bling כתב:תקרא את הדיון, אמרתי ש TR ללא ספק החזיר את זה לתודעה, לא חושב שזה מקרי שזה לא הופיע ב 3 משחקים ופתאום הם נזכרו בזה ובצורה של מקוש כמו TR, ברור שלקחו את זה, באותה נשימה LASKIN צודק שגם TR לא המציא את זה, הביצוע של GOW זהה עד למילימטר- מהקירות בצבע שונה עד האפשרות לטפס לאט או פשוט לקפוץ ולהאחז בצורה מהירה יותר, זו פשוט אותה מכניקה.
אז כן, U4 לקח מ TR אבל גם TR לא ממש מקורי.
המכניקה של החבל כ"כ משומשת, לא יודע אם TR הישנים או GOW מה PS2, היא חקוקה לי בצורה כזו או אחרת עוד מימי ה PS1 והיא נמשכת עד היום כש FC4 שיצא עכשיו האחרון שבטח "גנב" את זה, וואטאבר, לטעון לאיזשהי מקוריות על המכניקה הזו שקרתה בזכות משחק מהשנים האחרונות זה כבר באמת הזוי.
DrKeo כתב:עניין החבל התחיל בריבוט המקורי של TR בתחילת הדור של ה360, עוד כשזרקו את CORE לזבל. כמו שאמרת, זה לא ביג דיל ולא צריך להיתמם שהם לקחו את זה מTR. בדיוק כמו שכולם עשו COVER אחרי גירס אפילו שגירס ממש לא המציאו את זה.
אז סוויס, אתה בעצם אומר שאם במבצעי סטים הקרובים RYSE עולה 5$ עדין להתרחק ממנו?
DrKeo כתב:אין לא בTR האחרונים ולא באנצ'רטד עצם אחת של מקוריות, הכל הם גנבו ממקומות שונים וגם אחד מהשני. סתם זה הצחיק אותי שאחרי ויכוחי "TR גנב מאנצ'רטד" מול "אנצ'רטד גנב מTR" שהיו כאן לפני בערך שנה פתאום מגיע אנצ'רטד 4 והוא לוקח את שני הכלים שהכי הבדילו את TR מאנצ'רטד ושם אותם במשחק. רק חסרה החץ וקשת
Klayman כתב:כולה אמרתי ''הPeg מTR האחרון'' ויצא מזה ויכוח של שלושה עמודים! .
בכל מקרה, כן, הורדתי את גרסאת גיימרסייד הבוקר דרך הטורנט (לקח איזה 3 דקות), ואין ספק שUC4 נראה חבל על הזמן. אבל, וזה אבל חשוב, הטיזר שהם פרסמו הוא בולשיט אחד גדול .
bling כתב:לא מבין את ה RANT האחרון שלך, מה כל דמו שקיים בתערוכה מגיע להורדה בשלב מסויים?
יש בערך דמו 1 שמגיע ל PSN על כל 100 משחקים, מה החלטת להטפל ל ORDER שלא העלה אחד כזה, נגמר העידן של הדמואים ובטח שה ORDER לא התחיל עם זה.
Klayman כתב:אז אוריד את הגרסא המתוקנת - אבל אני משער שגם שם הוא באמת לא נראה כמו בטיזר. הטיזר היה פשוט שקר חד-משמעי. אני לא יודע למה אני לא שומע מספיק בקלאש על זה(אולי בגאף יש?) או שזה גם 4theplayers? איפה דודי, לוחם הצדק?
Kazz כתב:
כי זה מטומטם.
הם עשו את כל העבודה הקשה. הם עשו הדגמה שחיקה נכבדת. אין להם בעיה לתת לכל אדם לשחק בזה שם כך שהם מספיק בטוחים במוצר כדי לתת לקהל הנרחב לשחק בו (בניגוד להצגות לעיתונאים). אז איזה סיבה יש לא להעלות את זה לPSN בשביל כולם. והנה גם חסכת זמן לעשות דמו. הרי רוב המשחקים בתערוכות השנתיות מתישהו מאפשרים למי שמבקר לשחק במשחק. פשוט שימו את הבילד להורדה. זה כבר 2015. אין שום סיבה שכל משחק שהוא שיחק בתערוכות לא ישוחרר לכולם להורדה.
bling כתב:אבל החבל של U4 לא דומה לחבל של TR, שם היית יורה חץ וקשת בשביל למתוח חבל, לא זכור לי שהיתה את השיטה הזו של ה R1 ב TR האחרון.
