הנושא הרישמי למשחקי Blood Souls Ring

מחשב, קונסולות וכל מה שאפשר לשחק בו

המנהלים: bozeman, erezronen

סמל אישי של המשתמש
רונן
Veteran
הודעות: 1069
הצטרף: 15 אפריל 2013, 14:28

Re: הנושא הרישמי למשחקי Dark Souls ו-Blood Borne

הודעהעל ידי רונן » 29 אפריל 2016, 06:46

הצלחתי לחסל את אחד הסרטנים הענקיים. הסתתרתי במבנה וכל פעם כשנרגע ליד הפתח הצר היכיתי אותו.

והגעתי לעוד כמה מדורות ולאזור חדש. תכף אשדרג את עצמי כמו שצריך ואמשיך :)

המשחק הזה מורט לי את עצבים יותר מכל משחק אחר בסדרה.
עורך לשון ומגיה, מנהל בפייסבוק קבוצת אוכל גדולה (מונה 45,000 חברים) וקבוצת גיימרים ('בחזרה למשחק').

Stick
Veteran
הודעות: 4754
הצטרף: 07 יוני 2013, 17:16

Re: הנושא הרישמי למשחקי Dark Souls ו-Blood Borne

הודעהעל ידי Stick » 29 אפריל 2016, 14:22

Nucleus_Dawn כתב:סיימתי את המשחק. לקח לי 32 שעות. רמה 80+. בסופו של דבר השתמשתי בDark Greatsword שגם הצלחתי לשדרג עד לרמה הכי גבוהה ובאמת עשיתי איתה המון נזק במעט מאוד שנשאר לי מהמשחק. לפני כן השתמשתי בה הרבה בדרגה האחת לפני אחרונה וזה היה נחמד.

אני נשאר עם שתי תחושות מנוגדות - האחת היא שהקרב האחרון היה ממש מגניב וכיפי (ומזכיר מאוד את הקרב הסוג של אחרון בBB שהיא סדרה שונה לגמרי, שאין שום קשר בינה ובין דארק סולס בכלל והמשחקים אפילו לא דומים). אחלה סטינג. אחלה בוס, עם אחלה סגנון לחימה.
השניה היא שכמו משחקים קודמים, המשחק מזלזל בזמן שלי. הוא נעל לי קווסטים וכל מיני קטעי סיפור עם NPC שונים סתם כי התחשק לו. הגעתי לאזור X לפני אזור Y כי פספסתי איזה חור בקיר ומלא דברים חביבים פשוט ננעלו לי. אפילו הרגשה שהאזור מתקדם יותר עם אויבים חזקים לא היו לי. האזור היה קל יחסית וכשהגעתי לאזור שפספסתי, הוא היה קל בטירוף, כי הייתי הרבה מעל הרמה שהייתי אמור להיות בו. היו עוד קווסטים שבמקרה קראתי עליהם באינטרנט שנייה לפני שנעלתי אותם לעד (רק בשביל לאבד את ההתקדמות בהם אחר כך, בגלל משהו שרירותי אחר...). זה פשוט מבאס וחבל שזה נעשה בכלל. חלק גדול מהסיפור זה מה שקורה לדמויות NPC שאתה פוגש ולא באשמתי וללא ידיעתי המשחק נעל לי את כל הדברים האלה. נו, שוין.

בערך שעתיים לפני הסוף, כבר הרגשתי שמיציתי את המשחק (בערך כמו DS2, בעצם). אין ממש סיכוי שאשחק בו שוב. ראיתי את הסופים ובעדינות אומר שהם הגיוניים כמו הסוף שאני קיבלתי (שהוא ה"רגיל" אולי?). הסדרה הזאת אף פעם לא ידעה לעשות סופים סבירים, אז אני לא מאוכזב או מופתע. לכל הפחות, הסוף מתאים לקו הכללי של הסדרה - עגום, חשוך, כבד. גם זורם, כי הסיפור באמת שולי, בסופו של דבר. הוא לא יותר מאחלה רקע לאווירה.

מאוד כיף, סה"כ :) יכול להיות שעוד שנתיים יתחשק לי לשחק במשחק בסגנון שוב, אבל יכול גם להיות שהפעם אצטרך הפסקה יותר גדולה מאחרי DS2.
אחלה סוף לסדרה הנחמדה הזאת.

זו באמת כנראה הפעם הראשונה מהמשחקים ששיחקתי (דימון ושני הDS) שהבוס האחרון באמת היה מוצלח :)
בקשר לנעלית קווסטים, זה באמת מאוד מציק. הצלחתי לסיים כמה קווסטים אבל יש עוד המון שפיספסתי בגלל איזו שטות קטנה. גם במשחקים הקודמים היה צריך תמיד לדאוג להפעיל את הקווסטים בזמן הנכון, אבל אני מרגיש שבמשחק הזה הם הלכו קצת רחוק מדי והחלון הזדמנויות של כל קווסט הוא עוד יותר צר.
בכל מקרה הם לפחות מודעים לעניין, ואחד מהדברים שהם מתקנים בפאץ' הקרוב זה "הקלה על הדרישות להתקדמות בקווסטים". לא יודע בדיוק מה זה אומר, ובטח שעכשיו זה לא ממש עוזר לי ולך, אבל כנראה שעדיף מאוחר מאשר אף פעם.

בקשר לסוף
ספויילר: הצג
למה? יש לך פה את שני הסופים הרגילים של משחקי הסדרה, אלו שממשיכים את המעגל ולמעשה חסרי משמעות (להדליק את האש/ לכבות את האש) אבל כן יש לך כאן סוף אחד משמעותי, זה שאתה שובר את המעגל ומכניס את העולם ל"עידן" חדש לגמרי. זה סוף שנרמז עליו בסוף השני של DS2 (זה של SOTFS, לא של המשחק המקורי) אבל זו פעם ראשונה שבאמת אפשר להגיע לסוף כזה והוא כן די סוגר את מה שהיה סיפור המסגרת של כל הסדרה הזו.
לא יודע עד כמה הוא מוצלח או מעניין, זה כבר שיקול אישי, אבל אני כן הרגשתי שיש פה פעם ראשונה סוף משמעותי. בכל מקרה יש עוד שני DLC, ואם הם ימשיכו בכיוון של DS2 אז הם יכולים עוד לשנות לגמרי את המשמעות של הסוף ואפילו ליצור אחד חדש.


בקשר למשחק עצמו, מעניין אותי לשמוע קצת אם אתה יכול להרחיב מה אתה חושב עליו ביחס לDS2. אני שואל את זה כי לי הוא הרגיש כמו משחק שדומה יותר לDS1 מאשר לשני, לי זה כמובן היה מצויין אבל מעניין אותי לשמוע מה אתה אתה חושב מהצד שדווקא מרגיש שDS2 מוצלח יותר.

אה ורונן, לא שאני רוצה להפחיד אותך או משהו אבל.. אם באמת יש לך בעיה עם יצורים מרובי רגליים ודמויי עכביש אז כנראה שהמפתחים הכניסו הפתעה לא כל כך נעימה במיוחד בשבילך באחד השלבים הקרובים אליך ;)

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: הנושא הרישמי למשחקי Dark Souls ו-Blood Borne

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 29 אפריל 2016, 15:37

Stick כתב:
Nucleus_Dawn כתב:סיימתי את המשחק. לקח לי 32 שעות. רמה 80+. בסופו של דבר השתמשתי בDark Greatsword שגם הצלחתי לשדרג עד לרמה הכי גבוהה ובאמת עשיתי איתה המון נזק במעט מאוד שנשאר לי מהמשחק. לפני כן השתמשתי בה הרבה בדרגה האחת לפני אחרונה וזה היה נחמד.

