Laskin כתב:בחיי שאני לא מבין איך אף אחד לא עשה חיקוי AAA של סליפינג דוגס, איזה קונספט אדיר זה היה! וגם הביצוע היה סבבה אבל בלי הליטוש שאתה מדבר עליו. אפילו יוביסופט היו מצליחים בזה ממש טוב, וזה היה מוכר מעולה.
חשבתי עכשיו לעצמי, יהיה מגניב אם דווקא הצוות של טסושימה יעשה משחק שהוא מכתב אהבה לסרטי קונג פו, כמו שעשו לסמוראים, עולם פתוח, הונג קונג, שנות השבעים, מערכת קרב שהיא חיקוי של סיפו
ועם כל הכח של הדור הזה, אפשר לעשות דברים שהכל בסביבה נהרס וכל החפצים שמשתמשים בהם כנשקים ומרדפים בשוק… אני ממש יכול לדמיין את זה ^_^
swiss-the-engine כתב:לא איזה 9-10 כן? אבל גיימפליי מהנה מאוד וקמפיין קצר. אצלי בספר זה שווה הרבה! בפרט קמפיין קצר!
Death_119 כתב:אחרי בערך 3 שעות בקמפיין של Titan fall 2 תהרגו אותי מה אהבתם, זה בערך המשחק הכי גנרי/שטוח שראיתי מאז COD האחרון. זה בערך COD מינוס ערכי הפקה. הגיימפליי מביך.
אני מאמין שזה משחק מולטי מעולה שאשמח לנסות, אבל בסינגל?
DrKeo כתב:swiss-the-engine כתב:לא איזה 9-10 כן? אבל גיימפליי מהנה מאוד וקמפיין קצר. אצלי בספר זה שווה הרבה! בפרט קמפיין קצר!
נכון, ויש שם כמה שלבים ממש טובים, למשל השלב עם המכשיר קפיצות בזמן ששם בכיס הקטן את ראצ׳ט וקלאנק החדש
glass man כתב:לאסקין תשב כפרה, כי זה יעיף את המוח.
לDragon Quest 6 היה ב95 מעבר מידי בין עולמות ענקיים בגודלם, בלי זמני טעינה.
כל שכן TF2.
זו לא כזו מהפכה כפי שמעריצי אינסומאנייק עשו מזה.
Laskin כתב:ושוב - זה בכלל לא אותו דבר, לא אותו "אפקט"... זה אולי קצת מזכיר דרך אחת בשלב אחד שיש בראצ'ט, אבל אין ממש קשר, בTF2 זה אותו שלב בדיוק עם החלפה של טקסטורות וחפצים וכד', בראצ'ט זה קפיצה לעולם אחר לגמרי.
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 166 אורחים