הודעהעל ידי Stick » 15 נובמבר 2021, 18:02

יש בדמו הזה למעלה מעשרה בוסים, וברמת העקרון המטרה בדמו היא להגיע לטירה הגדולה ככה שמתוך כולם רק אחד הוא 'חובה'.
ומצד שני הוא הבוס הכי מאתגר בדמו, אולי חוץ מהדרקון, ומכל בוס צדדי שאתה הורג אתה מתחזק, אז נראה שהלופ בנוי ככה שאם הקירות הם באמת הבוסים הראשיים דווקא מי שמתקשה ילך להרוג את כל הבוסים הצדדיים.
אבל באמת מוקדם מדי כדי להסיק מסקנות כוללות.

בכל מקרה מעניין אותי עד כמה המשחק יהיה פתוח מהבחינה הזו. האם יהיה אפשר על ההתחלה ללכת להלחם בבוס הסופי? או שיש איזה מסלול לינארי שחייבים להתקדם בו ופשוט לצידו נפתח אט אט עוד ועוד מהעולם הפתוח שאפשר לחקור עצמאית. בכל הקשור לדמו, יש שם איזה 40 דק גיימפלי של המסלול הראשי, ושיחקתי בו 5 שעות מבלי לחזור על עצמי פעם אחת. העולם הפתוח והיכולת ללכת למקומות מחוץ לנתיב החובה הם בהחלט בלב המשחק.

ובאשר לקושי, אני בטוח שהוא יהיה קל יותר נטו כי יש לך יותר אופציות. כלומר הזימונים מקלים והקסמים חזקים והכל באמת נתון לשינוי במשחק המלא ואין לדעת. אבל יש אופציות, יש המון בילדים שונים, ואלא אם כן תגביל את עצמך מראש אני מאמין שתמיד תוכל למצוא את התורפה של כל קיר שתתקע בו, ופשוט לשחק ככה.
הבעיה של אנשים עם סקירו במובן הזה והסיבה שדווקא הוא עורר את 'סערת הקושי' הכי גדולה היא כי הוא בדיוק ההיפך מזה. את סקירו יש צורה אחת לשחק - יש בילד אחד, יש מערכת קרב אחת, אין גריינדינג ואין רמות (באותו סדר גודל).
המשחק עצמו קשה, ובסקירו אם לא תנצח אותו כמו שאתה אמור אתה לא תנצח. בסולס ומסתמן שבאלדן רינג אפילו עוד יותר - יש לך כל כך הרבה אפשרויות להקל על עצמך כל סיטואציה.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38338
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: הנושא הרישמי למשחקי Dark Souls ו-Blood Borne

הודעהעל ידי DrKeo » 15 נובמבר 2021, 18:27

Stick כתב:יש בדמו הזה למעלה מעשרה בוסים, וברמת העקרון המטרה בדמו היא להגיע לטירה הגדולה ככה שמתוך כולם רק אחד הוא 'חובה'.
ומצד שני הוא הבוס הכי מאתגר בדמו, אולי חוץ מהדרקון, ומכל בוס צדדי שאתה הורג אתה מתחזק, אז נראה שהלופ בנוי ככה שאם הקירות הם באמת הבוסים הראשיים דווקא מי שמתקשה ילך להרוג את כל הבוסים הצדדיים.
אבל באמת מוקדם מדי כדי להסיק מסקנות כוללות.

אז... BOTW :)
We're just normal men. We're just innocent men

idan
Veteran
הודעות: 2214
הצטרף: 04 אוגוסט 2013, 00:13

Re: הנושא הרישמי למשחקי Dark Souls ו-Blood Borne

הודעהעל ידי idan » 15 נובמבר 2021, 19:17

כן, אבל במקום נגיד להילחם שוב ושוב בדרקון ההוא שממש קשה לך איתו, אתה יכול פשוט לדלג עליו וללכת להרוג אויבים אחרים, למצוא נשקים וחפצים חדשים ולשדרג אותם, לעלות ברמות ולהתחזק, לחזור אליו ולהרוג אותו יותר בקלות. במשחקים קודמים היית חייב להטיח את הראש בקיר עד שהוא היה נשבר, פה יש לך יותר בחירה וחופש באיך לנווט את המסע שלך.

