Playstation Experience - דיון רשמי

מחשב, קונסולות וכל מה שאפשר לשחק בו

המנהלים: bozeman, erezronen

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10159
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: Playstation Experience - דיון רשמי

הודעהעל ידי bling » 07 דצמבר 2014, 15:02

OMG לאסקין מה זה הדבר הזה ומאיפה מצאת את זה!? :D
אני חושב ש GOW דוגמא טובה יותר כי זה מודרני ומזכיר ממש את הסגנון של TR ו U4 גם מבחינת אנימציות.

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: Playstation Experience - דיון רשמי

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 07 דצמבר 2014, 15:11

bling כתב:בשום קטע באנצ'רטדים הקודמים לא הרגשתי שיש חופש כזה במפה, אולי רק באיזור של הספינות הטרופות ב U3 שקצת התקרב, פה זה ממש AREANA גדולה שאפשר להסתובב בה, שוב יש גם קומות שונות כמו שרואים לרגע שהוא מסתכל למטה על אויבים, תסתכל שוב, זה לפחות יהיה כמו חלק מהאיזורים של TLOU לדעתי וזה מתאים באופן כללי לזה שהגיימפליי נראה שלוקח הרבה ממנו, בכל זאת האנשים שעיצבו אותו מפתחים אותו עכשיו.

בקשר למקוש יש דווקא משהו בסרטון של לאסקין עם GOW, ברור לי ש TR החזיר את זה לתודעה אבל זו מכניקה משומשת כבר.
חבל זו בכלל מכניקה שכל השכונה עברה עליה אז בכלל אל תזכיר גניבה בהקשר שלו כי זה ממש מגוחך, עוד מ GOW הראשון היית לוחץ R1 בקרסים הנוצצים האלה וקרייטוס היה שולח את הנשק שלו ונתפס ממש בול אותו הדבר, עזוב GOW1 עוד מ PITFALL היה לך איזו שטות בסגנון.


להגיד שהמכאניקה בGOW היא אותה מכאניקה של TR, זו בדיחה. זה באמת לא רציני.
בGOW זו סתם מכאניקה של טיפוס. זה שונה לגמרי מTR, שזה היה כלי שממש פתח לך את העולם. לפני הפטיש בTR, יכלת לטפס, בדיוק כמו בGOW (או, אם תרצה ללכת עוד יותר אחורה, בזלדה), באזורים המיועדים לכך.
ברגע שיש לך גם את הפטיש, לא רק שהטיפוס עצמו הפך לשונה ומהיר יותר, אלא שנפתחו לך מלא אזורים חדשים, שאפשר להגיע אליהם רק בעזרת הטיפוס הזה.

במשחק כמו אנצ'רטד, שהוא לינארי לחלוטין, זה פחות משמעותי. כלומר, המכאניקה באנצ'רטד באמת דומה יותר לפשוט להוסיף עוד אזורים שניתן לטפס עליהם וזה לא באמת משנה אם אתה מטפס עליהם עם המקוש, או בלעדיו.

אין באמת שאלה. בTR זו מכאניקה שנעשה בה שימוש חכם, שמשנה משמעותית את הדרך שבה נעים בסביבה ואת המקומות שאליהם אפשר להגיע. באנצ'רטד, זה בבירור הבנה של ND שזה נראה מגניב בTR, אז נוסיף משהו שנראה אותו הדבר בדיוק גם למשחק שלנו. היא נראית זהה מבחינת האנימציה, אבל השימוש שלה ממש לא זהה. בTR זו מכאניקה משמעותית שמשנה את העולם סביבך. באנצ'רטד 4 זה כלי חמוד לגיוון הטיפוס, שגם מאפשר לא לעצב מלה מדפים קטנים ואבנים בולטות בקירות טיפוס.
זה כמובן, בהנחה שאנצ'רטד הוא לא עולם מטרויידי, כמו בTR. עושה רושם שהוא עדין לינארי לחלוטין, כך שכרגע הייתי מהמר שלא מדובר על מכאניקה שדומה בשימוש שלה למה שראינו בTR, אלא רק זהה לה מבחינת המראה.

