bling כתב:לא דוגמא טובה,עלילה משנית היא חלק אינטגרלי מהעלילה והעולם של הספר,אם יש סיפורים גרועים בתוך ספר זה מוריד מהחוויה גם של הספר עצמו כי זה פוגע בשטף וברושם הטוב שאתה מקבל מהעלילה הראשית.
הדוגמא שלך מקבילה למשחק rpg עם משימות צדדיות גרועות,פה בהחלט אפשר לאמר שהחוויה מהמשחק מעט נפגמה ושזה הורס חלק מההנאה שהרי חלק מהז׳אנר זה גם משימות צדדיות.
אם הוא היה אומר שבגלל שב tr כל התוכן הצדדי כמו הקברים,איסוף החפצים והחקירה היה גרוע אז הוא מוריד ציון למשחק זה היה הגיוני כי זה מרכיב אינטגרלי מהמשחק שבשבילו הוא קנה אותו (זה באמת מבאס טומב ריידר עם קברים לא טובים מן הסתם) ובמקרה הזה למשל המשחק אכן היה פחות טוב אם הוא היה מגיע בלעדיו,אבל המולטי לא משפיע בשום צורה על התוכן שבשבילו הוא קנה את המשחק ולכן אין הגיון בלהוריד לו על זה ציון במיוחד שהוא אומר שהציון היה גבוה בלעדיו.
אני אמרתי את דעתי, בלי קשר למטרת הקנייה שלי אני חושב שכדי לקבוע ציון של משחק זה צריך להיות מקיף לכל המרכיבים וחלק גדול מזה זה המולטי שלא היה טוב, אם הם הלכו על כיוון מולטי ויצא להם גרוע, מגיע להם הורדה בציון על כך, זה חלק מהמוצר הכולל. זה כמו שתלך לסרט והשחקנים מעולים אבל התסריט לא טוב, אתה תגיד ״רוב האנשים באו לראות את הסרט בגלל השחקן הזה כי הוא מצוין אז נתעלם מהתסריט הגרוע״ נכון זו לא השוואה כזאת מדויקת אבל אני מנסה להגיד שהציון צריך להיות ממוצע שמורכב מכל החלקים של המוצר.