וזה נכון שבמבוכים הראשיים יהיו קירות שלא תהיה לך ברירה אלא לעבור בשביל להתקדם במשחק אבל ממה שהבנתי הם לא פתחו בבטא את כל השטח באיזור ההתחלתי, כלומר יכול להיות שיש עוד לא מעט תוכן אופציונלי שאתה יכול לעשות לפני שאתה מגיע לטירה ואם יש מספיק תוכן אז ייתכן בהחלט שאתה לא תהיה חייב להילחם באוייבים הכי חזקים במפה בשביל להגיע מוכן למבוך הראשי. מצד שני זה יהיה מעניין לראות איך הם יאזנו את הכל כך שמי שכן רוצה לראות ולעשות הכל במשחק, כמוני, לא יגיע סופר OP למבוכים הראשיים.

ולמרות שחלק מ"הבוסים" בעולם הפתוח הם לא באמת בוסים, אלא אויבים קצת יותר חזקים עם מד של בוס, אני בכל זאת מהמר שכמה מהאויבים החזקים יותר במשחק יהיו בוסים אופציונליים בכל מיני פינות נידחות של המפה. נראה לי כמו משהו שמתאים ל FROM לעשות.

Stick
Veteran
הודעות: 4753
הצטרף: 07 יוני 2013, 17:16

Re: הנושא הרישמי למשחקי Dark Souls ו-Blood Borne

הודעהעל ידי Stick » 15 נובמבר 2021, 20:04

אני מסכים.
קודם כל בקשר לאזור הפתוח שהיה בדמו, לפחות לפי המפה זה נראה שבערך חצי ממנו היה זמין והחצי השני היה סגור. הם עשו את זה בצורה מאוד מתסכלת כשהרבה פעמים אתה ממש רואה איזשהו NPC או תיבה במרחק שני צעדים ממך בשטח פתוח אבל אתה חסום על ידי קיר בלתי נראה :).

בכל מקרה בוסים ואזורים צדדיים קשים זה לא משהו שלא היה בסדרה עד עכשיו. כלומר הייתי אומר שהניימלס קינג והדרקון מהDLC הם שני הבוסים הכי קשים בדארק סולס 3 ושניהם אופציונליים לגמרי. באלדן רינג מן הסתם זה משהו שילקח לקיצון מבחינת כמות התוכן האופציונלי, אבל כן, קשה לי להאמין שלא יהיה איזה מבוך גדול אחד לפחות שיהיה מוחבא ואופציונלי ויהיו בו קרבות קשים.
גם הדרקון מהדמו הוא כבר יחסית מאתגר (אבל לא באמת במונחים של דרקונים של FS...) ואין שום הכרח להלחם בו. הם אפילו עושים את הטריק הקבוע של NPC ממש רגע לפני האזור שלו שמפציר בך *לא* להכנס ולהלחם בו, ככה שאני מניח שהשתתפות בקרב הזה בעיקר מתחילה את הקווסטליין של הNPC הזה, אחרי הכל זה לא באמת שבוס צדדי אחד זה מה שמפריד בין להרוג בקלות את הבוס הראשי לבין להתקע בו.
אם באמת זה הקושי במשחק המלא ולא יהיו איזונים משמעותיים, אני מניח שזו דוגמה לבוס צדדי מתחילת המשחק ששחקנים חדשים כמו לאסקין ידלגו עליו ושחקנים ותיקים כמונו יהרגו אותו כדי לנסות להפעיל כמה שיותר קווסטליינים.
כאילו, זה אפילו לא רק עניין של שחקנים חדשים מול ותיקים. הדרקון עוד סביר ולא קשה בטירוף ככה או ככה אבל לך תדע מה מחכה במשחק המלא. אני גם היום משתדל להמנע מכל מפגש אופציונלי מול הheadless בסקירו וזה משחק שמבחנתי אני כבר שולט בו על עיוור.
בכל מקרה כל הקטע של ההתחזקות יותר קשורה בעצם החקירה של העולם, מציאת תיבות ונשקים חדשים, עליית רמות מעצם זה, וקרבות מול בוסים במבוכים הקטנים שהיו (לפחות בדמו) די קלילים וקצרים ובכל מקרה תמיד עם צ'קפוינט רגע לפניהם.

