משחקי 2015

מחשב, קונסולות וכל מה שאפשר לשחק בו

המנהלים: bozeman, erezronen

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38366
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: משחקי 2015

הודעהעל ידי DrKeo » 02 נובמבר 2014, 00:50

סדרתי את הסרטון שלך שחר, מקווה שלא אכפת לך.
We're just normal men. We're just innocent men

Laskin
Elder
הודעות: 21802
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: משחקי 2015

הודעהעל ידי Laskin » 02 נובמבר 2014, 09:16

וידאו חדש שמראה את אלמנט הFPS בSTAR CITIZEN:

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10159
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: משחקי 2015

הודעהעל ידי bling » 02 נובמבר 2014, 09:21

Nucleus_Dawn כתב:הנה סרטון באיכות יותר טובה (עדין לא משו, אבל הרבה יותר טוב):


אפשר לראות שהDD והpopin די נוראיים (העשב צץ ממש קרוב. הצללים על הצריף מימין הופיעו רק כשהרכב היה שלושה מטרים ממנו, המפלצות בצד ימין, אחרי תחנת הדלק צצו בצורה מוזרה).
אי אפשר להגיד שזה יהיה ככה גם במשחק. יש עוד המון זמן עד היציאה וזה משהו שאפשר לשפר המון, בזמן הזה. גם בגלל שהpop in של המפלצות בצד הדרך היה בסדר לא נכון (הקרובה יותר הופיעה מאוחר יותר), אני חושב שאפשר להניח שזה סימן לwork in progress ושבמוצר הסופי זה בטח יעבוד שונה.

יו-טיוב זה כזה חרא, מצטער אבל האיכות פה לא כזו עדיפה על סרטוני OFF SCREEN עם הסלולר שהבאתי :/
בקיצור אי אפשר לשפוט IQ בצורה סבירה, אבל ה DD עדיין נראה לי מאוד מרשים וה POP-INS לא בוטים במיוחד ממה שרפרפתי, בטח לא יותר מ AC UNITY ופה יש עוד המון זמן לעבוד על זה.

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: משחקי 2015

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 02 נובמבר 2014, 12:53

bling כתב:יו-טיוב זה כזה חרא, מצטער אבל האיכות פה לא כזו עדיפה על סרטוני OFF SCREEN עם הסלולר שהבאתי :/
בקיצור אי אפשר לשפוט IQ בצורה סבירה, אבל ה DD עדיין נראה לי מאוד מרשים וה POP-INS לא בוטים במיוחד ממה שרפרפתי, בטח לא יותר מ AC UNITY ופה יש עוד המון זמן לעבוד על זה.


נו באמת. זו לא איכות טובה, א ל היא עדיפה בהרבה מסרטוני הoff screen שראינו.

הPop in פשוט מאוד נוראי ואיום. בולט כמו אצבע בעין.
לגמרי סביר שזה סימן לכך שהוא בשלב מאוד מוקדם בפיתוח, אבל הוא כרגע במצב נוראי ואיום. זה בטח ובטח יותר גרוע מיוניטי. זה אפילו יותר גרוע מac iv על המחשב.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10159
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: משחקי 2015

הודעהעל ידי bling » 02 נובמבר 2014, 13:18

Nucleus_Dawn כתב:
נו באמת. זו לא איכות טובה, א ל היא עדיפה בהרבה מסרטוני הoff screen שראינו.

הPop in פשוט מאוד נוראי ואיום. בולט כמו אצבע בעין.
לגמרי סביר שזה סימן לכך שהוא בשלב מאוד מוקדם בפיתוח, אבל הוא כרגע במצב נוראי ואיום. זה בטח ובטח יותר גרוע מיוניטי. זה אפילו יותר גרוע מac iv על המחשב.

לא יודע איך זה נראה אצלך, אבל על המחשב שלי זה נראה כמו יוטיוב ברמות האיכות הכי נמוכות, וכן, לא הרבה יותר טוב ממה שהבאתי, מטושטש ברמות.

