משחקי 2015

מחשב, קונסולות וכל מה שאפשר לשחק בו

המנהלים: bozeman, erezronen

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10159
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: משחקי 2015

הודעהעל ידי bling » 13 אוקטובר 2015, 19:01

כן יותר מ 9 מליון התחברו אתמול, הבטא הכי גדולה בתולדות EA:
“Impressive. Most Impressive.” Yesterday, the Star Wars™ Battlefront™ beta surpassed a major milestone: more than nine million players have logged in and played. That makes this the single largest beta in the history of EA. We could not be happier that so many of you wanted to come in to get a small taste of what our passionate team has been working on.


אני מנחש שההצלחה של המשחק תהיה גם תלויה בפידבקים של השחקנים מהבטא, אם הרוב הגדול ממש נהנה ורוצה עוד מזה אז ברור שההצלחה תהיה ענקית, אבל יכול להיות גם אפקט הפוך של מליונים שניסו לשחק, נהנו עד רמה מסויימת אבל אין להם עניין עכשיו לקנות את המלא.

אני זוכר שהצפי של EA למשחק בפגישות המשקיעים היה 12 מליון, מישהו רוצה להמר?
אני הולך על 14 מליון עד סוף חייו :)

אה ומדובר בחדשות טובות גם לשרתים שעמדו בעומס, קשה להאמין שאחרי מספר כזה של אנשים תהיה בעיה בהשקה, על הפס4 לפחות החיבור לשרת היה מושלם ברמה שלא ראיתי בחיים מאף משחק מולטי, ברגע שלחצתי על Play הוא מיידית הכניס אותי לשרת, לא חיכיתי בחיים יותר משנייה.

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10159
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: משחקי 2015

הודעהעל ידי bling » 15 אוקטובר 2015, 19:37

מתקשר לדיון בת׳רד הפס4 על המגמה בשוק ה AAA, סגן נשיא EA אומר שגם הם מתכוונים לבנות מגה מותגי עולם פתוח כמו באטמן, GTA ואססינס קריד כדוגמא, על אחד מהמותגים העתידיים האלו עובדת ג׳ייד ריימונד שהיתה אחת מהאחראיות על אססינס קריד בעבר ביוביסופט:
Electronic Arts is "building a lot of new IPs" around the world, according to Patrick Soderlund, Executive Vice President of EA Studios, and one of them at Jade Raymond’s Motive studio in Montreal is filling an important gap in EA’s development portfolio.

"If you look at the biggest segment in our industry, which is action, we don't have a lot," Soderlund told IGN. "EA is not known to make gigantic action games like Assassin's Creed or Batman or GTA or those types of games that are really big. The strategic direction that we put in motion is to expand our portfolio more into that segment, to see what can we bring to gamers that maybe hasn't been done before."

The common thread among those franchises, of course, is that they’re open world games. I asked Soderlund if he was speaking specifically about Motive making a game at that scale.

"Maybe," he said. "I’m not suggesting we're going to go after GTA and sell 50 million units. We would love to! But what I'm saying is those types of absolutely AAA, big productions is what we want to do. And I think for us to do that, we need the right people."

To accomplish this, Soderlund explained, "you need a leadership and people that have done this in the best and they've done it successfully in the past. That, coupled with a large ambition to invest in new IP. We want to. We're building a lot of new IPs today but we want to invest more money into new IP."

...

http://www.ign.com/articles/2015/10/15/ea-building-lots-of-new-ips-and-gigantic-action-games

בקיצור, צפו לעוד הצפה של AAA גדולים בעולם פתוח בשנים הקרובות :)

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38366
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: משחקי 2015

הודעהעל ידי DrKeo » 15 אוקטובר 2015, 19:46

מירורס אדג' הופך לעולם פתוח אצלם, הם כבר התחילו :)
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10159
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: משחקי 2015

הודעהעל ידי bling » 15 אוקטובר 2015, 20:51

כן אולי הם מאמינים שהוא יכול להפוך למותג כזה, אני קצת יותר סקפטי למרות שהוא נראה מגניב, אבל משהו במותג הזה לא מרגיש כמו משהו שיכול להתפוצץ כמו שהם מקווים לו.

