DrKeo כתב:מה הבעיה במערכת פתיחת פיצ'רים?
bling כתב:SW הוא סוג של פלא טכני, רק כמעט נעול על 60 ונראה יותר טוב מרוב המשחקים שרצים על 30.
Laskin כתב:זה בסדר, בשנים הקרובות נראה מספיק משחקי סינגל של סטאר וורס, זה בטוח.
bling כתב:כן רונן אפשר לעצור בשולי הדרך כי אתה לא במשחק שכל הזמן זז ממירוץ למירוץ בלי שליטה, זה משחק עולם פתוח שאתה בוחר אירועים במפה כמו שאתה בוחר במשחקי עולם פתוח אחרים מה בא לך לעשות, לא מנחיתים אותך במירוץ בכפייה, אין בעיה לעצור בצד בין האירועים.
וסליחה אבל זה לא GT שיש לך מירוץ Endurance של 7 שעות, המירוצים פה קלילים מהירים, ראיתי לא מעט סרטונים...
אין לך קייס פה מבחינת הקבלה של נוחות...
DrKeo כתב:אני חושב שכל תעשיות הבידור ככה, לא רק המשחקים.
Klayman כתב:בכל מקום ובכל זמן. גם אפל עושה את זה אגב:
http://9to5mac.com/2014/08/29/seeing-th ... the-media/
Death_119 כתב:קוטאקו ופוליגון (שגם הוא מוחרם דרך אגב על ידי אחד מהשניים רק לא רוצה לחשוף מי) הם נוף חריג בתעשייה שהיא ממש לא עיתונות אלא זרוע יחצנות של המפיצות. זה ממש לא דומה לעיתונות הרגילה שפוליטיקאי מחרים אותה. לעיתונות הרגילה יש כוח, על הנייר להוריד פוליטיקאים ולהעלות אותם, לשנות את סדר היום החברתי או לקבור אותו. תראו כמה ביבי התעסק במוזס במערכת הבחירות כי הוא פשוט פחד ממו"ל בודד וחזק במדינה. זה ממש לא המצב ב"עיתונות המשחקים", שם הקיום היחיד של אותם גופים הוא בסופו של דבר להיות זרוע יחצנות של המפיצות. בת'סדה יכולה לא לספור את קוטאקו ופוליגון וגם אם שני הנזכרים יכפישו אותה יום וליל FO4 עדיין ימכור עשרות מיליונים. אפילו כשגיימספוט ירדה על קיין ולינץ' התגובה היחידה שהיתה לכתבה בנושא מטעם המפיצה היתה להעיף את העורך על ביקורת שלא במקומה. מראה בדיוק מה היחס "לעיתונות" במדיה הזאת. בכלל כל התעשייה הזאת מתנהלת במגוחכות, רק לשמוע שקינגלי (או איך שקוראים לו) עושה אירוע בהתייחסות להענקת משחקי השנה של VGA, כאילו שטקס האוסקר היה יכל להיות שייך לדמות בודדות כמותג.
Laskin כתב:גם לדעתי המצב עוד בסדר יחסית...
למשל אם ניקח מקרה אפילו לפני עשור בערך של מה שהיה בגיימספוט עם הציון של קיין ולינץ' - זה בחיים לא היה *כזה* סיפור אם זה היה בערך בכל תעשייה אחרת.
Laskin כתב:אני *ממש* לא משוכנע שהייתי בכלל שומע על זה, בעולם האופנה - אולי. ואולי היו מטאטאים מתחת לשטיח ואף אחד לא היה שומע על זה
Death_119 כתב:Laskin כתב:גם לדעתי המצב עוד בסדר יחסית...
למשל אם ניקח מקרה אפילו לפני עשור בערך של מה שהיה בגיימספוט עם הציון של קיין ולינץ' - זה בחיים לא היה *כזה* סיפור אם זה היה בערך בכל תעשייה אחרת.
אם מחר בבוקר ווג היתה מפטרת את העורכת שלה כי דולצ'ה וגבאנה לא אהבו את הביקורת שלה לשימלת הטווס האחרונה שהם עשו זה היה פותח את החדשות בכל יומן בכל מדיום ולא היו יורדים מזה בעולם האופנה חודשים.
Kazz כתב:משחקי דצמבר שוב נדפקים. מה הבעיה להכתיר זוכים בסוף דצמבר?
משחק בהפצת מיקרוסופט בקטגוריית משחקי האינדי.
ORI מקוטלג כמשחק אקשן-הרפתקאות. אם היה חסר לכם משחק לדחוף אז תשימו את מאד מקס או תחכו ל JC3.
Death_119 כתב:הלוואי וזה היה נכון אבל הוא בהחלט לא משוחק מקצועית, מייקרוסופט מנסה למתג אותו ככזה דרך הHalo Championship Series עם פרסים בסך מיליונים (הם גם מפרסמים את זה בערוץ שלו בOne), אבל הוא לא חלק משום תחרות בינלאומית אמיתית כמו DOTA או Starcraft.