ואומנם לא היתה לי סבלנות לעבור אחרי כל הסרטון שוב (מבחינת תוכן הוא לא הכי מעניין עם כמה יפנים שמצחקקים ברקע ומנגינה שחוזרת בלופ ועושה לי כאב ראש למרות שהיא יפה בפעם פעמיים הראשונות :)) אבל הפופ אין לא היה נורא ממה שראיתי, ביוניטי הוא ממש גרוע עם דמויות NPC ״שמחליפות בגדים״ חצי מטר ממך, מאוד מקווה שהגרסה הסופית לא תהיה רעה כמו ביוניטי.

Laskin
Elder
הודעות: 21802
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: משחקי 2015

הודעהעל ידי Laskin » 02 נובמבר 2014, 13:33

ממש לא אכפת לי אם יהיה פופ אין. הסרטון של FFXV הוא אחד המרשימים ביותר שראינו, אין על סקוור בנופים יפים :)
והאנימציות, לפחות של הדמויות הראשיות... אני מאוד התרשמתי לטובה. קפיצת מדרגה רצינית והיחידה שראינו, מצד מפתחות מיפן

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: משחקי 2015

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 02 נובמבר 2014, 15:23

Laskin כתב:ממש לא אכפת לי אם יהיה פופ אין. הסרטון של FFXV הוא אחד המרשימים ביותר שראינו, אין על סקוור בנופים יפים :)
והאנימציות, לפחות של הדמויות הראשיות... אני מאוד התרשמתי לטובה. קפיצת מדרגה רצינית והיחידה שראינו, מצד מפתחות מיפן


כמסכים לגמרי. באמת סקוור המפתחת היפנית היחידה שהצליחה לעשות את הקפיצה הזאת. אני ממש מקווה שבקרוב היא ככר לא תהייה יוצאת מן הכלל, למרות שאין הרבה תקווה מילן, שהיא לא סקוור וקוג׳ימה.
חוץ מזה, ברור שהפופ אין לא יהיה כזה גרוע, בסוף. המשחק נראה ממש rough, אבל זה לגמרי צפוי בשלב כזה בפיתוח.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38366
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: משחקי 2015

הודעהעל ידי DrKeo » 03 נובמבר 2014, 17:17

Nucleus_Dawn כתב:
כמסכים לגמרי. באמת סקוור המפתחת היפנית היחידה שהצליחה לעשות את הקפיצה הזאת. אני ממש מקווה שבקרוב היא ככר לא תהייה יוצאת מן הכלל, למרות שאין הרבה תקווה מילן, שהיא לא סקוור וקוג׳ימה.
חוץ מזה, ברור שהפופ אין לא יהיה כזה גרוע, בסוף. המשחק נראה ממש rough, אבל זה לגמרי צפוי בשלב כזה בפיתוח.

גם קוג'ימה עשה את הקפיצה, נראה לפי הגרפיקה של deep down שגם קאפקום. עכשיו יצא the evil within, אחד המשחקים הכי מצופים היום הוא בלאדבורן, ביונטה 2 מקבל ציונים מעולים, יפן קמה לתחיה!
We're just normal men. We're just innocent men

Laskin
Elder
הודעות: 21802
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: משחקי 2015

הודעהעל ידי Laskin » 03 נובמבר 2014, 19:45

DrKeo כתב:גם קוג'ימה עשה את הקפיצה, נראה לפי הגרפיקה של deep down שגם קאפקום. עכשיו יצא the evil within, אחד המשחקים הכי מצופים היום הוא בלאדבורן, ביונטה 2 מקבל ציונים מעולים, יפן קמה לתחיה!