Stick
Veteran
הודעות: 4754
הצטרף: 07 יוני 2013, 17:16

Re: משחקי 2015

הודעהעל ידי Stick » 15 אוקטובר 2015, 21:53

אוף, אני ממש לא אוהב את המגמה הזאת..
מלבד הוויצר 3 שהוא באמת לטעמי מקרה ייחודי ומשחק של פעם בדור, אני מעדיף בכל הזדמנות שהמשאבים ילכו לאיזה TLOU, משחק לינארי סופר מהודק שיודע בדיוק מה הוא רוצה להגיד ומחזיק אותך על הקצה מתחילתו עד סופו (ולא נמשך 100 שעות עד שכבר בא לך לשבור את המשחק, אם בכלל הצלחת למשוך את כולו) מאשר עוד משחק עם עולם גדול ריק וממוחזר שפשוט קיים בשביל להמשך עוד ועוד, כאשר כבונוס מקבלים את הבאגים המתבקשים ממשחק בסדר גודל שכזה.

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10159
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: משחקי 2015

הודעהעל ידי bling » 15 אוקטובר 2015, 22:45

מסכים איתך באופן כללי אבל גם מגס5 שאהבת כל כך ניצל מאוד את העולם הפתוח שלו בשביל הגיימפליי, לא יכלת לקבל כזה חופש ואת כל האופציות שיש לך בגיימפליי במשחקים הקודמים בסדרה, למרות שהם גם אפשרו קצת סאנדבוקסיות אבל זה לא בר השוואה בכלל.

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: משחקי 2015

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 15 אוקטובר 2015, 22:59

אני היחיד שזוכר שממש ממש לא מזמן היו בדיוק את אותן התלונות על משחקים לינאריים ועל זה שכל המשחק מסדרוניים ונמאס מהם כבר וכל הCOD האלה צואה וכל זה?
תמונה

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38366
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: משחקי 2015

הודעהעל ידי DrKeo » 15 אוקטובר 2015, 23:07

bling כתב:מסכים איתך באופן כללי אבל גם מגס5 שאהבת כל כך ניצל מאוד את העולם הפתוח שלו בשביל הגיימפליי, לא יכלת לקבל כזה חופש ואת כל האופציות שיש לך בגיימפליי במשחקים הקודמים בסדרה, למרות שהם גם אפשרו קצת סאנדבוקסיות אבל זה לא בר השוואה בכלל.

גם אותי מבאס שבmgs אין יותר אזורים פנימיים קצת יותר לינארים ומתוסרטים. הגיימפליי אדיר אבל היה נחמד לגוון במשהו כזה כל כמה שעות.

אולטימטיבית אצלי זה או עולם פתוח עם אזורים לינארים או משחקי מסדרון רחב מאוד כמו קרייסס 2.
We're just normal men. We're just innocent men

Stick
Veteran
הודעות: 4754
הצטרף: 07 יוני 2013, 17:16

Re: משחקי 2015

הודעהעל ידי Stick » 15 אוקטובר 2015, 23:40

הבעיה שלי היא בעיקר עם משחקים מבוססי גיימפלי נטו שמקיעים סתם הרבה משאבים בעולם פתוח במקום בדברים אחרים.
הוויצר למשל הוא ממש לא משחק גיימפלי, למעשה הגיימפלי הוא החלק הפחות טוב במשחק, והמשחק הוא משחק של סיפור. לכן העולם הגדול שמספר את הסיפור בעצמו עם המון דמויות משרת את המטרה בצורה טובה וזה אחד המשחקים היחידים שאני יכול להגיד שמבחינת הטעם האישי שלי הוא היה פחות טוב דווקא בלי העולם הפתוח (למעשה הוא היחיד שעולה לי כרגע לראש).
AC למשל הוא משחק שצריך להתבסס על הגיימפלי שלו, המערכת תנועה בין הבניינים היא נהדרת והעולם הגדול והיפייפה שלו פשוט ריק מתוכן וסתמי (גם אם מלא דמויות) שלא נותן כלום חוץ מצורך לרוץ כל הזמן מנקודה אחת לשנייה. אמנם קצת קשה לחשוב על AC עכשיו בלי הערים הענקיות כי זה חלק מסימן ההיכר כבר אבל אני באמת חושב שאם הוא היה בנוי כמשחק של 10-15 משימות גדולות שנותנות כל פעם איזור מפורסם אחר מתקופת המשחק שיהיה בנוי בצורה לינארית יותר, הוא היה יוצא הרבה יותר טוב.