וכן, אלו לא בוסים 'ראשיים' ברמה שהתרגלנו אליה, עם לפחות שני פייזים שונים והמון התקפות וקאונטרים ייחודיים. יותר מהכל זה מזכיר את הבוסים מהמבוכים הצדדיים של בלאדבורן, ואמנם שם הרבה פעמים היה לבוסים STATS מוגזמים שהפכו את הקרבות לקשים, אבל מבחינת הבוס עצמו הם כמעט תמיד היו רמה פחות מבחינת מורכבות הקרב.
אבל זה בסדר גמור וכמובן הגיוני. אם רק בדמו הזה היו משהו כמו 11-12 בוסים אז אי אפשר לצפות שכולם יהיו רכבת הרים של קרבות כמו הבוסים של דארק סולס 3, שם אם אני זוכר נכון יש משהו כמו 19 בוסים בכל המשחק. אני מאמין שמבחינת בוסים ראשיים שהרמה שלהם שם זה יהיה בערך המספר לאורך כל המשחק.

Stick
Veteran
הודעות: 4753
הצטרף: 07 יוני 2013, 17:16

Re: הנושא הרישמי למשחקי Dark Souls ו-Blood Borne

הודעהעל ידי Stick » 15 נובמבר 2021, 20:21

אגב, שכחתי לציין את זה -
זה אמנם רק דמו, אז אתן להם עוד הזדמנות להנות מהספק, אבל המשחק ממש לא יציב על הPS5.
יש שני מצבים - 4K ומצב FPS, שניהם לא נעולים ולפי ניתוחים שראיתי מצב ה4K רץ בין 35 ל45 פריימים ומצב הFPS רץ על 50-60 בהתאם לסצנה ולעומס.
שניהם לא נוראיים ובכל מקרה עברנו מזמן את ימי ה-20FPS של תחילת הסדרה, אבל שניהם לא מרגישים יציבים לעין וזו הסיבה שהלכתי לבדוק ניתוחים מלכתחילה.

אני מעדיף לשחק את המשחק על הPS5 ברמת העקרון אבל אני ממליץ לבדוק מה המצב הטכני לקראת ההשקה, אם זה ישאר כך אני מאמין שאלך על גרסאת הPC בסופו של דבר.

סמל אישי של המשתמש
Death_119
Veteran
הודעות: 4135
הצטרף: 13 אפריל 2013, 20:04

Re: הנושא הרישמי למשחקי Dark Souls ו-Blood Borne

הודעהעל ידי Death_119 » 15 נובמבר 2021, 20:26

Stick כתב:אגב, שכחתי לציין את זה -
זה אמנם רק דמו, אז אתן להם עוד הזדמנות להנות מהספק, אבל המשחק ממש לא יציב על הPS5.
יש שני מצבים - 4K ומצב FPS, שניהם לא נעולים ולפי ניתוחים שראיתי מצב ה4K רץ בין 35 ל45 פריימים ומצב הFPS רץ על 50-60 בהתאם לסצנה ולעומס.
שניהם לא נוראיים ובכל מקרה עברנו מזמן את ימי ה-20FPS של תחילת הסדרה, אבל שניהם לא מרגישים יציבים לעין וזו הסיבה שהלכתי לבדוק ניתוחים מלכתחילה.

אני מעדיף לשחק את המשחק על הPS5 ברמת העקרון אבל אני ממליץ לבדוק מה המצב הטכני לקראת ההשקה, אם זה ישאר כך אני מאמין שאלך על גרסאת הPC בסופו של דבר.

מעניין איך האקסבוס מתפקדת.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38338
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: הנושא הרישמי למשחקי Dark Souls ו-Blood Borne

הודעהעל ידי DrKeo » 15 נובמבר 2021, 21:05

Stick כתב:אגב, שכחתי לציין את זה -
זה אמנם רק דמו, אז אתן להם עוד הזדמנות להנות מהספק, אבל המשחק ממש לא יציב על הPS5.
יש שני מצבים - 4K ומצב FPS, שניהם לא נעולים ולפי ניתוחים שראיתי מצב ה4K רץ בין 35 ל45 פריימים ומצב הFPS רץ על 50-60 בהתאם לסצנה ולעומס.
שניהם לא נוראיים ובכל מקרה עברנו מזמן את ימי ה-20FPS של תחילת הסדרה, אבל שניהם לא מרגישים יציבים לעין וזו הסיבה שהלכתי לבדוק ניתוחים מלכתחילה.

אני מעדיף לשחק את המשחק על הPS5 ברמת העקרון אבל אני ממליץ לבדוק מה המצב הטכני לקראת ההשקה, אם זה ישאר כך אני מאמין שאלך על גרסאת הPC בסופו של דבר.

