Assassin's Creed Victory | הנושא הרשמי

מחשב, קונסולות וכל מה שאפשר לשחק בו

המנהלים: bozeman, erezronen

סמל אישי של המשתמש
bozeman
Veteran
הודעות: 4820
הצטרף: 09 אפריל 2013, 06:37

Assassin's Creed Victory | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי bozeman » 03 דצמבר 2014, 19:23

אז לאחר שנחשף בטעות, הנה הנושא הרשמי: Assassin's Creed Victory



תמונה
תמונה
תמונה
תמונה
תמונה
תמונה

סמל אישי של המשתמש
Mandellla
Warrior
הודעות: 557
הצטרף: 18 אפריל 2013, 20:44

Re: Assassin's Creed Victory | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Mandellla » 03 דצמבר 2014, 20:27

מקווה שתהיה אפשרות לעבור במשחק לערים במדינות אחרות עם ספינה/אוניית קיטור כמו פריז, מדריד, ברלין, אמסטרדם, איסטנבול, מוסקבה, קופנהגן, סטוקהולם, רומא, וינה, בעיקר ערים חשובות בכל העולם (לא רק ערי בירה, גם ערים מרכזיות כמו ברצלונה מתאים וגם לא רק באירופה), אולי אפילו מדינות שבריטניה שולטת אליהן באותה תקופה כמו ההתיישבות של דרום אפריקה, אוסטרליה, הודו והקריביים (לא משנה אם זה היה בבלאק פלאג) וגם ברכבות של אנגליה לעבור מלונדון לערים בבריטניה עצמה כמו ליברפול, מנצ'סטר ואיזורים כמו סקוטלנד, ווילס ואירלנד.

לדעתי אפשרות כזו יכולה להיות כבדה מאוד (המשחק כמובן ישקל יותר מ10 GB), אבל יכולה להבטיח הצלחה לא קטנה ותרומה ענקית לסדרה, התקופה הויקטוריאנית מלאה בדברים מעניינים כמו המצאות ומאבקים בכל העולם, הGrappling Hook עלול להיות בעל עזר רב לשחקנים בשביל להגיע ממקום למקום וגם לטפס, מקווה שהמשחק יהיה מלא תוכן מעניין ואפילו יכלול את מה שרשמתי בהתחלה.
תמונה
תמונה

Yahel12
Warrior
הודעות: 947
הצטרף: 28 אפריל 2013, 13:37

Re: Assassin's Creed Victory | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Yahel12 » 03 דצמבר 2014, 20:35

רק יצא AC:Unity וכבר הם עובדים על חדש? מה עוד אפשר לחדש בסדרת התנקשות

MGS FREAK
Veteran
הודעות: 1803
הצטרף: 01 דצמבר 2013, 15:30

Re: Assassin's Creed Victory | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי MGS FREAK » 03 דצמבר 2014, 20:56

Mandellla כתב:מקווה שתהיה אפשרות לעבור במשחק לערים במדינות אחרות עם ספינה/אוניית קיטור כמו פריז, מדריד, ברלין, אמסטרדם, איסטנבול, מוסקבה, קופנהגן, סטוקהולם, רומא, וינה, בעיקר ערים חשובות בכל העולם (לא רק ערי בירה, גם ערים מרכזיות כמו ברצלונה מתאים וגם לא רק באירופה), אולי אפילו מדינות שבריטניה שולטת אליהן באותה תקופה כמו ההתיישבות של דרום אפריקה, אוסטרליה, הודו והקריביים (לא משנה אם זה היה בבלאק פלאג) וגם ברכבות של אנגליה לעבור מלונדון לערים בבריטניה עצמה כמו ליברפול, מנצ'סטר ואיזורים כמו סקוטלנד, ווילס ואירלנד.

לדעתי אפשרות כזו יכולה להיות כבדה מאוד (המשחק כמובן ישקל יותר מ10 GB), אבל יכולה להבטיח הצלחה לא קטנה ותרומה ענקית לסדרה, התקופה הויקטוריאנית מלאה בדברים מעניינים כמו המצאות ומאבקים בכל העולם, הGrappling Hook עלול להיות בעל עזר רב לשחקנים בשביל להגיע ממקום למקום וגם לטפס, מקווה שהמשחק יהיה מלא תוכן מעניין ואפילו יכלול את מה שרשמתי בהתחלה.