לטעמי משחקי עולם פתוח צריכים להיות כמו הוויצר (כמו שאמרתי, לא מתבססים על הגיימפלי - העולם הוא המשחק ומשרת מטרה סיפורית) או כמו משחקים כדוגמאת JC שפשוט נותנים לך להתפרע ולעשות מה שאתה רוצה בתוך העולם.
משחקים כמו AC או ארקהם נייט (או גם MGS5 שהוא קצת מוזר, כי יש עולם פתוח פשוט מת לגמרי אבל המשימות עצמן בנויות בצורה הרבה יותר סגורה ומהודקת בתוך גבולות ברורים. גם ככה בין כל משימה אתה מגיע לתפריט במסוק ולטעמי העולם שבין האיזורים הוא סתם. מי יודע, אולי אם המשאבים לא היו הולכים לעולם שבין המשימות היינו מקבלים עוד איזה משימה או שתיים שחסרות :)) שנותנים סתם מפה גדולה בין הנקודה להתחלת משימה 14 ואז שוב מפה בשביל להתחיל את משימה 15 מפספסים את הנקודה. בסופו של דבר אני חושב שמשחקים כאלו היו הופכים לטובים יותר בלי העולם הפתוח שלהם.

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10159
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: משחקי 2015

הודעהעל ידי bling » 16 אוקטובר 2015, 00:06

אתה צודק באופן עקרוני וגם לגבי רוב השמות שציינת, למרות שאישית ארקהם סיטי האהוב עלי בסדרה אבל אני משער שבאטמן יכול להיות מצויין כמשחק לניארי עם סקייל גדול יחסית, מבחינת הגיימפליי השוטף זה נכון שהקמפיין די מרגיש לניארי בכל מקרה וזה לא משחק שהגיימפליי שלו מעוצב סביב זה (אני מדבר על היסודות שלו עם ההתגנבות, קרבות, פאזלים וכו׳, הם לא מנצלים את העולם הפתוח כדי להיות מעניינים יותר) והיינו מרוויחים חוויה יותר מהודקת ועם פייסינג טוב יותר.

אבל עם מגס5 זה פשוט לא יכל לעבוד אחרת, הוא ממש מעוצב סביב העולם הפתוח, יש משימות שמתפרסות על כמה איזורים, יש משימה שיש התפתחות נגיד אם התמהמת יותר מדי ומעבירים מישהו לאיזור אחר, יש מקרים שצריך להתגנב לכפר כדי להשיג מודיעין לאיזור אחר במפה, יש משימה שמביאים לך זמן להרוס כמה רכבים שמסתובבים במפה באופן חופשי, יש אחת שדורשת לעצור שיירה שמסתובבת שם, שלא לדבר על החופש שזה מביא בגישה לאיזורים ולאפשרויות ההתגנבות שזה פותח.

זה מקרה מובהק של גיימפליי שמעוצב כולו סביב העולם הפתוח, וזה כולל גם את ה Buddy שאתה לוקח איתך למשימה ואת ה Loadout שאתה בוחר, זה פשוט לא היה אותו המשחק בלעדי זה, לכן זה לא מקרה קצת מוזר, זה דווקא מהמקרים היחידים שבשביל הגיימפליי שעיצבו עבור המשחק ועיצוב המשימות שלו, עולם פתוח זה הכרחי.

זה לא אומר אגב שהמשחק לא היה מרוויח מרגעים לניארים כמו שקיאו מבקש, זה באמת היה יכול להיות אידיאלי אם היינו מקבלים גם הרבה רגעים כאלו בין הגיימפליי המצויין השוטף, אבל אני משער שיש גבול לעד כמה קוג׳ימה יכול לשרוף כסף, זה באמת סוג של פרויקט חלומות יקר בטירוף.

