TGS 2014

מחשב, קונסולות וכל מה שאפשר לשחק בו

המנהלים: bozeman, erezronen

Laskin
Elder
הודעות: 21801
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

TGS 2014

הודעהעל ידי Laskin » 18 ספטמבר 2014, 09:18

טוב, אחרי פתיחה מאוד חלשה של כל מסיבות הPRE-TGS ובמיוחד של סוני אפילו בTGS עצמו - התחילו להגיע סרטונים חדשים ממשחקים מעולים שכולנו מחכים להם :)
אז נתחיל בהם, מאחר ואין חדשות מרעישות בינתיים:

MGS V

גיימפליי


קטע קצר


FF XV

גיימפליי


גיימפליי עם יותר קטעים חדשים


FF TYPE-0 HD


DEEP DOWN



BLOOD BORNE


D4



תעדכנו אם יש עוד מעניינים במיוחד...

אני במיוחד אהבתי את הגיימפליי החדש של MGS V וכמובן FF XV - שנראה מעולה! מוזר לאללה, ומכונית במקום צ'וקובו, אבל מעולה :)
גם נחמד לדעת שFF TYPE-0 HD נראה לא רע בכלל, והוא בטח יהיה הצלחה גדולה ביפן, אבל אולי גם במערב...
אגב - SQUARE ENIX הודיעו שטטסויה נומורה עזה את הפיתוח על FF XV כדי לעבוד על KINGDOM HEARTS 3 - שלא הראו עדיין בתערוכה :(

אה, ויש עוד מלא סרטים, אבל הם עדיין OFF SCREEN אז אני מעדיף שלא לשים עדיין.
נערך לאחרונה על ידי Laskin ב 18 ספטמבר 2014, 09:37, נערך פעם 1 בסך הכל.

Laskin
Elder
הודעות: 21801
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: TGS 2014

הודעהעל ידי Laskin » 18 ספטמבר 2014, 09:36

אם אני מבין נכון - זה היה הTARGET VIDEO לדמו P.T:

ואם לא - אני מת שיכניסו את זה כדמו נוסף... זה פשוט אדיר! :)

YAKUZO ZERO

אחחח, שנות השמונים.... כמה שאני לא מתגעגע

MAYA מגיעה לKI


GG: Xrd

סמל אישי של המשתמש
Death_119
Veteran
הודעות: 4139
הצטרף: 13 אפריל 2013, 20:04

Re: TGS 2014

הודעהעל ידי Death_119 » 18 ספטמבר 2014, 13:06

איך לא הבאת את ליין הבגדים של MGS:
תמונה
https://www.musterbrand.com/collections ... gear-solid
שזה דרך אגב, הMGS collection 2014 שהם העלו את ההייפ לקראתו. כמו כן נחשף הפס4 עם MGS5 -
תמונה

הודיעו גם שכנראה לא תפגוש את Quiet בMGS5 :). חלק מהשחקנים, תלוי איך ישחקו, לא יפגשו אותה.
תמונה

Laskin
Elder
הודעות: 21801
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: TGS 2014

הודעהעל ידי Laskin » 18 ספטמבר 2014, 13:37

מעולה, זה כמו עם YUFI בFF7 ;)

והנה קטע קצר מDQ: HEROES לPS4
הם אמנם אומרים שהוא לא בסגנון של DYNASTY WARRIORS ודומיו, אלא יותר כמו KH, אבל זה בהחלט נראה יותר DW מכל דבר אחר:

המשחק אמור ממש לעזור לPS4 ביפן

Laskin
Elder
הודעות: 21801
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: TGS 2014

הודעהעל ידי Laskin » 18 ספטמבר 2014, 14:22

אז לא יודע אם זה רק למי שיקנה את TYPE-O - אבל ל-FF XV יהיה דמו בחודש מרץ, ביום שיוצא FF: TYPE-O!
מקווה שזה יהיה זמין להורדה, ולא רק על הדיסק, אבל קשה לי להאמין שזה יקרה. בטח יצא לכולם אולי רק כמה חודשים אח"כ...

...ועדיין - זה אדיר! מת לשחק בו אחרי מה שראיתי היום

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10159
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: TGS 2014

הודעהעל ידי bling » 18 ספטמבר 2014, 14:50

MGS 5 זה פשוט שלמות, המנוע פוקס כל כך טוב לא יאומן איך המשחק נראה ככה עם 60 פריימים, סנייק ממש OP פה, כל כך הרבה אפשרויות להתעלל בחיילים האומללים, הקטע שאפשר להשתמש ב quiet ולבצע איתה כל מני פעולות מתואמות אדיר. זה הולך לרוץ חזק ל GOTY ללא ספק.
מהעלילה כבר אין לי ציפיות, לראות צלפית חצי עירומה מסתובבת איתך ובעלת כוחות על שמפרקים את כל הגוף שלה למליון חלקיקים ומאפשרים לה להיווצר מחדש בשנייה בכל איזור במפה... רק תגידו לי שזה Nanomachines ואני דופק לכם סטירה :)

ברור לי שזה שימושי מבחינת גיימפליי, במקום לחכות לאיזה AI איטי שיקח לו שעה להגיע לנקודה מסויימת היא פשוט מופיעה שם, ברור שזה מצויין לקצב של המשחק, אבל ברור לי גם שמבחינה עלילתית זה אומר שהמשחק מחורפן, ולא משנה מה קוג'ימה יאמר אין תירוץ נרומלי לחזיית פוש אפ שחורה לדמות שמתיימרת להיות חיילת רצינית עם סיפור חיים קשה, אבל מבחינת גיימפליי המשחק הזה לא רואה ממטר אף משחק אחר בז'אנר, הולך להיות ענק.