שכח מעוד מדינות. הצלחה לא קטנה ? כמו שאתה רואה הם מצליחים למכור את המשחקים יופי גם בלי לתת להם טיפול "מעל ומעבר". ובכלל, הם לא יבזבזו במשחק אחד כמה מדינות שהם יכולים לתת לכל אחת מהן משחק נפרד.

מה שכתבתי בנושא אחר, אני כל כך רואה את זה קורה: יתברר שגאי פוקס היה אססין (שנכשל בתכניתו כידוע), משפחת המלוכה הם טמפלרים, יהלומי הכתר הם pieces of eden. בטוויסט מאולץ על ההיסטוריה מגלים שג'ק המרטש הוא אססין שנאלץ לעבוד עבור בית המלוכה ולרצוח יצאניות לאחר "השימוש" שלהם, הוא הופך להיות החבר הטוב והחולני של הפרוטוגוניסט.
כמובן שאי אפשר בלי קצת (הרבה) סטימפאנק. צפו למדען מהתקופה על תקן לאונרדו שיתרום כמה גאדג'טים (רובה מונע קיטור, ומשקפי הסטימפאנק חסרי התכלית אך נדרשים)

סמל אישי של המשתמש
Mandellla
Warrior
הודעות: 557
הצטרף: 18 אפריל 2013, 20:44

Re: Assassin's Creed Victory | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Mandellla » 03 דצמבר 2014, 21:25

גאי פוקס לא היה במאה ה16/17? אם זה ג'ק המרטש אז זה תקופה מאוחרת יותר בתקופה הויקטוריאנית, כל הקטע עם הסטימפאנק והקיטור מתאימים מאוד לתקופה, גם יש אופניים עם גלגל קדמי גדול שזה בטח יהיה כמו הסוסים ואפילו מרכבות, יש באינטרנט הרבה מידע על ההמצאות בתקופה כמו זה: http://resources.woodlands-junior.kent. ... eline.html.

והרעיון עם המדינות לא יעזור בצער רב, יוביסופט יתנגדו מאוד כמו שאמרת בגלל שהם מוציאים טייטלים נפרדים, רק לפחות שהמשחק יהיה טוב ומחדש יותר לסדרה עם עוד אפשרויות כמו הGrappling hook.
תמונה
תמונה

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: Assassin's Creed Victory | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 03 דצמבר 2014, 22:28

Yahel12 כתב:רק יצא AC:Unity וכבר הם עובדים על חדש? מה עוד אפשר לחדש בסדרת התנקשות


הם לא עובדים עליהם, רק אחרי שהם מסיימים עם כל משחק. הם עובדים על כל משחק בסדרה כמה שנים, עם כמות עצומה של מפתחים.
את יוניטי, למשל, פיתחו במשך 4 שנים.
תמונה

Yahel12
Warrior
הודעות: 947
הצטרף: 28 אפריל 2013, 13:37

Re: Assassin's Creed Victory | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Yahel12 » 04 דצמבר 2014, 06:17

איך זה הגיוני עם כול שנה הם מוציאים משחק חדש? הם מפתחים משחק לעוד 4 שנים?

סמל אישי של המשתמש
Death_119
Veteran
הודעות: 4139
הצטרף: 13 אפריל 2013, 20:04

Re: Assassin's Creed Victory | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Death_119 » 04 דצמבר 2014, 08:43

Yahel12 כתב:איך זה הגיוני עם כול שנה הם מוציאים משחק חדש? הם מפתחים משחק לעוד 4 שנים?

