הודעהעל ידי kririn » 15 אוגוסט 2020, 22:13
אני עמוק בתוך kingdom hearts chain of memories הרימיק
כמו שאמרתי המקורי יצא לgba
ויותר מאוחר קיבל רימיק מלא לps2
שמשם הגיע הגרסת hd לאוסף ,יצא לי קצת לחפור
המשחק המקורי היה בגרפיקת ספריט ,אבל היו לו סרטוני cgi
מה שלא היה נפוץ בgba ,אותם הסרטונים באיכות משופרת הגיעו לps2 שיצא הרימיק ,ככה שהסיפור עצמו זה
בכל מקרה ביררתי קצת ,והרבה כולל אני לא הבינו ,שמבחינת עלילה
המשחק הזה מאוד חשוב אחרי המשחק הראשון
כגשר למשחק השני ,אז מצוין שזה כלול באוסף
עכשיו למשחקיות ,זה נשמע מבלבל אבל זה פשוט
במערכת הקרב יש קלפים שאפשר להזיז עם הd- pad
הקלפים ממוספרים אבל יש סוגים שונים של קסם / מכות / תרופות וכו
המשחק זז בזמן אמת ,ככה שזה אקשן rpg ,אבל חיבים לישתמש בקלפים ,גם לאויבים יש קלפים
המספר הולך לפי החוזק ,לדוגמה עם לאויב יש קלף מספר 4 ולי 5
אני יכול לתת לו מכה
לאומת זאת עם לאויב מספר 4 ולי 3 ,הקלף שלי לא יעשה כלום
כל שימוש הקלף יוצא מהחבילה ,עד שאני טוען את הקלפים
שבעצם במקום של הקלפים יש גם מקום לטעינה
מעבר למכניקה הזאת יש מכניקה של קומבו
במקום לישתמש בקלף בודד אפשר לבחור 3 קלפים ביחד
עם הכפתור המשולש ואז עוד לחיצה משחררת קומבו
החיבור נותן את המספר המאוחד של הקלפים
לדוגמה 5+5+6 ,זה 16 ,ככה שבמקרה והאויב עם 8 ,כל קלף כזה יכול לתקוף אותו
ואפשר ללמוד במהלך המשחק קומבוים של צרופים מסוימים
לדוגמה רוח + אש + עוד משהו לא בדיוק זוכר
עושה קסם מיוחד
הבעיה בקומבואים ,שהקלף הראשון בקומבו ,לא יחזור יותר באותו הקרב
ככה לדוגמה עם יש 9+5+6
עדיף בקומבו לעשות קודם את המספר 5
לפעמים המשחק נותן קלפים ,אבל אפשר ליתקע בקרב בלי כימאת קלפים
מבחינת ארגון הקלפים לפני הקרב ,יש מקום בתפריט
ואחד מהשדרוגים זה היכולות לעשות חבילות גדולות יותר
ושמגעים עמוק במשחק ,די חיבים את זה בגלל בוסים שגם עושים קומבו
בגדול המערכת הזאת פועלת סבבה ,באויבים לא מהירים מידי
באויבים מהירים ,זה מאוד מתסכל
אני מדבר על בוסים מהירים שגם עושים קומבו
כי לארגן את הקומבו בזמן אמת ,וגם לטעון את החבילה בזמן אמת
שאויב מהיר מתקיף ,זה די קשה
כי הd- pad בקלפים ,אבל האנלוגית השמלית בתנועה
הקרבות כולל הבוסים לא לוקחים הרבה זמן
אבל חלק מהקרבות נגד בוסים מהירים ניצחתי בגלל מזל בקומבוים
לפעמים הפסדתי כמה פעמים ,עד שיצא לי שילוב מתאים
בכל מקרה נשמע קצת מסובך ,אבל זה פשוט
רק מעצבן נגד בוסים מהירים
בכל מקרה מעבר לקרבות יש עולמות שמתחלקים לחדרים עם דלתות סגורות ,לפתוח אותם צריך קלפים מתאימים
שם זה לפי מספר ולפי צבע
בכל עולם צריך גם להגיע ל3 חדרים מסוימים ,הראשון עם דלת התחלה
וזה הקלף הראשון שמקבלים בעולם
אחרי זה דלת עם לב
אחרי זה דלת עם בוס ,ואז מסימים את העולם
חוץ מעולם אחד שהיה מיני משחקים למצוא חברים של פה הדב
כל העולמות שעברתי היו ככה
בנוסף לבוסים בין העולמות ,שפותחים עולם ושפותחים חדרים עם המפתח ,לב או בוס ,יש סיפור ,אחרי הבוס עוברים עולם
בקיצור מאוד פשוט ,להשיג קלפים לדלתות פשוט צריך ללכת לקרבות בעולם ולחקור קצת את העולם עד שיש קלפים מתאימים
לפעמים מספרים לפעמים צבע וכו ,זה הרבה יותר פשוט מלהבין מה צריך לעשות בkh1
בכל מקרה כמשחק ,אני לא יודע איך השליטה היתה בgba
כי שם אין אנלוגית ,אז לא יודע איך שלטו שם בקלפים וזזו באותו הזמן
מנחש שישתמשו בכפתורי הגב לזה
אבל אני חושב שזה מסוג המשחקים שמתאימים יותר לנידות למשחקים קצרים ,ולא לישיבות ארוכות ,למרות שאני כן משחק ככה
בכל מקרה הגרפיקה וסאונד זה בגדול באוסף שאני משחק
כמו kh1
מנחש שבזמנו לקחו גרפיקות ,אנימציות ,סאונד ,עולמות וכו וכו
לעשות את הרימיק לps2
חוץ מהעולם הראשי שמאוד ריק ,לא יצא לי עדין לראות עולמות חדשים
וכימאת לא ראיתי דמויות חדשות במשחק
אני כבר הרבה שעות במשחק ,ואני חושב שזה סוג של משחק בסדר מינוס
וכניראה היה טוב בהרבה כמשחק gba בזמנו
אני חושב שהבעיה העיקרית זה החיבור בין rpg אקשן לקלפים
אני חושב כבר היה עדיף לעשות קלפים בלבד לקרבות
עם הגבלת זמן לסמן קלפים