ההשוואה לTLOU, לדעתי, במקום. באמת מרגיש שעיצב השלבים יותר פתוח וגמיש. עדין לינארי, אבל בתוך המסדרון שלך, יש לך יותר דרכים שונות, שמשנות את המשחקיות ואם זה סממן לשאר עיצוב השלבים במשחק, זה מצוין, לדעתי.
השלב הספציפי הזה לא התקרב לTR, שהשלבים שלו היו גדולים יותר ומעניינים הרבה יותר, אבל זה נראה ממש כיפי ומגניב.

---

אני לא מבין את התלונות על GF. המשחק נראה הרבה יותר טוב. פתאום הוא חלק לגמרי. פתאום התאורה דינמית ומוסיפה המון.
בחלק הראשון של הטריילר, שהוא נכנס למשרד שלו ואז פתאום עוברים לגרפיקה החדשה, זה הבדל ממש לא זניח. אין לי מושג למה מישהו חושב שיש פה זלזול.
אני ממש מצפה לו. מעולם לא יצא לי לשחק ואני שמח שהוא מגיע עם לוק חדש ורענן.

DOTT יהיה חידוש כמו שעשו למשחקי Monkey Island. מוזיקה חדשה. גרפיקה חדשה לגמרי. האפשרות לעבור בלחיצת כפתור מהגירסא הישנה לחדשה וההפך. אני ממש ממש מצפה לזה. אני מקווה שלאחר מכן יהיה גם חידוש לFull Throttle, כי בו מעולם לא שיחקתי.
תמונה

Laskin
Elder
הודעות: 21801
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: Playstation Experience - דיון רשמי

הודעהעל ידי Laskin » 07 דצמבר 2014, 15:14

ברור, זו הייתה סתם עוד דוגמא. כתבתי CLIMBING GAME ומצאתי בתוך שניה עוד משחק. מן הסתם בGOW זה הרבה יותר קרוב, אבל בעיקר בגלל הטקסטורה על הקירות עליהם ניתן לטפס.

נכון - מתוך כל המשחקים המכניקה - בU4 זה הכי דומה לזו של TR בקטע הזה, אבל זה לא אומר שTR המציא משהו, עשו זאת לפניו, TR פשוט התאים את זה למשחקיות UNCHARTED שיש לו ולכן עכשיו זה הכי דומה לUNCHARTED.

אין פה על מה לדבר, TR לא המציא פה כלום.

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10159
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: Playstation Experience - דיון רשמי

הודעהעל ידי bling » 07 דצמבר 2014, 15:20

CHAOTIC אתה מדבר על העיצוב שלב, זה ש TR השתמש במכניקה הזו בשביל עולם מטרוידוואניה זה לא משנה כי גם את זה הם לקחו מן הסתם מהפילוסופייה של מטרוידוואניה רק שהשתמשו במקוש במקום שבמטרויד היתה לה יכולת להפוך לכדור ולהגיע לאיזור חדש נגיד, זה אותו רעיון של שימוש בכלי שפותח לך מקום חדש, מה זה משנה אם זה מקוש או גאדג'ט מיוחד בבאטמן?
הרעיון זה המכניקה עצמה של טיפוס עם המקוש שנעשה בה שימוש דומה בעבר ו TR לא המציא אותה, גם אם הוא עשה בה שימוש ככלי בעיצוב העולם שלו.