יש להם כמה צוותים שעובדים במקביל. לרוב הם מפתחים משחק בסייקל של שנתיים בטח, Unity היה חריג כי הם כתבו מנוע חדש עבורו, או שידרוג גדול עבורו.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
Mandellla
Warrior
הודעות: 557
הצטרף: 18 אפריל 2013, 20:44

Re: Assassin's Creed Victory | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Mandellla » 04 דצמבר 2014, 11:14

יש להם כמה סטודיואים ברחבי העולם שעובדים על המשחקים, בזמן שבמונטריאול הם עבדו על יוניטי ב2010 כשברודרהוד היה המשחק הכי מוצלח שלהם באותה תקופה, כל שנה יצא טייטל (2011 רבליישנס, 2012 אססינס קריד 3 ו2013 בלאק פלאג), אני חייב לשבח את רוב עבודתם המרשימה, אפילו כשבכל משחק מרגיש לנו שיש משהו שהוא לא מושקע עד הסוף, בזכות הצוותים הענקיים שלהם בסטודיואים בכל רחבי העולם הם הצליחו להוציא כל שנה טייטל חדש עם שיפורים ושינויים לגיימפליי.
תמונה
תמונה

סמל אישי של המשתמש
Death_119
Veteran
הודעות: 4139
הצטרף: 13 אפריל 2013, 20:04

Re: Assassin's Creed Victory | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Death_119 » 04 דצמבר 2014, 11:52

Mandellla כתב:יש להם כמה סטודיואים ברחבי העולם שעובדים על המשחקים, בזמן שבמונטריאול הם עבדו על יוניטי ב2010 כשברודרהוד היה המשחק הכי מוצלח שלהם באותה תקופה, כל שנה יצא טייטל (2011 רבליישנס, 2012 אססינס קריד 3 ו2013 בלאק פלאג), אני חייב לשבח את רוב עבודתם המרשימה, אפילו כשבכל משחק מרגיש לנו שיש משהו שהוא לא מושקע עד הסוף, בזכות הצוותים הענקיים שלהם בסטודיואים בכל רחבי העולם הם הצליחו להוציא כל שנה טייטל חדש עם שיפורים ושינויים לגיימפליי.

כי מדובר בחברה שלא אוהבת לחדש מזה שנים. למה מזה Far cry 3 אם לא קונספט של משחק Grinding בתוספת קצת אלמנטים מAC כמו המצלמה שהיא סוג של Eagle eye או המגדלים. רוצה חדשנות? לך לValve או בליזארד.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: Assassin's Creed Victory | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 04 דצמבר 2014, 12:10

Death_119 כתב:כי מדובר בחברה שלא אוהבת לחדש מזה שנים. למה מזה Far cry 3 אם לא קונספט של משחק Grinding בתוספת קצת אלמנטים מAC כמו המצלמה שהיא סוג של Eagle eye או המגדלים. רוצה חדשנות? לך לValve או בליזארד.


אין בבליזארד קמצוץ של חדשנות, מאז דיאבלו המקורי וגם הוא חריג.
כל מה שהם עושים זה גירסאות מלוטשות יותר של דברים שכבר נעשו לפני כן.

יוביסופט, לעומת זאת, בחוד החנית של משחקי עולם פתוח. הם החברה היחידה שאיננה רוקסטאר, שמעלה את הרף בתחום הזה.

מה זה FC3? שוטר מלוטש במיוחד, בעולם פתוח ומרשים במיוחד. יש לפחות אלמנט מקורי אחד במשחק - ציד לפיתוח הדמות. מערכת שלא זכור לי משהו כמוה. במקום מערכת גריינדינג, שבה מקבלים רק ניסיון שאיתו מפתחים את הדמות, יש מערכת של ציד ואיסוף, שמשנה משמעותית את הבחירה שלך באיזה אויב להלחם. המדד הוא לא כמות הXP שמקבלים מכל קרב, אלא סוג הLOOT הייחודי של כל אויב.
מערכת די מבריקה, סה"כ, שלא רק נשענת על גיימפליי הדוק וכיפי במיוחד (שכן, הירי עצמו בFAR CRY 3 ממש מושלם, שלא לדבר על החץ וקשת, שהיא אולי הנשק הכי טוב במשחקי וידאו כבר שנים), אלא גם פותרת בעיה לא פשוטה במשחקי עולם פתוח ומעודדת סקירה של הסביבה ולמידה שלה.

