Nucleus_Dawn כתב:סיימתי את המשחק. לקח לי 32 שעות. רמה 80+. בסופו של דבר השתמשתי בDark Greatsword שגם הצלחתי לשדרג עד לרמה הכי גבוהה ובאמת עשיתי איתה המון נזק במעט מאוד שנשאר לי מהמשחק. לפני כן השתמשתי בה הרבה בדרגה האחת לפני אחרונה וזה היה נחמד.
אני נשאר עם שתי תחושות מנוגדות - האחת היא שהקרב האחרון היה ממש מגניב וכיפי (ומזכיר מאוד את הקרב הסוג של אחרון בBB שהיא סדרה שונה לגמרי, שאין שום קשר בינה ובין דארק סולס בכלל והמשחקים אפילו לא דומים). אחלה סטינג. אחלה בוס, עם אחלה סגנון לחימה.
השניה היא שכמו משחקים קודמים, המשחק מזלזל בזמן שלי. הוא נעל לי קווסטים וכל מיני קטעי סיפור עם NPC שונים סתם כי התחשק לו. הגעתי לאזור X לפני אזור Y כי פספסתי איזה חור בקיר ומלא דברים חביבים פשוט ננעלו לי. אפילו הרגשה שהאזור מתקדם יותר עם אויבים חזקים לא היו לי. האזור היה קל יחסית וכשהגעתי לאזור שפספסתי, הוא היה קל בטירוף, כי הייתי הרבה מעל הרמה שהייתי אמור להיות בו. היו עוד קווסטים שבמקרה קראתי עליהם באינטרנט שנייה לפני שנעלתי אותם לעד (רק בשביל לאבד את ההתקדמות בהם אחר כך, בגלל משהו שרירותי אחר...). זה פשוט מבאס וחבל שזה נעשה בכלל. חלק גדול מהסיפור זה מה שקורה לדמויות NPC שאתה פוגש ולא באשמתי וללא ידיעתי המשחק נעל לי את כל הדברים האלה. נו, שוין.
בערך שעתיים לפני הסוף, כבר הרגשתי שמיציתי את המשחק (בערך כמו DS2, בעצם). אין ממש סיכוי שאשחק בו שוב. ראיתי את הסופים ובעדינות אומר שהם הגיוניים כמו הסוף שאני קיבלתי (שהוא ה"רגיל" אולי?). הסדרה הזאת אף פעם לא ידעה לעשות סופים סבירים, אז אני לא מאוכזב או מופתע. לכל הפחות, הסוף מתאים לקו הכללי של הסדרה - עגום, חשוך, כבד. גם זורם, כי הסיפור באמת שולי, בסופו של דבר. הוא לא יותר מאחלה רקע לאווירה.
מאוד כיף, סה"כ יכול להיות שעוד שנתיים יתחשק לי לשחק במשחק בסגנון שוב, אבל יכול גם להיות שהפעם אצטרך הפסקה יותר גדולה מאחרי DS2.
אחלה סוף לסדרה הנחמדה הזאת.
Stick כתב:Nucleus_Dawn כתב:סיימתי את המשחק. לקח לי 32 שעות. רמה 80+. בסופו של דבר השתמשתי בDark Greatsword שגם הצלחתי לשדרג עד לרמה הכי גבוהה ובאמת עשיתי איתה המון נזק במעט מאוד שנשאר לי מהמשחק. לפני כן השתמשתי בה הרבה בדרגה האחת לפני אחרונה וזה היה נחמד.
אני נשאר עם שתי תחושות מנוגדות - האחת היא שהקרב האחרון היה ממש מגניב וכיפי (ומזכיר מאוד את הקרב הסוג של אחרון בBB שהיא סדרה שונה לגמרי, שאין שום קשר בינה ובין דארק סולס בכלל והמשחקים אפילו לא דומים). אחלה סטינג. אחלה בוס, עם אחלה סגנון לחימה.