FFXV גם נראה מרהיב, שווה להוריד את הטריילר באיכות גבוהה מגיימרסייד: http://www.gamersyde.com/download_final_fantasy_xv_tgs_trailer-33001_en.html
יש לו בעיית אלייזינג לא קטנה אבל הוא יוצא עוד כל כך הרבה זמן שלך תדע איך יראה, אולי ישתפר ואולי גם יקבל downgrade עד אז, אי אפשר לקחת כחותמת טריילרים שבמצב כל כך מוקדם למשחקים שיוצאים עוד שנים, כבר למדנו את זה מיליון פעם בעבר כשהדוגמא האחרונה היא WD, עדיין נראה מדהים.

PT מחורפן לגמרי, אני מאוד מקווה שסיילנט היל יוריד הילוך כי אין מצב שאני מצליח לשחק חרא כזה לבד בחושך, זה באמת יותר מדי ובחיים סיילנט היל לא היה ברמה כזו של אימה- סדרה שנבנתה יותר על אווירת אימה פסיכולוגית, לא על jump scares ולחץ בלתי פוסק, גם ב PT ששוכב לי על ה PS4 אני בקושי יכול לשחק, הפעלתי אותו פעמיים כדי להתרשם מהגראפיקה המדהימה שלו ולהראות לאחי ולחברים ולא נגעתי בו מאז, אפילו אח שלי שמזלזל בכל דבר שאמור להפחיד הודה שהחרא הזה מפחיד.

BLOODBORNE ממשיך להראות כמו משהו שמעבר לכל מה שאפשר היה לצפות מ FROM, ללא ספק אחד מהשמות הגדולים של תחילת 2015.

ראיתי גם כמה סרטוני OFF SCREEN של REV2 מגיימרסייד, עושה רושם של משחק RE סולידי, דומה ל RE6 גראפית, ונראה כמו ההמשך שהיינו צריכים לקבל אז במקום תאונת הרכבת שיצאה ממנו, קצת מעצבן ה CO OP הכפוי, הדמות השנייה לא נראה שמוסיפה הרבה אבל אם יהיו פאזלים משותפים שישתמשו בשני הדמויות זה יכול להיות מגניב, רואים גם שזה משחק PS3 במהות שלו רק שקיבל רזולוציה ו FPS גבוה יותר אבל בשביל משחק הורדה קטן שעולה 30$ זה הרבה מעל הממוצע.

סכ"ה אחלה TGS, התרשמתי מאוד לטובה מרוב הדברים שעניינו אותי :)

Laskin
Elder
הודעות: 21801
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: TGS 2014

הודעהעל ידי Laskin » 18 ספטמבר 2014, 15:02

בקשר לMGS V - אי אפשר לדעת מה הוא יביא לנו כתירוץ... אל תשכח שיש מצב שכל המשחק מתרחש במח שלו והוא בכלל בקומה ;)

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10159
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: TGS 2014

הודעהעל ידי bling » 18 ספטמבר 2014, 15:09

Laskin כתב:בקשר לMGS V - אי אפשר לדעת מה הוא יביא לנו כתירוץ... אל תשכח שיש מצב שכל המשחק מתרחש במח שלו והוא בכלל בקומה ;)

אני הורג את קוג'ימה אם זה יהיה משהו מפגר בסגנון הזה, זה נראה שיש דברים הזייתיים כמו לוויתן האש ההוא מהטריילר שאפשר לשייך באמת לדמיון, אבל quiet זה כבר חלק מהגיימפליי השוטף ומהעלילה, אין מצב שזה דמיון, אבל ברור לי בסבירות גבוהה למדי שזה יהיה גרוע, ככה שאני מוריד ציפיות מהבחינה הזו כדי למנוע את האכזבה הבלתי נמנעת מהעלילה :/

Laskin
Elder
הודעות: 21801
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: TGS 2014

הודעהעל ידי Laskin » 18 ספטמבר 2014, 16:52

30 דקות של BB

Laskin
Elder
הודעות: 21801
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: TGS 2014

הודעהעל ידי Laskin » 18 ספטמבר 2014, 17:01

וזה לא היה בTGS, אבל זה גם BB ;)
הפעם - BATTLEBORN של GEARBOX!
מסתבר שזה לגמרי LoL ממבט ראשון, ויותר CO OP, לפחות הMODE הזה...