הם גם הכניסו כל מיני אלמנטים מעניינים אחרים של איסוף משאבים מהסביבה וcrafting, שאולי היו במקומות אחרים קודם לכן, אבל בטח לא באותו הז'אנר.
בהחלט משחק מרשים ומאז יציאתו ועד FAR CRY 4, באמת לא היה שום דבר כמוהו. אותו הדבר נכון לAC. סדרה וותיקה כבר, שאין שום דבר דומה לה. יוביסופט בהחלט הצליחה לבנות לעצמה פורטפוליו מגוון וייחודי.
תמונה

Laskin
Elder
הודעות: 21801
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: Assassin's Creed Victory | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 04 דצמבר 2014, 12:36

חולק עלייך מעט בעניין בליזארד.
נכון, הם מלטשים דברים שכבר עשו וכו', אבל אני חושב שWOW יכול ללמד כל משחק מה זה "עולם פתוח", גם את רוקסטאר.
הוא עצום, ומפוצץ בתוכן מגוון מאוד...
בדיוק כמו שגירס לא "המציא" את הCOVER אבל כן ליטש אותו לרמה שהיה ממש מדהים - ככה WOW עשו לכמעט כל משחק שהם אי פעם הוציאו, ומגיע להם את הקרדיט על זה.

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: Assassin's Creed Victory | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 04 דצמבר 2014, 12:51

Laskin כתב:חולק עלייך מעט בעניין בליזארד.
נכון, הם מלטשים דברים שכבר עשו וכו', אבל אני חושב שWOW יכול ללמד כל משחק מה זה "עולם פתוח", גם את רוקסטאר.
הוא עצום, ומפוצץ בתוכן מגוון מאוד...
בדיוק כמו שגירס לא "המציא" את הCOVER אבל כן ליטש אותו לרמה שהיה ממש מדהים - ככה WOW עשו לכמעט כל משחק שהם אי פעם הוציאו, ומגיע להם את הקרדיט על זה.


מגיע להם המון קרדיט. הם מעתיקים דברים שאחרים המציאו ועושים אותם ממש ממש טוב. more often than not, יותר טוב מכל חברה אחרת.
הרי עשו לפניהם משחקי RTS (וורקראפט הראשון ממש סקין של דיון 2), אבל אף אחד לא הוציא RTS ברמה של סטארקראפט, עד סטארקראפט 2 (או אולי וורקראפט 3).

גם WOW לא מקורי בכלל. הוא ליטוש ואיזון של מה שכבר נעשה המון לפני ובגלל זה הוא גם מצליח.
לא ממש חושב שאפשר לקרוא לMMO עולם פתוח. כלומר, מלא אזורים סגורים בפניך במגוון של חסמים מלאכותיים. אם זה הרמה שלך, כמות השחקנים שאיתך וכן הלאה. העולם של WOW בהחלט מרשים (ובכל זאת, הוא בבנייה כבר 10 שנים), אבל הוא לא קרוב ללהרגיש אורגני כמו בFC3 ו4, או במשחקים של רוקסטאר.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38364
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: Assassin's Creed Victory | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 04 דצמבר 2014, 13:18

עם כל הכבוד, יובי זאת לא בליזארד. בנוסף בליזארד מוציאה משחק בסדרה פעם ב8 שנים, לא פעם בשנה.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: Assassin's Creed Victory | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 04 דצמבר 2014, 13:28

DrKeo כתב:עם כל הכבוד, יובי זאת לא בליזארד. בנוסף בליזארד מוציאה משחק בסדרה פעם ב8 שנים, לא פעם בשנה.


לא רואה מישהו פה שאומר שיובי זו בליזארד.

לא רואה איך חוסר היכולת/צורך של בליזארד לשחרר משחקים לעיתים קרובות (חוץ מהחליבה של WOW וחבילות התוספות שלו) קשור לעובדה שהם לא מקוריים.
תמונה

Laskin
Elder
הודעות: 21801
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: Assassin's Creed Victory | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 04 דצמבר 2014, 14:21

Nucleus_Dawn כתב:
לא ממש חושב שאפשר לקרוא לMMO עולם פתוח. כלומר, מלא אזורים סגורים בפניך במגוון של חסמים מלאכותיים. אם זה הרמה שלך, כמות השחקנים שאיתך וכן הלאה. העולם של WOW בהחלט מרשים (ובכל זאת, הוא בבנייה כבר 10 שנים), אבל הוא לא קרוב ללהרגיש אורגני כמו בFC3 ו4, או במשחקים של רוקסטאר.


