Stick כתב:אכן, הבניית אווירה היא מושלמת והטריקים הזולים פחות.
בגלל זה אגב כל כך אהבתי את קונטרול, זאת לא הייתה ממש אווירת אימה שם אלא יותר אווירת מתח וקריפיות חזקים מאוד. בכל הקטעים היותר 'חייזריים' של המשחק, בין אם באיזה סיקוונס של חפץ משנה מציאות כלשהו ובין אם בסיקוונסים מעט קריפיים של המלון. או עצם זה שהhiss כל הזמן מדבר אליך (אפרופו סאונד), או הכתוביות תרגום של הבורד או אפילו ההומור הלא קשור שהיה בכל פינה בבניין והצורה שבה הסרטונים של ד"ר דרלינג צולמו. תמיד הייתי על הקצה, אף פעם לא הרגשתי שנעשים טריקים זולים, רק עבודה סיזיפית ומדהימה של בניית אווירה ועולם.
וכן, כמו שכבר אמרתי אני לא מתחבר למשחקי אימה וכבר מה שציינתי עכשיו בקונטרול היה די על הגבול בשבילי, אבל מהצד הטוב ומאוד נהנתי מזה שם.
AW2 הוא משחק אימה פרופר להבדיל מקונטרול, ואת זה אני אישית כבר לא אוהב וזה לא בשבילי. אבל! מעבר לטריקים הזולים שיש פה ואני ממש שונא, יש פה עדיין את הגדולה של רמדי, ואם ההתחלה היא רק ההתחלה אז אני מצפה שזו תהיה הגרסה הכי מהודקת ויוצאת דופן של היכולת הזו שלהם.
החקירה כל כך כל כך מהנה, גם כי הכתיבה וההומור וכל זה עדיין פה, וגם כי הם עושים דברים ויזואלים כל כך יוצאי דופן. כמה יצירתיות, כמה בניית מתח ואווירה, הם פשוט גאונים בצד הזה בעיניי.
אומנם כל הנסיון שלי עם רמדי הוא קונטרול ושני פרקים של AW2 כרגע, אבל הם לגמרי לדעתי בטופ של הנישה שלהם. סתם כי תמיד כיף לרדת על אינסומניאק גם אם זה לא באמת קשור - זה ההבדל בין מפתחת שעושה משחקים טובים שאין בהם כלום מעבר, למפתחת שעושה משחקים טובים ושולטת ביד רמה באספקטים מסוימים. כל הזמן מעלים את הרף, כל הזמן משחקים עם מה שאפשר לעשות בטכניקות שגם ככה כמעט רק הם נוגעים בהן מלכתחילה.
זאת הסיבה שלמרות שAW2 הוא לא בשבילי ושאני אפילו לא כל כך נהנה בזמן המשחק בו, אני עדיין ממשיך לשחק ואנסה להמשיך גם אם הוא יצלול לאימה עוד יותר ממה שכבר עכשיו לא נוח לי.
ובכל זאת יש לי איפשהו איזה גבול, מקווה שלא יגיעו לשם .
swiss-the-engine כתב:אחחחח קינגפין. אחלה משחק! אפילו זוכר תמונות שלו מאיזה ירחון פיסיגיימר
DrKeo כתב:swiss-the-engine כתב:אחחחח קינגפין. אחלה משחק! אפילו זוכר תמונות שלו מאיזה ירחון פיסיגיימר
הוא היה פשוט מעולה, אבל משהו במשחק הזה צלק אותי וגרם לי לשנא רחובות מלוכלכים עם רכבות תחתיות נטושות. קשה לי להסביר את זה, אבל היה משהו בקינגפין שגרם לי להרגיש רע, אפילו שהוא היה משחק מעולה. פסיכולוגיה לא ברורה של ילד בכיתה ט'.
Stick כתב:בסוף עם כל הבכי שלי אני התקדמתי הכי הרבה בAW2 .
Stick כתב:אני חושב שאני באזור האמצע, ולדעתי זה משחק יוצא דופן באיכות שלו.
הוא ממש, ממש, ממש לא בשבילי, אז לא תשמע אותי משתפך על כמה אני נהנה ממנו, כי למען האמת אני די סובל בזמן האקטיבי של המשחק בו .
אבל אני בכל זאת ממשיך לשחק, ומאוד מחכה לכל הזדמנות להמשיך לשחק, וזה אומר משהו. הסיפור ממש מושך אותי כל הזמן להמשיך ולהתקדם, ואני פשוט מת על איך שרמדי יוצרים חקירה בעולם שלהם ואווירה מטורפת. זה מסוג המשחקים האלה שאתה פשוט מרגיש שבכל רגע כל דבר יכול לקרות, ואני מת על זה.
בקשר לסיפור, זה לא ממש בכיוון או משהו דומה לTLOU 2. זה מסתורין, העניין סביב הסיפור הוא הנסיון להבין מה באמת קורה וכל הזמן להתקדם ולקבל עוד רמזים שתומכים או סותרים במה שאתה חושב. יש פה כתיבה מצוינת, אבל ברמת ההומור ובניית העולם דרך הכתיבה, לא יצירת דמויות ואירועים מרגשים או חזקים כמו שהיית מצפה ממשחק של ND.
זה מאוד שונה, זה פשוט ז'אנר וסגנון אחרים לגמרי, אבל אני מאוד אוהב את הסיפור והבנייה שלו במשחק הזה, בגלל זה אני ממשיך לשחק.
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 28 אורחים