משחקי 2015

מחשב, קונסולות וכל מה שאפשר לשחק בו

המנהלים: bozeman, erezronen

סמל אישי של המשתמש
רונן
Veteran
הודעות: 1069
הצטרף: 15 אפריל 2013, 14:28

Re: משחקי 2015

הודעהעל ידי רונן » 04 נובמבר 2015, 10:55

DrKeo כתב:אותו ממוצע כמו DRIVE CLUB כרגע. אבל השאלה היא על מה מורידים, מה שאותי מעניין הוא האם המירוצים כיפים. אני משער שאני אקרא כמה ביקורות בקרוב. האמת שהבאסה הגדולה היא שבגלל שאין מצב קוקפיט אז אין מצב לVR טוב.

ב-videogamer.com נטען שהוא משעמם, מאתגר לעתים רחוקות ושהמשחק פספס בגדול. גם ב־IGN ביקרו את החוסר ב־Pause.

נו, "העיקר" שהוא נראה טוב.
עורך לשון ומגיה, מנהל בפייסבוק קבוצת אוכל גדולה (מונה 45,000 חברים) וקבוצת גיימרים ('בחזרה למשחק').

סמל אישי של המשתמש
Klayman
Sage
הודעות: 6573
הצטרף: 13 אפריל 2013, 18:19

Re: משחקי 2015

הודעהעל ידי Klayman » 04 נובמבר 2015, 18:45

גם בכל משחקי סולס ובלודבורן אין pause. לא שאני מגן על nfs, אבל בוא נשים בפרופורציה את עניין ה pause.

נשמע משחק בינוני סה"כ, אבל נרטיב שחוזר בכמה ביקורות שקראתי הוא שפספסו פה הזדמנות. שהוא מאוד "ליד". שאם רק היו משנים טיפה, הוא היה הרבה יותר טוב. חבל.
Now, a question of etiquette - as I pass, do I give you the ass or the crotch
?

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: משחקי 2015

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 04 נובמבר 2015, 20:21

Klayman כתב:גם בכל משחקי סולס ובלודבורן אין pause. לא שאני מגן על nfs, אבל בוא נשים בפרופורציה את עניין ה pause.

נשמע משחק בינוני סה"כ, אבל נרטיב שחוזר בכמה ביקורות שקראתי הוא שפספסו פה הזדמנות. שהוא מאוד "ליד". שאם רק היו משנים טיפה, הוא היה הרבה יותר טוב. חבל.


אם סולס היה של EA, היו קורעים להם את הצורה על זה :)

באמת חבל. הוא נראה מעולה והרושם שלי ממה שכותבים עליו, זה שהנהיגה גם כיפית ואחלה. רק היו צריכים לדאוג שהוא יעבוד חלק (במשחק מירוצים זה באמת קריטי) ונעול על 30 ולוותר על הסיפור המפגר והקטע של העולם הפתוח.
כן אונליין, או לא אונליין, זה כבר בוטנים.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
swym
Veteran
הודעות: 3696
הצטרף: 14 אפריל 2013, 01:14

Re: משחקי 2015

הודעהעל ידי swym » 05 נובמבר 2015, 10:00

bling כתב:גם ב GAF אגב לא מעט משתמשים אומרים שהמראה של פולאאוט 4 לא מפתיע כי גם 3 לא היה מרשים במיוחד בזמנו, לא שזה אומר שזו עובדה אבל זו גם לא דיעה חריגה, הוא היה רחוק מקונצנזוס גראפי, לא בדיוק קרייסיס.

המשחקים של בתשדה ממש לא מרשימים כשאתה בא ועושה זום אין על חתיכת דשא בודדת (בטח שעל חומרה של קונסולות). הם מרשימים כשאתה עושה זום אאוט ומקבל את הscope של העולם החי שלו - משהו שאף משחק אחר לא מצליח להציע.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38364
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: משחקי 2015

הודעהעל ידי DrKeo » 05 נובמבר 2015, 11:39

האמת שיש המון משחקים ששמים אותם בכיס הקטן בנושא הזה, אבל בת'זדה באמת עושים עולמות פתוחים יפים לזמנם, השאלה היא איך FO4 יראה כי בנתיים מרשים הוא לא.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
רונן
Veteran
הודעות: 1069
הצטרף: 15 אפריל 2013, 14:28

Re: משחקי 2015

הודעהעל ידי רונן » 05 נובמבר 2015, 14:00

Klayman כתב:גם בכל משחקי סולס ובלודבורן אין pause. לא שאני מגן על nfs, אבל בוא נשים בפרופורציה את עניין ה pause.