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: משחקי 2015

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 16 אוקטובר 2015, 00:30

Stick כתב:הבעיה שלי היא בעיקר עם משחקים מבוססי גיימפלי נטו שמקיעים סתם הרבה משאבים בעולם פתוח במקום בדברים אחרים.
הוויצר למשל הוא ממש לא משחק גיימפלי, למעשה הגיימפלי הוא החלק הפחות טוב במשחק, והמשחק הוא משחק של סיפור. לכן העולם הגדול שמספר את הסיפור בעצמו עם המון דמויות משרת את המטרה בצורה טובה וזה אחד המשחקים היחידים שאני יכול להגיד שמבחינת הטעם האישי שלי הוא היה פחות טוב דווקא בלי העולם הפתוח (למעשה הוא היחיד שעולה לי כרגע לראש).
AC למשל הוא משחק שצריך להתבסס על הגיימפלי שלו, המערכת תנועה בין הבניינים היא נהדרת והעולם הגדול והיפייפה שלו פשוט ריק מתוכן וסתמי (גם אם מלא דמויות) שלא נותן כלום חוץ מצורך לרוץ כל הזמן מנקודה אחת לשנייה. אמנם קצת קשה לחשוב על AC עכשיו בלי הערים הענקיות כי זה חלק מסימן ההיכר כבר אבל אני באמת חושב שאם הוא היה בנוי כמשחק של 10-15 משימות גדולות שנותנות כל פעם איזור מפורסם אחר מתקופת המשחק שיהיה בנוי בצורה לינארית יותר, הוא היה יוצא הרבה יותר טוב.

לטעמי משחקי עולם פתוח צריכים להיות כמו הוויצר (כמו שאמרתי, לא מתבססים על הגיימפלי - העולם הוא המשחק ומשרת מטרה סיפורית) או כמו משחקים כדוגמאת JC שפשוט נותנים לך להתפרע ולעשות מה שאתה רוצה בתוך העולם.
משחקים כמו AC או ארקהם נייט (או גם MGS5 שהוא קצת מוזר, כי יש עולם פתוח פשוט מת לגמרי אבל המשימות עצמן בנויות בצורה הרבה יותר סגורה ומהודקת בתוך גבולות ברורים. גם ככה בין כל משימה אתה מגיע לתפריט במסוק ולטעמי העולם שבין האיזורים הוא סתם. מי יודע, אולי אם המשאבים לא היו הולכים לעולם שבין המשימות היינו מקבלים עוד איזה משימה או שתיים שחסרות :)) שנותנים סתם מפה גדולה בין הנקודה להתחלת משימה 14 ואז שוב מפה בשביל להתחיל את משימה 15 מפספסים את הנקודה. בסופו של דבר אני חושב שמשחקים כאלו היו הופכים לטובים יותר בלי העולם הפתוח שלהם.


AC הוא לחלוטין לא "משחק גיימפליי" (כפי שאתה מתאר). הגיימפליי הוא החלק הפחות מעניין שלו (זולת מערכת הטרוורסיה המבריקה שלו, שעדין לא היה משחק יחיד שהתעלה על הגירסא הכי מוקדמת שלה, מ2007). למעשה, הוא מעולם לא היה יותר מserviceable (שוב, פרט למערכת הטרוורסיה).
החלקים המעניינים והחשובים ביותר בסדרה הם בדיוק הדברים שאתה היית מעדיף שלא יהיו - העולם והדרך שבה מסופר הסיפור של התקופה דרך העולם. אם זה דרך האנשים ומה שהם עושים (משהו שמשחקי העולם הפתוח של יובי עושים יותר טוב אפילו ממלכי הז'אנר רוקסטאר ובאופן עקבי, זה כמות הדברים שהNPC במשחק הזה עושים. רק כדי לגרום לעולם להרגיש יותר אמיתי), הארכיטקטורה, הסיפור עצמו (הנה, למשל בסינדיקט זה הולך להיות סיפור שמתרכז סביב מצוקת הפועלים שאפיינה את התקופה של המהפיכה התעשייתית) וכן הלאה.
בלי העולם הפתוח והיכולת להנות מכמה שהוא חי ואותנטי, הקסם של הסדרה והיכולת שלה לגרום לך להרגיש שאתה שם, פשוט היו נעלמים. AC היא כנראה הסדרה שבה הכי בולט העניין הזה של עולם פתוח שמשרת את הסיפור והאווירה. אין שום דרך לתאר את העולמות הפתוחים בסדרה הזאת כסתמיים. הם החלק הכי חשוב (והכי מרשים והכי מוצלח) בכל משחק בסדרה.