מבחינת שלבים מעניינים יותר ב TR, עיצוב השלבים הגדול לא התבטא בקרבות עצמם במיוחד, לא נעשה בו שימוש מעניין כשזה הגיע לקרבות לטעמי, הקרבות הרגישו כמו אנצ'רטדים הישנים רק שהירי עצמו היה כיפי והרגיש יותר טוב.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38364
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: Playstation Experience - דיון רשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 07 דצמבר 2014, 15:39

אנצ'רטד לקח את המכניקה של TR, לא זאת של GOW. בGOW אתה פשוט הולך על הקיר, לא קשור לגרזן בTR ששם X משמש ככפתור נעיצה ברגע שתרצה, הוא כלי חופשי. אנצ'רטד עשה את זה בחיקוי גמור, הוא לא דומה לGOW, הוא דומה לTR. זאת גם לא מקריות ששנה וחצי אחרי TR הם פתאום גם משתמש בול באותה מכניקה של נעיצה חופשית. הרי היה להם 3 כותרי אנצ'רטד שלמים שבהם הם יכלו להעתיק את GOW, הם העתיקו? לא, כי הם לקחו את המכניקת נעיצה של TR שלא הייתה קיימת עד TR.

האם היא סופר מתוחכמת? האם היא סופר מתקדמת? לא ממש. אבל הם לקחו מכניקה חדשה, שפתחה טיפונת מכניקות קיימות, והעתיקו אותה אחד לאחד. כנ"ל על ההתנדנדות עם החבל הנתפס, זה בול TR החדש. כן, היו עוד משחקים שעשו את זה, אבל ברור לכולם למה יש את זה באנצ'רטד עכשיו.

ובנושא השלבים, בלינג זה שהם מעוצבים טוב יותר לא אומר שהמשחק פתוח פתאום. הגיימפליי נפתח כן, אבל השלב עדין ברוחב מסדרון סופר צר. כלומר לא משפיע טכנית בשום צורה. אצלי בספר מבחינת מאמץ טכני האורדר ואנצ'רטד באותו ספר.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
swiss-the-engine
Sage
הודעות: 5391
הצטרף: 13 אפריל 2013, 22:36

Re: Playstation Experience - דיון רשמי

הודעהעל ידי swiss-the-engine » 07 דצמבר 2014, 15:39

טוב צפיתי רק בגיימפליי של אנצ'רטד ואין לי ממש כוח לעבור על כל התגובות אז... מישהו הזכיר את זה שבאופן די ברור נוטי דוג וקורין יו ושות' לגמרי אבל לגמרי הוליכו אנשים שולל? זה לא מדגדג את הטיזר שהיה בזמנו... ועוד ב60 FPS! אהבתי את התצוגה... במיוחד הקטע עם הHOOK... הרגיש ממש אורגני בגלל הזוית וזה.

לגבי רייז, אומנם צריך לשחק את המשחק בשביל באמת להשוות (ועדיין יהיה מטופש להשוות ביניהם) אבל הוא לא מתקרב לרייז. לא שזה משנה, עדיף לצפות בתמונות מתחלפות של דגים באקווריום מאשר לשחק ברייז. איכס איזה משחק.
"Democracy is two wolves and a lamb voting on what to have for lunch. Liberty is a well-armed lamb contesting the vote!"
Benjamin Franklin

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10159
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: Playstation Experience - דיון רשמי

הודעהעל ידי bling » 07 דצמבר 2014, 15:44

אני הסכמתי ש TR החזיר את הטיפוס לתודעה, אבל השימוש ממש דומה ל GOW, גם שם אתה קופץ באופן חופשי בול כמו ב TR ונועץ את הנשק שלך, חלאס מבחינת המכניקה עצמה זה בול אותו דבר, גם אם TR עשה שימוש בזה ככלי להגיע למקומות שלא יכלת סטייל מטרויד לא על זה הדיון.
החבל המתנדנד זה שטויות ואי אפשר לקשר, זה היה קיים בול, אבל פשוט בול כולל ללחוץ על R1 ב GOW, ובמיליון משחקים כולל FC4, יש גבול לקרדיט שנותנים פה ל TR.
KEO, אנחנו סתם טוחנים מים, השלב הרבה יותר רחב ופתוח מהאורדר, ההשוואה מגוחכת לטעמי, אפילו אנצ'רטדים הקלאסיים פתוחים יותר מהאורדר בלא מעט איזורים, חלאס.