זה ממש לא אותו הדבר, משני טעמים:

1. בסולס זה מחויב מעצם שילוב האון ליין בקמפיין. זה חלק מהמשחקיות. אולי היה נכון לאפשר Pause אם בוחרים לשחק באופן לא מקוון, אך זה באמת לא נורא מהטעם השני:
2. יש לא מעט רגעים שאפשר להניח לשלט לצורך הפסקה. רק הרוג את קבוצת האויבים הבאה ואתה יכול להתפנות. במשחק מירוצים, לעומת זאת, מרגע שמתחיל המירוץ אתה לא יכול להתפנות לשום עניין אחר. הסחת דעת קטנה ונכשלת.

אני מניח שיש סיבה שבביקורות שלו עשו מכך עניין, ובביקורות של משחקי סולס, לעומת זאת - לא. זה לא כי זו EA, שחר, פראנויה אינה רצינית. נכון יותר לומר: מכיוון שזו FromSoftware אתה מדבר שטויות (כתבת שטויות רבות אחרי שהמשחק יצא).

ואשרי ההבדלים בין איכויותיהם של אלה :)
נערך לאחרונה על ידי רונן ב 05 נובמבר 2015, 18:59, נערך 6 פעמים בסך הכל.
עורך לשון ומגיה, מנהל בפייסבוק קבוצת אוכל גדולה (מונה 45,000 חברים) וקבוצת גיימרים ('בחזרה למשחק').

סמל אישי של המשתמש
Klayman
Sage
הודעות: 6573
הצטרף: 13 אפריל 2013, 18:19

Re: משחקי 2015

הודעהעל ידי Klayman » 05 נובמבר 2015, 18:49

אבל גם nfs החדש הוא און ליין תמידי.. אז כיצד בדיוק תרצה שיישמו pause? "רק הרוג את קבוצת האויבים"? ואם בדיוק באותו הרגע אתה חייב לקום? מה תעשה? באותה מידה אני יכול להגיד" רק סיים את ההקפה ותוכל להניח את השלט" (כי אתה לא בתוך מירוץ).

וזהו טבעו של משחק מרוצים און ליין. אי אפשר לעצור אותו, כי אין באמת איך, כשאתה משחק עם דירוגים, אצ'יוומנטס פנימיים ופתיחת יכולות שמתבססת כל מה שעשית במירוץ, שהוא און ליין. האם היו צריכים ליישם מצב אופליין? לדעתי מובן מאליו. אבל אי אפשר להצדיק את המחסור ב pause בסדרת סולס ולבקר אותו כאן. הם מיושמים אותו הדבר. פיצ'ר מעצבן לדעתי, אבל אם היללתם אותו במשחק אחד, מן הראוי למצוא איזון ביחס כלפיו במשחקים אחרים שעובדים על אותה השיטה.
Now, a question of etiquette - as I pass, do I give you the ass or the crotch
?

סמל אישי של המשתמש
רונן
Veteran
הודעות: 1069
הצטרף: 15 אפריל 2013, 14:28

Re: משחקי 2015

הודעהעל ידי רונן » 06 נובמבר 2015, 14:19

Klayman כתב:אבל גם nfs החדש הוא און ליין תמידי.. אז כיצד בדיוק תרצה שיישמו pause? "רק הרוג את קבוצת האויבים"? ואם בדיוק באותו הרגע אתה חייב לקום? מה תעשה? באותה מידה אני יכול להגיד" רק סיים את ההקפה ותוכל להניח את השלט" (כי אתה לא בתוך מירוץ).

נכון, מטבע הדברים אין בו אפשרות לעשות Pause, אך זה לא סותר את הביקורת שבמשחק מירוצים זה הרבה יותר בעייתי. זה מה שטענתי, גם נימקתי.

עיינתי רק בשתי ביקורות ובשתיהן המבקרים ביקרו בחומרה את העובדה הזאת שאי־אפשר להפסיק את המשחק. נטען שזה ממש מעיק.