אני נשאר עם שתי תחושות מנוגדות - האחת היא שהקרב האחרון היה ממש מגניב וכיפי (ומזכיר מאוד את הקרב הסוג של אחרון בBB שהיא סדרה שונה לגמרי, שאין שום קשר בינה ובין דארק סולס בכלל והמשחקים אפילו לא דומים). אחלה סטינג. אחלה בוס, עם אחלה סגנון לחימה.
השניה היא שכמו משחקים קודמים, המשחק מזלזל בזמן שלי. הוא נעל לי קווסטים וכל מיני קטעי סיפור עם NPC שונים סתם כי התחשק לו. הגעתי לאזור X לפני אזור Y כי פספסתי איזה חור בקיר ומלא דברים חביבים פשוט ננעלו לי. אפילו הרגשה שהאזור מתקדם יותר עם אויבים חזקים לא היו לי. האזור היה קל יחסית וכשהגעתי לאזור שפספסתי, הוא היה קל בטירוף, כי הייתי הרבה מעל הרמה שהייתי אמור להיות בו. היו עוד קווסטים שבמקרה קראתי עליהם באינטרנט שנייה לפני שנעלתי אותם לעד (רק בשביל לאבד את ההתקדמות בהם אחר כך, בגלל משהו שרירותי אחר...). זה פשוט מבאס וחבל שזה נעשה בכלל. חלק גדול מהסיפור זה מה שקורה לדמויות NPC שאתה פוגש ולא באשמתי וללא ידיעתי המשחק נעל לי את כל הדברים האלה. נו, שוין.

בערך שעתיים לפני הסוף, כבר הרגשתי שמיציתי את המשחק (בערך כמו DS2, בעצם). אין ממש סיכוי שאשחק בו שוב. ראיתי את הסופים ובעדינות אומר שהם הגיוניים כמו הסוף שאני קיבלתי (שהוא ה"רגיל" אולי?). הסדרה הזאת אף פעם לא ידעה לעשות סופים סבירים, אז אני לא מאוכזב או מופתע. לכל הפחות, הסוף מתאים לקו הכללי של הסדרה - עגום, חשוך, כבד. גם זורם, כי הסיפור באמת שולי, בסופו של דבר. הוא לא יותר מאחלה רקע לאווירה.

מאוד כיף, סה"כ :) יכול להיות שעוד שנתיים יתחשק לי לשחק במשחק בסגנון שוב, אבל יכול גם להיות שהפעם אצטרך הפסקה יותר גדולה מאחרי DS2.
אחלה סוף לסדרה הנחמדה הזאת.

זו באמת כנראה הפעם הראשונה מהמשחקים ששיחקתי (דימון ושני הDS) שהבוס האחרון באמת היה מוצלח :)
בקשר לנעלית קווסטים, זה באמת מאוד מציק. הצלחתי לסיים כמה קווסטים אבל יש עוד המון שפיספסתי בגלל איזו שטות קטנה. גם במשחקים הקודמים היה צריך תמיד לדאוג להפעיל את הקווסטים בזמן הנכון, אבל אני מרגיש שבמשחק הזה הם הלכו קצת רחוק מדי והחלון הזדמנויות של כל קווסט הוא עוד יותר צר.
בכל מקרה הם לפחות מודעים לעניין, ואחד מהדברים שהם מתקנים בפאץ' הקרוב זה "הקלה על הדרישות להתקדמות בקווסטים". לא יודע בדיוק מה זה אומר, ובטח שעכשיו זה לא ממש עוזר לי ולך, אבל כנראה שעדיף מאוחר מאשר אף פעם.

בקשר לסוף
ספויילר: הצג
למה? יש לך פה את שני הסופים הרגילים של משחקי הסדרה, אלו שממשיכים את המעגל ולמעשה חסרי משמעות (להדליק את האש/ לכבות את האש) אבל כן יש לך כאן סוף אחד משמעותי, זה שאתה שובר את המעגל ומכניס את העולם ל"עידן" חדש לגמרי. זה סוף שנרמז עליו בסוף השני של DS2 (זה של SOTFS, לא של המשחק המקורי) אבל זו פעם ראשונה שבאמת אפשר להגיע לסוף כזה והוא כן די סוגר את מה שהיה סיפור המסגרת של כל הסדרה הזו.
לא יודע עד כמה הוא מוצלח או מעניין, זה כבר שיקול אישי, אבל אני כן הרגשתי שיש פה פעם ראשונה סוף משמעותי. בכל מקרה יש עוד שני DLC, ואם הם ימשיכו בכיוון של DS2 אז הם יכולים עוד לשנות לגמרי את המשמעות של הסוף ואפילו ליצור אחד חדש.


בקשר למשחק עצמו, מעניין אותי לשמוע קצת אם אתה יכול להרחיב מה אתה חושב עליו ביחס לDS2. אני שואל את זה כי לי הוא הרגיש כמו משחק שדומה יותר לDS1 מאשר לשני, לי זה כמובן היה מצויין אבל מעניין אותי לשמוע מה אתה אתה חושב מהצד שדווקא מרגיש שDS2 מוצלח יותר.

אה ורונן, לא שאני רוצה להפחיד אותך או משהו אבל.. אם באמת יש לך בעיה עם יצורים מרובי רגליים ודמויי עכביש אז כנראה שהמפתחים הכניסו הפתעה לא כל כך נעימה במיוחד בשבילך באחד השלבים הקרובים אליך ;)


אני חושב שקצת חסר משמעות להגיד שהמשחק יותר דומה לDS1 מDS2, כאשר שני המשחקים כמעט זהים לחלוטין. הם יותר מידי דומים, אז אני לא יכול להגיד שהוא יותר קרוב לאחד, מהשני.

מבחינה טכנית, אין ספק שהוא יותר דומה לDS2, כי הוא לא אסון קולוסאלי. מבחינת העולם, אני גם חושב שהוא יותר דומה לDS2, כי בניגוד לDS יש תחושת מסע ואתה מרגיש שאתה מתקדם במקום להסתובב באזורים בגוונים שונים של שמן מרוח על המסך.
אני חושב שלא היתה מלכודת לא הוגנת אחת במשחק, בניגוד לDS שכבר באזור ההתחלתי יש אחת ויש אזור שלם שמבוסס רק על מלכודות זולות ופלטפורמינג נוראי ואיום. אפשר להגיד שהעובדה שהתיבה הראשונה במשחק היא מימיק זה קצת לא הוגן, אבל בשביל משחק שלישי בסדרה, זה באמת בסדר ואפילו מסר חביב לשחקנים חוזרים (ו"היי... זה דארק סולס" לשחקנים חדשים). אז גם פלטפורמינג גרוע ומלכודות זולות לא היו, שזה יותר דומה לDS2.
לעומת זאת, הקטע המגניב של מלא אזורים שבהם אתה יכול להסתכל על המסע שלך מרחוק ולזהות איפה היית קודם, או טיזינג של מקומות שאליהם תלך הוא משהו הרבה יותר בולט בDS1 וDS3 מאשר בDS2. כמובן שגם היו אזורים מDS שחזרו, אז זו נקודת דימיון נוספת.
מעבר לזה, הוא אותו המשחק שהיה גם דימון סולס, עם השיפורים הטכניים המתבקשים ואיזונים מתבקשים. יותר דומה לDS1 או 2? לא יודע. מרגיש לי הרבה יותר DS2, אבל זה גם המשחק הראשון בסדרה ששיחקתי במלואו, אז עבורי הוא הסטנדרט. יכול להיות שאם הייתי משחק קודם בDS, הייתי מרגיש אחרת.

בנוגע לסוף
ספויילר: הצג
הוא היה סתמי, כמו רוב הסיפור במשחקי הסדרה. 3 מ4 הסופים זה סתם ניצחת את הלורד של האש ועכשיו אתה הוא ונותר לחכות שהאש תכבה. זה פחות או יותר אחד לאחד הסוף של המשחק הראשון בסדרה, רק שעכשיו העולם הרבה יותר קרוב לסופו. הסוף ה"מיוחד" לא נראה לי שום דבר מעבר לתירוץ לDLC, או ליצור פתח להמשך (גם אם ממפתחת שהיא לא FROM). הוא גם סותר את המוטיב המרכזי של כל הסדרה - האש בוערת לא משנה מה תעשה. זה כוח שגם האדם החזק ביותר בקיום לא מסוגל לו. הוא אפילו סותר את המוטיב המרכזי של הסיפור של DS3 - נגמר לאש מה לאכל והעולם עובר לעידן של חשכה.
מההבנה שלי, החשכה היא האנושות (שאותה יצר הפיגמי שמוזר בסרטון הפתיחה של המשחק הראשון), אז זה בעצם סוג של מעבר מעולם של קסם ואש ומפלצות, לעולם אנושי. כמעט כאילו עולם המשחק הפך לכלום ושום דבר, שאיזה מפץ גדול יעשה לו ריסטרט.
סוף בסדר. בטח לא גרוע. פשוט כמו שאר המשחקים בסדרה, הוא קצת מעביר את המסר ש"איזה דברים מדהימים עשית ואיזה אתגרים אדירים עברת! אגב, שום דבר ממה שעשית לא משנה כלום. הידד!". קצת מוציא את הרוח מהמפרשים, אבל מכיוון שזה היה צפוי לאור המשחקים הקודמים בסדרה.

