Tomb Raider 2013 - הדיון הרשמי

מחשב, קונסולות וכל מה שאפשר לשחק בו

המנהלים: bozeman, erezronen

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38362
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: Tomb Raider 2013 - הדיון הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 03 יוני 2013, 00:17

swym כתב:(ולאסקין בטח מודה על זה שהוא הזכיר לי דיון שמשום מה נעלם לי)

זה פשוט לא נכון - אתה לוקח את עצמך בתור דוגמת קיצון ומתחייס לעצמך כאילו אתה נמצא במרכז. הרוב המוחלט של האנשים משחק גם וגם במינון כזה או אחר, ובכל מקרה החלוקה השרירותית הזו מתעלמת לחלוטין מכך שמולטיפלייר co-op ומולטיפלייר תחרותי הם שני עולמות נפרדים הרבה יותר מסינגל פלייר ומולטיפלייר. אני שוב חוזר וחוזר לזה ואתה שוב ושוב מתעלם מזה, כאילו שקואופ ומולטיפלייר תחרותי הם אותו הדבר.
אה, ואפילו ביורוגיימר אין מיני ביקורות כאלו כמעט באף מקרה. או לפחות לי לא יצא לראות.

CO OP של הסינגל פלייר זה חלק מהסינגל, לא מהמולטי.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: Tomb Raider 2013 - הדיון הרשמי

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 03 יוני 2013, 01:59

DrKeo כתב:CO OP של הסינגל פלייר זה חלק מהסינגל, לא מהמולטי.


אני לא מסכים. מולטיפלייר, זה פשוט מאוד כאשר משחקים יותר משחקן אחד. כל מצב משחק שבו יש יותר משחקן אנושי אחד, הוא מצב משחק מולטיפלייר.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38362
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: Tomb Raider 2013 - הדיון הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 03 יוני 2013, 10:12

Nucleus_Dawn כתב:
אני לא מסכים. מולטיפלייר, זה פשוט מאוד כאשר משחקים יותר משחקן אחד. כל מצב משחק שבו יש יותר משחקן אנושי אחד, הוא מצב משחק מולטיפלייר.

אני אנסח את זה בצורה פשוטה יותר. יש אנשים שמשחקים בשביל החוויה הסיפורית (זה לאו דווקא אומר שיש סיפור טוב, הכוונה היא לחוויה הסינגלפליירית בלי קשר למשחק לבד או יחד) ויש אנשים שמשחקים בשביל החוויה התחרותית המחזורית של המולטי. לרוב מדובר גם בשתי ווויות מופרדות לגמרי כך שלמשל בהיילו, גירס או l4d למשל יש לך חוויה אחת נפרד לגמרי שכוללת ״סיפור״ מתחילתו ועד סופו שאפשר לשיחק אותו לבד או עם חברים ובצורה נפרדת לגמרי יש חווית מולטי שהיא חוויה תחרותית במפות נפרדות (לפעמים עוצבו במיוחד, לפעמים סתם חיתוך של אזורון מהסינגל) שירלה להגיע אפילו על דיסק נפרד לגמרי (ובמקרה של היילו זה אפילו קרה).

מאוד קל לעשות את ההפרדה הזאת, כולם יודעים מה זה סינגלפלייר ומה זה co op על הסנגלפלייר ומה זה מולטיפלייר.
We're just normal men. We're just innocent men

Laskin
Elder
הודעות: 21800
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: Tomb Raider 2013 - הדיון הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 03 יוני 2013, 09:45

swym כתב:(ולאסקין בטח מודה על זה שהוא הזכיר לי דיון שמשום מה נעלם לי)


Huh?

