עמוד 75 מתוך 79

Re: משחקי 2015

פורסם: 16 נובמבר 2015, 11:50
על ידי bling
SW הוא סוג של פלא טכני, רק כמעט נעול על 60 ונראה יותר טוב מרוב המשחקים שרצים על 30:

Re: משחקי 2015

פורסם: 16 נובמבר 2015, 12:11
על ידי Laskin
המשחק נראה באמת מדהים. אפילו שלב אנדור שאמנם לא ממש כמו בטריילר הראשון אבל הרבה פחות "בולשוטי" ממה שחשבתי
כל הכבוד לצוות הטכני :)

Re: משחקי 2015

פורסם: 16 נובמבר 2015, 13:24
על ידי DrKeo
השוודים האלה יודעים לעשות שלג!

Re: משחקי 2015

פורסם: 17 נובמבר 2015, 10:42
על ידי Death_119
התחילו לצאת ביקורות לBattlefront, כרגע המצב נראה לא טוב עם ממוצא דיי נמוך של סביב ה-70. קראתי ביקורת אחרת של Giantbomb, עיקר הקובלנות היו שאין כל כך הצדקה למשחק מעבר ל-10 השעות הראשונות במולטי, אין פיתוח דמות (יש 24 קלפים שכל אחד כולל יכולת בין סוגי נשקים מיוחדים, יכולת קפיצה ועוד כמה דברים) וכל משחק אתה בוחר שלושה קלפים מתוך החפיסה. בתכלס, רק שלושה קלפים הם יעילים באמת וכולם משתמשים בהם (Jet pack ועוד שני סוגי נשקים). יש קוסטימיזציה מינימאלית לשחקן, 12 דמויות אנושיות עם עיצוב שיער משתנה, ראשים של חייזרים נפתחים בTier הגבוה, יש 11 סוגי בלאסטרים, כולם זהים מלבד שני סוגים כלליים של בלאסט לטווח גדול ובלאסט לטווח קצר, אין תחמושת ולהכל יש cool down בלבד (גם כאן אחד מתקרר מאית שניה יותר והשני פחות).

יש המון מודים כמו בBF, רובם גרועים ולא מאוזנים כאשר יש יתרון ברור לאימפריה תודות לגיבורים שהם OP מאוד על פני אילו של המורדים. הם שיפרו את נושא הרכבים מBF, אין יותר נקודות קבועות של רכבים כמו בBF שכולם מחכים בהם לרכב הבא שיעשה Spawn אלא נקודות פזורות שמגרילות לך מה תקבל, לפעמים AT-AT, לפעמים תהפוך לגיבור וכו... המוד דוגפייט משעמם מלבד השניים ששולטים בSlave 1 והפאלקון. יש מוד בו AT-AT עושים את דרכם לבסיס בהות' כמו בסרט, יש uplink לY bombers והמורדים צריכים לשמור על הנקודה פעילה עד שמגיעים המפציצים, אחרי זה יש סצנת קרב בה השחקנים מצטרפים למפציצים ותוקפים את הAT-AT. נשמע טוב? לא אם אתה שחקן אימפריה שיושב בקוקפיט של הAT-AT וסתם לוחץ על אותו כפתור בעכבר שמשלח קרן בלאסטר למרחק של מאות מטרים בלי שיש לך באמת מה לעשות מלבד התקתוק (אין לך אפילו פידבק למה שעשית כי הכל כל כך רחוק). כל השאר דיי אותו הדבר, CTF, Death match. יש מוד שנלחמים שתי קבוצות כאשר כל קבוצה מאכלסת את שלושת הגיבורים שלה ושאר השחקנים משחקים סתם גראנטס ומי שמת הגיבור יש רוטציה. יש מוד בו שבעה רודפים אחרי גיבור, מי שיורה בו אחרון הופך לגיבור הבא וההריגה נזקפת רק לזכותו. נקודות אפשר להשיג רק כגיבור, נשמע כמו מוד ייבוש.

Re: משחקי 2015

פורסם: 17 נובמבר 2015, 12:37
על ידי Laskin
הוא מאוד שטחי ו"קז'ואלי"... את זה הבנתי כבר בבטא.
אבל הוא אמור להיות אחלה כיף שטחי ומטופש, ובעיקר למעריצי הסדרה.
אני אחכה למבצע, אם יהיה סביבות ה-40 דולר *עם* סיזן פס - אני קונה :)
מקווה שאצליח לעמוד בזה, בתור מעריץ (סוג של).