בוויכוח אחד, שחר טען שצריך לקרוא את הביקורות, לא להסתפק בציונים, אך בוויכוח אחר, בעיניו גם זה לא בסדר. מה שנוח. והיכן הטיעון הזה היה כששוחררו הביקורות ל־Bloodborne? נכתבו כאן המון שטויות המבוססות על חוסר ניסיון ובורות (זה המשחק היחיד בסדרה שסיימתי ואפילו התחלתי שוב).

וזהו טבעו של משחק מרוצים און ליין. אי אפשר לעצור אותו, כי אין באמת איך, כשאתה משחק עם דירוגים, אצ'יוומנטס פנימיים ופתיחת יכולות שמתבססת כל מה שעשית במירוץ, שהוא און ליין. האם היו צריכים ליישם מצב אופליין? לדעתי מובן מאליו.

מה זאת אומרת? אפשר לעדכן את הנתונים באופן מקוון לאחר כל מירוץ. כך היה תמיד. למה צריך חיבור תמידי? ואם יש תכונות במהלך המירוץ שתלויות במצב מקוון תמידי והן קשורות למשחקיות השוטפת, אז נשאלת השאלה אם קיומן מצדיק את היעדרו של Pause. כנראה בשאלת האיזון הזאת הוא לא שכנע את המבקרים, בלשון המעטה.

בסדרת Souls המשחקיות בקמפיין משולבת באופן מקוון, היא מבוססת על כניסה לעולמות של שחקנים אחרים, וגם כשמשחקים לבד אפשר למצוא פינה רגועה בכל רגע (כמה זמן נדרש כדי לחסל את האויבים שבחדר?), אז מה הקשר ל־NfS החדש? אל תשווה כלל. לכן ההתייחסות שונה.

הבנתי שהמצב המקוון כפוי בגלל ה־Autolog המשופר. לי זה נשמע כמו שיפור זניח, משהו קוסמטי שהיה אפשר לוותר עליו. לכך התכוונתי כשכתבתי איזון. אני לא חושב שהיעדר ה־Pause הוא תשלום טוב בעבורו. וכשמבינים שעל אף ה"שיפור" הזה המשחק די נכשל באיכותו, אז שואלים אם להוריד את ה־Pause היה שווה את זה. לכן ההתייחסות שונה. לכן גם כתבתי: "אשרי ההבדלים באיכויות בין שני אלה".

דרך אגב, גם ב־MGS5 העולם של המשחק ממשיך לרוץ כשאתה מביט במפה, אמנם אני לא יודע אם זה כך גם כשאתה פותח את מסך האפשרויות. גם אם רץ תמיד, ה"בעייתיות" של זה במשחק הזה היא כמו ה"בעייתיות" במשחקי Souls.

אבל אי אפשר להצדיק את המחסור ב pause בסדרת סולס ולבקר אותו כאן.

אפשר ונימקתי. צריך להתייחס לדברים בהקשר הנכון שלהם. איננו מבקרים את עצם העובדה שאין Pause. אנו מבקרים מכיוון שזה לא נכון במשחק מירוצים, או שאין הצדקה אמתית להיעדרו (אין פה תכונה כלשהי שעדיפה עליו).

יש לא מעט משחקים אחרים שבהם אין Pause, לא רק של FromSoftware, וגם עליהם לא הייתה תלונה על כך כי זה היה בהקשר הנכון (כפי שגם במצבי מולטי במשחקים אין Pause). אז מה פשר הטענה שעושים הנחות למשחקי החברה הזאת? זה מגוחך ומביך לראות את התירוצים שנזרקים לעתים בפורום הזה (אני לא מדבר עליך).
עורך לשון ומגיה, מנהל בפייסבוק קבוצת אוכל גדולה (מונה 45,000 חברים) וקבוצת גיימרים ('בחזרה למשחק').