הכוונה בהודעה שלי הייתה שהליטוש שלהם הוא ברמה של חידוש בפני עצמו, כי אחר כך מחקים את איך שהם עשו את זה, ולא את מי שממנו העתיקו בליזארד.
אבל בקשר למה שציטטתי - אני ממש לא מסכים איתך. רוב מוחלט של WOW הוא עולם פתוח, וגם בFC4 למשל - יש איזורים שצריך לטעון כדי להגיע אליהם (גם להימלאיה וגם לשנגרילה) ובכל אופן - העולם של WOW אפילו לפני 10 שנים - היה הרבה יותר גדול ומגוון מכמעט כל משחק אחר שיצא מאז.
וכמובן שהוא לא מרגיש אורגני כמו FC4, הוא יצא לפני יותר מעשור והיה אמור לפעול על מחשבים ממש חלשים... זה עניין טכני, אבל מעבר לעניין הטכני? זה עולם ענק ומפוצץ בתוכן, לגמרי מרגיש "עולם פתוח"

סמל אישי של המשתמש
Death_119
Veteran
הודעות: 4139
הצטרף: 13 אפריל 2013, 20:04

Re: Assassin's Creed Victory | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Death_119 » 04 דצמבר 2014, 14:29

Nucleus_Dawn כתב:
אין בבליזארד קמצוץ של חדשנות, מאז דיאבלו המקורי וגם הוא חריג.
כל מה שהם עושים זה גירסאות מלוטשות יותר של דברים שכבר נעשו לפני כן.

יוביסופט, לעומת זאת, בחוד החנית של משחקי עולם פתוח. הם החברה היחידה שאיננה רוקסטאר, שמעלה את הרף בתחום הזה.

מה זה FC3? שוטר מלוטש במיוחד, בעולם פתוח ומרשים במיוחד. יש לפחות אלמנט מקורי אחד במשחק - ציד לפיתוח הדמות. מערכת שלא זכור לי משהו כמוה. במקום מערכת גריינדינג, שבה מקבלים רק ניסיון שאיתו מפתחים את הדמות, יש מערכת של ציד ואיסוף, שמשנה משמעותית את הבחירה שלך באיזה אויב להלחם. המדד הוא לא כמות הXP שמקבלים מכל קרב, אלא סוג הLOOT הייחודי של כל אויב.
מערכת די מבריקה, סה"כ, שלא רק נשענת על גיימפליי הדוק וכיפי במיוחד (שכן, הירי עצמו בFAR CRY 3 ממש מושלם, שלא לדבר על החץ וקשת, שהיא אולי הנשק הכי טוב במשחקי וידאו כבר שנים), אלא גם פותרת בעיה לא פשוטה במשחקי עולם פתוח ומעודדת סקירה של הסביבה ולמידה שלה.

הם גם הכניסו כל מיני אלמנטים מעניינים אחרים של איסוף משאבים מהסביבה וcrafting, שאולי היו במקומות אחרים קודם לכן, אבל בטח לא באותו הז'אנר.
בהחלט משחק מרשים ומאז יציאתו ועד FAR CRY 4, באמת לא היה שום דבר כמוהו. אותו הדבר נכון לAC. סדרה וותיקה כבר, שאין שום דבר דומה לה. יוביסופט בהחלט הצליחה לבנות לעצמה פורטפוליו מגוון וייחודי.

ויכוח עקר. אין שום גיימפליי בFC, כולה משחק Grinding בו אתה עושה את אותן שלוש משימות שוב ושוב.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38364
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: Assassin's Creed Victory | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 04 דצמבר 2014, 14:47

Nucleus_Dawn כתב:
לא רואה מישהו פה שאומר שיובי זו בליזארד.

לא רואה איך חוסר היכולת/צורך של בליזארד לשחרר משחקים לעיתים קרובות (חוץ מהחליבה של WOW וחבילות התוספות שלו) קשור לעובדה שהם לא מקוריים.