זה יהיה כנראה המשחק הראשון בסגנון של DOTA שאשחק... מת על החברה הזו. עיצוב אדיר!

Laskin
Elder
הודעות: 21801
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: TGS 2014

הודעהעל ידי Laskin » 18 ספטמבר 2014, 17:32

Rise of Incarnates

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38365
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: TGS 2014

הודעהעל ידי DrKeo » 18 ספטמבר 2014, 18:49

bling כתב:אני הורג את קוג'ימה אם זה יהיה משהו מפגר בסגנון הזה, זה נראה שיש דברים הזייתיים כמו לוויתן האש ההוא מהטריילר שאפשר לשייך באמת לדמיון, אבל quiet זה כבר חלק מהגיימפליי השוטף ומהעלילה, אין מצב שזה דמיון, אבל ברור לי בסבירות גבוהה למדי שזה יהיה גרוע, ככה שאני מוריד ציפיות מהבחינה הזו כדי למנוע את האכזבה הבלתי נמנעת מהעלילה :/

קוג'ימה ידוע בזה שהוא בונה דברים במיוחד לדמואים, יכול מאוד להיות שזה סתם למטרות חיסכון זמן בדמו או שזה אפילו באמת זמין רק בפלאשבקים של הקומה או לא יודע מה. בקיצור, אצל קוג'ימה אפשר לשפוט רק במשחק הסופי לדעתי, אי אפשר לדעת מה יהיה עד אז. אבל נושא החיילת הערומה, אני כבר אומר לך שזה לא ישתנה. זה קוג'ימה, לאורך כל MGS3 איווה מסתובבת עם הציצים בחוץ.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
Death_119
Veteran
הודעות: 4139
הצטרף: 13 אפריל 2013, 20:04

Re: TGS 2014

הודעהעל ידי Death_119 » 19 ספטמבר 2014, 07:59

תאמת, אני מאוכזב ממה שמוצג מMGS5, הוא נראה קל להחריד, הקטע שאתה יכל לתקן את עצם הגילוי שלך בכך שנותנים לך כמה שניות להגיב ולירות נראה out of place. גם האינדיקציה שאתה רואה את היריבים מולך דרך כל דבר כולל היכולת לזהות אותם ממרחקים היא over powered.
quiet היא נחמדה, אבל גם ככה לא מובטחת כמי שתופיע במשחק של כל שחקן אז מה זה משנה, למרות שזה לא מרגיש במקום שסנייק עובד עם משהו. אבל נחמד שיש שינוי במראה הטופוגראפי, גם העובדה שאפשר לטפס על משטחים נראית ממש טוב, החופש פעולה במשחק הזה הוא פשוט חסר תקדים וזה מרגש.

אני ממש מופתע שלא מדברים פה על Deep down, גם בGamescon הוא מתחיל להראות כמשהו מאוד מבוסס, כסוג של Dark souls רק עם ערכי הפקה הרבה יותר גדולים וקואופ של עד ארבעה אנשים. לא כל כך אהבתי את הטוויסט של Assassin creed מהטריילר, אבל הוא ממשיך להראות טוב. מדמו טכנולוגי לא ברור, למשחק שהיתה הרגשה שנתפר סתם ככה לתוך דמו טכנולוגי הוא מתחיל להראות כמשהו אמיתי שלפחות אני אישית ארצה אולי לקנות. יש לו כבר המון פוטנציאל למי שאוהב את הסגנון.

FF נראה נורא, המכניקות נראות פשוט לא במקום, זה מרגיש הם מנסים לעשות DMC (אני יודע שהיה משהו פשוט יותר בKingdom hearts שגם אני אישית אהבתי) לעניים. בכלל כל הסדרה הזאת פשוט מרגישה מעייפת, אין בי שום ציפייה ל-15 ורצון לקנות אותו. הגיע הזמן לסתום את הגולל על הסדרה הזאת ובעצם על כל ז'אנר הCRPG שפשוט לא מוצא את עצמו. ההפרשים מול מקבילו המערבי כל כך עצומים שזה כבר עצוב.

בכל מקרה, מי שזלזל בתעשיית המשחקים היפנית כמקור לחדשנות ומשחקים חדשים ובחשיבות של TGS חטף לאטמה לפנים, אחלה גיימפליי המון תוכן חדש (כמובן תודות ליובל שדאג להביא אותו לכולנו), אני מרוצה.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10159
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: TGS 2014

הודעהעל ידי bling » 19 ספטמבר 2014, 09:46

DrKeo כתב:קוג'ימה ידוע בזה שהוא בונה דברים במיוחד לדמואים, יכול מאוד להיות שזה סתם למטרות חיסכון זמן בדמו או שזה אפילו באמת זמין רק בפלאשבקים של הקומה או לא יודע מה. בקיצור, אצל קוג'ימה אפשר לשפוט רק במשחק הסופי לדעתי, אי אפשר לדעת מה יהיה עד אז. אבל נושא החיילת הערומה, אני כבר אומר לך שזה לא ישתנה. זה קוג'ימה, לאורך כל MGS3 איווה מסתובבת עם הציצים בחוץ.