SWISS הבאתי תמונה מגרסת ה PC של רייז על אולטרה ו SS, וכן, זה ממש מתקרב ודומה מאוד.

סמל אישי של המשתמש
swiss-the-engine
Sage
הודעות: 5391
הצטרף: 13 אפריל 2013, 22:36

Re: Playstation Experience - דיון רשמי

הודעהעל ידי swiss-the-engine » 07 דצמבר 2014, 15:49

עזוב מה הבאת... בדיוק אתמול סיימתי את המשחק ובדיוק אתמול צפיתי בסרטון של אנצ'רטד על אותה הטלוויזיה מהקובץ של גיימרסייד. אין מה לדבר. לא בקטע שיש פה הפרשים של דור ושאר קשקושים היפרבוליים אבל פשוט אין מה לדבר, רייז נראה מדהים. באמת, אתה לא מבין עד שלא תשחק. אבל אני כמובן מציע לא לשחק :) האקווריום וזה.
"Democracy is two wolves and a lamb voting on what to have for lunch. Liberty is a well-armed lamb contesting the vote!"
Benjamin Franklin

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10159
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: Playstation Experience - דיון רשמי

הודעהעל ידי bling » 07 דצמבר 2014, 15:51

swiss-the-engine כתב:עזוב מה הבאת... בדיוק אתמול סיימתי את המשחק ובדיוק אתמול צפיתי בסרטון של אנצ'רטד על אותה הטלוויזיה מהקובץ של גיימרסייד. אין מה לדבר. לא בקטע שיש פה הפרשים של דור ושאר קשקושים היפרבוליים אבל פשוט אין מה לדבר, רייז נראה מדהים. באמת, אתה לא מבין עד שלא תשחק. אבל אני כמובן מציע לא לשחק :) האקווריום וזה.

אבל גם אני ראיתי את RYSE על הטלוויזיה שלי מקובץ של גיימרסייד :P

ועזוב אתה מאחר בויכוח, עכשיו אנחנו תקועים אם TR ממציא הדור שהביא לנו את המכניקות המהפכניות של חבל וטיפוס.

סמל אישי של המשתמש
swiss-the-engine
Sage
הודעות: 5391
הצטרף: 13 אפריל 2013, 22:36

Re: Playstation Experience - דיון רשמי

הודעהעל ידי swiss-the-engine » 07 דצמבר 2014, 15:58

Nigga כתב:על איזו גרסה של רייז אתה מדבר? אם אתה מדבר על גרסת ה One אז אכן אין הרבה על מה לדבר, היא לא בסטנדרטים של אנצ'רטד.
אם אתה מדבר על גרסת ה PC אז יכול להיות שיש על מה לדבר אבל אין לי מושג כי לא ראיתי/שיחקתי אפילו שנייה ממנה.

ובקשר למכניקת הטיפוס, אין ספק שנוטי דוג העתיקו את המכניקה הזו, את זה כבר אמרתי. רק לא מ TR.

צודק... איתך מן הסתם אין מה לדבר.

בלינג זה נכון ובגלל זה אמרתי שבסך הכל בלי לשחק במשחק עם קונסולה באופן לוקאלי אי אפשר ממש לאמר ובטח שאין טעם להשוות בין סגנונות כל כך שונים וזה אבל מהניסיון שלי עם המשחק (9 שעות ארורות) יש לי פרפספקטיבה קצת יותר מדוייקת משלך.