Re: משחקי 2015

פורסם: 17 נובמבר 2015, 12:52
על ידי bling
אני חושב שזה אחד המשחקים שביקורות פחות קריטיות בו, המון שיחקו בבטא וב EA ACCESS והרבה יקנו את זה בשביל הפנטזיית מלחמת הכוכבים שלהם גם אם זה לא ברמת הגיימפליי של באטלפילד או COD, הגראפיקה לבדה בפרסומות הטלוויזיה תדחוף אנשים למשחק הזה.

בכל אופן אני לא מופתע מהביקורות, כמו שלאסקין אמר כל מי ששיחק בבטא יכל לראות שהם הלכו על נגישות וקז'ואליות, מי שלא בונה על המשחק הזה כמשהו שיקדיש לו את חייו מבחינת תחרותית סכ"ה יהנה ממנו ככיף ארקיידי נחמד עם גראפיקה מדהימה לכמה שעות טובות ובין משחקים אחרים שהוא משחק, צריך פשוט לבוא בציפיות המתאימות, זה לא היורש של באטלפרונט האמיתי כמו שקיוו לו בהכרזה.

מה שכן אני חושב שאם אכן היה קמפיין סינגל סביר (לא חייב מדהים, משהו ברמה של COD ככה) הם היו מצליחים למכור הרבה יותר טוב וגם הביקורות היו גבוהות יותר בלא מעט, מהבחינה הזו הם פספסו.

Re: משחקי 2015

פורסם: 17 נובמבר 2015, 12:58
על ידי Laskin
זה בסדר, בשנים הקרובות נראה מספיק משחקי סינגל של סטאר וורס, זה בטוח :)

Re: משחקי 2015

פורסם: 17 נובמבר 2015, 13:12
על ידי Death_119
מה זה קשור לקז'ואליות? היילו הוא גם משחק קז'ואלי אבל אף אחד לא יגיד שהמולטי של המשחק בעייתי. פה הבעיה היא במודים לא מאוזנים, יכולות לא מאוזנות, נשקים שאין הבדל בינהם, חוסר הרגשת התקדמות מצד השחקן. המשחק הוא למעשה צעד אחורה ענקי מצד משחקי מולטיפלייר, כאילו נתנו לך DM וCTF עם סוג נשק אחד ואמרו לך תתרגש כי זה SW, רק שאנחנו לא בשנת 1992. זה מולטיפלייר שיחזיק אותך כנראה 10 שעות, תסכים שזה לא מה שציפו.

Re: משחקי 2015

פורסם: 17 נובמבר 2015, 13:58
על ידי Laskin
תשמע, אני כבר לא שחקן מולטי מאז CS בתיכון, וגם אחר כך המשכתי בערך רק עם TF2.
אחת הסיבות היא שדרוג הדמויות, שאני תמיד הכי נמוך בקבוצה, או משימות מורכבות יותר, שאני צריך ללמוד... לשחקן כמוני - זה אידאלי שזה ממש, ממש, ממש מופשט.
כנראה שיחזיק אותי נהדר גם אחרי 50 שעות.
מי שמצפה למשחק מורכב עם אסטרטגיות מתוחכמות ומשימות מורכבות - מאוד יתאכזב, וזה היה ברור לכל מי ששיחק בו או קרא רשמים.

טענות על חוסר איזון וכו' זה באמת בעייתי, אבל זה נכון להמון משחקי מולטי שיוצאים, וזה מתאזן עם זמן ופאצ'ים. אז כמה שזה ענייני - זה פחות מדאיג אותי.

המשחק הוא לגמרי "נתנו לך DM וCTF עם סוג נשק אחד ואמרו לך תתרגש כי זה SW", ובגלל זה הוא גם ימכור מצויין לדעתי :)

Re: משחקי 2015

פורסם: 17 נובמבר 2015, 14:14
על ידי bling
היילו הוא משחק קז'ואלי במולטי? WTF? רק מסרטונים שראיתי זה לא נראה ככה, יש לך שם STRAFE לצד יכולות תנועה מורכבות יותר אחרות, היכולת לקפוץ וכו', המשחק מהיר הרבה יותר.