כן, אבל TEW וBB לא לגמרי בלתי אפשריים על הדור הקודם, שלא נדבר על ביונטה... דיברתי מבחינה טכנית, מעבר לעוד קצת רזולוציה ואפקטים.
DD דור הבא, גם MGS למרות שהוא גבולי מאוד.
אבל FFXV הפיל אותי יותר מכולם

תענוג לראות את יפן מתעוררת, מעבר למשחקים המשונים שלהם :)

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: משחקי 2015

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 03 נובמבר 2014, 20:57

DrKeo כתב:גם קוג'ימה עשה את הקפיצה, נראה לפי הגרפיקה של deep down שגם קאפקום. עכשיו יצא the evil within, אחד המשחקים הכי מצופים היום הוא בלאדבורן, ביונטה 2 מקבל ציונים מעולים, יפן קמה לתחיה!


כן. הזכרתי את קוג'ימה. בהחלט יש שיפור, אבל אני מדבר על מצב שמפתחות יפניותת הן אלו שמוציאות את המשחקים הכי מושקעים, הכי מצופים והכי מרגשים, כמו שקרה במשך לא מעט שנים.

אגב, The Evil Within, לדעתי, הוא דוגמא לכמה מפתחים יפנים, שהיו בחוד החנית של הז'אנרים שלהם, לא מצליחים להשלים פערים. יש לו הרבה יתרונות, אבל הוא עדין נראה לי כאילו הוא מנסה לעשות את מה שעשו בשנים האחרונות איזה תריסר משחקים עצמאיים מערביים יותר טוב משהוא הצליח.

וFROM עדין לא ברמה של הגדולים. DS2 מלוטש יחסית, אבל הוא עדין לא ברמה של המשחקים הגדולים שבאים מהמערב, מבחינה טכנית (ואני מדבר בעיקר על הפער הזה).
תמונה

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38366
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: משחקי 2015

הודעהעל ידי DrKeo » 04 נובמבר 2014, 02:44

Nucleus_Dawn כתב:
כן. הזכרתי את קוג'ימה. בהחלט יש שיפור, אבל אני מדבר על מצב שמפתחות יפניותת הן אלו שמוציאות את המשחקים הכי מושקעים, הכי מצופים והכי מרגשים, כמו שקרה במשך לא מעט שנים.

אגב, The Evil Within, לדעתי, הוא דוגמא לכמה מפתחים יפנים, שהיו בחוד החנית של הז'אנרים שלהם, לא מצליחים להשלים פערים. יש לו הרבה יתרונות, אבל הוא עדין נראה לי כאילו הוא מנסה לעשות את מה שעשו בשנים האחרונות איזה תריסר משחקים עצמאיים מערביים יותר טוב משהוא הצליח.

וFROM עדין לא ברמה של הגדולים. DS2 מלוטש יחסית, אבל הוא עדין לא ברמה של המשחקים הגדולים שבאים מהמערב, מבחינה טכנית (ואני מדבר בעיקר על הפער הזה).

תחשוב על הטופ 10 משחקים הכי מצופים כאן, לפחות 4 הם יפנים. זה לגמרי רנסנס, בדור הקודם אני לא בטוח שהיינו מכניסים אפילו אחד.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10159
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: משחקי 2015

הודעהעל ידי bling » 04 נובמבר 2014, 12:18

Nucleus_Dawn כתב:
כן. הזכרתי את קוג'ימה. בהחלט יש שיפור, אבל אני מדבר על מצב שמפתחות יפניותת הן אלו שמוציאות את המשחקים הכי מושקעים, הכי מצופים והכי מרגשים, כמו שקרה במשך לא מעט שנים.

אגב, The Evil Within, לדעתי, הוא דוגמא לכמה מפתחים יפנים, שהיו בחוד החנית של הז'אנרים שלהם, לא מצליחים להשלים פערים. יש לו הרבה יתרונות, אבל הוא עדין נראה לי כאילו הוא מנסה לעשות את מה שעשו בשנים האחרונות איזה תריסר משחקים עצמאיים מערביים יותר טוב משהוא הצליח.