לגבי החבל... אין לי כוח לקרוא את התגובות אז אני חוסך מעצמי כניסה לדיון נוסף ומיותר :P
"Democracy is two wolves and a lamb voting on what to have for lunch. Liberty is a well-armed lamb contesting the vote!"
Benjamin Franklin

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10159
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: Playstation Experience - דיון רשמי

הודעהעל ידי bling » 07 דצמבר 2014, 16:02

ד"א זה נראה שיש בעיה בסרטון של גיימרסייד עם ה BRIGHTNESS, אפשר לראות זאת שאפילו הלוגואים לא מודגשים, זה מזכיר את המצב של LIMITED RGB כשה SETTING בטלוויזיה לא נכונים שיוצר מראה קצת דהוי, הנה השוואה:

הסרטון במקור:
תמונה

תיקון BRIGTHNESS ו CONTRAST שעשו לו:
תמונה

SWISS יכול להיות, דווקא מהניסיון שלי עם משחקים שצפיתי בהם באיכות גבוהה ב GAMERSYDE דרך הטלוויזיה (אני מדבר על העברת הקובץ למקל USB) מול איך שזה היה נראה בתכל'ס- כמעט אותו הדבר, ככה שלא חושב שהתפיסה שלי של רייז לא מדויקת, הוא באמת נראה מדהים ותמיד אמרתי את זה, אני פשוט חושב שה SCOPE של U4 והסביבות המרשימות עושות את ההבדל במקרה הזה.

ד.א בגלל שאתה כל הזמן מדגיש את זה SWISS, מה כל כך נורא ואיום ב RYSE שאתה כל כך מתעב אותו ולמה המשכת לסבול ממנו ככה אם לא נהנית?
ברור לי מהגיימפליי שראיתי שזה חרא QTE רפטטיבי בטירוף ומשעמם, אבל לא ברור לי למה להעניש את עצמך.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38364
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: Playstation Experience - דיון רשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 07 דצמבר 2014, 16:53

bling כתב:אני הסכמתי ש TR החזיר את הטיפוס לתודעה, אבל השימוש ממש דומה ל GOW, גם שם אתה קופץ באופן חופשי בול כמו ב TR ונועץ את הנשק שלך, חלאס מבחינת המכניקה עצמה זה בול אותו דבר, גם אם TR עשה שימוש בזה ככלי להגיע למקומות שלא יכלת סטייל מטרויד לא על זה הדיון.
החבל המתנדנד זה שטויות ואי אפשר לקשר, זה היה קיים בול, אבל פשוט בול כולל ללחוץ על R1 ב GOW, ובמיליון משחקים כולל FC4, יש גבול לקרדיט שנותנים פה ל TR.
KEO, אנחנו סתם טוחנים מים, השלב הרבה יותר רחב ופתוח מהאורדר, ההשוואה מגוחכת לטעמי, אפילו אנצ'רטדים הקלאסיים פתוחים יותר מהאורדר בלא מעט איזורים, חלאס.

SWISS הבאתי תמונה מגרסת ה PC של רייז על אולטרה ו SS, וכן, זה ממש מתקרב ודומה מאוד.

אני רק אומר שאולי הגיימפליי פתוח יותר מאנצ'רטד הקודמים, אבל גודל השלב לא השתנה. זה הכל, אין ויכוח על הגיימפליי.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10159
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: Playstation Experience - דיון רשמי

הודעהעל ידי bling » 07 דצמבר 2014, 16:58

לי זה נראה גדול יותר, אבל גם אם לא אפילו אנצ'רטדים הישנים עם SCOPE יותר מרשים מהאורדר ו RYSE, טוב מיצינו ובכל מקרה מדובר רק על הדגמה ראשונה לכאן או לכאן וצריך עוד לחכות ולקבל עוד פרטים (זאת אומרת לך תדע אולי בהמשך הוא נהיה גם ה ORDER בגודל :P), אפילו לא ברור אם הם ירדו מ 60 סופית עדיין, הם לא אמרו עליו כלום.

ובהמשך לפוסט הקודם שלי עם ה SETTINGS הדפוקים של הסרטון, GAMERSYDE גם שמו לב לזה והם עכשיו העלו גרסה מתוקנת של הסרטון:
http://www.gamersyde.com/download_uncharted_4_a_thief_s_end_psx_demo_fixed_black_levels-33753_en.html

סמל אישי של המשתמש
swiss-the-engine
Sage
הודעות: 5391
הצטרף: 13 אפריל 2013, 22:36

Re: Playstation Experience - דיון רשמי

הודעהעל ידי swiss-the-engine » 07 דצמבר 2014, 17:06

אני פשוט חושב שה SCOPE של U4 והסביבות המרשימות עושות את ההבדל במקרה הזה.