EVA היתה בהרבה פחות בוטה, אל תשווה בכלל, בנוסף היא לא באמת הסתובבה ככה כל המשחק וגם היה לזה צידוק עלילתי סביר,
ספויילר: הצג
הרי היא היתה מרגלת והשתמשה בגוף שלה כדי לפתות את סנייק ולגנוב ממנו את ה LEGACY, והכל באווירת הג'יימס בונד של המשחק
, אל תשווה למה שהולך פה עם ילדי מלחמה, עינויים ורציחות כשבחורה עם חזיית פוש אפ בולטת בטירוף מסתובבת לה ככה בשדה הקרב, והכוחות שלה אמיתיים ולא מופיעים רק בגיימפליי, יש גם סרטון מעבר שלאסקין שם פה שהיא משתמשת בהם כשהיא מגיעה לבסיס של סנייק והחיילים שלך מתנפלים עליה לפני שסנייק מתערב ואומר להם להניח לה, הכוחות שלה אכן תורמים לגיימפליי כמו שאמרתי אבל הם גם חלק מהסיפור.

DEATH, למה כל פעם לחזור על התלונות על ה REFLEX MODE? אפשר לבטל אותו ואנשים פחות קז'ואלים אכן משחקים בלעדיו ואין בעיה עם זה, בקשר ללראות את האויב זו סכ"ה מערכת דומה לרדאר של המטאל גירים הישנים, עם יתרונות וחסרונות לכל שיטה, ברדאר היית יכול לראות את טווח הראייה שלהם וזווית היקפית של 360 מעלות של האויבים שמסביבך, היה לך לא מעט מידע עליהם, פה אתה מקבל אינדיקציה יותר מדויקת לגבי חייל ספציפי אולי, אבל המודעות הסביבתית שלך פחותה ואתה לא רואה חיילים שמסתובבים 360 מעלות מסביבך אלא חייב להפנות את המבט כל פעם לחייל אחר, בנוסף אתה צריך לסמן אותם מראש, לא מבין איך זה OP לעומת הרדאר.

אני כן מסכים שבדמואים כל הכלים שיש לך והדברים שאפשר לעשות נראים OP, גם בדמו הקודם עם הקופסא התלוננתי שהיא OP וגם פה עם QUIET וההולוגרמות וכל הטריקים זה נראה OP, אבל יכול להיות שזה רק נראה ככה להדגמה ולגרום למשחק להראות מגניב (מה שאכן מצליח) והמשחק יהיה הרבה יותר מאוזן, כל מטאל גיר שיצא עד עכשיו הביא אתגר טוב ברמות הקושי הגבוהות, אני בטוח שגם פה למרות שההדגמות גורמות למשחק להראות קל יהיה אתגר טוב על הרמה הקשה, תנסה את GZ ברמה הקשה ללא עזרים ותגיד לי אם קל לך מדי :)

בקשר ל QUIET ואם תפגוש אותה או לא, אנחנו לא יודעים איך מערכות היחסים עובדות, אבל גם אם היא לא תעבוד איתך יש גם חברי AI מיוחדים אחרים שמשתפים איתך פעולה אם אתה רוצה, אז אולי אחד יקבל את QUIET והשני את אוסלוט, אני בטוח שגם אוסלוט תותח ואפשר לעשות איתו כל מני דברים מגניבים, לא מבין איך אתה מתלונן על FEATURE שלא הסבירו עליו איך הוא עובד עדיין.

Laskin
Elder
הודעות: 21801
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: TGS 2014

הודעהעל ידי Laskin » 19 ספטמבר 2014, 14:29

מסכים עם DEATH בנוגע לDEEP DOWN, הוא באמת התחיל כדמו לאפקטים של חלקיקים ומים ועכשיו הוא מתחיל להראות כמו משחק של ממש, ומרשים מאוד....

אבל לא בקשר לFF.
לדעתי FF15 יחזיר את היוקרה של הסדרה.
אני יכול להגיד בבטחה שהוא החזיר לי את האמון שאבד מאז FF10, וזה המשחק הראשון בסדרה שאני ממש מתלהב לקנות אותו כבר, בעשור האחרון...
ממש כמו עם סדרת COD, רק שעבר הרבה יותר זמן, וההתלהבות מסדרת FF תמיד גדולה יותר :)

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10159
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: TGS 2014

הודעהעל ידי bling » 20 ספטמבר 2014, 11:25

הולי-שיט! סקוור עשו תצוגה טכנית ל FFXV ושיחקו קצת עם המנוע של המשחק וגם הדגימו קצת גיימפליי עריכה: עדכנתי לסרטון מעודכן יותר- דיירקט פיד ב HD, ההדגמה הרלוונטית מתחילה החל מהדקה ה -22


זו ללא ספק הגראפיקה הכי יפה שראיתי ממשחק אי פעם, זה נראה כמו CGI ובניגוד ל ORDER זה לא מסדרון לניארי, פשוט מדהים.
אם ה IQ יהיה ברמה טובה על הקונסולות והעסק לא ייהרס סטייל TLoU ו GTA5 על הדור הקודם זה ללא ספק הדבר הכי מרשים שראיתי, אני לא רוצה לדמיין איך משחק כזה יראה על PC ב 4K עם כל האפקטים הנוספים, כבר יהיה אפשר להקרין את זה כסרט בקולנוע :O
נערך לאחרונה על ידי bling ב 20 ספטמבר 2014, 15:03, נערך 2 פעמים בסך הכל.

