Nucleus_Dawn כתב:הנה סרטון באיכות יותר טובה (עדין לא משו, אבל הרבה יותר טוב):
אפשר לראות שהDD והpopin די נוראיים (העשב צץ ממש קרוב. הצללים על הצריף מימין הופיעו רק כשהרכב היה שלושה מטרים ממנו, המפלצות בצד ימין, אחרי תחנת הדלק צצו בצורה מוזרה).
אי אפשר להגיד שזה יהיה ככה גם במשחק. יש עוד המון זמן עד היציאה וזה משהו שאפשר לשפר המון, בזמן הזה. גם בגלל שהpop in של המפלצות בצד הדרך היה בסדר לא נכון (הקרובה יותר הופיעה מאוחר יותר), אני חושב שאפשר להניח שזה סימן לwork in progress ושבמוצר הסופי זה בטח יעבוד שונה.
bling כתב:יו-טיוב זה כזה חרא, מצטער אבל האיכות פה לא כזו עדיפה על סרטוני OFF SCREEN עם הסלולר שהבאתי :/
בקיצור אי אפשר לשפוט IQ בצורה סבירה, אבל ה DD עדיין נראה לי מאוד מרשים וה POP-INS לא בוטים במיוחד ממה שרפרפתי, בטח לא יותר מ AC UNITY ופה יש עוד המון זמן לעבוד על זה.
Nucleus_Dawn כתב:
נו באמת. זו לא איכות טובה, א ל היא עדיפה בהרבה מסרטוני הoff screen שראינו.
הPop in פשוט מאוד נוראי ואיום. בולט כמו אצבע בעין.
לגמרי סביר שזה סימן לכך שהוא בשלב מאוד מוקדם בפיתוח, אבל הוא כרגע במצב נוראי ואיום. זה בטח ובטח יותר גרוע מיוניטי. זה אפילו יותר גרוע מac iv על המחשב.
Laskin כתב:ממש לא אכפת לי אם יהיה פופ אין. הסרטון של FFXV הוא אחד המרשימים ביותר שראינו, אין על סקוור בנופים יפים
והאנימציות, לפחות של הדמויות הראשיות... אני מאוד התרשמתי לטובה. קפיצת מדרגה רצינית והיחידה שראינו, מצד מפתחות מיפן
Nucleus_Dawn כתב:
כמסכים לגמרי. באמת סקוור המפתחת היפנית היחידה שהצליחה לעשות את הקפיצה הזאת. אני ממש מקווה שבקרוב היא ככר לא תהייה יוצאת מן הכלל, למרות שאין הרבה תקווה מילן, שהיא לא סקוור וקוג׳ימה.
חוץ מזה, ברור שהפופ אין לא יהיה כזה גרוע, בסוף. המשחק נראה ממש rough, אבל זה לגמרי צפוי בשלב כזה בפיתוח.
DrKeo כתב:גם קוג'ימה עשה את הקפיצה, נראה לפי הגרפיקה של deep down שגם קאפקום. עכשיו יצא the evil within, אחד המשחקים הכי מצופים היום הוא בלאדבורן, ביונטה 2 מקבל ציונים מעולים, יפן קמה לתחיה!
DrKeo כתב:גם קוג'ימה עשה את הקפיצה, נראה לפי הגרפיקה של deep down שגם קאפקום. עכשיו יצא the evil within, אחד המשחקים הכי מצופים היום הוא בלאדבורן, ביונטה 2 מקבל ציונים מעולים, יפן קמה לתחיה!
Nucleus_Dawn כתב:
כן. הזכרתי את קוג'ימה. בהחלט יש שיפור, אבל אני מדבר על מצב שמפתחות יפניותת הן אלו שמוציאות את המשחקים הכי מושקעים, הכי מצופים והכי מרגשים, כמו שקרה במשך לא מעט שנים.
אגב, The Evil Within, לדעתי, הוא דוגמא לכמה מפתחים יפנים, שהיו בחוד החנית של הז'אנרים שלהם, לא מצליחים להשלים פערים. יש לו הרבה יתרונות, אבל הוא עדין נראה לי כאילו הוא מנסה לעשות את מה שעשו בשנים האחרונות איזה תריסר משחקים עצמאיים מערביים יותר טוב משהוא הצליח.
וFROM עדין לא ברמה של הגדולים. DS2 מלוטש יחסית, אבל הוא עדין לא ברמה של המשחקים הגדולים שבאים מהמערב, מבחינה טכנית (ואני מדבר בעיקר על הפער הזה).
Nucleus_Dawn כתב:
כן. הזכרתי את קוג'ימה. בהחלט יש שיפור, אבל אני מדבר על מצב שמפתחות יפניותת הן אלו שמוציאות את המשחקים הכי מושקעים, הכי מצופים והכי מרגשים, כמו שקרה במשך לא מעט שנים.
אגב, The Evil Within, לדעתי, הוא דוגמא לכמה מפתחים יפנים, שהיו בחוד החנית של הז'אנרים שלהם, לא מצליחים להשלים פערים. יש לו הרבה יתרונות, אבל הוא עדין נראה לי כאילו הוא מנסה לעשות את מה שעשו בשנים האחרונות איזה תריסר משחקים עצמאיים מערביים יותר טוב משהוא הצליח.