זה ברור.

המשכתי כי שילמתי. :)

אה והוא כל כך גרוע כי באמת אין בו כלום... 3 סוגי אוייבים (וגם זה לא בדיוק) לחימה כזאת שהיא לא כמו אססינס קריד בקטע שמי שאתה לא נלחם בו מסתכל עלייך אבל לא רחוק מזה. מוב סט פשוט בדיחה, מערכת התקדמות פשוט בדיחה, QTE ללא הפסקה (ואני זוכר שאמרו שיש איזה מאה סוגי הריגות מגניבות כאלה אבל אני ראיתי 10 בלחץ היסטרי). מסדרון מסדרוני, מצלמה גרועה עם עודף סינמטיות שמפריע לגיימפליי, כמה נקודות צ'קפוינט דפוקות. אני בטוח אזכר בעוד כל מיני דברים אבל נראה לי זה מספיק. באמת, פשוט משחק זוועה. לא זוכר מתי הרגשתי ככה ממשחק.
נערך לאחרונה על ידי swiss-the-engine ב 07 דצמבר 2014, 17:09, נערך פעם 1 בסך הכל.
"Democracy is two wolves and a lamb voting on what to have for lunch. Liberty is a well-armed lamb contesting the vote!"
Benjamin Franklin

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10159
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: Playstation Experience - דיון רשמי

הודעהעל ידי bling » 07 דצמבר 2014, 17:08

איזה יהודי אתה (מצדיק אותך אגב :P)

סמל אישי של המשתמש
swiss-the-engine
Sage
הודעות: 5391
הצטרף: 13 אפריל 2013, 22:36

Re: Playstation Experience - דיון רשמי

הודעהעל ידי swiss-the-engine » 07 דצמבר 2014, 17:14

bling כתב:איזה יהודי אתה (מצדיק אותך אגב :P)

לגמרי :P תשמע זה גם לא כאילו אני שוחה במשחקי איכות
"Democracy is two wolves and a lamb voting on what to have for lunch. Liberty is a well-armed lamb contesting the vote!"
Benjamin Franklin

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10159
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: Playstation Experience - דיון רשמי

הודעהעל ידי bling » 07 דצמבר 2014, 17:29

swiss-the-engine כתב:לגמרי :P תשמע זה גם לא כאילו אני שוחה במשחקי איכות

יש לך את האוסף של היילו, אפילו אם המולטי דפוק רק הסינגל יכול להחזיק אותך עד שנה הבאה.
וגם היה לך אחלה סייל ל XB1 ב BF, למה לא קנית את וולפנשטיין ושאדו אוף מורדור, אני ישר קפצתי על 2 אלו.

הנקודה היא, איך לעזאזל נתקעת עם RYSE בתקופה כזו שדווקא יש במה לשחק? :)
ויש בכלל טעם לשדרג שם משהו במשחק? זה נראה כאילו מהרגע הראשון האתגר הוא אפסי, אולי השדרוגים מקלים קצת על הסבל ומביאים לך אפשרות להרוג אותם מהר יותר זה כן.

סמל אישי של המשתמש
swiss-the-engine
Sage
הודעות: 5391
הצטרף: 13 אפריל 2013, 22:36

Re: Playstation Experience - דיון רשמי

הודעהעל ידי swiss-the-engine » 07 דצמבר 2014, 18:16

לא הרגשתי הבדל עם שום שדרוג חוץ מהחיים.