השניה היא שכמו משחקים קודמים, המשחק מזלזל בזמן שלי. הוא נעל לי קווסטים וכל מיני קטעי סיפור עם NPC שונים סתם כי התחשק לו. הגעתי לאזור X לפני אזור Y כי פספסתי איזה חור בקיר ומלא דברים חביבים פשוט ננעלו לי. אפילו הרגשה שהאזור מתקדם יותר עם אויבים חזקים לא היו לי. האזור היה קל יחסית וכשהגעתי לאזור שפספסתי, הוא היה קל בטירוף, כי הייתי הרבה מעל הרמה שהייתי אמור להיות בו. היו עוד קווסטים שבמקרה קראתי עליהם באינטרנט שנייה לפני שנעלתי אותם לעד (רק בשביל לאבד את ההתקדמות בהם אחר כך, בגלל משהו שרירותי אחר...). זה פשוט מבאס וחבל שזה נעשה בכלל. חלק גדול מהסיפור זה מה שקורה לדמויות NPC שאתה פוגש ולא באשמתי וללא ידיעתי המשחק נעל לי את כל הדברים האלה. נו, שוין.
בערך שעתיים לפני הסוף, כבר הרגשתי שמיציתי את המשחק (בערך כמו DS2, בעצם). אין ממש סיכוי שאשחק בו שוב. ראיתי את הסופים ובעדינות אומר שהם הגיוניים כמו הסוף שאני קיבלתי (שהוא ה"רגיל" אולי?). הסדרה הזאת אף פעם לא ידעה לעשות סופים סבירים, אז אני לא מאוכזב או מופתע. לכל הפחות, הסוף מתאים לקו הכללי של הסדרה - עגום, חשוך, כבד. גם זורם, כי הסיפור באמת שולי, בסופו של דבר. הוא לא יותר מאחלה רקע לאווירה.
מאוד כיף, סה"כ יכול להיות שעוד שנתיים יתחשק לי לשחק במשחק בסגנון שוב, אבל יכול גם להיות שהפעם אצטרך הפסקה יותר גדולה מאחרי DS2.
אחלה סוף לסדרה הנחמדה הזאת.
זו באמת כנראה הפעם הראשונה מהמשחקים ששיחקתי (דימון ושני הDS) שהבוס האחרון באמת היה מוצלח
בקשר לנעלית קווסטים, זה באמת מאוד מציק. הצלחתי לסיים כמה קווסטים אבל יש עוד המון שפיספסתי בגלל איזו שטות קטנה. גם במשחקים הקודמים היה צריך תמיד לדאוג להפעיל את הקווסטים בזמן הנכון, אבל אני מרגיש שבמשחק הזה הם הלכו קצת רחוק מדי והחלון הזדמנויות של כל קווסט הוא עוד יותר צר.
בכל מקרה הם לפחות מודעים לעניין, ואחד מהדברים שהם מתקנים בפאץ' הקרוב זה "הקלה על הדרישות להתקדמות בקווסטים". לא יודע בדיוק מה זה אומר, ובטח שעכשיו זה לא ממש עוזר לי ולך, אבל כנראה שעדיף מאוחר מאשר אף פעם.
בקשר לסוףספויילר: הצג
בקשר למשחק עצמו, מעניין אותי לשמוע קצת אם אתה יכול להרחיב מה אתה חושב עליו ביחס לDS2. אני שואל את זה כי לי הוא הרגיש כמו משחק שדומה יותר לDS1 מאשר לשני, לי זה כמובן היה מצויין אבל מעניין אותי לשמוע מה אתה אתה חושב מהצד שדווקא מרגיש שDS2 מוצלח יותר.
אה ורונן, לא שאני רוצה להפחיד אותך או משהו אבל.. אם באמת יש לך בעיה עם יצורים מרובי רגליים ודמויי עכביש אז כנראה שהמפתחים הכניסו הפתעה לא כל כך נעימה במיוחד בשבילך באחד השלבים הקרובים אליך
Nucleus_Dawn כתב:Stick כתב:Nucleus_Dawn כתב:סיימתי את המשחק. לקח לי 32 שעות. רמה 80+. בסופו של דבר השתמשתי בDark Greatsword שגם הצלחתי לשדרג עד לרמה הכי גבוהה ובאמת עשיתי איתה המון נזק במעט מאוד שנשאר לי מהמשחק. לפני כן השתמשתי בה הרבה בדרגה האחת לפני אחרונה וזה היה נחמד.
אני נשאר עם שתי תחושות מנוגדות - האחת היא שהקרב האחרון היה ממש מגניב וכיפי (ומזכיר מאוד את הקרב הסוג של אחרון בBB שהיא סדרה שונה לגמרי, שאין שום קשר בינה ובין דארק סולס בכלל והמשחקים אפילו לא דומים). אחלה סטינג. אחלה בוס, עם אחלה סגנון לחימה.
