SHAPIRA500 כתב:גירס 4 משחק מדהים קרירין. אם יש מישהוא שבטעות עוד לא שיחק בו...
DrKeo כתב:לא ברור לי למה הוא יושב מותקן על המחשב שלי וכל מה ששחקתי בו זה המצב עדר עם חנן/עומר/דודי.
bozeman כתב:האמת שלא, יש דברים שונים לגמרי שבכלל לא במולטי ומגניבים למדי
swiss-the-engine כתב:bozeman כתב:האמת שלא, יש דברים שונים לגמרי שבכלל לא במולטי ומגניבים למדי
די די חנן. זה אותו משחק באיטרציה הרביעית שלו. כמו רוב מוחלט של משחקים (לדעתי)... זה לא איזה gripe שיש לי עם גירס.
SHAPIRA500 כתב:swiss-the-engine כתב:bozeman כתב:האמת שלא, יש דברים שונים לגמרי שבכלל לא במולטי ומגניבים למדי
די די חנן. זה אותו משחק באיטרציה הרביעית שלו. כמו רוב מוחלט של משחקים (לדעתי)... זה לא איזה gripe שיש לי עם גירס.
אבל זה מקרה קלאסי של למה לתקן אם לא שבור, הנוסחא עדיין עובדת מצוין. כמובן שאם אתה טוחן משחקים על בסיס שנתי כמו COD וגיטר הירו בזמנו אז יש כאן בעיה.אבל זה לא המקרה. לטעמי הם הצליחו לשמור על הרמה המאד גבוהה שהייתה בטרילוגיה המקורית והוסיפו כמה טאצים שרק משפרים את הקיים ולא גורעים, ובעיצומו של משחק באנדרומדה אני מבין שזה לא מובן מאליו. המכניקה והקור גייפליי לא צריכים להשתנות.
וכן אם זה לא היה ברור אני פאנבוי ענק של גירס.
Laskin כתב:התלונות הטכניות משונות לי קצת, ממש לא נתקלתי בשום באג לכל אורך המשחק... אבל אתה כן אז כנראה שמשהו לא טוב קרה שם עם הפאצ'ים האחרונים, אין לי איך להסביר את זה אחרת
לגבי הטיפוס אני גם ממש לא מסכים, יש שם אחלה מערכת טיפוס לדעתי, ביחס למשחקים קודמים.
תהנה מהורייזן... המשחק פשוט לא ייאמן, וכיף לך שאתה משחק עם PHOTO MODE מעודכן, אתה הולך להיות מופתע מאוד מכמה שזה שימושי פה!
לדעתי אפשר להעריך בדיוק כמה הורייזן מדהים רק אחרי שתעבור איזה חצי משחק ותהיה חזק יותר ועם יותר ציוד, אז הקרבות ממש מגוונים, ויש יותר שימוש בכלי נשק שונים ובלבוש שונה. בהתחלה המשחק גם יחסית קשה ומתים הרבה, תהיה בטוח שזה משתנה כשמבינים לעומק את המערכת... אל תתייאש ואל תוריד רמה, למרות שאולי זה נראה הפתרון הנכון לשעות הראשונות (אם כי יש מצב שהם איזנו אותו מאז).
Uncle Pey'j כתב:אנצ'רטד 4 לדעתי הוא קורבן של נסיבות פיתוח לא אופטימליות בלשון המעטה,שמנעו ממנו להגיע לגדולה של 2 (אבל הרבה יותר קרוב אליו מ-3): המשחק התחיל pre production איפשהו בתחילת 2012 כנראה תחת איימי הנינג וג'סטין ריצ'מונד בתור הgame director,שהיה גם אחראי לאנצ'רטד 3,שאם להיות כנים היה די נפילה לעומת 2 (עדיין משחק מאוד מוצלח וכנראה היה נחשב הטופ בכל סדרת הרפתקאות אחרת,פשוט במונחים של נוטי דוג הוא יחסית חלש לדעתי). משם כנראה היה בפיתוח לפחות עד סוף 2013 (מישהו עוד זוכר את הטיזר הראשון עם השחקן ההוא שהיה אמור לשחק את סם?) עם הרבה תוכן ושלבים ועלילה שכבר נעשו. ואז,ואני אומר את זה רק על סמך ניחושים מושכלים,מישהו מהחבר'ה הבכירים בנוטי דוג התעורר והבין שהמשחק הולך לכיוון לא טוב והיה צורך לעשות בדק בית ולראות איך מצילים את הפרויקט.