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: Tomb Raider 2013 - הדיון הרשמי

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 03 יוני 2013, 13:07

DrKeo כתב:אני אנסח את זה בצורה פשוטה יותר. יש אנשים שמשחקים בשביל החוויה הסיפורית (זה לאו דווקא אומר שיש סיפור טוב, הכוונה היא לחוויה הסינגלפליירית בלי קשר למשחק לבד או יחד) ויש אנשים שמשחקים בשביל החוויה התחרותית המחזורית של המולטי. לרוב מדובר גם בשתי ווויות מופרדות לגמרי כך שלמשל בהיילו, גירס או l4d למשל יש לך חוויה אחת נפרד לגמרי שכוללת ״סיפור״ מתחילתו ועד סופו שאפשר לשיחק אותו לבד או עם חברים ובצורה נפרדת לגמרי יש חווית מולטי שהיא חוויה תחרותית במפות נפרדות (לפעמים עוצבו במיוחד, לפעמים סתם חיתוך של אזורון מהסינגל) שירלה להגיע אפילו על דיסק נפרד לגמרי (ובמקרה של היילו זה אפילו קרה).

מאוד קל לעשות את ההפרדה הזאת, כולם יודעים מה זה סינגלפלייר ומה זה co op על הסנגלפלייר ומה זה מולטיפלייר.


קואופ לקמפיין איננו סינגל פלייר, גם אם הקואופ נעשה על בסיס קמפיין שאפשר לשחק גם לבד. ברגע שמשחקים בקואופ, מדובר במצב משחק מרובה שחקנים.

ההפרדה של חוויה שכוללת סיפור וחוויה שלא, הופכת את ההפרדה בין הביקורות למאוד מבלבלת. ואם יש קמפיין קו-אופ נפרד, שגם בו יש איזה סיפור, כמו במקרה של מצב הזומבים בBLOPS2? זה מעלה יותר מדי שאלות.
כדי שההפרדה תהייה פשוטה וברורה, בכל המקרים הקיימים, היא צריכה להיות בין מצבי משחק לשחקן יחיד ומצבי משחק לשחקנים מרובים.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
bozeman
Veteran
הודעות: 4820
הצטרף: 09 אפריל 2013, 06:37

Re: Tomb Raider 2013 - הדיון הרשמי

הודעהעל ידי bozeman » 03 יוני 2013, 13:36

Nucleus_Dawn כתב:
קואופ לקמפיין איננו סינגל פלייר, גם אם הקואופ נעשה על בסיס קמפיין שאפשר לשחק גם לבד. ברגע שמשחקים בקואופ, מדובר במצב משחק מרובה שחקנים.

ההפרדה של חוויה שכוללת סיפור וחוויה שלא, הופכת את ההפרדה בין הביקורות למאוד מבלבלת. ואם יש קמפיין קו-אופ נפרד, שגם בו יש איזה סיפור, כמו במקרה של מצב הזומבים בBLOPS2? זה מעלה יותר מדי שאלות.
כדי שההפרדה תהייה פשוטה וברורה, בכל המקרים הקיימים, היא צריכה להיות בין מצבי משחק לשחקן יחיד ומצבי משחק לשחקנים מרובים.

אני לא מסכים איתך. לשחק קו אופ בקמפיין סינגל - שונה מהותית ממולטיפלייר של VS.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: Tomb Raider 2013 - הדיון הרשמי

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 03 יוני 2013, 13:45

bozeman כתב:אני לא מסכים איתך. לשחק קו אופ בקמפיין סינגל - שונה מהותית ממולטיפלייר של VS.


מתי אמרתי שזה לא שונה?
זה שונה מהותית, אבל בשני המקרים מדובר על מצב משחק מרובה שחקנים.

גם מצב הHORDE/spec ops שונה מהותית מCTF. זה לא אומר שצריך לשים אותם בביקורות נפרדות. במקרים הללו וגם במקרה של משחק בקמפיין קואופ, מדובר על מצבי משחק מרובי שחקנים - כלומר, מולטיפלייר.

צריך לשים אותם בביקורות מולטיפלייר, כי שם נמצאים מצבי המשחק שמשחקים בהם יותר משחקן אנושי אחד.

רק כך החלוקה מוחלטת וברורה. ביקורת לחוויה של שחקן שמשחק לבד וביקורת לחוויה של שחקן שמשחק עם עוד אנשים.
כל חלוקה אחרת, יוצרת בלבול וגורמת לחלק מהטענות של swym להיות מוצדקות.

