מסכים עם נדב, ולגבי התזוזה אגב - אני משתמש בטלפורט רק כשאני רוצה לזוז ממש מרחקים גדולים, נניח 20+ מטרים, בשאר הזמן אני משתמש בסטיק השמאלי כמו כל משחק.
לגבי הרזולוציה - זה קצת מורכב, תקרא פה:
https://smartglasseshub.com/air-link-re ... -settings/עם דגש על החלק של airlink render res
שם כתוב:
In the process of lenses warping the image and then VR software reversing the effect, the game actually has to be rendered roughly 40-70% higher than the target resolution. This means that in order to achieve a visual output close to the native resolution of the Quest 2, you will have to max out the render resolution (5408×2736) in Oculus software.
אני משוכנע שתבין טוב יותר למה ואיך מאשר מה שאני מסוגל להסביר במלים, אבל זו הרזולוציה שאתה צריך להיות בה והיא פי 1.7 מהרזולוציה שחשבתי שאני צריך להיות בה, מסתבר שזה לא סופר-סמפלינג של 1.7
בכתבה הזו יש גם וידאו שמראה את ההבדלים, ואני יכול להעיד שזה אפילו הרבה יותר מורגש ממה שרואים שם בוידאו.
יש גם הגדרות נוספות שאפשר לשנות רק בDebug שמשנות מאוד את המראה ל כל המשחקים לטובה, והן כבויות בדיפולט בגלל שהן מאוד ״יקרות״ מבחינת ביצועים, אבל עם 4090 אני די אוכל אותן… למשל בדיפולט כל מה שלא במרכז התמונה מטושטש יותר, וזה ניתן לביטול רק דרך הdebug