וFROM עדין לא ברמה של הגדולים. DS2 מלוטש יחסית, אבל הוא עדין לא ברמה של המשחקים הגדולים שבאים מהמערב, מבחינה טכנית (ואני מדבר בעיקר על הפער הזה).
bling כתב:אני לקראת הסוף של TEW ובתכל'ס הוא לא ממש לוקח הרבה ממשחקי אימה מערביים, הז'אנר הזה די נהפך לסימולטור הימלטות/התחבאות אצל האינדי ויש כמה קטעים כאלו ב TEW שצריך להמלט, אבל רובם בקטע מתוסרט יחסית והם מיעוט ביחס לבשר האמיתי של המשחק, שזה הגיימפליי של RE4 לכל דבר רק עם פחות תחמושת וקצת שינוי במכניקות- למשל ב RE4 כשהיית יורה לאויב ברגל הוא היה נכנס לאנימציה שאפשרה לדמות שלך לבעוט בו וככה לחסוך בתחמושת ולגרום להרבה נזק, פה אתה יכול לירות בו ברגל מה שגורם לו ליפול ואז אפשר להצית אותו עם גפרורים וכך לחסוך בתחמושת, בעיקרון מה שאני מנסה לאמר זה ש TEW בעיקר שואל מ RE4 או יותר נכון, ממיקאמי עצמו כשזה מגיע לגיימפליי ולמכניקות, הז'אנר הזה די גסס מאז RE4 ככה שקשה לאמר שהיתה בו איזשהי התקדמות מדהימה מחוץ למה שנעשה ב TEW, זה לא שהוא מחדש הרבה או משהו, והוא רחוק מרמות הליטוש של RE4, זה פשוט שזה שהוא קיים מלחתכילה זה כבר די מרענן.
ואם אתה מתכוון לפיגור שלו מבחינה טכנית אז פה זה קצת טריקי, המנוע הרי מערבי, רק שיפנים תכנתו עליו, התוצאה היא ללא ספק אסון טכני ובין המשחקים הרעים מהבחינה הזו על הדור הבא, לא יודע עד כמה זה אומר משהו על יפן או בעיקר שהמנוע מעפן, זה גם משחק שממומן ע"י חברה מערבית וברור שביחס למשחקים הגדולים בשוק הוא די AA ככה שהוא לא בדיוק באיזור התקציבים שבהם היפנים יכולים להראות מה שהם יודעים כמו MGSV או FFXV למשל.
Nucleus_Dawn כתב:
האמת שלא ידעתי. המעט שראיתי ממנו נראה בול כמו סימולטורי ההימלטות\התחבאות שדיברת עליהם.
אם הוא בכלל משחק אקשן, כמו RE4, אז אני חוזר בי.
זה לא טריקי. המפתחים יפניים. הרמה הטכנית ירודה.
כמו שהמפתחים של טומב ריידר הוציאו משחק ברמה טכנית גבוהה, למרות שהמפיצה יפנית.
MGV וFFXV עושים רושם מצוין. יכול להיות שבעוד שנה-שנתיים, כשהם יצאו, הם באמת יהיו החזרה של מפתחות יפניות לחוד החנית. אני מקווה שהם לא יהיו יוצאים מן הכלל ואיתם יצאו עוד כמה משחקים ברמה הזאת. עם זאת, לא יפתיע אותי אם בעוד שנתיים, משחקים מהמערב יגרמו להם להראות הרבה פחות מרשים.
bling כתב:הכי הרבה שהוא לוקח ממשחק מערבי זה לדעתי TLoU עם התגנבות דומה מאוד כולל בקבוקים לזרוק ונעיצת סכין מאחורי האויב שמתגנבים אליו, כמובן בלי כל הליטוש של המקור, אבל זו אופציה משנית לרוב.
בקשר לרמה הטכנית שלו, אתה חייב להודות שהשילוב של מנוע מערבי בינוני שאני מנחש שלא הותאם בצורה אידיאלית למתכנתים יפנים שרצו לעשות לו עוד מודיפיקציות כדי שיתאים לאווירת האימה שלהם (תאורה, אפקטי post process וכו') זה לא שילוב טוב של שני הצדדים ולא באמת מעיד על הרמה של יפן לטעמי, זה לא אותו דבר כמו קריסטל דינאמיקס שקיבלה מימון יפני ועבדה עם המנועים והכלים המערביים שלה בכדי ליצור את TR, וככל הנראה מימון הרבה יותר גדול שאין בכלל מה להשוות (והרי היו לסקוור ציפיות מטורפות של מעל 6 מיליון כדי שיהיה משתלם עבורם- רק אומר כמה כסף הושקע), מיקאמי קיבל מימון של AA לכל היותר והצפי הוא בטח חצי ואף פחות מהמכירות שסקוור רצתה מ TR.
Laskin כתב:בעיניי כל הסערה סביבו פשוט מגוחכת ורק תתרום לרווחים שלו.
אנחנו צריכים להתרגל לזה, שעם גרפיקה ריאליסטית *לא* באה אחריות גדולה
swym כתב:אכן. אם יש משהו שהמשחק הזה הזכיר לי מינוס הגרפיקה זה Hotline Miami - משחק שאף אחד לא התלונן על האלימות המטורפת לחלוטין שיש בו ואולי זה רק בגלל שהוא עשוי בגרפיקת פיקסל ארט פרימיטיבית (ובסופו של דבר הוא היה משחק מעולה).
אבל כאן מדובר בצוות קטן ואלמוני שידע מצויין שאין להם תקציבים לקמפיין PR גדול, אבל שטריילר שמתחיל עם shock value כזה ייצר להם את כל הכותרות שהם רוצים. מבחינתם כל המקטרגים מלכתחילה לא היו הקהל שלהם - אבל הם כן סוג של אידיוטים שימושיים שפשוט תורמים למסע יחסי הציבור שלהם ומשאירים את המשחק בכותרות. כמות החשיפה שהמשחק זכה לה שווה הרבה מאד כסף, וכל זה בזכות טריילר קצת מגוחך.
משתמשים הגולשים בפורום זה: Bing [Bot] ו־ 95 אורחים