וFROM עדין לא ברמה של הגדולים. DS2 מלוטש יחסית, אבל הוא עדין לא ברמה של המשחקים הגדולים שבאים מהמערב, מבחינה טכנית (ואני מדבר בעיקר על הפער הזה).

אני לקראת הסוף של TEW ובתכל'ס הוא לא ממש לוקח הרבה ממשחקי אימה מערביים, הז'אנר הזה די נהפך לסימולטור הימלטות/התחבאות אצל האינדי ויש כמה קטעים כאלו ב TEW שצריך להמלט, אבל רובם בקטע מתוסרט יחסית והם מיעוט ביחס לבשר האמיתי של המשחק, שזה הגיימפליי של RE4 לכל דבר רק עם פחות תחמושת וקצת שינוי במכניקות- למשל ב RE4 כשהיית יורה לאויב ברגל הוא היה נכנס לאנימציה שאפשרה לדמות שלך לבעוט בו וככה לחסוך בתחמושת ולגרום להרבה נזק, פה אתה יכול לירות בו ברגל מה שגורם לו ליפול ואז אפשר להצית אותו עם גפרורים וכך לחסוך בתחמושת, בעיקרון מה שאני מנסה לאמר זה ש TEW בעיקר שואל מ RE4 או יותר נכון, ממיקאמי עצמו כשזה מגיע לגיימפליי ולמכניקות, הז'אנר הזה די גסס מאז RE4 ככה שקשה לאמר שהיתה בו איזשהי התקדמות מדהימה מחוץ למה שנעשה ב TEW, זה לא שהוא מחדש הרבה או משהו, והוא רחוק מרמות הליטוש של RE4, זה פשוט שזה שהוא קיים מלחתכילה זה כבר די מרענן.

ואם אתה מתכוון לפיגור שלו מבחינה טכנית אז פה זה קצת טריקי, המנוע הרי מערבי, רק שיפנים תכנתו עליו, התוצאה היא ללא ספק אסון טכני ובין המשחקים הרעים מהבחינה הזו על הדור הבא, לא יודע עד כמה זה אומר משהו על יפן או בעיקר שהמנוע מעפן, זה גם משחק שממומן ע"י חברה מערבית וברור שביחס למשחקים הגדולים בשוק הוא די AA ככה שהוא לא בדיוק באיזור התקציבים שבהם היפנים יכולים להראות מה שהם יודעים כמו MGSV או FFXV למשל.

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: משחקי 2015

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 04 נובמבר 2014, 19:35

bling כתב:אני לקראת הסוף של TEW ובתכל'ס הוא לא ממש לוקח הרבה ממשחקי אימה מערביים, הז'אנר הזה די נהפך לסימולטור הימלטות/התחבאות אצל האינדי ויש כמה קטעים כאלו ב TEW שצריך להמלט, אבל רובם בקטע מתוסרט יחסית והם מיעוט ביחס לבשר האמיתי של המשחק, שזה הגיימפליי של RE4 לכל דבר רק עם פחות תחמושת וקצת שינוי במכניקות- למשל ב RE4 כשהיית יורה לאויב ברגל הוא היה נכנס לאנימציה שאפשרה לדמות שלך לבעוט בו וככה לחסוך בתחמושת ולגרום להרבה נזק, פה אתה יכול לירות בו ברגל מה שגורם לו ליפול ואז אפשר להצית אותו עם גפרורים וכך לחסוך בתחמושת, בעיקרון מה שאני מנסה לאמר זה ש TEW בעיקר שואל מ RE4 או יותר נכון, ממיקאמי עצמו כשזה מגיע לגיימפליי ולמכניקות, הז'אנר הזה די גסס מאז RE4 ככה שקשה לאמר שהיתה בו איזשהי התקדמות מדהימה מחוץ למה שנעשה ב TEW, זה לא שהוא מחדש הרבה או משהו, והוא רחוק מרמות הליטוש של RE4, זה פשוט שזה שהוא קיים מלחתכילה זה כבר די מרענן.