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: TGS 2014

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 20 ספטמבר 2014, 11:40

bling כתב:הולי-שיט! סקוור עשו תצוגה טכנית ל FFXV ושיחקו קצת עם המנוע של המשחק וגם הדגימו קצת גיימפליי (זה מתוך סטרים אז האיכות לא אידיאלית והתמונה מעט חשוכה)


זו ללא ספק הגראפיקה הכי יפה שראיתי ממשחק אי פעם, זה נראה כמו CGI ובניגוד ל ORDER זה לא מסדרון לניארי, פשוט מדהים.
אם ה IQ יהיה ברמה טובה על הקונסולות והעסק לא ייהרס סטייל TLoU ו GTA5 על הדור הקודם זה ללא ספק הדבר הכי מרשים שראיתי, אני לא רוצה לדמיין איך משחק כזה יראה על PC ב 4K עם כל האפקטים הנוספים, כבר יהיה אפשר להקרין את זה כסרט בקולנוע :O


תצוגה מאוד מרשימה של SE, לדעתי.
אני חושב שהם סוג של הוכיחו שתצוגת המנוע שלהם מלפני כמה שנים היתה אמיתית לגמרי. זה נראה חביב ויפה ואז הם שיחקו עם האור וזה נראה מרשים ואז הם הכניסו איזה תריסר אויבים ונלחמו בהם והתפוצץ לי הראש.

קצת חבל לי שהם זנחו לגמרי (אולי... קשה להיות לגמרי בטוח איך מערכת הקרב עובדת) את עניין התורות. לא ראיתי אפילו איזה באר מתמלא, או משהו כזה. לא נורא ואיום, אבל עדין קצת חבל לי.
חוץ מזה, הוא באמת נראה כמו המשחק שאקנה בשבילו קונסולת דור הבא. בנתיים, לא ראיתי שום דבר אחר שגרם לי להרגיש ככה.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10159
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: TGS 2014

הודעהעל ידי bling » 20 ספטמבר 2014, 11:46

Nucleus_Dawn כתב:
תצוגה מאוד מרשימה של SE, לדעתי.
אני חושב שהם סוג של הוכיחו שתצוגת המנוע שלהם מלפני כמה שנים היתה אמיתית לגמרי. זה נראה חביב ויפה ואז הם שיחקו עם האור וזה נראה מרשים ואז הם הכניסו איזה תריסר אויבים ונלחמו בהם והתפוצץ לי הראש.

קצת חבל לי שהם זנחו לגמרי (אולי... קשה להיות לגמרי בטוח איך מערכת הקרב עובדת) את עניין התורות. לא ראיתי אפילו איזה באר מתמלא, או משהו כזה. לא נורא ואיום, אבל עדין קצת חבל לי.
חוץ מזה, הוא באמת נראה כמו המשחק שאקנה בשבילו קונסולת דור הבא. בנתיים, לא ראיתי שום דבר אחר שגרם לי להרגיש ככה.

אני מסכים, זה רגע ה MGS2 (או גירס בדור הקודם) של הדור הזה מבחינתי, ברור שהיו קפיצות מאוד יפות עד עכשיו אבל פה באמת התפוצץ הראש, אני מקווה שה IQ יהיה טוב על הקונסולות, זה הדבר היחיד שיכול להרוס, במקרה הגרוע אפשר לקוות לגרסת PC, עד שהמשחק יצא בוודאות יהיה לי PC נורמלי, אני חייב לשחק במשהו שנראה ככה עם כל השטחיות שבדבר, ובכל זאת, גם אמור להיות פה משחק ראוי אחרי הכל :)

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: TGS 2014

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 20 ספטמבר 2014, 12:03

bling כתב:אני מסכים, זה רגע ה MGS2 (או גירס בדור הקודם) של הדור הזה מבחינתי, ברור שהיו קפיצות מאוד יפות עד עכשיו אבל פה באמת התפוצץ הראש, אני מקווה שה IQ יהיה טוב על הקונסולות, זה הדבר היחיד שיכול להרוס, במקרה הגרוע אפשר לקוות לגרסת PC, עד שהמשחק יצא בוודאות יהיה לי PC נורמלי, אני חייב לשחק במשהו שנראה ככה עם כל השטחיות שבדבר, ובכל זאת, גם אמור להיות פה משחק ראוי אחרי הכל :)


אני גם מאוד שמח שההרגשה הזאת באה ממשחק יפני. המפתחים היפנים לגמרי הפילו את הכדור בדור הקודם והיה חשש שהם לא יצליחו להתאושש מזה.
פרט לנינטנדו לlevel 5, לא ראינו יותר מידי דברים טובים מגיעים מיפן בדור הזה ואפילו המשחקים הכי חביבים שיצאו משם, היו RPG מערביים לא מלוטשים במיוחד.