אבל עזוב את הסיפור... הבוס האחרון באמת נהדר. לא קשה כל כך (הרבה יותר קל מהבוס המעצבן היחיד במשחק), אבל הקטע שהוא מחליף בין סגנונות לחימה וmove sets באופן קצת רנדומלי היה ממש אדיר. גורם לך לשנות את הגישה שלך בהתאם. זה שהוא מרפא את עצמו אחרי שאתה הורג אותו פעם אחת זה זול ומעפן והסיבה היחידה שהפסדתי לו בפעם הראשונה, אבל בקטנה. כבר הגעתי לסוף המשחק, אז הפסד אחד או שלושה לבוס האחרון זה לא משמעותי.
גם הסטינג היה נהדר. השמש שנראית כאילו היא אוזלת בכל רגע והפרחים ומאות/אלפי הנשקים שנפלו סביב הבוס. האזור כולו שנראה כאילו זה באמת סוף היקום וכל העולם מקופל בתוך עצמו בסגנון פאפריקה. מאוד מגניב.
בשורה התחתונה, למרות חלק מהבעיות הקלאסיות של הסדרה שנותרו בDS3, הוא באמת אחלה סיום ואני חושב שגם הhigh note של הסדרה כולה. ממש לא הישג פשוט לפרק שלישי בטרילוגיה.
תמונה

Stick
Veteran
הודעות: 4754
הצטרף: 07 יוני 2013, 17:16

Re: הנושא הרישמי למשחקי Dark Souls ו-Blood Borne

הודעהעל ידי Stick » 29 אפריל 2016, 17:16

Nucleus_Dawn כתב:
Stick כתב:
Nucleus_Dawn כתב:סיימתי את המשחק. לקח לי 32 שעות. רמה 80+. בסופו של דבר השתמשתי בDark Greatsword שגם הצלחתי לשדרג עד לרמה הכי גבוהה ובאמת עשיתי איתה המון נזק במעט מאוד שנשאר לי מהמשחק. לפני כן השתמשתי בה הרבה בדרגה האחת לפני אחרונה וזה היה נחמד.

אני נשאר עם שתי תחושות מנוגדות - האחת היא שהקרב האחרון היה ממש מגניב וכיפי (ומזכיר מאוד את הקרב הסוג של אחרון בBB שהיא סדרה שונה לגמרי, שאין שום קשר בינה ובין דארק סולס בכלל והמשחקים אפילו לא דומים). אחלה סטינג. אחלה בוס, עם אחלה סגנון לחימה.
השניה היא שכמו משחקים קודמים, המשחק מזלזל בזמן שלי. הוא נעל לי קווסטים וכל מיני קטעי סיפור עם NPC שונים סתם כי התחשק לו. הגעתי לאזור X לפני אזור Y כי פספסתי איזה חור בקיר ומלא דברים חביבים פשוט ננעלו לי. אפילו הרגשה שהאזור מתקדם יותר עם אויבים חזקים לא היו לי. האזור היה קל יחסית וכשהגעתי לאזור שפספסתי, הוא היה קל בטירוף, כי הייתי הרבה מעל הרמה שהייתי אמור להיות בו. היו עוד קווסטים שבמקרה קראתי עליהם באינטרנט שנייה לפני שנעלתי אותם לעד (רק בשביל לאבד את ההתקדמות בהם אחר כך, בגלל משהו שרירותי אחר...). זה פשוט מבאס וחבל שזה נעשה בכלל. חלק גדול מהסיפור זה מה שקורה לדמויות NPC שאתה פוגש ולא באשמתי וללא ידיעתי המשחק נעל לי את כל הדברים האלה. נו, שוין.

בערך שעתיים לפני הסוף, כבר הרגשתי שמיציתי את המשחק (בערך כמו DS2, בעצם). אין ממש סיכוי שאשחק בו שוב. ראיתי את הסופים ובעדינות אומר שהם הגיוניים כמו הסוף שאני קיבלתי (שהוא ה"רגיל" אולי?). הסדרה הזאת אף פעם לא ידעה לעשות סופים סבירים, אז אני לא מאוכזב או מופתע. לכל הפחות, הסוף מתאים לקו הכללי של הסדרה - עגום, חשוך, כבד. גם זורם, כי הסיפור באמת שולי, בסופו של דבר. הוא לא יותר מאחלה רקע לאווירה.

מאוד כיף, סה"כ :) יכול להיות שעוד שנתיים יתחשק לי לשחק במשחק בסגנון שוב, אבל יכול גם להיות שהפעם אצטרך הפסקה יותר גדולה מאחרי DS2.
אחלה סוף לסדרה הנחמדה הזאת.

זו באמת כנראה הפעם הראשונה מהמשחקים ששיחקתי (דימון ושני הDS) שהבוס האחרון באמת היה מוצלח :)
בקשר לנעלית קווסטים, זה באמת מאוד מציק. הצלחתי לסיים כמה קווסטים אבל יש עוד המון שפיספסתי בגלל איזו שטות קטנה. גם במשחקים הקודמים היה צריך תמיד לדאוג להפעיל את הקווסטים בזמן הנכון, אבל אני מרגיש שבמשחק הזה הם הלכו קצת רחוק מדי והחלון הזדמנויות של כל קווסט הוא עוד יותר צר.
בכל מקרה הם לפחות מודעים לעניין, ואחד מהדברים שהם מתקנים בפאץ' הקרוב זה "הקלה על הדרישות להתקדמות בקווסטים". לא יודע בדיוק מה זה אומר, ובטח שעכשיו זה לא ממש עוזר לי ולך, אבל כנראה שעדיף מאוחר מאשר אף פעם.

בקשר לסוף
ספויילר: הצג
למה? יש לך פה את שני הסופים הרגילים של משחקי הסדרה, אלו שממשיכים את המעגל ולמעשה חסרי משמעות (להדליק את האש/ לכבות את האש) אבל כן יש לך כאן סוף אחד משמעותי, זה שאתה שובר את המעגל ומכניס את העולם ל"עידן" חדש לגמרי. זה סוף שנרמז עליו בסוף השני של DS2 (זה של SOTFS, לא של המשחק המקורי) אבל זו פעם ראשונה שבאמת אפשר להגיע לסוף כזה והוא כן די סוגר את מה שהיה סיפור המסגרת של כל הסדרה הזו.
לא יודע עד כמה הוא מוצלח או מעניין, זה כבר שיקול אישי, אבל אני כן הרגשתי שיש פה פעם ראשונה סוף משמעותי. בכל מקרה יש עוד שני DLC, ואם הם ימשיכו בכיוון של DS2 אז הם יכולים עוד לשנות לגמרי את המשמעות של הסוף ואפילו ליצור אחד חדש.


בקשר למשחק עצמו, מעניין אותי לשמוע קצת אם אתה יכול להרחיב מה אתה חושב עליו ביחס לDS2. אני שואל את זה כי לי הוא הרגיש כמו משחק שדומה יותר לDS1 מאשר לשני, לי זה כמובן היה מצויין אבל מעניין אותי לשמוע מה אתה אתה חושב מהצד שדווקא מרגיש שDS2 מוצלח יותר.

אה ורונן, לא שאני רוצה להפחיד אותך או משהו אבל.. אם באמת יש לך בעיה עם יצורים מרובי רגליים ודמויי עכביש אז כנראה שהמפתחים הכניסו הפתעה לא כל כך נעימה במיוחד בשבילך באחד השלבים הקרובים אליך ;)


אני חושב שקצת חסר משמעות להגיד שהמשחק יותר דומה לDS1 מDS2, כאשר שני המשחקים כמעט זהים לחלוטין. הם יותר מידי דומים, אז אני לא יכול להגיד שהוא יותר קרוב לאחד, מהשני.