ואם אתה מתכוון לפיגור שלו מבחינה טכנית אז פה זה קצת טריקי, המנוע הרי מערבי, רק שיפנים תכנתו עליו, התוצאה היא ללא ספק אסון טכני ובין המשחקים הרעים מהבחינה הזו על הדור הבא, לא יודע עד כמה זה אומר משהו על יפן או בעיקר שהמנוע מעפן, זה גם משחק שממומן ע"י חברה מערבית וברור שביחס למשחקים הגדולים בשוק הוא די AA ככה שהוא לא בדיוק באיזור התקציבים שבהם היפנים יכולים להראות מה שהם יודעים כמו MGSV או FFXV למשל.


האמת שלא ידעתי. המעט שראיתי ממנו נראה בול כמו סימולטורי ההימלטות\התחבאות שדיברת עליהם.
אם הוא בכלל משחק אקשן, כמו RE4, אז אני חוזר בי.

זה לא טריקי. המפתחים יפניים. הרמה הטכנית ירודה.
כמו שהמפתחים של טומב ריידר הוציאו משחק ברמה טכנית גבוהה, למרות שהמפיצה יפנית.

MGV וFFXV עושים רושם מצוין. יכול להיות שבעוד שנה-שנתיים, כשהם יצאו, הם באמת יהיו החזרה של מפתחות יפניות לחוד החנית. אני מקווה שהם לא יהיו יוצאים מן הכלל ואיתם יצאו עוד כמה משחקים ברמה הזאת. עם זאת, לא יפתיע אותי אם בעוד שנתיים, משחקים מהמערב יגרמו להם להראות הרבה פחות מרשים.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10159
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: משחקי 2015

הודעהעל ידי bling » 04 נובמבר 2014, 20:13

Nucleus_Dawn כתב:
האמת שלא ידעתי. המעט שראיתי ממנו נראה בול כמו סימולטורי ההימלטות\התחבאות שדיברת עליהם.
אם הוא בכלל משחק אקשן, כמו RE4, אז אני חוזר בי.

זה לא טריקי. המפתחים יפניים. הרמה הטכנית ירודה.
כמו שהמפתחים של טומב ריידר הוציאו משחק ברמה טכנית גבוהה, למרות שהמפיצה יפנית.

MGV וFFXV עושים רושם מצוין. יכול להיות שבעוד שנה-שנתיים, כשהם יצאו, הם באמת יהיו החזרה של מפתחות יפניות לחוד החנית. אני מקווה שהם לא יהיו יוצאים מן הכלל ואיתם יצאו עוד כמה משחקים ברמה הזאת. עם זאת, לא יפתיע אותי אם בעוד שנתיים, משחקים מהמערב יגרמו להם להראות הרבה פחות מרשים.

הכי הרבה שהוא לוקח ממשחק מערבי זה לדעתי TLoU עם התגנבות דומה מאוד כולל בקבוקים לזרוק ונעיצת סכין מאחורי האויב שמתגנבים אליו, כמובן בלי כל הליטוש של המקור, אבל זו אופציה משנית לרוב.

בקשר לרמה הטכנית שלו, אתה חייב להודות שהשילוב של מנוע מערבי בינוני שאני מנחש שלא הותאם בצורה אידיאלית למתכנתים יפנים שרצו לעשות לו עוד מודיפיקציות כדי שיתאים לאווירת האימה שלהם (תאורה, אפקטי post process וכו') זה לא שילוב טוב של שני הצדדים ולא באמת מעיד על הרמה של יפן לטעמי, זה לא אותו דבר כמו קריסטל דינאמיקס שקיבלה מימון יפני ועבדה עם המנועים והכלים המערביים שלה בכדי ליצור את TR, וככל הנראה מימון הרבה יותר גדול שאין בכלל מה להשוות (והרי היו לסקוור ציפיות מטורפות של מעל 6 מיליון כדי שיהיה משתלם עבורם- רק אומר כמה כסף הושקע), מיקאמי קיבל מימון של AA לכל היותר והצפי הוא בטח חצי ואף פחות מהמכירות שסקוור רצתה מ TR.