בקיצור, כיף לראות עוד כמה חברות יפניות מציגות דברים מרשימים וחוזרות לקדמת הבמה. הסגנון שלהם תמיד היה מעניין ואם הם מצליחים גם להשלים את הפערים בכל הנוגע לליטוש ויכולות טכניות, זה רק יגוון וישפר את ספריית המשחקים של כולנו.
כמובן שאני גם נורא לא אובייקטיבי, כי הסיבה שאני גיימר היא שמוכר רנדומלי בטויס אר אס המליץ לי לקנות את FFX (רציתי את פיפ"א, אבל הוא לא יצא עדין, אז התפשרתי על זה) ואז ביליתי איתו כמה מאות שעות. תמיד יהיה לFF הבא מקום חם בלב שלי. קצת כמו האנשים שמתלהבים ממשחק חדש של סוניק בכל פעם מחדש, למרות החשש (והיום, הידיעה ללא שמץ של ספק) שהוא יהיה מעפן.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10159
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: TGS 2014

הודעהעל ידי bling » 20 ספטמבר 2014, 13:33

Nucleus_Dawn כתב:
אני גם מאוד שמח שההרגשה הזאת באה ממשחק יפני. המפתחים היפנים לגמרי הפילו את הכדור בדור הקודם והיה חשש שהם לא יצליחו להתאושש מזה.
פרט לנינטנדו לlevel 5, לא ראינו יותר מידי דברים טובים מגיעים מיפן בדור הזה ואפילו המשחקים הכי חביבים שיצאו משם, היו RPG מערביים לא מלוטשים במיוחד.

בקיצור, כיף לראות עוד כמה חברות יפניות מציגות דברים מרשימים וחוזרות לקדמת הבמה. הסגנון שלהם תמיד היה מעניין ואם הם מצליחים גם להשלים את הפערים בכל הנוגע לליטוש ויכולות טכניות, זה רק יגוון וישפר את ספריית המשחקים של כולנו.
כמובן שאני גם נורא לא אובייקטיבי, כי הסיבה שאני גיימר היא שמוכר רנדומלי בטויס אר אס המליץ לי לקנות את FFX (רציתי את פיפ"א, אבל הוא לא יצא עדין, אז התפשרתי על זה) ואז ביליתי איתו כמה מאות שעות. תמיד יהיה לFF הבא מקום חם בלב שלי. קצת כמו האנשים שמתלהבים ממשחק חדש של סוניק בכל פעם מחדש, למרות החשש (והיום, הידיעה ללא שמץ של ספק) שהוא יהיה מעפן.

עדיין לא יודע אם אפשר לאמר שהמפתחות היפניות חזרו, מבחינה טכנולוגית באמת נראה שהפער נסגר ואפילו חלקן בחוד החנית, מנוע ה FOX של קונאמי, מנוע הלומינוס של סקוור, מנוע הפנטה ריי של קאפקום (למרות שחבל שקצת מתבזבז על F2P אונליין עם מבוכים ראנדומליים, אבל אין ספק ש RE7 לניארי על המנוע שלהם יהיה מטמטם), אפילו מה ש FROM עשתה עם BB שנראה מאוד מרשים גם אם לא שיא הטכנולוגיה.

אבל עדיין קאפקום היא צל של עצמה ביחס לעבר כשהמשחקים הכי מצופים ממנה זה רימייק בגרסה מחודשת ומשחק RE אפיסודי שנמכר ב 25$ דיגיטלית (שזה דבר נפלא שצצים מודלים כאלו, שלא תבין לא נכון, אבל זו קאפקום שהיתה מייצרת משחקי AAA הכי מרשימים שיש בעבר, וזה עכשיו הפרויקט הראשי שלה במקום שיהיה משהו צדדי ונחמד מהצד סטייל משחקי Ubi-art) , קונאמי בעיקרון זה MGS, סיילנט היל ו PRO, או במילים אחרות אפשר לקרוא להם Kojipro כי בלי קבוצת הפיתוח המחוננת של קוג'ימה שאחראית על המנוע של הכדורגל ועל שני המותגים האחרים הם בעצם לא קיימים, מסקוור מצפים בעיקר ל FF XV וקינגדום הארט 3, כמה חבל רק שאלו משחקים שנראה רק החל מ 2016 לפחות ורק פלטניום ו FROM מספקים איכות על בסיס קבוע ובתדירות טובה, קשה לאמר בדיוק שהיפנים חזרו לימי התהילה שלהם אבל אין ספק שה TGS הנוכחי הוא המעניין ביותר מזה שנים וכן יש התעוררות בכיוון.
---------------------------------------