השניה היא שכמו משחקים קודמים, המשחק מזלזל בזמן שלי. הוא נעל לי קווסטים וכל מיני קטעי סיפור עם NPC שונים סתם כי התחשק לו. הגעתי לאזור X לפני אזור Y כי פספסתי איזה חור בקיר ומלא דברים חביבים פשוט ננעלו לי. אפילו הרגשה שהאזור מתקדם יותר עם אויבים חזקים לא היו לי. האזור היה קל יחסית וכשהגעתי לאזור שפספסתי, הוא היה קל בטירוף, כי הייתי הרבה מעל הרמה שהייתי אמור להיות בו. היו עוד קווסטים שבמקרה קראתי עליהם באינטרנט שנייה לפני שנעלתי אותם לעד (רק בשביל לאבד את ההתקדמות בהם אחר כך, בגלל משהו שרירותי אחר...). זה פשוט מבאס וחבל שזה נעשה בכלל. חלק גדול מהסיפור זה מה שקורה לדמויות NPC שאתה פוגש ולא באשמתי וללא ידיעתי המשחק נעל לי את כל הדברים האלה. נו, שוין.
בערך שעתיים לפני הסוף, כבר הרגשתי שמיציתי את המשחק (בערך כמו DS2, בעצם). אין ממש סיכוי שאשחק בו שוב. ראיתי את הסופים ובעדינות אומר שהם הגיוניים כמו הסוף שאני קיבלתי (שהוא ה"רגיל" אולי?). הסדרה הזאת אף פעם לא ידעה לעשות סופים סבירים, אז אני לא מאוכזב או מופתע. לכל הפחות, הסוף מתאים לקו הכללי של הסדרה - עגום, חשוך, כבד. גם זורם, כי הסיפור באמת שולי, בסופו של דבר. הוא לא יותר מאחלה רקע לאווירה.
מאוד כיף, סה"כ יכול להיות שעוד שנתיים יתחשק לי לשחק במשחק בסגנון שוב, אבל יכול גם להיות שהפעם אצטרך הפסקה יותר גדולה מאחרי DS2.
אחלה סוף לסדרה הנחמדה הזאת.
זו באמת כנראה הפעם הראשונה מהמשחקים ששיחקתי (דימון ושני הDS) שהבוס האחרון באמת היה מוצלח
בקשר לנעלית קווסטים, זה באמת מאוד מציק. הצלחתי לסיים כמה קווסטים אבל יש עוד המון שפיספסתי בגלל איזו שטות קטנה. גם במשחקים הקודמים היה צריך תמיד לדאוג להפעיל את הקווסטים בזמן הנכון, אבל אני מרגיש שבמשחק הזה הם הלכו קצת רחוק מדי והחלון הזדמנויות של כל קווסט הוא עוד יותר צר.
בכל מקרה הם לפחות מודעים לעניין, ואחד מהדברים שהם מתקנים בפאץ' הקרוב זה "הקלה על הדרישות להתקדמות בקווסטים". לא יודע בדיוק מה זה אומר, ובטח שעכשיו זה לא ממש עוזר לי ולך, אבל כנראה שעדיף מאוחר מאשר אף פעם.
בקשר לסוףספויילר: הצג
בקשר למשחק עצמו, מעניין אותי לשמוע קצת אם אתה יכול להרחיב מה אתה חושב עליו ביחס לDS2. אני שואל את זה כי לי הוא הרגיש כמו משחק שדומה יותר לDS1 מאשר לשני, לי זה כמובן היה מצויין אבל מעניין אותי לשמוע מה אתה אתה חושב מהצד שדווקא מרגיש שDS2 מוצלח יותר.
אה ורונן, לא שאני רוצה להפחיד אותך או משהו אבל.. אם באמת יש לך בעיה עם יצורים מרובי רגליים ודמויי עכביש אז כנראה שהמפתחים הכניסו הפתעה לא כל כך נעימה במיוחד בשבילך באחד השלבים הקרובים אליך
אני חושב שקצת חסר משמעות להגיד שהמשחק יותר דומה לDS1 מDS2, כאשר שני המשחקים כמעט זהים לחלוטין. הם יותר מידי דומים, אז אני לא יכול להגיד שהוא יותר קרוב לאחד, מהשני.