בליזארד לא חדשנים, אבל הם לא מוציאים את אותו משחק שוב ושוב. תגיד מה שתגיד על דיאבלו 2 מול 3, אפילו ששניהם מפלצות קליקים, המשחקים מאוד מאוד שונים. כן, חלק מזה נובע מהעובדה שהם משחררים משחק בסדרה פעם ב8 שנים ולא פעם בשנה, אבל לא רק.

למרות שאני חושב שהשנתיות של יובי היא כן הבעיה שלה. הם מוציאים גרסה נוספת כל שנה וזה מעייף, זה הופך את האותו דבר כמו הקודם להרבה יותר גרוע. רק תדמיין שUNITY היה המשך לAC2 (ונניח שהוא לא היה יוצא שבור כי היו עובדים עליו שנים על שנים), הוא היה מפוצץ לך את הראש. הגרפיקה, העולם, הגיוון, הוא היה קפיצה מדהימה. ותתאר לך שAC אחריו היה הAC שאמור לצאת עוד 4 או 5 שנים. אז היית מרגיש את הקפיצה.

אובי פשוט שוחקים את עצמם למוות, זה שמדברים עכשיו על AC של שנה הבאה הוציא לי את כל החשק לשחק בUNITY.
We're just normal men. We're just innocent men

Laskin
Elder
הודעות: 21801
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: Assassin's Creed Victory | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 04 דצמבר 2014, 15:07

DrKeo כתב:
אובי פשוט שוחקים את עצמם למוות, זה שמדברים עכשיו על AC של שנה הבאה הוציא לי את כל החשק לשחק בUNITY.


לפי דעתי האישית - זה רק לטובה :)

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38364
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: Assassin's Creed Victory | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 04 דצמבר 2014, 15:17

Laskin כתב:
לפי דעתי האישית - זה רק לטובה :)

ולא שחקתי AC מאז 2, זה לא שנשחקתי. אבל רק מהדיבור על המשחקים כבר נשחקתי, עדין לא שחקתי בחדש וכבר יש שלושה בדרך בשבילי (רוג על הPC ושני משחקים שנה הבאה, הסיני והלונדוני). זה כמו אופרת סבון, לא נכנסים לזה כי בלתי אפשרי כבר לעקוב אחרי זה. זה מתיש וזה שוחק.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: Assassin's Creed Victory | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 04 דצמבר 2014, 17:48

Laskin כתב:
הכוונה בהודעה שלי הייתה שהליטוש שלהם הוא ברמה של חידוש בפני עצמו, כי אחר כך מחקים את איך שהם עשו את זה, ולא את מי שממנו העתיקו בליזארד.
אבל בקשר למה שציטטתי - אני ממש לא מסכים איתך. רוב מוחלט של WOW הוא עולם פתוח, וגם בFC4 למשל - יש איזורים שצריך לטעון כדי להגיע אליהם (גם להימלאיה וגם לשנגרילה) ובכל אופן - העולם של WOW אפילו לפני 10 שנים - היה הרבה יותר גדול ומגוון מכמעט כל משחק אחר שיצא מאז.
וכמובן שהוא לא מרגיש אורגני כמו FC4, הוא יצא לפני יותר מעשור והיה אמור לפעול על מחשבים ממש חלשים... זה עניין טכני, אבל מעבר לעניין הטכני? זה עולם ענק ומפוצץ בתוכן, לגמרי מרגיש "עולם פתוח"


FC4 מלוטש במיוחד. הוא ברמה מאוד מאוד גבוהה.

האורגניות של FC וGTA לא נובעים מההבדל הטכני. הם נובעים מהכישרון האדיר של המפתחים שלהם.
ליצור עולם שמרגיש טוב ואורגני, תלוי ביכולות שלך בבניית שלבים, ביצירת דברים בעולם שפועלים בלי נגיעה של השחקן ובעוד אלף ואחת דברים אחרים.

WOW, כמו רוב הMMORPG, לא מציג עולם כזה. אין בכלל טעם להשוואה.

---

נדב, לא אמרתי מילה רעה על בליזארד. הם פשוט לא מקוריים בעליל. זה הכל.