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38364
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: משחקי 2015

הודעהעל ידי DrKeo » 06 נובמבר 2015, 14:28

אין כזה דבר יותר בעייתי או פחות בנושא העצירה של המשחק, אלה אם זה משחק בתורות שממילא הוא בpause כל היום מתוך הגדרה. הילד עושה קןלות, אני צריך לקום אליו, המשחק צריך לאפשר לי לעצור אותו ולקום. תמיד אונליין, אם יש סיבה טובה (כלומר שחקנים אמיתיים אחרים במשחק שלי), זה התירוץ היחיד.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
רונן
Veteran
הודעות: 1069
הצטרף: 15 אפריל 2013, 14:28

Re: משחקי 2015

הודעהעל ידי רונן » 06 נובמבר 2015, 14:33

DrKeo כתב:אין כזה דבר יותר בעייתי או פחות בנושא העצירה של המשחק, אלה אם זה משחק בתורות שממילא הוא בpause כל היום מתוך הגדרה. הילד עושה קןלות, אני צריך לקום אליו, המשחק צריך לאפשר לי לעצור אותו ולקום. תמיד אונליין, אם יש סיבה טובה (כלומר שחקנים אמיתיים אחרים במשחק שלי), זה התירוץ היחיד.

אני מסכים, נדב. ואכן כך זה גם במשחקי Souls (פלישה של שחקנים לעולמות אלה של אלה). נראה שב־NfS התמורה אינה מצדיק זאת.
עורך לשון ומגיה, מנהל בפייסבוק קבוצת אוכל גדולה (מונה 45,000 חברים) וקבוצת גיימרים ('בחזרה למשחק').

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: משחקי 2015

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 06 נובמבר 2015, 15:22

קטע ממש מגניב ועשוי מצוין באתר של BF. סקירה של 4 כוכבים שיהיו בBF שיוצא בקרוב. המון משחקיות, מידע על נשקים ויכולות שונות. שווה מאוד לבדוק.
יש שם גם סרטונים חביבים מנסיעות המחקר שהם עשו. כולל יערות הגשם של אנדור, או סתם מחוץ לדלת של הבית שלהם, בשביל הות'.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
Klayman
Sage
הודעות: 6573
הצטרף: 13 אפריל 2013, 18:19

Re: משחקי 2015

הודעהעל ידי Klayman » 06 נובמבר 2015, 15:50

רונן - כתבת המון, בלי לכתוב כלום. בNFS אי אפשר לעצור, כי המשחק הוא אונליין כל הזמן. שחקנים אחרים נמצאים בעולם המשחק שלך, ויכולים להצטרף למירוצים שלך, כל הזמן. מה שונה כאן מBB? ולא יודע כמה זמן לוקח לחסל אוייבים בחדר מסויים, ואם בדיוק הגעת לבוס ואתה צריך לעצור? ואם הגעת לאוייב קשה במיוחד שאין לך כרגע את הזמן להרוג? אפשר להמשיך בדוגמאות - אבל אין הבדל בין האונליין של NFS לאונליין של BB וסדרת סולס. מה ההבדל להגיד ''רק סיים את המירוץ ותוכל לעצור ולנוח'' למול ''רק חסל את האוייבים''? לסיים את המירוץ יכול לקחת 20 שניות ולחסל את האוייבים יכול לקחת גם כמה דקות. אז איך בדיוק אתה מבדיל?

תרצה או לא - האונליין בNFS החדש הוא חלק אינטגרלי מהמשחק, בדיוק כמו בסדרת סולס. אתה מחובר כל הזמן, שחקנים אחרים נמצאים בעולם שלך, ואתה בשלהם ועל כן הציונים, האינטראקציה וכלל הנתונים, הם אונליין. זה היה החזון של EA וGHOST GAMES למשחק. הם רצו משחק מירוצים אונליין לחלוטין, שבו בכל רגע נתון אתה ועוד נהגים רבים ואחרים נמצאים באותו העולם, יכולים לשחק אחד נגד השני וכו'. אפשר להתווכח על ''האם מדובר בחזון נכון באופן כללי למשחק מירוצים?'', אם תרצה, אבל בהקשר של הPause, אתה מתאר בדיוק את אותו המצב לגבי סדרת סולס, אבל שם סולח ומוחל, וכאן מוכיח וחופר.
Now, a question of etiquette - as I pass, do I give you the ass or the crotch
?