מצד שני, אם באמת יש חוסר הסכמה לגבי איפה צריך להזכיר מצב מרובה שחקנים, בקמפיין עלילתי, אולי מעבר למודל של ביקורות נפרדות לא באמת ישים, כי כל אחד יראה את החלוקה הזאת בצורה שונה.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38362
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: Tomb Raider 2013 - הדיון הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 03 יוני 2013, 15:17

אני לא מבין את הבעיה. רוב הביקורות היום מתיחסות בצורה נפרדת לגמרי לסינגל ואז למולטי בחלקים של הביקורת. אם יש איזה CO OP או משהו כזה הם יזרקו כמה מילים על זה אבל אם זה כבר יהיה שזור במשהו זה יהיה בחלק של הסינגל של המשחק ולא במולטי כי מדובר פשוט במשחק סינגל עם עוד חבר.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
swym
Veteran
הודעות: 3696
הצטרף: 14 אפריל 2013, 01:14

Re: Tomb Raider 2013 - הדיון הרשמי

הודעהעל ידי swym » 03 יוני 2013, 17:35

DrKeo כתב:CO OP של הסינגל פלייר זה חלק מהסינגל, לא מהמולטי.

Nucleus_Dawn כתב:
אני לא מסכים. מולטיפלייר, זה פשוט מאוד כאשר משחקים יותר משחקן אחד. כל מצב משחק שבו יש יותר משחקן אנושי אחד, הוא מצב משחק מולטיפלייר.

או! אני שמח לראות שהפנמת עכשיו ששניכם לא מדברים על אותו הדבר. אתה טוען שכל דבר שמכיל יותר משחקן אחד נכנס לאותה ביקורת מולטיפלייר, ונדב חושב שco-op שהוא חלק מהקמפיין זה סינגל פלייר. והנה כבר אתה יכול לראות פתאום איך במקרה של שני אנשים כאן שטוענים שצריך הפרדה, כל אחד מכם יפרש את ביקורת המולטיפלייר בצורה שונה כי כל אחד קורא לזה אחרת.

DrKeo כתב:אני לא מבין את הבעיה. רוב הביקורות היום מתיחסות בצורה נפרדת לגמרי לסינגל ואז למולטי בחלקים של הביקורת. אם יש איזה CO OP או משהו כזה הם יזרקו כמה מילים על זה אבל אם זה כבר יהיה שזור במשהו זה יהיה בחלק של הסינגל של המשחק ולא במולטי כי מדובר פשוט במשחק סינגל עם עוד חבר.

ופה זה כבר מאד תלוי: יש משחקים שבהם הco-op הוא בסך הכל הקמפיין לשחקן יחיד בתוספת האפשרות לשחק בריבוי משתתפים - זה הרי רעיון עתיק כמו משחקי הארקייד של שנות ה-80. במקרה הזה אני מסכים איתך שאין סיבה להפריד בין ביקורת הסינגל פלייר לco-op. אבל הביקורת כן צריכה להגיד במפורש: המשחק הזה הוא משחק סינגל פלייר עם co-op שדי מודבק עליו ובתכלס עדיף לשחק אותו לבד (C&C 3, Fable 2), המשחק הזה הוא משחק שנבנה לco-op ואין טעם לשחק אותו לבד (left 4 dead, army of two), המשחק הזה עושה טוב את שני הדברים (גירס, ריימן אוריגי'נס), או כל דבר באמצע. אבל קהל היעד של משחקי סינגל פלייר ומשחקי קו-אופ (אפילו כשמדובר בקמפיין) הוא ממש לא אותו הקהל.