שלא לדבר על הירי עצמו ועל מגוון הנשקים שגם מוסיפים למורכבות ולסקיל, בבאטלפרונט אתה יכול לקחת מכונת ירי ענקית ואין בכלל הדף או פיזור כדורים והיא יורה למרחק של קילומטרים בדיוק כירורגי, אתה באמת משווה? הוא כן נראה לגמרי ארקיידי וקז'ואל ובטח לעומת היילו שנאמר עוד לפני שיצא שמתוכנן כ E-SPORT.

Re: משחקי 2015

פורסם: 17 נובמבר 2015, 14:15
על ידי Death_119
bling כתב:היילו הוא משחק קז'ואלי במולטי? WTF? רק מסרטונים שראיתי זה לא נראה ככה, יש לך שם STRAFE לצד יכולות תנועה מורכבות יותר אחרות, היכולת לקפוץ וכו', המשחק מהיר הרבה יותר.

שלא לדבר על הירי עצמו ועל מגוון הנשקים שגם מוסיפים למורכבות ולסקיל, בבאטלפילד אתה יכול לקחת מכונת ירי ענקית ואין בכלל הדף והיא יורה למרחק של קילומטרים, אתה באמת משווה? הוא כן נראה לגמרי ארקיידי וקז'ואל ובטח לעומת היילו שנאמר עוד לפני שיצא שמתוכנן כ E-SPORT.

הם רוצים, אבל לא מצליחים. בUT לדוגמא שחקן טוב יכל להתמודד מול 50 שחקנים ועדיין לנצח כל פעם. בהיילו זה לא ממש המצב. איך משחק עם Auto aim יכל להיות תחרותי? :).

Re: משחקי 2015

פורסם: 17 נובמבר 2015, 14:19
על ידי bling
כל משחק על הקונסולות מוסיף AUTO AIM עדין, וברור ש UT זה משחק שמבוסס כולו על יכולות אישיות אז הגיוני ששחקן טוב שם הוא סוג של אל, אבל יש עוד משחקים בסקאלה שמשלבים יכולות אישיות וקבוצתיות ושהם לא אנריל כמו למשל ET ו RTCW או CS ועדיין דורשים הרבה סקיל.

אל תשווה את הרמת תחרותיות והסקיל שיש בהיילו לבאטל פרונט, נשמע לי שלא שיחקת בבטא ואולי בגלל זה אתה חושב שהם מקבילים, תתפלא אבל כמה שהיילו נראה לך "קז'ואלי" ביחס למשחקי FPS על ה PC, באטלפרונט זו רמה אחרת לגמרי של זה.

Re: משחקי 2015

פורסם: 17 נובמבר 2015, 16:30
על ידי DrKeo
זה לא בינארי, אם סטארקראפט זה 10 ברמת הסקיל ו-BF זה 2, אז היילו נמצא שם באמצע עם איזה 7. כלומר לא צריך לקחת דברים אבסולוטית, היילו כן משחק תחרותי שמשחקים בתחרויות, קצת הגזמת דודי.

Re: משחקי 2015

פורסם: 17 נובמבר 2015, 16:37
על ידי Death_119
DrKeo כתב:זה לא בינארי, אם סטארקראפט זה 10 ברמת הסקיל ו-BF זה 2, אז היילו נמצא שם באמצע עם איזה 7. כלומר לא צריך לקחת דברים אבסולוטית, היילו כן משחק תחרותי שמשחקים בתחרויות, קצת הגזמת דודי.

הלוואי וזה היה נכון אבל הוא בהחלט לא משוחק מקצועית, מייקרוסופט מנסה למתג אותו ככזה דרך הHalo Championship Series עם פרסים בסך מיליונים (הם גם מפרסמים את זה בערוץ שלו בOne), אבל הוא לא חלק משום תחרות בינלאומית אמיתית כמו DOTA או Starcraft.
תמונה

אני לא מתווכח לגבי BF, אבל אם היינו מחלקים את העולם לקז'ואלי (לא משוחק מקצועי) אז היילו בהחלט שם ואפשר למצוא המון סיבות למה, אבל כמו שאמרתם, זה לא שחור לבן, הוא בהחלט יותר ניתן לשליטה ממה שאתם מתארים בBF.

