bozeman כתב:כיסאות גיימינג זה רק מיתוג לכסאות בינוניים עד גרועים.... אתה שואף נמוך...
תמליץ לי על כסא משפר ביצועים חנן...
bozeman כתב:כיסאות גיימינג זה רק מיתוג לכסאות בינוניים עד גרועים.... אתה שואף נמוך...
bozeman כתב:כיסאות גיימינג זה רק מיתוג לכסאות בינוניים עד גרועים.... אתה שואף נמוך...
DrKeo כתב:target render של משחק סופרמן מבוטל של factor 5 מ-2008. עצוב, השילוב של המשחק סופרמן והשותפות עם סוני על LAIR רצחה את החברה הזאת, חבל שהם לא דבקו בנינטנדו.
Laskin כתב:הסרטון הזה ממחיש יופי למה הם נסגרו... אפילו יחסית ל-2008 זה נראה רע, הכל גרפיקה וקקי של גיימפליי.
וכן, ברור לי שזה טארגט, ועדיין - תראו את ה"שלט" בצד, שעלאק ממחיש איך אמורים לשחק בו... אין שום הגיון בשליטה הזו, נראה לי שחיישני התנועה שכפו עליהם עם LAIR הוציאו אותם לחלוטין מאיזון
Laskin כתב:כן, אתה קצת חוזר על מה שאמרתי… מאוד מוכשרים טכנית ומפציצים בגרפיקה אבל הגיימפליי Meh במקרה הממש טוב, לרוב די פח, כך שאני לא חושב שזה כל כך נורא מה שקרה איתם, ואולי אפילו עדיף, שהכשרונות הטכניים ימצאו עבודה בסטודיו איכותי יותר שיודע לעשות גם גיימפליי טוב.
glass man כתב:אין ספק שהם היו מוכשרים, והייתי משלם הרבה כסף כדי לראות איך היה נראה משחק ה"קיד איקרוס" שלהם לWII
אבל קשה לברוח מהתחושה שהם פשוט לא הצליחו להסתגל לדור הPS360.לא יודע למה סוני "רצחו אותם" מלא משחקים אחרים שלהם לWII בוטלו גם כן והם כנראה כבר לא הצליחו להרביץ את אותו Output מהדורות הקודמים.
על השאלה מה היה קורה אם נינטנדו היו מצילים אותם, זו שאלה מעניינת, אבל לדעתי התשובה לזה נמצאת במה שקרה, נינטנדו לא הצילו אותם כי כנראה גם הם לא היו מרוצים מהOutput מאז שהתחיל דור הPS360.
קחו לדוגמא את מונוליט, נמקו לא רצו אותם, ונינטנדו היתה צריכה בדיוק "פיינל פנטזי קיילר" והם סיפקו את הסחורה, ומה פאקטור 5 הוציאו באותה התקופה? כלום.
כמו Silicon Knights הם לא שרדו את תקופת הPS360 שהיתה התקופה הכי קריטית במדיום הזה לפחות מאז הקריסה הגדולה של 1983.
אבל זה כי נינטנדו ראתה בהם את הפוטנציאל מההתחלה, אני מאמין שאם Factor 5 היו מצליחים להוציא משחק אחד טוב בדור הPS360 הם היו איתנו אבל הם לא הצליחו.
מנגד סתכלו על מונוליט, הפכה לאחד הצוותים הכי מוכשרים של נינטנדו וגם הכי גדולים עם 272 עובדם, הם יותר גדולים בקצת מסנטה מוניקה
Laskin כתב:יצא לי לשחק ברוג סקוודרון... המשחק לא היה ממש מלהיב מעבר לגרפיקה שלו. היא סינוורה אותנו לחלוטין מכל השאר שהיה בינוני לחלוטין... מקרה GTA4 לגמרי
שוב - טכנית מדהימים, ובאמת תודה על שנים רבות של פיראטיות אבל תראה את היסטוריית המשחקים שלהם... בתקופת הN64 והגיימקיוב הצליחו כמו חברות אחרות להלהיב עם גרפיקה יפה ושוב זה סינוור מבקרים בזמן אמת אבל במבט לאחור סה"כ סופר דופר בינוניים.
אני לא חושב שהם היו מסוגלים לעשות משחק ממש טוב, או אפילו רק טוב, בסטנדרטים של התעשייה בדור הPS360.
Laskin כתב:כן, התכוונתי לרוג לידר מן הסתם…
וכן, גם gta4 היה ״משחק ענקי בזמנו״, ולהפך מרוג לידר הוא באמת היה גם חדשני וניסה מלא דברים שמעולם לא היו במשחקים, פשוט במבט לאחור זה היה משחק לא משהו, וגם רוג לידר בעיניי כזה - סופר-אוברייטד בזכות הקטע הטכני, פשוט חוויה לעיניים אבל אין שום עומק או תחכום או חדשנות, פשוט לטוס ולירות, משחק ממש פשוט, מאוד בדומה לLair רק שהשליטה לא הייתה שבורה מהיסוד בגלל איזה גימיק, ושהם נהנו מהIP הכי פופולרי שקיים בערך
This is happening today. https://t.co/3ZtyGd4pwn
— Cliff Bleszinski (@therealcliffyb) June 6, 2015
This is happening today. https://t.co/3ZtyGd4pwn
— Cliff Bleszinski (@therealcliffyb) June 6, 2015
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 29 אורחים