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: משחקי 2015

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 04 נובמבר 2014, 20:25

bling כתב:הכי הרבה שהוא לוקח ממשחק מערבי זה לדעתי TLoU עם התגנבות דומה מאוד כולל בקבוקים לזרוק ונעיצת סכין מאחורי האויב שמתגנבים אליו, כמובן בלי כל הליטוש של המקור, אבל זו אופציה משנית לרוב.

בקשר לרמה הטכנית שלו, אתה חייב להודות שהשילוב של מנוע מערבי בינוני שאני מנחש שלא הותאם בצורה אידיאלית למתכנתים יפנים שרצו לעשות לו עוד מודיפיקציות כדי שיתאים לאווירת האימה שלהם (תאורה, אפקטי post process וכו') זה לא שילוב טוב של שני הצדדים ולא באמת מעיד על הרמה של יפן לטעמי, זה לא אותו דבר כמו קריסטל דינאמיקס שקיבלה מימון יפני ועבדה עם המנועים והכלים המערביים שלה בכדי ליצור את TR, וככל הנראה מימון הרבה יותר גדול שאין בכלל מה להשוות (והרי היו לסקוור ציפיות מטורפות של מעל 6 מיליון כדי שיהיה משתלם עבורם- רק אומר כמה כסף הושקע), מיקאמי קיבל מימון של AA לכל היותר והצפי הוא בטח חצי ואף פחות מהמכירות שסקוור רצתה מ TR.


יש מגוון של נסיבות מקלות, אבל אתה מסכים שבשורה התחתונה, משחקים יפניים, כבר שנים, רחוקים מאוד מחוד החנית הטכני של התעשייה (וזה שיש להם פחות תקציבים, זה גם נכון. זו באמת אחת הסיבות שהם כל כך הרחק מאחור, כל כך הרבה זמן).
MGS וFFXV עושים רושם מצוין ואולי אפילו מסמנים חזרה למקום הזה, אבל נצטרך לחכות ולראות מה חברות מערביות יראו לנו, שגם ייצא בשנתיים הקרובות (אני מניח שאנצ'רטד 4 ייצא לפני שניהם וגם יראה יותר טוב משניהם ואני בטוח שנראה עוד כמה משחקים שיגרמו להם להראות פחות מרשימים).
תמונה

סמל אישי של המשתמש
swym
Veteran
הודעות: 3696
הצטרף: 14 אפריל 2013, 01:14

Re: משחקי 2015

הודעהעל ידי swym » 06 נובמבר 2014, 22:02

Laskin כתב:בעיניי כל הסערה סביבו פשוט מגוחכת ורק תתרום לרווחים שלו.
אנחנו צריכים להתרגל לזה, שעם גרפיקה ריאליסטית *לא* באה אחריות גדולה :)

אכן. אם יש משהו שהמשחק הזה הזכיר לי מינוס הגרפיקה זה Hotline Miami - משחק שאף אחד לא התלונן על האלימות המטורפת לחלוטין שיש בו ואולי זה רק בגלל שהוא עשוי בגרפיקת פיקסל ארט פרימיטיבית (ובסופו של דבר הוא היה משחק מעולה).
אבל כאן מדובר בצוות קטן ואלמוני שידע מצויין שאין להם תקציבים לקמפיין PR גדול, אבל שטריילר שמתחיל עם shock value כזה ייצר להם את כל הכותרות שהם רוצים. מבחינתם כל המקטרגים מלכתחילה לא היו הקהל שלהם - אבל הם כן סוג של אידיוטים שימושיים שפשוט תורמים למסע יחסי הציבור שלהם ומשאירים את המשחק בכותרות. כמות החשיפה שהמשחק זכה לה שווה הרבה מאד כסף, וכל זה בזכות טריילר קצת מגוחך.

