בדומה למה שהיה בין IGN להורייזן החדש, כתב של game informer קיבל 10 שעות בלעדיות עם אלדן רינג וחזר לתת סוג של preview.
בנוגע לרשמים עצמם הכתב נראה כאחד שפוצצו לו את הראש, אבל ממש, ראיתי כמה דקות מהסטרים שלו אתמול והשורה התחתונה היא שהוא אשכרה חזר ואמר כל הזמן שהוא חושב שזה יהיה המשחק האהוב עליו בכל הזמנים. עכשיו, אני לא מכיר את הכתב הזה ואין לי מושג כמה הוא פאנבוי לדבר, אבל אלו לכל הפחות רשמים חיוביים...
בכל מקרה, יש עכשיו ראיונות חדשים עם מיאזאקי וגם כמה סרטונים ממקומות חדשים שלא היו בבטא, המשחק באמת נראה יוצא מן הכלל. אני אישית מת כבר להתחיל אותו.
מה שכן רציתי להתייחס אליו מהרשמים של GI אלו כמה עובדות על מבנה העולם שלא היו ברורות עד כה:
לדוגמה, עד כמה המשחק והעולם פתוח? הכתב קיבל 10 שעות רצופות עם המשחק מההתחלה שלו ובלי הגבלה, הוא טוען שהוא ראה שלושה 'biomes' שונים (סביר שיש עוד לא מעט), מאוד מגוונים עם אויבים שונים ואווירה אחרת לגמרי, החיבור ביניהם הוא רציף וחופשי.
באשר לגודל, הbiome הראשון במשחק (זה שהיה בבטא וכמעט כל הסרטונים מהמשחק ממנו) גדול פי 3 במשחק מאשר בבטא, בבטא הוא לקח לי בערך 4 שעות של חקירה (כמובן שהכתב לא עצר לעשות כל מבוך צדדי בזמן המועט שלו), והאחרים נראים באותו הגודל.
בקיצור המשחק עצום, ואני מניח שיהיו לפחות שישה biomes מלאים כי צפויים להיות שישה בוסים גדולים במשחק, וזה עוד בהנחה שFS לא עושים לנו בלאדבורן עוד פעם ונגלה שזה בסוף משחק על חייזרים בחלל בכלל.
אבל הנקודה המעניינת היא הפתיחות של המשחק, לכל אזור גדול כזה יש מבוך ראשי ובסופו בוס גדול.
הכתב שיחק את כל המבוך הראשי הראשון, זה שהבטא נגמרה בכניסה אליו (הוא עצום, מאוד מבוכי ונבנה באומנות עם כל השטיקים האהובים של FS על דרכי קיצור ומעברים סודיים שסוגרים על עצמם במעגליות). בסופו היה הבוס, גודריק, ההוא עם המלא ידיים שראינו כבר בטריילרים.
הוא מאוד קשה לטענתו, מדבר על כמה הוא מוצלח ומשבח את המערכות והבוס עצמו כו', אבל הנקודה היא שהוא מאוד קשה, ו... שלא חייבים להלחם בו כדי להתקדם.
זה מה שתפס אותי כי זו שאלה שהייתה לי מרגע החשיפה של המשחק הזה, וסוף סוף קיבלנו תשובה.
בבטא חלק מהכיוונים היו חסומים מלאכותית ולא יכלת להתקדם לשם, והיה נראה שחייבים לעבור דרך המבוך הראשי כדי להתקדם קדימה ולא רק הצידה. זה היה מבאס, אבל כבר אז נרמז שזה לא יהיה המצב במשחק המלא.
אז שלושת האזורים הגדולים שהוא דיבר עליהם היו פתוחים מההתחלה, תאורתית כנראה שגם האחרים שהוא לא הספיק להגיע אליהם, ועקרונית אין שום בעיה ללכת להסתובב בכל העולם, להתחזק, למצוא loot במבוכים צדדיים, לעשות הכל, ורק אז ללכת למבוכים הראשיים הגדולים כדי להלחם בבוסים ולקדם את העלילה.
מנגד, אין שום בעיה ללכת על השנייה הראשונה של המשחק ישירות לתוך המבוך הגדול. אפשר תמיד לראות את המבוכים הגדולים ברקע ולנווט אליהם יחסית בקלות, וניתן לוותר על שעות של חקירה ולהלחם ישר בבוסים הגדולים.
במילים אחרות הם לגמרי לקחו נקודות מBOTW, ובשילוב עם המערכות של FS, הקושי של סולס שיהפוך חקירה לאמיתית ומשמעותית ליכולת שלך להתמודד עם העולם, ועיצוב עולם משגע שגורם לך לרצות לחקור הכל רק בשביל זה...
וזה בדיוק מה שרציתי לשמוע על המשחק הזה
.