Laskin כתב:לא הבנתי, לאיזו פעולה אתה זקוק לכפפות או חליפה? מה זה ייתן לך במשחקים שכרגע אתה רוצה לעשות ואי אפשר?
ואתה גם טענת שסוני עם הפוטנציאל למכור הכי הרבה קסדות... אתה מודע לכך שהקווסט 2 כבר מכרה 15 מליון יחידות? סוני צריכה למכור גם קונסולה וגם קסדה, ביחד זה פי 3 מהקווסט, אני לא חושב שיש לסוני הרבה סיכוי למכור יותר מהקווסט 2 לבדו, ועוד הקווסט 3 צפוי לצאת בקרוב וימכור בטח עוד יותר...
Laskin כתב:בכל אופן - אני מתקדם בקונטרול, המשחק נהדר ואני כל כך נהנה מהיריות, ומשהו נוסף שהפתיע אותי - הסאונד! וואו, עם אזניות בפול ווליום כל הצליל הזה שיוצא כשאני מרים חפץ באוויר - איזה מדהים זה נשמע!
לסיפור אני פחות מתחבר כרגע, אולי זה ישתנה... אבל אני ממש נהנה מהמשחק.
אה, והמפות - אני סוף סוף מבין את התלונות. אכן אחת הגרועות שראיתי אי פעם.
kririn כתב:מבחינת חליפה וכפפות
זה פשוט יכול לתת לך עולם vr הרבה יותר אינטראקטיבי מהיום
כל הגוף חלק מהמשחק ,לא כמו היום שזה מושאן פלוס משופר פחות או יותר
כפפות יכולות לדמות כל חפץ בעולם האמיתי
ומי שירצה יוכל לקנות צעצועי פלסטיק להרגיש תחושה טובה יותר
לדוגמה אקדח פלסטיק עם טריגר דברים כאלו
הכפפות יתנו את השליטה במשחק ,אבל שלא תחזיק אוויר
אפשר להשתמש בכל מיני חפצים פשוטים
בכל מקרה חליפה וכפפות זה לא מיינסטרים אז לא יקרה בשוק הרחב
בגלל זה זה לשימוש סרטים ופיתוח משחקים ,אבל לא למשחקים עצמם
Ms ניסתה לדמות את החליפה עם הקינקט והקינקט 2
אבל הזיהוי לא מספיק טוב
Laskin כתב:kririn כתב:מבחינת חליפה וכפפות
זה פשוט יכול לתת לך עולם vr הרבה יותר אינטראקטיבי מהיום
כל הגוף חלק מהמשחק ,לא כמו היום שזה מושאן פלוס משופר פחות או יותר
כפפות יכולות לדמות כל חפץ בעולם האמיתי
ומי שירצה יוכל לקנות צעצועי פלסטיק להרגיש תחושה טובה יותר
לדוגמה אקדח פלסטיק עם טריגר דברים כאלו
הכפפות יתנו את השליטה במשחק ,אבל שלא תחזיק אוויר
אפשר להשתמש בכל מיני חפצים פשוטים
בכל מקרה חליפה וכפפות זה לא מיינסטרים אז לא יקרה בשוק הרחב
בגלל זה זה לשימוש סרטים ופיתוח משחקים ,אבל לא למשחקים עצמם
Ms ניסתה לדמות את החליפה עם הקינקט והקינקט 2
אבל הזיהוי לא מספיק טוב
מיותר לחלוטין, אין שום צורך ואף אחד לא רוצה באמת ללבוש חלופות וכפפות ולהזיע בהם. ועוד אתה מדבר על לקנות פלסטיקים כדי לדמות חפצים, מה שעוד יותר מייתר את זה
Laskin כתב:כן, פשוט 4 מתוך 6 ״נשקים״ מיותרים לגמרי, משונה.
לגבי משימות הצד של הכוחות - אותן כן עשיתי, מיד כשראיתי שיש oops. יש משימות אחרות שלא נותנות כוחות חדשים, יש לי איזה 7 כאלה לעשות.
אני רוצה לעשות אותן קודם כדי להגיע לDLC משודרג כהלכה
Stick כתב:הכוח של המשחק זה באמת האווירה, וזה משחק שהרגיש לי מאוד "נכון" לשחק אותו לרוחב ולא קדימה, כלומר כל הזמן לעשות את המשימות צד לצד המשימות הראשיות ולא לרוץ על משהו ואז לחזור אחורה. כלומר לגלות את העולם הזה ואת המקומות השונים בבניין היו האירוע המרכזי בעיניי במשחק, ומשם שאבתי את רוב ההנאה שלי. וזה לא רק המשימות עצמן, זה גם להשאר איזה שעה בחדר של מחקר המזל כדי להבין את כל השטויות שהם הכניסו לשם, דברים כאלה .
גיוון באויבים זו באמת החולשה העיקרית בו, מהר מאוד הקרבות הופכים להיות עניין די משעמם. אבל האווירה והבניית עולם שלו כל כך מוצלחים שאני ממש עפתי על המשחק הזה והוא באמת אחד האהובים עלי בשנים האחרונות.
קח בחשבון שלא כל משימות הצד הן משהו מלא, חלקן זה סתם לנקות דברים בחדרים מסוימים או פאץ' קווסט כאלו, אז לחזור אליהן אחרי המשחק יכול להיות די גרוע. אבל מהאלו המלאות יותר אני מקווה שעדיין תהנה, למרות שמרגיש לי גם ככה יותר מוצלח לשחק אותן תוך כדי הקמפיין ולא אחריו.
לגבי הDLC הם נחמדים, אני יותר אהבתי את הראשון דווקא מאת AWC, אבל מעולם לא שיחקתי בAW והמבנה החצי אימתי שהם הכניסו לDLC הזה הרגיש לי מאוד מאולץ וזול, ולא ממש מתאים לקונטרול. אבל בכל מקרה שניהם בסדר, שווים את הזמן שלך אבל לא ברמה של המשחק הראשי.
וכן, יש לא מעט דמיון למשחק בחלקים של severance, אני חושב שגם דיברנו על זה בזמנו .
Laskin כתב:אני משחק עכשיו פסיכונאוטס 2, וזה ממש מצחיק אחרי קונטרול, ואחרי היי און לייף, כי הוא ממש שילוב של השניים
איזה משחק נהדר. וכתוב מצויין, כבר שכחתי כמה אני אוהב אותם.
יש גם סט פיסז די מרשימים, השליטה מצויינת… מפתיע אותי הליטוש.
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 184 אורחים