אין ויכוח שחלק מהאנשים עלולים להתעייף מAC. אם המשחקים לא היו מציונים לעיתים קרובות וטובים בשאר הזמן, אז זה כבר היה קורה. מזל שהמשחקים כל כך מוצלחים, שיש 10 מיליון לפחות בכל שנה, שלא מרגישים עייפות ונהנים מאוד מAC חדש.

אני יכול בקלות לדמיין אם יוניטי היה המשך של 2. הוא בהכרח היה פחות טוב (כי הסדרה לא מכרה בין 2 ובינו איזה 30 מיליון עותקים ולכן השקיעו בו פחות כסף) וגם היה אכפת לי ממנו הרבה פחות, כי לא התחברתי למשחקים במשך דור שלם, שנה אחרי שנה.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38364
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: Assassin's Creed Victory | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 04 דצמבר 2014, 18:29

Nucleus_Dawn כתב:
FC4 מלוטש במיוחד. הוא ברמה מאוד מאוד גבוהה.

האורגניות של FC וGTA לא נובעים מההבדל הטכני. הם נובעים מהכישרון האדיר של המפתחים שלהם.
ליצור עולם שמרגיש טוב ואורגני, תלוי ביכולות שלך בבניית שלבים, ביצירת דברים בעולם שפועלים בלי נגיעה של השחקן ובעוד אלף ואחת דברים אחרים.

WOW, כמו רוב הMMORPG, לא מציג עולם כזה. אין בכלל טעם להשוואה.

---

נדב, לא אמרתי מילה רעה על בליזארד. הם פשוט לא מקוריים בעליל. זה הכל.

אין ויכוח שחלק מהאנשים עלולים להתעייף מAC. אם המשחקים לא היו מציונים לעיתים קרובות וטובים בשאר הזמן, אז זה כבר היה קורה. מזל שהמשחקים כל כך מוצלחים, שיש 10 מיליון לפחות בכל שנה, שלא מרגישים עייפות ונהנים מאוד מAC חדש.

אני יכול בקלות לדמיין אם יוניטי היה המשך של 2. הוא בהכרח היה פחות טוב (כי הסדרה לא מכרה בין 2 ובינו איזה 30 מיליון עותקים ולכן השקיעו בו פחות כסף) וגם היה אכפת לי ממנו הרבה פחות, כי לא התחברתי למשחקים במשך דור שלם, שנה אחרי שנה.

ההפך, היה אכפת לך ממנו הרבה יותר. זה כמו להגיד שלא היה לך אכפת מHL3 כי לא היו לך 30 משחקי HL בינהם. ההפך, ככל שיש יותר משחקים והם יוצאים בקצב גבוה יותר ככה יותר קל לך לוותר עליהם. אם יוניטי היה הAC הראשון מזה שש שנים אז וואללה, היה עף לך הפקק לקראתו.

יוניטי הוא פשוט עוד מאותו דבר גם מול AC2, אם היו חושבים עליו מחדש לגמרי מאז ועד היום כנראה שהוא היה משחק שונה מאוד ממה שהוא היום ולדעתי לטובה. אתה לא יכול להראות משחק שנתי אחד שהוא הרוויח מהיותו שנתי, כל מה שזה עושה זה להוזיל מהפרנצ'ייז.
We're just normal men. We're just innocent men

Laskin
Elder
הודעות: 21801
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: Assassin's Creed Victory | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 04 דצמבר 2014, 18:37

אני לא מבין איך אפשר לטעון שAZEROTH זה לא עולם פתוח אורגני... כן, הוא לא בעיר או משהו, אבל בטח שיש שם אינטראקציה של NPC בינם לבין עצמם, ויש שם גם כלכלה מעט שונה לכל עולם ועולם, וכל מיני ענקים שמסתובבים פה ושם וחיות וצמחיה ומה לא... זה נחשב ה-עולם הדיגיטלי. לא סתם אנשים נשאבו לשם (והרסו חיים של כל כך הרבה אנשים), זה לא רק הקשר שלך לאנשים אחרים... אני יכול להגיד לך ששיחקתי בערך שנה וחצי בWOW ועד היום לא נכנסתי כל כך לשום עולם ששיחקתי בו.