MGS FREAK
Veteran
הודעות: 1803
הצטרף: 01 דצמבר 2013, 15:30

Re: משחקי 2015

הודעהעל ידי MGS FREAK » 06 נובמבר 2014, 22:28

swym כתב:אכן. אם יש משהו שהמשחק הזה הזכיר לי מינוס הגרפיקה זה Hotline Miami - משחק שאף אחד לא התלונן על האלימות המטורפת לחלוטין שיש בו ואולי זה רק בגלל שהוא עשוי בגרפיקת פיקסל ארט פרימיטיבית (ובסופו של דבר הוא היה משחק מעולה).
אבל כאן מדובר בצוות קטן ואלמוני שידע מצויין שאין להם תקציבים לקמפיין PR גדול, אבל שטריילר שמתחיל עם shock value כזה ייצר להם את כל הכותרות שהם רוצים. מבחינתם כל המקטרגים מלכתחילה לא היו הקהל שלהם - אבל הם כן סוג של אידיוטים שימושיים שפשוט תורמים למסע יחסי הציבור שלהם ומשאירים את המשחק בכותרות. כמות החשיפה שהמשחק זכה לה שווה הרבה מאד כסף, וכל זה בזכות טריילר קצת מגוחך.


אתה מדבר על HATRED ? אי אפשר להשוות אותו בכלל להוטליין מיאמי בגלל ש(ספוילר ל-HM):
ספויילר: הצג
כל המטרה שלו היא לגרום לנו להבין כמה נהינו אדישים לאלימות במשחקים ואיך אנחנו פשוט עושים מה שמבקשים מאיתנו (יוצאים למסע הרג לפי הודעה בטלפון).


ד"א, HM הוא פשוט משחק מופתי, בין המשחקים הטובים אי פעם לדעתי והרבה מזה בזכות מה שכתבתי בספויילר. ועושים לו משחק המשך :D 8-)

Yahel12
Warrior
הודעות: 947
הצטרף: 28 אפריל 2013, 13:37

Re: משחקי 2015

הודעהעל ידי Yahel12 » 07 נובמבר 2014, 00:31

איך שכחתם את Mortal Kombat X?






Laskin
Elder
הודעות: 21802
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: משחקי 2015

הודעהעל ידי Laskin » 07 נובמבר 2014, 09:31

טוב, אז CD Projekt הפכו לחברה האהובה עליי, ולא רק בגלל שאני חצי פולני:
במהלך השנה הראשונה של הוויצ׳ר 3 יצאו כ-16 הרחבות DLC למשחק!
וכל ה-16 הללו...
יצאו בחינם! לא רק למי שרוכש מראש או דרכם או לא משנה מה... כל מי שקונה את המשחק יקבל אותן.

זה מדהים, והם גם אומרים בפשטות:
ההרחבות כיום יקרות מדי, ואנחנו חושבים ש-60 דולר זה הרבה כסף וזו הדרך שלנו להגיד תודה למי שרוכש את המוצרים שלנו.

זו גם אחלה דרך להלחם בפיראטיות, וגם להשאיר את המחיר על 60 זמן רב יותר.
כל הכבוד להם!

ואגב פיראטיות, למרות שזה יותר מתאים לת׳רד אחר - אז חוץ מפיפ״א שטרם נפרץ - אז גם המשחק Lords of the Fallen טרם נפרץ, בזכות הגנה פולנית ייחודית. אולי גם הם שילמו לכל קבוצות הפריצה הגדולות? (;
יש מצב שבדור הזה גם יחסלו הרבה מהפיראטיות במחשב.
ושוב, כל הכבוד לפולנים