מבחינה טכנית, אין ספק שהוא יותר דומה לDS2, כי הוא לא אסון קולוסאלי. מבחינת העולם, אני גם חושב שהוא יותר דומה לDS2, כי בניגוד לDS יש תחושת מסע ואתה מרגיש שאתה מתקדם במקום להסתובב באזורים בגוונים שונים של שמן מרוח על המסך.
אני חושב שלא היתה מלכודת לא הוגנת אחת במשחק, בניגוד לDS שכבר באזור ההתחלתי יש אחת ויש אזור שלם שמבוסס רק על מלכודות זולות ופלטפורמינג נוראי ואיום. אפשר להגיד שהעובדה שהתיבה הראשונה במשחק היא מימיק זה קצת לא הוגן, אבל בשביל משחק שלישי בסדרה, זה באמת בסדר ואפילו מסר חביב לשחקנים חוזרים (ו"היי... זה דארק סולס" לשחקנים חדשים). אז גם פלטפורמינג גרוע ומלכודות זולות לא היו, שזה יותר דומה לDS2.
לעומת זאת, הקטע המגניב של מלא אזורים שבהם אתה יכול להסתכל על המסע שלך מרחוק ולזהות איפה היית קודם, או טיזינג של מקומות שאליהם תלך הוא משהו הרבה יותר בולט בDS1 וDS3 מאשר בDS2. כמובן שגם היו אזורים מDS שחזרו, אז זו נקודת דימיון נוספת.
מעבר לזה, הוא אותו המשחק שהיה גם דימון סולס, עם השיפורים הטכניים המתבקשים ואיזונים מתבקשים. יותר דומה לDS1 או 2? לא יודע. מרגיש לי הרבה יותר DS2, אבל זה גם המשחק הראשון בסדרה ששיחקתי במלואו, אז עבורי הוא הסטנדרט. יכול להיות שאם הייתי משחק קודם בDS, הייתי מרגיש אחרת.

בנוגע לסוף
ספויילר: הצג
הוא היה סתמי, כמו רוב הסיפור במשחקי הסדרה. 3 מ4 הסופים זה סתם ניצחת את הלורד של האש ועכשיו אתה הוא ונותר לחכות שהאש תכבה. זה פחות או יותר אחד לאחד הסוף של המשחק הראשון בסדרה, רק שעכשיו העולם הרבה יותר קרוב לסופו. הסוף ה"מיוחד" לא נראה לי שום דבר מעבר לתירוץ לDLC, או ליצור פתח להמשך (גם אם ממפתחת שהיא לא FROM). הוא גם סותר את המוטיב המרכזי של כל הסדרה - האש בוערת לא משנה מה תעשה. זה כוח שגם האדם החזק ביותר בקיום לא מסוגל לו. הוא אפילו סותר את המוטיב המרכזי של הסיפור של DS3 - נגמר לאש מה לאכל והעולם עובר לעידן של חשכה.
מההבנה שלי, החשכה היא האנושות (שאותה יצר הפיגמי שמוזר בסרטון הפתיחה של המשחק הראשון), אז זה בעצם סוג של מעבר מעולם של קסם ואש ומפלצות, לעולם אנושי. כמעט כאילו עולם המשחק הפך לכלום ושום דבר, שאיזה מפץ גדול יעשה לו ריסטרט.
סוף בסדר. בטח לא גרוע. פשוט כמו שאר המשחקים בסדרה, הוא קצת מעביר את המסר ש"איזה דברים מדהימים עשית ואיזה אתגרים אדירים עברת! אגב, שום דבר ממה שעשית לא משנה כלום. הידד!". קצת מוציא את הרוח מהמפרשים, אבל מכיוון שזה היה צפוי לאור המשחקים הקודמים בסדרה.

אבל עזוב את הסיפור... הבוס האחרון באמת נהדר. לא קשה כל כך (הרבה יותר קל מהבוס המעצבן היחיד במשחק), אבל הקטע שהוא מחליף בין סגנונות לחימה וmove sets באופן קצת רנדומלי היה ממש אדיר. גורם לך לשנות את הגישה שלך בהתאם. זה שהוא מרפא את עצמו אחרי שאתה הורג אותו פעם אחת זה זול ומעפן והסיבה היחידה שהפסדתי לו בפעם הראשונה, אבל בקטנה. כבר הגעתי לסוף המשחק, אז הפסד אחד או שלושה לבוס האחרון זה לא משמעותי.
גם הסטינג היה נהדר. השמש שנראית כאילו היא אוזלת בכל רגע והפרחים ומאות/אלפי הנשקים שנפלו סביב הבוס. האזור כולו שנראה כאילו זה באמת סוף היקום וכל העולם מקופל בתוך עצמו בסגנון פאפריקה. מאוד מגניב.
בשורה התחתונה, למרות חלק מהבעיות הקלאסיות של הסדרה שנותרו בDS3, הוא באמת אחלה סיום ואני חושב שגם הhigh note של הסדרה כולה. ממש לא הישג פשוט לפרק שלישי בטרילוגיה.


ספויילר: הצג
הבוס באמת אדיר, הוא מי שהדליק את האש לפני המשחק הזה (נגיד בין 2 ל3 או משהו כזה) ובגלל זה הוא נלחם בגדול כמוך, או כמו דמות של שחקן באחד ממשחקי הסדרה בשלבים האחרונים (יכול להשתמש, ומשתמש, גם בקסמים, גם בניסים וגם בקרב פנים אל פנים, יכול להשתמש בהמון סוגי נשקים ומחליף בינהם תוך כדי הקרב וכל זה). אני לא יודע אם שמת לב אבל בשלב השני שלו (אחרי שהוא ממלא את החיים) הוא למעשה הופך להיות gwyn, הבוס האחרון של המשחק הראשון והLord הראשון שהדליק את האש בסיפור. קריצה מאוד מגניבה לותיקי הסדרה ורגע שבאמת אהבתי, המנגינה מתחלפת לאותה המנגינה המוכרת בדיוק מאותו הקרב וגם הmove set שלו הופך להיות זהה לזה של gwyn.
גם הסביבה עצמה, הkiln of the first flame היא בעצם המקום שבו נלחמים בו בסוף DS1, המקום שבו נמצאת הלהבה הראשונה, רק שהפעם זה כבר אחרי אלפי שנים והמון מעגלים וקרבות שהתקיימו במקום ההוא והם עשו עבודה נהדרת בלגרום למקום להרגיש כל כך דומה אבל כל כך שונה עם כל החרבות של קרבות העבר שיש שם והעולם שכבר מתחיל להתפורר ולקרוס לתוך עצמו.

בקשר לסיפור, הוא לא בדיוק סותר את המוטיב המרכזי של הסדרה, הוא פשוט סוג של הסוף שלה. זה לא שהמוטיב של DS3 זה שלאש נגמר מה לאכול והעולם עובר למצב של חשיכה, כלומר זה כן אבל זה המוטיב של כל המשחקים בסדרה, ובסופו של דבר המוטיב הוא אכן שלא משנה מה האש תבער ובסוף תכבה ואז שוב תבער ואז שוב תכבה וכך הלאה, ולכן זה לא משנה אם בDS1 אתה בוחר בסוף להדליק או לכבות את האש וזה גם לא משנה מה אתה מחליט לעשות בDS2 בSOTFS כשיש גם כן שני סופים. ההבדל במשחק הזה הוא שכבר התקבלה החלטה לא להדליק את האש (מי שהיה אמור להדליק את האש וכבר עשה את כל הסיפור של לאחד את הנשמות וכל השיט הזה, Lothric, שמייצג בגדול את הדמות שלך בDS1 או 2, מחליט שהכל הבל הבלים ופשוט לא לעשות כלום) ואז כשהאש כבר באמת דועכת, העולם מתחיל לגסוס ואתה מגיע ואמור לקחת את הנשמה שלו ולהדליק איתה האש (לא איזה הבדל משמעותי, פשוט אני מנסה להסביר שDS3 מתקיים בדיוק באותו מעגל ובאותו עולם פשוט בזמן קצת אחר שלו ובגלל זה העולם קצת יותר מת, אבל אין פה איזו סתירה של המוטיב הקיים). בכל מקרה, כבר בסוף השני של המשחק השני Aldia אומר שאפשר לשבור את המעגל ובגדול זה מה שאתה עושה בסוף ה"מיוחד" של DS3, שובר את המעגל ומתחיל משהו חדש (בעוד שבסוף שבו אתה מדליק את האש אתה הופך להיות שוב הבוס האחרון וברור לך שבסוף היא שוב תתפוגג, ובסוף שאתה מכבה אותה נאמר לך שיום יבוא ולהבות שוב יצוצו ואז ההתחלה של DS1 חוזרת על עצמה). הייתי אומר שזה דווקא הסוף היחיד בכל הסדרה הזאת שהוא לא "אתה ממש מגניב אבל תכלס זה חסר משמעות", כמו שבאמת היה בכל שאר הסופים בסדרה.