בכל אופן, זה לגמרי לא קשור לנושא אז נמשיך את זה במקום אחר אולי :)

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: Assassin's Creed Victory | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 04 דצמבר 2014, 18:58

DrKeo כתב:ההפך, היה אכפת לך ממנו הרבה יותר. זה כמו להגיד שלא היה לך אכפת מHL3 כי לא היו לך 30 משחקי HL בינהם. ההפך, ככל שיש יותר משחקים והם יוצאים בקצב גבוה יותר ככה יותר קל לך לוותר עליהם. אם יוניטי היה הAC הראשון מזה שש שנים אז וואללה, היה עף לך הפקק לקראתו.

יוניטי הוא פשוט עוד מאותו דבר גם מול AC2, אם היו חושבים עליו מחדש לגמרי מאז ועד היום כנראה שהוא היה משחק שונה מאוד ממה שהוא היום ולדעתי לטובה. אתה לא יכול להראות משחק שנתי אחד שהוא הרוויח מהיותו שנתי, כל מה שזה עושה זה להוזיל מהפרנצ'ייז.


אכפת לי מHL3, בגלל שVALVE מפתחים (...?) אותו. אם הייתי משחק בHL כל שנה שנתיים, היה אכפת לי ממנו הרבה יותר. הייתי מרגיש הרבה יותר מחובר לעולם, כי הייתי מבלה בו יותר זמן.

בAC יש עליות וירידות, אבל בכל שנה אני חוזר אליו, כי כשהוא מצוין, הוא מהטובים ביותר בתעשייה וכשהוא לא מצויין, אז הוא עדין בסדר גמור ואין שום דבר דומה לו.
אני לא מרגיש שהוא נפגע מהיותו כותר שנתי, מעבר למקרה של יוניטי, שאותו נראה שהיו צריכים לדחות לתחילת שנה הבאה.
אני נהנה מאוד מהשינויים ההדרגתיים לגיימפליי והוספת המכאניקות. יש לזה גם חסרונות, אבל בסופו של דבר, כל שנה אני זוכה למשחק שאני נהנה ממנו מאוד והוא גם אחד המיוחדים שאני ממש מסיים.

אם אתה לא ממש מתלהב מAC, אז ברור שתעדיף שהוא לא ייצא כל שנה ויתפתח יחסית לאט. ברור שמישהו שלא מתלהב מAC2 ירצה שייצא משחק רק 5 שנים אחריו, עם המון שינויים.
מה לעשות שAC2 הוא אחד המשחקים הטובים ביותר של הדור, עבורי והעובדה שאני זוכה למשחקים שנתיים עם אותו בסיס שאני כל כך אוהב ושינויים לא עצומים, אבל מספקים בהחלט ועוד ברמת איכות שנדיר לראות בתעשייה גם עבור משחקים שיוצאים אחת ל4-5 שנים, זה ממש נהדר.

האם היה אפשר לוותר על רווליישנז, או לעשות אותו DLC? כן. האם היה אפשר לדאוג שAC3 יהיה יותר מוצלח? כן. האם היה אפשר לדחות את יוניטי ולהוציא אותו במצב טכני יותר טוב? כן. האם כל הדברים הלא אידאליים האלו מפריעים לAC להיות אחת הסדרות האהובות עליי וגורמים לי לרצות לשחק בAC פחות? לא.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38364
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: Assassin's Creed Victory | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 04 דצמבר 2014, 19:17

אני ממש לא מבין את הטעון שלך, ברור לך שהרמה של המשחקים הרבה יותר נמוכה כי הם נתקעים בשבלונה שנתית נכון? ועל גבי זה מדובר בבעיה שקיימת בכל תחום בחיים, אם מקבלים המון ממשהו הוא הופך לטריוויאלי. משחקי AC זה הדבר הכי טריוויאלי שקיים, זה מוזיל מהם, זה ממאיס אותם. זה כמו COD, גם נטחן וגם נתקע בשבלונה כי זה שנתי.
We're just normal men. We're just innocent men


חזור אל “פורום משחקים”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 88 אורחים