אבל מפה אנחנו עוברים כבר למצבי co-op יעודיים: את הקו-אופ של פורטל 2 פשוט אי אפשר להכניס לביקורת הקמפיין שלו כי מדובר בשתי חוויות שונות לחלוטין. כנ"ל מצב הFirefight בהיילו. כנ"ל מצבי הHorde Mode וה-Beast Mode בגירס. כנ"ל קמפיין הקו-אופ הנפרד של Splinter Cell Conviction שמופרד לחלוטין מהקמפיין לשחקן יחיד. כנ"ל של האפשרויות של הfree roaming בRed Dead Redemption. בנאדם יכול להתעלם לחלוטין מהמצב לשחקן יחיד של המשחק ובכל זאת לחרוש על הco-opים האלו כאילו אין מחר, ומנגד יכול להיות מישהו שלא יתקרב למצבי המשחק האלו וכל מה שהוא רוצה זה רק לחוות את הקמפיין והסיפור בלי שאף אחד אחר יפריע לו.
אבל באותה המידה, אי אפשר לחבר את המצבים האלו למולטיפלייר תחרותי: לא מדובר כאן בשחקנים שרוצים להתחרות אחד בשני בסוג של משחק סכום אפס שבו בשביל שמישהו יוכל לנצח מישהו אחר צריך להפסיד, אלא אנשים שרוצים בעיקר לשחק יחד ונהנים משיתוף פעולה. ההבדל הוא עד כדי כך גדול שאפילו במשחקי MMO יש את ההפרדה המוחלטת הזו בכל משחק בין PVE לPVP.

והנקודה הכי מעניינת כאן: דווקא למצבי הco-op כן קם לו co-optimus שהוא אתר ביקורות יעודי וגדול במיוחד, שכל מה שהוא מרכז בו זה משחקים עם אלמנט קו-אופ, ומבקר את האלמנט הזה עם ציון נפרד מהציון הרגיל של המשחק. אבל עד היום לא ראיתי שום אתר שטורח לעשות את אותו הדבר להגדרה הרחבה והאמורפית של "משחקי מולטיפלייר", ואנחנו נמצאים הרי בשוק חופשי שפתוח לכולם, ככה שהצפי הוא שבמידה והיה לדבר כזה ביקוש רציני היינו רואים אתר דומה שמתמקצע בביקורות מהסוג הזה, או לפחות אתר קיים שעושה את ההפרדה בין סינגלפלייר למולטיפלייר (שכל אחד כאן מתאר בצורה אחרת) עם ביקורות נפרדות כסטנדרט.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38362
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: Tomb Raider 2013 - הדיון הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 04 יוני 2013, 00:27

swym כתב:
או! אני שמח לראות שהפנמת עכשיו ששניכם לא מדברים על אותו הדבר. אתה טוען שכל דבר שמכיל יותר משחקן אחד נכנס לאותה ביקורת מולטיפלייר, ונדב חושב שco-op שהוא חלק מהקמפיין זה סינגל פלייר. והנה כבר אתה יכול לראות פתאום איך במקרה של שני אנשים כאן שטוענים שצריך הפרדה, כל אחד מכם יפרש את ביקורת המולטיפלייר בצורה שונה כי כל אחד קורא לזה אחרת.


ופה זה כבר מאד תלוי: יש משחקים שבהם הco-op הוא בסך הכל הקמפיין לשחקן יחיד בתוספת האפשרות לשחק בריבוי משתתפים - זה הרי רעיון עתיק כמו משחקי הארקייד של שנות ה-80. במקרה הזה אני מסכים איתך שאין סיבה להפריד בין ביקורת הסינגל פלייר לco-op. אבל הביקורת כן צריכה להגיד במפורש: המשחק הזה הוא משחק סינגל פלייר עם co-op שדי מודבק עליו ובתכלס עדיף לשחק אותו לבד (C&C 3, Fable 2), המשחק הזה הוא משחק שנבנה לco-op ואין טעם לשחק אותו לבד (left 4 dead, army of two), המשחק הזה עושה טוב את שני הדברים (גירס, ריימן אוריגי'נס), או כל דבר באמצע. אבל קהל היעד של משחקי סינגל פלייר ומשחקי קו-אופ (אפילו כשמדובר בקמפיין) הוא ממש לא אותו הקהל.