ואנצ'רטד כן הכניס משהו משלו שגם TR לקח, אבל זה לא משהו שיותר מדי אנשים שמחים עליו- פלטפורמה חצי אוטומטית.
וחייבים להודות שגם היתה לו תרומה חזקה להתגברות תופעת ה SET PIECES, הוא נהיה סוג של באנצ'מארק בתחום.
אבל כן מבחינת מכניקות הוא לא המציא הרבה, אבל השילוב ביניהם לפחות ב U2 היה מאוד מרענן לזמנו, יותר כיף נגיד מגירס שרק ירית כל היום על גלים של אויבים.
גם הטוויסט ש TR עשה עם כאילו חצי עולם פתוח שכזה והכנסת אלמנטים של מטרוידוואניה לנוסחה היתה כיפית ומרעננת מאוד.
With the addition of new climbing gear, reminiscent of 2013's Tomb Raider
In a way, the demo flips our expectations somewhat. Naughty Dog may simply be keeping its powder dry for now, but the visuals seen in this gameplay segment aren't quite the jaw-dropping spectacle we had hoped for based on the immense promise of the E3 teaser. Clearly, the slice of gameplay seen here is very attractive, if a bit subdued overall. However, we are surprised by the large number of meaningful changes to the gameplay that the studio is showcasing in this segment. First impressions might suggest a visually upgraded 1080p Uncharted experience - something we would relish - but could it be that the real generational leap lies in how it plays?
a game that's ancient in both setting and mechanics.
The demo of The Order: 1886 I played at a recent Sony event may well have been one of the worst I've ever encountered.
its moment-to-moment gameplay is so old-fashioned I'm surprised it doesn't require an 8MB Memory Card (For PlayStation2) to save.
Then it chucked in a stealth section so poor it made me want to write a remake of The Terminator where, instead of going back in time to kill the leader of the human resistance, I go back and kill whoever came up with the first insta-fail sneaking section.
in order to kill sentries with your insane, Paul Hogan-shaming blade, players don't just sneak up behind them and hit Triangle. Instead, the game requires you to jump through the hoops of timing-based QTEs.
They're not particularly difficult, but are made incredibly annoying by the fact that, should you fail, your character instantly dies via cutscene. There's no chance to atone for mistakes, despite the fact that you may very well still be in an advantageous position. If you mess it up, the guard is alerted and you die. See ya.
It's a shame, because once the gunplay starts The Order immediately becomes about five thousand times better. It's your standard third-person cover shooter
The section I played had me killing dudes for what seemed like forever, until they stopped spawning out of whichever cupboard they were all hiding in.
The Order could go either way. Its setting appeals, and it's technically beautiful, if sometimes a little flat-looking. When you're using your own skill, rather than having to play to the game's tune, it's very enjoyable, if not brilliant. Right now, however, it feels like a load of old ideas (including, of course, a lock-picking mini-game) backed with new-gen visuals but without the guile and skill that made those elements work for other games. And if the final game's design features more of the thinking that informed the stealth section of this demo, it's finished.
he Order: 1886, at least based on this portion of the adventure, is staggeringly beautiful. Characters look gorgeous and animate realistically. The voice acting (not to mention the writing) is on-point. The environments are detailed, with minute attention paid to all of the little things. The Order is cinematic, to say the very least, and really shows off what the PlayStation 4 is capable of at this early point in its lifecycle.
but I found combat to be satisfying.
One especially cool battle took place in a kitchen, with copper pots and pans hanging all over the place, awaiting their next use. As enemies hid behind stoves, ovens, and counters, those pots and pans went flying as they became casualties of a brutal and violent battle between rebel forces and The Order. For having taken place entirely on one zeppelin, this slice of 1886's campaign showed an impressive diversity of environments, from tight, mundane corridors to ornately decorated lobbies to the aircraft's underbelly. I had a lot of fun exploring, even if I wasn't choosing where to go next, and even if I did have to grapple with unfortunate QTEs, particularly in the cockpit of the zeppelin.
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 121 אורחים