סמל אישי של המשתמש
Klayman
Sage
הודעות: 6573
הצטרף: 13 אפריל 2013, 18:19

Re: משחקי 2015

הודעהעל ידי Klayman » 07 נובמבר 2014, 11:02

לפני שאתה פוצח בשירת ההמנון - לא יחסלו שום פיראטיות :P. אין מנעול בלי מפתח, רק צריך למצוא אותו. בטח על הPC שהוא מערכת פתוחה לגמרי. גם בתקופת STARFORCE3 אמרו ''הנה! ההגנה שתחסל את הפיראטיות!''... כל עוד משחק הוא לא מולטי בלבד,לא ניתן באמת להשאיר אותו חף מפריצה.
Now, a question of etiquette - as I pass, do I give you the ass or the crotch
?

Laskin
Elder
הודעות: 21802
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: משחקי 2015

הודעהעל ידי Laskin » 07 נובמבר 2014, 11:11

ברור, אבל אם יתחיל לקחת כמה חודשים עד שנה, עד יצליחו לפרוץ משחק חדש, במקום כמה ימים לפני שהוא יוצא עד כמה שעות אחרי שהוא יוצא,וזו תהיה מגמה שתימשך - אז הפיראטים יתחילו להיות אחוז זניח יחסית להיום.
אני פשוט שמח לראות ש-2 חברות שונות לחלוטין הצליחו לעשות את זה בדרכים שונות (אני מניח), בפרק זמן קצר אחת מהשנייה :)

אבל "הפתרון הסופי" לפיראטיות במשחקי סינגל יהיה לדעתי כשמשחקים יהיו תלויים בענן, אבל אנחנו עדיין לא מוכנים לזה. הקהילה לא רוצה להיות תלויה בחיבור לאינטרנט... עדיין

סמל אישי של המשתמש
Klayman
Sage
הודעות: 6573
הצטרף: 13 אפריל 2013, 18:19

Re: משחקי 2015

הודעהעל ידי Klayman » 07 נובמבר 2014, 11:42

ברגע שיבינו איך לפרוץ את ההגנה, יפתחו פתרון גנרי. ואז יצטרכו לפתח מערכת הגנה חדשה, כי כל משחק חדש יפרץ בשניות. ככה זה עם כל DRM מאז ומעולם, ואין סיבה שכאן המצב יהיה שונה. כשיצא הBLUE RAY המקורי, אמרו ש''הנה! הפתרון הסופי לפיראטיות סרטים!''. ראינו איך זה נגמר :P.
Now, a question of etiquette - as I pass, do I give you the ass or the crotch
?

Laskin
Elder
הודעות: 21802
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: משחקי 2015

הודעהעל ידי Laskin » 07 נובמבר 2014, 11:48

כן, אבל זה כן הצליח לPS4

סמל אישי של המשתמש
Klayman
Sage
הודעות: 6573
הצטרף: 13 אפריל 2013, 18:19

Re: משחקי 2015

הודעהעל ידי Klayman » 07 נובמבר 2014, 11:59

קונסולות זאת מערכת הרבה יותר סגורה עם הגנות אחרות בלבלים רבים יותר.. וגם את הPS3 לקח הרבה זמן לפרוץ, וזה קרה בסוף. בכל מקרה דיברנו על הPC ולא על הPS,
Now, a question of etiquette - as I pass, do I give you the ass or the crotch
?

סמל אישי של המשתמש
InterAl
Veteran
הודעות: 3717
הצטרף: 15 אפריל 2013, 00:29

Re: משחקי 2015

הודעהעל ידי InterAl » 07 נובמבר 2014, 12:48

את דיאבלו 3 על ה-PC לא הצליחו לפרוץ עד היום, וכמעט את כל המשחקים של יובי מ-2010 (כמו silent hunter 5, splinter cell conviction, settlers 7 ועוד) לקח יותר משנה עד שפרצו באופן סביר. מערכת הגנה שמצליחה להגן על משחק במשך שנה עושה את העבודה שלה כמו מערכת הגנה בלתי פריצה.


חזור אל “פורום משחקים”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 198 אורחים