גם בסדרת ארקהם קל לראות שהמעבר לעולם פתוח טרם המון בכל הנוגע לאווירה. כשאתה מרחף מעל עיר ונופל מהשמים על חבורה של בריונים, אתה מרגיש כמו בטמן. הגזימו עם זה באוריג'ן ונייט, לפי דעתי והפכו את העיר להרבה יותר מידי גדולה. באוריג'ן זה פשוט הפך את הטרוורסיה לפחות מהנה (בעיקר בגשר המעצבן). בנייט זה נבע מכך שהם החליטו להוסיף את המכונית והרגישו צורך עז לגרום לשחקן להשתמש בה והיא פשוט לא היתה כיפית במיוחד לשימוש.
אפשר להגיד שעם המעבר לעולם הפתוח גם נאבדו דברים מסוימים ואני מסכים עם זה, אבל אין בכלל שאלה בנוגע לכך שהעולם הפתוח במשחקי ארקהאם בהחלט תורם לא מעט לאווירה ולסיפור.

כמובן שבהתאם, יש גם סדרות שבהן העולם הפתוח הופך את המשחקיות ליותר טובה. אם זה הדוגמא הברורה מאליה של סדרת GTA, JUST CAUSE וקראקדאון.

אני חשוב שהדוגמא הכי מוצלחת לאיך עולם פתוח תורם גם לסיפור ולאווירה וגם מוסיף המון לגיימפליי, זה משחקי FAR CRY, עם דגש על FAR CRY 3. במקרה הזה העולם הפתוח הוא הסיבה לכך שיש אווירה נהדרת של אי חסר חוק שבו השחקן הוא צייד על שיכול לתקוף את האויבים שלו באינספור דרכים. ברגע שהמשחק לינארי, התוספת האדירה הזאת לגיימפליי (החופש לבחור מאיפה לתקוף ואיך) הופכת להרבה יותר מוגבלת. אם זה בהיילו שהסנדבוקס שלו הוא בדיחה ליד פאר קריי, או קרייסיס שדווקא עשה את זה בצורה יפה, בזכות היכולות השונות של הדמות שלך.
FAR CRY 3 לבדו מספיק כדי לסתור את הטענה שלך שמשחק עולם פתוח לא צריך להיות "משחק גיימפליי". מדובר באחד השוטרים הכי מהודקים שיצאו אי פעם.

אין שום דבר רע באופן עקרוני בעיצוב משחקים פתוחים. זה בדיוק מה שאמרתי גם בתקופה שכל העולם ואחותו התלוננו כל הזמן על כמה שמשחקים לינאריים זה מחורבן ושמשחקים חייבים להתקדם לכיוון פתוח יותר.
הטענה שמשמחק עם עולם פתוח לא יכול להיות כזה שהגיימפליי שלו חשוב חסרת בסיס בדיוק כמו הטענה ההפוכה. לא חסרות דוגמאות שבהן העולם הפתוח היה הבסיס לגיימפליי נהדר (GTA, קראקדאון וכן הלאה) ולא חסרות דוגמאות שבהן נעשה שימוש בעולם פתוח בשביל ליצור אווירה וסיפור (הוויטצ'ר 3, סדרת AC).
כמו שהסברתי, גם יש דוגמאות שבהן העולם הפתוח חשוב באותה המידה גם לסיפור וגם למשחקיות וכמובן שבמעט משחקים אפשר להגיד שהוא באמת מוסיף אך ורק לאחד מהם.
ובדיוק כמו שאמרתי גם כאנשים בכו על כמה שכל המשחקים לינאריים מידי, משחק לא יהיה אוטומטית טוב יותר בעולם פתוח, או בשלבים לינאריים. הוא בטוח יהיה שונה, אבל לא טוב או גרוע בהכרח. כל blanket statement בעניין, כמו "AC יהיה טוב יותר כמשחק לינארי" משוללת כל יסוד.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38366
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: משחקי 2015