Re: משחקי 2015

פורסם: 17 נובמבר 2015, 16:44
על ידי DrKeo
די נו דודי, יש המון שחקנים מקצועיים שמשחקים משחקי FPS בטורנירים על קונסולות. מה גרף של פרסים אמור להראות לנו? שהפרס בדוטה הרבה יותר גבוה מאשר בסטארקאפט? כן, ברור, FPS על קונסולה זה קז'ואלי יותר מאשר FPS על PC. אבל BF הוא כמעט משחק רנדומאלי של לחטוף אש מקילומטר וחוסר איזון טוטאלי במפות. אין מה להשוואת להיילו, היילו לגמרי יכול להיות תחרותי, BF לא יכול.

Re: משחקי 2015

פורסם: 17 נובמבר 2015, 16:46
על ידי Death_119
DrKeo כתב:די נו דודי, יש המון שחקנים מקצועיים שמשחקים משחקי FPS בטורנירים על קונסולות. מה גרף של פרסים אמור להראות לנו? שהפרס בדוטה הרבה יותר גבוה מאשר בסטארקאפט? כן, ברור, FPS על קונסולה זה קז'ואלי יותר מאשר FPS על PC. אבל BF הוא כמעט משחק רנדומאלי של לחטוף אש מקילומטר וחוסר איזון טוטאלי במפות. אין מה להשוואת להיילו, היילו לגמרי יכול להיות תחרותי, BF לא יכול.

שאין פעילות, הנוכחות היחידה של היילו שם מקורה בטורנירים של מייקרוסופט, אתה יכל לראות גם מגמה שהוא פשוט מוחזק על Life support ודועך דיי מהר עם הזמן (הבומים זה סביב השיגור של 3 וReach לפי מה שמופיע שם). כשמשחק הוא מקצועי באמת ארגונים נוספים מאמצים אותו. יש עדיין המון אבן נייר מספריים בהיילו, בטח במשחקים שאתה יותר משחקן על שחקן. אבל אין ספק ש-5 שיפר את התחום מאוד עם היכולות החדשות.

Re: משחקי 2015

פורסם: 17 נובמבר 2015, 18:23
על ידי DrKeo
סבבה, אז אין זכות קיום לאף משחק FPS על קונסולה בטורנירים. רק שזה לא נכון.

Re: משחקי 2015

פורסם: 17 נובמבר 2015, 18:50
על ידי Kazz
אז אתרים עדיין מפרסמים ביקורות של משחקי מולטי בלי לחוות את המשחק כמה ימים בסביבה אמיתית? כאילו לא למדו דבר. כה להוטים להדביק ציון ולשחרר את הביקורות. אם הם בסדר לשנות ציון כמה ימים אחרי ואז להחזיר ציון חודש אחרי אז שיעדכנו ביקורות למשחקים קיימים שהשתנו מאוד מאז שחרורם.

Re: משחקי 2015

פורסם: 17 נובמבר 2015, 18:52
על ידי bling
Death_119 כתב:
DrKeo כתב:די נו דודי, יש המון שחקנים מקצועיים שמשחקים משחקי FPS בטורנירים על קונסולות. מה גרף של פרסים אמור להראות לנו? שהפרס בדוטה הרבה יותר גבוה מאשר בסטארקאפט? כן, ברור, FPS על קונסולה זה קז'ואלי יותר מאשר FPS על PC. אבל BF הוא כמעט משחק רנדומאלי של לחטוף אש מקילומטר וחוסר איזון טוטאלי במפות. אין מה להשוואת להיילו, היילו לגמרי יכול להיות תחרותי, BF לא יכול.

שאין פעילות, הנוכחות היחידה של היילו שם מקורה בטורנירים של מייקרוסופט, אתה יכל לראות גם מגמה שהוא פשוט מוחזק על Life support ודועך דיי מהר עם הזמן (הבומים זה סביב השיגור של 3 וReach לפי מה שמופיע שם). כשמשחק הוא מקצועי באמת ארגונים נוספים מאמצים אותו. יש עדיין המון אבן נייר מספריים בהיילו, בטח במשחקים שאתה יותר משחקן על שחקן. אבל אין ספק ש-5 שיפר את התחום מאוד עם היכולות החדשות.