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: הנושא הרישמי למשחקי Dark Souls ו-Blood Borne

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 29 אפריל 2016, 17:24

ספויילר: הצג
הסוף היחיד שסותר את המוטיב של הסדרה, הוא הסוף המיוחד. הוא זה שאומר שיש משהו לעשות שמפסיק את המעגל ומציל את העולם. זה גם קצת לא הגיוני בהתחשב במצב של העולם בזמן הקרב עם הבוס. לא שזה באמת כזה משנה. הסיפור כל כך פתוח ונתון לפרשנות, שאין באמת בעיה להסביר שזה לא סותר שום דבר והכל בסדר.

גם אני הבנתי את הקטע הזה שהבוס האחרון הוא בעצם כל דמות שחקן שיכולה להיות ולכן הוא מחליף נשקים וסגנונות קרב. לכן יש את כל הנשקים על האדמה סביבו. באמת טאצ' ממש נהדר. גם את הקטע שהוא הופך לבוס האחרון של DS ראיתי. באמת מצוין. סגירת מעגל נהדרת.

הקטע הקצת מוזר הוא שבעוד שהאזור האחרון אמור להיות האתר שבו הודלקה האש לראשונה, יש אזור אחר שהוא גם המקום שבו הודלקה האש לראשונה - The profound capital. אני חושב שהקטע הוא שפשוט שוגרת לשם הרבה זמן קדימה ולכן זה נראה שונה לגמרי. זו גם הסיבה שהשמש בסוף המשחק והשמש קצת לפני נראית שונה. לפחות זה מה שאני הבנתי/איך שאני הסברתי לעצמי את העניין.
תמונה

Stick
Veteran
הודעות: 4754
הצטרף: 07 יוני 2013, 17:16

Re: הנושא הרישמי למשחקי Dark Souls ו-Blood Borne

הודעהעל ידי Stick » 29 אפריל 2016, 17:56

Nucleus_Dawn כתב:
ספויילר: הצג
הסוף היחיד שסותר את המוטיב של הסדרה, הוא הסוף המיוחד. הוא זה שאומר שיש משהו לעשות שמפסיק את המעגל ומציל את העולם. זה גם קצת לא הגיוני בהתחשב במצב של העולם בזמן הקרב עם הבוס. לא שזה באמת כזה משנה. הסיפור כל כך פתוח ונתון לפרשנות, שאין באמת בעיה להסביר שזה לא סותר שום דבר והכל בסדר.

גם אני הבנתי את הקטע הזה שהבוס האחרון הוא בעצם כל דמות שחקן שיכולה להיות ולכן הוא מחליף נשקים וסגנונות קרב. לכן יש את כל הנשקים על האדמה סביבו. באמת טאצ' ממש נהדר. גם את הקטע שהוא הופך לבוס האחרון של DS ראיתי. באמת מצוין. סגירת מעגל נהדרת.

הקטע הקצת מוזר הוא שבעוד שהאזור האחרון אמור להיות האתר שבו הודלקה האש לראשונה, יש אזור אחר שהוא גם המקום שבו הודלקה האש לראשונה - The profound capital. אני חושב שהקטע הוא שפשוט שוגרת לשם הרבה זמן קדימה ולכן זה נראה שונה לגמרי. זו גם הסיבה שהשמש בסוף המשחק והשמש קצת לפני נראית שונה. לפחות זה מה שאני הבנתי/איך שאני הסברתי לעצמי את העניין.

ספויילר: הצג
כן אבל.. אני עדיין מתעקש שאין בכלל שום סתירה עם המטויב של הסדרה בסוף הזה :). כל הסיפור של המלך vendrick ושל aldia בDS2 זה שהם ניסו למצוא דרך לשבור את המעגל, ובסוף"הסופי" של DS2 גם נאמר על ידי aldia שבעוד vendrick נכשל הוא דווקא הצליח למצוא דרך לצאת מהמעגל הזה. בקיצור, כבר בDS2 נאמר שזה אפשרי למרות שגם שם זה לא נעשה בסוף, ואם נקח את הסוף המיוחד הזה בDS3 אז זה בדיוק מה שאתה עושה וזה בדיוק הסיפור שם.
אני מסכים שזה סוף שונה מכל שאר הסופים והוא באמת היחיד שמשנה משהו בעולם של המשחק, אבל אני לא מסכים שהוא סותר איזשהו הגיון פנימי שנבנה לאורך הסדרה, כי כבר היו דמויות שניסו לשבור את העגל הזה וכבר נאמר שזה איכשהו אפשרי.

בקשר למקום שבו הודלקה האש, פיספסתי את הקטע שגם ב profound capital היא הודלקה (כמו שאפשר לפספס המון) אבל אם זה באמת ככה אז מה שהסקת דווקא די הגיוני, כי גם בDS1 כשאתה מגיע לkiln of the first flame לא בדיוק ברור אם זה באמת בזמן המשחק או שעברת קדימה/אחורה, ככה שבאמת יכול להיות שהם הכניסו שם משחק סביב הדבר הזה.

בכל מקרה כמו שאתה אומר הסיפור כאן כל כך נתון לפרשנות ולהסתכלות מכיוונים שונים, מצד אחד זה חלק מהקסם שלו אבל מצד שני זה באמת קצת מוציא את הטעם לדיונים סביב הסיפור של המשחק. בסופו של דבר שנינו יכולים להיות בטוחים לגמרי במשהו הפוך בקשר לסיפור ובפועל אף אחד לא צודק ואף אחד לא טועה :).

סמל אישי של המשתמש
רונן
Veteran
הודעות: 1069
הצטרף: 15 אפריל 2013, 14:28

Re: הנושא הרישמי למשחקי Dark Souls ו-Blood Borne

הודעהעל ידי רונן » 30 אפריל 2016, 00:29

Stick כתב:אה ורונן, לא שאני רוצה להפחיד אותך או משהו אבל.. אם באמת יש לך בעיה עם יצורים מרובי רגליים ודמויי עכביש אז כנראה שהמפתחים הכניסו הפתעה לא כל כך נעימה במיוחד בשבילך באחד השלבים הקרובים אליך ;)

התקדמתי מאז יפה, הבסתי עוד בוס. בינתיים לא הגעתי להפתעה. כבר התמודדתי עם כאלה (בבלאדבורן, למשל), אך זו בהחלט לא בשורה נעימה :o
עורך לשון ומגיה, מנהל בפייסבוק קבוצת אוכל גדולה (מונה 45,000 חברים) וקבוצת גיימרים ('בחזרה למשחק').

סמל אישי של המשתמש
רונן
Veteran
הודעות: 1069
הצטרף: 15 אפריל 2013, 14:28

Re: הנושא הרישמי למשחקי Dark Souls ו-Blood Borne

הודעהעל ידי רונן » 30 אפריל 2016, 01:25



חבר שלי שלח לי זאת. סקירה של עכבישים במשחקי טלוויזיה. אהבתי שהכניסו את העכביש ברזידנט אוויל: קוד ורוניקה. אחד העכבישים שיותר זכורים לי. כמה פחדתי להיכנס לחדר הקפוא ההוא.
עורך לשון ומגיה, מנהל בפייסבוק קבוצת אוכל גדולה (מונה 45,000 חברים) וקבוצת גיימרים ('בחזרה למשחק').

סמל אישי של המשתמש
Death_119
Veteran
הודעות: 4139
הצטרף: 13 אפריל 2013, 20:04

Re: הנושא הרישמי למשחקי Dark Souls ו-Blood Borne

הודעהעל ידי Death_119 » 01 מאי 2016, 11:11

משחק כיום בCrown of the old iron king, מרגיש כסגמנט הכי מוצלח של כל הסדרה עד היום, סופר קשה, מאתגר והוגן. מדהים איך פנינה כזאת מצאה את דרכה לShit hole שנקרא Dark souls 2. פשוט נפלא.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: הנושא הרישמי למשחקי Dark Souls ו-Blood Borne

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 01 מאי 2016, 11:17

Death_119 כתב:משחק כיום בCrown of the old iron king, מרגיש כסגמנט הכי מוצלח של כל הסדרה עד היום, סופר קשה, מאתגר והוגן. מדהים איך פנינה כזאת מצאה את דרכה לShit hole שנקרא Dark souls 2. פשוט נפלא.


