Golan כתב:kririn כתב:glass man כתב:הלוואי שהיינו רואים את זה יותר, משחקים שמזכירים משחקים אחרים מפורשות ומדברים עליהם, נגיד אם היינו רואים את אלי,או ג'ול מוצאים קונסולות ישנות ומשחקים נגיד בזלדה או משהו
(כמובן, איפה שזה הגיוני כשמשחקים מתרחשים בעולם שלנו)
אבל העניין של זכויות היוצרים וחוסר הרצון של הCEO לפרגן למתחרים מונעים מזה לקרות, וזה ממש ממש חבל.
במקרה של דרגון קווסט זה פשוט התאפשר, כי הם ביקשו מהיוצר של דרגון קווסט לעשות את זה,הוא הסכים וסקוור לא יכולים לשבור לו את המילה אף פעם,יש להם יותר מדי להפסיד אם הם יסתכסכו איתו.
לא ידעתי על העניין שביקשו ממנו
בכל מקרה היום ישבתי הרבה על מטרואיד האחרון
עברתי גם בוס רציני שני ,מבחינתי הרובוטים זה יותר כמו מיני בוס
ואני לא חושב שהמשחק קשה באופן מיוחד ,לפחות לא עד עכשיו
ולמי שמכיר משחקים בסגנון ,כן מתים הרבה ,זה חלק מהסדרה
ובמיוחד ב2d ,אבל במקרה שמתים בבוס או רובוט ,המשחק מאפשר
להתחיל מלפני המפגש ,ככה שאפשר לנסות כמה פעמים שרוצים
גם הai ,מאוד פשוט ,וברגע שלומדים את הסביבה והפעולות של האויב
מתרגלים לזה אחרי כמה מקרי מוות ,ואחרי זה מנצחים
אני רחוק מלהיות שחקן מעולה במשחקים קשים
ומטרואיד הזה ,לפחות עד איפה שאני הגעתי ,לא בדיוק ניאו ולא דרגון סול ,כן צריך ללמוד את האויבים ,אבל לא ברמה פסיכית
בכל מקרה עד עכשיו המשחק טוב ,לא מעולה אבל כן טוב
יש הרבה דמיון למשחקי מטרואיד בgba
והרבה דמיון לסופר מטרואיד ,אבל אני חולם על מטרויד פריים 4
יכול להיות שהפרספקטיבה שלי מוטה בגלל שזה המשחק מטרואיד הראשון שלי, וגם המשחק הראשון שלי בז'אנר (מטרוידוויניה), אבל לי לפחות המשחק ממש קשה.
ב-3 שעות הראשונות שלי ממש סבלתי, וכבר שקלתי לפרוש. תודה לאל שנתתי לזה עוד צ'אנס עד שחומות ההגנה שלי מפני משחקים לא-ליניאריים קרסו, ועכשיו אני ממש מאוהב במשחק הזה. אני יכול גם להבין למה הסדרה כל כך מצליחה ואני גם מחכה עכשיו למטרויד פריים 4.
אני עכשיו נמצא (ספוילר לא משמעותי)
אחרי שמשיגים את ה-Storm Missile והורגים את שני לוחמי ה-Chozo שנלחמים בך עם החרב שלהם
. אני שמח לראות שהמשחק מועמד ל-GOTY בטקס הפרסים בחודש הבא!
אני קצת אחרי שהשגתי את הפצצה למצב כדור
זה לא ספוילר כי יש את זה בכל משחק מטרואיד ראשי
בעניין הסגנון יש משחקים הרבה יותר קשים בסגנון הזה
העניין עם הנוסחה של מטרואיד ,זה שזה נוסחה ישנה מאוד
עוד מתקופת הnes , שם היתה גם מגבלה חומרתית ,וגם חוסר ניסיון של מפתחות ,לפתח ai מתוחכם ,אז עשו מה שהחומרה של הnes
היתה מסוגלת לו ,ומה שהמפתחים ידעו ,וזה אויבים על מסילה בילתי ניראת לשחקן שחוזרים על אותן הפעולות
חוץ מהרובוטים לא ראיתי משהו שונה במשחק הזה ,וגם הם לא גאוני הדור
היתרון של זה ,שמוצג אויב חדש ,אתה כשחקן לא מכיר את הפעולות הקבועות שלו ,אז הוא מאוד מאתגר בהתחלה ,זה הקושי האמיתי
אחרי זה אתה לומד אותו ומצליח להתגבר עליו
החיסרון של זה ,וזה לטעמי ברוב המשחקים בסגנון
אחרי שאתה עובר את המשחק ,לא כזה כיף לחזור לעוד סיבובים
אבל זה תלוי גם מה המשחק נותן אחרי שעוברים אותו
יש משחקים שנותנים מצב קשה יותר ,בצורה שהאויבים מקבלים עוד מסלולים
אבל יש משחקים שהרמת קושי הקשה זה בגלל הגבלות כמו פחות חיים לשחקן או פחות נקודות שמירה דברים כאלו ,זה כבר כל משחק לגופו
אני לא יודע מה המשחק הזה נותן אחרי שעוברים אותו עם בכלל
אני ממליץ עליו כי עד עכשיו זה משחק טוב