הודעהעל ידי DrKeo » 18 אוקטובר 2015, 00:28

We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10159
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: משחקי 2015

הודעהעל ידי bling » 18 אוקטובר 2015, 12:18

אני לוקח את ה 41 דקות המסכנות שלך מ JC3, ומעלה ל 43 הדקות הראשונות של AC: Syndicate:



(וברצינות, מה קורה עם ה PR המוגזם של המשחקים שיוצאים השנה, פעם הטקטיקה היתה להראות כמה שפחות, היום זה נהיה להציף את האינטרנט בכמה שיותר מדיה, כבר יש לנו עשרות דקות מ JC3, AC, טומב ריידר ועם היילו 5 כבר יש לנו נראה לי שעות, רק פולאאוט מתקמצן להראות גיימפליי, כנראה הם נוקטים בשיטת רוקסטאר והם מאמינים שמלבד כמה טיזרים נחמדים כדי לשמור על אש קטנה, יש להם מותג שמוכר את עצמו)

סמל אישי של המשתמש
Klayman
Sage
הודעות: 6573
הצטרף: 13 אפריל 2013, 18:19

Re: משחקי 2015

הודעהעל ידי Klayman » 18 אוקטובר 2015, 12:26

גם זה, וגם אח''כ אף אחד לא יגיד ''מה זה?! הראו משהו מגניב בטריילר וזה היה הדבר היחיד שהיה מגניב בכל המשחק ה$#)%@$%*) הזה!!!111111''. כלומר, זה האינטרנט, בטוח יגידו, אבל בכל זאת.
Now, a question of etiquette - as I pass, do I give you the ass or the crotch
?

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: משחקי 2015

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 18 אוקטובר 2015, 12:27

bling כתב:אני לוקח את ה 41 דקות המסכנות שלך מ JC3, ומעלה ל 43 הדקות הראשונות של AC: Syndicate:



(וברצינות, מה קורה עם ה PR המוגזם של המשחקים שיוצאים השנה, פעם הטקטיקה היתה להראות כמה שפחות, היום זה נהיה להציף את האינטרנט בכמה שיותר מדיה, כבר יש לנו עשרות דקות מ JC3, AC, טומב ריידר ועם היילו 5 כבר יש לנו נראה לי שעות, רק פולאאוט מתקמצן להראות גיימפליי, כנראה הם נוקטים בשיטת רוקסטאר והם מאמינים שמלבד כמה טיזרים נחמדים כדי לשמור על אש קטנה, יש להם מותג שמוכר את עצמו)


כשיש לך פולאאוט ביד וסקיירים בהיסטוריה הלא רחוקה, אתה באמת צריך לעבוד הרבה פחות קשה.
האמת שבמקרה של היילו, יש להם חתיכת משחק ביד והם לא ממש צריכים לפרסם אותו. אני מניח שזה נובע דווקא מכך שהם רוצים לפרסם את הONE ואם היו להם עוד כמה עשרות מליוני יחידות בבתים של אנשים, הם כנראה היו עושים קצת פחות גיימפליי רצוף של 3 שעות.

אני חושב שחלק מהשינוי הזה נובע פחות מאיזה שינוי תפיסה ויותר מכך שעכשיו באמת יש את היכולת הטכנית לעשות את זה וגם עם ההתפוצצות של יוטיוב וטוויץ' ברור שיש לזה שוק.
מה גם שזה מצוין, אם מסתכלים על זה מנקודת מבט צרכנית. אי אפשר לזייף טריילר סופר מושלם בסטרים של 3 שעות, או להסתיר באגים. יכול להיות שזה באמת חלק מהרצון של החברות הללו לזכות מחדש ברצון הטוב של הלקוחות (במקרה של מייקרוסופט ויוביסופט יותר מהמקרה של JC3).
תמונה

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38366
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: משחקי 2015

הודעהעל ידי DrKeo » 18 אוקטובר 2015, 12:42

הם פשוט מנסים לעשות LETS PLAY כי זה מה שהמגניבים היום עושים!
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10159
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: משחקי 2015