איך נתקעתי? האמת שדפקתי שבוע התמכרות של דיאבלו... משהו מפחיד קצת ונכון יש את היילו והאמת שהשדרוג לקמפיין הוא ממש מסיבי אבל בכל זאת... משחק שאני מכיר די טוב והמולטי היה דפוק ופתאום היה מבצע על רייז והוא כביכול נראה מדהים ואתה יודע איך זה... קונסולה חדשה, סך הכל בא לך להיות קצת זונת גרפיקה. לא חשבתי שככה אני ירגיש עם המשחק הזה. זה באמת קיצוני.
"Democracy is two wolves and a lamb voting on what to have for lunch. Liberty is a well-armed lamb contesting the vote!"
Benjamin Franklin

סמל אישי של המשתמש
Wan7ed
Trainee
הודעות: 436
הצטרף: 18 אפריל 2013, 21:03

Re: Playstation Experience - דיון רשמי

הודעהעל ידי Wan7ed » 07 דצמבר 2014, 18:24

תפסיק לשלם יותר אריק... באיביי קנינו רייז ב-15 דולר עותק דיגיטלי...

ובאמת כל כך הרבה משחקים לשחק ובחרת ברייז?
היה מבצעים על מלא דברים, חבל...

סמל אישי של המשתמש
Wan7ed
Trainee
הודעות: 436
הצטרף: 18 אפריל 2013, 21:03

Re: Playstation Experience - דיון רשמי

הודעהעל ידי Wan7ed » 07 דצמבר 2014, 18:25

אגב, רייז במחשב ורייז בוואן דיי שווים... תראו סרטוני סייד בי סייד, ממש שולי ולא רלוונטי.

Kazz
Veteran
הודעות: 4550
הצטרף: 17 אפריל 2013, 12:22

Re: Playstation Experience - דיון רשמי

הודעהעל ידי Kazz » 07 דצמבר 2014, 18:44

ברור שהמקוש הוא בהשראה מTR. לא צריך להתמם. הם ראו את זה במשחק דומה וראו כי טוב וצירפו גם אצלם. לא שצריך לעשות מזה ביג דיל. גם עניין החבל דמוי הלאסו שאפשר להצמיד רק במקומות מיועדים, וזה בכלל קיים מהמשחקים הישנים של TR. לכו תשחקו בTR אניברסארי. מה שאני שואל זה האם אנצ'רטד 4 גם לקח את הגיר הלבן שמרוח על כל אדן וסלע כסימון לשחקן איפה אפשר לתפוס ולטפס.

סמל אישי של המשתמש
swiss-the-engine
Sage
הודעות: 5391
הצטרף: 13 אפריל 2013, 22:36

Re: Playstation Experience - דיון רשמי

הודעהעל ידי swiss-the-engine » 07 דצמבר 2014, 18:50

Wan7ed כתב:תפסיק לשלם יותר אריק... באיביי קנינו רייז ב-15 דולר עותק דיגיטלי...

ובאמת כל כך הרבה משחקים לשחק ובחרת ברייז?
היה מבצעים על מלא דברים, חבל...

יא מניאק שתף שתף.

נראה לי שמספיק לדבר על רייז בת'רד הזה :) או בכל ת'רד.
"Democracy is two wolves and a lamb voting on what to have for lunch. Liberty is a well-armed lamb contesting the vote!"
Benjamin Franklin

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38364
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: Playstation Experience - דיון רשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 07 דצמבר 2014, 18:57

Kazz כתב:ברור שהמקוש הוא בהשראה מTR. לא צריך להתמם. הם ראו את זה במשחק דומה וראו כי טוב וצירפו גם אצלם. לא שצריך לעשות מזה ביג דיל. גם עניין החבל דמוי הלאסו שאפשר להצמיד רק במקומות מיועדים, וזה בכלל קיים מהמשחקים הישנים של TR. לכו תשחקו בTR אניברסארי. מה שאני שואל זה האם אנצ'רטד 4 גם לקח את הגיר הלבן שמרוח על כל אדן וסלע כסימון לשחקן איפה אפשר לתפוס ולטפס.

