לא ממש ידעתי איפה לשים את הפוסט, אז פה זה מקום טוב כמו כל האחרים קשת/רשת (לעולם לא אבדיל בינהן) עושה rerun של הכרישים. זו תכנית טובה באיכות הבידורית שלה אם כי ברור לגמרי שאין הרבה קשר בין מה שקורה על המסך ועסקאות מימון שקורות באמת. זו מין ריאליטי משודרגת והיחידה ששווה צפייה בעיניי. בכל אופן, דרך התכנית התוודעתי למשחק Warriors: Rise to Glory שנמצא בסטים בearly access (כבר מ2018) . זה המשחק הישראלי הראשון שראיתי בסטים (או כל חנות אחרת של משחקי PC). ורציתי לדעת אם אתם מכירים עוד כאלה. נמשחק עצמו נראה כמו פורט ממובייל. שזה מצחיק כי הוא התחיל מPC והם באו לכרישים כדי לקבל מימון להעביר למובייל (וקיבלו) הוא ככל הנראה מיועד לקהל צעיר מאד כי בעיניי הוא נראה פשטני וההומור ילדותי
Re: תרבות גיימינג
פורסם: 03 יוני 2020, 11:23
על ידי Laskin
אני יודע שיש את MUSHROOM 11, שאמנם הסטודיו ממוקם בברוקלין, אבל הוא הוקם ע"י ישראלי ולדעתי הוא פחות או יותר עשה את רוב העבודה עליו לבדו אפילו קיבל ביקורת ממש מחמיאה מIGN
Re: תרבות גיימינג
פורסם: 03 יוני 2020, 11:25
על ידי DrKeo
אני משער שגיא מכיר כל מני פרוייקטים ישראלים, עד היום כל משחק ישראלי שראיתי נראה כמו פרוייקט שנה ראשונה של סטודנט בשנקר
אני מניח שיש עוד לא מעט משחקים ישראלים בסטים, וחלקם גם על הקונסולות. כמעט כל שבוע אני רואה משהו - בין אם בפיתוח ובין אם שחרור - בקבוצה של gameIS בפייסבוק, אז אם זה מעניין אותך שרון, שווה להצטרף.
קודם כל, סחטיין על הרשימה, מאיר עיניים. באמת לא תיארתי לי שיש פה תעשייה מפותחת של משחקי וידיאו (מעבר למשחקי קזינו שאנחנו באמת אימפריה שם) היי! המירוץ לארנונה אני שיחקתי! איזה משחק חמוד ומצחיק זה היה שנית, בהצלחה על המשחק שאתה שותף לו. מה התפקיד שלך?
קודם כל, סחטיין על הרשימה, מאיר עיניים. באמת לא תיארתי לי שיש פה תעשייה מפותחת של משחקי וידיאו (מעבר למשחקי קזינו שאנחנו באמת אימפריה שם) היי! המירוץ לארנונה אני שיחקתי! איזה משחק חמוד ומצחיק זה היה שנית, בהצלחה על המשחק שאתה שותף לו. מה התפקיד שלך?
בגדול סוג של כלבויניק. המטרה שלי היתה לעזור למשחק שקצת איבד מהפוקוס שלו בגלל שהצוות הראשוני התפזר להגיע לEarly Access: להתמקד בcore mechanics שלו ולהעיף את מה שלא צריך, לפתח את העלילה, לעזור ללטש את החוויה של תחילת המשחק, לאזן מכניקות, ולבנות לו את עמוד הסטים וכל הקידום שמסביב לזה. חוסר פוקוס זו אחת הבעיות הנפוצות במשחקי ה"דור הראשון" בישראל: צוותי אינדי שגם ככה מתחילים את החיים שלהם יותר מאוחר בגלל הצבא, ולכן פיתוח המשחק נגרר לשלב שבו מתחילים להביא ילדים (או סתם לגלות את יוקר המחייה הישראלי) ולשנות את המסלול של החיים. אבל ככל שיש יותר הצלחות מסחריות זה מאפשר קצת יותר גמישות.
אגב, אתמול שניים מהמשחקים (Dream Engines ו-Of Bird and Cage) הוצגו במשיבת משחקי האינדי של The Escapists, ומשחק שלישי (In Sound Mind) יוצג במסיבה של PC Gaming בימים הקרובים.
Re: תרבות גיימינג
פורסם: 13 יוני 2020, 15:21
על ידי idan
זוכרים את Little Devil Inside מהתצוגה של סוני, המשחק אנימציה שנראה כאילו עבר ביד של טים ברטון? אז מסתבר שכמה אנשים באינטרנט חשבו שאחד מהעיצובים שלהם גזעני בגלל שהוא מציג יצור עם מה שנראה כמו מסכה אפריקאית, ראסטות, ויורה חיצים שנראה כמו ג'וינט מסתבר (נראה לי שהיינו קוראים לזה טפו טפו שהיינו קטנים..). כמובן שבימים רגישים אלה זה מספיק בשביל שהם ישגרו התנצלות+הבטחה לשנות את העיצוב, להוריד את הצמות, להבהיר את העור שלה ולשנות את היורה חיצים בשביל שיראה פחות דומה לג'וינט חחחח. אין לי מושג, אבל אני תוהה כמה זה באמת מפריע לאנשים שחורים באמריקה וכמה זה סתם טרחנות של פרוגרסיבים לבנים.
Re: תרבות גיימינג
פורסם: 13 יוני 2020, 15:26
על ידי Uncle Pey'j
זה נשמע לי טרחני לגמרי,וכמובן שהדבר הזה התחיל מ-ERA למי שתוהה.
Re: תרבות גיימינג
פורסם: 13 יוני 2020, 15:39
על ידי BiA
פורום חולה. מסכנים המפתחים, בטח לא ידעו מאיפה זה בא להם עכשיו.
Re: תרבות גיימינג
פורסם: 18 יוני 2020, 00:21
על ידי idan
השמאל הצליח להעלים פסל של קפטן אמריקה.. זה יותר מרשים ממה שהם עשו לצ'רצ'יל.
יצא לנו פה לדבר על הסדרה high score? ממש נהניתי מהעונה הראשונה. עשויה היטב, ואפילו גיליתי כמה דברים חדשים.
Re: תרבות גיימינג
פורסם: 25 אוגוסט 2020, 14:54
על ידי Baba Yaga
ראיתי את השיר הפרקים הראשונים על נינטנדו ופולשי החלל, סדרה איכותית. גם אני גיליתי כמה דברים חדשים כמו האוריג'ן של קירבי בכלל, סדרות התעודה של נטפליקס ממש איכותיות.
avive כתב:ראיתי את השיר הפרקים הראשונים על נינטנדו ופולשי החלל, סדרה איכותית. גם אני גיליתי כמה דברים חדשים כמו האוריג'ן של קירבי בכלל, סדרות התעודה של נטפליקס ממש איכותיות.
כן, לא זכרתי את קירבי. אבל בכלל היה נחמד להכיר את הדברים בצורה כזאת ולחשוב בדיוק מתי יצא לי לשחק בדברים ומה נחשפתי בזמן אמת. לראותאיך מתפתח הזאנר של עיצוב משחקים, של משחקיות וגרפיקה. השילוב של הנדסה וטכנולוגיה עם סיפור ופסיכולוגיה. (אולי רק הדחיפה של פוליטקלי קורקט היה מורגש מדי)
מעניין אותי איך יראה פרק של הסדרה על התקופה הזאת בעוד 30 שנה