אני משער שהם פשוט ינעלו את המצב 4k ל-30 ובתקןןה ייצבו את ה60 עד השיגור.

אגב, לפחות בxsx אפשר לשחק בכיף במשחק שמקפץ בין 50 ל60 בזכות הvrr. מה נסגר עם סוני, מתי בפלייסטיישן?
We're just normal men. We're just innocent men

Stick
Veteran
הודעות: 4753
הצטרף: 07 יוני 2013, 17:16

Re: הנושא הרישמי למשחקי Dark Souls ו-Blood Borne

הודעהעל ידי Stick » 15 נובמבר 2021, 21:15

אני לא בטוח שהם יעשו את זה. אמנם זה מתבקש, אבל עם כמה שאני מעריץ את FS כל קשר בינם לבין החלטות טכניות נכונות הוא מקרי בהחלט..
המשחקים שלהם מהדור האחרון שקיבלו פאץ לפרו רצים שם עם FPS פתוח שנע בין 60 ל40, כשה60 מאוד נדיר. כלומר הם בחרו בFPS פתוח על פני נעילה.
ואמנם זה גורם למשחקים שלהם לרוץ ב60 נעול על הפס5 בלי שום פאץ, אבל קשה לי להאמין שזה היה התכנון המקורי...

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38338
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: הנושא הרישמי למשחקי Dark Souls ו-Blood Borne

הודעהעל ידי DrKeo » 16 נובמבר 2021, 10:02

Stick כתב:אני לא בטוח שהם יעשו את זה. אמנם זה מתבקש, אבל עם כמה שאני מעריץ את FS כל קשר בינם לבין החלטות טכניות נכונות הוא מקרי בהחלט..
המשחקים שלהם מהדור האחרון שקיבלו פאץ לפרו רצים שם עם FPS פתוח שנע בין 60 ל40, כשה60 מאוד נדיר. כלומר הם בחרו בFPS פתוח על פני נעילה.
ואמנם זה גורם למשחקים שלהם לרוץ ב60 נעול על הפס5 בלי שום פאץ, אבל קשה לי להאמין שזה היה התכנון המקורי...

אם זה המצב, בשבילי לפחות זה יהיה משחק PC. אני משער שזה ממש מבאס לדעת שיש לך OLED שתומך ב-VRR ושאם הוא היה פועל לא היית בכלל מרגיש את הנפילות פריימים מ-60. באמת מה נסגר סוני?
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 6535
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: הנושא הרישמי למשחקי Dark Souls ו-Blood Borne

הודעהעל ידי glass man » 16 נובמבר 2021, 10:29

אפשר לחשוב, אז במשחקי הסולס הקודמים אם נתקלת בקיר היית נתקל בקיר אז היית עושה גריינד עד שהנזק שהבוס היה עושה לך היה manageable וסביר ועובר אותו, אז פה במקום לעשות את הגריינד באותם אזורים משעממים שוב ושוב אתה עושה אותו בצורה טבעית בעולם פתוח אמיתי :) מי שירצה לנסות לעבור את הבוסים הממש קשים האלה בלי לדלג עליהם עד שהוא "מחוזק ומשופר" יכול לעשות את זה בתנאי שיש לו מספיק סבלנות והוא בסדר עם זה שיהיה למשחק פחות סלחנות לטעויות שלו.

אבל בתכלס? לשחק את אלדן רינג כמו משחק סולס רגיל נראה כמו הדרך הלא נכונה או ליתר דיוק זו בטח לא "כוונת היוצרים" הם לא נותנים לנו את העולם הענקי הזה כדי שנשחק אותו כמו דארק סולס 4.

סמל אישי של המשתמש
Death_119
Veteran
הודעות: 4135
הצטרף: 13 אפריל 2013, 20:04

Re: הנושא הרישמי למשחקי Dark Souls ו-Blood Borne

הודעהעל ידי Death_119 » 16 נובמבר 2021, 10:40

Stick כתב:אני לא בטוח שהם יעשו את זה. אמנם זה מתבקש, אבל עם כמה שאני מעריץ את FS כל קשר בינם לבין החלטות טכניות נכונות הוא מקרי בהחלט..
המשחקים שלהם מהדור האחרון שקיבלו פאץ לפרו רצים שם עם FPS פתוח שנע בין 60 ל40, כשה60 מאוד נדיר. כלומר הם בחרו בFPS פתוח על פני נעילה.
ואמנם זה גורם למשחקים שלהם לרוץ ב60 נעול על הפס5 בלי שום פאץ, אבל קשה לי להאמין שזה היה התכנון המקורי...