הודעהעל ידי bling » 18 אוקטובר 2015, 12:52

צריך לברך את תרבות ה LET'S PLAY אם ככה, אני אישית לא מסתכל כמעט אף פעם על LET'S PLAY אבל כשזה מגיע למשחקים שעוד לא יצאו אני בעד :)

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: משחקי 2015

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 18 אוקטובר 2015, 13:01

bling כתב:צריך לברך את תרבות ה LET'S PLAY אם ככה, אני אישית לא מסתכל כמעט אף פעם על LET'S PLAY אבל כשזה מגיע למשחקים שעוד לא יצאו אני בעד :)


זה הרבה יותר שימושי כשזה מישהו שבאמת משחק ומדבר תוך כדי, מאשר "סתם" 40 דקותת מהמשחק, אבל כך או כך, זה אחלה של דבר. מי שרוצה, יכול לקבל עוד המון מידע על משחקים שלא יצאו עדין. הרבה יותר שקיפות.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38366
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: משחקי 2015

הודעהעל ידי DrKeo » 18 אוקטובר 2015, 13:10

זה שימושי כשזה עיתונאי מקצוען או אחד המפתחים, לא כשזה שוודי בן 25 שצועק בדיחות לא מצחיקות :)
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: משחקי 2015

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 18 אוקטובר 2015, 13:12

DrKeo כתב:זה שימושי כשזה עיתונאי מקצוען או אחד המפתחים, לא כשזה שוודי בן 25 שצועק בדיחות לא מצחיקות :)


זה תלוי. יש Let's Play ויש Let's Play. גם כשזה שוודי בן 25 שצועק בדיחות לא מצחיקות, אתה מקבל את הערך המוסף של לראות אם הוא בכלל נהנה מהמשחק (בהנחה הלא סבירה שהוא קיבל את המשחק מוקדם בלי שום חוזה שאומר שהוא חייב להגיד על המשחק דברים חיוביים בלבד).

אבל מה שאתה אומר נכון, סה"כ. עדיף שהחבר'ה של GIANT BOMB ישחקו כמה שעות בהיילו מטובי טרנר, מבחינת כמה מידע ניתן לקבל על המשחק.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38366
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: משחקי 2015

הודעהעל ידי DrKeo » 18 אוקטובר 2015, 13:18

יש כזה דבר? חבר'ה של LETS PLAY שמקבלים גישה מוקדמת ואומרים משהו חוץ מאשר להלל את המשחק?
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: משחקי 2015

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 18 אוקטובר 2015, 14:22

DrKeo כתב:יש כזה דבר? חבר'ה של LETS PLAY שמקבלים גישה מוקדמת ואומרים משהו חוץ מאשר להלל את המשחק?


אני לא מכיר.
פרט לאלו שמקבלים גישה מוקדמת לכל מיני משחקים שנמצאים בגישה מוקדמת, על ידי זה שהם קונים את המשחק בזמן שהוא בגישה מוקדמת.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10159
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: משחקי 2015

הודעהעל ידי bling » 18 אוקטובר 2015, 14:27

גם אני לא ראיתי בחיים LET'S PLAY מוקדם שמישהו שמשחק ויש לו משהו להגיד חוץ מדברים טובים, או שהוא לא אומר כלום כמו בסרטון של AC ששמתי או שהוא מפרגן ולפחות עושה את עצמו נהנה, אבל אין דבר כזה מילים שליליות ב LET'S PLAY המוקדמים האלו מנסיוני.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38366
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: משחקי 2015

הודעהעל ידי DrKeo » 18 אוקטובר 2015, 14:34

או במילים אחרות, תנו לי עיתונאי או מפתח או שפשוט שתקו ותנו להנות מהגיימפליי :)
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
Mandellla
Warrior
הודעות: 557
הצטרף: 18 אפריל 2013, 20:44

Re: משחקי 2015

הודעהעל ידי Mandellla » 18 אוקטובר 2015, 23:23

אני חושב שיש את TotalBiscuit כמבקר טוב אבל אני לא יודע האם גם הוא מקבל מפתח לפני בשביל לנסות את המשחק.
תמונה
תמונה


חזור אל “פורום משחקים”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 193 אורחים