Kazz
Veteran
הודעות: 4550
הצטרף: 17 אפריל 2013, 12:22

Re: משחקי 2015

הודעהעל ידי Kazz » 06 נובמבר 2015, 17:40

האונליין בNFS הוא לא אינטגרלי. כל הנתונים והציונים אפשר לעשות גם בלי לחייב אונליין לכל המשחק. אתה לא 'בכל רגע נתון' במירוץ עם אנשים אחרים. אתה צריך לעצור ליד מכונית של אדם אחר ואז אתה יכול להזמין אותו אבל הוא צריך להסכים, אז זה לא כאילו פתאום אתה יכול למצוא את עצמך במירוץ מול אנשים אונליין. בעולם הפתוח הם כן יכולים למשל לעבור במסלול שלך בזמן שאתה במירוץ מול AI. אם הבנתי נכון אתה יכול לראות עד 7 אנשים אחרים בעולם שלך, אבל אי אפשר להגיד שמדובר בחזון ובאלמנט בלתי נפרד מהמשחק משום שאפשר להפעיל בתפריט אפשרות של 'play alone' שמונעת מאנשים להיות בעולם שלך כך שרק אתה הוא השחקן האנושי היחיד.

סמל אישי של המשתמש
רונן
Veteran
הודעות: 1069
הצטרף: 15 אפריל 2013, 14:28

Re: משחקי 2015

הודעהעל ידי רונן » 06 נובמבר 2015, 23:39

Klayman כתב:רונן - כתבת המון, בלי לכתוב כלום. בNFS אי אפשר לעצור, כי המשחק הוא אונליין כל הזמן. שחקנים אחרים נמצאים בעולם המשחק שלך, ויכולים להצטרף למירוצים שלך, כל הזמן. מה שונה כאן מBB?

אני כותב. רק צריך לקרוא ולהבין.

אתה אינך כותב יותר. אני הצעתי להביט על כלל התמונה, אך אתה מתעקש להביט עליה בשטחיות: "ב־Souls אין Pause, לכן זה בסדר שאין Pause ב־NFS". אין פה יחס שווה.

אז עצור תחילה, בדוק מה הסיבה שאין Pause בכל אחד מהם, ובדוק מה המשמעויות לכך בכל אחד מהם. המבקרים פשוט קבעו שזה פשוט לא נכון ב־NFS, כנראה הסיבה לחסרונו ממש לא שכנעה אותם, ההקרבה אינה מוצדקת. מבקרים מתלוננים ולא בכדי, ואני מסרב לקנות את הטענה שיש פה רדיפה. אילו שטויות לא בוגרות. חפשו טיעון אחר. חשבתי שחשוב לקרוא את מה שמבקרים כותבים.

וקראתי שהסיבה למצב המקוון היא ה־Autolog החדש. לא בגלל מולטי. כך או כך, כנראה מה שאפשרי במשחקים בז'אנרים מסוימים, נכון פחות בז'אנר מירוצים, בפרט אם איכותם נמוכה. איך אתם בכלל מבטאים את שניהם באותה נשימה :)

ולא יודע כמה זמן לוקח לחסל אוייבים בחדר מסויים, ואם בדיוק הגעת לבוס ואתה צריך לעצור? ואם הגעת לאוייב קשה במיוחד שאין לך כרגע את הזמן להרוג?

זה עדיין יותר קצר ומעיק פחות. יש הבדל בין משחק מירוצים שבו כל מירוץ הוא בוס אחד ארוך והוא מבוסס רק על זה, לעומת משחק שהבוסים מופיעים בו מדי פעם בפעם, והם קצרים יותר. ושוב: הסיבה שאין Pause במשחקים אלו מוצדקת הרבה יותר. זה מחיר שהיה נכון "לשלם". מה לא מובן? קרא, כדי שלא תטען שלא כתבתי דבר.
עורך לשון ומגיה, מנהל בפייסבוק קבוצת אוכל גדולה (מונה 45,000 חברים) וקבוצת גיימרים ('בחזרה למשחק').

סמל אישי של המשתמש
רונן
Veteran
הודעות: 1069
הצטרף: 15 אפריל 2013, 14:28

Re: משחקי 2015

הודעהעל ידי רונן » 06 נובמבר 2015, 23:52

הנה, מהביקורת של EGM, נטען בה בדיוק מה שחשדתי בו וביטאתי בנימוקיי, וזאת בלי לשחק במשחק:

Need for Speed again requires a persistent online connection to play, and while this would be justifiable if the game was packed with a rich interweaving of multiplayer components in the main game, none of that is present here. The online-only “feature” is more of a hassle as it will end your game immediately when disconnected, even when racing against AI. There are daily challenges, but nothing exclusive to the mode—just a way to give the player a to-do list and reward you with free parts that are easily affordable anyway. Sharing “snapshots” is nice, but there is no reason why I couldn’t upload the pictures on my own time. Simply, I don’t spend enough time with the online features as there is not enough there aside from comparing real-life players’ scores in challenges. It’s not robust enough to justify a persistent online connection.