עוד עדכונים מ TGS, בהדגמה האחרונה של MGS ראינו איך אפשר לקרוא ל QUIET כדי שתעזור במשימות, נאמר גם שיכולים להיות חיילים אחרים שאפשר לזמן ואפילו יתכן שלעולם לא נפגוש את QUIET ולא נוכל להשתמש בה במצבים מסויימים.
היום נחשף חבר חדש לסנייק שיכול ללוות אותו:
תמונה
כן אתם לא טועים, אכן יש לו רטיית-עין :D
גם אותו אפשר לפספס אם לא עושים פעולות מסויימות (מישהו ב GAF אמר שצריך למצוא אותו באחד האיזורים כשהוא פצוע וחבול לצד אימו המתה- משם חסרה לו העין, ולחלץ אותו עם ה FULTON כדי שנוכל להשתמש בו, נשמע הגיוני), הנה הסרטון החמוד ברמות שמציג את המפגש:

האנימציה של הכלב/ זאב נפלאה וממש תופסת בול את האופי הכלבי, אם אתם אוהבי כלבים אי אפשר לא להתמוגג :)

בנוסף, הדגמת גיימפליי של REV2 מתוך הסטרים של קאפקום:


הראו שם גם גיימפליי של REMAKE אבל האיכות לא משהו ואתם כבר יודעים למה לצפות, אולי משחק ה survival horror הכי טוב אי פעם (RE4 מבחינתי חצי TPS/חצי הישרדות ולכן לא נחשב) ברזולוציה גבוהה יותר, נראה עדיין מעולה בגלל שהרקעים המרונדרים מראש לא מזדקנים, גם הטכניקה שלהם להצגת 16:9 למרות שהרקעים נבנו ל 4:3 עובדת ממש טוב, קנייה בטוחה לאוהבי הז'אנר, אין הרבה מה להרחיב :)
נערך לאחרונה על ידי bling ב 20 ספטמבר 2014, 14:04, נערך פעם 1 בסך הכל.

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: TGS 2014

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 20 ספטמבר 2014, 13:51

בלינג, אני בהחלט מסכים איתך שעוד מוקדם להגיד שהם חזרו למה שהם היו פעם.
אני חושב שהם גם לעולם לא יצליחו להיות החלק הארי של התעשייה, כמו שיפן היתה בעבר, אבל נראה, לכל הפחות, שהטראומה של הדור הקודם, שהפכה הרבה מהמפתחות היפניות לחסרות חשיבות, עברה. מי שהצליח לשרוד את הטראומה הזאת, מתחיל לחזור לכושר וזו מגמה מאוד משמחת.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10159
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: TGS 2014

הודעהעל ידי bling » 20 ספטמבר 2014, 14:23

Nucleus_Dawn כתב:בלינג, אני בהחלט מסכים איתך שעוד מוקדם להגיד שהם חזרו למה שהם היו פעם.
אני חושב שהם גם לעולם לא יצליחו להיות החלק הארי של התעשייה, כמו שיפן היתה בעבר, אבל נראה, לכל הפחות, שהטראומה של הדור הקודם, שהפכה הרבה מהמפתחות היפניות לחסרות חשיבות, עברה. מי שהצליח לשרוד את הטראומה הזאת, מתחיל לחזור לכושר וזו מגמה מאוד משמחת.

כן, מסכים עם זה, זה שטכנולוגית חלקן בחוד החנית זה כבר סימן טוב.
----------------------------------------------------------------
ראיתי עכשיו את הגיימפליי של REV2 והוא עושה רושם של משחק מצויין, קודם כל לקרוא לו cross gen זו מחמאה, מבחינת הפקה הוא ברמה של משחקי דור ראשון של פס360/3 והויטה למשל תוכל להריץ אותו בלי בעיה, נראה שילוב בין RE לסדרת המסור, הדמויות נחטפות ומוצאות את עצמן במתקן סגור ונראה שמישהו צופה בהן כל הזמן דרך המצלמה ובוחן אותן, פותח להן דלתות אלקטרונית וכו', בטח יהיה טוויסט מפגר כשנגלה מי שאחראי על זה, גם העיצוב האומנותי מאוד דומה לאחת מזירות המסור, מראה תעשייתי, הרבה דם וגופות וכו'- קיצוני יותר ממה שבדר"כ רואים ב RE.

דמות השותפה, שניתן להחליף אליה בזמן אמת מתי שרוצים ולשלוט בה, לא ממש מוסיפה הרבה מבחינת גיימפליי- היא מאירה עם הפנס כדי שניתן יהיה לאתר חפצים שימושיים, היא יכולה לפתוח דלתות מסויימות שדורשות כלים מיוחדים כמו crow bar ובתכל'ס כל פעולה שהיא מבצעת היה אפשר לעשות דרך הדמות הראשית אם היו רוצים, אבל אני בטוח שבהמשך ימצאו לה שימוש מעניין או חידות שניתן לפתור עם שתיהן בלבד.