הנינג עפה,ובמקומה נכנסו דרקומן וסטרלי,שאני מניח שכבר היו בשלבי pre production ל-TLOU2 והיו צריכים לעצור הכל וללכת להציל את אנצ'רטד 4. חייבים לזכור,הרבה ממה ממש שיש במשחק הם תוצרים של העבודה של הנינג,ובדיוק כמו reshoots בקולנוע,לקחת עבודה של מישהו אחר ולנסות להפוך אותה למשהו שלך זה אף פעם לא קל. אני מניח שאנצ'רטד 4 סבל מזה קשות. אבל גם עם הנסיבות האלו,המשחק יצא מדהים בכל קנה מידה.
זה לא באמת קשור לשיחה שלכם,אבל אני אמשיך להגן על המשחק הזה בחירוף נפש
Stick כתב:רק שתדעו שכל פעם, אבל כל פעם, שמתעוררת שיחה על אנצ'רטד 4 אני מתקרב עוד צעד לקניית הPS4 שלי.
זה טוב, תמשיכו.
Nucleus_Dawn כתב:Uncle Pey'j כתב:אנצ'רטד 4 לדעתי הוא קורבן של נסיבות פיתוח לא אופטימליות בלשון המעטה,שמנעו ממנו להגיע לגדולה של 2 (אבל הרבה יותר קרוב אליו מ-3): המשחק התחיל pre production איפשהו בתחילת 2012 כנראה תחת איימי הנינג וג'סטין ריצ'מונד בתור הgame director,שהיה גם אחראי לאנצ'רטד 3,שאם להיות כנים היה די נפילה לעומת 2 (עדיין משחק מאוד מוצלח וכנראה היה נחשב הטופ בכל סדרת הרפתקאות אחרת,פשוט במונחים של נוטי דוג הוא יחסית חלש לדעתי). משם כנראה היה בפיתוח לפחות עד סוף 2013 (מישהו עוד זוכר את הטיזר הראשון עם השחקן ההוא שהיה אמור לשחק את סם?) עם הרבה תוכן ושלבים ועלילה שכבר נעשו. ואז,ואני אומר את זה רק על סמך ניחושים מושכלים,מישהו מהחבר'ה הבכירים בנוטי דוג התעורר והבין שהמשחק הולך לכיוון לא טוב והיה צורך לעשות בדק בית ולראות איך מצילים את הפרויקט.
הנינג עפה,ובמקומה נכנסו דרקומן וסטרלי,שאני מניח שכבר היו בשלבי pre production ל-TLOU2 והיו צריכים לעצור הכל וללכת להציל את אנצ'רטד 4. חייבים לזכור,הרבה ממה ממש שיש במשחק הם תוצרים של העבודה של הנינג,ובדיוק כמו reshoots בקולנוע,לקחת עבודה של מישהו אחר ולנסות להפוך אותה למשהו שלך זה אף פעם לא קל. אני מניח שאנצ'רטד 4 סבל מזה קשות. אבל גם עם הנסיבות האלו,המשחק יצא מדהים בכל קנה מידה.
זה לא באמת קשור לשיחה שלכם,אבל אני אמשיך להגן על המשחק הזה בחירוף נפש
או לחילופין, איימי הניג עשתה עבודה פשוט נהדרת ובגלל פוליטיקה פנימית העיפו אותה מהפרויקט ודורקמן וסטרלי לא הצליחו להמשיך באותה הרמה שלה והוציאו משחק קצת פחות טוב ממה שהוא היה, אם היא היתה ממשיכה עד סוף הפיתוח. סתם יש אולי אפשרות קטנה שהאישה שהובילה את הסדרה הזאת מיום היווסדה עשתה עבודה טובה גם במשחק הזה.
משתמשים הגולשים בפורום זה: Majestic-12 [Bot] ו־ 26 אורחים