שיחקתי לא מזמן את Dark souls 3 בPS4 Pro, למרות שכל מה שאמרת זה נכון, זה לא פגע בחוויה, זה הרגיש מעל 30 ולא כל כך רע. אני לא חושב שזה באמת Killer וסיבה לעבור לפיסי. רק בNameless king היה Drop מטורף בקצב פריימים שהיה ממש מורגש ופגע בחוויה.

בלי קשר, אני סמוך שהמצב באקסבוקס הרבה יותר טוב. אז כנראה אני אלך על הגרסה שם.
תמונה

Stick
Veteran
הודעות: 4753
הצטרף: 07 יוני 2013, 17:16

Re: הנושא הרישמי למשחקי Dark Souls ו-Blood Borne

הודעהעל ידי Stick » 16 נובמבר 2021, 18:24

Death_119 כתב:
Stick כתב:אני לא בטוח שהם יעשו את זה. אמנם זה מתבקש, אבל עם כמה שאני מעריץ את FS כל קשר בינם לבין החלטות טכניות נכונות הוא מקרי בהחלט..
המשחקים שלהם מהדור האחרון שקיבלו פאץ לפרו רצים שם עם FPS פתוח שנע בין 60 ל40, כשה60 מאוד נדיר. כלומר הם בחרו בFPS פתוח על פני נעילה.
ואמנם זה גורם למשחקים שלהם לרוץ ב60 נעול על הפס5 בלי שום פאץ, אבל קשה לי להאמין שזה היה התכנון המקורי...

שיחקתי לא מזמן את Dark souls 3 בPS4 Pro, למרות שכל מה שאמרת זה נכון, זה לא פגע בחוויה, זה הרגיש מעל 30 ולא כל כך רע. אני לא חושב שזה באמת Killer וסיבה לעבור לפיסי. רק בNameless king היה Drop מטורף בקצב פריימים שהיה ממש מורגש ופגע בחוויה.

בלי קשר, אני סמוך שהמצב באקסבוקס הרבה יותר טוב. אז כנראה אני אלך על הגרסה שם.

זה לא שהמשחק מגיע לפריימים בלתי שחיקים או כאלו שבאמת מפריעים לך אקטיבית תוך כדי המשחק, כלומר הוא לעולם לא יורד מתחת ל30 והתנועה היא בדרך כלל בין 40 ל50 שזה בהחלט סביר גם בתחושה, פשוט לא חלק וזה כן גורם לתחושת חוסר נעימות מסוימת.
עשיתי ריצה מלאה גם בסקירו וגם בדארק סולס 3 גם על הPC וגם על הPS4 PRO מאוחר יותר. בדארק סולס 3 זה אכן סתם היה לא חלק בתחושה אבל לא ממש הפריע לגיימפלי, בסקירו לעומת זאת לפחות בתחושה שלי היכולת שלי לשחק ברמה גבוהה נפגעה, לאורך כל המשחק הפסדתי המון פריז שהרגשתי שהיו נכונים ומתוזמנים אבל משהו בFPS הלא חלק כנראה הוציא אותי טיפונת מהאיזון והקצב המדויק של המשחק. רוצה לומר, אשכרה הייתי הרבה יותר טוב בסקירו על הPC מאשר על הPRO, וזה למרות שבPC זו הייתה הריצה הראשונה.

Stick
Veteran
הודעות: 4753
הצטרף: 07 יוני 2013, 17:16

Re: הנושא הרישמי למשחקי Dark Souls ו-Blood Borne

הודעהעל ידי Stick » 29 ינואר 2022, 15:12

בדומה למה שהיה בין IGN להורייזן החדש, כתב של game informer קיבל 10 שעות בלעדיות עם אלדן רינג וחזר לתת סוג של preview.
בנוגע לרשמים עצמם הכתב נראה כאחד שפוצצו לו את הראש, אבל ממש, ראיתי כמה דקות מהסטרים שלו אתמול והשורה התחתונה היא שהוא אשכרה חזר ואמר כל הזמן שהוא חושב שזה יהיה המשחק האהוב עליו בכל הזמנים. עכשיו, אני לא מכיר את הכתב הזה ואין לי מושג כמה הוא פאנבוי לדבר, אבל אלו לכל הפחות רשמים חיוביים...
בכל מקרה, יש עכשיו ראיונות חדשים עם מיאזאקי וגם כמה סרטונים ממקומות חדשים שלא היו בבטא, המשחק באמת נראה יוצא מן הכלל. אני אישית מת כבר להתחיל אותו.