עניין החבל התחיל בריבוט המקורי של TR בתחילת הדור של ה360, עוד כשזרקו את CORE לזבל. כמו שאמרת, זה לא ביג דיל ולא צריך להיתמם שהם לקחו את זה מTR. בדיוק כמו שכולם עשו COVER אחרי גירס אפילו שגירס ממש לא המציאו את זה.

אז סוויס, אתה בעצם אומר שאם במבצעי סטים הקרובים RYSE עולה 5$ עדין להתרחק ממנו?
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10159
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: Playstation Experience - דיון רשמי

הודעהעל ידי bling » 07 דצמבר 2014, 19:02

Kazz כתב:ברור שהמקוש הוא בהשראה מTR. לא צריך להתמם. הם ראו את זה במשחק דומה וראו כי טוב וצירפו גם אצלם. לא שצריך לעשות מזה ביג דיל. גם עניין החבל דמוי הלאסו שאפשר להצמיד רק במקומות מיועדים, וזה בכלל קיים מהמשחקים הישנים של TR. לכו תשחקו בTR אניברסארי. מה שאני שואל זה האם אנצ'רטד 4 גם לקח את הגיר הלבן שמרוח על כל אדן וסלע כסימון לשחקן איפה אפשר לתפוס ולטפס.

תקרא את הדיון, אמרתי ש TR ללא ספק החזיר את זה לתודעה, לא חושב שזה מקרי שזה לא הופיע ב 3 משחקים ופתאום הם נזכרו בזה ובצורה של מקוש כמו TR, ברור שלקחו את זה, באותה נשימה LASKIN צודק שגם TR לא המציא את זה, הביצוע של GOW זהה עד למילימטר- מהקירות בצבע שונה עד האפשרות לטפס לאט או פשוט לקפוץ ולהאחז בצורה מהירה יותר, זו פשוט אותה מכניקה.
אז כן, U4 לקח מ TR אבל גם TR לא ממש מקורי.

המכניקה של החבל כ"כ משומשת, לא יודע אם TR הישנים או GOW מה PS2, היא חקוקה לי בצורה כזו או אחרת עוד מימי ה PS1 והיא נמשכת עד היום כש FC4 שיצא עכשיו האחרון שבטח "גנב" את זה, וואטאבר, לטעון לאיזשהי מקוריות על המכניקה הזו שקרתה בזכות משחק מהשנים האחרונות זה כבר באמת הזוי.

Kazz
Veteran
הודעות: 4550
הצטרף: 17 אפריל 2013, 12:22

Re: Playstation Experience - דיון רשמי

הודעהעל ידי Kazz » 07 דצמבר 2014, 19:06

נכון. צריך להבדיל בין המצאה של משהו לבין מה הפך את זה לפופולארי וגרם לאחרים להצטרף. וזה קורה בכל תחומי החיים.

בכל אופן, לגבי הדמו של האורדר: למה המנהג הזה עוד קיים? אז הם עשו הדגמה שחיקה באורך 30 דקות, הם מביאים את זה לתערוכה והם נותנים לכל אדם שנמצא שם את האפשרות לשחק. אז למה לעזאזל הם פשוט לא מעלים את זה לPSN ונותנים לכל העולם להוריד את בתור דמו של המשחק? הלו, יש שם משהו? אם אתם מספיק בטוחים במשחק לתת לכל אחד בתערוכה לשחק בו ולספר עליו אז אין שום סיבה בעולם לא להוציא את זה כדמו בהקדם האפשרי.

הטיעון היחיד הוא שמי שPSX שילם כסף לכרטיסים אז צריך לתת לו צ'ופרים מיוחדים שאין למי שנשאר בבית. אז אוקיי, תחכו חודש-חודשיים ואז תשחררו את זה כדמו. עוד יותר טוב, תעשו את זה בלעדי לבעלי מנוי PS+. הנה דרך להוסיף תמורה למינוי בלי שום בולשיט. מנויי PS+ יוכלו להוריד ולשחק בבילדס של משחקי פס4 שהיו שחיקים בתערוכות והאירועים השונים.


חזור אל “פורום משחקים”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 124 אורחים