דווקא רק היילו 4 היה ידוע בזה שננטש בצורה המונית מהר אחרי היציאה, למשחקים הקודמים היו יותר רגליים במולטי, אני יודע את זה לפי טבלה שהביאו בזמנו שהמחישה עד כמה היילו 4 מת לעומת משחקים קודמים בסדרה :)

בקשר לטורנירים מקצועיים בלתי תלויים, כמה משחקי קונסולה כבר נמצאים שם? רק בז׳אנר משחקי המכות יש להם נוכחות גבוהה, בכמעט כל המשחקים התחרותיים המקצועיים אני משער שמעדיפים לשחק על הפיסי בגלל שאכן הצורת שליטה שם היא הכי טבעית לרמות כאלו, היילו כידוע הוא לא ממש משחק פיסי ככה שבאופן טבעי יהיה לו קשה להגיע לשם.

Re: משחקי 2015

פורסם: 17 נובמבר 2015, 21:07
על ידי Death_119
למען האמת כל משחקי המכות החריגו את עצמן כהוראת שעה של הקהילות שלהן מספורט אלקטרוני (כמו סטריטפייטר), הם לא רואים את עצמם כחלק מהקונספט. יש להם אירועים רישמיים אבל מחוץ לכל ההתארגנו יות של הESL ודומיהם. בדיוק השבוע Dave lang דיבר על זה.

ודיברתי על נוכחות בטורנירים רישמיים, לא האם המשחק פופולארי או לא.

Re: משחקי 2015

פורסם: 17 נובמבר 2015, 21:21
על ידי bling
ENDOR ב 4K באולטרה על ה PC פשוט מטורף :

תמונה
תמונה
תמונה
תמונה
תמונה
תמונה

נראה לי די קרוב לטריילר IN-ENGINE ומזכיר אפילו בלילה קצת את הטריילר IN-ENGINE ההוא של אנצ'רטד 4 (מבחינת סביבה ורמת תאורה, מן הסתם דרייק מפורט פי כמה שם מהמודלים של SW), בכל אופן זה נראה לי די הדבר הכי מטורף שראיתי עד עכשיו ויזואלית מבחינת גיימפליי, לפחות בתמונות :)

Re: משחקי 2015

פורסם: 18 נובמבר 2015, 10:59
על ידי Kazz
מביך שהתלונות על באטלפרונט כוללות 'לא מספיק דברים לפתוח 20 שעות בתוך המשחק' כאשר התלונה צריכה להיות על קיומה של מערכת שכזו מלכתחילה.

Re: משחקי 2015

פורסם: 18 נובמבר 2015, 14:47
על ידי DrKeo
מה הבעיה במערכת פתיחת פיצ'רים? זה קיים בגיימינג מימי הNES וזה עובד יופי. הפעם היחידה שזה לא באמת עובד זה משחקים כמו COD שפותחים לך יכולות משנות איזון עם הזמן. האמת שאני חושב שיש לי את הנוסחה המנצחת בנושא הזה למשחקי מולטי, שעליה בדרגות פותחת אך ורק מוצרים קוסמטים ושלבים חדשים. כלומר יש שלבים שזמינים רק מדרגה 7 נניח ושלבים יותר מתקדמים בדרגה 15. ככה אנשים לומדים את המשחק בצורה הדרגתית (כשזורקים עליך 20 מפות עם 30 נשקים זה יכול להיות מאוד מאיים, כשאתה מתחיל משחק ויש רק 4 מפות זמינות ויש בהם רק נשקים מסויימים אז קל ללמוד). זאת הסיבה שהמון אנשים לדעתי נהנים מבטא יותר מאשר המשחק המלא לפעמים, כי כשיש להם על ההתחלה 3 שלבים קל להם להכנס למשחק, כשיש 20 הם הולכים לאיבוד.

Re: משחקי 2015

פורסם: 18 נובמבר 2015, 15:01
על ידי swiss-the-engine
די עם המיתוס הזה לגבי COD. רק בכמה לבלים הממש ראשוניים יש דברים מבאסים שאין לך וגם זה קצת מוטל בספק.

Re: משחקי 2015

פורסם: 18 נובמבר 2015, 15:05
על ידי DrKeo
באמת? אני זוכר שלפחות בבטא של 4 היו דברים מגניבים שצריך להגיע לדרגה 24 כדי לפתוח אותם. שינו את זה במשחקים המתקדמים יותר?