אבל מפה אנחנו עוברים כבר למצבי co-op יעודיים: את הקו-אופ של פורטל 2 פשוט אי אפשר להכניס לביקורת הקמפיין שלו כי מדובר בשתי חוויות שונות לחלוטין. כנ"ל מצב הFirefight בהיילו. כנ"ל מצבי הHorde Mode וה-Beast Mode בגירס. כנ"ל קמפיין הקו-אופ הנפרד של Splinter Cell Conviction שמופרד לחלוטין מהקמפיין לשחקן יחיד. כנ"ל של האפשרויות של הfree roaming בRed Dead Redemption. בנאדם יכול להתעלם לחלוטין מהמצב לשחקן יחיד של המשחק ובכל זאת לחרוש על הco-opים האלו כאילו אין מחר, ומנגד יכול להיות מישהו שלא יתקרב למצבי המשחק האלו וכל מה שהוא רוצה זה רק לחוות את הקמפיין והסיפור בלי שאף אחד אחר יפריע לו.
אבל באותה המידה, אי אפשר לחבר את המצבים האלו למולטיפלייר תחרותי: לא מדובר כאן בשחקנים שרוצים להתחרות אחד בשני בסוג של משחק סכום אפס שבו בשביל שמישהו יוכל לנצח מישהו אחר צריך להפסיד, אלא אנשים שרוצים בעיקר לשחק יחד ונהנים משיתוף פעולה. ההבדל הוא עד כדי כך גדול שאפילו במשחקי MMO יש את ההפרדה המוחלטת הזו בכל משחק בין PVE לPVP.

והנקודה הכי מעניינת כאן: דווקא למצבי הco-op כן קם לו co-optimus שהוא אתר ביקורות יעודי וגדול במיוחד, שכל מה שהוא מרכז בו זה משחקים עם אלמנט קו-אופ, ומבקר את האלמנט הזה עם ציון נפרד מהציון הרגיל של המשחק. אבל עד היום לא ראיתי שום אתר שטורח לעשות את אותו הדבר להגדרה הרחבה והאמורפית של "משחקי מולטיפלייר", ואנחנו נמצאים הרי בשוק חופשי שפתוח לכולם, ככה שהצפי הוא שבמידה והיה לדבר כזה ביקוש רציני היינו רואים אתר דומה שמתמקצע בביקורות מהסוג הזה, או לפחות אתר קיים שעושה את ההפרדה בין סינגלפלייר למולטיפלייר (שכל אחד כאן מתאר בצורה אחרת) עם ביקורות נפרדות כסטנדרט.

ההפרדה של הCO OP והסינגל נשארת עדין מאוד פשוטה. FIRE FIGHT של היילו זה מולטי, הCO OP של פורטל זה סינגל, הורד של GEARS זה מולטי. נורא קל לעשות את ההפרדה, אולי ההגדרה שאני מנסה להגיד שתבהיר את זה יותר טוב היא "קמפיין" מול "מולטי". הCO OP של פורטל 2 זה קמפיין, הFIRE FIGHT של היילו ODST זה מולטי.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
CaptainWoopy
Padawan
הודעות: 35
הצטרף: 29 אפריל 2013, 20:59

Re: Tomb Raider 2013 - הדיון הרשמי

הודעהעל ידי CaptainWoopy » 04 יוני 2013, 18:29

אני מתכנן לקנות את המשחק בקרוב לPS3 שלי, איך הוא? שווה את ה22 פאונד? האם המולטיפלייר כיף? הסינגל ארוך ומעניין או שהוא סתם מתיש כזה? תודה לעונים :D
CooKie Monster מ-Vgames לשעבר.

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10159
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: Tomb Raider 2013 - הדיון הרשמי

הודעהעל ידי bling » 04 יוני 2013, 20:00

CaptainWoopy כתב:אני מתכנן לקנות את המשחק בקרוב לPS3 שלי, איך הוא? שווה את ה22 פאונד? האם המולטיפלייר כיף? הסינגל ארוך ומעניין או שהוא סתם מתיש כזה? תודה לעונים :D

אתה אוהב שוטרים סטייל אנצ׳רטד?
תוסיף לזה קצת חקירה,מפות יותר גדולות ובכלל גיימפליי פתוח יותר שמביא לך יותר חופש עם גיימפליי סטייל מטרוידוואניה שבעזרת שדרוגים אתה פותח אזורים שונים במפה שלא היתה לך גישה אליהם וכו׳ץאם זה מתאים לך אז כן זה אחלה משחק,כיפי מאוד,עם gunplay מצויין.

