Stick כתב:למעלה מעשור שלא שיחקתי במולטיפלייר של COD, או של איזשהו FPS למען האמת, BO 1 ב2010 היה המשחק FPS האחרון שבכלל התחברתי לשרתים שלו.
למרות שכבר קניתי בזמן הזה את MW 2019 וגם את הCOD עם קווין ספייסי, איך שלא קראו לו, בשניהם לא נכנסתי אפילו פעם אחת למולטיפלייר.
אז אני לא יודע אם זה ההייפ לGOW שמונע ממני לשחק משחקי קמפיין רציניים וזה מה שדחף אותי, אבל אמרתי יאללה, קניתי כבר את MW2, למה לא לתת קפיצה לראות מה קורה במולטיפלייר.
האמת? וואלה, שיחקתי איזה שעתיים ומאוד נהנתי. אין לי מושג אם זה נחשב COD מולטי טוב או לא מבחינת המעריצים כי באמת שאין לי שום כלי והשוואה לשפוט אותו, אבל היה לי כיף. הצורה שבה בונים את הנשק לאורך ההתקדמות מגניבה למדי, וכמעט אחרי כל משחק יש לך דברים חדשים שאפשר לבדוק. המשחקים עצמם מהירים מאוד וארקיידים, וכנראה שזה בדיוק מה שהייתי צריך כאחד שסתם מכבה את הראש ונכנס לבד למשחקים רנדומליים. אני גם לא יודע אם זה עניין של מאצ'מייקינג ששם אותי עם חלשים, אני מניח שכן כי אין לי באמת מושג מה אני עושה, אבל איכשהו אני כמעט תמיד מסיים במקומות הראשונים בטבלה. אז כאמור זה כנראה מאצ'מייקינג שנועד לתת גם לבינוניים תחושה טובה, אבל זה בהחלט עובד .
סך הכל לגמרי הופתעתי לטובה. זה לא שאני מתכוון עכשיו להכנס לסצנת הFPS או משהו כזה, ואני גם לא רואה את עצמי חוזר באופן מתמשך למולטיפלייר של MW2 ברגע שאצא ממנו לתקופה, אבל כרגע זה כיף. ראש כבוי וכיף. נכנסתי למולטיפלייר סתם מתוך תחושת "יאללה נו, כבר קניתי את זה", העובדה שאני חושב עכשיו שגם מחר אכנס לסשן מאוד מפתיעה אותי.
DrKeo כתב:הפאזלים ברימייק הרבה יותר טובים מהמקור לדעתי. לא רק שהם יותר טובים כפאזלים, הם גם אשכרה הגיוניים כי קאפקום עשו מאמץ בlore להסביר אותם.
DrKeo כתב:אז אתה אשכרה צריך לפתור את הפאזלים? אוי לא!
DrKeo כתב:זה לא תכנון לקוי. זה שצריך חפץ בפאזל לא אומר שהחפץ צריך להיות 40 ס״מ מהפאזל. RE הישנים הם משחקים שנועלים אותך בחלק של השלב ומצפים ממך ״לצאת מזה״. כאן המקרה זהה, רק שהפאזלים קצת יותר מתוחכמים.
זה הרבה יותר מספק לראות שחסר לך נגד בפאזל ולהזכר שיש לך נגד במלאי. ואם אין לך נגד במלאי, אתה צריך לחקור את הסביבה הלא רחוקה מדי ולשרוד את הזומבים שבדרך. אתה יודע, משחק השרדות וחקירה.. זה ליטרלי המהות של RE1 עד קוד ורוניקה.
DrKeo כתב:inventory managment זה חלק מאוד גדול בגיימפליי של משחקי RE הקלאסים. גם במשחק המקורי זה היה ככה, וכך זה גם ברימייק. לסחוב X למקום Y תופס כמות נכבדת מהמלאי, ולכן מגביל כמה נשקים וחפצים אתה יכול לקחת איתך. זה חלק מהלב של RE ולכן גם מפתחות, נשקים ותחמושת תופסים מקום במלאי שאתה צריך כל הזמן לנהל.
גם במשחק המקורי האלמנט היה קיים, והפאזלים שם היו הרבה פחות טובים מאשר במשחק החדש. אז לא ברור לי למה להעדיף את המשחק המקורי שבו הבעיה שקרירין מתאר עדין קיימת אבל הפאזל עצמו פחות טוב. וכמובן שאפשר לא לאהוב את זה, שכל החפצים יהיו עליך באורך קסם בלי צורך במלאי בכלל, אבל לא לאהוב את זה זה לא לאהוב את אחד האלמנטים הראשיים במשחקי RE הקלאסים. זה חלק מהקסם שלהם, ללכת הלוך ושוב ואחוזה עם מטרה ידועה מראש. חצי מההפחדות של המשחק מבוססות על זה, שתסתובב באותו מסדרון 20 פעמים עד שאתה מפתח הרגשת נוחות, עד שאתה מוריד את המשמר. ואז, אם משהו יקפוץ עליך מהחלון בפעם ה-21, אתה תבהל.
ואם אנחנו מדברים ספציפית על החידת שח-מט, החידה הזאת בנויה במיוחד על הקונספט שאתה סורק את הביובים לחלקי שח וככל שאתה צובר חלקים המקום במלאי שלך מצטמצם. זה חלק מהרגשת הלחץ במשחק, זה חלק מהלב שלו. ריצה מצד לצד זה משאב ב-RE, אם אתה מתרוצץ, אתה מבזבז משאבים. וכמובן שאתה יכול לרוץ 500 פעמים לתיבה בכדי להקל עליך את הרגשת הלחץ, אבל אם אתה בוחר לעשות את זה אז זאת בעיה שלך בדיוק כמו שאם אתה בוחר ב-RPG לעשות גריינדינג אז זאת בעיה שלך.
משתמשים הגולשים בפורום זה: Google [Bot] ו־ 69 אורחים