מקור

הנה לכם. זה ההבדל בינו לבין משחקי Souls. זה בדיוק, אבל בדיוק מה שכתבתי לכם, ואפילו בלי ששיחקתי בו: פשוט אין הצדקה למצב הזה. יש יותר פשוט מזה? אז די עם האמירות המגוחכות והלא בוגרות שמתעופפות להן לעתים לאוויר, ואומריהן אפילו לא מסמיקים. ממש "רדיפה ואפליה". אוי, די. חפשו את התשובות במקומות אחרים. תהיו רציניים.
עורך לשון ומגיה, מנהל בפייסבוק קבוצת אוכל גדולה (מונה 45,000 חברים) וקבוצת גיימרים ('בחזרה למשחק').

סמל אישי של המשתמש
Klayman
Sage
הודעות: 6573
הצטרף: 13 אפריל 2013, 18:19

Re: משחקי 2015

הודעהעל ידי Klayman » 07 נובמבר 2015, 09:00

קודם כל, אני לא אמרתי שמדובר באפליה או רדיפה. סה''כ ציינתי משחקים שבהם אין Pause ולא עשו מזה כזה סיפור, למרות שמדובר באותה המערכת.

גם בDark Souls הראשון (לפחות.. לדעתי רלוונטי לכולם), אפשר לשחק במצב לא מקוון, וזה לא פוגע במשחק בכלל. הרי לא הייתה לי כלל ברירה אלא לשחק אותו בצורה הזאת, כי הוא לא הסכים בשום פנים ואופן להתחבר לשרתים. אז שיחקתי במצב לא מקוון ועדיין לא היה בו Pause. מדוע? האם זה לא מגוחך בעינייך? האם לא ראוי להוסיף Pause למצב לא מקוון? הרי כשהתלוננתי כאן על חוסר התמיכה של From בגרסאת הPC ואי תיקון החיבור לשרתים, שהייתה בעיה ידועה שקרתה להמון אנשים, אמרו לי כאן שזה בכלל לא משנה ואפשר לשחק במצב לא מקוון מבלי להפסיד דבר (על פי דבריו של חבר הפורום Stick, שהוא כנראה האוהד הכי גדול של סדרת סולס בפורום, אולי ביחד עם דת'). אז אם המצב המקוון לא באמת כזה רלוונטי למשחקי סולס, למה לא לתת את האפשרות לעצור את המשחק במצב לא מקוון? באשר לטיעון שלך ש''זה עדיין קצר יותר ומעיק פחות'', לא הבאת שום טיעון אמיתי. אני צפיתי בקרבות בוס של BB ושיחקתי בדארק סולס הראשון. קרב בוס יכול להמשך אפילו מעל 10 דקות, ויש חדרים/אזורים פתוחים שמכילים מספר רב של אוייבים, כאשר לא תמיד תוכל לברוח לאחור בצורה קלה, שיכולים לקחת מספר לא מבוטל של דקות לסיים. אז כיצד 10 דקות שוות למירוץ של 3-5 דקות (בממוצע ממשחקי NFS האחרונים ששיחקתי)?

אתה מפספס את העובדה שאני לא בא להגן על NFS. אני סה''כ מציין שגם אם הביצוע שלהם לעולם מקוון לוקה בחסר (כמו שטרחת והבאת מהביקורת), הוא עדיין בלב המשחק והמערכת. האם זה מוצדק לדעתי? לא. בוודאי שלא. אבל גם בסדרת סולס וBB זה לא מוצדק, כי העולם המקוון גם לא באמת משנה או חשוב לחוויית המשחק של מרבית השחקנים. גם בWatch Dogs אפשר לפלוש אחד לשני, ועובדה שכן אפשר היה לעצור את המשחק ולבחור לשחק במצב לא מקוון. אבל עזוב, אוביסופט לא יודעת לבנות מערכות ומשחקים. ;).
Now, a question of etiquette - as I pass, do I give you the ass or the crotch
?

