Laskin כתב:שמע סטיק, הלוואי והייתי אופטימי כמוך, ואני עוד חשבתי שזה התפקיד שלי פה... אבל הפעם אני לא חושב שזה כמו עם דארק סולס 3, זה IP חדש כנראה עם מערכת קרב שונה וכמו שאמרו מלא אלמנטים של RPG בעולם פתוח... זו השקעה מסוג אחר לגמרי, ועוד עם ג׳ורג׳ ר. ר... הם לא יכולים לפשל פה, זה משחק עם פוטנציאל להמשיך כל הדור הבא מבחינתם, אני מתאר לעצמי...
יכול להיות שאני טועה והיקף הפרוייקט לא משמעותית יותר גדול ממשחק דארק סולס, אבל אני בספק, בספק גדול, לנוכח ההזדמנות האדירה שקיבלו. לבנות דבר כזה מאפס ייקח יותר זמן, ואני גם הייתי רוצה לקוות שהוא מכוון לדור הבא, אבל כנראה שישתלם בהרבה לעשות אותו גם וגם, המכירות של המשחקים שלהם הוכיחו שהם לא חייבים להיות בחוד החנית מבחינה טכנית כדי להצליח (אם כי סקירו נראה נהדר לדעתי).
מה זה לא יכולים לפשל איתו? זה לא שאני חושב שהם יוציאו אותו לא מוכן כי נראה לי שהוא יצא ב2020, אני פשוט חושב שיסיימו לעבוד עליו עד 2020
.
אתה לא צריך לספר לי כמה שונה וכו' כל הדבר הזה, אבל אני עדיין חושב שהוא יצא ב2020. לFS יש שני צוותים, זו עובדה, ואם נסתכל רגע על העבר אז DS 2 יצא ב2014, BB יצא ב2015 וDS 3 יצא ב2016. אם נכנס עוד יותר לפרטים אז אפשר לראות לדוגמה שעל DS 3 עבדו במשך שנתיים (צוות מסוים) ועל BB עבדו במשך 3 שנים (צוות אחר). העובדה שהם לא הוציאו שום משחק מ2016 ועד 2019 היא מאוד לא אופיינית לסטודיו הזה והיא בדיוק הדבר הזה שאתה אומר - הם מפתחים משחקים שונים במידה מסוימת ממה שהם פיתחו עד עכשיו. צוות אחד כבר הוציא את סקירו (עליו התחילו לעבוד אחרי BB, כלומר 4 שנות פיתוח, שזה פי 2 מפיתוח DS ושנה יותר מפיתוח BB), צוות שני (מתבקש ש)עובד על ER מאז שסיימו לעבוד על DS3, כלומר 4 שנים במרץ 2020.
יכול להיות שהמשחק הזה הוא משהו שהם לא התמודדו איתו מעולם וכל זה ופתאום נקבל 5 שנות פיתוח, אבל אתה בעצמך אמרת לפני דקה שמה שיפה בFS זה שלא לוקח להם 5 שנים לפתח משחק, אז...
. אני לא חושב שהם יפתחו אותו במשך 5 שנים, אני גם לא חושב שהוא יהיה עד כדי כך שונה ממה שהם עשו עד עכשיו (כלומר, זה יהיה שונה ברמה שסקירו שונה רק באספקטים אחרים, שזה שונה מאוד, אבל כן נשען על אותן היסודות), מיאזאקי אומר שזה "הטייק שלנו" על הנושא.
בכל מקרה זה גם מסתדר יופי עם הכרזות העבר שלהם, כמו שאמרתי, שנה ושלוש זה הכי הרבה שהם 'הכריזו' משחק מראש (ועם אלף הקלות כי זו לא באמת הייתה הכרזה אמיתית, ועם אקטיוויזן שעובדים בצורה שונה), וחשיפת בטריילר CGI בלבד 9 חודשים לפני יציאת המשחק זה בדוק מה שהם עושים *תמיד* כשהם עובדים עם NB כמפיצה, וגם הפעם NB היא מפיצה.
כלומר, הכל יכול להיות, כמובן. אולי זה משחק של 9 וחצי שנות פיתוח והוא יצא ב2025... אבל, בהתחשב בעובדות: יש להם צוות שעובד על משחק כבר 4 שנים עד תחילת 2020, הם תמיד מכריזים על משחק בשנה שהוא יוצא עם טריילר CGI ובלי פרטים, אין שום סובה לחשוב שזה לא יהיה המקרה גם הפעם.
כאילו, אולי, אבל אני חושב שזה יותר מוזר לחשוב שפתאום הכל יהיה שונה בלי שום סיבה מאשר לחשוב שהכל יהיה כמו שהוא צפוי להיות. למה בכלל שיכריזו על המשחק הזה עכשיו אם הוא 5 שנות פיתוח? זה אומר שהם עושים 2 דברים שהם לא ב'אופי' של החברה - גם פיתוח של חצי עשור וגם הכרזה רחוקה מאוד. לא יותר סביר שהם במקום זה עושים בדיוק את מה שתמיד היה באופי של החברה?
עריכה:
לאסקין, פעם אחרונה שהם ניסו לעשות משהו מיוחד מבחינה טכנית עם המנוע שלהם יצא להם את DS 2, שהוא לא רק בצורה די מוסכמת על ידי כולם המשחק הכי חלש שלהם, אלא גם משחק שעבר גיהנום פיתוח בעקבות הנסיון הטכני הזה ובאמצע הפיתוח שלו זרק פחות או יותר את הכל לפח והתחיל מחדש. וכמובן שבסוף זנחו את הנסיון הטכני הזה והמשחק יצא בלעדיו. אני לא חושב שזו החברה שאתה צריך לחשוב עליה כאחת שתשתמש בטכנולוגיות טכניות שעדיין לא 100%. מהפכות גיימפלי שמשפיעות על כל התעשייה כן, והלוואי שהיו עוד חברות כאלה, אבל ממש לא מהפכות טכניות.
אומרים שאחת הסיבות שהם עבדו עם סוני על BB זה כי בשת"פ הזה סוני עזרו להם עם המנוע לדור הנוכחי בתחילתו (רצו כמובן שבלעדי לPS4 החדשה יראה טוב) ואז FS נשארו איתו במקום לפתח משהו בכוחות עצמם.