Shit Hole זה האזור שבו הDLC מתרחש, או הדעה שלך בנוגע למשחק? :D
תמונה

סמל אישי של המשתמש
Death_119
Veteran
הודעות: 4139
הצטרף: 13 אפריל 2013, 20:04

Re: הנושא הרישמי למשחקי Dark Souls ו-Blood Borne

הודעהעל ידי Death_119 » 01 מאי 2016, 11:20

Nucleus_Dawn כתב:
Death_119 כתב:משחק כיום בCrown of the old iron king, מרגיש כסגמנט הכי מוצלח של כל הסדרה עד היום, סופר קשה, מאתגר והוגן. מדהים איך פנינה כזאת מצאה את דרכה לShit hole שנקרא Dark souls 2. פשוט נפלא.


Shit Hole זה האזור שבו הDLC מתרחש, או הדעה שלך בנוגע למשחק? :D

דעה לגבי מרבית Dark souls 2 ביחס לסדרה. ללא הDLC שלו, שהם כנראה פנינה (כרגע שופט רק על פי זה שציינתי).
תמונה

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38366
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: הנושא הרישמי למשחקי Dark Souls ו-Blood Borne

הודעהעל ידי DrKeo » 01 מאי 2016, 13:00

אני פשוט בשוק שביער עם הסרטנים פספסתי את האזור שצריך ללכת אליו והמשכתי בכיוון הלא נכון למשך פחות או יותר 8 שעות. זה קרה גם לכאוטיק וגם ב-lets play שהוא ראה. איזה עיצוב מזוויע, הם עשו פלייטסטינג לזה בכלל? עם קשה אין לי שום בעיה, עם להבין לבד גם לא, אבל עם זלזול בזמן שלי כשחקן? לא ממש.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: הנושא הרישמי למשחקי Dark Souls ו-Blood Borne

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 01 מאי 2016, 13:09

DrKeo כתב:אני פשוט בשוק שביער עם הסרטנים פספסתי את האזור שצריך ללכת אליו והמשכתי בכיוון הלא נכון למשך פחות או יותר 8 שעות. זה קרה גם לכאוטיק וגם ב-lets play שהוא ראה. איזה עיצוב מזוויע, הם עשו פלייטסטינג לזה בכלל? עם קשה אין לי שום בעיה, עם להבין לבד גם לא, אבל עם זלזול בזמן שלי כשחקן? לא ממש.


ונוסיף רק שזה לא שהאזור שאליו הולכים בטבעיות קשה במיוחד. הבעיה היא שהאזור שמפספסים בקלות הופך לקליל בגלל הרמה של הדמות וזה גם חוסם כמות לא קטנה של קווסטים ולמעשה מונע ממך לחלוטין להשיג את הסוף הטוב של המשחק.
תמונה

Stick
Veteran
הודעות: 4754
הצטרף: 07 יוני 2013, 17:16

Re: הנושא הרישמי למשחקי Dark Souls ו-Blood Borne

הודעהעל ידי Stick » 01 מאי 2016, 13:23

Death_119 כתב:משחק כיום בCrown of the old iron king, מרגיש כסגמנט הכי מוצלח של כל הסדרה עד היום, סופר קשה, מאתגר והוגן. מדהים איך פנינה כזאת מצאה את דרכה לShit hole שנקרא Dark souls 2. פשוט נפלא.

אני לא מסכים איתך שDS2 היה עד כדי כך נורא, אבל אני כן מסכים שהDLC הם השלבים המוצלחים ביותר במשחק.
אני דווקא הכי אהבתי מבינהם את הcrown of the sunken king, שאני חושב שהיה הכי מוצלח (בטח מבחינת עיצוב השלב). אבל גם הold iron מצוין (יש שם בוסים נהדרים) וגם הivory (שם דווקא הבוסים די מעצבנים, אבל השלב עצמו נהדר).
DrKeo כתב:אני פשוט בשוק שביער עם הסרטנים פספסתי את האזור שצריך ללכת אליו והמשכתי בכיוון הלא נכון למשך פחות או יותר 8 שעות. זה קרה גם לכאוטיק וגם ב-lets play שהוא ראה. איזה עיצוב מזוויע, הם עשו פלייטסטינג לזה בכלל? עם קשה אין לי שום בעיה, עם להבין לבד גם לא, אבל עם זלזול בזמן שלי כשחקן? לא ממש.

זה לא שביזבזת איזשהו זמן.. סך הכל זה איזור שאתה צריך לעבור ועכשיו אחרי שתעשה את הקודם תוכל להשתגר ישר לסוף שלו ולהמשיך.
גם בDS2 וגם ב1 יש לך מדי פעם שני שלבים שונים שאתה יכול לעשות באותו זמן, אני לא מבין מה זה משנה איזה תעשה קודם.

idan
Veteran
הודעות: 2214
הצטרף: 04 אוגוסט 2013, 00:13

Re: הנושא הרישמי למשחקי Dark Souls ו-Blood Borne

הודעהעל ידי idan » 01 מאי 2016, 14:16

המשחק הבא שלהם יהיה ב 2017 על הפלייסטיישן , אקס בוקס, מחשב ופלייסטיישן VR

אני מקווה ש vr לא אומר שזה משחק Mecha .

https://www.youtube.com/watch?v=BIi-zuwP9ms

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38366
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: הנושא הרישמי למשחקי Dark Souls ו-Blood Borne

הודעהעל ידי DrKeo » 01 מאי 2016, 15:54

Stick כתב:
Death_119 כתב:משחק כיום בCrown of the old iron king, מרגיש כסגמנט הכי מוצלח של כל הסדרה עד היום, סופר קשה, מאתגר והוגן. מדהים איך פנינה כזאת מצאה את דרכה לShit hole שנקרא Dark souls 2. פשוט נפלא.

אני לא מסכים איתך שDS2 היה עד כדי כך נורא, אבל אני כן מסכים שהDLC הם השלבים המוצלחים ביותר במשחק.
אני דווקא הכי אהבתי מבינהם את הcrown of the sunken king, שאני חושב שהיה הכי מוצלח (בטח מבחינת עיצוב השלב). אבל גם הold iron מצוין (יש שם בוסים נהדרים) וגם הivory (שם דווקא הבוסים די מעצבנים, אבל השלב עצמו נהדר).
DrKeo כתב:אני פשוט בשוק שביער עם הסרטנים פספסתי את האזור שצריך ללכת אליו והמשכתי בכיוון הלא נכון למשך פחות או יותר 8 שעות. זה קרה גם לכאוטיק וגם ב-lets play שהוא ראה. איזה עיצוב מזוויע, הם עשו פלייטסטינג לזה בכלל? עם קשה אין לי שום בעיה, עם להבין לבד גם לא, אבל עם זלזול בזמן שלי כשחקן? לא ממש.

זה לא שביזבזת איזשהו זמן.. סך הכל זה איזור שאתה צריך לעבור ועכשיו אחרי שתעשה את הקודם תוכל להשתגר ישר לסוף שלו ולהמשיך.
גם בDS2 וגם ב1 יש לך מדי פעם שני שלבים שונים שאתה יכול לעשות באותו זמן, אני לא מבין מה זה משנה איזה תעשה קודם.

כן, נכון, אבל בזבזתי המון, המון, המממון זמן בלמצא מאיפה לעזאזל אני מביא את הבובה ובסוף שחר אמר לי (או לחילופין הייתי מחפש באינטרנט). אבל אם צריך למצא GUIDE כדי לא לבזבז שעות על שעות, משהו שם לא בסדר. זה לא קטסטרופה, שרדתי, אני מאוד נהנה מהמשח. אבל מרגיז אותי הדבר הזה. זה גם כל כך ברור למה זה קרה. אתה בביצות ויש שני אבירים שמושכים אותך אותך לשער ענקי. האבירים מביאים אותך אל השער והשער מזמין אותך להכנס איתך כך שברור שתבלע לתוך האזור הזה ולא תשים לב למעבר הקטן שמוביל לאיפה שאתה באמת צריך ללכת.