הקמפיין יחסית ארוך אם אתה עושה כל מני שטויות מסביב,חוקר את המפה,סורק את הקברים וכו׳
אם אתה בעיקר רץ את המשחק בלי שטויות אז אני משער שהקמפיין יביא לך 8-9 שעות נטו.

המולטיפלייר זבל,לא שווה יחס,משחק לשחקן יחיד בלבד.

סמל אישי של המשתמש
swym
Veteran
הודעות: 3696
הצטרף: 14 אפריל 2013, 01:14

Re: Tomb Raider 2013 - הדיון הרשמי

הודעהעל ידי swym » 09 יוני 2013, 22:18

DrKeo כתב:ההפרדה של הCO OP והסינגל נשארת עדין מאוד פשוטה. FIRE FIGHT של היילו זה מולטי, הCO OP של פורטל זה סינגל, הורד של GEARS זה מולטי. נורא קל לעשות את ההפרדה, אולי ההגדרה שאני מנסה להגיד שתבהיר את זה יותר טוב היא "קמפיין" מול "מולטי". הCO OP של פורטל 2 זה קמפיין, הFIRE FIGHT של היילו ODST זה מולטי.

אני רק מנסה לוודא שאני מבין את ההיגיון: הtime trials של Mirror's Edge או ה-Challange Rooms של באטמן הם בעצם "מולטי" בהגדרה הזו? מה לגבי ה-Spartan Ops של היילו 4 וה-Spec Ops של COD? הם לא מולטי כי הם מכילים קו עלילתי?

אני עדיין לא בטוח שהבנתי אותך, אבל בעצם החלוקה שאתה מתאר נשמעת לי כמו חלוקה לרכיב העלילתי, ולרכיב אתגרי נטול עלילה. לזה בעצם אתה מתכוון?

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38362
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: Tomb Raider 2013 - הדיון הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 10 יוני 2013, 01:21

swym כתב:אני רק מנסה לוודא שאני מבין את ההיגיון: הtime trials של Mirror's Edge או ה-Challange Rooms של באטמן הם בעצם "מולטי" בהגדרה הזו? מה לגבי ה-Spartan Ops של היילו 4 וה-Spec Ops של COD? הם לא מולטי כי הם מכילים קו עלילתי?

אני עדיין לא בטוח שהבנתי אותך, אבל בעצם החלוקה שאתה מתאר נשמעת לי כמו חלוקה לרכיב העלילתי, ולרכיב אתגרי נטול עלילה. לזה בעצם אתה מתכוון?

הקמפיין וכל מה שאתה משחק לבד בעצמך זה חלק מהסינגל / קמפיין, לא בדיוק הגדרה קשה.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
swym
Veteran
הודעות: 3696
הצטרף: 14 אפריל 2013, 01:14

Re: Tomb Raider 2013 - הדיון הרשמי

הודעהעל ידי swym » 10 יוני 2013, 01:51

DrKeo כתב:הקמפיין וכל מה שאתה משחק לבד בעצמך זה חלק מהסינגל / קמפיין, לא בדיוק הגדרה קשה.

אבל אז אתה סותר את עצמך: צינת שהCO OP של פורטל זה סינגל, אבל אתה לא משחק בו לבד בעצמך. מצד שני אני יכול לשחק בfirefight לחלוטין לבדי ואתה טוען שפיירפייט זה מולטי...

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38362
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: Tomb Raider 2013 - הדיון הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 10 יוני 2013, 02:16

swym כתב:אבל אז אתה סותר את עצמך: צינת שהCO OP של פורטל זה סינגל, אבל אתה לא משחק בו לבד בעצמך. מצד שני אני יכול לשחק בfirefight לחלוטין לבדי ואתה טוען שפיירפייט זה מולטי...