סמל אישי של המשתמש
swiss-the-engine
Sage
הודעות: 5391
הצטרף: 13 אפריל 2013, 22:36

Re: משחקי 2015

הודעהעל ידי swiss-the-engine » 08 נובמבר 2015, 10:41

איך נפלו גיבורים... קליימן לא מתאים לך ויכוחי סרק... בסוף תמצא את עצמך מתווכח אל תוך העמוד הבא :)
"Democracy is two wolves and a lamb voting on what to have for lunch. Liberty is a well-armed lamb contesting the vote!"
Benjamin Franklin

סמל אישי של המשתמש
Death_119
Veteran
הודעות: 4139
הצטרף: 13 אפריל 2013, 20:04

Re: משחקי 2015

הודעהעל ידי Death_119 » 08 נובמבר 2015, 10:43

בלי להכנס לדיון, אבל From software אמרו לא פעם שאי הוספת הPause היא החלטה עיצובית כדי להוסיף מתח למשחק שהוא מתוח גם ככה מבסיסו. אני מאמין להם.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
Klayman
Sage
הודעות: 6573
הצטרף: 13 אפריל 2013, 18:19

Re: משחקי 2015

הודעהעל ידי Klayman » 08 נובמבר 2015, 18:48

swiss-the-engine כתב:איך נפלו גיבורים... קליימן לא מתאים לך ויכוחי סרק... בסוף תמצא את עצמך מתווכח אל תוך העמוד הבא :)


האמת? עם רונן זה כנראה יהיה עד לעשור הבא. ולפעמים האלרגיה שלי מתעוררת לחיים ודורשת גירוד,אז אני חוטא, כמו כולם, בסרק :).
Now, a question of etiquette - as I pass, do I give you the ass or the crotch
?

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38364
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: משחקי 2015

הודעהעל ידי DrKeo » 08 נובמבר 2015, 19:03

סרק! סרק!
We're just normal men. We're just innocent men

MGS FREAK
Veteran
הודעות: 1803
הצטרף: 01 דצמבר 2013, 15:30

Re: משחקי 2015

הודעהעל ידי MGS FREAK » 09 נובמבר 2015, 15:31

נוסף ל-Heroes Of The Storm גיבור חדש ומקורי, אוגר (דו ראשי) שעליו שולטים שני שחקנים.
אחד על התנועה וכמה מתקפות בסיסיות ואחר על היכולות. נשמע מעניין מאוד אבל בלי תקשורת זה בטח יהיה משהו כזה:

תמונה

סמל אישי של המשתמש
רונן
Veteran
הודעות: 1069
הצטרף: 15 אפריל 2013, 14:28

Re: משחקי 2015

הודעהעל ידי רונן » 09 נובמבר 2015, 15:54

Klayman כתב:קודם כל, אני לא אמרתי שמדובר באפליה או רדיפה. סה''כ ציינתי משחקים שבהם אין Pause ולא עשו מזה כזה סיפור, למרות שמדובר באותה המערכת.

משחק מירוצים הוא בעל אותה מהות למשחק בסוגה אחרת? על מה אתה מדבר?

גם בDark Souls הראשון (לפחות.. לדעתי רלוונטי לכולם), אפשר לשחק במצב לא מקוון, וזה לא פוגע במשחק בכלל. הרי לא הייתה לי כלל ברירה אלא לשחק אותו בצורה הזאת, כי הוא לא הסכים בשום פנים ואופן להתחבר לשרתים. אז שיחקתי במצב לא מקוון ועדיין לא היה בו Pause. מדוע? האם זה לא מגוחך בעינייך? האם לא ראוי להוסיף Pause למצב לא מקוון?

כבר הסברתי לך, אבל אינך מקשיב כי יותר קל להתלונן שרונן וכחן ולא מרפה, כאילו מה שאתם עושים הוא שונה.

הסברתי שיכלו להוסיף זאת, אך גם בהיעדרו זה לא נורא כמו במשחק מירוצים. יש המון רגעים של מנוחה בתוך השלבים. דבר שאי־אפשר להעיד על משחק מירוצים.

ודודי הביא שיקול נוסף שקשור לעיצוב המשחק – הרצון להוסיף מתח. אגב, זו גם הסיבה שזה היה כך גם ב־Dead Space, והוא לא היה מקוון. מישהו התלונן על זה?

כבר הסברתי לך (ושוב, אתה לא רוצה להבין, אתה רוצה לעשות את מה שאתה מבקר בי – להתווכח בכל מחיר) שיש את שיקול עלות–תועלת. נראה שמה שמוצדק יותר במשחקי Souls, אינו מוצדק במשחק NfS הזה. הבאתי קטע מהביקורת ב־EGM והוא מדבר בדיוק על זה. קרא את דבריו. לא את דבריי. אני גם ככה וכחן "מטומטם".