הבעיה האמיתי בכל הקטע הזה הוא שאתה מגיע למחסום שדורש חפץ ואין לך מושג איפה החפץ. יש לך איזה 6 אזורים מאחוריך, החפץ יכול להיות בכל אחד מהם וההגיון אומר שהחפץ יהיה בשלב שממנו באת למרות שהוא לא שם. זה פשוט דורש ממך GUIDE אלה אם במקרה הלכת למקום הנכון.

בנושא המשחק הבא שלהם ב2017, אני לא אהיה בשוק אם זה יהיה Armored Cores Souls :)
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
Death_119
Veteran
הודעות: 4139
הצטרף: 13 אפריל 2013, 20:04

Re: הנושא הרישמי למשחקי Dark Souls ו-Blood Borne

הודעהעל ידי Death_119 » 01 מאי 2016, 16:46

Stick כתב:
Death_119 כתב:משחק כיום בCrown of the old iron king, מרגיש כסגמנט הכי מוצלח של כל הסדרה עד היום, סופר קשה, מאתגר והוגן. מדהים איך פנינה כזאת מצאה את דרכה לShit hole שנקרא Dark souls 2. פשוט נפלא.

אני לא מסכים איתך שDS2 היה עד כדי כך נורא, אבל אני כן מסכים שהDLC הם השלבים המוצלחים ביותר במשחק.
אני דווקא הכי אהבתי מבינהם את הcrown of the sunken king, שאני חושב שהיה הכי מוצלח (בטח מבחינת עיצוב השלב). אבל גם הold iron מצוין (יש שם בוסים נהדרים) וגם הivory (שם דווקא הבוסים די מעצבנים, אבל השלב עצמו נהדר).
DrKeo כתב:אני פשוט בשוק שביער עם הסרטנים פספסתי את האזור שצריך ללכת אליו והמשכתי בכיוון הלא נכון למשך פחות או יותר 8 שעות. זה קרה גם לכאוטיק וגם ב-lets play שהוא ראה. איזה עיצוב מזוויע, הם עשו פלייטסטינג לזה בכלל? עם קשה אין לי שום בעיה, עם להבין לבד גם לא, אבל עם זלזול בזמן שלי כשחקן? לא ממש.

זה לא שביזבזת איזשהו זמן.. סך הכל זה איזור שאתה צריך לעבור ועכשיו אחרי שתעשה את הקודם תוכל להשתגר ישר לסוף שלו ולהמשיך.
גם בDS2 וגם ב1 יש לך מדי פעם שני שלבים שונים שאתה יכול לעשות באותו זמן, אני לא מבין מה זה משנה איזה תעשה קודם.

איך? אומנם לא שיחקתי בשניים האחרים אבל הבנתי שOld iron king קשה משמעותי מהם בכל אספקט ומעניין הרבה יותר.
תמונה

Stick
Veteran
הודעות: 4754
הצטרף: 07 יוני 2013, 17:16

Re: הנושא הרישמי למשחקי Dark Souls ו-Blood Borne

הודעהעל ידי Stick » 01 מאי 2016, 17:38

Death_119 כתב:
Stick כתב:
Death_119 כתב:משחק כיום בCrown of the old iron king, מרגיש כסגמנט הכי מוצלח של כל הסדרה עד היום, סופר קשה, מאתגר והוגן. מדהים איך פנינה כזאת מצאה את דרכה לShit hole שנקרא Dark souls 2. פשוט נפלא.

אני לא מסכים איתך שDS2 היה עד כדי כך נורא, אבל אני כן מסכים שהDLC הם השלבים המוצלחים ביותר במשחק.
אני דווקא הכי אהבתי מבינהם את הcrown of the sunken king, שאני חושב שהיה הכי מוצלח (בטח מבחינת עיצוב השלב). אבל גם הold iron מצוין (יש שם בוסים נהדרים) וגם הivory (שם דווקא הבוסים די מעצבנים, אבל השלב עצמו נהדר).
DrKeo כתב:אני פשוט בשוק שביער עם הסרטנים פספסתי את האזור שצריך ללכת אליו והמשכתי בכיוון הלא נכון למשך פחות או יותר 8 שעות. זה קרה גם לכאוטיק וגם ב-lets play שהוא ראה. איזה עיצוב מזוויע, הם עשו פלייטסטינג לזה בכלל? עם קשה אין לי שום בעיה, עם להבין לבד גם לא, אבל עם זלזול בזמן שלי כשחקן? לא ממש.

זה לא שביזבזת איזשהו זמן.. סך הכל זה איזור שאתה צריך לעבור ועכשיו אחרי שתעשה את הקודם תוכל להשתגר ישר לסוף שלו ולהמשיך.
גם בDS2 וגם ב1 יש לך מדי פעם שני שלבים שונים שאתה יכול לעשות באותו זמן, אני לא מבין מה זה משנה איזה תעשה קודם.

איך? אומנם לא שיחקתי בשניים האחרים אבל הבנתי שOld iron king קשה משמעותי מהם בכל אספקט.

לא משהו שהרגשתי, בטח שלא בצורה משמעותית.
אם כבר, הייתי אומר שהivory king הוא דווקא הקשה מבין השלושה.
בכל מקרה זו לא שאלה של איזה אחד יותר קשה, אני פשוט חושב שהשלב עצמו של הsunken king היה המוצלח ביותר, למרות שהם כולם נהדרים.
הOld iron king שאתה עכשיו נמצא בו מצטיין, בעיניי, בעיקר בבוסים שלו שהם כנראה הטובים במשחק הזה (ואולי בגזרה הזו הוא קשה יותר מהאחרים) אבל לטעמי שני השלבים האחרים טובים ממנו כשלבים בפני עצמם.

סמל אישי של המשתמש
Death_119
Veteran
הודעות: 4139
הצטרף: 13 אפריל 2013, 20:04

Re: הנושא הרישמי למשחקי Dark Souls ו-Blood Borne

הודעהעל ידי Death_119 » 02 מאי 2016, 09:08

Stick כתב:
Death_119 כתב:
Stick כתב:
Death_119 כתב:משחק כיום בCrown of the old iron king, מרגיש כסגמנט הכי מוצלח של כל הסדרה עד היום, סופר קשה, מאתגר והוגן. מדהים איך פנינה כזאת מצאה את דרכה לShit hole שנקרא Dark souls 2. פשוט נפלא.

אני לא מסכים איתך שDS2 היה עד כדי כך נורא, אבל אני כן מסכים שהDLC הם השלבים המוצלחים ביותר במשחק.
אני דווקא הכי אהבתי מבינהם את הcrown of the sunken king, שאני חושב שהיה הכי מוצלח (בטח מבחינת עיצוב השלב). אבל גם הold iron מצוין (יש שם בוסים נהדרים) וגם הivory (שם דווקא הבוסים די מעצבנים, אבל השלב עצמו נהדר).
DrKeo כתב:אני פשוט בשוק שביער עם הסרטנים פספסתי את האזור שצריך ללכת אליו והמשכתי בכיוון הלא נכון למשך פחות או יותר 8 שעות. זה קרה גם לכאוטיק וגם ב-lets play שהוא ראה. איזה עיצוב מזוויע, הם עשו פלייטסטינג לזה בכלל? עם קשה אין לי שום בעיה, עם להבין לבד גם לא, אבל עם זלזול בזמן שלי כשחקן? לא ממש.

זה לא שביזבזת איזשהו זמן.. סך הכל זה איזור שאתה צריך לעבור ועכשיו אחרי שתעשה את הקודם תוכל להשתגר ישר לסוף שלו ולהמשיך.
גם בDS2 וגם ב1 יש לך מדי פעם שני שלבים שונים שאתה יכול לעשות באותו זמן, אני לא מבין מה זה משנה איזה תעשה קודם.

איך? אומנם לא שיחקתי בשניים האחרים אבל הבנתי שOld iron king קשה משמעותי מהם בכל אספקט.