מבחינה טכנית, אין ספק שהוא יותר דומה לDS2, כי הוא לא אסון קולוסאלי. מבחינת העולם, אני גם חושב שהוא יותר דומה לDS2, כי בניגוד לDS יש תחושת מסע ואתה מרגיש שאתה מתקדם במקום להסתובב באזורים בגוונים שונים של שמן מרוח על המסך.
אני חושב שלא היתה מלכודת לא הוגנת אחת במשחק, בניגוד לDS שכבר באזור ההתחלתי יש אחת ויש אזור שלם שמבוסס רק על מלכודות זולות ופלטפורמינג נוראי ואיום. אפשר להגיד שהעובדה שהתיבה הראשונה במשחק היא מימיק זה קצת לא הוגן, אבל בשביל משחק שלישי בסדרה, זה באמת בסדר ואפילו מסר חביב לשחקנים חוזרים (ו"היי... זה דארק סולס" לשחקנים חדשים). אז גם פלטפורמינג גרוע ומלכודות זולות לא היו, שזה יותר דומה לDS2.
לעומת זאת, הקטע המגניב של מלא אזורים שבהם אתה יכול להסתכל על המסע שלך מרחוק ולזהות איפה היית קודם, או טיזינג של מקומות שאליהם תלך הוא משהו הרבה יותר בולט בDS1 וDS3 מאשר בDS2. כמובן שגם היו אזורים מDS שחזרו, אז זו נקודת דימיון נוספת.
מעבר לזה, הוא אותו המשחק שהיה גם דימון סולס, עם השיפורים הטכניים המתבקשים ואיזונים מתבקשים. יותר דומה לDS1 או 2? לא יודע. מרגיש לי הרבה יותר DS2, אבל זה גם המשחק הראשון בסדרה ששיחקתי במלואו, אז עבורי הוא הסטנדרט. יכול להיות שאם הייתי משחק קודם בDS, הייתי מרגיש אחרת.
בנוגע לסוףספויילר: הצג
Stick כתב:אה ורונן, לא שאני רוצה להפחיד אותך או משהו אבל.. אם באמת יש לך בעיה עם יצורים מרובי רגליים ודמויי עכביש אז כנראה שהמפתחים הכניסו הפתעה לא כל כך נעימה במיוחד בשבילך באחד השלבים הקרובים אליך
Death_119 כתב:משחק כיום בCrown of the old iron king, מרגיש כסגמנט הכי מוצלח של כל הסדרה עד היום, סופר קשה, מאתגר והוגן. מדהים איך פנינה כזאת מצאה את דרכה לShit hole שנקרא Dark souls 2. פשוט נפלא.
Nucleus_Dawn כתב:Death_119 כתב:משחק כיום בCrown of the old iron king, מרגיש כסגמנט הכי מוצלח של כל הסדרה עד היום, סופר קשה, מאתגר והוגן. מדהים איך פנינה כזאת מצאה את דרכה לShit hole שנקרא Dark souls 2. פשוט נפלא.
Shit Hole זה האזור שבו הDLC מתרחש, או הדעה שלך בנוגע למשחק?
DrKeo כתב:אני פשוט בשוק שביער עם הסרטנים פספסתי את האזור שצריך ללכת אליו והמשכתי בכיוון הלא נכון למשך פחות או יותר 8 שעות. זה קרה גם לכאוטיק וגם ב-lets play שהוא ראה. איזה עיצוב מזוויע, הם עשו פלייטסטינג לזה בכלל? עם קשה אין לי שום בעיה, עם להבין לבד גם לא, אבל עם זלזול בזמן שלי כשחקן? לא ממש.
Death_119 כתב:משחק כיום בCrown of the old iron king, מרגיש כסגמנט הכי מוצלח של כל הסדרה עד היום, סופר קשה, מאתגר והוגן. מדהים איך פנינה כזאת מצאה את דרכה לShit hole שנקרא Dark souls 2. פשוט נפלא.