החברות עצמן כבר עשו לך חלוקה, כל משחק מגיע עם תפריט ושם חלק מהדברים תחת קמפיין וחלק תחת מולטי, הכתב אפילו לא צריך להחליט. אתה בעצם יוצר פה טעון טפשי של נסיון להפוך החלטה סופר פשוטה לאיזה אתגר רציני, לרוב אתה אפילו לא צריך לחשוב רבע שניה כי אפילו המפתחת עצמה חלקה לך את חלקי המשחק כבר בתפריט ל״קמפיין״ ו״מולטי״ (ובמקרה של ספלינטר סל למשל זה כל כך קיצוני שאפילו יש להם קבצי שיגור שונים). נורא פשוט לחלק את זה, למשל לאף אחד אין בעיה להבין שאין לבטמן או למירורס אדג׳ מולטי אבל אתה משום מה מעלה אותם כטיעון הזוי.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
swiss-the-engine
Sage
הודעות: 5391
הצטרף: 13 אפריל 2013, 22:36

Re: Tomb Raider 2013 - הדיון הרשמי

הודעהעל ידי swiss-the-engine » 10 יוני 2013, 10:32

אני אישית לגמרי חושב שהTIME TRIALS במירורס אדג' הם מולטי לכל דבר.
"Democracy is two wolves and a lamb voting on what to have for lunch. Liberty is a well-armed lamb contesting the vote!"
Benjamin Franklin

סמל אישי של המשתמש
swym
Veteran
הודעות: 3696
הצטרף: 14 אפריל 2013, 01:14

Re: Tomb Raider 2013 - הדיון הרשמי

הודעהעל ידי swym » 10 יוני 2013, 16:38

DrKeo כתב:החברות עצמן כבר עשו לך חלוקה, כל משחק מגיע עם תפריט ושם חלק מהדברים תחת קמפיין וחלק תחת מולטי, הכתב אפילו לא צריך להחליט. אתה בעצם יוצר פה טעון טפשי של נסיון להפוך החלטה סופר פשוטה לאיזה אתגר רציני, לרוב אתה אפילו לא צריך לחשוב רבע שניה כי אפילו המפתחת עצמה חלקה לך את חלקי המשחק כבר בתפריט ל״קמפיין״ ו״מולטי״ (ובמקרה של ספלינטר סל למשל זה כל כך קיצוני שאפילו יש להם קבצי שיגור שונים). נורא פשוט לחלק את זה, למשל לאף אחד אין בעיה להבין שאין לבטמן או למירורס אדג׳ מולטי אבל אתה משום מה מעלה אותם כטיעון הזוי.

על מה אתה מדבר? החברות עצמן לא עשו לי שום חלוקה ברורה, ואפילו אתה סותר את עצמך שוב ושוב כשאתה מדבר עליה. אין שום כותרת ברורה של "מולטי" בכל הדוגמאות האלו שהבאנו. אתה מוכן לחזור לדוגמאות שציינת ולהסביר איך לעזאזל הקו-אופ בפורטל 2 הוא בעצם סינגל פלייר למרות שהוא מופיע בסעיף נפרד בתפריט ומחייב מולטיפלייר בשני שחקנים, בזמן שה-firefight של היילו (שניתן לשחק אותו לחלוטין לבד ומופרד בתפריד מהמולטיפלייר של המשחק) הוא דווקא רכיב מולטי!?

עד לפני שתי תגובות עוד חשבתי שאני מבין אותך ושאתה בעצם מעוניין להפריד בין הלודו לבין הנרטיב - מה שיכל להיות חלוקה מעניינת שהייתי מסכים איתה. אבל הדוגמאות שהבאת מההתחלה סותרות גם את זה. אם אתה אפילו לא מצליח להיסגר על זה בעצמך, איך אתה מצפה שכל כתב וכתב יתיישרו לפי החלוקה הלא ברורה הזו?


חזור אל “פורום משחקים”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 113 אורחים