לא משהו שהרגשתי, בטח שלא בצורה משמעותית.
אם כבר, הייתי אומר שהivory king הוא דווקא הקשה מבין השלושה.
בכל מקרה זו לא שאלה של איזה אחד יותר קשה, אני פשוט חושב שהשלב עצמו של הsunken king היה המוצלח ביותר, למרות שהם כולם נהדרים.
הOld iron king שאתה עכשיו נמצא בו מצטיין, בעיניי, בעיקר בבוסים שלו שהם כנראה הטובים במשחק הזה (ואולי בגזרה הזו הוא קשה יותר מהאחרים) אבל לטעמי שני השלבים האחרים טובים ממנו כשלבים בפני עצמם.

ממה שקראתי מצאו אותו קשה משמעותית מהשניים האחרים, עוד הרבה לפני הבוסים הוא קשה בטירוף, אבל יש שם גאונות בעיצוב ואיך המשחק מנסה ללמד אותך מכניקות חדשות, צפיתי בניתוח של האזור הראשון וזה מרהיב. אם הוא לא הכי קשה, אני נחרד רק לחשוב מה זה הIvory king, כי לעזאזל, להגיע לSmelter demon זה פאקינג הדבר הכי טרולינג שראיתי בכל משחקי הסדרה עד היום כולל Bloodborne, אם חשבתי שללכת לShadow of yharm זה מגעיל כי מכריחים אותך לחצות חצי יער בריצה, או שלא לשים מדורה בNew anor londo זה מגעיל (אבל סביר ברגע שאתה מגלה את הShort cut לkings 4, מגיע הבולשיט של המערות להגיע לSmelter. שלוש מערות, משהו כמו 15 יריבים שכולל את הקומבינציות הכי מגעילות שיש והShort cut? רצף של שני שערים עם כדורי אש ועשרות יריבים שעושים לך טרולינג בדרך לשער, הם לא נורמאליים.

עריכה,
אוקיי, ראיתי את הטריק עם הalluring skull, ננסה אותו.

כל כך מזדהה אם המשפט הזאת שראיתי באינטרנט:
Jeez, forget beating the Blue Smelter Demon, I can't even get to him...
תמונה

Stick
Veteran
הודעות: 4754
הצטרף: 07 יוני 2013, 17:16

Re: הנושא הרישמי למשחקי Dark Souls ו-Blood Borne

הודעהעל ידי Stick » 02 מאי 2016, 14:40

זה גם לא שהivory קשה יותר משמעותית בעיניי, הם כולם באותה רבה פחות או יותר. אולי זה קשור לעובדה שהivory היה השלב הראשון שניסיתי ואחריו המשכתי להתחזק, אבל בכל מקרה פשוט יש שם יצורים קטנים שהם ללא שום ספק האויבים הכי מעצבנים בהסיטוריה של המשחקים האלה.. אז כן :).

סמל אישי של המשתמש
bozeman
Veteran
הודעות: 4820
הצטרף: 09 אפריל 2013, 06:37

Re: הנושא הרישמי למשחקי Dark Souls ו-Blood Borne

הודעהעל ידי bozeman » 09 מאי 2016, 13:03

תמונה

סמל אישי של המשתמש
Death_119
Veteran
הודעות: 4139
הצטרף: 13 אפריל 2013, 20:04

Re: הנושא הרישמי למשחקי Dark Souls ו-Blood Borne

הודעהעל ידי Death_119 » 03 יוני 2016, 21:50

אני מתבייש לכתוב את זה, אבל פעם ראשונה על פני כלל משחקי הסדרה זימנתי allies לקרב בוס, זה קרה מול הblue smelter demon, מעולם לא נתקעתי כך בבוס, מתתי קרוב ל50 פעם מולו אם לא יותר ופשוט נשברתי.
תמונה

Stick
Veteran
הודעות: 4754
הצטרף: 07 יוני 2013, 17:16

Re: הנושא הרישמי למשחקי Dark Souls ו-Blood Borne

הודעהעל ידי Stick » 24 אוגוסט 2016, 19:40

DLC ראשון מבין השניים הוכרז היום למשחק, יוצא בעוד חודשיים בדיוק ויקרא Ashes of Ariandel.
לפי השם, הטריילר וכמה קונספט ארט שנחשפו נרמז לקשר ישיר עם אחד השלבים היותר טובים מהמשחק הראשון - העולם המצויר (שהיה גם שלב אופציונלי לגמרי).

אם הם ימשיכו עם הרצף המטורף שיש להם עם הDLC שהם מוציאים (שהם, למעשה, ב100% מהמקרים השלב הכי טוב במשחק שאליו הם מחוברים) אז יש למה לחכות.

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: הנושא הרישמי למשחקי Dark Souls ו-Blood Borne

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 06 אוקטובר 2016, 10:47

תמונה
תמונה

Stick
Veteran
הודעות: 4754
הצטרף: 07 יוני 2013, 17:16

Re: הנושא הרישמי למשחקי Dark Souls ו-Blood Borne

הודעהעל ידי Stick » 11 נובמבר 2016, 01:35

טוב, הם עשו את זה שוב. פעם נוספת הDLC הוא איכותי בצורה מרשימה ואחד מהשיאים של המשחק.
הפעם אני חייב לציין שהוא קצר יותר מהרגיל (סביב ה4 שעות, לעומת כ5 לכל אחד מהשלושה של DS2 או כ6-7 לבודד של DS1) אבל הוא פשוט כל כך טוב שאין ברירה אלא לסלוח.
בDLC אנחנו מבקרים את העולם המצויר פעם נוספת (אחרי שהיה אחד משלבי הצד הזכורים של DS1) ובעוד הרבה מהאווירה והאלמנטים נשמרו, אין ספק שמדובר במקום חדש לגמרי. הסיפור הפעם הוא סיפור של עולם שלא מוכן להתקדם קדימה בצורה טבעית ובמקום זה נשאר להרקב ולגסוס לאיטו (FS רומזים לנו שנמאס להם לעשות משחקי DS? :) ), זה סיפור טרגי ומעניין והאווירה של כל השלב והעולם הזה מאוד חזקים.
האויבים החדשים מעניינים מאוד ונלחמים בצורות מיוחדות ושונות ממה שהמשחקים האלו הרגילו אותנו, ונעשה שימוש יפה מאוד בשילובים בינהם לאורך השלב. הסביבה יפייפיה ומלאה באווירה והפתעות.
אבל.. עם כמה שהשלב עצמו נהדר ומעניין (ומפתיע בכמה רגעים), הDLC הזה נוצר כל כולו רק בשביל קרב הבוס האחרון. מדובר לא רק באחד מהקרבות הכי אפיים, הכי אווירתיים והכי מאתגרים ששיחקתי אי פעם, זה גם ללא ספק לטעמי קרב הבוס הטוב ביותר לכל אורך הסדרה הזאת, שידועה בקרבות הבוסים שלה, ואחד מהטובים ביותר שיצא לי לשחק בכל משחק שהוא.
אני לא רוצה לשפוך עליו יותר מדי פרטים למי שכן מתכנן לשחק, אבל אם אתם אוהבים קרבות בוס במשחקים, ואוהבים את המערכת של DS, פשוט חובה להגיע לסיומו של הDLC בשביל הקרב הזה.

--

ואם כבר כתבתי פה הודעה אז אני אספר שבשביל לשחק בDLC עשיתי ריצה שנייה במשחק במהלך השבועות האחרונים עם דמות חדשה, ואני חושב שעכשיו לאחר ששיחקתי לפחות פעמיים בכל משחק מהסדרה, אני יכול להגיד בבטחון שDS3 הוא כנראה המועדף עלי.
הוא לבטח עוקף מבחינתי את DS2, אבל גם את הראשון הוא מצליח לעקוף ברוב הקטגוריות ובאמת להכנס לראש הרשימה.
אני חושב שעיקר הכוח של המשחק נובע מכך שהוא הראשון בסדרה שמצליח להשתפר ככל שהוא מתקדם ולא ההפך כמו השניים הקודמים (בעיקר הראשון) ושלמעשה השלב הגדול האחרון הוא גם השיא של המשחק וכנראה של הסדרה כולה, להוציא את הDLC של כלל הסדרה.
אני חייב לציין גם את קרב הבוס של הDragonslayer Armor שהוא בעיני המוצלח ביותר במשחק הבסיסי, כשגם הNameless King, הAbyss Watchers וה Soul of Cinder ראויים לציון ונמצאים בTOP של קרבות הסדרה.


חזור אל “פורום משחקים”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 194 אורחים