DrKeo כתב:אני פשוט בשוק שביער עם הסרטנים פספסתי את האזור שצריך ללכת אליו והמשכתי בכיוון הלא נכון למשך פחות או יותר 8 שעות. זה קרה גם לכאוטיק וגם ב-lets play שהוא ראה. איזה עיצוב מזוויע, הם עשו פלייטסטינג לזה בכלל? עם קשה אין לי שום בעיה, עם להבין לבד גם לא, אבל עם זלזול בזמן שלי כשחקן? לא ממש.
Stick כתב:Death_119 כתב:משחק כיום בCrown of the old iron king, מרגיש כסגמנט הכי מוצלח של כל הסדרה עד היום, סופר קשה, מאתגר והוגן. מדהים איך פנינה כזאת מצאה את דרכה לShit hole שנקרא Dark souls 2. פשוט נפלא.
אני לא מסכים איתך שDS2 היה עד כדי כך נורא, אבל אני כן מסכים שהDLC הם השלבים המוצלחים ביותר במשחק.
אני דווקא הכי אהבתי מבינהם את הcrown of the sunken king, שאני חושב שהיה הכי מוצלח (בטח מבחינת עיצוב השלב). אבל גם הold iron מצוין (יש שם בוסים נהדרים) וגם הivory (שם דווקא הבוסים די מעצבנים, אבל השלב עצמו נהדר).DrKeo כתב:אני פשוט בשוק שביער עם הסרטנים פספסתי את האזור שצריך ללכת אליו והמשכתי בכיוון הלא נכון למשך פחות או יותר 8 שעות. זה קרה גם לכאוטיק וגם ב-lets play שהוא ראה. איזה עיצוב מזוויע, הם עשו פלייטסטינג לזה בכלל? עם קשה אין לי שום בעיה, עם להבין לבד גם לא, אבל עם זלזול בזמן שלי כשחקן? לא ממש.
זה לא שביזבזת איזשהו זמן.. סך הכל זה איזור שאתה צריך לעבור ועכשיו אחרי שתעשה את הקודם תוכל להשתגר ישר לסוף שלו ולהמשיך.
גם בDS2 וגם ב1 יש לך מדי פעם שני שלבים שונים שאתה יכול לעשות באותו זמן, אני לא מבין מה זה משנה איזה תעשה קודם.
Stick כתב:Death_119 כתב:משחק כיום בCrown of the old iron king, מרגיש כסגמנט הכי מוצלח של כל הסדרה עד היום, סופר קשה, מאתגר והוגן. מדהים איך פנינה כזאת מצאה את דרכה לShit hole שנקרא Dark souls 2. פשוט נפלא.
אני לא מסכים איתך שDS2 היה עד כדי כך נורא, אבל אני כן מסכים שהDLC הם השלבים המוצלחים ביותר במשחק.
אני דווקא הכי אהבתי מבינהם את הcrown of the sunken king, שאני חושב שהיה הכי מוצלח (בטח מבחינת עיצוב השלב). אבל גם הold iron מצוין (יש שם בוסים נהדרים) וגם הivory (שם דווקא הבוסים די מעצבנים, אבל השלב עצמו נהדר).DrKeo כתב:אני פשוט בשוק שביער עם הסרטנים פספסתי את האזור שצריך ללכת אליו והמשכתי בכיוון הלא נכון למשך פחות או יותר 8 שעות. זה קרה גם לכאוטיק וגם ב-lets play שהוא ראה. איזה עיצוב מזוויע, הם עשו פלייטסטינג לזה בכלל? עם קשה אין לי שום בעיה, עם להבין לבד גם לא, אבל עם זלזול בזמן שלי כשחקן? לא ממש.
זה לא שביזבזת איזשהו זמן.. סך הכל זה איזור שאתה צריך לעבור ועכשיו אחרי שתעשה את הקודם תוכל להשתגר ישר לסוף שלו ולהמשיך.
גם בDS2 וגם ב1 יש לך מדי פעם שני שלבים שונים שאתה יכול לעשות באותו זמן, אני לא מבין מה זה משנה איזה תעשה קודם.
Death_119 כתב:Stick כתב:Death_119 כתב:משחק כיום בCrown of the old iron king, מרגיש כסגמנט הכי מוצלח של כל הסדרה עד היום, סופר קשה, מאתגר והוגן. מדהים איך פנינה כזאת מצאה את דרכה לShit hole שנקרא Dark souls 2. פשוט נפלא.