אם לדעתך היעדר Pause אינו מוצדק במשחקי Souls (במצב לא מקוון), אז זכותך, אני רק מסביר מדוע אנו לא שמים אותם באותה משוואה. על כל משחק אנו יכולים להתווכח. כל איש וזווית ראייתו. אני, למשל, מתווכח עם חבר שלי אם מיקרו תשלומים פוגעים במשחקים (הוא ממש מתעצבן מזה ופורק את תסכוליו). לדעתי, לא עצם קיומם פוגע, אלא אופן יישומם יכול לפגוע. אני לא חושב שהם פוגעים ממש. הוא חושב אחרת. זכותו. אפשר להתווכח על זה.
עורך לשון ומגיה, מנהל בפייסבוק קבוצת אוכל גדולה (מונה 45,000 חברים) וקבוצת גיימרים ('בחזרה למשחק').

סמל אישי של המשתמש
swym
Veteran
הודעות: 3696
הצטרף: 14 אפריל 2013, 01:14

Re: משחקי 2015

הודעהעל ידי swym » 09 נובמבר 2015, 19:36

DrKeo כתב:האמת שיש המון משחקים ששמים אותם בכיס הקטן בנושא הזה, אבל בת'זדה באמת עושים עולמות פתוחים יפים לזמנם, השאלה היא איך FO4 יראה כי בנתיים מרשים הוא לא.

לא מכיר כאלו משחקים שמציעים עולם כל כך גדול מצד אחד, ומחזיק כל כך הרבה פרטים קטנים מצד שני (עד רמת הלוגיקה של כל דמות ודמות שחיה בעולם, ורמת החפצים שאפשר להזיז ממקום למקום ונשארים persistent לאורך כל המשחק).

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10159
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: משחקי 2015

הודעהעל ידי bling » 09 נובמבר 2015, 20:38

אני לא זוכר ב DS שלא היה כפתור PAUSE, מבחינת נוחות של "מתי אפשר לעשות PAUSE" אני לא חושב שיש בעיה לקום מהספה ב NFS בין המירוצים, זה לא שאתה מתחרה גם מול אנשים כל הזמן במשחק, אם אתה עושה קמפיין אין בעיה להחנות בצד, לצאת לתפריט הראשי והמשחק יחכה לך גם במצב "אונליין" בלי שתאבד דבר.

אני לא כל כך רואה את ההבדל בין "לנקות חדר" ב BB לבין לסיים מירוץ של כמה דקות ב NFS, הטיעון היחיד שאפשר אולי לקבל זה העניין של המתח ש DEATH הזכיר, שהעיצוב של BB הוא כזה חסר פשרות שלא רוצים שיהיה לך כביכול מוצא ולא תוכל לעצור, להרגע ולחשוב באמצע איזה קרב בוס מה לעשות, אני מסכים בסכ"ה שהיישום של BB לאונליין בלבד הוא הרבה יותר מוצדק מטבלאות מפגרות ב NFS, ל FROM יש יותר קייס, אבל הנוחות או חוסר הנוחות בין שני המשחקים שווה.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38364
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: משחקי 2015

הודעהעל ידי DrKeo » 09 נובמבר 2015, 20:44

רק השנה יצא משחק, הוויצ'ר 3, משחק שנראה דור מעל FO4, יש לו עולם ענקי וכל פעם שאתה משתעל שם החיידקים נשארים איפה שהשארת אותם. לפעמים זה אפילו לרעתו מאחר ובגלל באגים לפעמים חשבתי לתומי שאם אני אתקדם במשחק, אקפוץ מאזור לאזור ואתן לעשרות שעות לחלוף, כשחזרתי לאותו מקום עדין כל מה שהשארתי נשאר בדיוק כמו שהשארתי לפני עשרות שעות. לא זכור לי שבFO כשאני זורק נשק על הרצפה בשעה השניה הוא עדין יהיה שם בשעה ה100, אבל אולי הזיכרון שלי מטעה אותי.
We're just normal men. We're just innocent men


חזור אל “פורום משחקים”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: Bing [Bot] ו־ 125 אורחים

cron