Death_119 כתב:קוטאקו ופוליגון (שגם הוא מוחרם דרך אגב על ידי אחד מהשניים רק לא רוצה לחשוף מי) הם נוף חריג בתעשייה שהיא ממש לא עיתונות אלא זרוע יחצנות של המפיצות
DrKeo כתב:גם בטמן אגב תמיד היה בקטגוריה של אקשן/הרפתקאות וארקאם אסיילם הוא מטרוידווניה קלאסי. לא יודע איך עוד אפשר להגדיר משחק כזה, נשמע לי כמו הגדרה לא רעה, ביחוד שהמילה "הרפתקאות" היא קצת ריקה בעולם משחקי הוידאו. כל משחק הוא הרפתקאה, לא?
swym כתב:Death_119 כתב:הלוואי וזה היה נכון אבל הוא בהחלט לא משוחק מקצועית, מייקרוסופט מנסה למתג אותו ככזה דרך הHalo Championship Series עם פרסים בסך מיליונים (הם גם מפרסמים את זה בערוץ שלו בOne), אבל הוא לא חלק משום תחרות בינלאומית אמיתית כמו DOTA או Starcraft.
הסדרה כבר שנים משוחקת בMLG כחלק מהסיבוב המקצועי של הליגה, והמשיכה ככה מהיילו המקורי ועד להיילו 4.Death_119 כתב:קוטאקו ופוליגון (שגם הוא מוחרם דרך אגב על ידי אחד מהשניים רק לא רוצה לחשוף מי) הם נוף חריג בתעשייה שהיא ממש לא עיתונות אלא זרוע יחצנות של המפיצות
פוליגון הוקם עוד מההתחלה כחבילה יחצנית, ואפילו קיבל בהקמה שלו מימון של שלושת רבעי מליון דולר ממיקרוסופט בשביל סרטון (brace yourself) שמתאר את "הולדת פוליגון". תחשבו ותעצרו לרגע כדי להבין איך זה שמערכת אתר מקבלת מימון בסדר גודל כזה בשביל לסקר את ההקמה של אותה מערכת, מחברה שאמורה להיות אחד ממושאי הביקורת המרכזיים של אותה מערכת.
בצד החיובי, כן היו לפוליגון בהתחלה יומרות טובות לשנות את עיתונות המשחקים. אבל זה נפל אחרי זמן די קצר כי בסופו של דבר מדובר באתר נוסף שהוא חלק מקונגלומרט תקשורת שמגיע עם סט אינטרסים משלו, וכתבים ועורכים שמגיעים גם הם עם אג'נדה משלהם לקדם.
בקוטאקו המצב מלכתחילה היה גרוע: בסופו של דבר זה צהובון - עוד אתר בחבילה הצהובה להחריד של Gawker, ואחד מחלונות הראווה היותר בולטים כשבאים לדבר על התדמית הנוראית של עיתונות המשחקים.
זה שהם מדליפים מידע פנימי של יוביסופט או בתשדה שמגיע אליהם? לגיטימי. מצד שני זה שיוביסופט או בתשדה לא מוכנים לעבוד עם צהובון שמדליף מידע פנימי שלהם? גם לגיטימי. אין משהו שמחייב אותך לעבוד עם מי שמשתין עליך מהמקפצה וגורם לך נזק - ולקנות עותק של משחק ב-60$ זה לא משהו שאמור לעצור את קוטאקו מלסקר ולבקר את המשחקים שלהן בכל זאת.DrKeo כתב:גם בטמן אגב תמיד היה בקטגוריה של אקשן/הרפתקאות וארקאם אסיילם הוא מטרוידווניה קלאסי. לא יודע איך עוד אפשר להגדיר משחק כזה, נשמע לי כמו הגדרה לא רעה, ביחוד שהמילה "הרפתקאות" היא קצת ריקה בעולם משחקי הוידאו. כל משחק הוא הרפתקאה, לא?
בדיוק. כלומר בערך.
- משחקי "הרפתקאות" קלאסיים הם graphical adventures. מה שאנחנו קוראים לו בישראל קווסטים והפוקוס שלו הוא חקר עולם ופיתרון חידות.
- משחקי פעולה זה כל מה שנכנס תחת משחקי רפלקסים - עם תתי קטגוריות ממשחקי יריות ועד משחקי פלטפורמות.
- משחקי פעולה-הרפתקאות הם משחקים שנופלים על קו התפר שבין שניהם ומשלבים בין קטעי פעולה מבוססי רפלקסים לחקר עולם וחידות של משחקי הרפתקאות. משחקים מזלדה ועד לארקהם אסיילום יושבים תחת המטריה הזו שמתרחבת כל הזמן.
- ואז יש לנו גם משחקי תפקידים. חיה מוזרה שמצד אחד מכילה את כל המכניקות האלו ומכניקות נוספות אבל בכל זאת נופלים לקטגוריה נפרדת, כשבמקביל ז'אנרים אחרים התחילו גם לאמץ לתוכם מכניקות של משחקי תפקידים (עד למצב בימינו בו אין כמעט ז'אנר ש- כולל משחקי מרוצים וספורט - שלא מתהדר בRPG elements).
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 87 אורחים