מה שכן רציתי להתייחס אליו מהרשמים של GI אלו כמה עובדות על מבנה העולם שלא היו ברורות עד כה:
לדוגמה, עד כמה המשחק והעולם פתוח? הכתב קיבל 10 שעות רצופות עם המשחק מההתחלה שלו ובלי הגבלה, הוא טוען שהוא ראה שלושה 'biomes' שונים (סביר שיש עוד לא מעט), מאוד מגוונים עם אויבים שונים ואווירה אחרת לגמרי, החיבור ביניהם הוא רציף וחופשי.
באשר לגודל, הbiome הראשון במשחק (זה שהיה בבטא וכמעט כל הסרטונים מהמשחק ממנו) גדול פי 3 במשחק מאשר בבטא, בבטא הוא לקח לי בערך 4 שעות של חקירה (כמובן שהכתב לא עצר לעשות כל מבוך צדדי בזמן המועט שלו), והאחרים נראים באותו הגודל.
בקיצור המשחק עצום, ואני מניח שיהיו לפחות שישה biomes מלאים כי צפויים להיות שישה בוסים גדולים במשחק, וזה עוד בהנחה שFS לא עושים לנו בלאדבורן עוד פעם ונגלה שזה בסוף משחק על חייזרים בחלל בכלל.

אבל הנקודה המעניינת היא הפתיחות של המשחק, לכל אזור גדול כזה יש מבוך ראשי ובסופו בוס גדול.
הכתב שיחק את כל המבוך הראשי הראשון, זה שהבטא נגמרה בכניסה אליו (הוא עצום, מאוד מבוכי ונבנה באומנות עם כל השטיקים האהובים של FS על דרכי קיצור ומעברים סודיים שסוגרים על עצמם במעגליות). בסופו היה הבוס, גודריק, ההוא עם המלא ידיים שראינו כבר בטריילרים.
הוא מאוד קשה לטענתו, מדבר על כמה הוא מוצלח ומשבח את המערכות והבוס עצמו כו', אבל הנקודה היא שהוא מאוד קשה, ו... שלא חייבים להלחם בו כדי להתקדם.
זה מה שתפס אותי כי זו שאלה שהייתה לי מרגע החשיפה של המשחק הזה, וסוף סוף קיבלנו תשובה.
בבטא חלק מהכיוונים היו חסומים מלאכותית ולא יכלת להתקדם לשם, והיה נראה שחייבים לעבור דרך המבוך הראשי כדי להתקדם קדימה ולא רק הצידה. זה היה מבאס, אבל כבר אז נרמז שזה לא יהיה המצב במשחק המלא.
אז שלושת האזורים הגדולים שהוא דיבר עליהם היו פתוחים מההתחלה, תאורתית כנראה שגם האחרים שהוא לא הספיק להגיע אליהם, ועקרונית אין שום בעיה ללכת להסתובב בכל העולם, להתחזק, למצוא loot במבוכים צדדיים, לעשות הכל, ורק אז ללכת למבוכים הראשיים הגדולים כדי להלחם בבוסים ולקדם את העלילה.
מנגד, אין שום בעיה ללכת על השנייה הראשונה של המשחק ישירות לתוך המבוך הגדול. אפשר תמיד לראות את המבוכים הגדולים ברקע ולנווט אליהם יחסית בקלות, וניתן לוותר על שעות של חקירה ולהלחם ישר בבוסים הגדולים.
במילים אחרות הם לגמרי לקחו נקודות מBOTW, ובשילוב עם המערכות של FS, הקושי של סולס שיהפוך חקירה לאמיתית ומשמעותית ליכולת שלך להתמודד עם העולם, ועיצוב עולם משגע שגורם לך לרצות לחקור הכל רק בשביל זה...

וזה בדיוק מה שרציתי לשמוע על המשחק הזה :).


חזור אל “פורום משחקים”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 11 אורחים

cron