אפשר להתנחם בכך שהיא לא יכולה למות ואפשר לשחק בלי להתחשב בה, היתה סיטואציה שתקפו אותן מספר זומבים והשחקן ברח, עלה על סולם והתקדם הלאה והשותפה פשוט עשתה teleporting והופיעה לידו, נכון שזה שובר אווירה, אבל היה יותר מבאס אם היא היתה מתה שם או שהיה צריך לחלץ אותה ולדאוג לבייביסיטינג כל פעם במקום לשחק בחופשיות, כמו במקרה של TLOU, סוג של ברירת מחדל אבל עדיף ככה.
סכ"ה עושה רושם של אחלה משחק וקנייה בטוחה בשבילי, האווירה, ה SETTINGS והגיימפליי מציגים RE בסגנון אימה/הישרדות כמו שהרבה זמן לא ראינו.

צריך לעודד כמה שיותר מודלים כאלו שנותנים מקום למשחקי A או AA להתקיים, המשחק יגיע בתוכן אפיסודי ויתפרש על פני חודש, יהיה בעל 4 פרקים, כשפרק חדש יצא אחת לשבוע, כל פרק בנפרד יעלה 6$ שסכ"ה כל העסק יעלה 25$+תוכן בונוס נוסף אם קונים את כל הפרקים מראש, תמחור הוגן ואני מקווה מאוד שיצליח לקאפקום.

סמל אישי של המשתמש
Klayman
Sage
הודעות: 6573
הצטרף: 13 אפריל 2013, 18:19

Re: TGS 2014

הודעהעל ידי Klayman » 20 ספטמבר 2014, 14:38

1) סקוור שיחקו אותה עם המנוע, והמשחק נראה מהמם.
2) MGS V נראה כיף גדול.
3)Deep Down נראה נחמד, אבל ישמצב טוב שגם יהיה משעמם.. צריך לראות יותר ממנו ובצורה נורמלית.
4) תוכן AA או A זה אחלה. יש הרבה אפשרויות לכל אינדי שרוצה לפתח משחקים, ונראה שהקונסולות החדשות רק מעודדות את העניין, שנשלט די בבלעדיות ע''י המחשב בעבר. אפשרויות בחירה זה אחלה.
Now, a question of etiquette - as I pass, do I give you the ass or the crotch
?

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10159
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: TGS 2014

הודעהעל ידי bling » 20 ספטמבר 2014, 15:00

Klayman כתב:1) סקוור שיחקו אותה עם המנוע, והמשחק נראה מהמם.
2) MGS V נראה כיף גדול.
3)Deep Down נראה נחמד, אבל ישמצב טוב שגם יהיה משעמם.. צריך לראות יותר ממנו ובצורה נורמלית.
4) תוכן AA או A זה אחלה. יש הרבה אפשרויות לכל אינדי שרוצה לפתח משחקים, ונראה שהקונסולות החדשות רק מעודדות את העניין, שנשלט די בבלעדיות ע''י המחשב בעבר. אפשרויות בחירה זה אחלה.


בקשר לסעיף הרביעי שלך, מה שיפה זה שלא רק מפתחי אינדי משתמשים בפלטפורמה הזו ובשיטות הפצה חדשות, אלא גם מפיצות גדולות שרוצות להביא פרויקטים יותר צנועים ולא להתסכן בהוצאה מלאה של 60$ כמו קאפקום או יוביסופט, זה בהחלט יכול להוות דרך גם למפיצות מתקשות יחסית (כמו קאפקום או קונאמי, נאמקו ומפיצות גדולות אחרות שירדו קצת מגדולתן) להשיג יציבות כלכלית בלי להוציא פרויקטים בסדר הגודל של RE6 שאם הם נכשלים או לא עומדים בציפיות הם חוטפים מכה מטורפת וגלי פיטורים גדולים.

ד.א עלה לינק באיכות טובה יותר DIRECT FEED של ההדגמה הטכנית של FFXV, עדכנתי את ההודעה המקורית.

Laskin
Elder
הודעות: 21801
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: TGS 2014

הודעהעל ידי Laskin » 21 ספטמבר 2014, 08:18

המנוע של סקוור השאיר גם אותי בהלם. היה שווה לחכות איזה 8 שנים בשביל FF VERSUS 13, אה... FF 15 ;)
נראה כמו סרט, הדמויות פשוט רוקדות סביב האוייבים שלהן... אחלה אנימציה, אחלה מודלים, אחלה סביבה, וגם - נראה אחלה גיימפליי בעיניי.
וחייבים לראות אותו באיכות נורמלית! תראו את הסרטון המעודכן שבלינג פירסם פה. זה פשוט פסיכי!
וזה בדיוק הזמן לFF7 REMAKE!

אותי RE: REV2 ממש ממש לא מרשים ולא מעניין כרגע. אחכה לRE7 :)


חזור אל “פורום משחקים”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 76 אורחים