bling כתב:התנועות בזמן אמת באמת נראו פחות מודגשות אבל כדי לדעת בוודאות צריך שיסובב את המצלמה לצווארון שם לפי ה GIF הוא אמור לנוע יחסית בפרעות ואפשר להבחין בקלות יותר. אם גם שם יהיה קשה לראות אז ברור שזה עבר tone down אבל לא רואה סיבה לכך שיצטרכו, כאמור באורדר הפיזיקה של הבד ממש טובה ונראית לא פחות מודגשת, אין סיבה שבגרסה הסופית האפקט לא יופיע.
וכן אם משווים את התצוגה של 4 לראשון בזמנו אז לי לפחות אין ספק בכלל מה הרשים יותר ביחס לזמן שיצא, ואני קניתי את הראשון כשרק יצא עם ההייפ, ממש לא נפלתי, COD4 אותי הרבה יותר למען האמת ונתן לי הרגשה חזקה יותר של קפיצה דורית, נפלה לי הלסת בדור של הפס3 רק כשיצא אנצ'רטד 2.
גם עם הפס2 קניתי את הקונסולה עם טקן טאג והתבאסתי ש 2 DOA על הדרימקאסט נראה יותר טוב, ממש מאכזב לקנות קונסולה חדשה עם משהו שלא מרשים, במיוחד שההייפ שסוני יצרה בזמנו לפס2 עושה צחוק מכל מה שאמרה על הפס4+3 ביחד, שם MGS2 עדיין נשאר רגע הוואו הכי גדול שחוויתי ממשחק באופן כללי, לא רק על הפס2.
רק בפס1 כשקנו לי את המכשיר עם קראש באנדיקוט עף לי הראש ממשחק בהשקה
יש סיבה מצוינת למה האפקט לא יופיע בזמן גיימפליי, בזמן שבאורדר כן - השלבים באנצ'רטד לא בנויים מקוביות קשיחות וכמות קטנה של דברים שמגיבים למה שאתה עושה, שזה שונה מאוד מהאורדר.
רק אפקט התזוזה של הצמחים, למשל, לוקח לא מעט כוח מהמערכת, אם להסתמך על אפקט דומה שיש בPC כבר כמה שנים טובות. בגירסאת הPS4 של FC4, למשל, הורידו את האפקט הזה, כדי שהמשחק ירוץ חלק.
זה לא רק התזוזה ברוח, אגב. החולצה של דרייק הפכה להרבה יותר קשיחה, באופן כללי, ברגע שסרטון המעבר נגמר.
זה כמובן בסדר גמור ולא חדש, שבמהלך סרטוני מעבר יש יותר פרטים, מאשר במהלך הגיימפליי. מעבר לעובדה שזו לא הפעם הראשונה שנוט'י דוג עושה את זה ושנוט'י דוג ממש לא היחידה שעושה את זה, זה גם נראה לי כמו החלטה חכמה.
כלומר, בזמן גיימפליי, הרבה פחות סביר שמישהו ישים לב לזה, בכלל, בעוד שקל לראות את זה במהלך סרטוני מעבר וזה ממש מוסיף המון.