אני לא מסכים איתך שDS2 היה עד כדי כך נורא, אבל אני כן מסכים שהDLC הם השלבים המוצלחים ביותר במשחק.
אני דווקא הכי אהבתי מבינהם את הcrown of the sunken king, שאני חושב שהיה הכי מוצלח (בטח מבחינת עיצוב השלב). אבל גם הold iron מצוין (יש שם בוסים נהדרים) וגם הivory (שם דווקא הבוסים די מעצבנים, אבל השלב עצמו נהדר).DrKeo כתב:אני פשוט בשוק שביער עם הסרטנים פספסתי את האזור שצריך ללכת אליו והמשכתי בכיוון הלא נכון למשך פחות או יותר 8 שעות. זה קרה גם לכאוטיק וגם ב-lets play שהוא ראה. איזה עיצוב מזוויע, הם עשו פלייטסטינג לזה בכלל? עם קשה אין לי שום בעיה, עם להבין לבד גם לא, אבל עם זלזול בזמן שלי כשחקן? לא ממש.
זה לא שביזבזת איזשהו זמן.. סך הכל זה איזור שאתה צריך לעבור ועכשיו אחרי שתעשה את הקודם תוכל להשתגר ישר לסוף שלו ולהמשיך.
גם בDS2 וגם ב1 יש לך מדי פעם שני שלבים שונים שאתה יכול לעשות באותו זמן, אני לא מבין מה זה משנה איזה תעשה קודם.
איך? אומנם לא שיחקתי בשניים האחרים אבל הבנתי שOld iron king קשה משמעותי מהם בכל אספקט.
Stick כתב:Death_119 כתב:Stick כתב:Death_119 כתב:משחק כיום בCrown of the old iron king, מרגיש כסגמנט הכי מוצלח של כל הסדרה עד היום, סופר קשה, מאתגר והוגן. מדהים איך פנינה כזאת מצאה את דרכה לShit hole שנקרא Dark souls 2. פשוט נפלא.
אני לא מסכים איתך שDS2 היה עד כדי כך נורא, אבל אני כן מסכים שהDLC הם השלבים המוצלחים ביותר במשחק.
אני דווקא הכי אהבתי מבינהם את הcrown of the sunken king, שאני חושב שהיה הכי מוצלח (בטח מבחינת עיצוב השלב). אבל גם הold iron מצוין (יש שם בוסים נהדרים) וגם הivory (שם דווקא הבוסים די מעצבנים, אבל השלב עצמו נהדר).DrKeo כתב:אני פשוט בשוק שביער עם הסרטנים פספסתי את האזור שצריך ללכת אליו והמשכתי בכיוון הלא נכון למשך פחות או יותר 8 שעות. זה קרה גם לכאוטיק וגם ב-lets play שהוא ראה. איזה עיצוב מזוויע, הם עשו פלייטסטינג לזה בכלל? עם קשה אין לי שום בעיה, עם להבין לבד גם לא, אבל עם זלזול בזמן שלי כשחקן? לא ממש.
זה לא שביזבזת איזשהו זמן.. סך הכל זה איזור שאתה צריך לעבור ועכשיו אחרי שתעשה את הקודם תוכל להשתגר ישר לסוף שלו ולהמשיך.
גם בDS2 וגם ב1 יש לך מדי פעם שני שלבים שונים שאתה יכול לעשות באותו זמן, אני לא מבין מה זה משנה איזה תעשה קודם.
איך? אומנם לא שיחקתי בשניים האחרים אבל הבנתי שOld iron king קשה משמעותי מהם בכל אספקט.
לא משהו שהרגשתי, בטח שלא בצורה משמעותית.
אם כבר, הייתי אומר שהivory king הוא דווקא הקשה מבין השלושה.
בכל מקרה זו לא שאלה של איזה אחד יותר קשה, אני פשוט חושב שהשלב עצמו של הsunken king היה המוצלח ביותר, למרות שהם כולם נהדרים.
הOld iron king שאתה עכשיו נמצא בו מצטיין, בעיניי, בעיקר בבוסים שלו שהם כנראה הטובים במשחק הזה (ואולי בגזרה הזו הוא קשה יותר מהאחרים) אבל לטעמי שני השלבים האחרים טובים ממנו כשלבים בפני עצמם.
Jeez, forget beating the Blue Smelter Demon, I can't even get to him...
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 172 אורחים